BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 06 november 2020 - 13:14   quote  deeplink  
berghuis moet bedanken voor oranje smoesje maken te vermoeid of sollidair zijn met zijn colegas.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 november 2020 - 13:23   quote  deeplink  
Dat werkt zo niet, als hij naar een droomploeg wil, moet ihij zich profileren( voor sommige niet verwarren met masturberen )
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 november 2020 - 15:30   quote  deeplink  
Tijd om berghuis in te brengen Dick..
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 november 2020 - 15:30   quote  deeplink  
Haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 november 2020 - 15:31   quote  deeplink  
Hahaha
van geil
 van geil - zondag 08 november 2020 - 16:26   quote  deeplink  
Gewoon weer vriendelijk , eerlijk en duidelijk voor de camera.
ar
 ar - zondag 08 november 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Fijn persoon om naar te luisteren
Goede analyse weer.
Misschien schuilt er wel een trainert in hem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 november 2020 - 16:55   quote  deeplink  
Nu nog gaan voetballen
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 november 2020 - 08:05   quote  deeplink  
Men begint steeds meer zijn negatieve houding te laken
MMM
 MMM - maandag 09 november 2020 - 10:42   quote  deeplink  
De Telegraaf wijst op het belang van Steven Berghuis voor Feyenoord. Waar tegenstanders als FC Groningen het gevoel hebben dat er in De Kuip iets te halen valt, maar niet de trekker overhalen, is dat 'precies wat Berghuis bij Feyenoord op cruciale moment wél doet'. Ondanks dat hij een vrij matige wedstrijd speelde, was de aanvoerder toch bij beide doelpunten betrokken. "Wel of geen grootse vorm bij Berghuis, toch een assist en een goal. Misschien zit juist hij daarom wel bij Oranje deze week en al die anderen op het veld niet", schrijft de krant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2020 door MMM --
ar
 ar - maandag 09 november 2020 - 17:06   quote  deeplink  
Haha PATS denkt M.. op je muil
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 november 2020 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2020 - 17:06 schreef ar het volgende:
Haha PATS denkt M.. op je muil
Nee hoor. Maar t een maakt t ander niet minder waar
ar
 ar - maandag 09 november 2020 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2020 - 17:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar t een maakt t ander niet minder waar
Klopt helemaal
Ik zag alleen wat humor voorbijkomen :)
MMM
 MMM - maandag 09 november 2020 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2020 - 17:06 schreef ar het volgende:
Haha PATS denkt M.. op je muil
;)
pat
 pat - maandag 09 november 2020 - 20:50   quote  deeplink  
“Niemand zit in mijn hoofd, niemand”
Groning was hem voor de penalty aan het irriteren in ze eigen huis. Wat doe jij dan?
ik lees soms wat reacties die dan getyped zijn in emotie. Ik snap het maar het is wat mij betreft ook heel mannelijk om te zeggen dat je het fout had.

hij is onze beste speler al die jaren lang.
Ik wordt er bijna droevig van zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2020 door pat --
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 november 2020 - 21:45   quote  deeplink  
8 wedstrijden
7 goals
5 assists

Tja...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2020 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - maandag 09 november 2020 - 22:33   quote  deeplink  
4 pen
2 corners

maar niet slecht
R()b
 R()b - dinsdag 10 november 2020 - 01:06   quote  deeplink  
Wat Wim Kieft zegt ben ik het roerend mee eens.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 november 2020 - 06:41   quote  deeplink  
Dat je minstens elk half uur moet bij nakken?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2020 - 07:10   quote  deeplink  
Goed teken. Wim heeft iets gezegd.
MMM
 MMM - dinsdag 10 november 2020 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2020 - 22:33 schreef CobusIII het volgende:
4 pen
2 corners

maar niet slecht
Als ik de corners van Kokcu ben ik blij dat Berghuis 2 assists heeft en ze vanaf de andere kant altijd neemt.

Tevens vind ik een goede corner ook kwaliteit hoor. Net als een penalty, word altijd maar makkelijk over gedacht.
MMM
 MMM - dinsdag 10 november 2020 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 01:06 schreef R()b het volgende:
Wat Wim Kieft zegt ben ik het roerend mee eens.
Sowieso hadden ze allemaal goede woorden over Berghuis.

En zeker wat Wim zei inderdaad, dat hij zoveel mindere spelers om zich heen heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2020 - 07:57   quote  deeplink  
En toch.
Hij is de beste speler in de selectie, maar het lijkt net alsof hij minder energie in zijn spel legt en bij momenten meer 'wandelt' en enige ongeïnteresseerdheid uitstraalt.
Oftewel, hij bewijst zichzelf en daarmee het team geen dienst.
MMM
 MMM - dinsdag 10 november 2020 - 08:25   quote  deeplink  
Tegen CSKA heeft hij zich echt de klere gelopen.

