BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Premier League darts 2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 04 maart 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 13:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje maat, op basis van het huidige niveau van Barney zie ik hem tegen niemand punten pakken. De concurrentie gaat wel langzamerhand iets beter gooien.
Klopt, maar bij Barney weet je ook dat het er wel ergens in zit, maar het er nu gewoon niet uitkomt. Dat kan ook zo weer veranderen. Raymond van Barneveld is altijd wisselvallig, maar is normaal gesproken altijd sterk op het WK en de PL. Vorig jaar had hij ook een slechte periode en haalde uiteindelijk de play-offs. Nu wil ik niet zeggen dat zoiets dit jaar weer gaat gebeuren, maar zoals de anderen langzaam beter gaan gooien, kan Barney dat ook. Met nog 3 punten, zou hij sowieso zeker zijn van het tweede deel, vermoed ik. Thornton gaat het denk ik sowieso niet meer redden. Smith is ook moeizaam. Bij winst op Chisnall zie ik Barney gewoon overleven. Maar er valt eigenlijk niets over te zeggen. Onderin is niemand goed momenteel. Zowel Chisnall, Thornton, Smith als Barney staat onder hun niveau te gooien. Zonde eigenlijk voor de PL, maar het is wel zo. Enige wat ik nu maar hoop is dat ik op 12 mei in Ahoy ook van Barneveld mag aanschouwen terwijl hij staat te spelen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 maart 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 14:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zou kunnen, hoor. Maar in deze vorm gaat Taylor ook niet van hem winnen. En mocht Taylor winnen, is er helemaal niets aan de hand, want over van Gerwen hoeven we ons verder echt geen zorgen te maken
Dat zeg ik dus ook niet. Voor hem zal dat weinig gevolgen hebben.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 maart 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 14:22 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, maar bij Barney weet je ook dat het er wel ergens in zit, maar het er nu gewoon niet uitkomt. Dat kan ook zo weer veranderen. Raymond van Barneveld is altijd wisselvallig, maar is normaal gesproken altijd sterk op het WK en de PL. Vorig jaar had hij ook een slechte periode en haalde uiteindelijk de play-offs. Nu wil ik niet zeggen dat zoiets dit jaar weer gaat gebeuren, maar zoals de anderen langzaam beter gaan gooien, kan Barney dat ook. Met nog 3 punten, zou hij sowieso zeker zijn van het tweede deel, vermoed ik. Thornton gaat het denk ik sowieso niet meer redden. Smith is ook moeizaam. Bij winst op Chisnall zie ik Barney gewoon overleven. Maar er valt eigenlijk niets over te zeggen. Onderin is niemand goed momenteel. Zowel Chisnall, Thornton, Smith als Barney staat onder hun niveau te gooien. Zonde eigenlijk voor de PL, maar het is wel zo. Enige wat ik nu maar hoop is dat ik op 12 mei in Ahoy ook van Barneveld mag aanschouwen terwijl hij staat te spelen.
Verschil met de top 4 wordt al groot. O2 Londen is verder weg dan ooit. En hij is inderdaad wisselvallig maar dat nekt hem wel. Momenteel geen een reden om positief te zijn over hem want het lijkt echt nergens op.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 maart 2016 - 05:52   quote  deeplink  
Speelronde 6, mijn voorspellingen;
Michael Smith 4-7 Gary Anderson
Leermeester tegen leerling. De vorm van Smith moet nog komen.

Peter Wright 6-6 Adrian Lewis
Beide heren in goede doen. Lewis scorend sterker maar Wright beter in de PL. Gelijkspel.

Raymond van Barneveld 5-7 James Wade
Wisselvallig tegen oerdegelijk. Barney weer zonder vertrouwen en Wade die niet verslapt.

Robert Thornton 2-7 Phil Taylor
Taylor in bloedvorm en Thornton niet.

Dave Chisnall 5-7 Michael van Gerwen
Mooie pot en beide heren een prima tempo. Chisnall langzaam weer aan de betere hand. Beide spelers in vorm kan een mooie pot worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 10 maart 2016 - 22:57   quote  deeplink  
Thornton verliest gewoon weer met 7-0, haha!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 11 maart 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Vanavond niet kunnen kijken, maar lees het een en ander.

Van Barneveld moet echt gaan uitkijken. Gelukkig voor hem verliezen Thornton en Smith ook nog altijd. Chisnall ook weer, dus er blijven kansen liggen voor Barney.

En van Gerwen...pff. Zag dit voorbijkomen:

Met een dubbelpercentage van 53,85 en een gemiddelde 113,47 blijft Van Gerwen de trotse koploper van de prestigieuze dartscompetitie.

"Ik denk dat ik een goede partij heb gespeeld", luidde de analyse van de altijd kritische nummer één van de wereld. "Ik deed bijna alles wat ik moest doen, maar natuurlijk kan ik veel beter."

