BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 11:44 schreef nummer10 het volgende:
Niet met ruimte in de rug, bleek ook gister maar weer eens... Zijn selheid is dodelijk achterin.. en dat is precies wat het is

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1154788/stevige-kritiek-op-dissonant-blind-in-spanje-deed-achternaam-eer-aan.html
Ach hij heeft weer een stok gevonden. Zullen we de berichten er dan ook bij pakken dat hij alom geroemd wordt in de eerste weken?

En heb je de wedstrijd ook gezien? Hij maakt tegen Madrid 2 fouten die niks te maken hebben met wat je benoemt.

In hetzelfde antikel wordt ook benoemd dat hij alom geroemd werd tot nu toe. En ze spelen juist met heel veel ruimte in de rug vol op de aanval. En dat ging tot Real gewoon heel goed.

Maar dit is gewoon heel typisch voor jouw manier van afbranden. 2 slechte momenten de boventoon laten voeren over 100 goede momenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2023 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2023 - 18:39   quote  deeplink  
Wat jij wil... Maar volgens mij is juist zijn snelheid het probleem geweest... en dat blijkt nu ook weer.. thats all
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2023 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 18:39 schreef nummer10 het volgende:
Wat jij wil... Maar volgens mij is juist zijn snelheid het probleem geweest... en dat blijkt nu ook weer.. thats all
En tegen andere snelle ploegen meer dan prima overeind gebleven.

Ook nu was zijn snelheid initieel helemaal niet het probleem.
Zoals ik zal zei heb je het waarschijnlijk niet eens gezien.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 oktober 2023 - 17:49   quote  deeplink  
Ook al heb ik niet gekeken, waarom zegt iedereen dan waar het probleem lag ? Hebben al die media en analisten het dan fout ?
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 17:49 schreef nummer10 het volgende:
Ook al heb ik niet gekeken, waarom zegt iedereen dan waar het probleem lag ? Hebben al die media en analisten het dan fout ?
Omdat een groot deel dat ook helemaal niet zegt of schrijft. Alleen een paar anti gasten waarbij hij sowieso niks goed kan doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 oktober 2023 - 21:51   quote  deeplink  
Daley Blind: Ajaxheld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 oktober 2023 - 21:59   quote  deeplink  
Daley houdt zich buitengewoon goed stand tegen snelle buitenspelers, omdat hij zich taktisch goed op stelt, heeft daarnaast een uitstekende trap.

Hij is multifunctioneel, kan op diverse posities spelen zoals linksback, linker centrale verdediger, middenvelder.

Daardoor geliefd bij vele trainers, nu nog steeds bij Koeman met zijn 33 jaar
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Daley houdt zich buitengewoon goed stand tegen snelle buitenspelers, omdat hij zich taktisch goed op stelt, heeft daarnaast een uitstekende trap.

Hij is multifunctioneel, kan op diverse posities spelen zoals linksback, linker centrale verdediger, middenvelder.

Daardoor geliefd bij vele trainers, nu nog steeds bij Koeman met zijn 33 jaar
Nu noem je ook een topper op hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nu noem je ook een topper op hahaha
We hebben het hier over Blind
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 12:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hebben het hier over Blind
nu nog steeds bij Koeman met zijn 33 jaar

Hier had ik het over.. dat Koeman een topper is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 12:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nu nog steeds bij Koeman met zijn 33 jaar

Hier had ik het over.. dat Koeman een topper is..
Laat maar, dit schiet niet op
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 oktober 2023 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2023 - 18:40 schreef Pietje het volgende:
Ik vraag me in alle oprechtheid af hoelang Erik ten Hag mag blijven zitten in Manchester: 5 gespeeld en 3 daarvan verloren...
Nou, dan kan hij mooi bij Ajax weer aan de slag....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 14:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nou, dan kan hij mooi bij Ajax weer aan de slag....
Laten we het hopen dat mocht ten Hag zijn congé krijgt dat hij weer bij Ajax binnen stapt Maar ik zo mijn vermoeden dat ze hem nog niet ontslaan.

We moeten ook afwachten dat Steyn zijn ontslag krijgt, kijk even terug naar Schreuder dan kan het zo maar nog een poos duren
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 oktober 2023 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 14:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nou, dan kan hij mooi bij Ajax weer aan de slag....
Nee dankje.. de boer 2.0 mag mooi daar blijven

500 mil te besteden gehad en zie ze spelen.. zwaar overschat maar dat roep ik allanger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 oktober 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 oktober 2023 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2023 - 17:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee dankje.. de boer 2.0 mag mooi daar blijven

500 mil te besteden gehad en zie ze spelen.. zwaar overschat maar dat roep ik allanger
Onzin natuurlijk, heeft niet altijd met de hoeveelheid miljoenen te maken.

