BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Toekomst van Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2016 - 11:13   quote  deeplink  
Juan Familia Castillo stapt van de B1 over naar Chelsea. Het zoveelste talent dat op jonge leeftijd vertrekt :(
JOOD
 JOOD - vrijdag 10 juni 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 11:13 schreef Eide het volgende:
Juan Familia Castillo stapt van de B1 over naar Chelsea. Het zoveelste talent dat op jonge leeftijd vertrekt :(
Goed bezig die jongen.. Komt er nooit dus.

Wederom een gevalletje geld maakt wel degelijk gelukkig!
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2016 - 12:09   quote  deeplink  
En die gasten zullen dan naar Fosu-Mensah wijzen en zeggen dat het wel kan., ondanks al die anderen die flopten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 juni 2016 - 12:48   quote  deeplink  
Floppen heeft meer met hun zelf te maken dan met de club waar ze spelen.
Of in welk traject ze zitten.
Je moet 100% uit je zelf halen, de volle 100%. Zolang je dat niet doet kom je er niet.

Je hoeft niet te spelen om beter te worden. Je wordt beter als je leert van de fouten die worden gemaakt, of jij ze maakt of een ander dat maakt niet uit.

Je krijgt altijd een kans, waar dan ook. Je moet wel vertrouwen hebben dat je die kans ooit komt. En als die kans er komt er dan ook staan.

Als je 24 uur per dag bezig bent met de sport dan kom je er. Alleen zijn ze vrijwel nooit 24 uur met hun sport bezig.
3sterren
 3sterren - vrijdag 10 juni 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 12:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Floppen heeft meer met hun zelf te maken dan met de club waar ze spelen.
Of in welk traject ze zitten.
Je moet 100% uit je zelf halen, de volle 100%. Zolang je dat niet doet kom je er niet.

Je hoeft niet te spelen om beter te worden. Je wordt beter als je leert van de fouten die worden gemaakt, of jij ze maakt of een ander dat maakt niet uit.

Je krijgt altijd een kans, waar dan ook. Je moet wel vertrouwen hebben dat je die kans ooit komt. En als die kans er komt er dan ook staan.

Als je 24 uur per dag bezig bent met de sport dan kom je er. Alleen zijn ze vrijwel nooit 24 uur met hun sport bezig.
Volledig mee eens. Ik vind het ook jammer maar wie zegt dat hij bij ons gaat doorbreken? Mensen moeten vrijheid krijgen om te doen wat hen het beste lijkt! Slagingskans is kleiner maar niet onmogelijk! Dus reacties van die zien we nooit meer terug of gaat voor geld kan je gewoon bij je houden!
Hij kiest(ouders/zaakwaarnemer) niet wij!
Kan alleen zeggen veel succes we zien het wel over 3 jaar!
3sterren
 3sterren - vrijdag 10 juni 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Nog een ding... Als ajax nou eens meer vertrouwen toont aan die jongens gaan ze ook niet weg of tenminste wordt de keuze lastiger als je jan, tom of tim heet krijg je wel optijd een aanbieding, heet je mo, soufian, danzel ofzo moet je altijd maar blij zijn dat je voor ajax speelt en hopen dat je een contract krijgt aangeboden!
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2016 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 12:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Floppen heeft meer met hun zelf te maken dan met de club waar ze spelen.
Of in welk traject ze zitten.
Je moet 100% uit je zelf halen, de volle 100%. Zolang je dat niet doet kom je er niet.

Je hoeft niet te spelen om beter te worden. Je wordt beter als je leert van de fouten die worden gemaakt, of jij ze maakt of een ander dat maakt niet uit.

Je krijgt altijd een kans, waar dan ook. Je moet wel vertrouwen hebben dat je die kans ooit komt. En als die kans er komt er dan ook staan.