Hahahah, 113,47 gemiddeld en zeggen dat je natuurlijk veel beter kan. Die man is ongelofelijk. Wat een fenomeen. Hij lijkt zijn ondergrens steeds verder naar boven te leggen. Als dat van de laatste weken de nieuwe standaard voor hem is geworden, kan de rest bijna wel inpakken en stoppen..
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 00:24   quote  deeplink  
Michael is sowieso nooit tevreden. Barney kreeg nog kansen op 6-6 maar het is weer richting Barney zonder vertrouwen en als een zoutzak op het podium, helaas.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 11 maart 2016 - 11:23   quote  deeplink  
Klopt. En hij kan ook nog beter, want dat hebben we laatst gezien in de PL, haha.

Barney moet echt snel nog wat punten gaan pakken. Zou het echt erg vinden als hij er uitgerekend nu na de schifting niet bij zou zijn. Het is het bekende verhaal met Barney. Soms is het alles en dan weer een tijd niets. Maar normaal is hij goed op het WK en in de PL. WK was goed met een halve finale. De PL is tot nu toe niet best, op zijn eerste wedstrijd na. Hij zal zijn dubbels moeten gaan gooien, want daar heeft hij er weer erg veel van gemist. Dat percentage moet omhoog bij hem. Misschien daar eens op trainen.

Gelukkig pakken Smith, Thornton en Chisnall ook geen punten. Hoewel Smith en Thornton nog tegen elkaar moeten. Maar Barney moet het niet weer laten aankomen op de laatste speelronde..
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Het probleem van Barney is inderdaad dat er geen middenweg bestaat. Goed of slecht. 8x 180 of 0. Ongelooflijk. Maar ik vrees echt voor het eerdergenoemde horrorsenario hoor. MVG die Barney naar huis stuurt op judgement Night. Smith gaat wel steeds beter spelen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 11 maart 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 14:43 schreef Loetje het volgende:
Het probleem van Barney is inderdaad dat er geen middenweg bestaat. Goed of slecht. 8x 180 of 0. Ongelooflijk. Maar ik vrees echt voor het eerdergenoemde horrorsenario hoor. MVG die Barney naar huis stuurt op judgement Night. Smith gaat wel steeds beter spelen.
Maar Smith pakt nog altijd geen punten. En Barney kan natuurlijk ook ineens een opleving hebben. Want qua talent en klasse is hij in principe beter dan het grootste deel van de PL. Alleen komt het er vaak niet uit. Alleen dan vaak weer wel tegen van Gerwen. Dus daar hopen we dan maar op. Helaas kan van Gerwen niet een wedstrijdje laten lopen. Hoe oneerlijk ook, voor de Nederlandse fan zou het wel lekker zijn. Maar we gaan er nog maar niet van uit. En vergeet niet dat hij zich vorig jaar ook gered heeft op judgement night tegen Gary Anderson..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 11 maart 2016 - 18:14   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Smith nog maar 2 wedstrijden speelt hè. Waarvan eentje tegen Taylor. Dus de punten moet hij pakken tegen Thornton. Als hij die wint, wat wel mogelijk is, komt hij op 5 punten. Dan moet Barney dus zorgen dat hij nog 1 keer wint, dan is hij vrijwel zeker veilig. Want Thornton zie ik eigenlijk niets meer winnen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 11 maart 2016 - 18:14   quote  deeplink  
Het is ook eigenlijk heel simpel. Volgende week winnen van Chisnall en je bent er gewoon ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 18:11 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Maar Smith pakt nog altijd geen punten. En Barney kan natuurlijk ook ineens een opleving hebben. Want qua talent en klasse is hij in principe beter dan het grootste deel van de PL. Alleen komt het er vaak niet uit. Alleen dan vaak weer wel tegen van Gerwen. Dus daar hopen we dan maar op. Helaas kan van Gerwen niet een wedstrijdje laten lopen. Hoe oneerlijk ook, voor de Nederlandse fan zou het wel lekker zijn. Maar we gaan er nog maar niet van uit. En vergeet niet dat hij zich vorig jaar ook gered heeft op judgement night tegen Gary Anderson..
Waarom hou jij Barney steeds het hand boven het hoofd? Dan wie is hij beter dan? Hij wint zelden toernooien en kan alleen in de PL en op het WK potten breken. Verder ligt meneer er vrijwel altijd uit in de eerste ronde. En wat hij doet is werkdarts. Dat scorend kanon is er al lang niet meer. De enige dan wie ik hem beter acht is Thornton. Smith moet wennen in de PL maar vind ik al beter dan hem hoor.
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 17:35   quote  deeplink  
Klopt dat ik gezien heb dat er donderdag gespeeld word op 7 of zit dat programma anders.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 17:35 schreef VVout het volgende:
Klopt dat ik gezien heb dat er donderdag gespeeld word op 7 of zit dat programma anders.
Donderdag Europa League. Dan is het dus via de stream.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 13 maart 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom hou jij Barney steeds het hand boven het hoofd? Dan wie is hij beter dan? Hij wint zelden toernooien en kan alleen in de PL en op het WK potten breken. Verder ligt meneer er vrijwel altijd uit in de eerste ronde. En wat hij doet is werkdarts. Dat scorend kanon is er al lang niet meer. De enige dan wie ik hem beter acht is Thornton. Smith moet wennen in de PL maar vind ik al beter dan hem hoor.
Barney is in principe beter dan Thornton, Smith, Wade, Chisnall. Als Barney in vorm is, zie ik hem gewoon van al deze spelers winnen. Kijk naar het WK. Daar wint hij ook van Bunting, van Gerwen en Smith. Zijn toch niet de minste spelers. Tuurlijk ligt hij er al vaak in het begin uit, daar heb je helemaal gelijk in. Maar Barney staat al jaren aan de top en kan het gewoon niet opbrengen altijd top te presteren. Hij kiest zijn momenten uit om te pieken. En dan is voor hem het WK en de PL belangrijk om te pieken. Dat lukt meestal vrij aardig. Barney leeft gewoon voor zo'n WK, Nu gaat het in de PL wat minder, maar dachten we vorig jaar ook niet dat het niks meer zou worden? En toen haalde hij de play-offs. Feit is gewoon dat het er bij hem wel in zit, maar er meestal niet uit komt. We kennen toch allemaal zijn verleden en zijn talent? Dan kan je hem gewoon nooit afschrijven. Net als Taylor. Er komt altijd weer een moment waarop hij weer piekt. En zijn stijl is veranderd. Hij doet het niet meer met allemaal hoge scores. Vaak zijn het de finishes en de goede legs op de belangrijkste momenten. Daar win je ook wedstrijden mee. Hij is meer een matchplayer geworden. Daarom heb ik nog steeds vertrouwen in hem, ondanks zijn slechte periode. Maar daarvan weet je dat hij ze vaker heeft en er altijd weer een goede periode zal komen. Je kunt hem gewoon nooit afschrijven. En het feit is dat hij het nog altijd in eigen hand heeft deze PL om Ahoy te halen.

