BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 26 oktober 2020 - 20:42   quote  deeplink  
Laten we de beste speler stenigen,geil.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 oktober 2020 - 22:21   quote  deeplink  
Het is vreselijk, het is een complot!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2020 - 06:38   quote  deeplink  
Stenigen niet. Meer van verwachten. Wel.
MMM
 MMM - dinsdag 27 oktober 2020 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 20:42 schreef van geil het volgende:
Laten we de beste speler stenigen,geil.
Kan alleen bij Feyenoord. Nergens ter wereld vind je dit. Altijd maar zeiken op je beste speler, ziekelijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2020 - 08:20   quote  deeplink  
Welnee Bijlow is top
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 oktober 2020 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 08:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Kan alleen bij Feyenoord. Nergens ter wereld vind je dit. Altijd maar zeiken op je beste speler, ziekelijk.
Wat zeiken we dan ?
Heb ik gezegd dat hij slecht is dan?
MMM
 MMM - dinsdag 27 oktober 2020 - 08:58   quote  deeplink  
Altijd dat gezeik dat hij de ploeg moet dragen. Altijd dat gezeik dat hij zijn kop laat hangen als het wat minder gaat. Goede spelers hebben nou eenmaal vaker een andere handleiding dan de huis-tuin-keuken voetballers die we helaas teveel hebben bij ons.

Die gozer heeft echt fantastische cijfers sinds hij bij ons speelt. Er moet altijd maar gezeken worden op hem als hij eens niet goed speelt.

Geniet eens van die jongen. Geloof me, als hij weg is ga je zo'n speler de komende tig jaar weer niet zien hier. Dit is zo'n zelfde verhaal als bij Pellè. GENIET want zo'n speler komt niet meer terug.

Zijn inzicht, techniek, trap, goals, assists. Ik vind dit, zeker voor de Eredivisie, een fenomeen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2020 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2020 - 09:17   quote  deeplink  
Je hebt een punt. Maar een speler kan gedrag ontwikkelen waardoor hij een minder goede speler wordt, terwijl hij dat niet is.

En dat is wat er in mijn optiek met Berghuis gebeurt. Hij probeert te veel te compenseren voor in zijn ogen mindere spelers of minder spel en speelt daardoor niet meer vanuit zijn positie en uit zijn kracht. Met als gevolg dat hij nu een mindere versie van zichzelf is.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 oktober 2020 - 09:36   quote  deeplink  
Vinden jullie die zwervende en nummer 10 positie bij hem passen dan. Zie hem liever op rechts.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2020 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 09:36 schreef piet de paler het volgende:
Vinden jullie die zwervende en nummer 10 positie bij hem passen dan. Zie hem liever op rechts.
Dat is t probleem, hij staat op rechts, maar loopt daar dus weg.
Hij moet starten op rechts en dan gaan zwerven eventueel, maar nu haalt hij vaak de bal al op bij de verdedigers en staat er niemand op rechts en is t bomvol in het centrum. Want Diemers doet ongeveer hetzelfde.
Dus dan staan Diemers, Fer/Kokcu, Texieira, Linssen en Berghuis allemaal in t midden.
Niet te doen.
VVout
 VVout - dinsdag 27 oktober 2020 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 08:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Kan alleen bij Feyenoord. Nergens ter wereld vind je dit. Altijd maar zeiken op je beste speler, ziekelijk.
Daarom mocht ie weg bij Warford?
MMM
 MMM - dinsdag 27 oktober 2020 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt een punt. Maar een speler kan gedrag ontwikkelen waardoor hij een minder goede speler wordt, terwijl hij dat niet is.

