BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - vrijdag 17 juni 2016 - 17:19   quote  deeplink  
www.hetisooknooitgoed.nl
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 juni 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Verrassende aankoop!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 17 juni 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Volgens mij kan het grootste deel van het Legioen prima leven met deze aankoop, als ik het zo lees. Ben er persoonlijk in elk geval wel blij mee. Goed gevoel over.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 17 juni 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarom welkom Nicolai

[ afbeelding ]
Ikke dårligt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 juni 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Eindelijk iemand gevolgd voor een langere tijd.
Kan hem voor de rest niet maar achter deze transfer sta ik 100%
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 17 juni 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 17:25 schreef feyenoord!!! het volgende:
Volgens mij kan het grootste deel van het Legioen prima leven met deze aankoop, als ik het zo lees. Ben er persoonlijk in elk geval wel blij mee. Goed gevoel over.
Ik heb er ook wel een goed gevoel over en ben blij met de aankoop. Jullie kunnen mij daar komend seizoen op afrekenen...;-)
15 interlands voor Denemarken, CL-ervaring dat is niet echt verkeerd.
v Geel, goed gedaan.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2016 - 18:18   quote  deeplink  
Ken hem niet.
Dus oordeel niet.
Geen verwachtingen derhalve.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 17 juni 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Ik ken hem ook niet, maar we hebben een alternatief voor Kramer....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2016 - 18:26   quote  deeplink  
Wat was de transferprijs?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 17 juni 2016 - 18:48   quote  deeplink  
3,5M?
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 17 juni 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Hij is betere dan Kramer
en van Wolfswinkel
zeer goeie aankoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juni 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 17:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Het segment Dost blijkt al niet haalbaar, dus vraag me echt af wat jij dan voor spelers verwacht...
Een type Erwn Mulder..
ar
 ar - vrijdag 17 juni 2016 - 19:30   quote  deeplink  
Wat ik heb gezien ziet het er prima uit.
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 17 juni 2016 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 16:53 schreef MMM het volgende:
Ach, Kramer is gewoon middelmaat.. Qua goals nog best redelijk met zijn kwaliteiten maar verder voegt hij weinig toe.

Van een Ferrari (Pellè en Guidetti) naar een Dacia.

Kijken of Jørgensen meer brengt.
Scandinavie..... ik zeg Volvo, betrouwbaar, degelijk en af en toe mooie exemplaren...
sevillana
 sevillana - vrijdag 17 juni 2016 - 19:40   quote  deeplink  
we gaan het wel zien
Dread
 Dread - vrijdag 17 juni 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Contract voor 5 jaar totaal visieloos natuurlijk haha
technisch ,doelgericht,kop sterk en scoort van buiten de 16
lijkt een prima aankoop, ben benieuwd !
tomson
 tomson - vrijdag 17 juni 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Heejjj ! Een spits die naar Feyenoord WIL.. mooi man das al een goed begin. Welkom !
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 17 juni 2016 - 21:59   quote  deeplink  
heel verrassend lijkt mij een hele goedde speler dit word onze spits voor de komende jaren heb er wel vertrouwen in.
ar
 ar - vrijdag 17 juni 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 20:09 schreef tomson het volgende:
Heejjj ! Een spits die naar Feyenoord WIL.. mooi man das al een goed begin. Welkom !
Haha..iemand die wilt!
Yes!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 juni 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 19:53 schreef Dread het volgende:
Contract voor 5 jaar totaal visieloos natuurlijk haha