Buiten dat is het gewoon één van de grootste (naar mijn idee de nr 2, na Taylor) darters. Een absolute held. En bij zo'n speler, bovendien ook Nederlander, houd je gewoon vertrouwen en bovenal hoop.

En ook na 7 verliespartijen op een rij, kan er een zegereeks volgen ;)
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 20:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Barney is in principe beter dan Thornton, Smith, Wade, Chisnall. Als Barney in vorm is, zie ik hem gewoon van al deze spelers winnen. Kijk naar het WK. Daar wint hij ook van Bunting, van Gerwen en Smith. Zijn toch niet de minste spelers. Tuurlijk ligt hij er al vaak in het begin uit, daar heb je helemaal gelijk in. Maar Barney staat al jaren aan de top en kan het gewoon niet opbrengen altijd top te presteren. Hij kiest zijn momenten uit om te pieken. En dan is voor hem het WK en de PL belangrijk om te pieken. Dat lukt meestal vrij aardig. Barney leeft gewoon voor zo'n WK, Nu gaat het in de PL wat minder, maar dachten we vorig jaar ook niet dat het niks meer zou worden? En toen haalde hij de play-offs. Feit is gewoon dat het er bij hem wel in zit, maar er meestal niet uit komt. We kennen toch allemaal zijn verleden en zijn talent? Dan kan je hem gewoon nooit afschrijven. Net als Taylor. Er komt altijd weer een moment waarop hij weer piekt. En zijn stijl is veranderd. Hij doet het niet meer met allemaal hoge scores. Vaak zijn het de finishes en de goede legs op de belangrijkste momenten. Daar win je ook wedstrijden mee. Hij is meer een matchplayer geworden. Daarom heb ik nog steeds vertrouwen in hem, ondanks zijn slechte periode. Maar daarvan weet je dat hij ze vaker heeft en er altijd weer een goede periode zal komen. Je kunt hem gewoon nooit afschrijven. En het feit is dat hij het nog altijd in eigen hand heeft deze PL om Ahoy te halen.

Buiten dat is het gewoon één van de grootste (naar mijn idee de nr 2, na Taylor) darters. Een absolute held. En bij zo'n speler, bovendien ook Nederlander, houd je gewoon vertrouwen en bovenal hoop.