En dat is wat er in mijn optiek met Berghuis gebeurt. Hij probeert te veel te compenseren voor in zijn ogen mindere spelers of minder spel en speelt daardoor niet meer vanuit zijn positie en uit zijn kracht. Met als gevolg dat hij nu een mindere versie van zichzelf is.
Is ook zo. Hij wil teveel oplossen voor zijn medespelers, maar dat is onmogelijk. Moet lekker zijn eigen ding doen. Dan is hij de allerbeste in de Eredivisie.
MMM
 MMM - dinsdag 27 oktober 2020 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 12:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Daarom mocht ie weg bij Warford?
Wat heeft dat ermee te maken?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2020 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 12:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken?
Nee die zie ik ook niet. T was onbegrijpelijk dat die m ooit gehaald hadden.
Zij spelen zonder vleugels. Dus geen idee wat ze ooit met Berghuis wilden.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 27 oktober 2020 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 12:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee die zie ik ook niet. T was onbegrijpelijk dat die m ooit gehaald hadden.
Zij spelen zonder vleugels. Dus geen idee wat ze ooit met Berghuis wilden.
De rest van Europa heeft blijkbaar ook geen idee....8M is natuurlijk een spotprijsje...blijf het wonderlijk vinden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2020 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 12:38 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De rest van Europa heeft blijkbaar ook geen idee....8M is natuurlijk een spotprijsje...blijf het wonderlijk vinden.
8 miljoen is in deze tijd veel geld, behalve voor de absolute top. Maar daar hoort ie niet.
Maar net onder de absolute top gaan zo'n speler op die leeftijd, met een smetje die niet eens onbetwist international is, in een Mickey Mouse league speelt en in de wedstrijden waar t om gaat nooit echt uitblinkt (Europa, tegen PSV/Ajax) ook niet halen.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 08:58 schreef MMM het volgende:
Altijd dat gezeik dat hij de ploeg moet dragen. Altijd dat gezeik dat hij zijn kop laat hangen als het wat minder gaat. Goede spelers hebben nou eenmaal vaker een andere handleiding dan de huis-tuin-keuken voetballers die we helaas teveel hebben bij ons.

Die gozer heeft echt fantastische cijfers sinds hij bij ons speelt. Er moet altijd maar gezeken worden op hem als hij eens niet goed speelt.

Geniet eens van die jongen. Geloof me, als hij weg is ga je zo'n speler de komende tig jaar weer niet zien hier. Dit is zo'n zelfde verhaal als bij Pellè. GENIET want zo'n speler komt niet meer terug.

Zijn inzicht, techniek, trap, goals, assists. Ik vind dit, zeker voor de Eredivisie, een fenomeen.
Die adoratie die jij voor Berghuis hebt is zeldzaam.
De laatste keer dat ik fans als jij mee maakte was bij take that en Maria Carey.

Je doet alsof het een nivo-tje Messi, Ronaldo, Zlatan is.
van geil
 van geil - dinsdag 27 oktober 2020 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is t probleem, hij staat op rechts, maar loopt daar dus weg.
Hij moet starten op rechts en dan gaan zwerven eventueel, maar nu haalt hij vaak de bal al op bij de verdedigers en staat er niemand op rechts en is t bomvol in het centrum. Want Diemers doet ongeveer hetzelfde.
Dus dan staan Diemers, Fer/Kokcu, Texieira, Linssen en Berghuis allemaal in t midden.
Niet te doen.
Is opdracht
ar
 ar - dinsdag 27 oktober 2020 - 19:38   quote  deeplink  
Hoe je het wend of keert.. ondanks dat het niet lekker loopt, mogen we blij zijn met de speler Steven Berghuis in onze selectie.
Ongeveer de enige speler met extra kwaliteiten.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 20:04   quote  deeplink  
Als die funtioneert zoals laatste wedstrijden dan hoef je er helemaal niet blij mee te zijn.

Ken wel een Lamborgini in de garage hebben staan, maar zonder stuur zul je verder komen met je opeltje.
VVout
 VVout - dinsdag 27 oktober 2020 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 12:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken?
Dat het een goeie speler is in een elftal dat draait, het is niet de beste speler per definitie en mag je hier best kritiek op hebben. Watford is nou ook niet bepaald high profile en heeft ie zich ook niet kunnen bewijzen. T's gewoon een manneke met redelijk wat beperkingen die mits het loopt zeker nuttig kan zijn en een leuke trap heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 oktober 2020 - 21:25   quote  deeplink  
Berghuis brengt niet wat ie zou kunnen brengen, afgelopen weken.
Dat zegt niets over zijn kwaliteiten, maar alles over vorm, plek in dit team en de invulling ervan.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 17:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met jou eens ,maar een aanvoerder moet altijd een 6je halen.

