BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Premier League darts 2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 maart 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

115 is onzin want daar doel ik niet op. Je moet er wel alles aan doen en gisteren vond hij het wel welletjes. Iets wat Taylor echt nooit is overkomen in zijn tijd. Echt nooit.
Mijn bedoeling was ook niet om het geheel goed te praten. Wilde alleen aangeven dat ook hij natuurlijk weleens mindere wedstrijden kan hebben. Of dat zijn gebrek aan inzet misschien kwam omdat hij het even iets rustiger aan wil doen, omdat het jaar toch al druk genoeg is. Wat dat betreft is de PL daar een geschikt toernooi voor. Met zijn klasse kan hij gerust een paar weken minder gooien, want hij gaat die play-offs wel halen.

Nee, Taylor overkwam dat niet. Moet ik wel zeggen dat volgens mij in de tijd van Taylor de dartskalender in de meeste jaren lang niet zo vol was als nu. Neemt niet weg dat Taylor zijn prestaties uniek zijn natuurlijk. Ik vraag me ook af of het echt mogelijk is om met deze drukte qua wedstrijden en een groot deelnemersveld, waarbij de subtop toch altijd de mogelijkheid heeft een keertje van je te winnen, het nog mogelijk is om zo te domineren als Taylor deed. Let wel, enorm knap wat Michael doet natuurlijk, hij komt angstvallig dicht in de buurt. Denk dat het ook de frustratie/angst kan zijn van Taylor, dat Michael heel misschien wel beter is dan Taylor ooit is geweest. En dat hij daarom zo'n obsessie voor Michael heeft. Qua topniveau dan hè, qua prestaties absoluut nog niet. En die 16 wereldtitels zal hij vermoedelijk nooit gaan halen.
Over het geheel genomen zal Taylor denk ik voor altijd de grootste blijven.

Maar het is denk ik maar net hoe hoog je de lat legt. Als je de dominantie van Taylor neemt, dan kan het niet wat Michael gedaan heeft. Als je de toernooien wil winnen, tsja, dan kan je het je in de PL dus veroorloven om een paar weken wat minder te spelen en punten te laten liggen. Want laten we wel wezen, ondanks de gelijke spelen staat hij nog altijd bovenaan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 maart 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:56 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik met je eens dat het te vaak gebeurd bij hem. Kan hem inderdaad als subtopper zien, maar eigenlijk ben je dat al snel. Want er zijn momenteel maar 3 à 4 spelers die echt top zijn. Van Gerwen, Taylor, Anderson en Lewis. Alles daaronder is toch subtop eigenlijk. Hoewel Anderson een groot deel van het jaar ook niet zijn topvorm haalt en Lewis ook veel mindere periodes heeft.

Vind Barney, in tegenstelling tot veel andere spelers, dan wel nog altijd meer potentie hebben op een uitschieter. Omdat zijn topniveau wat hij kan halen naar mijn idee toch hoger ligt dan de meeste darters. Probleem is alleen dat hij dat maar heel zelden weet te halen.
Absolute top is er 1 en dat is Van Gerwen. De grote top eronder is Taylor en Anderson en de top zijn Lewis en Peter Wright. De rest komt niet in de buurt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 maart 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:56 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hoop ik ook, maar gezien de uitslagen van gisteren, vraag ik me echt af of Chisnall dat nog gaat kunnen redden.
Acht de kans wel mogelijk. Zo slecht speelt ie nou ook niet.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 maart 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 14:03 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Mijn bedoeling was ook niet om het geheel goed te praten. Wilde alleen aangeven dat ook hij natuurlijk weleens mindere wedstrijden kan hebben. Of dat zijn gebrek aan inzet misschien kwam omdat hij het even iets rustiger aan wil doen, omdat het jaar toch al druk genoeg is. Wat dat betreft is de PL daar een geschikt toernooi voor. Met zijn klasse kan hij gerust een paar weken minder gooien, want hij gaat die play-offs wel halen.

