BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Dat begrijp ik niet. Wat is er mis met de Boer? Mi prima trainer.
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 oktober 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 10:30 schreef Pieter08 het volgende:
Dat begrijp ik niet. Wat is er mis met de Boer? Mi prima trainer.
Ja idd voor jullie wel ja. Zolang hij bij ons zit, maken jullie kans.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 12:47 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja idd voor jullie wel ja. Zolang hij bij ons zit, maken jullie kans.
Ik was serieus als neutrale voetballiefhebber dit keer. In mijn ogen is Frank de Boer gewoon een hele goede hoofdtrainer. Daarom begrijp ik niet waarom veel Ajax fans hem willen weghebben. Het probleem ligt niet bij De Boer, maar bij het bestuur. Geld genoeg, maar niet willen investeren. Dat breekt je een keer op.
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 oktober 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Laat hem bij jullie de opstelling een keer maken, de te spelen tactiek bespreken en laat hem ook spelers wisselen.
Kijken hoe het dan bij jullie gaat...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 19:49 schreef Peterhs het volgende:
Laat hem bij jullie de opstelling een keer maken, de te spelen tactiek bespreken en laat hem ook spelers wisselen.
Kijken hoe het dan bij jullie gaat...
Cocu wisselt lekker wil je zeggen. Die haalt zijn beste speler in de blessuretijd (Guardado) van het veld voor Schaars. Laat die nu de gelijkmaker veroorzaken. Lekker wisselen zeg.
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 oktober 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:42 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik was serieus als neutrale voetballiefhebber dit keer. In mijn ogen is Frank de Boer gewoon een hele goede hoofdtrainer. Daarom begrijp ik niet waarom veel Ajax fans hem willen weghebben. Het probleem ligt niet bij De Boer, maar bij het bestuur. Geld genoeg, maar niet willen investeren. Dat breekt je een keer op.
De Boer wegsturen zou hele nare gevolgen voor Ajax kunnen hebben. Ik zie niet wie ze kunnen brengen die gelijkwaardig is. Daarnaast kan ie wat potjes breken bij directie, zijn oud teamgenoten
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 00:23   quote  deeplink  
Wegsturen dus de Hoer..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 03 november 2015 - 08:49   quote  deeplink  
De selectie van Blind voor de twee komende vriendschappelijke wedstrijden is nu niet erg vooruitstrevend te noemen. Juist jonge spelers als Bazoer, Van Beek en Propper zou hij eens aan het werk moeten willen zien in Oranje. Maar dat durft hij weer niet aan. Hij houdt weer bast aan de oude garde die zo afging tijdens de kwalificatiewedstrijden voor het EK. Alleen Van Persie is geslachtofferd. Depay heeft hij ook niet geselecteerd, maar dat was makkelijk aangezien die is geblesseerd. Dit is geen bondscoach maar een beperkte veldtrainer of hulpje. Dit gaat hem niet worden. Of laat de KNVB hem nog even tot de zomer 2016 doormodderen om de kwalificatieronden voor het WK met een nieuwe bondscoach te starten?
remco k
 remco k - dinsdag 03 november 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 08:49 schreef Pieter08 het volgende:
De selectie van Blind voor de twee komende vriendschappelijke wedstrijden is nu niet erg vooruitstrevend te noemen. Juist jonge spelers als Bazoer, Van Beek en Propper zou hij eens aan het werk moeten willen zien in Oranje. Maar dat durft hij weer niet aan. Hij houdt weer bast aan de oude garde die zo afging tijdens de kwalificatiewedstrijden voor het EK. Alleen Van Persie is geslachtofferd. Depay heeft hij ook niet geselecteerd, maar dat was makkelijk aangezien die is geblesseerd. Dit is geen bondscoach maar een beperkte veldtrainer of hulpje. Dit gaat hem niet worden. Of laat de KNVB hem nog even tot de zomer 2016 doormodderen om de kwalificatieronden voor het WK met een nieuwe bondscoach te starten?
Sorry, maar de selectie is juist anders... En Bazoer wordt opgeroepen als die donderdag zal spelen bij Ajax.. Proper heeft uberhaubt nog niet laten zien goed genoeg te zijn dit seizoen.. Zijn niveau van afgelopen jaar heeft ie nog niet gehaald..

