BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Toekomst van Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Ajax speelt trouwens in de volgende ronde van de Youth league een uitwedstrijd bij Lyon..
3sterren
 3sterren - dinsdag 16 februari 2016 - 16:56   quote  deeplink  
Ben ik de enige die ziet dat muric elke keer 1 van de betere spelers is in jong ajax?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 16:56 schreef 3sterren het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat muric elke keer 1 van de betere spelers is in jong ajax?
Nee hoor, dat zien er meerdere ☺
Eide
 Eide - dinsdag 16 februari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
Donny van de Beek is definitief overgeheveld naar de A-selectie.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 16:56 schreef 3sterren het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat muric elke keer 1 van de betere spelers is in jong ajax?
Dat zien er inderdaad meer..
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zien er inderdaad meer..
Alleen DIEGENE die het moet zien die ontgaat het weer eens volledig.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Alleen DIEGENE die het moet zien die ontgaat het weer eens volledig.
Ja maar is dat een verassing??

Overigens zou Cerny bij mij de voorkeur krijgen.. Maar beiden potentiele toppers voor de rechtsbuiten positie.. Laat ze desnoods de rest van het seizoen lekker beiden een helft spelen..
ZerauS
 ZerauS - woensdag 17 februari 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:42 schreef Eide het volgende:
Donny van de Beek is definitief overgeheveld naar de A-selectie.
Nu Muric en Cerny nog.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 09:04 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Nu Muric en Cerny nog.
NOuri..
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Cernyis denk ik nog net niet rijp voor Ajax 1. Muric begint net lekker op stoom te raken en verdient het eigenlijk om wat langer structureel minuten te maken. Beide horen nog eventjes bij Jong Ajax thuis denk ik. Nouri zit er het dichtst tegen aan hoewel hij nu even Van de Beek voor zich heeft.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 12:42 schreef Eide het volgende:
Cernyis denk ik nog net niet rijp voor Ajax 1. Muric begint net lekker op stoom te raken en verdient het eigenlijk om wat langer structureel minuten te maken. Beide horen nog eventjes bij Jong Ajax thuis denk ik. Nouri zit er het dichtst tegen aan hoewel hij nu even Van de Beek voor zich heeft.
Waarom niet rijp. In die minuten die hij heeft gemaakt heeft ie meer laten zien dan welke andere buitenspeler dit seizoen.. En daar gaat het toch uiteindelijk om? Hij heeft al laten zien het niveau aan te kunnen, dan moet je hem toch ook gewoon die kans geven?
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Ik vind dat hij helemaal niet zo veel heeft laten zien. Hij maakte een mooie goal tegen Celtic en heeft zich aardig laten zien, maar hij heeft ook nadrukkelijk laten zien dat hij op een aantal vlakken nog veel heeft bij te leren. Hij is ronduit een risico op de flank tegen bepaalde tegenstanders. Ik schaar dat voor het gemak even onder de parapluterm taakvolwassenheid. Zodra hij die ontwikkeld is hij niet meer te passeren voor Ajax 1.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 13:48 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat hij helemaal niet zo veel heeft laten zien. Hij maakte een mooie goal tegen Celtic en heeft zich aardig laten zien, maar hij heeft ook nadrukkelijk laten zien dat hij op een aantal vlakken nog veel heeft bij te leren. Hij is ronduit een risico op de flank tegen bepaalde tegenstanders. Ik schaar dat voor het gemak even onder de parapluterm taakvolwassenheid. Zodra hij die ontwikkeld is hij niet meer te passeren voor Ajax 1.
Eerlijk gezegd vind dat je in eerste instantie naar mensen hun primaire taak moeten kijken, en aanvallend is ie nu al beter dan de andere jongens daar. Dan moet er een middenvelder maar wat harder lopen. Juist met al die opdrachten worden spelers kapot gemaakt..

Af en toe moeten spelers ook eens durven gokken.. Bijvoorbeeld die buitenspeler die gewoon blijft staan als die back wel opstoomt... Heeft Ajax dan de bal ben je in de omschakeling direct levensgevaarlijk..

En als ie het wel moet doen van de trainer is er geen beter manier om het hem te leren in het eerste, dan gaat ie maar een x op zijn bek, wordt er maar eens een x gescoord omdat ie het niet doet, dan ook direct wisselen en hij vergeet het nooit weer..