Als je 24 uur per dag bezig bent met de sport dan kom je er. Alleen zijn ze vrijwel nooit 24 uur met hun sport bezig.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Natuurlijk moet elke speler, waar die ook speelt, 100% geven. Maar de ene club is de ander niet. Begeleiding wisselt van club tot club. Zeker van Engelse clubs is bekend dat ze veel jonge spelers kopen voor de handel, gewoon om aan ze te verdienen bij doorverkoop aan kleinere clubs. Dan investeert zo'n club dus ook niet in een speler.

En dus maakt het wel degelijk uit waar je speelt. En het maakt wel degelijk uit voor de kansen die je krijgt en hoe je kan doorgroeien.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 juni 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 16:16 schreef 3sterren het volgende:
Nog een ding... Als ajax nou eens meer vertrouwen toont aan die jongens gaan ze ook niet weg of tenminste wordt de keuze lastiger als je jan, tom of tim heet krijg je wel optijd een aanbieding, heet je mo, soufian, danzel ofzo moet je altijd maar blij zijn dat je voor ajax speelt en hopen dat je een contract krijgt aangeboden!
Dit is natuurlijk niet waar, dat de een wel een contract krijgt en de ander niet.
De een heeft een andere houding buiten en binnen het veld dan de ander.
Dat mo, soufian geen contract zouden krijgen ligt meer aan hun zelf dan Ajax.

Diegene die naar Chelsea vertrok is een 16 jarige middenvelder, als je kijkt naar het middenveld van Ajax dan is dat druk bezet. Ook in Jong Ajax lopen op het middenveld talenten rond die wellicht binnenkort hun debuut maken. Ajax heeft genoeg talenten op het middenveld, dan is het logisch dat een ander talent die buiten de boot valt naar iets anders gaat zoeken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 juni 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Natuurlijk moet elke speler, waar die ook speelt, 100% geven. Maar de ene club is de ander niet. Begeleiding wisselt van club tot club. Zeker van Engelse clubs is bekend dat ze veel jonge spelers kopen voor de handel, gewoon om aan ze te verdienen bij doorverkoop aan kleinere clubs. Dan investeert zo'n club dus ook niet in een speler.

En dus maakt het wel degelijk uit waar je speelt. En het maakt wel degelijk uit voor de kansen die je krijgt en hoe je kan doorgroeien.
Als je als talent naar de top wil en dan kan de club die mogelijkheid bieden, door goed begeleidingsplan op te stellen. Doet de club het niet, betekend niet dat er geen begeleidingsplan gemaakt kan worden. Je maakt die plan vervolgens zelf, met een persoonlijke trainer en je zaakwaarnemer.

Sneijder is een goed voorbeeld, hij raakte bijna zijn plek bij Oranje kwijt. Door zelf een trainer in dienst te nemen, dus door in zich zelf te investeren is hij er weer bovenop gekomen. En mocht hij mee naar het WK.

De ene club is wat anders dan de ander dat klopt. De verleiding voor de spelers is wat groter om andere dingen te doen dan voetbal.

De speler is de enige die bepaald of hij er wel komt of niet.

Je kan de club niet verwijten iets niet te doen want je zelf ook kan doen terwijl je het zelf ook niet doet.
3sterren
 3sterren - vrijdag 10 juni 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 16:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk niet waar, dat de een wel een contract krijgt en de ander niet.
De een heeft een andere houding buiten en binnen het veld dan de ander.
Dat mo, soufian geen contract zouden krijgen ligt meer aan hun zelf dan Ajax.

Diegene die naar Chelsea vertrok is een 16 jarige middenvelder, als je kijkt naar het middenveld van Ajax dan is dat druk bezet. Ook in Jong Ajax lopen op het middenveld talenten rond die wellicht binnenkort hun debuut maken. Ajax heeft genoeg talenten op het middenveld, dan is het logisch dat een ander talent die buiten de boot valt naar iets anders gaat zoeken.
Ik bedoelde meer te zeggen als "nuchtere" nederlandse jongen met veel minder talent krijg je wel genoeg kansen!
Maar zulke jongens brengen onze club niet naar een hoger niveau zijn allemaal types als de jong, klaassen, veltman!
Het maximale eruit gehaald en er is ze veel gegunt omdat ze nuchter zijn.

net zoals donny vd beek geweldig talent al gedebuteerd en verdiend begrijp me niet verkeerd!
Maar dan zie je nouri in mijn optiek een nog groter talent waar alles om draait in de A, nog steeds geen minuut.