Overigens hebben de ander ploegen net zo veel te besteden in de Premier Leaque, zo niet meer zelfs.
remco k
 remco k - woensdag 04 oktober 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2023 - 17:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee dankje.. de boer 2.0 mag mooi daar blijven

500 mil te besteden gehad en zie ze spelen.. zwaar overschat maar dat roep ik allanger
Kijk eens naar blessures man, vrijwel een driekwart deel van zijn beoogde basis geblesseerd en hij moest dit jaar verplicht het schema volgens van de alom bekritiseerde fysieke staf van united.

Ze speelden gisteren overigens gewoon erg goed en verliezen compleet tegen de verhouding in door een aantal gigantische individueel fouten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 oktober 2023 - 20:54   quote  deeplink  
Die dorpsgek heeft een leger training lopen uitvoeren wat normaal jaren training vergt...

Waar heb jij overigens gelezen dat hij verplicht een andere training ding moest volgen ? Want dat lijkt me zeer sterk na afgelopen jaar..

Daarbij kijk zijn aankopen..
remco k
 remco k - woensdag 04 oktober 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2023 - 20:54 schreef nummer10 het volgende:
Die dorpsgek heeft een leger training lopen uitvoeren wat normaal jaren training vergt...

Waar heb jij overigens gelezen dat hij verplicht een andere training ding moest volgen ? Want dat lijkt me zeer sterk na afgelopen jaar..

Daarbij kijk zijn aankopen..
Dat werd duidelijk besproken bij Manu tv.

Mooi ook dat je gewoon iemand niet gelooft die wel heel veel voetbal volgt.

Maar kerel. De beste trainer van de afgelopen 25 jaar een dorpsgek noemen en dan jezelf Ajacied noemen. Wat een verschrikkelijke droeftoeter ben je toch ook. Bah, ik s cv aan me bij vlagen helemaal kapot als Ajacied om opmerkingen zoals deze. Ook in het andere topic Steijn een mongool noemen. Echt werkelijk waar wat een niveau.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 oktober 2023 - 10:19   quote  deeplink  
mongool dat was misschien wat ver en jij noemt het een idioot, maar we bedoelen het zelfde .. Maar helemaal goed bezig is die niet he

En tenhag, nee absoluut geen hoge pet van op zoals je weet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 oktober 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 03 december 2023 - 13:48   quote  deeplink  
Een aantal grote dissonanten bij Feyenoord psv.
Geertruida is voor mij echt zo zwaar overschat, blundert keer op keer in zowel het nl elftal als bij Feyenoord en Veerman kan er helemaal niks meer van als er weinig ruimte is.

Schouten en Dest zijn wel echt goed, die had ik er graag bijgehaald.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 december 2023 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2023 - 13:48 schreef remco k het volgende:
Een aantal grote dissonanten bij Feyenoord psv.
Geertruida is voor mij echt zo zwaar overschat, blundert keer op keer in zowel het nl elftal als bij Feyenoord en Veerman kan er helemaal niks meer van als er weinig ruimte is.

Schouten en Dest zijn wel echt goed, die had ik er graag bijgehaald.
Klopt, Geertruida zal wel vertrekken naar Leipzig of naar een club in de Premier Leaque in de winterstop, Veerman heeft een goede pass in de benen maar heeft te veel tijd nodig.

Schouten en Dest hadden niet verkeerd geweest voor dit Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 december 2023 - 17:35   quote  deeplink  
Ik vond vandaag Brobbey, Berghuis en Taylor goed spelen.

Tahirovic ook goed, onderschepte veel, gaat steeds beter spelen.

Martha leuke voetballer, is eigenlijk een aanvaller maar is verdedigend te zwak werd een paar keer voorbij gelopen, één waar uit een goal kwam voor NEC
remco k
 remco k - zondag 03 december 2023 - 18:13   quote  deeplink  
Heel eerlijk? Ik vond ze allemaal vandaag barslecht. Tempo lag veel te laag en alles ging op een oma tempo. Individueel een aantal goede momenten en een aantal hele slechte momenten.

Martha gaat flink de fout in bij die tegengoal. Maar daar gaat Ramaj zeker niet vrijuit en Taylor staat licht te dekken waar Hatonin eerste instantie al rugdekking moet geven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 december 2023 - 20:32   quote  deeplink  
0-3 bij AZ tegen PSV, het team van PSV blijft gewoon vol gas geven in de aanval.

Wat als wij Bosz hadden gehad die zich zelf aan bood bij Ajax ipv Steyn, op welke positie hadden we dan gestaan?

