BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 februari 2018 - 22:27   quote  deeplink  
Oud-voetballer van onder meer Feyenoord en PSV Ruud Geels schiet in de lach als hij wordt gewezen op de topscorerslijst waarop PSV-aanvaller Hirving Lozano na 24 speelronden met maar 13 goals bovenaan staat. "Ik begrijp er niks van."

"Dertien goals? Die had ik half oktober al gemaakt! Wat een zootje zeg." Van de aantallen van Geels, als spits van Ajax in de jaren 70 vier keer op een rij topscorer met 30, 29, 34 en 30 goals, kan Lozano alleen maar dromen. Ook Feyenoord-spits Jørgensen heeft een vormcrisis, hij scoorde in de competitie dit seizoen nog maar 7 keer.

"Je ziet nu ook dat er meer spelers bij een club scoren", zegt Geels in het Algemeen Dagblad. "Spitsen hebben het moeilijk. Tegenwoordig doen buitenspelers veel alleen. Daarmee halen ze kansen weg voor de spits. Ik vind het toch mooier als een spits goede voorzetten krijgt."

Vorige bericht
van geil
 van geil - woensdag 21 februari 2018 - 22:29   quote  deeplink  
Komt ook door de benadering.
Vroeger moesten spitsen scoren , en werden daarin getraind .
Nu moeten ze storen en meevoetballen .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 21 februari 2018 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:21 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens, zo triest is het.
nah, zo goed is ie niet. Tis een prima spelert hoor, blij dat we hem erbij hebben, een van de betere bij ons. Maar dat is teveel eer.
van geil
 van geil - woensdag 21 februari 2018 - 22:38   quote  deeplink  
Ik denk het niet.
van geil
 van geil - woensdag 21 februari 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Bijna dertig procent van de goals en assists .
Als je dat invult met de kwaliteit op links, dan sta je gewoon rond de 10de positie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 februari 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

nah, zo goed is ie niet. Tis een prima spelert hoor, blij dat we hem erbij hebben, een van de betere bij ons. Maar dat is teveel eer.
Eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 21 februari 2018 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:44 schreef van geil het volgende:
Bijna dertig procent van de goals en assists .
Als je dat invult met de kwaliteit op links, dan sta je gewoon rond de 10de positie.
Dat valt echt wel mee. Meest vergelijkbare speler met Berghuis is Larsson. Zowel qua type als positie . Vul je de goals en assists in van bijvoorbeeld Larsson en reken je het om naar hetzelfde aantal minuten dat Berghuis heeft gemaakt, dan zit die er al niet eens mijlen ver vanaf. En die heeft bepaald nog geen onuitwisbare indruk achter gelaten, kan je nagaan.

Zelfs Bilal en Boëtius hebben al de nodige goals gemaakt en assists gegeven. Niet in dezelfde mate als Berghuis natuurlijk, maar toch. Boëtius zit qua productiviteit op het niveau waar Berghuis vorig jaar aan zat.

Nogmaals, prima speler, maar niet groter maken dan ie is. Er gaat namelijk ook veel fout bij hem en lang niet alles is inherent aan zijn type speler.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 februari 2018 - 23:04   quote  deeplink  
En vorig seizoen waren ze allemaal goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat valt echt wel mee. Meest vergelijkbare speler met Berghuis is Larsson. Zowel qua type als positie . Vul je de goals en assists in van bijvoorbeeld Larsson en reken je het om naar hetzelfde aantal minuten dat Berghuis heeft gemaakt, dan zit die er al niet eens mijlen ver vanaf. En die heeft bepaald nog geen onuitwisbare indruk achter gelaten, kan je nagaan.

Zelfs Bilal en Boëtius hebben al de nodige goals gemaakt en assists gegeven. Niet in dezelfde mate als Berghuis natuurlijk, maar toch. Boëtius zit qua productiviteit op het niveau waar Berghuis vorig jaar aan zat.

