BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Toekomst van Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - donderdag 03 december 2015 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2015 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan stop ik met Ajax....opbokken met je sjeik
daar hadden ze nog een mooi spandoek van
tegen man city
koste wel een paar duiten,maar
het was duidelijk hoe we er over denken
AJAX moet weer AJAX worden..(eigen stadion)
en ook opkutten met op de beurs
en om het on topic te houden..het gaat goed met de jeugd..;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 03 december 2015 - 07:09   quote  deeplink  
Alles glijdt hier af Warrior! ;-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 03 december 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Ja, jullie hebben gelijk. Het moet zeker bij de jeugd blijven.
Dit ondanks dat alles om geld draait.
Brandje
 Brandje - donderdag 03 december 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2015 - 21:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit lijkt mij echt ontzettend dom. Als de beste 4 jeugdspelers goed genoeg waren zaten ze al bij Ajax 1. Een deel de van de "minste" 8 zijn juist jeugdspelers. En hele goede aankopen zijn onbetaalbaar, of je moet net een diamantje ala Suarez weten te vinden.
Jeugdspelers kunnen beter worden. De slechtste spelers waaronder Hoorn, Viergever, en Serero worden niet meer beter. Wat jij nu zegt is dus precies wat de directie doet. Slappe breedteaankopen doen die de jeugd in de weg staan.
Zo zie ik tien keer liever definitief vd Beek ipv Serero. Cerny mag van mij best Schone vervangen. Savastano vind ik een betere linksback dan Viergever.
Als Ajax thuis tegen Cambuur speelt en het is vaker gebeurd dan is het totaal van de zotte dat Hoorn, Heitinga en Viergever de wissels zijn. Haal dan een Nouri erbij of Savastano. El Azzouzi en iets mindere mate Hendriks hebben veel meer potentie dat die Sanogo.
Dus met zulke zaken maakt FdB zich totaal belachelijk!!!!!