Nee, Taylor overkwam dat niet. Moet ik wel zeggen dat volgens mij in de tijd van Taylor de dartskalender in de meeste jaren lang niet zo vol was als nu. Neemt niet weg dat Taylor zijn prestaties uniek zijn natuurlijk. Ik vraag me ook af of het echt mogelijk is om met deze drukte qua wedstrijden en een groot deelnemersveld, waarbij de subtop toch altijd de mogelijkheid heeft een keertje van je te winnen, het nog mogelijk is om zo te domineren als Taylor deed. Let wel, enorm knap wat Michael doet natuurlijk, hij komt angstvallig dicht in de buurt. Denk dat het ook de frustratie/angst kan zijn van Taylor, dat Michael heel misschien wel beter is dan Taylor ooit is geweest. En dat hij daarom zo'n obsessie voor Michael heeft. Qua topniveau dan hè, qua prestaties absoluut nog niet. En die 16 wereldtitels zal hij vermoedelijk nooit gaan halen.
Over het geheel genomen zal Taylor denk ik voor altijd de grootste blijven.

Maar het is denk ik maar net hoe hoog je de lat legt. Als je de dominantie van Taylor neemt, dan kan het niet wat Michael gedaan heeft. Als je de toernooien wil winnen, tsja, dan kan je het je in de PL dus veroorloven om een paar weken wat minder te spelen en punten te laten liggen. Want laten we wel wezen, ondanks de gelijke spelen staat hij nog altijd bovenaan.
Ik vind het alleen niet professioneel en kan je tegenover je tegenstanders en publiek niet maken.

Overigens, in Taylor zijn tijd had je ook al mega veel toernooien. Alleen de World Series en Players Championship niet. Daarintegen hadden ze de Las Vegas dessert classic. Erg jammer dat die niet meer bestaat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 26 maart 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Absolute top is er 1 en dat is Van Gerwen. De grote top eronder is Taylor en Anderson en de top zijn Lewis en Peter Wright. De rest komt niet in de buurt.
Klopt, van Gerwen steekt er wel bovenuit. Taylor en Anderson inderdaad eronder. Waarbij Taylor meer constant is, maar Anderson wel al 2 jaar weet te pieken op het belangrijkste moment.

Lewis en Wright zijn ook goed, maar Lewis is nog wel een stukje verder. Wright is over het hele jaar genomen misschien iets beter, maar wint geen grote prijzen. Hij moet die laatste stap nog zetten. Lewis is lang niet altijd top, maar wel weer altijd op het WK. En is al tweevoudig wereldkampioen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 26 maart 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Acht de kans wel mogelijk. Zo slecht speelt ie nou ook niet.
Kan ook zeker wel, maar de kans wordt wel kleiner. Hij heeft geen hele makkelijke wedstrijd (voor zover deze er zijn) en hij staat gewoon een punt achter op Thornton. Dus hij moet zelf winnen en Thornton niet. Het kan, maar ik zie zomaar alledrie de spelers onderin verliezen komende week. Ik zou er in elk geval geen geld op durven in te zetten dat Chisnall het nog gaat redden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 26 maart 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het alleen niet professioneel en kan je tegenover je tegenstanders en publiek niet maken.

Overigens, in Taylor zijn tijd had je ook al mega veel toernooien. Alleen de World Series en Players Championship niet. Daarintegen hadden ze de Las Vegas dessert classic. Erg jammer dat die niet meer bestaat.
Professioneel is het ook niet echt. Tenzij hij daardoor nu wat rust pakt en daardoor over het hele seizoen gezien langer goed kan blijven. Tegenover je publiek ook zeker niet chic. Maar de tegenstanders maakt het toch weinig uit? Die hebben alleen maar meer kans om te winnen. En het is de vraag dan of ze echt doorhebben dat hij wat rustiger aan doet.

Oké, dat zal dan inderdaad. Moet ook zeggen dat ik in die tijd niet veel naar de PDC keek. Vroeger was het natuurlijk vooral BDO en dan met name de Embassy die je in Nederland kon zien met Barney. Pas de laatste jaren zien je echt veel PDC natuurlijk dankzij RTL7. Vond het erg jammer dat ik het in de tussenliggende jaren niet echt heb kunnen volgen. Zo heb ik helaas de WK-finale tussen Taylor en Barney niet live op tv kunnen volgen helaas.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 05 april 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Jammer wel dat Chisnall het niet gered heeft. Maar ik vreesde hier al voor na de voorgaande speelronde. Nouja, nu moeten deze 8 het verder uitvechten. Zonde van Barney dat hij het toch weer heeft weggegeven. Mist nu wel de aansluiting naar boven, terwijl hij zeker in het begin van de partij goed speelde. Aan de andere kant is het ook wel een beetje de klasse van Michael, maar Barney had echt genoeg mogelijkheden om 'gewoon' te winnen.

