BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Dat is met iedereen, maar niet bij hem
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Ik hoop het
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Wij hebben geen topspitsen geld...maar Jorgensen zorgt voor veel meer balans in de groep...Het is geen goalgetter, maar toch wel goed voor 20+ goals schat ik in...De discussie is of je met Kramer beter af bent...Ik denk het niet...
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Bijna eens met je mening 9
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Jorgensen maakt voetballend meer mogelijk en geeft zijn medespelers meer scoringskansen.
Kramer scoort meer, maar heeft over het geheel een stuk minder rendement én is eenvoudiger uit te schakelen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 september 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 16:57 schreef piet de paler het volgende:
Bibber bibber bibber, lees eens eerst iplv bedreigen. Ik wil hier mee zeggen dat hij nog niet de echte scorende spits is. Of wel dan?
Ik zeg niet dat hij slecht is . En als je echt stoer wil doen over een paar weekjes ben ik terug en kijk even naar een auto met een ftrans kenteken en wacht dan even. Praten we even verder
Is geen bedreiging, daar doe ik niet aan. Reageerde enigszins sterk omdat ik het betrekken van Kazim met de huidige situatie echt nergens op vind slaan.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2016 - 17:16   quote  deeplink  
Ik ben nu eenmaal wat feller sorry.
Maar laten we blij zijn dat het goed gaat en wie ze dan maakt ach.
Hup feyenoord
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 september 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben nu eenmaal wat feller sorry.
Maar laten we blij zijn dat het goed gaat en wie ze dan maakt ach.
Hup feyenoord
Zo is dat maat! YNWA en 18 UIT 6!!!!!!!!!!!
MMM
 MMM - zondag 18 september 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Z'n eerste wedstrijd waarbij hij niet scoort of een assist geeft, dus wat een gezeur.

Heel belangrijk deze man
de bluffer
 de bluffer - zondag 18 september 2016 - 17:47   quote  deeplink  
Speelde tegen M U en de gloeilampen een goeie wedstrijd
ar
 ar - zondag 18 september 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Vandaag wat minder, maar wel belangrijk.
van geil
 van geil - zondag 18 september 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Ik zag het niet, maar ik vind het best.
Barabas
 Barabas - zondag 18 september 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 16:57 schreef piet de paler het volgende:
Bibber bibber bibber, lees eens eerst iplv bedreigen. Ik wil hier mee zeggen dat hij nog niet de echte scorende spits is. Of wel dan?
Ik zeg niet dat hij slecht is . En als je echt stoer wil doen over een paar weekjes ben ik terug en kijk even naar een auto met een ftrans kenteken en wacht dan even. Praten we even verder
Wacht je wel ff op publiek Pierre?

En wat je van Jorgensen zegt klopt gewoon hoor.
CobusIII
 CobusIII - maandag 19 september 2016 - 08:17   quote  deeplink  
Voor de fijnproevers...kijk nog een keer naar de kans van Jorgensen...Wat er feitelijk gebeurt, is dat hij de bal van Kuijt te laat krijgt....Hij vertrekt de diepte in, moet daarna inhouden, krijgt de bal en wacht dan te lang...daardoor krijgt Willemse een kans om in te grijpen...Jorgensen had ook nog naar binnen moeten/kunnen snijden. Hij had kunnen/moeten scoren, maar krijgt de bal wel te laat...Het gaat om details..
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 08:27   quote  deeplink  
De beste spits in de selectie, discussie is kansloos.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 08:27 schreef MMM het volgende:
De beste spits in de selectie, discussie is kansloos.
michiel-kramer-met-omhoog-duimen-68562141.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:01   quote  deeplink  
Discussiëren met mensen die op voorhand zaken uitsluiten is al helemaal kansloos.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Daar heb je een punt mee
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 10:15   quote  deeplink  
Was gisteren toch weer erg nuttig. Is een spits die toch veel van zijn kopduels gewonnen heeft gisteren, die een bal kan vasthouden en het voetballen makkelijker maakt voor de ploeg. Natuurlijk had hij meer kunnen en moeten doen met zijn kans, maar elke spits gaat weleens de fout in. Zo was de Jong helemaal onzichtbaar gisteren. Dat vasthouden van de bal heb ik Kramer eigenlijk nooit op zo'n manier als Jorgensen zien doen. Kramer is sowieso een spits die je moet bedienen met voorzetten vanaf de flank. In een wedstrijd als gisteren had je hem dan nauwelijks gezien omdat je daarvoor te weinig op de helft van PSV bent. Kramer viel wel nog redelijk in, hoewel me dan ook weer het gevoel bekruipt dat hij meer had kunnen lopen, aangezien hij toch genoeg conditie daarvoor moet hebben met de korte speeltijd.