ps
Noem mij eens een situatie waarbij je drie verdedigers op de bank moet hebben???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - donderdag 03 december 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2015 - 16:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat jij nu zegt is dus precies wat de directie doet.
Wat zeg ik dan? Nu ben ik echt enorm benieuwd wat ik hier heb gezegd volgens jou, hoewel ik sterk het idee heb dat ik straks weer het één en ander in de mond gelegd krijg wat hier absoluut niet uit op te maken is.
Brandje
 Brandje - donderdag 03 december 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2015 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat zeg ik dan? Nu ben ik echt enorm benieuwd wat ik hier heb gezegd volgens jou, hoewel ik sterk het idee heb dat ik straks weer het één en ander in de mond gelegd krijg wat hier absoluut niet uit op te maken is.
Je weet niet wat jezelf schrijft? De bank van Ajax bestaat normaal gesproken uit Boer, Hoorn, Viergever, Serero, Schone, Sanogo als iedereen fit is. Eigenlijk zie ik voor alle 5 liever een jeugdpeler. Dat kan niet altijd dat weet ik wel maar zeker in de thuiswedstrijden kan dat best. Jij zegt dat een deel van de 8 minste spelers jeugdspelers zijn. Dat is kolder want wanneer iedereen fit is zit er amper jeugd op de bank. Nu meer omdat er geblesseerden zijn. Dus met jou opmerking kan ik helaas geen andere conclusie trekken dat jij achter de breedteaankopen staat.
Verder word ik zo simpel van jouw smoesje dat hele goede aankopen onbetaalbaar zijn. Kijk eens wat PSV de laatste jaren heeft binnengehaald. Wijnadlum,Willems, Strootman, Mertens, Guardado, Luuk de Jong, Pereiro, Propper. Bij spelen alleen Cillissen en Gudelj constant. De rest is bankwerk of al weer weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - donderdag 03 december 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2015 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je weet niet wat jezelf schrijft? De bank van Ajax bestaat normaal gesproken uit Boer, Hoorn, Viergever, Serero, Schone, Sanogo als iedereen fit is. Eigenlijk zie ik voor alle 5 liever een jeugdpeler. Jij zegt dat een deel van de 8 minste spelers jeugdspelers zijn. Dat is kolder want wanneer iedereen fit is zit er amper jeugd op de bank. Nu meer omdat er geblesseerden zijn. Dus met jou opmerking kan ik helaas geen andere conclusie trekken dat jij achter de breedteaankopen staan
Kijk, daar zijn de conclusies die mij in de mond gelegd worden. Ik ga hier dus niet serieus op reageren.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 december 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2015 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je weet niet wat jezelf schrijft? De bank van Ajax bestaat normaal gesproken uit Boer, Hoorn, Viergever, Serero, Schone, Sanogo als iedereen fit is. Eigenlijk zie ik voor alle 5 liever een jeugdpeler. Dat kan niet altijd dat weet ik wel maar zeker in de thuiswedstrijden kan dat best. Jij zegt dat een deel van de 8 minste spelers jeugdspelers zijn. Dat is kolder want wanneer iedereen fit is zit er amper jeugd op de bank. Nu meer omdat er geblesseerden zijn. Dus met jou opmerking kan ik helaas geen andere conclusie trekken dat jij achter de breedteaankopen staat.
Verder word ik zo simpel van jouw smoesje dat hele goede aankopen onbetaalbaar zijn. Kijk eens wat PSV de laatste jaren heeft binnengehaald. Wijnadlum,Willems, Strootman, Mertens, Guardado, Luuk de Jong, Pereiro, Propper. Bij spelen alleen Cillissen en Gudelj constant. De rest is bankwerk of al weer weg.
Plus 1 ik zie liever een talent een mindere wedstrijd spelen/leren dan dat een Schöne, Viergever, Sererro, Sanogo enz. nog opgesteld worden. Die middelmaat moet gewoon weg.
Geen breedte aankopen meer maar alleen gerichte aankopen die of talentvol zijn of de kwaliteiten voor de basis hebben. Dit punt geef ik al jaren aan maar het gebeurt helaas niet altijd. Spelers als Sinkgraven, Zivkovic, Guldelj, Youness geven wel aan dat het iets beter gaat.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 03 december 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Daar besteed Ajax allang te weinig aandacht aan, om gerichte aankopen te doen voor de eerste elftal. Alles blijft gebaseerd op de jeugd, zij het wel dat dat spelers zijn met veel talent techniek, maar wel met te weinig ervaring. In de praktijk is toch te merken dat ervaring zwaarder weegt dan een jeugdspeler van 18 jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2015 door Onze Ajax --
Brandje
 Brandje - donderdag 03 december 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2015 - 17:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Kijk, daar zijn de conclusies die mij in de mond gelegd worden. Ik ga hier dus niet serieus op reageren.
Dat is jouw standaard antwoord als je geen weerwoord hebt. Jammer. Ik meer verwacht van een columnist.
Eide
 Eide - vrijdag 04 december 2015 - 05:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2015 - 23:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is jouw standaard antwoord als je geen weerwoord hebt. Jammer. Ik meer verwacht van een columnist.
Je doet je best maar. Doe eerst eens lezen en normaal antwoorden als je serieuze en opbouwennde discussie verwacht in plaats van even jouw invulling van de mening van een ander neer te zetten en daar op te reageren. Manman, en ik denk dat je het zelf niet eens door hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2015 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 04 december 2015 - 05:56   quote  deeplink  
De B1 heeft trouwens met 7-1 van Az gewonnen in een gala voorstelling van een pot. 2 goals en 3 assists van Nunnely.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 04 december 2015 - 08:00   quote  deeplink  
Dat is erg leuk voor de B1 spelers.
Daar kan de eerste elftal van Ajax nog veel van leren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 december 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2015 - 08:00 schreef Onze Ajax het volgende:
Dat is erg leuk voor de B1 spelers.
Daar kan de eerste elftal van Ajax nog veel van leren.
Tja je zit in jeugdtopic. Dan krijg je zulke berichten over bijvoorbeeld de B1!
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 januari 2016 - 16:20   quote  deeplink  
A1 wint met 0-2 in Rotterdam
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:20 schreef Brandje het volgende:
A1 wint met 0-2 in Rotterdam
Keurig. Als Ajax 1 dat nu weer eens gaat doen :)
3sterren
 3sterren - zaterdag 16 januari 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:20 schreef Brandje het volgende:
A1 wint met 0-2 in Rotterdam
Ik was er vandaag! Wel onverdiend want ze kwamen een paar keer goed weg oa 2x tegen de paal geschoten door feyenoord, qua spel was het niet wat ik verwacht had! Paar spelers van dichtbij bekeken dolberg en de ligt vielen mij het meest op! De sfeer was weer eens vijandig natuurlijk hersenloze feyenoordsupporters
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 17:27   quote  deeplink  
De Ligt, ook zo'n jongen die je goed in de gaten mag gaan houden. Die jongen is nog altijd pas 16, nu al rond de 1.90 en een hele complete centrale verdediger die ook enorm goed kan voetballen.