En van Beek is een rechter centrale verdediger, en daar lopen er al een paar van..

Ik heb niet zon probleem met deze selectie, heel veel verschil zit er niet in als je wat anders selecteerd..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar de selectie is juist anders... En Bazoer wordt opgeroepen als die donderdag zal spelen bij Ajax.. Proper heeft uberhaubt nog niet laten zien goed genoeg te zijn dit seizoen.. Zijn niveau van afgelopen jaar heeft ie nog niet gehaald..

En van Beek is een rechter centrale verdediger, en daar lopen er al een paar van..

Ik heb niet zon probleem met deze selectie, heel veel verschil zit er niet in als je wat anders selecteerd..
Mi verandert er niet veel onder deze bondscoach. Hij snapt het gewoon niet. En ik krijg gewoon jeuk van die man ne met mij velen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 november 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Dan heb je waarschijnlijk ook een neusallergie..

Nies je veel..(?)
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 13:25 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Mi verandert er niet veel onder deze bondscoach. Hij snapt het gewoon niet. En ik krijg gewoon jeuk van die man ne met mij velen.
Ik heb al gepost dat hij dingen verkeerd heeft gedaan..

Maar wat hij nu doet is gewoon goed en meer dan terecht..

En natuurlijk zullen er altijd dicutabele keuzes zijn, dat is bij iedere bondscoach zo, alleen als je verliest ligt het er dikker boven op en ligt alles onder het vergrootglas..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door remco k --
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk ook een neusallergie..

Nies je veel..(?)
Als Blind aan het woord is zeker
Eide
 Eide - donderdag 05 november 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Ach, wat valt er te verliezen. Ik was toch al geen voorstander van Blind nu nog wegsturen. Laat maar even gaan tot de zomer, dan kan je de periode tussen nu en dan gebruiken om een en ander te beoordelen en tot een afgewogen keuze te komen, ook in zake een opvolger.

EN misschien krijgt Blind de boel wel aan het voetballen. Ik denk het eigenlijk niet, ik mis gewoon wat kwaliteit. Zonder Robben wordt het wel heel armoedig. Dat is met name duidelijk als je ziet naar wat voor clubs spelers momenteel gaan. Newcastle United, aardige volksclub met een rijke geschiedenis maar sportief niet bepaald een enorme verbetering. Hetzelfde kan gezegd worden van nogal wat clubs waar de spelers momenteel heen trekken.

Hoeveel Nederlandse voetballers spelen nu eigenlijk echt nog aan de absolute internationale top? Eentje, Arjen Robben. Depay en Blind kan je nog van beargumenteren dat ze bij een club zitten die tegen de top aanhangt maar verder lijkt het natuurlijk nergens op met heel veel spelers die in de krochten van "topcompetities" verblijven.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 05 november 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 14:42 schreef Eide het volgende:
Ach, wat valt er te verliezen. Ik was toch al geen voorstander van Blind nu nog wegsturen. Laat maar even gaan tot de zomer, dan kan je de periode tussen nu en dan gebruiken om een en ander te beoordelen en tot een afgewogen keuze te komen, ook in zake een opvolger.

EN misschien krijgt Blind de boel wel aan het voetballen. Ik denk het eigenlijk niet, ik mis gewoon wat kwaliteit. Zonder Robben wordt het wel heel armoedig. Dat is met name duidelijk als je ziet naar wat voor clubs spelers momenteel gaan. Newcastle United, aardige volksclub met een rijke geschiedenis maar sportief niet bepaald een enorme verbetering. Hetzelfde kan gezegd worden van nogal wat clubs waar de spelers momenteel heen trekken.