Die jongen heeft aan de bal iets wat geen enkele Ajacied heeft, en ik heb het gevoel dat hij heel erg snel met afstand de beste aanvaller gaat worden in de ED... Daar moet je dan dus ook zo lang mogelijk van genieten..
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ik denk dat je El Ghazi en Younes tekort doet deze jongen zomaar boven en te plaatsen.

Daarnaast ben ik het gewoon niet met je eens dat je de back maar moet laten gaan.Dat kan je doen als je met klassieke links- en rechtshalven speelt maar dat doet eigenlijk niemand meer. Als je een back laat lopen offer je of je CVM op, die aanvallende middenvelders moet bewaken en druk behoort te zetten, of je vrije verdediger moet instappen naar de flank terwijl je die dichter bij het centrum wilt houden.

Bovendien denk ik niet dat meeverdedigen ten koste hoeft te gaan van aanvallende impulsen. Eigenlijk laat Ajax dat ook wel week na week zien. Hoe vaak komt Ajax rechtstreeks uit een defensieve situatie wel niet in scoringspositie? Het is dat Ajax waardeloos is in de omschakeling. Ook die goal van Cerny was juist daar een goed voorbeeld van.

Ik denk dat Cerny echt nog wel wat minuten in Ajax 1 verdient te krijgen, maar nu al permanent over naar de A selectie is gewoon nog een stap te ver voor die jongen denk ik.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 14:54 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat je El Ghazi en Younes tekort doet deze jongen zomaar boven en te plaatsen.

Daarnaast ben ik het gewoon niet met je eens dat je de back maar moet laten gaan.Dat kan je doen als je met klassieke links- en rechtshalven speelt maar dat doet eigenlijk niemand meer. Als je een back laat lopen offer je of je CVM op, die aanvallende middenvelders moet bewaken en druk behoort te zetten, of je vrije verdediger moet instappen naar de flank terwijl je die dichter bij het centrum wilt houden.

Bovendien denk ik niet dat meeverdedigen ten koste hoeft te gaan van aanvallende impulsen. Eigenlijk laat Ajax dat ook wel week na week zien. Hoe vaak komt Ajax rechtstreeks uit een defensieve situatie wel niet in scoringspositie? Het is dat Ajax waardeloos is in de omschakeling. Ook die goal van Cerny was juist daar een goed voorbeeld van.

Ik denk dat Cerny echt nog wel wat minuten in Ajax 1 verdient te krijgen, maar nu al permanent over naar de A selectie is gewoon nog een stap te ver voor die jongen denk ik.
Ajax komt uberhaubt bijna niet in scoringspositie, daar zit hem juist een heel groot probleem.

En wat je aangeeft is direct ook de oplossing voor het defensieve deel, ik zie daar geen enkel probleem in om dat te doen.. Ik zeg ook niet dat dit constant moet gebeuren. Maar af en toe mag die gok echt weleens genomen worden..

Je neemt er iets meer risico mee, maar het is wel iets dat eens een keer niet verwacht wordt.. Al het andere dat ze doen is 99 van de 100 keer te doorzichtig en ziet men van mijlen ver aankomen..

Ik vind hem aan de bal nu al beter dan die andere jongens, veel meer controle in zijn acties ook.. Dat wil overigens niet zeggen dat hij als speler al beter is dan deze jongens. Al loop ik op dit moment van geen van de voorhoede spelers echt warm.. Want geen van de jongens heeft dit seizoen wedstrijden gespeeld waarin ze een hele wedstrijd acties bleven maken..
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2016 - 15:19   quote  deeplink  
Ik denk dat dit een klassiek "het gras is groener" gevalletje is.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat dit een klassiek "het gras is groener" gevalletje is.
Dat denk ik niet.. Ik zie bij die jongen gewoon iets dat ik heel lang niet gezien heb bij Ajacieden..

En ik hoop dat de Boer dat er niet uit slaat..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet rijp. In die minuten die hij heeft gemaakt heeft ie meer laten zien dan welke andere buitenspeler dit seizoen.. En daar gaat het toch uiteindelijk om? Hij heeft al laten zien het niveau aan te kunnen, dan moet je hem toch ook gewoon die kans geven?
Hou op zeg, ik denk dat Younes de buitenspeler is die het allermeeste heeft laten zien tot nog toe!! En niet een talent dat eerst maar eens zijn kunnen bij Jong Ajax moet tonen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou op zeg, ik denk dat Younes de buitenspeler is die het allermeeste heeft laten zien tot nog toe!! En niet een talent dat eerst maar eens zijn kunnen bij Jong Ajax moet tonen.
BAM !!....helemaal mee eens
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.. Ik zie bij die jongen gewoon iets dat ik heel lang niet gezien heb bij Ajacieden..