Het voornaamste vind ik dat Jorgensen het team beter laat spelen. Daardoor krijgen we meer kansen en scoren meer spelers. Dat vind ik meer waard dan de extra goals van Kramer. Bovendien loopt Jorgensen nog altijd 1 op 2 en heeft 2 assists gegeven. Heel waardevol voor ons op dit moment.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Zo'n beetje de hele wereld ziet het verschil.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar het resultaat onder de streep aan het einde van het seizoen. Ik zie ook de toegevoegde waarde van Nicolai, maar zie geen internationale topspits. Bovendien vind ik de verwijten van velen aan het adres van Kramer zeer onterecht en soms zelfs misplaatst. Kramer is een prima spits. Dat er überhaupt een behoefte is om hem de grond in te boren is iets dat er bij mij niet in gaat. Die gast zet zich net zo goed in voor dit Feyenoord.
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:01 schreef Barabas het volgende:
Discussiëren met mensen die op voorhand zaken uitsluiten is al helemaal kansloos.
Als je niet ziet dat Jorgensen echt veel en veel beter is dan Kramer..
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je niet ziet dat Jorgensen echt veel en veel beter is dan Kramer..
Dan?
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:26 schreef Barabas het volgende:
Ik ben benieuwd naar het resultaat onder de streep aan het einde van het seizoen. Ik zie ook de toegevoegde waarde van Nicolai, maar zie geen internationale topspits. Bovendien vind ik de verwijten van velen aan het adres van Kramer zeer onterecht en soms zelfs misplaatst. Kramer is een prima spits. Dat er überhaupt een behoefte is om hem de grond in te boren is iets dat er bij mij niet in gaat. Die gast zet zich net zo goed in voor dit Feyenoord.
Internationale topspitsen ga je hier ook nooit meer zien.

Ik heb geen idee waar Kramer beter in zou zijn dan Jorgensen. Laatst genoemde vind ik in de lucht ook sterk.
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:27 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dan?
Tsja, ik wil niet beledigend zijn maar dan vraag ik me af of het spelletje wel goed gezien word.

Ik kan geen 1 punt bedenken waarin Kramer beter is dan Jorgensen. Echt totaal niet.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:23 schreef Stylzz het volgende:
Zo'n beetje de hele wereld ziet het verschil.
Ik zeg toch van begin af aan dat het er anders uit ziet. Nu bevestig je het zelf ook nog eens
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Internationale topspitsen ga je hier ook nooit meer zien.

Ik heb geen idee waar Kramer beter in zou zijn dan Jorgensen. Laatst genoemde vind ik in de lucht ook sterk.
Kramer maakte vorig seizoen hoeveel goals? Dat gaat Nicolai ook halen. 100%.
Daarnaast laat Jorgensen ook andere mensen scoren.
Eigenlijk is hij een tweede Kuyt in de spits op dit moment en die wisselwerking werkt uitstekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door Stylzz --
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kramer maakte vorig seizoen hoeveel goals? Dat gaat Nicolai ook halen. 100%.
Daarnaast laat Jorgensen ook andere mensen scoren.
Eigenlijk is hij een tweede Kuyt in de spits op dit moment en die wisselwerking werkt uitstekend.
14 goals en 5 assists in 30 wedstrijden.

Jorgensen nu 3 goals en 2 assists in 6 wedstrijden.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Internationale topspitsen ga je hier ook nooit meer zien.