Hoeveel Nederlandse voetballers spelen nu eigenlijk echt nog aan de absolute internationale top? Eentje, Arjen Robben. Depay en Blind kan je nog van beargumenteren dat ze bij een club zitten die tegen de top aanhangt maar verder lijkt het natuurlijk nergens op met heel veel spelers die in de krochten van "topcompetities" verblijven.
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=250242&abbr=voetbalzone

Vwb Blind ben ik jet met je eens. Om beter te presteren met Oranje hoeven we ook niet allemaal topspelers te hebben. Maar wel spelers met een betere mentaliteit. Als je kijkt naar de spelers bij de top 3 in Nederland, dan zitten daar vele zeer goede voetballers bij. Alleen veel van deze spelers zijn niet tijdens hun opleiding gecoacht op mentaliteit. Ze zijn teveel gepamperd omdat ze het in de jeugd zo goed doen en op basis van techniek boven de rest uitsteken. Waar is de mentaliteit gebleven. Hier kun je ook ver mee komen. Zie altletico Madrid en ook jet Oranje van Van Gaal. Daar moet veel meer aandacht aan worden besteed bij de opleiding en ook bij jet aantrekken bij een nieuwe speler. Kijk maar war voor een impact Guardado heeft bij PSV. Daarnaast zullen we ook de zgn Hollandse school los moeten laten want daar breken we internationaal geen potten meer mee. We zullen toe moeten maar een realistisch systeem. Van Gaal had dat tijdens het laatste WK heel goed door. Wie volgt?
Eide
 Eide - vrijdag 06 november 2015 - 06:26   quote  deeplink  
Van Gaal liet het 4-3-3 los omdat Oranje niet de kwaliteit had om dat goed uit te voeren, niet omdat er iets mis is met dat systeem of het Nederlands denken over voetbal. Spanje en Duitsland speelden "ons voetbal" en kwamen daar toch een heel eind mee.

Het gaat om kwaliteit, al het andere volgt daaruit.
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Ik zou deze wedstrijden met de volgende opstelling beginnen.

-----------------Vermeer----------------------

Tete-------van Dijk--------Blind---------Riedewald

---------Wijnaldum------------Bazoer------------
-------------------Sneijder----------------------
Robben--------------------------------------Elia
---------------------De Jong---------------------
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 07 november 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 06:26 schreef Eide het volgende:
Van Gaal liet het 4-3-3 los omdat Oranje niet de kwaliteit had om dat goed uit te voeren, niet omdat er iets mis is met dat systeem of het Nederlands denken over voetbal. Spanje en Duitsland speelden "ons voetbal" en kwamen daar toch een heel eind mee.

Het gaat om kwaliteit, al het andere volgt daaruit.
Kwaliteit en mentaliteit
Eide
 Eide - zaterdag 07 november 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Mentaliteit vind ik zo vreselijk moeilijk te beoordelen van een afstand. Ik weet uit mijn eigen (zeer bescheiden) voetballeven nog wel hoe het was om overal een stap te laat te zijn. Dan kon je werken en fanatiek zijn en dan toch steeds tekort komen. En dan ziet het er snel uit alsof men niet wil... maar meestal is het toch een combinatie van kwaliteit en vorm.

Misschien wijd ik er binnenkort wel eens een stukje aan om mijn ideeen wat uitgebreider op papier te zetten.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 07 november 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Mentaliteit vind ik zo vreselijk moeilijk te beoordelen van een afstand. Ik weet uit mijn eigen (zeer bescheiden) voetballeven nog wel hoe het was om overal een stap te laat te zijn. Dan kon je werken en fanatiek zijn en dan toch steeds tekort komen. En dan ziet het er snel uit alsof men niet wil... maar meestal is het toch een combinatie van kwaliteit en vorm.