Nog een voorbeeld: sinkgraven gekocht was ik fan van(nog steeds), halen we die ipv ziyech op dat moment voor 7 miljoen en waarom? Omdat ziyech waarschijnlijk een moeilijke jongen kan zijn ohh ohh ohh! Zulke jongens dragen wel een heel team en sinkgraven bezwijkt tot nu toe aan de druk en wat er gevraagd wordt! Omdat hij geen tegenslag kent en jongens als ziyech WEL!

En Houding buiten het veld weegt voor mij niet even zwaar als houding binnen het veld!
Als je je voeten laat spreken mag je van mij wel een beetje een "lastige jongen" zijn
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juni 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 12:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Floppen heeft meer met hun zelf te maken dan met de club waar ze spelen.
Of in welk traject ze zitten.
Je moet 100% uit je zelf halen, de volle 100%. Zolang je dat niet doet kom je er niet.

Je hoeft niet te spelen om beter te worden. Je wordt beter als je leert van de fouten die worden gemaakt, of jij ze maakt of een ander dat maakt niet uit.

Je krijgt altijd een kans, waar dan ook. Je moet wel vertrouwen hebben dat je die kans ooit komt. En als die kans er komt er dan ook staan.

Als je 24 uur per dag bezig bent met de sport dan kom je er. Alleen zijn ze vrijwel nooit 24 uur met hun sport bezig.
Perfect verwoord kerel!
Nix aan toe te voegen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juni 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Natuurlijk moet elke speler, waar die ook speelt, 100% geven. Maar de ene club is de ander niet. Begeleiding wisselt van club tot club. Zeker van Engelse clubs is bekend dat ze veel jonge spelers kopen voor de handel, gewoon om aan ze te verdienen bij doorverkoop aan kleinere clubs. Dan investeert zo'n club dus ook niet in een speler.

En dus maakt het wel degelijk uit waar je speelt. En het maakt wel degelijk uit voor de kansen die je krijgt en hoe je kan doorgroeien.
Gevalletje: ik wil weer tegen "hem" ingaan?
Hij heeft hier een degelijk punt man.

Mooi stukje tekst dat hij hier typt en jammer dat je weer het recht neemt om hem " aan te vallen"...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juni 2016 - 20:23   quote  deeplink  
Ik ben het hier absoluut niet mee eens....
Natuurlijk moet...

Toen was het voor mij duidelijk Eide, je wou weer even langszij komen...
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 20:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Gevalletje: ik wil weer tegen "hem" ingaan?
Hij heeft hier een degelijk punt man.

Mooi stukje tekst dat hij hier typt en jammer dat je weer het recht neemt om hem " aan te vallen"...
Ik schrijf gewoon een nette, en valide reactie waarin ik het toevallig niet met hem eens ben. Mag dat van jou dan ook misschien? Ga even tegen iemand ander popiejopie de forumpolitie uithangen.

Misschien eventjes in de spiegel kijken gap, met je "aanvallen" en "jammer". Zeker gezien wat andere reacties van jouzelf tegen anderen op dit forum en deze rare reactie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2016 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 17:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je als talent naar de top wil en dan kan de club die mogelijkheid bieden, door goed begeleidingsplan op te stellen. Doet de club het niet, betekend niet dat er geen begeleidingsplan gemaakt kan worden. Je maakt die plan vervolgens zelf, met een persoonlijke trainer en je zaakwaarnemer.
Hiermee vertel je precies zoals het zou moeten. Helaas is van verschillende clubs bekend dat ze dit wel beloven, maar dat een speler daarna alleen wordt gebruikt als handelswaar. Manchester City heeft zelfs toegegeven dat ze talloze spelers uitsluitend om die reden halen.

