|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 10:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Een penalty nemen is echt heel makkelijk...de bal ligt op 11 meter van het doel. Je neemt een aanloop en schiet de bal er in. Klaar. Kind kan de was doen. Hier spreekt een oud prof?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb in een wedstrijd ook nog nooit gemist. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ook niet , alleen nam ik er in mijn hele loopbaan maar 3 :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Slim met het oog op de belangrijke EL wedstrijd, je beste speler extra rust geven! Of hij moet er in de 89e minuut weer in van Dick, om te proberen 3 goals te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Logische verklaring Advocaat. Verstandig van Steven ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Berghuis ons deze winter gaat verlaten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan nuet zo gemakkelijk hij heeft een clausule niet in winterstop. Dus dan moet er een hele grote zak geld komem en echt zou dat ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een zomers vertrek lijkt me ook meer voor de hand liggend. Denk dat hij toch graag nog eens de stap wil maken. En dan kan hij niet heel lang meer wachten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft ooit die stap genomen en dat werd niets. Hij komt beter tot zijn recht als hij de kar niet moet trekken. Ik zou graag een speler zien die iedereen op zijn plek zet, en zn bek opentrekt als het niet loopt. Zo is gij niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 17:55 schreef piet de paler het volgende:Hij heeft ooit die stap genomen en dat werd niets. Hij komt beter tot zijn recht als hij de kar niet moet trekken. Ik zou graag een speler zien die iedereen op zijn plek zet, en zn bek opentrekt als het niet loopt. Zo is gij niet fer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou mooi zijn , en idd die zou het kunnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerlijk ,ik heb je niet gemist vandaag. Vond het zelfs een verademing om dat verdwaasde gelaat een keertje niet te zien. Volgende week weer Dick. Ps heb je Botje gezien vanaf het moment hij die band om zijn arm kreeg. Niemand is groter dan de club . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik miste hem wel bij de vele grote kansen. Daar kan je toch beter Stevie hebben staan dan willekeurig iemand anders bij het afronden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik miste hem wel bij de vele grote kansen. Daar kan je toch beter Stevie hebben staan dan willekeurig iemand anders bij het afronden. Die Witek had m eerst een paar beuken gegeven,en daarna had je hem niet meer gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerlijk ,ik heb je niet gemist vandaag. Vond het zelfs een verademing om dat verdwaasde gelaat een keertje niet te zien. Volgende week weer Dick. Ps heb je Botje gezien vanaf het moment hij die band om zijn arm kreeg. Niemand is groter dan de club . Mee eens, |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik miste hem wel bij de vele grote kansen. Daar kan je toch beter Stevie hebben staan dan willekeurig iemand anders bij het afronden. Ach wel nee, er waren immers geen penalty's... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die Witek had m eerst een paar beuken gegeven,en daarna had je hem niet meer gezien. Die krijgt hij wel vaker. Net als Bazoer ook deze wedstrijd overigens. En toch zijn ze vaak beslissend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die krijgt hij wel vaker. Net als Bazoer ook deze wedstrijd overigens. En toch zijn ze vaak beslissend. Berghuis maakt zelden het verschil in "grote" wedstrijden. Bazoer daarentegen scoort net zo makkelijk in Eindhoven als in Amsterdam. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jou kwaliteiten werden vandaag zeker weten gemist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerlijk ,ik heb je niet gemist vandaag. Vond het zelfs een verademing om dat verdwaasde gelaat een keertje niet te zien. Volgende week weer Dick. Ps heb je Botje gezien vanaf het moment hij die band om zijn arm kreeg. Niemand is groter dan de club . Smullen was het inderdaad vandaag.
Feyenoord supporters, soms schaam ik me er echt voor. Hard werken en verder maakt het niet uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En Jorgensen maar blijven verdedigen.
Totaal, echt totaal gestoord. Niet serieus te nemen. Gestoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zijn ook mensen die van de 0 houden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
A.s. Woensdag eens zien of het spel tegen Heerenveen ook -zonder Steefje- vooruit gaat. Berghuis is mede door Dick dan misschien iets te belangrijk gemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:28 schreef FR-Henk het volgende:A.s. Woensdag eens zien of het spel tegen Heerenveen ook -zonder Steefje- vooruit gaat. Berghuis is mede door Dick dan misschien iets te belangrijk gemaakt. Tuurlijk.
Niet door z’n 10+ goals en 10+ assists elk seizoen..