En ik hoop dat de Boer dat er niet uit slaat..
Jaaaa ga doooooorrrr !!!

Jerry jerry jerry jerry jerry! ! ! ! !
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou op zeg, ik denk dat Younes de buitenspeler is die het allermeeste heeft laten zien tot nog toe!! En niet een talent dat eerst maar eens zijn kunnen bij Jong Ajax moet tonen.
Ik heb het over potentie en wat ze laten zien in de tijd dat ze gegund krijgen..

En Cerny heeft bij het eerste laten zien recht op meer speeltijd te hebben.. Volgens mij gaat het namelijk om het eerste toch?
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Muric vindt dat hij een kans bij het eerste elftal verdient. "Dit seizoen heb ik voor Jong Ajax zes goals gemaakt en elf assists gegeven", aldus Muric in gesprek met Vecernji List. "Over dit seizoen ben ik dan ook tevreden. Ik ben beter geworden en voel me goed. Ik krijg veel complimenten van Jaap Stam. Hij komt na iedere wedstrijd naar me toe. Dat ik zo veel aandacht krijg van iemand die zo'n grote speler is geweest, betekent veel voor me."

Hoe het kan dat Frank de Boer hem nog niet bij Ajax 1 heeft gehaald is voor Muric een vraagteken. "Ik vraag het mezelf ook af! Hij was aanwezig bij onze laatste wedstrijd, dus hij heeft me zien spelen en hij weet alles van me."
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 13:09   quote  deeplink  
6 goals en 11 assists.. Dan verdien je gewoon een kans. Zeker aangezien hij net bij Ajax is,het is pas zijn tweede seizoen waarbij hij het eerste seizoen voornamelijk nodig had om fit te worden.. dan helemaal vind ik dit een knappe prestatie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 februari 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Ajax A1 staat net 0-3 voor bij Lyon.
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Wedstrijd afgelopen en Ajax 0-3 gewonnen. Echt heel knap..

Volgende wedstrijd tegen Chelsea zoals het eruit ziet..
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2016 - 20:47   quote  deeplink  


De goals. Wel met de aantekening dat de eerste goal echt wel tegen de verhoudingen in viel. Daarna goed door gezet door Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2016 - 21:48   quote  deeplink  
De A1 in Nederland trouwens een stuk minder solide en goed sinds het vertrek van Jonk.
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over potentie en wat ze laten zien in de tijd dat ze gegund krijgen..

En Cerny heeft bij het eerste laten zien recht op meer speeltijd te hebben.. Volgens mij gaat het namelijk om het eerste toch?
Cerny heeft in potentie een hele grote te worden .
Recht op speel min moet je zien over een langere periode dan de laatste 20/30 min dat ie inviel.
Tegen celtic te gek hoor ....en andere inval acties ook (veel ruimte) ,maar verdedigend kut ....,maar aan de andere kant
laat hem z'n gang maar gaan ....komt veel leuks uit .
Eindelijk iemand ook voor in de kleine ruimte.
(jaja younes ook)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 21:48 schreef remco k het volgende:
De A1 in Nederland trouwens een stuk minder solide en goed sinds het vertrek van Jonk.
Jonk terug halen....ten koste wat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Nenam_tiL --
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 05:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 03:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jonk terug halen....ten koste wat
Gratis v/d zomer.
Brandje
 Brandje - zondag 28 februari 2016 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 00:39 schreef enough het volgende:

[..]

Cerny heeft in potentie een hele grote te worden .
Recht op speel min moet je zien over een langere periode dan de laatste 20/30 min dat ie inviel.
Tegen celtic te gek hoor ....en andere inval acties ook (veel ruimte) ,maar verdedigend kut ....,maar aan de andere kant
laat hem z'n gang maar gaan ....komt veel leuks uit .
Eindelijk iemand ook voor in de kleine ruimte.
(jaja younes ook)
Hou eens op. We gaan een aanvaller die ook nog eens heel jong toch niet bekritiseren omdat ie niet zo goed kan meeverdedigen? Ik vind sowieso dat de aanvallers veel te vuil werk moeten doen. Ga eens spelers benutten op hun kracht maak dat beter.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 februari 2016 - 09:32   quote  deeplink  
We weten dat veel jeugdspelers goed kunnen voetballen. Daar ligt het probleem niet.
Nu is het een feit dat jonge spelers van 18 jaar ervaring op gaan doen bij / met Ajax 1. Ervaring is namelijk een aanvullende medicijn, om nog beter te worden.
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 00:39 schreef enough het volgende:

[..]