Als hij het Wesley Verhoek syndroom krijgt wel natuurlijk..
Nu jij schrijft dat hij een 5 jarig contract heeft ,moet ik mij eerdere bericht
gelijk bijstellen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 19:04 schreef de bluffer het volgende:
Hij is betere dan Kramer
en van Wolfswinkel
zeer goeie aankoop
Leg dat maar eens uit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2016 - 22:33   quote  deeplink  
Jarenlang in een betaalde ervaring
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Maar is dat bij een parenclub.
brettemerton
 brettemerton - zaterdag 18 juni 2016 - 10:01   quote  deeplink  
vergelijking met Dost: beide niet geslaagd in Duitsland, Dost zit op bank bij NL elftal dat niet geplaatst is. Jorgensen basis bij elftal dat niet geplaatst is. Dus waarom is deze speler minder dan Basje "Ajacied" Dost
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 18 juni 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 10:01 schreef brettemerton het volgende:
vergelijking met Dost: beide niet geslaagd in Duitsland, Dost zit op bank bij NL elftal dat niet geplaatst is. Jorgensen basis bij elftal dat niet geplaatst is. Dus waarom is deze speler minder dan Basje "Ajacied" Dost
Laten we eerst eens zien wat hij kan.
Ik hoop op een goede speler, echter ik denk nog steeds dat Kramer de eerste spits gaat worden.
Vergelijk Kramer nu eens met, die 020 spits of Haller, of die Japannef kortom er zijn er mijn inziens maar 2 echt veeel beter de Jong en Jansen beide niet haalbaar.
Ik begrijp die kritiek nooit zo, besef eens dat dit de Nederlandse competitie is.En dat onze club het moet hebben van een ander segment en ja daar kan wel eens een topper bijzitten.Maar schrijf nooit iemand af zoals Kramer of toendertijd Jansen .
Ik ga er voor zitten de spits positie strijd tussen Jorgrnson en Kramer.
Ik weet wat we hebben en niet wat we krijgen.
Nibke
 Nibke - zaterdag 18 juni 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 10:01 schreef brettemerton het volgende:
vergelijking met Dost: beide niet geslaagd in Duitsland, Dost zit op bank bij NL elftal dat niet geplaatst is. Jorgensen basis bij elftal dat niet geplaatst is. Dus waarom is deze speler minder dan Basje "Ajacied" Dost
En daar ben ik het mee eens!(Hoewel Dost niet geslaagd? Hij heeft natuurlijk al wel veel voor Wolfsburg betekent)
We kennen Dost natuurlijk wel en deze speler niet/nauwelijks! Jörgensen lijkt me
helemaal geen verkeerde. Wens hem veel succes bij Feyenoord in ieder geval!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door Nibke --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juni 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 17:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Het segment Dost blijkt al niet haalbaar, dus vraag me echt af wat jij dan voor spelers verwacht...
Ik was veel meer voor de jeugd gegaan en had afscheid genomen van bepaalde spelers in de huidige selectie! En als Martin van Geel was opgestapt waren er andere spelers in de duurdere sector wel haalbaar geweest.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juni 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 19:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een type Erwn Mulder..
Liever meer types Vermeer ..
Barabas
 Barabas - zaterdag 18 juni 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik was veel meer voor de jeugd gegaan en had afscheid genomen van bepaalde spelers in de huidige selectie! En als Martin van Geel was opgestapt waren er andere spelers in de duurdere sector wel haalbaar geweest.
Negatieve jankmuil
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 juni 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 20:09 schreef tomson het volgende:
Heejjj ! Een spits die naar Feyenoord WIL.. mooi man das al een goed begin. Welkom !
Dat is tot nu toe het enige positieve ... Voor de rest: eerst maar eens zien en dan oordelen.
Al verwacht ik er niet veel van
ar
 ar - zaterdag 18 juni 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe het enige positieve ... Voor de rest: eerst maar eens zien en dan oordelen.
Al verwacht ik er niet veel van
Hoe kun je in godsnaam nu al zo negatief zijn L.
Is er überhaupt wel iets waar je positief tegenover staat?
Barabas
 Barabas - zaterdag 18 juni 2016 - 11:40   quote  deeplink  
Zichzelf....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 18 juni 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik was veel meer voor de jeugd gegaan en had afscheid genomen van bepaalde spelers in de huidige selectie! En als Martin van Geel was opgestapt waren er andere spelers in de duurdere sector wel haalbaar geweest.
Maar hoe durf je dan te zeuren over prestaties, want met de jeugd ga je echt niet meedoen om de titel hoor. Daar heb je spelers voor nodig die er direct staan. En wat je zegt over van Geel is de grootste onzin, want een vertrek van Martin van Geel vergroot niet ineens de financiële mogelijkheden. Het segment Dost is dan nog altijd niet haalbaar.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 18 juni 2016 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe het enige positieve ... Voor de rest: eerst maar eens zien en dan oordelen.
Al verwacht ik er niet veel van
Word je nou nooit eens moe van jezelf?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door feyenoord!!! --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 juni 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe het enige positieve ... Voor de rest: eerst maar eens zien en dan oordelen.
Al verwacht ik er niet veel van
Als we 2e worden vind je het al slecht.
Je leeft teveel in de jaren 70.
Barabas
 Barabas - zaterdag 18 juni 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Prehistorie... fossiel.
JanM
 JanM - zaterdag 18 juni 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Ouwe impotente paardenlul!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2016 - 14:05   quote  deeplink  
Hoog plafond' voor spits: "Sommigen twijfelen aan zijn Feyenoord-keuze, ik niet"