Nogmaals, prima speler, maar niet groter maken dan ie is. Er gaat namelijk ook veel fout bij hem en lang niet alles is inherent aan zijn type speler.
Zo teleurgesteld in Boëtius ,als hij die lijn van de eerste 4 wedstrijden had doorgezet dan
zou ik hem het liefste zien..4 assisten wat veel meer teamgevoel en samenspel gaf.
Wat zou het toch zijn met die jongen ..Als hij toch een zou beseffen hoe goed hij kan zijn.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 februari 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 08:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo teleurgesteld in Boëtius ,als hij die lijn van de eerste 4 wedstrijden had doorgezet dan
zou ik hem het liefste zien..4 assisten wat veel meer teamgevoel en samenspel gaf.
Wat zou het toch zijn met die jongen ..Als hij toch een zou beseffen hoe goed hij kan zijn.
Heeft een goede mental coach nodig.
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2018 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:44 schreef van geil het volgende:
Bijna dertig procent van de goals en assists .
Als je dat invult met de kwaliteit op links, dan sta je gewoon rond de 10de positie.
Eens.
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2018 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou jammer dat van Beek m net niet raakte
?????????
CobusIII
 CobusIII - donderdag 22 februari 2018 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat valt echt wel mee. Meest vergelijkbare speler met Berghuis is Larsson. Zowel qua type als positie . Vul je de goals en assists in van bijvoorbeeld Larsson en reken je het om naar hetzelfde aantal minuten dat Berghuis heeft gemaakt, dan zit die er al niet eens mijlen ver vanaf. En die heeft bepaald nog geen onuitwisbare indruk achter gelaten, kan je nagaan.

Zelfs Bilal en Boëtius hebben al de nodige goals gemaakt en assists gegeven. Niet in dezelfde mate als Berghuis natuurlijk, maar toch. Boëtius zit qua productiviteit op het niveau waar Berghuis vorig jaar aan zat.

Nogmaals, prima speler, maar niet groter maken dan ie is. Er gaat namelijk ook veel fout bij hem en lang niet alles is inherent aan zijn type speler.
eens
CobusIII
 CobusIII - donderdag 22 februari 2018 - 09:26   quote  deeplink  
ben blij dat hij er bij is, maar vind het wel een kudtventje met zijn huilhoofd...
CobusIII
 CobusIII - donderdag 22 februari 2018 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oud-voetballer van onder meer Feyenoord en PSV Ruud Geels schiet in de lach als hij wordt gewezen op de topscorerslijst waarop PSV-aanvaller Hirving Lozano na 24 speelronden met maar 13 goals bovenaan staat. "Ik begrijp er niks van."

"Dertien goals? Die had ik half oktober al gemaakt! Wat een zootje zeg." Van de aantallen van Geels, als spits van Ajax in de jaren 70 vier keer op een rij topscorer met 30, 29, 34 en 30 goals, kan Lozano alleen maar dromen. Ook Feyenoord-spits Jørgensen heeft een vormcrisis, hij scoorde in de competitie dit seizoen nog maar 7 keer.

"Je ziet nu ook dat er meer spelers bij een club scoren", zegt Geels in het Algemeen Dagblad. "Spitsen hebben het moeilijk. Tegenwoordig doen buitenspelers veel alleen. Daarmee halen ze kansen weg voor de spits. Ik vind het toch mooier als een spits goede voorzetten krijgt."