Afgelopen zondag leek het wel alsof er wat was met hem. Misschien toch ook zijn lichaam dat een klap gehad heeft na zijn opname in het ziekenhuis afgelopen zomer? Daardoor 3 wedstrijden in 1 week zwaar? Geen idee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 november 2020 - 08:58   quote  deeplink  
Motivatie. Echt. Dat doet wat met adrenaline en dat zorgt dat he minder pijn voelt
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 november 2020 - 09:36   quote  deeplink  
Zou kunnen zijn ( speculatie) dat hij door zijn ziekte chronisch vermoeid is.
Hij oogt mat,
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2020 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 08:25 schreef MMM het volgende:
Tegen CSKA heeft hij zich echt de klere gelopen.

Afgelopen zondag leek het wel alsof er wat was met hem. Misschien toch ook zijn lichaam dat een klap gehad heeft na zijn opname in het ziekenhuis afgelopen zomer? Daardoor 3 wedstrijden in 1 week zwaar? Geen idee.
Tegen CSKA zal ik hem op een bepaald moment close in beeld bij dood spelmoment. Z'n gezicht zag er bleek uit. Schrok er wel van.
Vraag is óf er iets is en of de bron fysiek of mentaal is.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 november 2020 - 11:57   quote  deeplink  
Ze zeggen het niet hard op, maar misschien ( speculatie) toch covid gehad.
Vermoeidheid is een nawerking......
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2020 - 12:10   quote  deeplink  
Tsja. corona-achtig zei Dick.
Lekker handig als medische staf hem wél gezond verklaart....
pat
 pat - dinsdag 10 november 2020 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 07:57 schreef FR-Henk het volgende:
En toch.
Hij is de beste speler in de selectie, maar het lijkt net alsof hij minder energie in zijn spel legt en bij momenten meer 'wandelt' en enige ongeïnteresseerdheid uitstraalt.
Oftewel, hij bewijst zichzelf en daarmee het team geen dienst.
dat heb ik niet uit zijn mond of die van zijn collega's gehoord. dit neem je zelf aan joh
meer 'wandelt' en enige ongeïnteresseerdheid uitstraalt.
Oftewel, hij bewijst zichzelf en daarmee het team geen dienst."

waarom niet gewoon accepteren dat berghuis gewoon moet doen "wat hij moet doen"?
waarom weer de advocaat van de duivel spelen ipv gewoon zeggen dat we niet om berghuis heen kunnen, moeten en zeker ook niet willen, er is geen enkel ander alternatief en de conclusie maakt mij droevig...

hoezo draag je deze HELD neit op handen? (wie zoekt vind altijd)
R()b
 R()b - dinsdag 10 november 2020 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 07:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Sowieso hadden ze allemaal goede woorden over Berghuis.

En zeker wat Wim zei inderdaad, dat hij zoveel mindere spelers om zich heen heeft.
Ja ik snap alle inkoppertjes hier (ik kietel even onder mijn oksel).
Maar het is gewoon de harde waarheid, spelers zien vaak zijn loop actie niet, of begrijpen de opzet niet, zijn te traag als hij snelheid maakt, jagen niet door.
En dan lees ik, 'hij moet Feyenoord bij de hand nemen'
Dat doe hij al, het is alleen .....
Je bent zo sterk als je zwakste speler, nou ik weet niet maar volgens mij lopen er een paar die compleet niets blijken te kunnen.
En die wat kunnen zijn niet in vorm.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2020 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 12:21 schreef pat het volgende:

[..]

dat heb ik niet uit zijn mond of die van zijn collega's gehoord. dit neem je zelf aan joh
meer 'wandelt' en enige ongeïnteresseerdheid uitstraalt.
Oftewel, hij bewijst zichzelf en daarmee het team geen dienst."

waarom niet gewoon accepteren dat berghuis gewoon moet doen "wat hij moet doen"?
waarom weer de advocaat van de duivel spelen ipv gewoon zeggen dat we niet om berghuis heen kunnen, moeten en zeker ook niet willen, er is geen enkel ander alternatief en de conclusie maakt mij droevig...

hoezo draag je deze HELD neit op handen? (wie zoekt vind altijd)
a) ik schrif ook: lijkt net alsof, da's mijn waarneming.
b) Berghuis is in potentie onze belangrijkste speler, maar komt te regelmatig minder uit de verf.
c) Ik draag niemand op handen. Ze krijgen al genoeg salaris. Bij Berghuis verwacht ik een tandje meer, omdat hij dat in zich heeft. Is simpelweg gezonde kritiek.