Zeker voor jonge spelers is belangrijk dat ze wedstrijdminuten maken, liefst tegen goede tegenstanders van een vergelijkbaar niveau. Er zijn gewoon heel veel gevallen bekend waar spelers dit ooit wel beloofd hebben gekregen, inclusief een prachtig "plan naar de top" waarna ze uiteindelijk ergens in een kelderklasse eindigen omdat niet meer spelen en niet verder tot ontwikkeling komen.

Dit gebeurt niet bij allemaal, maar zeker in Engeland, waar clubs zijn met meer als 80 contractspelers, is dit wel een realiteit. Dan kan je zeggen dat de speler zelf bepaald, maar ook de omgeving van de speler, de club en talloze andere zaken hebben gewoon heel veel invloed. Zeker op jongens van 16, 17 jaar.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 juni 2016 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 20:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik schrijf gewoon een nette, en valide reactie waarin ik het toevallig niet met hem eens ben. Mag dat van jou dan ook misschien? Ga even tegen iemand ander popiejopie de forumpolitie uithangen.

Misschien eventjes in de spiegel kijken gap, met je "aanvallen" en "jammer". Zeker gezien wat andere reacties van jouzelf tegen anderen op dit forum en deze rare reactie.
Ik val aan wanneer nodig Eide, heeft met mijn vorige post nix te maken.
Als ik zie hoe jij en remco steeds maar weer blijven quoten op (pa) anderen,dan moet ik gewoon steeds mn handen van mn toetsen houden en me inhouden.

Wat hij ook typt, het is NOOIT goed, altijd is er een weerwoord en altijd is het onzin....

Hij heeft een goede post geplaatst, so be it, ik probeer hem te ondersteunen met een reactie, maar je moet weer alles op alles zetten om jezelf erboven te pronken...

Truste man!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 11 juni 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 21:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Hiermee vertel je precies zoals het zou moeten. Helaas is van verschillende clubs bekend dat ze dit wel beloven, maar dat een speler daarna alleen wordt gebruikt als handelswaar. Manchester City heeft zelfs toegegeven dat ze talloze spelers uitsluitend om die reden halen.

Zeker voor jonge spelers is belangrijk dat ze wedstrijdminuten maken, liefst tegen goede tegenstanders van een vergelijkbaar niveau. Er zijn gewoon heel veel gevallen bekend waar spelers dit ooit wel beloofd hebben gekregen, inclusief een prachtig "plan naar de top" waarna ze uiteindelijk ergens in een kelderklasse eindigen omdat niet meer spelen en niet verder tot ontwikkeling komen.

Dit gebeurt niet bij allemaal, maar zeker in Engeland, waar clubs zijn met meer als 80 contractspelers, is dit wel een realiteit. Dan kan je zeggen dat de speler zelf bepaald, maar ook de omgeving van de speler, de club en talloze andere zaken hebben gewoon heel veel invloed. Zeker op jongens van 16, 17 jaar.
De club bepaald niet hoe lang je maximaal traint, de club bepaald hoe lang je minimaal traint. Na de training kan je gewoon verder gaan ballen met andere spelers of met vrienden, ipv in de kroeg of in showroom met auto's gaan staan.

Invloed van wedstrijden is veel kleiner dan dat je denkt. Je kan ook gewoon 90 min trainen met de zelfde intensiteit als dat je speelt. Vervolgens kijk je gewoon heel veel wedstrijd beelden na.

De speler bepaald ook hoe groot de invloed van buiten af op hem is. De speler bepaald wie zijn agent is.

De enige wat de speler niet bepaald is wie zijn ouders zijn. Dat is lastig als je ouders heel grote negatieve invloed heeft
Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2016 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 01:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik val aan wanneer nodig Eide, heeft met mijn vorige post nix te maken.
Als ik zie hoe jij en remco steeds maar weer blijven quoten op (pa) anderen,dan moet ik gewoon steeds mn handen van mn toetsen houden en me inhouden.