Vorige bericht
Schaken was ook meer van de voorzet en assist. Daar heeft Pelle veel uit kunnen scoren..Berghuis is een ander type...
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2018 - 09:40   quote  deeplink  
Als een Immers dit doet hadden er weer een zooi op de banken gestaan. Bij Feyenoord wordt er alleen van non-voetballers gehouden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 februari 2018 - 10:04   quote  deeplink  
Ik heb liever drie Berghuizen in mijn team dan 3 Van Beek's.
En over de assists gesproken, hier een staatje, zullen we ophouden over Berghuis? http://www.voetbal.com/assists/ned-eredivisie-2017-2018/
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 februari 2018 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb liever drie Berghuizen in mijn team dan 3 Van Beek's.
En over de assists gesproken, hier een staatje, zullen we ophouden over Berghuis? http://www.voetbal.com/assists/ned-eredivisie-2017-2018/
Het gaat toch niet over voetballende kwaliteiten? Er zit een steekje los bij Steven, of je dat nou leuk vindt of niet.
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2018 - 11:01   quote  deeplink  
Lekker belangrijk zolang hij presteert. We hebben al genoeg trutjes
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 februari 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb liever drie Berghuizen in mijn team dan 3 Van Beek's.
En over de assists gesproken, hier een staatje, zullen we ophouden over Berghuis? http://www.voetbal.com/assists/ned-eredivisie-2017-2018/
Als dat de keuze is, ik dan ook natuurlijk, maar dat was ook niet het punt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 februari 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 09:40 schreef MMM het volgende:
Als een Immers dit doet hadden er weer een zooi op de banken gestaan. Bij Feyenoord wordt er alleen van non-voetballers gehouden.
Zo erg is het ook weer niet, maar tis wel een breder probleem dat zodra het misgaat bij Feyenoord er al snel geroepen wordt dat er harder gewerkt moet worden. En Feyenoord komt inderdaad te snel bij spelers als Immers uit. De problemen bij Feyenoord zijn echt zelden de werklust. 99 van de 100 keer is het juist het voetballende deel.

En Berghuis is een van onze beste voetballers (misschien wel dé beste), maar daarom hoeven we nog niet alles te verheerlijken wat ie doet. En we hoeven lijkt me vooral geen zaken recht te praten die krom zijn.
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 11:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo erg is het ook weer niet, maar tis wel een breder probleem dat zodra het misgaat bij Feyenoord er al snel geroepen wordt dat er harder gewerkt moet worden. En Feyenoord komt inderdaad te snel bij spelers als Immers uit. De problemen bij Feyenoord zijn echt zelden de werklust. 99 van de 100 keer is het juist het voetballende deel.
1000% eens.

quote:
En Berghuis is een van onze beste voetballers (misschien wel dé beste), maar daarom hoeven we nog niet alles te verheerlijken wat ie doet. En we hoeven lijkt me vooral geen zaken recht te praten die krom zijn.
Hoeft ook zeker niet, maar om een jongen nou te schorsen wat hier dan weer geopperd word vind ik veel te ver gaan..

Zo'n Berghuis word ook nooit eens toegezongen in de Kuip, onbegrijpelijk. Bij elke club word je beste speler toegezongen, behalve hier. Daar worden non-voetballers als Immers of zelfs een Amrabat, die nog geen knikker geraakt had/heeft, al toegezongen na 1 week..

Vreemd dat Berghuis niet geliefd is bij een deel.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 22 februari 2018 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 12:41 schreef MMM het volgende:
Zo'n Berghuis word ook nooit eens toegezongen in de Kuip, onbegrijpelijk. Bij elke club word je beste speler toegezongen, behalve hier. Daar worden non-voetballers als Immers of zelfs een Amrabat, die nog geen knikker geraakt had/heeft, al toegezongen na 1 week..

Vreemd dat Berghuis niet geliefd is bij een deel.
Vind ik ook erg vreemd. Zo houden we dat beeld van club van werkers, waar natuurlijk niets mis mee is, wel in stand. Maar dit soort spelers maken het juist interessant. Ben erg blij met dit soort creatieve spelers.
VVout
 VVout - donderdag 22 februari 2018 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 12:50 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Vind ik ook erg vreemd. Zo houden we dat beeld van club van werkers, waar natuurlijk niets mis mee is, wel in stand. Maar dit soort spelers maken het juist interessant. Ben erg blij met dit soort creatieve spelers.
Zijn neusgaten vangen te veel wind als ie van voren komt en daar heeft de gemiddelde Rotterdammer weinig mee, is niks vreemds aan toch.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 februari 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 12:41 schreef MMM het volgende:

[..]