Cerny heeft in potentie een hele grote te worden .
Recht op speel min moet je zien over een langere periode dan de laatste 20/30 min dat ie inviel.
Tegen celtic te gek hoor ....en andere inval acties ook (veel ruimte) ,maar verdedigend kut ....,maar aan de andere kant
laat hem z'n gang maar gaan ....komt veel leuks uit .
Eindelijk iemand ook voor in de kleine ruimte.
(jaja younes ook)
Een aanvaller is er om aan te vallen, dat ie verdedigend minder is zal mij aan mn zak jeuken.

Hij doet namelijk wel altijd mee in het druk zetten, en dat is ook een verdedigend aspect van het voetbal. Zorgen dat je niet te ver achteruit moet lopen als je de bal verliest, en dus zorgen dat je hem terug wint op de helft van de tegenstander..

En recht op speeltijd verdien je in de minuten die je maakt of op de training, en met name het eerste is uiteindelijk wat telt.

Ik kan er met mijn kop niet bij dat hij na een aantal goede invalbeurten waarin hij iets bracht wat niemand anders heeft, gewoon niet meer bij de selectie zit..
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 08:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou eens op. We gaan een aanvaller die ook nog eens heel jong toch niet bekritiseren omdat ie niet zo goed kan meeverdedigen? Ik vind sowieso dat de aanvallers veel te vuil werk moeten doen. Ga eens spelers benutten op hun kracht maak dat beter.
Helemaal mee eens.. Ben wel een beetje klaar met al die cliche opmerkingen.. Bij Ajax speel je met name aanvallend voetbal, dan moeten de waterdragers maar wat harder lopen voor de aanvallers..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 21:48 schreef remco k het volgende:
De A1 in Nederland trouwens een stuk minder solide en goed sinds het vertrek van Jonk.
Of sparen ze niet gewoon de krachten? Veel wedstrijden werden verloren voor of na een wedstrijd in de Youth League!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Een aanvaller is er om aan te vallen, dat ie verdedigend minder is zal mij aan mn zak jeuken.

Hij doet namelijk wel altijd mee in het druk zetten, en dat is ook een verdedigend aspect van het voetbal. Zorgen dat je niet te ver achteruit moet lopen als je de bal verliest, en dus zorgen dat je hem terug wint op de helft van de tegenstander..

En recht op speeltijd verdien je in de minuten die je maakt of op de training, en met name het eerste is uiteindelijk wat telt.

Ik kan er met mijn kop niet bij dat hij na een aantal goede invalbeurten waarin hij iets bracht wat niemand anders heeft, gewoon niet meer bij de selectie zit..
Ik vind dat je gelijk hebt in het feit dat hij speelminuten verdiend, echter zitten we in een dusdanige fase in de competitie dat de prijzen verdeeld gaan worden. Het is dan niet altijd slim om een speler recht op speeltijd te geven terwijl je niet weet hoe dat uitpakt. Hij kan een enorme blunder begaan waardoor de club het kampioenschap verspeeld en die jongen dat zichzelf kwalijk neemt of hij kan inderdaad de grote ster worden. Kijk maar eens naar Rashford van MU. Maakte zijn debuut in de EL en scoorde gelijk 2 belangrijke goals.

Traint Cerny überhaupt nog wel mee bij het eerste of willen ze hem toch echt in de luwte gaan opleiden tot een eerste elftalspeler voor aankomend seizoen?
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 10:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of sparen ze niet gewoon de krachten? Veel wedstrijden werden verloren voor of na een wedstrijd in de Youth League!
Zou kunnen, ik constateer het alleen..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 10:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind dat je gelijk hebt in het feit dat hij speelminuten verdiend, echter zitten we in een dusdanige fase in de competitie dat de prijzen verdeeld gaan worden. Het is dan niet altijd slim om een speler recht op speeltijd te geven terwijl je niet weet hoe dat uitpakt. Hij kan een enorme blunder begaan waardoor de club het kampioenschap verspeeld en die jongen dat zichzelf kwalijk neemt of hij kan inderdaad de grote ster worden. Kijk maar eens naar Rashford van MU. Maakte zijn debuut in de EL en scoorde gelijk 2 belangrijke goals.