4sxrol.jpg

Feyenoord verraste vrijdag met de plotselinge komst van Nicolai Jørgensen, een aanvaller van FC Kopenhagen die voor vijf seizoenen in de Kuip tekent. FeyenoordPrimeur spreekt met journalist Kenneth Jensen van de Deense krant Tipsbladet over de nieuwste aanwinst van Feyenoord.

De 25-jarige Jørgensen werd het afgelopen seizoen met vijftien goals clubtopscorer van FC Kopenhagen, won de titel met de hoofdstedelingen en zou volgend seizoen voorronde Champions League-voetbal gaan spelen, maar koos desondanks voor een transfer naar de nummer drie van Nederland. Jensen legt uit waarom. "Simpel, Feyenoord is een grotere club met 50.000 fans in de Kuip en een kans om voor prijzen te spelen. Wellicht kon hij naar een grotere club, maar Feyenoord is een geweldige kans om de volgende stap te zetten, met mogelijkheden op speeltijd."

Twijfels over Feyenoord-stap
In Denemarken denkt niet iedereen daar zo over. "Sommigen zetten hun twijfels bij de ambitie om naar Feyenoord te gaan", zegt Jensen tegen FeyenoordPrimeur. "Vanwege het feit dat de Nederlandse competitie wellicht niet meer zo sterk is als voorheen. Hij had voor andere competities kunnen kiezen, maar zo zie ik het niet. Het is een positieve stap, een stap met kansen op speeltijd. En ook voor de Deense nationale ploeg is dit belangrijk, want hij gaat spelen tegen betere tegenstanders."

'Hij kan een grote speler worden'

Jørgensen was bij FC Kopenhagen een van de belangrijke spelers, volgens Jensen de belangrijkste op Thomas Delaney na. De club liet de spits naar Feyenoord gaan omdat zijn contract nog maar één jaar doorloopt en Jørgensen de wens had om een transfer te maken. Volgens de Tipsbladet-journalist is hij, ondanks zijn 1 meter 90, niet het standaard type spits. "Hij speelt soms ook op de linkervleugel, maar is op zijn best als spits, zeker de afgelopen vijf maanden. Hij is een lange speler, maar niet een traditionele lange spits. Hij is snel, heeft een schitterende techniek en is een goede afmaker met zijn rechterbeen en hoofd."

"Jørgensen maakt gebruik van de ruimte achter de verdediging en draagt bij in de opbouw", vervolgt Jensen, die ook een kritiekpuntje heeft. "Hij mist soms de constantheid en het killer instinct. Soms is hij nonchalant aan de bal en soms zit hij totaal niet in de wedstrijd. Maar zijn plafond ligt heel hoog. Hij kan een grote speler voor Feyenoord worden als hij alles op orde krijgt."

'Zijn probleem: constantheid en blessures'
Jørgensen probeerde het eerder al eens in het buitenland, als talentvolle speler bij Bayer Leverkusen en later op huurbasis bij 1. FC Kaiserslautern. Een success werd dat echter niet. Jensen: "Hij ging op jonge leeftijd als een talent naar Duitsland. Hij begon goed, maar kreeg het in zijn tweede seizoen moeilijk en vertrok naar Kaiserslautern in zijn derde seizoen. Daar slaagde hij niet door blessures." Vervolgens keerde hij terug naar zijn vaderland om bij Kopenhagen te spelen.