En ook na 7 verliespartijen op een rij, kan er een zegereeks volgen ;)
Een held is hij. Maar omdat hij eens van die spelers wint is hij beter? Zowel Wade en Chisnall vind ik structureel beter. Behoudens op het WK soms niet. Smith acht ik gelijkwaardig al niet beter.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 14 maart 2016 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 20:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een held is hij. Maar omdat hij eens van die spelers wint is hij beter? Zowel Wade en Chisnall vind ik structureel beter. Behoudens op het WK soms niet. Smith acht ik gelijkwaardig al niet beter.
Over een geheel jaar genomen zijn er heel veel spelers beter dan van Barneveld. Mijn punt is meer dat hij in principe qua talent en kwaliteit beter is dan deze spelers. Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat een Wade en Chisnall ooit gaan bereiken wat Barney heeft gedaan. En Smith moet het ook allemaal nog waarmaken, maar het is zeker een groot talent. Barney is gewoon top van de wereld geweest, doet nog steeds mee en komt op het belangrijkste toernooi steeds weer bovendrijven en heeft afgelopen jaar de halve finale gehaald. Zijn prestaties op het WK zijn geen toeval. Dus wat mij betreft is hij in principe nog altijd beter. Ondanks het feit dat hij in de rest van het jaar veelal van andere spelers verliest. Want Barney heeft wel kwaliteiten die de meeste andere spelers niet in zich hebben.
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 maart 2016 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2016 - 01:02 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Over een geheel jaar genomen zijn er heel veel spelers beter dan van Barneveld. Mijn punt is meer dat hij in principe qua talent en kwaliteit beter is dan deze spelers. Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat een Wade en Chisnall ooit gaan bereiken wat Barney heeft gedaan. En Smith moet het ook allemaal nog waarmaken, maar het is zeker een groot talent. Barney is gewoon top van de wereld geweest, doet nog steeds mee en komt op het belangrijkste toernooi steeds weer bovendrijven en heeft afgelopen jaar de halve finale gehaald. Zijn prestaties op het WK zijn geen toeval. Dus wat mij betreft is hij in principe nog altijd beter. Ondanks het feit dat hij in de rest van het jaar veelal van andere spelers verliest. Want Barney heeft wel kwaliteiten die de meeste andere spelers niet in zich hebben.
Barney had de kwaliteiten in mijn optiek. Heeft ze bij vlagen nog en dat is gewoon te weinig. Zowel dit jaar als vorig jaar op het WK behoudens de eerste ronde altijd alle sets moeten spelen. Het is werkdarts. Hij kan op een goede dag van iedereen winnen maar die goede dagen zijn er minder dan slechte. En dat dwaalt alleen maar verder af.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 15 maart 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 01:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Barney had de kwaliteiten in mijn optiek. Heeft ze bij vlagen nog en dat is gewoon te weinig. Zowel dit jaar als vorig jaar op het WK behoudens de eerste ronde altijd alle sets moeten spelen. Het is werkdarts. Hij kan op een goede dag van iedereen winnen maar die goede dagen zijn er minder dan slechte. En dat dwaalt alleen maar verder af.
Het wordt ook absoluut minder bij hem, maar het zit er ergens nog wel in. Je hebt er echter volledig gelijk in dat het er nog maar zelden uit komt en dat zijn stijl meer via werkdarts is geworden. Werkdarts gecombineerd met het zijn van een matchplayer. Tenminste, op het WK dan. De rest van het jaar is het meestal, behoudens de PL, niet veel bij hem. Er zijn inderdaad niet heel veel goede dagen bij hem, maar op een goede dag behoort hij nog altijd bij de top. Ik vind dat je hem gewoon niet kan afschrijven. Kijk naar vorig jaar, toen hij in de terugrit van de PL vrijwel iedereen versloeg. Het zit er echt nog wel in, maar het komt er nog maar op een paar momenten uit.

En ik zeg ook niet dat hij de play-offs gaat halen van de PL, maar ik geloof nog altijd dat hij komende weken ergens punten pakt en er in Ahoy bij gaat zijn. Wat dat zal hij koste wat het kost willen halen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 maart 2016 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 11:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Het wordt ook absoluut minder bij hem, maar het zit er ergens nog wel in. Je hebt er echter volledig gelijk in dat het er nog maar zelden uit komt en dat zijn stijl meer via werkdarts is geworden. Werkdarts gecombineerd met het zijn van een matchplayer. Tenminste, op het WK dan. De rest van het jaar is het meestal, behoudens de PL, niet veel bij hem. Er zijn inderdaad niet heel veel goede dagen bij hem, maar op een goede dag behoort hij nog altijd bij de top. Ik vind dat je hem gewoon niet kan afschrijven. Kijk naar vorig jaar, toen hij in de terugrit van de PL vrijwel iedereen versloeg. Het zit er echt nog wel in, maar het komt er nog maar op een paar momenten uit.