Dat jij dat niet trekt is mijn probleem natuurlijk niet.
ar
 ar - dinsdag 10 november 2020 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

a) ik schrif ook: lijkt net alsof, da's mijn waarneming.
b) Berghuis is in potentie onze belangrijkste speler, maar komt te regelmatig minder uit de verf.
c) Ik draag niemand op handen. Ze krijgen al genoeg salaris. Bij Berghuis verwacht ik een tandje meer, omdat hij dat in zich heeft. Is simpelweg gezonde kritiek.

Dat jij mij niet trekt is mijn probleem natuurlijk niet.
Moet dat nu echt Henk...
van geil
 van geil - dinsdag 10 november 2020 - 18:32   quote  deeplink  
Golden Cock.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2020 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 18:29 schreef ar het volgende:

[..]

Moet dat nu echt Henk...
Fraudeur!
Wacht maar tot Trump dit hoort!
ar
 ar - woensdag 11 november 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Hahahaha!
van geil
 van geil - woensdag 11 november 2020 - 19:27   quote  deeplink  
In de basis bij Oranje
ar
 ar - woensdag 11 november 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Blijf maar op de bank Stevie.
Orkun ook geblesseerd van het veld.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 november 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Kutoefenwedstrijden met een lulhannes als trainer.
Berghuis krijgt een goedmakertje.
Bah.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 november 2020 - 19:51   quote  deeplink  
Hij pakt zijn kans niet, denk ik
MMM
 MMM - donderdag 12 november 2020 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2020 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:
Hij pakt zijn kans niet, denk ik
Kenner.
MMM
 MMM - donderdag 12 november 2020 - 07:52   quote  deeplink  
'Berghuis is een beetje geluk verwijderd van een glansrol in Oranje''

Steven Berghuis was volgens Voetbal International een van de lichtpuntjes in een verder vrij teleurstellende oefeninterland tussen Oranje en Spanje. Het tijdschrift geeft aan dat bondscoach Frank de Boer vooraf aan de wedstrijd al voornemens was om Berghuis in de volgende wedstrijd, tegen Bosnië en Herzegovina aanstaande zondag voor de Nations League, ook te laten starten. Wellicht dat de vleugelflitser daarom in de rust gewisseld werd.

Bij Feyenoord is Berghuis, of hij nou wel of niet goed speelt, bijna elke wedstrijd belangrijk. In het Nederlands elftal heeft hij een meer dienende rol. "Dat neemt niet weg dat de kwaliteiten aan de bal van de Feyenoorder wel degelijk tot uiting komen bij de nationale ploeg. In de eerste helft geeft Berghuis het Nederlands elftal geregeld lucht in balbezit, door met afgemeten passes de ruimte op de linkerflank te zoeken bij Memphis Depay of Owen Wijndal", aldus journalist Bas van den Hoven van Voetbal International.

"Het minpunt van een aanvalslinie met Memphis, Luuk de Jong en Berghuis is op het eerste oog een gebrek aan diepte. Twee buitenspelers die graag in de bal komen om zo kansen te creëren voor zichzelf of anderen plus een spits die op zijn sterkst is dicht bij het doel, niet als hij de ruimte achter een defensie moet bespelen. Juist daarom is het bij de ploeg van Oranje zo belangrijk dat Berghuis voor diepte zorgt. Dat deed hij tegen Mexico al en dat doet hij tegen Spanje opnieuw. De buitenspeler heeft alleen de pech dat hij onvoldoende gevonden wordt door zijn ploeggenoten."

De slimme loopacties van Berghuis werden namelijk vaak niet beloond met een (goede) pass van een medespeler. De wedstrijd eindigde in 1-1, terwijl Berghuis het strijdperk al verlaten had bij een 0-1 achterstand. Van den Hoven: "Wie naar de loopacties van Berghuis kijkt, kan niet anders dan beamen dat er meer in had gezeten." Ook het verdedigende werk van de aanvaller is dik in orde. "Er is geen enkel moment van verslapping bij Berghuis, die de Spaanse vleugelverdedigers uitstekend in toom houdt. Twijfels over zijn kwaliteiten bij het meeverdedigen hoeven er niet te zijn." De toekomst ziet er dus goed uit. "Berghuis is een beetje geluk verwijderd van een glansrol in Oranje. Zijn spel stemt in tegenstelling tot de statistieken hoopvol voor de Nations League-wedstrijd tegen Bosnië-Herzegovina van zondag."
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 november 2020 - 09:19   quote  deeplink  
Berghuis had de pech met Hateboer te moeten spelen. Alsof hij Nieuwkoop achter zich had staan.