Feyenoord betaalt volgens Deense bronnen 3,5 miljoen euro voor de spits. "Dat is misschien hoog omdat hij nog maar een éénjarig contract had. Maar, als hij op zijn best is, is hij de beste aanvallende speler in de Deense competitie. Zijn probleem is alleen zijn constantheid en zijn blessures. Hij zou eerder verkocht zijn als hij niet zo vaak geblesseerd zou zijn. Maar ik denk dat iedereen blij kan zijn met deze transfersom."

Kenneth Jensen is sportjournalist bij de Deense krant Tipsbladet en is op Twitter te volgen via@KennethJensen85



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2016 - 14:09   quote  deeplink  
Reportage contractondertekening Nicolai Jørgensen

(https://youtu.be/k_VWWnujw94)
JanM
 JanM - zaterdag 18 juni 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Hij poft die 51 goals er aardig in: knappe kopballen, onberispelijke pingels, schoten uit alle hoeken en standen, knappe passerbewegingen en zowel met rechts als links. Ik denk dat dit een pareltje is/kan worden! Klasse Van Geel!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 juni 2016 - 14:23   quote  deeplink  
Schijnt wat blessuregevoelig te zijn.
VVout
 VVout - zaterdag 18 juni 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:23 schreef FR-Henk het volgende:
Schijnt wat blessuregevoelig te zijn.
In Duitsland, toch fysiek wat heftiger. Hopelijk in onze competitie niet zo breekbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:18 schreef JanM het volgende:
Hij poft die 51 goals er aardig in: knappe kopballen, onberispelijke pingels, schoten uit alle hoeken en standen, knappe passerbewegingen en zowel met rechts als links. Ik denk dat dit een pareltje is/kan worden! Klasse Van Geel!
Wat heeft van Geel hier in godsnaam mee van doen..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Feyenoord betaalde 3,3 miljoen: Met hem doen ze om de titel mee

2q9a1br.jpg

Feyenoord legde Nicolai Jörgensen vrijdagmiddag voor vijf seizoenen vast en volgens BT ontvangt FC Kopenhagen 3,3 tot vier miljoen euro voor de 25-jarige aanvaller. Dat bedrag zou door variabelen bovendien nog kunnen oplopen. In Denemarken is er met verbazing op de transfer gereageerd.

De zestienvoudig international werd gelinkt aan onder meer Atalanta en Lazio en er werd dan ook vanuit gegaan dat hij naar een topcompetitie zou vertrekken. Zaakwaarnemer Mikkel Nissen vindt echter niet dat zijn cliënt een stap terug heeft gedaan door naar De Kuip te vertrekken: Feyenoord staat niet zo ver van de topteams vandaan. Het is een enorme club met een rijke historie waarbij er 49.000 toeschouwers op de tribunes zitten. Feyenoord heeft dit seizoen de beker gepakt en is derde geworden.

Ze hebben een goed team en met Nicolai in de spits ben ik ervan overtuigd dat ze volgend seizoen om het kampioenschap mee gaan doen. De Nederlandse competitie is erg sterk en je kunt je er bovendien direct plaatsen voor de Champions League-groepsfase, aldus Mikkel Nissen. Jon-Dahl Tomasson, die 205 wedstrijden voor Feyenoord speelde en tegenwoordig assistent-bondscoach is van Denemarken, sprak een paar weken geleden nog met hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst over Jörgensen.