Cijfers Feyenoord in het Algemeen Dagblad: Bijlow 6,5; Nieuwkoop 5 (46. Geertruida 5) Spajic 6,5, Senesi 6, Haps 7; Toornstra 5, Kökcü 5 (81. Wehrmann -),Teixeira 5,5 (34. Jørgensen - 63. Conteh -); Berghuis 4, Linssen 4 (46. Narsingh 5), Diemers 4.

Cijfers Feyenoord bij Voetbal International: Bijlow 6; Nieuwkoop 6 (Geertruida 6,5); Spajic 6,5; Senesi 6; Haps 7,5; Toornstra 5,5; Kökcü 6; Berghuis 4,5; Linssen 5,5; Diemers 5,5
Cijers zeggen mij niks, hebben die gasten zelf wel gevoetbald.
En op welk niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2020 door de bluffer --
R()b
 R()b - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 19:38 schreef ar het volgende:
Hoe je het wend of keert.. ondanks dat het niet lekker loopt, mogen we blij zijn met de speler Steven Berghuis in onze selectie.
Ongeveer de enige speler met extra kwaliteiten.
Heeeeeeeeeeeeel blij en de handjes dicht knijpen met zulke spelers.
Zullen we Berghuis even 2 wedstrijden op de bank zetten?
Eens kijken hoe erg kut het dan loopt.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Deal. Ik zeg gelijk regelen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:26   quote  deeplink  
Hahaha, je gaat lekker Fart.
Maar zou idd wel eens willen zien hoe dat zonder Berghuis gaat.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Maar serieus Henk, hij lijkt wel heilig.
Presteer je drie wedstrijden (of langer) niet, dan banken.
Al is het alleen al om Berghuis niet hetzelfde over zichzelf te laten denken dan enkele hier.

Doe normaal met z'n allen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:29 schreef Fart het volgende:
Maar serieus Henk, hij lijkt wel heilig.
Presteer je drie wedstrijden (of langer) niet, dan banken.
Al is het alleen al om Berghuis niet hetzelfde over zichzelf te laten denken dan enkele hier.

Doe normaal met z'n allen.
Moet ieder voor zich weten natuurlijk.
Maar nee, ben geen heel groot fan van Berghuis en is zeker de laatste weken te vaak een 6 of minder.
Hij presteert onder z'n niveau.
En denken dat andere spelers Berghuis niet begrijpen is te simpel gesteld.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:38   quote  deeplink  
Tuurlijk moet een ieder dat voor zich weten.
Maar kritiek op Stefke is vloeken in de kerk..
Het is óf je fapt op Berghuis, óf je bent fan van Verhoek.
Daar tussenin zit niets meer.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:40   quote  deeplink  
Nou, daar heb ik dan mooi schijt aan.
Jij ook.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:45   quote  deeplink  
Dat wel ja.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:47   quote  deeplink  
Biertje?
Texelse Skuumkoppe?

Hahaha, lekker belangrijk allemaal, joh.
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:54   quote  deeplink  
haha ja lekker.
Ben geen fan van de skuumkoppe, maar zit aan een single malt, dus drink mee.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:58   quote  deeplink  
Proost!
Fart
 Fart - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Cheers Kamrad
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 oktober 2020 - 07:30   quote  deeplink  
Ik ben serieus benieuwd hoe het zou zijn zonder m
MMM
 MMM - woensdag 28 oktober 2020 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 16:10 schreef Fart het volgende:

[..]

Die adoratie die jij voor Berghuis hebt is zeldzaam.
De laatste keer dat ik fans als jij mee maakte was bij take that en Maria Carey.