Misschien wijd ik er binnenkort wel eens een stukje aan om mijn ideeen wat uitgebreider op papier te zetten.
Ikzelf heb vroeger aan een vechtsport gedaan op nationaal niveau. Tijdens mijn studiejaren trainde ik ongeveer 16 uur per week. In die periode heb ik mijn grootste successen behaald. Maar ik heb geleerd dat er een combinatie is van talent, hard trainen en de mentaliteit hebben om door grenzen te gaan. Alleen talent is niet voldoende om de top te halen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 08 december 2015 - 09:05   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van het feit dat de de KNVB het contract van Van Oostveen heeft verlengd?
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Ik vind daar niet zo veel van. Ik heb geen idee welke beweegredenen daar aan ten grondslag liggen. Opvallend is het natuurlijk wel na de flop van de Hiddink/Blind constructie en het missen van het EK.

Het doet mij wel vermoeden dat de KNVB dus door gaat met Danny Blind. Ik kan mij niet voorstellen dat Van Oostveen nu Blind nog laat vallen. Ik ben eigenlijk heel benieuwd of de KNVB hiermee eigenlijk aangeeft door te willen gaan op de oude weg, of dat Van Oostveen en Blind wel nadrukkelijk instructies mee hebben gekregen van de KNVB.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Deze is helemaal geweldig. Nu willen ze van Breukelen als TD bij de KNVB.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 juni 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 09:53 schreef remco k het volgende:
Deze is helemaal geweldig. Nu willen ze van Breukelen als TD bij de KNVB.
Welja. Nog een pannenkoek voor op de stapel...
VVout
 VVout - vrijdag 17 juni 2016 - 12:16   quote  deeplink  
Kansloze Nederlandse Vergaar Bak. Wie snapt hier nou nog de doelstelling en uitgestippeld beleid. Ze zijn daar in paniek en weten van ellende niet meer wat ze doen.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 augustus 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Van Oostveen vertrekt per 1 september, waarvoor hulde. Nu nog Danny Blind en we kunnen weer bouwen aan Oranje
tomson
 tomson - maandag 29 augustus 2016 - 16:04   quote  deeplink  
+1 :)
VVout
 VVout - maandag 29 augustus 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Kan niet wachten dat dat zooitje daar weg is.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 16:00 schreef Pieter08 het volgende:
Van Oostveen vertrekt per 1 september, waarvoor hulde. Nu nog Danny Blind en we kunnen weer bouwen aan Oranje
Ja kan pas bouwen aan een echt Oranje als je een man of 10 a 15 bij topploegen constant aan het spelen hebt. Jongens met CL ervaring..

Daley Blind is de enige jongen die bij een top ploeg basis speler is, fit is, CL ervaring heeft en die jongen is in Nederland al niet onbetwist basis speler..

Nee joh, er valt niet te bouwen aan een NL elftal dat ergens zou kunnen presteren.. Die tijd is voorbij..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 16:00 schreef Pieter08 het volgende:
Van Oostveen vertrekt per 1 september, waarvoor hulde. Nu nog Danny Blind en we kunnen weer bouwen aan Oranje
Precies en eerst die Daley Blind eruitgooien die kan er HELEMAAL NIETS van net als zijn vadert..
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 20:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies en eerst die Daley Blind eruitgooien die kan er HELEMAAL NIETS van net als zijn vadert..
Huh? De enige speler die momenteel bij een topclub in de basis staat en ook nog goed speelt?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Uit jou mond begrijp ik dat Co..
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:
Uit jou mond begrijp ik dat Co..
Ik vergeet Wijnaldum natuurlijk als goede tweede bij de subtopper Liverpool..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Hey die zag ik niet aankomen, toch nog wel iets van wijsheid in jou koppie pappa..
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 20:18 schreef RenatoBos het volgende:
Hey die zag ik niet aankomen, toch nog wel iets van wijsheid in jou koppie pappa..
Het is heerlijk om onderschat te worden..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2016 - 21:00   quote  deeplink  
Haha geweldig..d:-))
p111
 p111 - vrijdag 02 september 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Helaas de kwaliteit in het ned/team is gewoon dramatisch hier kan geen 1 bondscoach wat mee.
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Tsja, maar jongens als Willems die twee keer zijn man laaat lopen bij de goals, of Bruma die twee keer fout zit worden toch echt de hemel in geschreven....