En ik zeg ook niet dat hij de play-offs gaat halen van de PL, maar ik geloof nog altijd dat hij komende weken ergens punten pakt en er in Ahoy bij gaat zijn. Wat dat zal hij koste wat het kost willen halen.
Die volgende ronde is ook wel mogelijk. Maar zoals ik al zei, ik sluit het niet uit dat Van Gerwen hem eruit gooit al hoop ik zeer zeker van niet. Maar Smith gaat met de week beter gooien die sluit ik daarom nog niet helemaal uit. Thornton wel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 maart 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Het enige waar ik me aan vasthoud is dat hij donderdag op zijn favoriete locatie speelt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 15 maart 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 12:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die volgende ronde is ook wel mogelijk. Maar zoals ik al zei, ik sluit het niet uit dat Van Gerwen hem eruit gooit al hoop ik zeer zeker van niet. Maar Smith gaat met de week beter gooien die sluit ik daarom nog niet helemaal uit. Thornton wel.
Ja, maar (kom ik weer) Smith speelt nog maar twee wedstrijden, waarvan 1 tegen Taylor. Die zal hij sowieso gaan verliezen, gezien de vorm van Taylor. De andere wedstrijd is tegen Thornton. Die kan hij inderdaad zeer goed winnen Dus dan kan hij nog 2 punten pakken, waarmee hij volgens mij 1 punt boven Barney zou komen. Dus als Barney nog 1 keer wint in zijn 3 partijen, dan zal hij in elk geval de volgende ronde halen. Het is allemaal niet top, maar dat moet toch mogelijk zijn inderdaad. En Smith is toch niet in zijn beste vorm. Die speelt ook nog altijd ondermaats.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 15 maart 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 12:56 schreef Loetje het volgende:
Het enige waar ik me aan vasthoud is dat hij donderdag op zijn favoriete locatie speelt.
Dan moeten we daar maar op hopen. Winst op Chisnall is gewoon volgende ronde halen. Wordt niet makkelijk, maar Chisnall is nu ook weer niet echt top de laatste tijd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 maart 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 13:23 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar (kom ik weer) Smith speelt nog maar twee wedstrijden, waarvan 1 tegen Taylor. Die zal hij sowieso gaan verliezen, gezien de vorm van Taylor. De andere wedstrijd is tegen Thornton. Die kan hij inderdaad zeer goed winnen Dus dan kan hij nog 2 punten pakken, waarmee hij volgens mij 1 punt boven Barney zou komen. Dus als Barney nog 1 keer wint in zijn 3 partijen, dan zal hij in elk geval de volgende ronde halen. Het is allemaal niet top, maar dat moet toch mogelijk zijn inderdaad. En Smith is toch niet in zijn beste vorm. Die speelt ook nog altijd ondermaats.
Smith speelde ondermaats door de druk in de PL en dat gaat met de week beter. Ik ga uit van winst van Taylor maar ook daar kan het zomaar andersom zijn. Niks is zeker. Als Barney doorgaat wordt het als nummer 8.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 15 maart 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 13:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Smith speelde ondermaats door de druk in de PL en dat gaat met de week beter. Ik ga uit van winst van Taylor maar ook daar kan het zomaar andersom zijn. Niks is zeker. Als Barney doorgaat wordt het als nummer 8.
Die kans is groot dat het als nummer 8 is. Hoewel hij momenteel nog drie spelers onder zich heeft staan, want ook Chisnall presteert ondermaats. En waardoor Smith ook ondermaats speelt, feit is dat het voor hem heel moeilijk is om nog de volgende ronde te halen. En Barney kan op een goede dag van iedereen winnen, dus wanneer hij dat een keer heeft, zal hij de volgende ronde halen. Het is ook niet zo dat Barney ineens 6 slechte wedstrijden zal afleveren. Daar komt heus wel een keer een betere dag en uitslag tussen.

Mijn idee is gewoon dat Barney nog altijd meer kwaliteiten heeft dan veel andere spelers, maar dit er meestal niet uitkomt. Hij kan het gewoon niet meer om het een heel seizoen te laten zien en kiest daarom 1 of 2 piekmomenten uit. De vraag is wat mij betreft dan ook niet of hij Barney het kan, maar of hij het op dit moment kan laten zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 maart 2016 - 14:09   quote  deeplink  
Speelronde 7, mijn voorspellingen

James Wade 7-4 Robert Thornton
Wade is degelijk en Thornton zo uit vorm.

Adrian Lewis 4-7 Gary Anderson
Gewoon, gevoel.

Michael van Gerwen 4-7 Phil Taylor
Niet omdat Taylor beter is, gewoon wraak van vorige week en michael kan deze hebben.

Gary Anderson 7-5 Peter Wright
Gary komt langzaam in vorm.