1000% eens.

[..]

Hoeft ook zeker niet, maar om een jongen nou te schorsen wat hier dan weer geopperd word vind ik veel te ver gaan..

Zo'n Berghuis word ook nooit eens toegezongen in de Kuip, onbegrijpelijk. Bij elke club word je beste speler toegezongen, behalve hier. Daar worden non-voetballers als Immers of zelfs een Amrabat, die nog geen knikker geraakt had/heeft, al toegezongen na 1 week..

Vreemd dat Berghuis niet geliefd is bij een deel.
Hij wordt inderdaad weinig of nooit toegezongen, was me nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt.... Maar goed, Kramer werd ook nog tot het einde toegezongen, dat heb ik ook nooit zo begrepen.

En een schorsing lijkt me ook overdreven. Laat die twee het samen maar uitpraten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 09:16 schreef MMM het volgende:

[..]

?????????
Ik heb gehoord wat er aan vooraf is gegaan.
Ik moet me mening nu omdraaien en Berghuis had van Beek
harder moeten schoppen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 februari 2018 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord wat er aan vooraf is gegaan.
Ik moet me mening nu omdraaien en Berghuis had van Beek
harder moeten schoppen.
Je zag al dat er iets vooraf gebeurd moest zijn
netsurfer
 netsurfer - donderdag 22 februari 2018 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord wat er aan vooraf is gegaan.
Ik moet me mening nu omdraaien en Berghuis had van Beek
harder moeten schoppen.
En kun je dit delen met ons? Ben nu wel benieuwd.

edit: laat maar, zag het al in je andere post

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 februari 2018 door netsurfer --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 14:57   quote  deeplink  
Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 13:20 edit quote deeplink
Moet hij maar normaal doen ...
Van Beek was Marokaans aan het praten waarop Berghuis vroeg
of hij normaal kon doen.Van Beek kon dat niet hebben en zetten daarom die tackel in.
Dus Berghuis had harden moeten schoppen.
meld dit bericht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 14:57   quote  deeplink  
Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 13:20 edit quote deeplink
Moet hij maar normaal doen ...
Van Beek was Marokaans aan het praten waarop Berghuis vroeg
of hij normaal kon doen.Van Beek kon dat niet hebben en zetten daarom die tackel in.
Dus Berghuis had harden moeten schoppen.
meld dit bericht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 13:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je zag al dat er iets vooraf gebeurd moest zijn
Ik had het niet door ,maar een collega zijn zoon stond erbij
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 februari 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leon FR1908 - donderdag 22 februari 2018 - 13:20 edit quote deeplink
Moet hij maar normaal doen ...
Van Beek was Marokaans aan het praten waarop Berghuis vroeg
of hij normaal kon doen.Van Beek kon dat niet hebben en zetten daarom die tackel in.
Dus Berghuis had harden moeten schoppen.
meld dit bericht
Maar wat zei ie dan in het Marokkaans? Lijkt me wel van belang. Alleen dat gegeven is niet voldoende iemand een schop te geven hea! ;)
VVout
 VVout - donderdag 22 februari 2018 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar wat zei ie dan in het Marokkaans? Lijkt me wel van belang. Alleen dat gegeven is niet voldoende iemand een schop te geven hea! ;)
أود ساندويتش من الشاورما (awad sandwytsh min alshawrma)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 februari 2018 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 februari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
Met knoflook of rode saus?
VVout
 VVout - donderdag 22 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
Ik ga meestal voor rode saus en extra chili strooisel.
van geil
 van geil - zaterdag 24 februari 2018 - 10:53   quote  deeplink  
Het aankoopbeleid,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=387446&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
VVout
 VVout - zaterdag 24 februari 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Gekleurd uitgedrukt, maar natuurlijk mis je wel een paar spelers. Karsdorp, maar die hinkelde tegen het einde ook praktisch nog maar alleen mee. Elia, die je vaak ook meer niet dan wel zag en in één keer toch wat deed. Dirk, de oude LUL die volgens iedereen er niets meer van kon en te langzaam was. Tsja het is wat, altijd wel een kudtsmoes en ondertussen niet kunnen winnen van ploegjes die net rond kunnen komen en het gras niet kunnen betalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 februari 2018 door VVout --
van geil
 van geil - zaterdag 24 februari 2018 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 11:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Gekleurd uitgedrukt, maar natuurlijk mis je wel een paar spelers. Karsdorp, maar die hinkelde tegen het einde ook praktisch nog maar alleen mee. Elia, die je vaak ook meer niet dan wel zag en in één keer toch wat deed. Dirk, de oude LUL die volgens iedereen er niets meer van kon en te langzaam was. Tsja het is wat, altijd wel een kudtsmoes en ondertussen niet kunnen winnen van ploegjes die net rond kunnen komen en het gras niet kunnen betalen.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=329275&abbr=voetbalzone
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 24 februari 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Als in je voorbereiding je hele laatste linie geblesseerd raakt en je niet de mogelijkheid hebt om een aantal aankopen langzaam te brengen, dan loop je natuurlijk wel achter de zaken aan. Vervolgens heb je een spits tot je beschikking en zijn er een paar uit vorm, dan kom je in een neerwaartse spiraal. Gio heeft te weinig ervaring om dit tegen te gaan. Daarnaast heeft hij geen vaste spelpatronen, waardoor vervangers niet snel en goed weten wat er van ze verwacht worden...
VVout
 VVout - zaterdag 24 februari 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Beste lap tekst, waar ook gemis aan vorm wordt uitgelicht zo ook de talrijke blessures. Bij deze zaken kan je dan toch ook grote vraagtekens zetten, waarom nu zozeer het aankoopleid.