We zullen het nooit weten maar er staat wel een team in Eindhoven
nummer10
 nummer10 - maandag 18 december 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:
0-3 bij AZ tegen PSV, het team van PSV blijft gewoon vol gas geven in de aanval.

Wat als wij Bosz hadden gehad die zich zelf aan bood bij Ajax ipv Steyn, op welke positie hadden we dan gestaan?

We zullen het nooit weten maar er staat wel een team in Eindhoven
Bosz was niks volgens sommigen hier ;)
remco k
 remco k - maandag 18 december 2023 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2023 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bosz was niks volgens sommigen hier ;)
Zeker en ik vind het nog steeds niet mijn type trainer omdat hij maar een manier van spelen kent en geen plan b kent. Dat hebben we tegen Arsenal heel goed kunnen zien.

Echter moet de directie van Ajax zichzelf flink achter de oren krabben met de keuze voor Steyn ipv Bosz.

En dat geld niet alleen voor de trainer, ook voor flink wat spelers die gewoon bij Ajax hadden moeten spelen ipv bij psv.

Maar ja. Die waren niks volgens sommigen hier.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 december 2023 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2023 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker en ik vind het nog steeds niet mijn type trainer omdat hij maar een manier van spelen kent en geen plan b kent. Dat hebben we tegen Arsenal heel goed kunnen zien.

Echter moet de directie van Ajax zichzelf flink achter de oren krabben met de keuze voor Steyn ipv Bosz.

En dat geld niet alleen voor de trainer, ook voor flink wat spelers die gewoon bij Ajax hadden moeten spelen ipv bij psv.

Maar ja. Die waren niks volgens sommigen hier.
Hij heeft op verdedigend niveau geleerd in de loop der jaren is mijn mening. Spelen heel compact.

Met name zijn ze sterk in de omschakeling, dit wordt super snel uitgevoerd met veel spelers wat voor veel dreiging zorgt.

Als je 2 x terecht wint in de Kuip dit seizoen van een heel sterk Feijenoord zegt mij genoeg dat Bosz een ijzersterk team heeft gesmeed.

Wat er op de bank zit is niet minder dan wat er op het veld staat

Ik vind met name het middenveld heel sterk dit seizoen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 december 2023 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2023 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker en ik vind het nog steeds niet mijn type trainer omdat hij maar een manier van spelen kent en geen plan b kent. Dat hebben we tegen Arsenal heel goed kunnen zien.

Echter moet de directie van Ajax zichzelf flink achter de oren krabben met de keuze voor Steyn ipv Bosz.

En dat geld niet alleen voor de trainer, ook voor flink wat spelers die gewoon bij Ajax hadden moeten spelen ipv bij psv.

Maar ja. Die waren niks volgens sommigen hier.
Lang ? Dest ? Al eerder gezegd, Bergwijn en rensch had je al.. en ja schouten was een aanvulling geweest, helemaal eens..
Scout2
 Scout2 - dinsdag 19 december 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Bosz is wel completer geworden, al speelt de kwaliteit van de selectie ook een cruciale rol.

Ik denk niet dat Bosz met dit huidige Ajax 1ste had gestaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 december 2023 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 16:44 schreef Scout2 het volgende:
Bosz is wel completer geworden, al speelt de kwaliteit van de selectie ook een cruciale rol.

Ik denk niet dat Bosz met dit huidige Ajax 1ste had gestaan.
Nee dat zeker niet maar wel vlak achter Twente en AZ vermoed ik zo, maar goed we zullen het nooit weten
hjf
 hjf - dinsdag 19 december 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 16:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet maar wel vlak achter Twente en AZ vermoed ik zo, maar goed we zullen het nooit weten
Met Bosz hadden we een andere selectie gehad en niet dit vreemdelingenlegioen gekocht. Daarom is hij het ook niet geworden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2023 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 16:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet maar wel vlak achter Twente en AZ vermoed ik zo, maar goed we zullen het nooit weten
We hadden toen Viergever he.. riedewald en co... En best wat debutanten... En toen was het spel beter als nu..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 december 2023 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 19:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Met Bosz hadden we een andere selectie gehad en niet dit vreemdelingenlegioen gekocht. Daarom is hij het ook niet geworden.
Dat weet ik zo net nog niet, Bosz smeekte zelfs om bij Ajax te beginnen bij Rondo, en Mislintat is een eigenaardige einzelganger die overal zijn zin heeft gekregen

Heel te top liet Mislintat voor 120 miljoen aan inkopen doen.
hjf
 hjf - woensdag 20 december 2023 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 14:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet, Bosz smeekte zelfs om bij Ajax te beginnen bij Rondo, en Mislintat is een eigenaardige einzelganger die overal zijn zin heeft gekregen