Wel een leuk programma voor Ahoy. Van Gerwen tegen Taylor, Barney tegen Wright en een herhaling van de WK-finale. Wordt genieten die avond!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 06 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
Wordt volgende week een geweldige wedstrijd denk ik, tussen Taylor en van Gerwen.

Maak me alleen zorgen om Barney. Zag het interview achteraf met hem gisteren, maar hij kon zich niet motiveren. Kan ik me wel voorstellen voor gisteren toen hij al voor zijn wedstrijd wist dat hij geen plek meer kon stijgen, maar hij zei ook voor komende week weinig motivatie te hebben. De verslaggever vroeg nog of spelen in Rotterdam niet genoeg motivatie is, maar als ik hem zo hoorde en zag gaat hij zich niet kunnen opladen. Wat ik hem wel kwalijk zou nemen, want als ik dan een keer voor eigen publiek, in de PL, zou mogen spelen en ook nog in zo'n grote zaal, zou ik toch echt wel een goede partij willen spelen en winnen. Dat ben je toch verplicht naar al die Nederlandse fans. Hij zei ook nog dat Wright ook populair zou zijn. Kan wel wezen, maar in Rotterdam gaat Barney toch echt populairder zijn dan Wright. Waardeloos interview van hem. Een beetje motivatie voor volgende week zou toch wel moeten? Nu maar hopen dat dit gewoon door de deceptie van zijn zevende plaats kwam en hij volgende week toch gewoon ervoor gaat.
snoopert
 snoopert - zondag 08 mei 2016 - 13:40   quote  deeplink  
van Barneveld laat Nederlandse fans gewoon in de kou staan, heb je duur kaartje gekocht moet meneer kijken of ie wel motivatie kan vinden, nogal slap. van Gerwen lekker bezig, ben vandaag Gibraltar darts Throphy aan het kijken, zitten goede wedstrijden tussen. Benito van de pas gaat ook met rasse streden richting de top 10 zoals hij nu de laatste tijd speelt, spannende ontwikkelingen ;)
snoopert
 snoopert - zondag 08 mei 2016 - 13:42   quote  deeplink  
feyenoord!!!, veel plezier gewenst as donderdag!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 09 mei 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 13:40 schreef snoopert het volgende:
van Barneveld laat Nederlandse fans gewoon in de kou staan, heb je duur kaartje gekocht moet meneer kijken of ie wel motivatie kan vinden, nogal slap. van Gerwen lekker bezig, ben vandaag Gibraltar darts Throphy aan het kijken, zitten goede wedstrijden tussen. Benito van de pas gaat ook met rasse streden richting de top 10 zoals hij nu de laatste tijd speelt, spannende ontwikkelingen ;)
Ja, van de Pas is goed bezig. Met Barney, van Gerwen, van der Voort en Klaasen erbij is Nederland goed vertegenwoordigd in de top van het darts.

Ja, vind het ook te gek voor woorden dat hij geen motivatie kan opbrengen. Speel je een keer voor zo'n groot publiek in eigen land, krijg je dit weer. Nouja, hopen maar dat hij het toch nog bijeen weet te rapen voor donderdag.

Van Gerwen wordt sowieso genieten!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 09 mei 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2016 - 13:42 schreef snoopert het volgende:
feyenoord!!!, veel plezier gewenst as donderdag!
Thanks, ben benieuwd naar hoe de sfeer wordt in Ahoy. Jij hebt geen kaartje?
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 14:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Thanks, ben benieuwd naar hoe de sfeer wordt in Ahoy. Jij hebt geen kaartje?
Weer helemaal niets.....
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 mei 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 22:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Weer helemaal niets.....
Waar?
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Daar!
tomson
 tomson - zaterdag 14 mei 2016 - 08:03   quote  deeplink  
Wie ?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 14 mei 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 22:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Weer helemaal niets.....
Het feit dat het gezongen werd, was aan de ene kant wel grappig (we zitten toch in Rotterdam met Ahoy), maar ook wel een beetje triest. Je gaat wel naar het darts, dan moet je het voetbal eigenlijk gewoon achterwege laten. Niet voor niets dat het aantrekken van voetbalshirts verboden was.