Het andere hele grote talent in deze lichting vind ik Carel Eiting, een controleur op het middenveld.
3sterren
 3sterren - zaterdag 16 januari 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:27 schreef Eide het volgende:
De Ligt, ook zo'n jongen die je goed in de gaten mag gaan houden. Die jongen is nog altijd pas 16, nu al rond de 1.90 en een hele complete centrale verdediger die ook enorm goed kan voetballen.

Het andere hele grote talent in deze lichting vind ik Carel Eiting, een controleur op het middenveld.
Ja eiting was ook goed idd makkelijk met beide benen passend goed overzicht en als ik me niet vergis ook 1 van de jongste
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 17:27 schreef Eide het volgende:
De Ligt, ook zo'n jongen die je goed in de gaten mag gaan houden. Die jongen is nog altijd pas 16, nu al rond de 1.90 en een hele complete centrale verdediger die ook enorm goed kan voetballen.

Het andere hele grote talent in deze lichting vind ik Carel Eiting, een controleur op het middenveld.
Eitingga....hahha goed hoor!
remco k
 remco k - zondag 17 januari 2016 - 17:13   quote  deeplink  
Overigens lijkt het er sterk op dat er weer een heel groot talent onze opleiding gaat verlaten.
remco k
 remco k - zondag 17 januari 2016 - 17:13   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/632145/-ajax-lijkt-megatalent-toch-echt-kwijt-te-raken-hiddink-is-van-gaal-de-baas-.html
Brandje
 Brandje - zondag 17 januari 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
En dan ook nog bij beide clubs zit een Nederlandse trainer. Die zouden toch beter moeten weten.
enough
 enough - zondag 17 januari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 17:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

En dan ook nog bij beide clubs zit een Nederlandse trainer. Die zouden toch beter moeten weten.
precies; en daarbij zullen die jongen zelf nooit op kunnen stellen,want dan zijn
ze alweer weg daar
(en dan nog naar dat kut chelsea)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 18:12 schreef enough het volgende:

[..]

precies; en daarbij zullen die jongen zelf nooit op kunnen stellen,want dan zijn
ze alweer weg daar
(en dan nog naar dat kut chelsea)
Psv, Real, Manchester City, PSG, Zenit, Lazio, Chelsea, Monaco, Vitesse....allemaal kutclubs
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 18:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Psv, Real, Manchester City, PSG, Zenit, Lazio, Chelsea, Monaco, Vitesse....allemaal kutclubs
zitten wel een paar aardige tussen hoor :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 18:31 schreef Scout2 het volgende:

[..]

zitten wel een paar aardige tussen hoor :)
Ik zou niet weten welke...
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou niet weten welke...
ik persoonlijk vind Real en city wel aardige clubs
maar dat ben ik, ieder zijn eigen mening. ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:11 schreef Scout2 het volgende:

[..]

ik persoonlijk vind Real en city wel aardige clubs
maar dat ben ik, ieder zijn eigen mening. ;)
Koop clubs....ik heb daar helemaal niks mee...sterker nog bannen die handel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:11 schreef Scout2 het volgende:

[..]