Ik heb met Van Bronckhorst gespeeld en heb hem voor de oefenstage van de nationale ploeg in Japan opgebeld. Feyenoord is in Nederland de club met de meeste fans. Het is een groot stadion en de stad is gek van voetbal. Ik denk dat het een goede keus is van Nicolai, aldus de 39-jarige Tomasson. Zijn landgenoot speelde eerder voor Bayer Leverkusen, FC Kaiserslautern en Akademisk Boldclub en kwam in dienst van FC Kopenhagen tot 51 doelpunten in 137 officiële wedstrijden.
Jeay
 Jeay - zaterdag 18 juni 2016 - 15:10   quote  deeplink  
100% schot in de roos. Mijn voorgevoel heeft eigenlijk altijd gelijk. Gaat ons heel veel mooie goals opleveren. Pech gehad bij bayern leverkusen, maar gaat na 2 jaar bij ons naar een grote club. /foresight
MMM
 MMM - zaterdag 18 juni 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Volgens Transfermarkt.nl vooral schaduwspits die ook als linksbuiten kan fungeren. Speelde vaak als schaduwspits bij Kopenhagen.

Ben benieuwd wat Gio van plan is. Echte spits of om Kramer heen?
tomson
 tomson - zaterdag 18 juni 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]eerst maar eens zien en dan oordelen.
Eens 😊
tomson
 tomson - zaterdag 18 juni 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord betaalde 3,3 miljoen: Met hem doen ze om de titel mee

[ afbeelding ]

Feyenoord legde Nicolai Jörgensen vrijdagmiddag voor vijf seizoenen vast en volgens BT ontvangt FC Kopenhagen 3,3 tot vier miljoen euro voor de 25-jarige aanvaller. Dat bedrag zou door variabelen bovendien nog kunnen oplopen. In Denemarken is er met verbazing op de transfer gereageerd.

De zestienvoudig international werd gelinkt aan onder meer Atalanta en Lazio en er werd dan ook vanuit gegaan dat hij naar een topcompetitie zou vertrekken. Zaakwaarnemer Mikkel Nissen vindt echter niet dat zijn cliënt een stap terug heeft gedaan door naar De Kuip te vertrekken: Feyenoord staat niet zo ver van de topteams vandaan. Het is een enorme club met een rijke historie waarbij er 49.000 toeschouwers op de tribunes zitten. Feyenoord heeft dit seizoen de beker gepakt en is derde geworden.

Ze hebben een goed team en met Nicolai in de spits ben ik ervan overtuigd dat ze volgend seizoen om het kampioenschap mee gaan doen. De Nederlandse competitie is erg sterk en je kunt je er bovendien direct plaatsen voor de Champions League-groepsfase, aldus Mikkel Nissen. Jon-Dahl Tomasson, die 205 wedstrijden voor Feyenoord speelde en tegenwoordig assistent-bondscoach is van Denemarken, sprak een paar weken geleden nog met hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst over Jörgensen.

Ik heb met Van Bronckhorst gespeeld en heb hem voor de oefenstage van de nationale ploeg in Japan opgebeld. Feyenoord is in Nederland de club met de meeste fans. Het is een groot stadion en de stad is gek van voetbal. Ik denk dat het een goede keus is van Nicolai, aldus de 39-jarige Tomasson. Zijn landgenoot speelde eerder voor Bayer Leverkusen, FC Kaiserslautern en Akademisk Boldclub en kwam in dienst van FC Kopenhagen tot 51 doelpunten in 137 officiële wedstrijden.
En welkom mevrouw Jörgensen 😎
VVout
 VVout - zaterdag 18 juni 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord betaalde 3,3 miljoen: Met hem doen ze om de titel mee

[ afbeelding ]

Feyenoord legde Nicolai Jörgensen vrijdagmiddag voor vijf seizoenen vast en volgens BT ontvangt FC Kopenhagen 3,3 tot vier miljoen euro voor de 25-jarige aanvaller. Dat bedrag zou door variabelen bovendien nog kunnen oplopen. In Denemarken is er met verbazing op de transfer gereageerd.

...

Jon-Dahl Tomasson, die 205 wedstrijden voor Feyenoord speelde en tegenwoordig assistent-bondscoach is van Denemarken, sprak een paar weken geleden nog met hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst over Jörgensen.
...
Dus credits gaan naar Tomasson, tof dat ie ff aan zijn cluppie heeft gedacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 16:38 schreef tomson het volgende:

[..]

En welkom mevrouw Jörgensen 😎
Of wa..😜

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic









0.0133919