Ik heb geen idee waar Kramer beter in zou zijn dan Jorgensen. Laatst genoemde vind ik in de lucht ook sterk.
De discussie begon dan ook met de opmerking dat ik geen spits zie die twee klassen beter is dan Michiel. Dat het er anders uit ziet, maar dat je onder de streep hetzelfde resultaat haalt. Vervolgens was het voor enkelen nodig om Kramer de vernieling in te schrijven. Dat heeft hij niet verdiend.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:31 schreef MMM het volgende:

[..]

14 goals en 5 assists in 30 wedstrijden.

Jorgensen nu 3 goals en 2 assists in 6 wedstrijden.
Precies, minstens een twee klasse betere voetballer dan Kramer.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:43   quote  deeplink  
Ga jij ff lekker karaktermoord plegen joh...
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 10:47   quote  deeplink  
Dat hoef ik niet te doen, dat doet Gio wel wanneer hij Kramer op gaat stellen :)
Milo
 Milo - maandag 19 september 2016 - 11:04   quote  deeplink  
En Nicolai is tevens international.
JanM
 JanM - maandag 19 september 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Kramer zou misschien alleen een betere optie zijn als we met 2 buitenspelers zouden spelen die regelmatig een knappe voorzet afleveren. Maar zo spelen we niet, dus is een meevoetballende spits 100 keer efficiënter. En wie ze maakt is niet zo belangrijk, dus Jorgensen laat anderen scoren en pikt zelf zijn doelpuntjes mee. Helemaal blij mee. Uitstekend gedaan Martin ;-P
nr 10
 nr 10 - maandag 19 september 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 16:49 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kazim won niet in 1 week van ManU en Psv en stond ook niet fier op plek 1. En nou kappen met die bullshit van je.
En hoe vaak heeft onze spits in die wedstrijden gescoord?
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Telt een assist ook? Geweldige pass
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:26 schreef Barabas het volgende:
Ik ben benieuwd naar het resultaat onder de streep aan het einde van het seizoen. Ik zie ook de toegevoegde waarde van Nicolai, maar zie geen internationale topspits. Bovendien vind ik de verwijten van velen aan het adres van Kramer zeer onterecht en soms zelfs misplaatst. Kramer is een prima spits. Dat er überhaupt een behoefte is om hem de grond in te boren is iets dat er bij mij niet in gaat. Die gast zet zich net zo goed in voor dit Feyenoord.
Een internationale topspits komt niet uit het buitenland naar Nederland. Die kun je enkel nog eens zien als we er zelf eentje opleiden, wat ik niet zo snel verwacht. Kramer is een prima spits, maar voor de basis bij ons komt hij gewoon te kort. Heeft vorig jaar zijn waarde gehad, maar nu is er een betere spits. Zo zie ik het. Kramer is een heel ander type, maar in zijn totaliteit gewoon minder goed, omdat hij op vrijwel alle aspecten minder is dan Jorgensen. En het resultaat onder aan de streep zegt niet alles, omdat Jorgensen iemand is die meer meevoetbalt en het team beter laat spelen. Niettemin verwacht ik dat Jorgensen zeker hetzelfde aantal goals zal gaan maken met veel meer assists. Kramer is nuttig om aan te houden als tweede spits en als iemand om wat te forceren. Voor de basis heeft Jorgensen de voorkeur. In elk geval bij mij dan.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Alles n beetje gelezen, vindt het aan 2 kanten wat overdreven.
Zo geweldig speelt Jorgensen nog niet, zeker niet deze week.
Het zit er best in misschien maar het zal echt beter moeten.
Verder vind ik het Kramer afzeiken n beetje storend, hij kan er niets aan doen dat hij gehaald is er nog is.
Afgelopen zondag werd hij door velen afgetikt op een foute pass op de middenlijn , terwijl hij daarvoor in enkele minuten meer duels won dan Jorgensen het eerste half uur.
Maar goed, dat is mijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 13:41   quote  deeplink  
Dat is gek, want de zogenaamde kenners geven aan dat Jørgensen zo'n beetje elk duel won..

T is net je beleving denk ik.
nr 10
 nr 10 - maandag 19 september 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:
Dat is gek, want de zogenaamde kenners geven aan dat Jørgensen zo'n beetje elk duel won..