ik persoonlijk vind Real en city wel aardige clubs
maar dat ben ik, ieder zijn eigen mening. ;)
Leg jij mij maar eens uit waarom Real een Bale koopt voor hoeveel wel niet terwijl je op links een Ronaldo hebt lopen....ik heb dat nooit begrepen
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 21:37   quote  deeplink  
@ Nenam_tiL

ajax is in Nederlandse begrippen ook een koopclub, wat zou jij doen als je unlimited money tot je beschikking heb ?
bale een miskoop of soort van.. Ajax heeft zeker nog nooit een miskoop binnen gehaald ?
begrijp de frustratie, maar het is nou eenmaal zoals het is.. neemt niet weg dat het aardige clubs (kunnen) zijn. onderzoek Hoe heel het "geld" systeem in elkaar zit. ga je het wellicht iets beter begrijpen, of mescchien sla ik wel Door wie zal het zeggen..hehe
enough
 enough - zondag 17 januari 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:37 schreef Scout2 het volgende:
@ Nenam_tiL

ajax is in Nederlandse begrippen ook een koopclub, wat zou jij doen als je unlimited money tot je beschikking heb ?
bale een miskoop of soort van.. Ajax heeft zeker nog nooit een miskoop binnen gehaald ?
begrijp de frustratie, maar het is nou eenmaal zoals het is.. neemt niet weg dat het aardige clubs (kunnen) zijn. onderzoek Hoe heel het "geld" systeem in elkaar zit. ga je het wellicht iets beter begrijpen, of mescchien sla ik wel Door wie zal het zeggen..hehe
dat is het probleem ..het is helemaal doorgeslagen !!
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
[b=/topic-29234/p4/#1410685]zondag 17 januari 2016 - 21:53[/url] schreef enough het volgende:

[..]

dat is het probleem ..het is helemaal doorgeslagen !!
daar zit een reden achter waarom alles doorslaat..
nog nooit van ripples, bitcoins gehoord?
digitale munteenheid willen ze er zometeen globaal doorheendrukken.
Ze zitten al druk aan het testen op verschillende plekken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:37 schreef Scout2 het volgende:
@ Nenam_tiL

ajax is in Nederlandse begrippen ook een koopclub, wat zou jij doen als je unlimited money tot je beschikking heb ?
bale een miskoop of soort van.. Ajax heeft zeker nog nooit een miskoop binnen gehaald ?
begrijp de frustratie, maar het is nou eenmaal zoals het is.. neemt niet weg dat het aardige clubs (kunnen) zijn. onderzoek Hoe heel het "geld" systeem in elkaar zit. ga je het wellicht iets beter begrijpen, of mescchien sla ik wel Door wie zal het zeggen..hehe
Jij begrijpt mij niet...geeft niet
Bale is geen miskoop maar wel overbodig want je hebt Ronaldo op links.
City wil die spits vardy(?) van Leiscester.... niet om hem op te stellen maar om de concurrentie uit te schakelen...en waarom ze hebben het geld daarvoor om dat soort kunstgrepen te doen

Als jij Ajax een koopclub noemt dan stopt met deze post mijn discussie met jou en ga mij niet uitleggen hoe het voetbal in elkaar zit....ik ben al 45 jaar Ajacied en iedere voetbal liefhebber ziet dat de jeugd bij Ajax kansen krijgt altijd al zo geweest
De clubs die ik opnoemde kopen alleen maar en krijgt de jeugd sporadisch een kans.

Neem Odegaard bij Real....ikdenk dat hij bij Ajax al minuten had gemaakt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:00 schreef Scout2 het volgende:

[..]

daar zit een reden achter waarom alles doorslaat..
nog nooit van ripples, bitcoins gehoord?
digitale munteenheid willen ze er zometeen globaal doorheendrukken.
Ze zitten al druk aan het testen op verschillende plekken
Bitcoin is allang onderuit gehaald....lees eens wat verder als MSM ouwe
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 22:15   quote  deeplink  
vooruit dan maar.. ieder zijn eigen ding ;)
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bitcoin is allang onderuit gehaald....lees eens wat verder als MSM ouwe
http://www.bbc.com/news/technology-31042477

1 van de zoveel ...maar we gaan off topic laatste..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:15 schreef Scout2 het volgende:
vooruit dan maar.. ieder zijn eigen ding ;)
Amen...klinkt hetzelfde...al ben ik niet gelovig
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:24 schreef Scout2 het volgende:

[..]

