BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 05 september 2015 - 10:45   quote  deeplink  
het verlies van Oranje tegen IJsland kan voor een belangrijk gedeelte op het conto van de bondcoach worden geschreven. Hij gaf Van der Wiel een basisplaats terwijl die nog nauwelijks bij PSG had gespeeld. Ook Martins Indi die in Oranje altijd ongelukkig speelt mocht het weer eens proberen. Daarnaast maakte hij een cruciale wisselfout door Huntelaar van het veld te halen waardoor meteen de angel uit het spel was terwijl er gewonnen moest worden. Ook wisselde hij erg laat om er een extra aanvaller bij te zetten. Hij is en blijft een angsthaas. Nu mag Oranje in de heksenketel van Turkije de Turken verslaan. Indien dit niet gebeurd dan valt het Nederlandse voetbal wel heel erg diep en kunnen wij ons EK van volgend jaar in Frankrijk vergeten. Indien Oranje van Turkije verliest vind ik dat Blind moet opstappen en hetzelfde geldt overigens voor Van Oostveen. Want hij is de bedenker van alle ellende. Wat is jullie mening?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 oktober 2016 door Pieter08 --
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Onzin. Ja hij maakte verkeerde beslissingen. Maar of we daardoor verliezen. Ik denk het niet. En een trainer verdient iets langer krediet dan 1 wedstrijd. Daarnaast een beetje zinloos dit en stemmingmakerij. Of denk je dat de KNVB hier überhaupt over nadenkt.
Eide
 Eide - zaterdag 05 september 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Blind laten opstappen heeft geen enkele zin. Je bereikt er niets mee anders dan dat de persoon Blind geschaad wordt terwijl hij aan deze situatie niet zo veel kan doen. Die situatie is veroorzaakt door 1. de KNVB met deze bizarre regeling met Hiddink en Blind, 2. de KNVB door niet en moderne maar ervaren voetbalman aan te stellen en 3. Hiddink die gewoon een wanprestatie heeft neergezet.

Ik denk dat Blind de kwalificatie gewoon moet afmaken, of Oranje zich nu wel of niet kwalificeert. Lukt het Blind wel zet hij een prestatie van formaat neer en moet hij een kans op het EK krijgen. Lukt dat niet is er aankomende zomer tijd zat om een nieuwe bondscoach te zoeken.

Maar tussen nu en het EK een ontslag lijkt mij volslagen onzinnig.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 05 september 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 11:17 schreef Eide het volgende:
Blind laten opstappen heeft geen enkele zin. Je bereikt er niets mee anders dan dat de persoon Blind geschaad wordt terwijl hij aan deze situatie niet zo veel kan doen. Die situatie is veroorzaakt door 1. de KNVB met deze bizarre regeling met Hiddink en Blind, 2. de KNVB door niet en moderne maar ervaren voetbalman aan te stellen en 3. Hiddink die gewoon een wanprestatie heeft neergezet.

Ik denk dat Blind de kwalificatie gewoon moet afmaken, of Oranje zich nu wel of niet kwalificeert. Lukt het Blind wel zet hij een prestatie van formaat neer en moet hij een kans op het EK krijgen. Lukt dat niet is er aankomende zomer tijd zat om een nieuwe bondscoach te zoeken.

Maar tussen nu en het EK een ontslag lijkt mij volslagen onzinnig.
Ik ben het eens met je dat de KNVB een blunder heeft begaan, maar blunders kun je achteraf ook herstellen. Blind is niks en wordt niks. Gooi hem er bij verlies direct uit en ga voor een moderne en ervaren bondscoach. Deze krijgt dan een mooie inwerkperiode voordat de lastige kwalificatiereeks voor het WK 2018 start.
Eide
 Eide - zaterdag 05 september 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 11:40 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je dat de KNVB een blunder heeft begaan, maar blunders kun je achteraf ook herstellen.
Maar wat herstel je nog op dit punt? Helemaal niet behalve dat je KNVB zich weer een deadline oplegt met zoeken naar een nieuwe bondscoach met het risico dat je verplicht wordt je 5e of 6e keuze aan te nemen omdat de volgende interland voor de deur staat en je midden in het voetbalseizoen zit.

Dus laat ze maar wachten. Aankomende zomer zit Blind op het EK met Oranje of heeft de KNVB de zomerstop om gesprekken te voeren met de echt gewenste kandidaten.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 05 september 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 12:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar wat herstel je nog op dit punt? Helemaal niet behalve dat je KNVB zich weer een deadline oplegt met zoeken naar een nieuwe bondscoach met het risico dat je verplicht wordt je 5e of 6e keuze aan te nemen omdat de volgende interland voor de deur staat en je midden in het voetbalseizoen zit.