Stengs is echt geen betere voetballer per se, maar speelde wel opvallender dan Berghuis omdat de back die met hem speelde gewoon beter was. Helemaal eens met dit stuk MMM.
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 12 november 2020 - 10:30   quote  deeplink  
Kom gewoon naar huis(Feyenoord)en laat ze daar de pestpokken krijgen.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 12 november 2020 - 13:17   quote  deeplink  
Het word een oud 020 spelers elftal zondag
omdat er
Weer een oud 020 speler opgeroepen is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2020 door de bluffer --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 november 2020 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2020 - 07:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Kenner.
Heb gelijk gehad betweter ;)
pat
 pat - donderdag 12 november 2020 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2020 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

a) ik schrif ook: lijkt net alsof, da's mijn waarneming.
b) Berghuis is in potentie onze belangrijkste speler, maar komt te regelmatig minder uit de verf.
c) Ik draag niemand op handen. Ze krijgen al genoeg salaris. Bij Berghuis verwacht ik een tandje meer, omdat hij dat in zich heeft. Is simpelweg gezonde kritiek.

Dat jij dat niet trekt is mijn probleem natuurlijk niet.
hmm de toon die je las is niet de toon waarmee ik typte henk.
MMM
 MMM - donderdag 12 november 2020 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2020 - 15:04 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heb gelijk gehad betweter ;)
quote:
Op donderdag 12 november 2020 - 07:52 schreef MMM het volgende:
'Berghuis is een beetje geluk verwijderd van een glansrol in Oranje''

Steven Berghuis was volgens Voetbal International een van de lichtpuntjes in een verder vrij teleurstellende oefeninterland tussen Oranje en Spanje. Het tijdschrift geeft aan dat bondscoach Frank de Boer vooraf aan de wedstrijd al voornemens was om Berghuis in de volgende wedstrijd, tegen Bosnië en Herzegovina aanstaande zondag voor de Nations League, ook te laten starten. Wellicht dat de vleugelflitser daarom in de rust gewisseld werd.

Bij Feyenoord is Berghuis, of hij nou wel of niet goed speelt, bijna elke wedstrijd belangrijk. In het Nederlands elftal heeft hij een meer dienende rol. "Dat neemt niet weg dat de kwaliteiten aan de bal van de Feyenoorder wel degelijk tot uiting komen bij de nationale ploeg. In de eerste helft geeft Berghuis het Nederlands elftal geregeld lucht in balbezit, door met afgemeten passes de ruimte op de linkerflank te zoeken bij Memphis Depay of Owen Wijndal", aldus journalist Bas van den Hoven van Voetbal International.

"Het minpunt van een aanvalslinie met Memphis, Luuk de Jong en Berghuis is op het eerste oog een gebrek aan diepte. Twee buitenspelers die graag in de bal komen om zo kansen te creëren voor zichzelf of anderen plus een spits die op zijn sterkst is dicht bij het doel, niet als hij de ruimte achter een defensie moet bespelen. Juist daarom is het bij de ploeg van Oranje zo belangrijk dat Berghuis voor diepte zorgt. Dat deed hij tegen Mexico al en dat doet hij tegen Spanje opnieuw. De buitenspeler heeft alleen de pech dat hij onvoldoende gevonden wordt door zijn ploeggenoten."

De slimme loopacties van Berghuis werden namelijk vaak niet beloond met een (goede) pass van een medespeler. De wedstrijd eindigde in 1-1, terwijl Berghuis het strijdperk al verlaten had bij een 0-1 achterstand. Van den Hoven: "Wie naar de loopacties van Berghuis kijkt, kan niet anders dan beamen dat er meer in had gezeten." Ook het verdedigende werk van de aanvaller is dik in orde. "Er is geen enkel moment van verslapping bij Berghuis, die de Spaanse vleugelverdedigers uitstekend in toom houdt. Twijfels over zijn kwaliteiten bij het meeverdedigen hoeven er niet te zijn." De toekomst ziet er dus goed uit. "Berghuis is een beetje geluk verwijderd van een glansrol in Oranje. Zijn spel stemt in tegenstelling tot de statistieken hoopvol voor de Nations League-wedstrijd tegen Bosnië-Herzegovina van zondag."
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 november 2020 - 09:38   quote  deeplink  
T zit m niet mee. Moest ie met die Hateboer spelen, is natuurlijk ruk.
Stengs mocht een goede tandem vormen met Dumfries. Die wel vorm had.
Kost Stevie waarschijnlijk zijn plekje
ar
 ar - zondag 15 november 2020 - 10:09   quote  deeplink  
Ja.
Misschien moeten z'n collega's hem ook wat vaker bedienen.
Maar ik las dat hij waarschijnlijk start?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0806829