Raymond van Barneveld 6-6 Dave Chisnall
Gevoel zegt 5-7, maar ga van het positieve uit.

Adrian Lewis 7-1 Michael Smith
Dan mag ik deze ook even goed voorspellen, haha!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2016 door Loetje --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 16 maart 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Dan zal ik ook eens een gokje wagen:

James Wade 7-3 Robert Thornton
Wade inderdaad altijd degelijk. Thornton laat helemaal niets zien deze PL.

Adrian Lewis 7-1 Michael Smith
Gewoon, omdat deze wedstrijd volgens mij op speeldag 1 al is gespeeld ;)

Gary Anderson 7-5 Adrian Lewis
Volgens mij wordt deze wedstrijd nu ingehaald. Verwacht een spannende, goede pot. Anderson normaal gesproken toch iets beter dan Lewis.

Michael van Gerwen 7-4 Phil Taylor
Ze ontlopen elkaar momenteel weinig. Maar van Gerwen heeft geweldige dingen laten zien de afgelopen tijd. Die heeft een goede vorm en hij verliest tegenwoordig niet vaak meer van Phil Taylor.

Gary Anderson 7-5 Peter Wright
Anderson inderdaad steeds meer in vorm, maar Wright is gewoon goed en constant. Een spannende pot, waarbij Anderson zal winnen, ondanks dat het zijn tweede partij van de avond is. Ben deze uitslag met je eens.

Raymond van Barneveld 7-5 Dave Chisnall
Met Barney is het altijd spannend. Chinsall is echter ook niet bepaald in topvorm. Puur door de wil om Ahoy te halen, zeg ik dat Barney deze gaat winnen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 16 maart 2016 - 17:37   quote  deeplink  
Hehe, heb je snel aangepast, haha ;)

Nu klopt mijn bericht ook niet meer, hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door feyenoord!!! --
Loetje
 Loetje - woensdag 16 maart 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 17:37 schreef feyenoord!!! het volgende:
Hehe, heb je snel aangepast, haha ;)

Nu klopt mijn bericht ook niet meer, hahaha
Zag dat Anderson 2x moest.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 maart 2016 - 21:19   quote  deeplink  
Wat moet dit voor Thornton toch ook pijn doen. Van een geweldige speler naar rijp voor de slacht tegen alles en iedereen.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 maart 2016 - 22:03   quote  deeplink  
We loven Van Gerwen als hij zo goed is. Laten we alsjeblieft ook gewoon kritisch blijven. Wat hij vandaag doet kan gewoon echt niet. Dit mag je eigenlijk niet eens een keer gebeuren. 5-1 voor en zelf mogen gooien voor 6-1. Dubbele break voor en Taylor gewoon met een dubbele break laten terugkomen tot 5-4. Dan Taylor weer breken voor 6-4 om het wéér weg te geven. Dit kan en mag echt niet.

Hier wordt in mijn optiek ook meteen de enige zwakte van Michael volledig blootgelegd. Hij kan geweldig gooien maar wat ik al veel eerder zeg, het zijn fases. Taylor in zijn beste tijd gebeurde dit nooit. Ver voor en denken dat je er bent en dan wat arrogant gaan rondlopen. Dit gebeurd Michael vaker alleen is het niet altijd zichtbaar omdat de eindstand dan net in zijn voordeel is. Maar dit mag en moet je niet willen. Anders verneder je Taylor vandaag echt.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 maart 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Pfoeh, Barney, Barney toch. Even leek je het werr volledig weg te gaan geven. Blij dat je Ahoy gewoon veiliggesteld hebt.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 maart 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Komende 2 donderdagen weer live op RTL7 in ieder geval.
VVout
 VVout - vrijdag 18 maart 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 22:03 schreef Loetje het volgende:
We loven Van Gerwen als hij zo goed is. Laten we alsjeblieft ook gewoon kritisch blijven. Wat hij vandaag doet kan gewoon echt niet. Dit mag je eigenlijk niet eens een keer gebeuren. 5-1 voor en zelf mogen gooien voor 6-1. Dubbele break voor en Taylor gewoon met een dubbele break laten terugkomen tot 5-4. Dan Taylor weer breken voor 6-4 om het wéér weg te geven. Dit kan en mag echt niet.