Niettemin was er een geweldige sfeer. Hoewel er wel een mafkees in mijn vak zat, die later werd verwijderd door de security. Was heel het vak hem dankbaar voor. Verder een uitzinnig publiek met waanzinnige steun voor Barney en van Gerwen. Toch wel erg jammer dat van Gerwen niet de negendarter kon gooien tot besluit..

Maar ik heb enorm genoten van het spektakel. Hopelijk volgend jaar weer.
VVout
 VVout - zaterdag 14 mei 2016 - 12:07   quote  deeplink  
Heb het ook terug gekeken, het had idd. helemaal af geweest met die negendarter als slot. Iedereen wel over eens dat er een geweldige sfeer was en dus voor hehaling vatbaar is.
Loetje
 Loetje - zondag 15 mei 2016 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 10:28 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Het feit dat het gezongen werd, was aan de ene kant wel grappig (we zitten toch in Rotterdam met Ahoy), maar ook wel een beetje triest. Je gaat wel naar het darts, dan moet je het voetbal eigenlijk gewoon achterwege laten. Niet voor niets dat het aantrekken van voetbalshirts verboden was.

Niettemin was er een geweldige sfeer. Hoewel er wel een mafkees in mijn vak zat, die later werd verwijderd door de security. Was heel het vak hem dankbaar voor. Verder een uitzinnig publiek met waanzinnige steun voor Barney en van Gerwen. Toch wel erg jammer dat van Gerwen niet de negendarter kon gooien tot besluit..

Maar ik heb enorm genoten van het spektakel. Hopelijk volgend jaar weer.
+ ontelbaar maat.
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2016 - 22:55   quote  deeplink  
Wat een ongekend machtsvertoon van Michael vanavond. 10-4 tegen Lewis om er nog een schepje bovenop te doen door met 11-3 van Taylor te winnen.

Je merkt wel dat de lange wedstrijden lastig worden voor Taylor. Daarbij moet ik Michael een compliment geven. Dit is na de zege tegen Kim Huybrechts op de Grand Slam of Darts (16-4) voor de 2e keer dat hij vanaf de eerste tot de laatste leg geconcentreerd bleef. Dan zie je de verhoudingen pas echt goed.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 mei 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Ja, hij speelde wel geweldig hè. Verdiende en terechte winnaar van de PL.

Ook nu is hij weer lekker bezig in Dubai. Maar daar voelt hij zich sowieso wel thuis als je naar de voorgaande drie edities kijkt. Hopelijk is Barney dadelijk ook in vorm voor de World Cup, want van Gerwen kan het toch echt niet helemaal alleen daar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2016 - 20:40   quote  deeplink  
Persoonlijk had ik liever Jelle Klaasen gehad. Die is in bloedvorm momenteel. Alleen die 2 liggen elkaar niet en die afwijzing is ook daarom. En niet vanwege zijn vriendin.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 mei 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:40 schreef Loetje het volgende:
Persoonlijk had ik liever Jelle Klaasen gehad. Die is in bloedvorm momenteel. Alleen die 2 liggen elkaar niet en die afwijzing is ook daarom. En niet vanwege zijn vriendin.
Tsja, qua darts is hij momenteel heel goed bezig, die Klaasen. Hoop dat hij komend WK ook weer kan vlammen. Maar met Barney maakt van Gerwen ook wel een goede kans, denk ik zo.

Overigens, lees net dat van Gerwen de titel in Dubai heeft verspeeld? Na 8-4 voor tegen Anderson met 11-9 verloren? Pff, lekker verlies nog dan. Enige positieve is dat het tegenwoordig slechts incidenten zijn, maar zo\'n voorsprong mag je natuurlijk niet meer weggeven. Ook hij kan natuurlijk een keer verliezen, maar toch niet op zo\'n manier. Al weet ik niet hoe Anderson speelde en hoe van Gerwen speelde, maar dit mag gewoon niet met zijn kwaliteiten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Gaf het veel te makkelijk weg. 8-4 voor, en een eventuele laatste leg mogen beginnen. Je staat dan als het ware 3 breaks voor. Van Gerwen ging vanaf dat moment weer de arrogantie tonen dat hij er al was en binnen no time stond ie 10-9 achter. Mist vervolgens 6 pijlen om terug te breken en de laatste leg te mogen beginnen en dat deed hij ook niet. Doodzonde en weer tegen Anderson

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Premier League darts 2016









0.0177869