Je doet alsof het een nivo-tje Messi, Ronaldo, Zlatan is.
Voor de Eredivisie zeker.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 28 oktober 2020 - 08:41   quote  deeplink  
Berghuis er gewoon in laten staan.
Alhoewel ik wel het idee heb dat hij een knauw heeft gehad omdat AS Roma niet door is gegaan.
MMM
 MMM - woensdag 28 oktober 2020 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 21:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat het een goeie speler is in een elftal dat draait, het is niet de beste speler per definitie en mag je hier best kritiek op hebben. Watford is nou ook niet bepaald high profile en heeft ie zich ook niet kunnen bewijzen. T's gewoon een manneke met redelijk wat beperkingen die mits het loopt zeker nuttig kan zijn en een leuke trap heeft.
Hou alsjeblieft op zeg. BIZAR.

En het maar gek vinden dat Feyenoord nooit casht voor zijn spelers als supporters zulke uitspraken over hun eigen spelers met kwaliteiten verspreiden.
MMM
 MMM - woensdag 28 oktober 2020 - 09:06   quote  deeplink  
Seizoen Competitie Club Wedstrijden Goals Assists

20/21 Eredivisie Feyenoord 6 6 4
19/20 Eredivisie Feyenoord 24 15 7
18/19 Eredivisie Feyenoord 33 12 12
17/18 Eredivisie Feyenoord 31 18 14
16/17 Eredivisie Feyenoord 30 7 6

1920x1440a.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door MMM --
VVout
 VVout - woensdag 28 oktober 2020 - 09:37   quote  deeplink  
Precies wat ik zeg, een hoop pingels en goals waar het lekker liep. Hij moet alleen zich ook afvragen waarom ballen soms zo verraderlijk bij de verdediging uit komen, zonder hier niet naar zich zelf te kijken en naar zijn inbreng en uitstraling als het niet loopt.

Neem Teixera nou, als je die bezig ziet krijg je er zin in en helaas is hij nu geblesseerd. Heb ik ook met Sinistera btw en Berghuis heeft die speler nodig om ook in die sfeer meegetrokken te worden. Hij is aangewezen als aanvoerder, juist iemand die positivisme moet uitstralen en de kar moet trekken en dat is niet zijn ding.

Betreft zijn verkoop. Ik heb de behoefte niet om voor een belachelijke 8 miljoen me af te laten zetten door een paar pastavreters. Ik vind dat Berghuis daarvoor veel meer kwaliteiten in huis heeft als rv speler dan we terug kunnen halen dus waarom hem ophemelen. Gebruik hem op een manier dat hij zich goed voelt en laat hem geen dingen doen wat hem niet past.

Dus jammer voor de Berghuis lovers, kritiek moet kunnen maar hij is zeker ook bovengemiddeld voor de eredivisie op technische balvaardigheid en zo zie ik het.
Fart
 Fart - woensdag 28 oktober 2020 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 08:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor de Eredivisie zeker.
Welnee man.
Je hebt een vertroebeld beeld.
MMM
 MMM - woensdag 28 oktober 2020 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:48 schreef Fart het volgende:

[..]

Welnee man.
Je hebt een vertroebeld beeld.
Of jij.

Dit soort spelers zijn parels voor de Eredivisie. Fantastische trap, inzicht, techniek, goals , assists. Als deze Berghuis bij die neuzen had gezeten, had je heel deze discussie niet gehad.

Feyenoord supporters hebben altijd wel wat te zeiken op de beste speler. Dat vind je echt helemaal nergens. Supporters van clubs waar Ronaldo, Messi, de Bruyne, van Dijk, Salah, Ramos zijn verliefd op ze. Alsof die nooit een dip hebben..

Hier kunnen we altijd alleen maar zeiken. Gewoon blijven doen.

Ik blijf genieten van Berghuis, ik vind het een fenomenale speler die je hier niet snel meer gaat zien de komende jaren. Zie Pellè. Zulke spelers komen 1 keer in de tig jaar voorbij. Ik geniet wel, gelukkig maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door MMM --
Fart
 Fart - woensdag 28 oktober 2020 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Feyenoord supporters hebben altijd wel wat te zeiken op de beste speler. Dat vind je echt helemaal nergens. Supporters van clubs waar Ronaldo, Messi, de Bruyne, van Dijk, Salah, Ramos zijn verliefd op ze. Alsof die nooit een dip hebben..