Heel te top liet Mislintat voor 120 miljoen aan inkopen doen.
Precies dat. Ik ben er echter van overtuigd, dat Bosz inspraak / medezeggenschap heeft geëist in de samenstelling van de selectie. Echt Jack. Dan hadden Noa Lang en Jerry Schouten om een paar voorbeelden te noemen niet in Eindhoven gespeeld. En de praktijk heeft bewezen, dat Mislintat daar niet mee heeft ingestemd. Want die kon met dat stelletje no no's (met als grootste plafdrol die hockey dropveter) lekker zijn gang gaan.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2023 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 09:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lang ? Dest ? Al eerder gezegd, Bergwijn en rensch had je al.. en ja schouten was een aanvulling geweest, helemaal eens..
Ophouden man. Je hebt Forbs en gaay gekocht voor exact die posities. Zoals vrijwel altijd gaat je gelul dus weer eens niet op.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2023 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 01:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We hadden toen Viergever he.. riedewald en co... En best wat debutanten... En toen was het spel beter als nu..
Amper beter. Kijk de topics er hier maar op na.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Dit meen je toch niet serieus hè.

Avilla Forbs en Mikautadze kunnen gewoon helemaal niet voetballen.
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2023 - 19:13 schreef remco k het volgende:
Dit meen je toch niet serieus hè.

Avilla Forbs en Mikautadze kunnen gewoon helemaal niet voetballen.
En dat tonen ze vanavond weer overtuigend aan. Tel daar Chupa Chup bij op die er ook geen reet van kan en je speelt met 7 man.
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 19:32   quote  deeplink  
Om je helemaal kapot te schamen dit godvergeten tering elftal.
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 19:34   quote  deeplink  
Ruim 100 miljoen aan tering troep. Hoe krijg je het voor elkaar?
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 21 december 2023 - 19:35   quote  deeplink  
Dit is toch gewoon werkweigering??
Dan mag je ze toch allemaal ontslaan?
Waar zitten we weer naar te gluren?
De Galgenwaard ligt ons niet, das duidelijk maar ook met dit C elftal moet je hier makkelijk van winnen hoor.
Jong Ajax loopt hier overheen....
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 21 december 2023 - 19:37   quote  deeplink  
Met deze instelling zag ik ze zondag ook in de Arena.
Komt wel goed...
We kunnen het ook wel op 60 procent...
Zijn maar amateurs....
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 21 december 2023 - 19:38   quote  deeplink  
Wat een dramatische 1e helft
geen tempo en breien en breien
forbs kan de bal niet eens goed aannemen, attila laat zich als pupil wegzetten en 0-1...
scheids laat veel doorgaan zonder gele kaarten,,,maar ajax moet echt naar zichzelf kijken...
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2023 - 19:35 schreef bertus bikkel het volgende:
Dit is toch gewoon werkweigering??
Dan mag je ze toch allemaal ontslaan?
Waar zitten we weer naar te gluren?
De Galgenwaard ligt ons niet, das duidelijk maar ook met dit C elftal moet je hier makkelijk van winnen hoor.
Jong Ajax loopt hier overheen....
De O-18 loopt hier nog overheen …
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2023 - 19:38 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Wat een dramatische 1e helft
geen tempo en breien en breien
forbs kan de bal niet eens goed aannemen, attila laat zich als pupil wegzetten en 0-1...
scheids laat veel doorgaan zonder gele kaarten,,,maar ajax moet echt naar zichzelf kijken...
Forbs, Zoutzak, Mikaukutze, Avilul, Chupa Chup, Stuntalo, Tahirokut allemaal oprotten na deze wedstrijd. Ga maar met A junioren spelen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 21 december 2023 - 19:44   quote  deeplink  
Doe maar niet, daar lopen ze onze jeugd in de weg.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 21 december 2023 - 19:46   quote  deeplink  
Waar zijn de tijden dat we zulke ploegjes met een B team helemaal weg tikten en dan met 0-8 de bus in stapten??
Nu moet zelfs Brobbey nog op komen draven om het tij te keren....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 december 2023 door bertus bikkel --
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 20:00   quote  deeplink  
Die Stuntalo moeten ze gewoon zelf kreupel trappen, wat een rampzalige voetballer.
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 20:02   quote  deeplink  
Mikaukutze lijkt wel invalide of zo
pth
 pth - donderdag 21 december 2023 - 20:05   quote  deeplink  
Wie is overigens die clown die nu Ajax 1 mag coachen? Staat er bij of ie alles onder controle heeft, maar hij heeft helemaal niks onder controle die mafklapper.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1964108