BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Maher is een miskoop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 25 oktober 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 09:06 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Precies, drama. Hendrix voor Maher. Narsingh bakt er ook weinig van, maar die speelt altijd. Pereiro daarentegen, geweldig tegen Ajax en slecht tegen Excelsior en die is direct z'n plaats kwijt. Ik snap niet dat hij niet een keer 5 wedstrijden op rij de kans krijgt. Narsingh heeft genoeg kansen gehad.
Als Pereiro idd vijf wedstrijden achtereen speelt, dan haalt Cocu hem niet meer uit de basis. Maar waarom speelt hij zo weinig terwijl enkele concurrenten voor zijn positie zo opzichtig iedere week falen?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 08 november 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Maher was weer dramatisch vandaag tegen Utrecht. Waarom houdt Cocu hem toch maar steeds de hand boven het hoofd. Toe Maher en Narsingh werden gewisseld voor respectievelijk Hendrix en Pereiro toen begon PSV weer te voetballen. Nu Cocu Maher maar blijft opstellen is het publiek in het verweer gekomen door Maher en Narsingh uit te fluiten toen ze gewisseld werden. Maher werd tijdens de wedstrijd ook al enkele keren uitgefloten toen hij het spel wederom vertraagde door veilig terug te spelen in plaats van naar Locadia te spelen die al positie had genomen. Hij is volledig zijn vertrouwen kwijt. Overigens ben ik er geen voorstander van om eigen spelers uit te fluiten, maar Cocu moet dan ook maar eens in de spiegel kijken. Na een half uur liet hij Hendrix en Pereiro namelijk al warmlopen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 09 november 2015 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 19:02 schreef Pieter08 het volgende:
Maher was weer dramatisch vandaag tegen Utrecht. Waarom houdt Cocu hem toch maar steeds de hand boven het hoofd. Toe Maher en Narsingh werden gewisseld voor respectievelijk Hendrix en Pereiro toen begon PSV weer te voetballen. Nu Cocu Maher maar blijft opstellen is het publiek in het verweer gekomen door Maher en Narsingh uit te fluiten toen ze gewisseld werden. Maher werd tijdens de wedstrijd ook al enkele keren uitgefloten toen hij het spel wederom vertraagde door veilig terug te spelen in plaats van naar Locadia te spelen die al positie had genomen. Hij is volledig zijn vertrouwen kwijt. Overigens ben ik er geen voorstander van om eigen spelers uit te fluiten, maar Cocu moet dan ook maar eens in de spiegel kijken. Na een half uur liet hij Hendrix en Pereiro namelijk al warmlopen.
Ja precies. Cocu loopt te zeiken dat hij teleurgesteld is in het publiek, maar Pereiro en Hendrix zijn geliefde spelers bij het publiek en Maher en narsingh spelen gewoon slecht en zijn, vooral Maher, absoluut niet geliefd. Als je dan Pereiro en Hendrix na een half uur al laat warmlopen, wat narsingh en Maher geen vertrouwen geeft want die weten dat ze gewisseld gaan worden, vraag je gewoon er om tot ze een keer flink worden uitgefloten. Cocu moet ze gewoon een tijd niet opstellen en daarna als hij dat nodig vindt weer een keer laten invallen, om ze even uit de spotlights te halen. Kortom, cocu is net zo schuldig als het publiek!
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 november 2015 - 17:32   quote  deeplink  
AC Milan heeft serieuze interesse in Maher. Dat zou mooi zijn. Strik erom en weg ermee. Dan meteen naar Fc Twente om Zyech op te halen😜
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 09 november 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Haha perfect scenario!!
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 10 november 2015 - 10:50   quote  deeplink  
De geluiden over een transfer van Maher naar AC Milan worden steeds luider. In de Italiaanse media wordt zelfs al een transferbedrag genoemd van € 15 miljoen. Volgens mij is het geen toeval meer dat Ziyech heeft aangegeven open te staan voor een transfer. Zou Brands al gebeld hebben?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Willen wij meer of minder marokkanen? Minder ! (Doei maher)
scout_2
 scout_2 - dinsdag 10 november 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 15:25 schreef patrickpsv15 het volgende:
Willen wij meer of minder marokkanen? Minder ! (Doei maher)
volgens mijn is zyech* ook een marokaan. ;')
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 10 november 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:33 schreef scout_2 het volgende:

[..]