Hier wordt in mijn optiek ook meteen de enige zwakte van Michael volledig blootgelegd. Hij kan geweldig gooien maar wat ik al veel eerder zeg, het zijn fases. Taylor in zijn beste tijd gebeurde dit nooit. Ver voor en denken dat je er bent en dan wat arrogant gaan rondlopen. Dit gebeurd Michael vaker alleen is het niet altijd zichtbaar omdat de eindstand dan net in zijn voordeel is. Maar dit mag en moet je niet willen. Anders verneder je Taylor vandaag echt.
Lekker voor de gok bureaus is het in ieder geval wel z'n mispeer?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 18 maart 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 22:03 schreef Loetje het volgende:
We loven Van Gerwen als hij zo goed is. Laten we alsjeblieft ook gewoon kritisch blijven. Wat hij vandaag doet kan gewoon echt niet. Dit mag je eigenlijk niet eens een keer gebeuren. 5-1 voor en zelf mogen gooien voor 6-1. Dubbele break voor en Taylor gewoon met een dubbele break laten terugkomen tot 5-4. Dan Taylor weer breken voor 6-4 om het wéér weg te geven. Dit kan en mag echt niet.

Hier wordt in mijn optiek ook meteen de enige zwakte van Michael volledig blootgelegd. Hij kan geweldig gooien maar wat ik al veel eerder zeg, het zijn fases. Taylor in zijn beste tijd gebeurde dit nooit. Ver voor en denken dat je er bent en dan wat arrogant gaan rondlopen. Dit gebeurd Michael vaker alleen is het niet altijd zichtbaar omdat de eindstand dan net in zijn voordeel is. Maar dit mag en moet je niet willen. Anders verneder je Taylor vandaag echt.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is inderdaad zijn zwakke punt. Gelukkig overkomt het hem niet zo vaak dat hij ook echt de wedstrijd nog uit handen geeft. En ik denk dat dit hem op een avondje PL gemakkelijker overkomt, dan op een WK of een ander groot toernooi in knock-out fase.

Met Barney gaat het nooit gemakkelijk, maar wat ben ik blij dat hij toch gewonnen heeft. Ahoy nu vrijwel zeker, dus ben blij dat we hem daar ook kunnen aanschouwen. En mooi dat het de komende weken weer gewoon op tv te zien is ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 24 maart 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Mijn voorspellingen

Smith - Thornton 7-4
Taylor - Wright 7-4
Lewis - Van Barneveld 7-4
Van Gerwen - Thornton 7-4
Anderson - Chisnall 7-4

Eentonig dit.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 maart 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Laten we eerlijk wezen een keer. Van Barneveld staat weer te spelen als een prutser. 2x een break voor op 1-0 en 3-2. Kansen om verder uit te lopen tegen een matige Lewis. Op een stand van 3-3, 4 pijlen missen op weer een break. 6-3 achter en dan terugbreaken of vervolgens weer gebroken te worden. Iedere keer vanaf 161 dramatisch staan gooien en veel te veel tempowisselingen. Echt amateur niveau van de bovenste plank.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 maart 2016 - 23:28   quote  deeplink  
Wat een arrogantie vanavond bij Van Gerwen. Totaal niet gefocust en totaal ongeïnteresseerd. Dat mag niet en dat heb ik vorige week al gezegd. Dit mag je niet overkomen tegen de nummer laatst die zelf niet eens goed gooide.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 maart 2016 - 23:32   quote  deeplink  
Bovendien was die pipo niet ziek. Vanmiddag zijn schoonmoeder nog gesproken. Maar meneer is al weer bijna door. Traint dan veel minder.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 maart 2016 - 23:43   quote  deeplink  
Laatste kritiekpunt... Wat wordt ik schijtziek van Koert Westerman. Darts presenteren kan die echt niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 23:43 schreef Loetje het volgende:
Laatste kritiekpunt... Wat wordt ik schijtziek van Koert Westerman. Darts presenteren kan die echt niet.
Ben ik met je eens. Vind marcel beter presenteren, haha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 22:00 schreef Loetje het volgende:
Laten we eerlijk wezen een keer. Van Barneveld staat weer te spelen als een prutser. 2x een break voor op 1-0 en 3-2. Kansen om verder uit te lopen tegen een matige Lewis. Op een stand van 3-3, 4 pijlen missen op weer een break. 6-3 achter en dan terugbreaken of vervolgens weer gebroken te worden. Iedere keer vanaf 161 dramatisch staan gooien en veel te veel tempowisselingen. Echt amateur niveau van de bovenste plank.
Was inderdaad niet goed genoeg van hem. Het is wisselvallig binnen de partij. De ene beurt goed, dan weer slecht. En mist op een cruciaal moment 5 pijlen op een dubbel. Tsja, dat kan gewoon niet. En die laatste leg mag je dan inderdaad ook niet meer gebeuren. Hele slechte avond van Barney.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 23:32 schreef Loetje het volgende:
Bovendien was die pipo niet ziek. Vanmiddag zijn schoonmoeder nog gesproken. Maar meneer is al weer bijna door. Traint dan veel minder.
Tsja, je kan je er behoorlijk druk over maken, zie ik. Maar in feite maakt het weinig uit, want op dit moment kan hij het zich veroorloven. Vorige week had hij natuurlijk niet mogen weggeven en ook deze partij hoor je te winnen. Maar misschien is het ook wel een periode van rust voor hem. Doet hij wat rustiger aan, omdat hij weet dat hij het kan veroorloven en de prijzen pas aan het einde worden verdeeld.