T is net je beleving denk ik.
En dat is onzin. Dat kun je gewoon zien. Ik ga vanavond de wedstrijd nog een keertje terugkijken.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Het eerste half uur geen fatsoenlijke bal, constateerde je overigens zelf ook in het wedstrijd topic.
Dat hij ondermaats was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 13:49 schreef van geil het volgende:
Het eerste half uur geen fatsoenlijke bal, constateerde je overigens zelf ook in het wedstrijd topic.
Dat hij ondermaats was.
Klopt, in de rust zeiden de kennerts toen ook al het tegendeel.

Hij won wel zijn kopduels, maar kwam er over de grond nauwelijks aan te pas in mijn optiek de eerste helft. Tweede helft beter.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Eens, stukken beter .
CobusIII
 CobusIII - maandag 19 september 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Voor kramer is het zorgwekkend dat hij geen pinchhitter is. Iemand die de laatste 20 minuten het gas er op zet....Die een wedstrijd kan doen kantelen Die vechtlust zit niet in hem...
Wat ik irritant aan hem vind is dat hij niet wil leren...Fraser heeft dat toen ook met hem besproken...Fraser ergerde zich daar ook aan...
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Ik weet er inhoudelijk te weinig van om zulke grote woorden te uiten.

Vindt het gewoon weer een gevonden stokkie waarmee geslagen kan worden. M.a.w. wat een onzin!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 17:23 schreef Barabas het volgende:
Ik weet er inhoudelijk te weinig van om zulke grote woorden te uiten.

Vindt het gewoon weer een gevonden stokkie waarmee geslagen kan worden. M.a.w. wat een onzin!
Ik ben absoluut tegen het afkraken van spelers. Durf ook te zeggen dat ik Kramer niet afkraak. Ik geef enkel dat en waarom ik Jorgensen beter vind en wat Kramer naar mijn idee niet goed doet of kan verbeteren. Kramer heeft vorig jaar ook zeker grote waarde gehad. Dit jaar is Jorgensen er die naar mijn idee beter is.

Maar vind jij dat Kramer genoeg werk verzet? Of Dat hij genoeg loopt in een wedstrijd?
CobusIII
 CobusIII - maandag 19 september 2016 - 17:40   quote  deeplink  
Kramer is een echte spits en heeft voor een aantal ploegen in de eredivisie absoluut waarde...Ik kan mij zelfs voorstellen dat Feyenoord verleden jaar Kramer heeft gekocht. Dat was in een fase dat Feyenoord ook niet anders kon...Maar in de ontwikkeling die Feyenoord meemaakt, is hij een van de eerste die zal moeten afhaken, ben ik bang.
MightyAce
 MightyAce - maandag 19 september 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 13:24 schreef nr 10 het volgende:

[..]

En hoe vaak heeft onze spits in die wedstrijden gescoord?
Gaat om het resultaat dat je als team behaalt. En in deze samenstelling, met deze tactiek...voegt Jorgensen meer toe. Maar, lang seizoen natuurlijk, dus ik ben blij met een volwaardige spits op de bank (lang niet zo geweest)
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 17:35 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik ben absoluut tegen het afkraken van spelers. Durf ook te zeggen dat ik Kramer niet afkraak. Ik geef enkel dat en waarom ik Jorgensen beter vind en wat Kramer naar mijn idee niet goed doet of kan verbeteren. Kramer heeft vorig jaar ook zeker grote waarde gehad. Dit jaar is Jorgensen er die naar mijn idee beter is.

Maar vind jij dat Kramer genoeg werk verzet? Of Dat hij genoeg loopt in een wedstrijd?
Ook Kramer moet zich altijd inzetten om beter te worden. Ben er 100% van overtuigd dat hij dat ook doet. Dat telt.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 17:40 schreef CobusIII het volgende:
Kramer is een echte spits en heeft voor een aantal ploegen in de eredivisie absoluut waarde...Ik kan mij zelfs voorstellen dat Feyenoord verleden jaar Kramer heeft gekocht. Dat was in een fase dat Feyenoord ook niet anders kon...Maar in de ontwikkeling die Feyenoord meemaakt, is hij een van de eerste die zal moeten afhaken, ben ik bang.
Dat verwoord je stukken beter zo....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic









0.0209450