Dus laat ze maar wachten. Aankomende zomer zit Blind op het EK met Oranje of heeft de KNVB de zomerstop om gesprekken te voeren met de echt gewenste kandidaten.
Dan maar een interim bondscoach. Dat is in het verleden vaker gebeurd. Met alle respect wie neemt Blind bij verlies na zondag nog serieus?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Daarvoor al niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 14:26 schreef RenatoBos het volgende:
Daarvoor al niet..
Ik ook niet.....
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 05 september 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Dat bedoel ik.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Zeg dat dan..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 18:08 schreef RenatoBos het volgende:
Zeg dat dan..
Doe ik toch....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 23:51   quote  deeplink  
Heet jij Pieter..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 23:52   quote  deeplink  
Maar goed van mij mag ie blijven..
VVout
 VVout - zondag 06 september 2015 - 08:24   quote  deeplink  
De ene of de andere snavel, vergezeld met een gloeilamp in zijn reet. Ik kan er niet wakker van liggen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 08:24 schreef VVout het volgende:
De ene of de andere snavel, vergezeld met een gloeilamp in zijn reet. Ik kan er niet wakker van liggen.
Wel als we er volgend jaar zomer niet bij zijn in Frankrijk
VVout
 VVout - zondag 06 september 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 09:38 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wel als we er volgend jaar zomer niet bij zijn in Frankrijk
Ook dan niet want ik vind er geen strijd en passie in terug in dit elftal. Als je al strijdbaar reageert word je openlijk getackeld door mensen binnen je eigen team en dat terwijl z'n reactie heel begrijpelijk is als iemand je echt pijn doet.

Ik hoop dat de spelvreugde en inzet van Jong Oranje zich doorzet, nu even een EK'tje rust en een moment om te berusten van deze rare KNVB actie.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 10:25 schreef VVout het volgende:

[..]

Ook dan niet want ik vind er geen strijd en passie in terug in dit elftal. Als je al strijdbaar reageert word je openlijk getackeld door mensen binnen je eigen team en dat terwijl z'n reactie heel begrijpelijk is als iemand je echt pijn doet.

Ik hoop dat de spelvreugde en inzet van Jong Oranje zich doorzet, nu even een EK'tje rust en een moment om te berusten van deze rare KNVB actie.
Dus van jou mag Van Oostveen ook zijn conclusies trekken?
VVout
 VVout - zondag 06 september 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:45 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dus van jou mag Van Oostveen ook zijn conclusies trekken?
Eigenlijk komt dat natuurlijk daar wel op neer, de beslissingen dit zo door te trekken vallen onder zijn verantwoording.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 16:40 schreef VVout het volgende:

[..]

Eigenlijk komt dat natuurlijk daar wel op neer, de beslissingen dit zo door te trekken vallen onder zijn verantwoording.
Klopt
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Stelt Blind Van der Wiel weer op. Hij snapt er echt niks van.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaa dag blind..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Wat is dit elftal verdedigend toch verschrikkelijk zeg, mensen die hun tegenstander laten lopen, mensen die geen duel winnen, spelers weer op verkeerde plekken...
VVout
 VVout - zondag 06 september 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Hup Holland hup, en zeg maar dag met je handje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:31   quote  deeplink  
14sfhpj.jpg
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt zijn schuld ja? Ik zie namelijk niets anders als onder Hiddink, wat kan hij in een week veranderen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dit echt zijn schuld ja? Ik zie namelijk niets anders als onder Hiddink, wat kan hij in een week veranderen..
Ja dat is zijn schuld. Als ie ze alle twee had gewonnen had het ook door zijn inbreng geweest..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja dat is zijn schuld. Als ie ze alle twee had gewonnen had het ook door zijn inbreng geweest..
Dat is natuurlijk opportunistisch gelul van de bovenste plank en dat weet je zelf ook..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Klopt..😁
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Bijzonder trouwens, iedere fout, waar dan ook op het veld is direct een tegengoal.. Je kan net zo goed geen centrum opstellen..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Lekkere ingooi van Van der Wiel. Bij de pupillen doen ze het beter. Blind heeft hem opgesteld Remco.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:40 schreef Pieter08 het volgende:
Lekkere ingooi van Van der Wiel. Bij de pupillen doen ze het beter. Blind heeft hem opgesteld Remco.
En zijn zoon en Cillessen..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:40 schreef Pieter08 het volgende:
Lekkere ingooi van Van der Wiel. Bij de pupillen doen ze het beter. Blind heeft hem opgesteld Remco.
Klopt, maar moet hij daarom weg? Afgelopen seizoen was vd Wiel na Alves een van de beste rechtsbacks van Europa, aan zijn kwaliteiten ligt het dus niet.. Thuran speelt ook al maanden niet en speelt nu ook goed..

Het centrum van het NL elftal is zo broos als wat, worden aan alle kanten overlopen, zijn positioneel echt dramatisch.. Kijk voor de grap wat de Vrij doet bij die tweede goal, die loopt gewoon achteruit in zijn eigen 16 man, met zo'n centrum voelt geen speler zich op zijn gemak..