Willems zouden ze gewoon linksbuiten moeten zetten, die jongen kan helemaal niet verdedigen..

Is de Vrij trouwens niet fit ofzo? Waarom speelt die niet gewoon naast Blind..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 10 oktober 2016 - 21:47   quote  deeplink  
Lekkere keuze van Blind om Stekelenburg nu als eerste doelman uit te roepen. Meteen een flinke flater, waardoor Nederland weer onnodig achter de feiten aanloopt. Heeft hij teveel geluisterd naar zijn nieuwe meeloper Grim? Hoeveel flaters moet Blind nog maken voordat hij zijn congé krijgt? Eruit met die nietsnut.
p111
 p111 - maandag 10 oktober 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 21:47 schreef Pieter08 het volgende:
Lekkere keuze van Blind om Stekelenburg nu als eerste doelman uit te roepen. Meteen een flinke flater, waardoor Nederland weer onnodig achter de feiten aanloopt. Heeft hij teveel geluisterd naar zijn nieuwe meeloper Grim? Hoeveel flaters moet Blind nog maken voordat hij zijn congé krijgt? Eruit met die nietsnut.
Wat een lul ben jij om deze nederlaag de schuld op Blind te schuiven ze heben gvd goed gespeeld maar komen wat kwaliteit te kort t/o Frankrijk en het zit ook niet mee en dan maakt Steek een foutje en het is de schuld van de bonscoach wat een loser ben jij.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 11 oktober 2016 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 23:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Wat een lul ben jij om deze nederlaag de schuld op Blind te schuiven ze heben gvd goed gespeeld maar komen wat kwaliteit te kort t/o Frankrijk en het zit ook niet mee en dan maakt Steek een foutje en het is de schuld van de bonscoach wat een loser ben jij.
Kijk eerst even in de spiegel kijken, dan zie je pas een loser. Bovengenoemd is mijn mening. Als jij een andere hebt, prima. Maar die kun je op een andere en fatsoenlijke manier ventileren. Blind is gewoon een waardeloze bondscoach die nooit maar dan ook nooit aangesteld had mogen worden. Ik ben er heilig van overtuigd dat als er een echte bondscoach op de bank had gezeten dat wij nu niet maar 4 punten uit drie wedstrijden hadden gehad. Een typisch voorbeeld van Blinds simpele gedachten is nu weer de wisseling van de keeper terwijl er geen enkele aanleiding voor was. De enige aanleiding die je zou kunnen verzinnen is dat Stekelenburg net zoals Blind een Ajacied is.
Eide
 Eide - dinsdag 11 oktober 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Calimero is ook weer present hoor.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 11 oktober 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2016 - 19:05 schreef Eide het volgende:
Calimero is ook weer present hoor.
Is dat de bijnaam van p111?
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 21:47 schreef Pieter08 het volgende:
Lekkere keuze van Blind om Stekelenburg nu als eerste doelman uit te roepen. Meteen een flinke flater, waardoor Nederland weer onnodig achter de feiten aanloopt. Heeft hij teveel geluisterd naar zijn nieuwe meeloper Grim? Hoeveel flaters moet Blind nog maken voordat hij zijn congé krijgt? Eruit met die nietsnut.
Propper slechtste man op het veld. Daar praat je maar niet over?

Inspeelpass die 10 meter mis is van Bruma waar de tegengoal uit komt ook maar even overgeslagen?
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2016 - 21:10 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Is dat de bijnaam van p111?
Alles zeggend.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 12 oktober 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2016 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Propper slechtste man op het veld. Daar praat je maar niet over?