Wat hij ook typt, het is NOOIT goed, altijd is er een weerwoord en altijd is het onzin....

Hij heeft een goede post geplaatst, so be it, ik probeer hem te ondersteunen met een reactie, maar je moet weer alles op alles zetten om jezelf erboven te pronken...

Truste man!
Wat een calimero reactie zeg.

Je probeert PA helemaal niet te ondersteunen. Je probeert mij af te zeiken. Je doet precies waar je op ageert, namelijk iemand op de persoon aanvallen, terwijl ik een inhoudelijke reactie op iets wat op het forum staat schrijf, wat helemaal los staat wie dat heeft geschreven.

Ik schrijf wat ik vind, zowel als ik het met iemand eens ben als wanneer dat niet zo is. En de persoon staat daar volledig los van. Succes met die jeukende vingers. Ik zie het wel. Wat een schijnheilig gedoe zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2016 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 11 juni 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Natuurlijk moet elke speler, waar die ook speelt, 100% geven. Maar de ene club is de ander niet. Begeleiding wisselt van club tot club. Zeker van Engelse clubs is bekend dat ze veel jonge spelers kopen voor de handel, gewoon om aan ze te verdienen bij doorverkoop aan kleinere clubs. Dan investeert zo'n club dus ook niet in een speler.

En dus maakt het wel degelijk uit waar je speelt. En het maakt wel degelijk uit voor de kansen die je krijgt en hoe je kan doorgroeien.
Volledig me Eide eens.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juni 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 01:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik val aan wanneer nodig Eide, heeft met mijn vorige post nix te maken.
Als ik zie hoe jij en remco steeds maar weer blijven quoten op (pa) anderen,dan moet ik gewoon steeds mn handen van mn toetsen houden en me inhouden.

Wat hij ook typt, het is NOOIT goed, altijd is er een weerwoord en altijd is het onzin....

Hij heeft een goede post geplaatst, so be it, ik probeer hem te ondersteunen met een reactie, maar je moet weer alles op alles zetten om jezelf erboven te pronken...

Truste man!
Wat een gelul vent. Ik vorm hier mijn eigen mening. En als een ander iets post. Kan daar een reactie op komen. Als je dat niet wilt. Kruip dan lekker terug in dat hol waar je vandaan komt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 juni 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een gelul vent. Ik vorm hier mijn eigen mening. En als een ander iets post. Kan daar een reactie op komen. Als je dat niet wilt. Kruip dan lekker terug in dat hol waar je vandaan komt.
Kzal hier maar niet op reageren...

Volwassen post mr remco.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juni 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 22:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kzal hier maar niet op reageren...

Volwassen post mr remco.
Whahha zeker.. Iets met de bal kaatsen en hem terug verwachten?

Ik vorm nogmaals mijn eigen mening, daar heb ik niemand anders voor nodig.. En ja met sommige jongens botst die mening wat meer als bij een ander..