Traint Cerny überhaupt nog wel mee bij het eerste of willen ze hem toch echt in de luwte gaan opleiden tot een eerste elftalspeler voor aankomend seizoen?
Je weet inderdaad niet hoe het uitpakt. Maar ik denk dat hij op dit moment niet minder is dan Anwar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik constateer het alleen..
Ik heb het ook gezien. In de competitie 2 wedstrijden verloren, in de beker uitgeschakeld. De oorzaken kunnen op alle vlakken liggen. Misschien omdat veel spelers al minuten maken in Jong Ajax of omdat de ploeg de stabiliteit niet heeft. Ook het vertrek van Jonk kan de oorzaak zijn.
Brandje
 Brandje - maandag 29 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Ajax 1 speelt gewoon tegen Chelsea ondanks deze "misser".

https://vine.co/v/ir9L3uY0HuI

Is wel erg slecht hoor
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Belachelijk toch..
ZerauS
 ZerauS - maandag 29 februari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Waarom is dat hoger beroep afgewezen als die penalty gewoon zichtbaar raak was? Is daar een gegronde reden voor. Ik kan het namelijk nergens terugvinden.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 19:52 schreef ZerauS het volgende:
Waarom is dat hoger beroep afgewezen als die penalty gewoon zichtbaar raak was? Is daar een gegronde reden voor. Ik kan het namelijk nergens terugvinden.
Geen idee.. Maar ik denk omdat ze niet weten wat ze anders moeten doen...

Je kan ook de tegenstander niet door laten gaan. Chelsea kan er immers niets aan doen..

Heel raar verhaal..
ZerauS
 ZerauS - maandag 29 februari 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Ja das het zeker. Zuur voor Valencia.
Brandje
 Brandje - maandag 29 februari 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 19:52 schreef ZerauS het volgende:
Waarom is dat hoger beroep afgewezen als die penalty gewoon zichtbaar raak was? Is daar een gegronde reden voor. Ik kan het namelijk nergens terugvinden.
Denk dat hetzelfde wordt beoordeeld als bijvoorbeeld onterecht buitenspel. Met andere woorden verkeerde beslissing van de scheidsrechter. Daar worden nu eenmaal nooit wedstrijden om over gespeeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 20:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk dat hetzelfde wordt beoordeeld als bijvoorbeeld onterecht buitenspel. Met andere woorden verkeerde beslissing van de scheidsrechter. Daar worden nu eenmaal nooit wedstrijden om over gespeeld.
Daar heb je gelijk in! Scheidsrechter en grensrechter hebben het niet waargenomen en in dat geval telt gewoon de beslissing van de scheidsrechter op dat moment.
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2016 - 14:11   quote  deeplink  
De jeugd van Ajax verliest toch echt veel top wedstrijden op dit moment. De A11 gaat regelmatig onderuit, de B1 verliest van Feyenoord en nu weer van PSV..
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 08 maart 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 14:11 schreef remco k het volgende:
De jeugd van Ajax verliesttrouwens weerecht veel top wedstrijden op dit moment. De A11 gaat regelmatig onderuit, de B1 verliest van Feyenoord en nu weer van PSV..
Tegen Psv had Ajax in de eerste helft al ruim voor moeten staan. Pingel tegen ook nog en bal op de lat. Wel geweldig doelpunt van Kluivert trouwens :-) maar klopt...je koopt er niks voor je staat toch met lege handen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 maart 2016 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 14:11 schreef remco k het volgende:
De jeugd van Ajax verliest toch echt veel top wedstrijden op dit moment. De A11 gaat regelmatig onderuit, de B1 verliest van Feyenoord en nu weer van PSV..
De A1 staat gewoon nog bovenaan. Verliest inderdaad de nodige wedstrijden, maar blijkbaar wint iedereen van iedereen in de competitie. Het verschil in de kampioenspoule tussen de nummers 1 en de nummer 8 is 6 punten. De A1 heeft daarnaast ook nog gewoon het beste doelsaldo. Ik denk dus dat het bij Ajax voornamelijk te maken heeft met de wedstrijden in de Youth League tussendoor.

Bij de B1 ligt alles in de top ook nog steeds dicht bij elkaar. Zaterdag speelt de B1 thuis tegen die kakkerlakken en bij winst nestelen ze zichzelf op de 2e plaats met 2 punten achter die pisboeren.

Ik vind het dus allemaal wel meevallen, helemaal de manier waarop Ajax het op De Toekomst is gaan doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 maart 2016 - 02:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Toekomst van Ajax!









0.0120530