Inspeelpass die 10 meter mis is van Bruma waar de tegengoal uit komt ook maar even overgeslagen?
Eens, maar wat heeft dat te maken met die belachelijke keeperswissel? Nu zijn Zoet en Cilissen gefrustreerd. Hoe verzin je zoiets? Maar goed, het is Blind en dat is alles behalve een bondscoach/hoofdtrainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2016 door Pieter08 --
Eide
 Eide - woensdag 12 oktober 2016 - 22:07   quote  deeplink  
Daar zal niemand het mee oneens zijn hoor. Maar jezelf weer zo te kijk zetten met een calimero opmerking is zo vreselijk knullig. Zeker omdat Remco toch wel de 2 zwaksten van allemaal aanwijst waarvan Bruma toch steeds weer een uitnodiging krijgt. Je kan Blind alles behalve een clubbril verwijten.

Ik blijf erbij dat je Blind nauwelijks iets kan verwijten. We moeten het hebben van spelers die zelfs in Nederland niet exceptioneel zijn. Narsingh, Propper, Veltman... wat pretenderen we nou eigenlijk op dit moment?

We hebben een elftal van spelers die Eredivisie spelen of middenmoot of lager spelen in de topcompetities. Die enkeling die wel bij een topclub speelt is daar veelal geen basisspeler. Ik bedoel, dat zegt alles, echt alles. We hebben momenteel een team dat tot de middenmoot van Europa behoort. Beter is het op dit moment gewoon niet.

En dat Blind geen topcoach is mag duidelijk zijn. Daar zal echt geen discussie over bestaan. Maar dat calimero gedoe over een clubbril moet eens afgelopen zijn. Het is tijd op te accepteren dat dit het beste is wat Nederland op dit moment heeft. En zo goed is dat niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2016 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 12 oktober 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2016 - 22:07 schreef Eide het volgende:
Daar zal niemand het mee oneens zijn hoor. Maar jezelf weer zo te kijk zetten met een calimero opmerking is zo vreselijk knullig. Zeker omdat Remco toch wel de 2 zwaksten van allemaal aanwijst waarvan Bruma toch steeds weer een uitnodiging krijgt. Je kan Blind alles behalve een clubbril verwijten.

Ik blijf erbij dat je Blind nauwelijks iets kan verwijten. We moeten het hebben van spelers die zelfs in Nederland niet exceptioneel zijn. Narsingh, Propper, Veltman... wat pretenderen we nou eigenlijk op dit moment?

We hebben een elftal van spelers die Eredivisie spelen of middenmoot of lager spelen in de topcompetities. Die enkeling die wel bij een topclub speelt is daar veelal geen basisspeler. Ik bedoel, dat zegt alles, echt alles. We hebben momenteel een team dat tot de middenmoot van Europa behoort. Beter is het op dit moment gewoon niet.

En dat Blind geen topcoach is mag duidelijk zijn. Daar zal echt geen discussie over bestaan. Maar dat calimero gedoe over een clubbril moet eens afgelopen zijn. Het is tijd op te accepteren dat dit het beste is wat Nederland op dit moment heeft. En zo goed is dat niet.
Ik ben het volledig met je eens vwb Oranje. Mijn opmerking over die belachelijke keeperswissel heb ik ook gemaakt zonder clubbril. Cilessen en Zoet worden hier namelijk beiden door geraakt. Die "Calimero" opmerking was enkel en alleen voor die p111. Zijn reactie was ongezond voor een forum en puur gekeken door een clubbril. Vandaar even een reactie terug.
p111
 p111 - vrijdag 14 oktober 2016 - 09:04   quote  deeplink  
He Pietertje die opmerking is omdat je van een goede wedstrijd weer een topic maakt over Blind en je gebruikt Stekelenburg daarvoor.
p.s fijne dag man.
remco k
 remco k - vrijdag 14 oktober 2016 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2016 - 22:30 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens vwb Oranje. Mijn opmerking over die belachelijke keeperswissel heb ik ook gemaakt zonder clubbril. Cilessen en Zoet worden hier namelijk beiden door geraakt. Die "Calimero" opmerking was enkel en alleen voor die p111. Zijn reactie was ongezond voor een forum en puur gekeken door een clubbril. Vandaar even een reactie terug.
Destijds niks van gelezen toen hij voor zoet koos.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!









0.0184261