Wel leuk trouwens dat je Eide en mij eruit pikt, terwijl er anderen zijn die veel harder op die jongens in knallen...
Maarja, dat zijn dan zeker weer "vriendjes" ofzo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2016 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juni 2016 - 22:21   quote  deeplink  
Ohw zijn er hier vriendjes ??....ik heb wel voorkeuren, telt dat ook ??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 juni 2016 - 22:33   quote  deeplink  
Wordt weer tijd dat het seizoen begint. een slap geouwehoer hier ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juni 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 22:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wordt weer tijd dat het seizoen begint. een slap geouwehoer hier ;-)
Doe ik tijdens het seizoen ook....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 juni 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe ik tijdens het seizoen ook....
Ja, maar dan gaat tenminste nog ergens over..... iig over ons ajax ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juni 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ja, maar dan gaat tenminste nog ergens over..... iig over ons ajax ;-)
Dat vind jij....eigenlijk komt er niet veel zinnigs uit bij mij
42.500 post bagger....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2016 door Nenam_tiL --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 juni 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat vind jij....eigenlijk komt er niet veel zinnigs uit bij mij
42.500 post bagger....
Best wel veel eigenlijk...tering!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 juni 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat vind jij....eigenlijk komt er niet veel zinnigs uit bij mij
42.500 post bagger....
Ach, wat maakt het allemaal uit. Als het maar gezellig is, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Ronald 1960 --
enough
 enough - zondag 12 juni 2016 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Best wel veel eigenlijk...tering!
Stiekem geilt ie er wel op ..dan moet je het vermelden ook hè ouwe ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 14 juni 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Mathijs de Ligt is gelozen tot talent van het jaar. Opvallend, want hij is pas 16. Meestal zijn het jongens die 1 of 2 jaar ouder zijn. Wel volledig terecht, een waanzinnig talentvolle jongen die met 15/16 jaar al een van de besten van de A1 is.
hjf
 hjf - zaterdag 18 juni 2016 - 12:17   quote  deeplink  
Mathijs is een tweebenige fysiek sterke verdediger, die ook nog eens zijn goaltje meepakt. Het verbaast mij daarom helemaal niet, dat hij tot talent van het jaar is gekozen. Ik heb al gelezen, dat hij het komend seizoen al doorschuift naar Jong Ajax. En dat voor een eerstejaars A junior. Ik hoop daarom dat ze deze jongen snel een contract voor 5 jaar gaan voorleggen. Of mag dat nog niet bij een 16-jarige?
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 12:17 schreef hjf het volgende:
Mathijs is een tweebenige fysiek sterke verdediger, die ook nog eens zijn goaltje meepakt. Het verbaast mij daarom helemaal niet, dat hij tot talent van het jaar is gekozen. Ik heb al gelezen, dat hij het komend seizoen al doorschuift naar Jong Ajax. En dat voor een eerstejaars A junior. Ik hoop daarom dat ze deze jongen snel een contract voor 5 jaar gaan voorleggen. Of mag dat nog niet bij een 16-jarige?
Nee, pas als hij 18 is. Onder de 18 mag de contractduur maximaal 3 jaar zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 12:17 schreef hjf het volgende:
Mathijs is een tweebenige fysiek sterke verdediger, die ook nog eens zijn goaltje meepakt. Het verbaast mij daarom helemaal niet, dat hij tot talent van het jaar is gekozen. Ik heb al gelezen, dat hij het komend seizoen al doorschuift naar Jong Ajax. En dat voor een eerstejaars A junior. Ik hoop daarom dat ze deze jongen snel een contract voor 5 jaar gaan voorleggen. Of mag dat nog niet bij een 16-jarige?
Het zou mij overigens niet verbazen als hij voor z'n 18e al gaat debuteren in Ajax 1. FdB had het afgelopen seizoen al over De Ligt als een kanshebber voor de A selectie bij nog meer blessures.
hjf
 hjf - zaterdag 18 juni 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zou mij overigens niet verbazen als hij voor z'n 18e al gaat debuteren in Ajax 1. FdB had het afgelopen seizoen al over De Ligt als een kanshebber voor de A selectie bij nog meer blessures.
We zijn het helemaal eens Eide. Wellicht dat in dit kader het contract van Van der Hoorn ook nog niet verlengd wordt zou er op kunnen wijzen dat Mathijs voor z'n 18e gaat debuteren in het eerste elftal. Die jongen is fysiek zijn leeftijdsgenoten lichtjaren voor. Abelhak Nouri zou eigenlijk al de fysieke kracht van die jongen moeten hebben. Dan weet ik zeker dat ook hij het komend seizoen gaat debuteren. Dat zou dan weer ten koste gaan van Daley Sinkgraven. Toch niet voor een gering bedrag gehaald.
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Nouri zit een beetje in een lastige situatie. Gudelj is als CVM onaantastbaar op dit moment en dus zal Bazoer zih op een aanvallende plek op het middenveld moeten concentreren. Daar lopen dan dus Bazoer, Van de Beek, Sinkgraven, De Jong, Klaassen en Nouri die allemaal concurreren voor 2 plekjes.