volgens mijn is zyech* ook een marokaan. ;')
Laten we die maar niet halen. Trouwens dat uiyfluiten van
Maher en narsingh zou zomaar eens met racisme te maken kunnen hebben. Al vind ik het racisme tegen maher dan terecht maar tegen narsingh onterecht. En om eerlijk te zijn
Ik vind dat maher ook niet hoefde te worden uitgefloten. Niet door je eigen publiek.
Roboer
 Roboer - dinsdag 10 november 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 10:50 schreef Pieter08 het volgende:
De geluiden over een transfer van Maher naar AC Milan worden steeds luider. In de Italiaanse media wordt zelfs al een transferbedrag genoemd van € 15 miljoen. Volgens mij is het geen toeval meer dat Ziyech heeft aangegeven open te staan voor een transfer. Zou Brands al gebeld hebben?
Voor 15 miljoen zeg strik erom air milles erbij weg ermee, neemt niet weg dat uitfluiten gewoon kinderachtig is, als je fluit, fluit Brands en Cocu uit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 november 2015 - 19:58   quote  deeplink  
15 miljoen 😂
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 10 november 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Laten we die maar niet halen. Trouwens dat uiyfluiten van
Maher en narsingh zou zomaar eens met racisme te maken kunnen hebben. Al vind ik het racisme tegen maher dan terecht maar tegen narsingh onterecht. En om eerlijk te zijn
Ik vind dat maher ook niet hoefde te worden uitgefloten. Niet door je eigen publiek.
Helemaal geen racisme, dan hadden ze wel wat anders gedaan. Ze zijn gewoon slecht en daarom floten ze, wat ze overigens niet moeten doen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 11 november 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 19:55 schreef Roboer het volgende:

[..]

Voor 15 miljoen zeg strik erom air milles erbij weg ermee, neemt niet weg dat uitfluiten gewoon kinderachtig is, als je fluit, fluit Brands en Cocu uit.
Brands en cocu gekkie.. die hebben zoveel goeds voor psv gedaan...
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Laten we die maar niet halen. Trouwens dat uiyfluiten van
Maher en narsingh zou zomaar eens met racisme te maken kunnen hebben. Al vind ik het racisme tegen maher dan terecht maar tegen narsingh onterecht. En om eerlijk te zijn
Ik vind dat maher ook niet hoefde te worden uitgefloten. Niet door je eigen publiek.
Hoezo? Bruin en zwart is toch beiden buitenlands?? Waarom is dat het een terecht en het ander onterecht?
Roboer
 Roboer - woensdag 11 november 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 00:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Brands en cocu gekkie.. die hebben zoveel goeds voor psv gedaan...
Ow stelt ie zichzelf dan op?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 12 november 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo? Bruin en zwart is toch beiden buitenlands?? Waarom is dat het een terecht en het ander onterecht?
Blij dat je deze opmerking maakt. Zo denken velen daarom wordt de PVV als racistisch gezien. Echter ligt het aan de misselijke energie die mensen als maher labyad bakkali altijd dezelfse uitstralen. Dat straalt een narsingh of wijnaldum of kluivert seedorf enoh etc etc niet uit
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 20:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Blij dat je deze opmerking maakt. Zo denken velen daarom wordt de PVV als racistisch gezien. Echter ligt het aan de misselijke energie die mensen als maher labyad bakkali altijd dezelfse uitstralen. Dat straalt een narsingh of wijnaldum of kluivert seedorf enoh etc etc niet uit
Het is dan ook een oprechte vraag he...
Roboer
 Roboer - donderdag 04 februari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
Waarom laten ze Maher niet in juup zijn wedstrijdjes doen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 04 februari 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2016 - 16:48 schreef Roboer het volgende:
Waarom laten ze Maher niet in juup zijn wedstrijdjes doen.
Teveel in het eerste gespeeld
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 13 december 2017 - 22:07   quote  deeplink  
Labyad zinspeelt op een transfer naar de top 3 deze winter. Is er een ruil tussen Labyad (Utrecht) en Maher (PSV) aanstaande?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 december 2017 - 22:12   quote  deeplink  
Nee dankje Pieter. Hij heeft ons verraden, geen medelijden met verraders!
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 13 december 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 22:12 schreef patrickpsv15 het volgende:
Nee dankje Pieter. Hij heeft ons verraden, geen medelijden met verraders!
Eens, maar het lijkt er wel op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Maher is een miskoop









0.0096609