Ongelooflijk wat is dit allemaal hier zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:26 schreef MMM het volgende:[..] En Jorgensen maar blijven verdedigen. Totaal, echt totaal gestoord. Niet serieus te nemen. Gestoord. Waar staat dat dan ? Ik zeg alleen er is geen betere en hij krijgt geen bal Wat miszeg ik daarover ? Wil je graag gelijk hebben nou dan krijg je gelijk maar niet van mij , ik roep toch ook niet dat jij gestoord ben........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:25 schreef MMM het volgende:[..] Smullen was het inderdaad vandaag. Feyenoord supporters, soms schaam ik me er echt voor. Hard werken en verder maakt het niet uit. Jij doet nu net of Berghuis niet meedeed tegen Wolfsberg Heracles Sparta en RKC |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:31 schreef MMM het volgende:[..] Tuurlijk. Niet door z’n 10+ goals en 10+ assists elk seizoen.. Ongelooflijk wat is dit allemaal hier zeg Berghuis heeft al een tijd z'n echte vorm niet meer. En overdrijf nou ook weer niet zijn scorend vermogen dit seizoen. Zitten ook wat strafschoppen bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Waar staat dat dan ? Ik zeg alleen er is geen betere en hij krijgt geen bal Wat miszeg ik daarover ? Wil je graag gelijk hebben nou dan krijg je gelijk maar niet van mij , ik roep toch ook niet dat jij gestoord ben........ Piet. Even op z’n Rotterdams, want als ik dit lees denk ik maar 1 ding. Pleur op.
Hij krijgt geen bal? Hij heeft vandaag verdomme een 100% kans gemist. Tegen CSKA schiet hij een bal over de ZIJLIJN. Hij doet geen stap teveel, hij is slap in elk duel. En jij blijft die kluns maar verdedigen.
En dan wel weer zeiken op Berghuis die een garantie is voor 10+ goals en 10+ assists. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: NIEMAND kan het in zijn eentje. Zelfs Messi niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met of zonder krenten ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Met geile, zoveel mogelijk. En gisteren heb ik een stoofperen bol op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oh echt, dat lijkt me heerlijk , nooit gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga helemaal mee met M. We zijn te lief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het leuke van hertjes is dat ze altijd elkaar opzoeken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ook niet. Hij was smullen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Berghuis heeft al een tijd z'n echte vorm niet meer. En overdrijf nou ook weer niet zijn scorend vermogen dit seizoen. Zitten ook wat strafschoppen bij. En dan nog is hij beter dan al die kneuzen die er nu lopen.
Overdrijven?
16-17 7 goals en 6 assists 17-18 18 goals en 14 assists 18-19 12 goals en 12 assists 19-20 15 goals en 7 assists (geen volledig seizoen) 20-21 10 goals en 5 assists (12 wedstrijden)
Dat er penalty’s bij zitten, die moeten er ook in toch? En kijk eens naar het aantal assists. En maar zeiken op je beste speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar dat is toch gewoon lief Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:41 schreef MMM het volgende:[..] En dan nog is hij beter dan al die kneuzen die er nu lopen. Overdrijven? 16-17 7 goals en 6 assists 17-18 18 goals en 14 assists 18-19 12 goals en 12 assists 19-20 15 goals en 7 assists (geen volledig seizoen) 20-21 10 goals en 5 assists (12 wedstrijden) Dat er penalty’s bij zitten, die moeten er ook in toch? En kijk eens naar het aantal assists. En maar zeiken op je beste speler. Ook weer zo overdreven. Wie zeikt er op Berghuis? Hij is in potentie de beste. Dat heeft ie echter afgelopen tijd niet laten zien. En je kunt scoren (en ook veel missen trouwens), maar als je voetballend niet geheel uit de voeten komt is het ook eens goed om het zonder hem te zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:41 schreef MMM het volgende:[..] En dan nog is hij beter dan al die kneuzen die er nu lopen. Overdrijven? 16-17 7 goals en 6 assists 17-18 18 goals en 14 assists 18-19 12 goals en 12 assists 19-20 15 goals en 7 assists (geen volledig seizoen) 20-21 10 goals en 5 assists (12 wedstrijden) Dat er penalty’s bij zitten, die moeten er ook in toch? En kijk eens naar het aantal assists. En maar zeiken op je beste speler. Vandaag genoeg assists gezien en kansen, leek ook wel of er keukenfolie tussen het doel gespannen was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jazekerts ar, het is altijd weer aandoenlijk. Je weet het van te voren, en soms help je daar een beetje bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ook weer zo overdreven. Wie zeikt er op Berghuis? Hij is in potentie de beste. Dat heeft ie echter afgelopen tijd niet laten zien. En je kunt scoren (en ook veel missen trouwens), maar als je voetballend niet geheel uit de voeten komt is het ook eens goed om het zonder hem te zien. Wie er zeikt op Berghuis? Vrij veel mensen hier.
Die verwachten dat altijd alles maar van hem moet komen in een elftal vol klunzen om hem heen. Een overvol schema waarin hij alles speelt, Oranje waar hij heeft gespeeld. Belachelijk om dan altijd maar op hem te zeiken als het even niet loopt terwijl hij zich wel de pleuris werkt.
Deze jongen was in 020 een ster geweest. Weet je waarom? Daar houden ze van goede voetballers. Hier niet.
Vandaag zonder Berghuis, paar weken terug ook tegen Heracles. Conclusie, het word er minder op. |
|
|
|