Hier wordt (voor mij) duidelijk waar het scheef gaat.
Je zet Berghuis in hetzelfde rijtje als bovenstaand.
Steven mag hun vieze onderbroeken nog niet wassen.

quote:


Ik blijf genieten van Berghuis, ik vind het een fenomenale speler die je hier niet snel meer gaat zien de komende jaren. Zie Pellè. Zulke spelers komen 1 keer in de tig jaar voorbij. Ik geniet wel, gelukkig maar.

En dat is je goed recht maat, vooral blijven doen.
Maar omdat je geniet wil dat niet zeggen dat je het klopt wat je zegt/ziet.

Wij gaan het hier toch nooit over eens worden.
Prima toch?
Ik blijf op Steven zeiken zoals jij bij elke fout in het veld op een ander zeikt.
Daar is dit platform groot mee geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door Fart --
MMM
 MMM - woensdag 28 oktober 2020 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 11:26 schreef Fart het volgende:

[..]

Hier wordt (voor mij) duidelijk waar het scheef gaat.
Je zet Berghuis in hetzelfde rijtje als bovenstaand.
Steven mag hun vieze onderbroeken nog niet wassen.
Op dat niveau niet nee, dat is de top van de top.

Op het niveau van de Eredivisie en Feyenoord plaats ik hem in hetzelfde rijtje. Daarmee bedoel ik dat hoe belangrijk die gasten in dat rijtje zijn voor hun club, zo belangrijk is Berghuis voor Feyenoord.

quote:

En dat is je goed recht maat, vooral blijven doen.
Maar omdat je geniet wil dat niet zeggen dat je het klopt wat je zegt/ziet.

Wij gaan het hier toch nooit over eens worden.
Prima toch?
Ik blijf op Steven zeiken zoals jij bij elke fout in het veld op een ander zeikt.
Daar is dit platform groot mee geworden.
Is ook weer waar! :)
R()b
 R()b - woensdag 28 oktober 2020 - 12:42   quote  deeplink  
Banken goed voor de transfersommen!
Fart
 Fart - woensdag 28 oktober 2020 - 14:11   quote  deeplink  
Niemand wil hem Rob
MMM
 MMM - woensdag 28 oktober 2020 - 14:27   quote  deeplink  
'Berghuis was nadrukkelijk in beeld bij AS Roma'

De doorgaans goed geïnformeerde journalist van Sky Italia, Fabrizio Romano, onthult dat Steven Berghuis op de slotdag van de transfermarkt dichtbij een transfer was. De aanvoerder van Feyenoord was nadrukkelijk in beeld bij de Italiaanse club AS Roma.

"Op de laatste transferdag waren ze dicht bij het aantrekken van hem, maar besloten uiteindelijk om een speler bij de club te houden. Hij was nadrukkelijk in beeld, omdat hij maar een afkoopsom van acht miljoen euro heeft'', vertelt Fabrizio in gesprek met FC Afkicken.

Berghuis heeft er nooit een geheim van gemaakt nog eens een stap te willen maken. De transferexpert sluit niet uit dat de club zich in de winter opnieuw gaat melden. ''Roma volgde hem en hij is gewoon een goede speler. Hij kan in januari of volgende zomer zo maar gaan vertrekken naar Italië. Of wellicht toch de Premier League."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 oktober 2020 - 15:02   quote  deeplink  
Alvast maar aan wennen, spelen zonder Berghuis.
Is niet einde der tijden. Wel een aderlating.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 oktober 2020 - 15:04   quote  deeplink  
En die 8 miljoen is wel een rare constructie.
Clubs waar Berghuis dan voor opteert betalen dat lachend.
En kun je ook uitleggen als dat Berghuis makkelijk weg moet willen kunnen.
Heeft ie dan goed geregeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0786521