Nouri heeft niet de fysiek van Bazoer, Klaassen en Van de Beek. Ik ben daarom een beetje bang dat men hem als soort van buitenspeler gaat gebruiken in plaats van het middenveld waar hij thuis hoort.
hjf
 hjf - zaterdag 18 juni 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 15:15 schreef Eide het volgende:
Nouri zit een beetje in een lastige situatie. Gudelj is als CVM onaantastbaar op dit moment en dus zal Bazoer zih op een aanvallende plek op het middenveld moeten concentreren. Daar lopen dan dus Bazoer, Van de Beek, Sinkgraven, De Jong, Klaassen en Nouri die allemaal concurreren voor 2 plekjes.

Nouri heeft niet de fysiek van Bazoer, Klaassen en Van de Beek. Ik ben daarom een beetje bang dat men hem als soort van buitenspeler gaat gebruiken in plaats van het middenveld waar hij thuis hoort.
Daar ben ik ook bang voor Eide. En wat een begenadigd talent is deze jongen toch. Ik zou hem op de linkshalf plaats zetten. En we weten nu eenmaal dat we in een heel seizoen meer dan 3 middenvelders nodig hebben door schorsingen, blessures en vormverlies. Ik zie een Van de Beek en Bazoer ook nog niet een heel seizoen spelen. De Jong gaat denk ik nog wel een jaartje Jong Ajax spelen. Klaassen en Gudelj zijn voor zekerheidjes. Ik zou Sinkgraven wel een eerlijke kans willen geven, maar als hij die niet pakt voor de winterstop, dan wordt het verhuren. Tot slot weten we niet wie er voor 1 september a.s. verkocht gaan worden (Bazoer?).
remco k
 remco k - zondag 19 juni 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 15:15 schreef Eide het volgende:
Nouri zit een beetje in een lastige situatie. Gudelj is als CVM onaantastbaar op dit moment en dus zal Bazoer zih op een aanvallende plek op het middenveld moeten concentreren. Daar lopen dan dus Bazoer, Van de Beek, Sinkgraven, De Jong, Klaassen en Nouri die allemaal concurreren voor 2 plekjes.

Nouri heeft niet de fysiek van Bazoer, Klaassen en Van de Beek. Ik ben daarom een beetje bang dat men hem als soort van buitenspeler gaat gebruiken in plaats van het middenveld waar hij thuis hoort.
Toch heeft bosz bij zijn clubs ook laten zien mooie technische voetballers op het middenveld te prefereren.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Winter is bondscoach af en gaat aan de slag als trainer van Ajax A1

Aron Winter stopt als bondscoach van Oranje onder 19 en gaat aan de slag bij Ajax, waar hij trainer wordt van de A1. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Guido Albers maandag bevestigd aan De Telegraaf.

Winter stond de laatste jaren aan het roer bij Oranje onder 19, dat deze zomer onder zijn leiding werd uitgeschakeld in de groepsfase van het EK. De leeftijdsgenoten uit Duitsland waren na een bloedstollende wedstrijd en dito penaltyserie te sterk. Winter pakte daarop zijn biezen bij de KNVB.

De voormalig recordinternational (84 interlands) heeft nu een nieuwe klus te pakken. Hij krijgt met onmiddellijke ingang de A1 van Ajax onder zijn hoede. Hij tekent voor twee seizoenen in Amsterdam.

Winter is de 'opvolger' van Patrick Kluivert. De oud-spits werd aan het einde van afgelopen seizoen aangesteld door Ajax als nieuwe trainer van A1, maar voordat hij goed en wel was begonnen maakte hij de overstap naar Paris Saint-Germain. In de Franse hoofdstad is benoemd tot technisch directeur.

Bron
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Jahjah. Altijd commentaar dat wij die spelers niet af staan en nu maar al te graag bij diezelfde club gaan werken. Maar goed. Lijkt me een prima prof. Als trainer alles nog te bewijzen natuurlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Toekomst van Ajax!









0.0139060