Hij zal vooral focussen op Ahoy en de play-offs. En hij zal dadelijk zijn wedstrijden wel weer winnen. Het kan ook niet elke week 115 gemiddeld zijn he.

Niettemin ben ik het met je eens dat je van de nummer laatst gewoon moet winnen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 11:42   quote  deeplink  
Smith volgende week tegen Taylor. Die ligt er dus gewoon uit.
Thornton tegen Lewis, wordt erg lastig, maar staat natuurlijk een punt voor op de andere twee door zijn goede avond.
Chisnall tegen Wrigth, zie ik Chisnall ook niet zomaar winnen, hoewel hij het in essentie wel zou kunnen. Heeft echter niet echt de vorm nu.

Kortom, ik verwacht dat Thornton het dan toch gaat redden. In tegenstelling tot wat ik had voorspeld. Maar dat komt nu ook omdat Michael een punt laat liggen. Anders stonden de heren op evenveel punten, terwijl het legsaldo van Chisnall veel beter is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 maart 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 11:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Was inderdaad niet goed genoeg van hem. Het is wisselvallig binnen de partij. De ene beurt goed, dan weer slecht. En mist op een cruciaal moment 5 pijlen op een dubbel. Tsja, dat kan gewoon niet. En die laatste leg mag je dan inderdaad ook niet meer gebeuren. Hele slechte avond van Barney.
Gebeurd veel te vaak die wisselvalligheid in zijn wedstrijden. Daarom vind ik hem ook niet meer als een subtopper.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 maart 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 11:42 schreef feyenoord!!! het volgende:
Smith volgende week tegen Taylor. Die ligt er dus gewoon uit.
Thornton tegen Lewis, wordt erg lastig, maar staat natuurlijk een punt voor op de andere twee door zijn goede avond.
Chisnall tegen Wrigth, zie ik Chisnall ook niet zomaar winnen, hoewel hij het in essentie wel zou kunnen. Heeft echter niet echt de vorm nu.

Kortom, ik verwacht dat Thornton het dan toch gaat redden. In tegenstelling tot wat ik had voorspeld. Maar dat komt nu ook omdat Michael een punt laat liggen. Anders stonden de heren op evenveel punten, terwijl het legsaldo van Chisnall veel beter is.
Hoop echt dat Thornton eruit gaat. Vind Chisnall een beduidend betere speler.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 maart 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 11:38 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, je kan je er behoorlijk druk over maken, zie ik. Maar in feite maakt het weinig uit, want op dit moment kan hij het zich veroorloven. Vorige week had hij natuurlijk niet mogen weggeven en ook deze partij hoor je te winnen. Maar misschien is het ook wel een periode van rust voor hem. Doet hij wat rustiger aan, omdat hij weet dat hij het kan veroorloven en de prijzen pas aan het einde worden verdeeld.

Hij zal vooral focussen op Ahoy en de play-offs. En hij zal dadelijk zijn wedstrijden wel weer winnen. Het kan ook niet elke week 115 gemiddeld zijn he.

Niettemin ben ik het met je eens dat je van de nummer laatst gewoon moet winnen.
115 is onzin want daar doel ik niet op. Je moet er wel alles aan doen en gisteren vond hij het wel welletjes. Iets wat Taylor echt nooit is overkomen in zijn tijd. Echt nooit.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gebeurd veel te vaak die wisselvalligheid in zijn wedstrijden. Daarom vind ik hem ook niet meer als een subtopper.
Ben ik met je eens dat het te vaak gebeurd bij hem. Kan hem inderdaad als subtopper zien, maar eigenlijk ben je dat al snel. Want er zijn momenteel maar 3 à 4 spelers die echt top zijn. Van Gerwen, Taylor, Anderson en Lewis. Alles daaronder is toch subtop eigenlijk. Hoewel Anderson een groot deel van het jaar ook niet zijn topvorm haalt en Lewis ook veel mindere periodes heeft.

Vind Barney, in tegenstelling tot veel andere spelers, dan wel nog altijd meer potentie hebben op een uitschieter. Omdat zijn topniveau wat hij kan halen naar mijn idee toch hoger ligt dan de meeste darters. Probleem is alleen dat hij dat maar heel zelden weet te halen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoop echt dat Thornton eruit gaat. Vind Chisnall een beduidend betere speler.
Hoop ik ook, maar gezien de uitslagen van gisteren, vraag ik me echt af of Chisnall dat nog gaat kunnen redden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Premier League darts 2016









0.0123059