http://www.bbc.com/news/technology-31042477

1 van de zoveel ...maar we gaan off topic laatste..
Door de bomen het bos zien is moeilijk....ik ben geen complotter scout
Scout2
 Scout2 - zondag 17 januari 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Door de bomen het bos zien is moeilijk....ik ben geen complotter scout
ik ook niet.. ik onderzoek en concludeer.
tijd zal het leren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:35 schreef Scout2 het volgende:

[..]

ik ook niet.. ik onderzoek en concludeer.
tijd zal het leren
Ik lees en vrees....en verbaas me...ik word kwaad en angstig.....vooral naar mijn dochter toe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 januari 2016 - 22:42   quote  deeplink  
Ik zal wat links in het Ajaxcafe plaatsen
remco k
 remco k - dinsdag 09 februari 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Ajax A1 vandaag met 3-1 gewonnen in de youth league en daardoor geplaatst voor de laatste 16. Echt belachelijk hoe goed ze speelden en hoeveel kansen ze gehad hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 12 februari 2016 - 12:23   quote  deeplink  
"De kans is groot dat de Aandeelhouders Vereniging (AV) van Ajax zichzelf vrijdag tijdens een bijeenkomst opheft. Aanleiding is de onvrede over het matige spel en het technisch beleid bij de Amsterdammers. Voorzitter Frank Kales luidt de noodklok in De Telegraaf.
De AV Ajax komt vandaag bijeen in Borchland om te stemmen over de toekomst. 'Ik verwacht dat we er een punt achter zetten', zegt Kales, zelf algemeen directeur in De Arena tussen 1999 en 2001. 'De AV Ajax bestaat uit een aantal kleine, emotionele aandeelhouders die vooral fan zijn. En dan is het afzien. De laatste tijd zijn bestuursleden ermee gestopt, omdat ze zich meer en meer aan het spel ergerden.'

Terwijl dat volgens Kales niet nodig is.'Ajax heeft wel de financiële middelen, maar wat zie je terug op het veld? We hebben lang gehoopt dat er verbetering kwam, er ook om gevraagd, maar dat was zinloos. Met het enorme kapitaal dat Ajax heeft, moet iets gebeuren. Focus je op de kwaliteit van het eerste elftal en zorg voor een goede samenwerking tussen het vlaggenschip en de jeugd.'

Kales meent dat de bestuursstructuur van Ajax de club tegenwerkt. 'Om echt invloed te hebben, is moeilijk. Door de structuur met de directie, rvc, bestuursraad en het Technisch Hart zijn er veel mensen die wat te zeggen hebben, maar bijna niemand doet wat. Ze beïnvloeden een beetje. Er is weinig stabiel beleid.' De Ajax-directie is verrast door het voornemen van de AV.

De AV Ajax is opgericht om ervoor te zorgen dat de kleine aandeelhouders van Ajax een stem hebben in het beleid van de club. De AV wil daaraan inhoudelijk en constructief een bijdrage aan leveren, onder meer tijdens Algemene Vergaderingen."

De mensen die Ajax leiden zorgen steeds meer voor verwijdering van de fans en supporters. De kans op een ander beleid is klein en daarmee zie ik ook in de zomer weinig mogelijkheden dat het ineens anders zal worden.

Ik acht de kans groter dat de Boer Ajax niet zal verlaten na dit seizoen. En dat geldt ook voor de meeste klaverjasvrienden van hem.
remco k
 remco k - vrijdag 12 februari 2016 - 12:43   quote  deeplink  
Dit topic gaat over de jeugd...
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 12 februari 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 12:43 schreef remco k het volgende:
Dit topic gaat over de jeugd...
sorry...duidelijk!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 12 februari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2015 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch gaat ie vanavond aan voor nieuwe hamburgers.. En morgen voor IBERICO Ribs..
Dit topic gaat over de jeugd...
remco k
 remco k - vrijdag 12 februari 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 15:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit topic gaat over de jeugd...
Goh. Wijsneus
enough
 enough - vrijdag 12 februari 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Haahahahh er zal geen maar zijn ..snotneus ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 13 februari 2016 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh. Wijsneus
😈

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Toekomst van Ajax!









0.0097150