Enige dat ik Blin kwalijk neem, is dat van Gaal bewezen heeft dat dit elftal met een driemans CV blok moet spelen, en hij er gewoon weer twee opstelt..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En zijn zoon en Cillessen..
Blind is een van de beste mensen op dit moment bij United, en Cilissen ondanks dat ik geen fan van hem ben, veruit de beste keeper van Nederland, alleen Vermeer komt in de buurt..

Ik zou eerder eens nadenken om de Vrij op te laten rotten evenals Indy, dat is een CV die helemaal niet kan verdedigen, evenals Bruma... Zet daar van Dijk en Douglas met Blind ertussen maar eens neer..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Bondcoach Blind moet oprotten. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de selectie, op zoon Daley na, hem serieus neemt. Zeker na vandaag en afgelopen week. Blind is geen hoofdcoach en zal dat ook nooit worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind is een van de beste mensen op dit moment bij United, en Cilissen ondanks dat ik geen fan van hem ben, veruit de beste keeper van Nederland, alleen Vermeer komt in de buurt..

Ik zou eerder eens nadenken om de Vrij op te laten rotten evenals Indy, dat is een CV die helemaal niet kan verdedigen, evenals Bruma... Zet daar van Dijk en Douglas met Blind ertussen maar eens neer..
Ben het helemaal met je eens, Beter nog helemaal geen (ex)Feyenoorders oproepen. Kunnen wij blijven lachen. Ik las het ergens eerder en ben het met volgende helemaal eens. Met een hoog Feyenoord gehalte werden we derde op het WK en met een hoog ajax/PSV gehalte kunnen ze zich nog niet eens kwalificeren voor het EK
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Zin aan de tweede helft..😃
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 18:59   quote  deeplink  
5-0..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, Beter nog helemaal geen (ex)Feyenoorders oproepen. Kunnen wij blijven lachen. Ik las het ergens eerder en ben het met volgende helemaal eens. Met een hoog Feyenoord gehalte werden we derde op het WK en met een hoog ajax/PSV gehalte kunnen ze zich nog niet eens kwalificeren voor het EK
Toen hadden we een bondscoach die het wel snapte en die de baas was. Ben benieuwd naar de tweede helft. Oranje moet risico' s nemen. Maar Blind is een schijtluis. Misschien de laatste 5 minuten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Haalt ie de Vrij eraf........6-0 dan..
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, Beter nog helemaal geen (ex)Feyenoorders oproepen. Kunnen wij blijven lachen. Ik las het ergens eerder en ben het met volgende helemaal eens. Met een hoog Feyenoord gehalte werden we derde op het WK en met een hoog ajax/PSV gehalte kunnen ze zich nog niet eens kwalificeren voor het EK
Lul toch niet en zet die clubbril af. Van Gaal bracht Nederland zo ver want niemand gaf ook maar een kwartje voor het Nederlands elftal. Van Gaal inderdaad en niet een club uit Nederland of iets dergelijks.

De tering zeg, wat een slap gelul.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Van Gaal staat toch niet in het veld, zijn de spelers die het moeten doen, of het laten afweten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Hoewel ik van Gaal ook de kredits wilt geven van die prestatie..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, Beter nog helemaal geen (ex)Feyenoorders oproepen. Kunnen wij blijven lachen. Ik las het ergens eerder en ben het met volgende helemaal eens. Met een hoog Feyenoord gehalte werden we derde op het WK en met een hoog ajax/PSV gehalte kunnen ze zich nog niet eens kwalificeren voor het EK
Sorry hoor, maar volgens mij was er in 2010 een vrij hoog Ajax gehalte. Namelijk 11 oud spelers. En tel ik maar 3 spelers die destijds bij Feyenoord speelden of hebben gespeeld..

Zoals ik ook al tegen je maatje zei, jullie moeten geen dingen verzinnen, en dat jij hem dan ook nog gelooft is wel heel erg dom..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:59 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Toen hadden we een bondscoach die het wel snapte en die de baas was. Ben benieuwd naar de tweede helft. Oranje moet risico' s nemen. Maar Blind is een schijtluis. Misschien de laatste 5 minuten.
Zie de post hierboven..Niks geen hoog Feyenoord gehalte..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:
Van Gaal staat toch niet in het veld, zijn de spelers die het moeten doen, of het laten afweten..
Inderdaad, het waren de Feyenoorders die het onder van Gaal centraal zo verschrikkelijk lieten afweten, dat de trainer het systeem er zelfs voor om moest gooien,,
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Ik blijf erbij Blind snapt er niks van. Wanneer gaat ie nu alles of niks spelen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 19:18   quote  deeplink  
88e minuut
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Blind doe iets wat dit gaat hem niet worden zo
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 19:23   quote  deeplink  
Mee eens, Huntelaar en de Jong brengen voor Bruma en Narsingh.. Van Persie naar rechts, Riedewald naar het centrum.. Blind naar links..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 19:24   quote  deeplink  
🇹🇷 - 🇮🇱 2-0

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!









0.0082709