Ach weet je, je ziet merk en denk mee en weet het zelf ook niet allemaal maar het is me gewoon allemaal wat te laf en ongeïnspireerd voor professionals, die de deugd hebben van hun hobby hun werk te maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 februari 2018 - 15:20   quote  deeplink  
Weer onzichtbaar ineen top wedstrijd
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 februari 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
Weer onzichtbaar ineen top wedstrijd
Is dit een topwedstrijd joh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 februari 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 15:29 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Is dit een topwedstrijd joh
Berghuis heeft nog nooit gescoord in een topwedstrijd.
Dus wat betreft hem is het antwoord nee
van geil
 van geil - zondag 25 februari 2018 - 19:09   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=387586&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MMM
 MMM - zondag 25 februari 2018 - 19:11   quote  deeplink  
https://www.metronieuws.nl/nieuws/sport/2018/02/feyenoorder-berghuis-beker-kan-seizoen-niet-redden

De enige die kan voetballen en verstandig lult. Wat een fijne vent.

Beter dan dat slappe geouwehoer van onze aanvoerder
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 februari 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:11 schreef MMM het volgende:
https://www.metronieuws.nl/nieuws/sport/2018/02/feyenoorder-berghuis-beker-kan-seizoen-niet-redden

De enige die kan voetballen en verstandig lult. Wat een fijne vent.

Beter dan dat slappe geouwehoer van onze aanvoerder
Hij lijkt van alle commentaren nog het meest de vinger op de zere plek te leggen inderdaad. Maar vandaag was hij qua voetbal net zo droevig als de rest. Ook hij is na de winterstop in mindere vorm trouwens (net als bijvoorbeeld Jorgensen).
MMM
 MMM - zondag 25 februari 2018 - 19:22   quote  deeplink  
Eens T. Maar met zoveel kneuzen om m heen word het voor hem ook lastig.

Goed interview, echt alles wat hij daar zegt is waar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 februari 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:22 schreef MMM het volgende:
Eens T. Maar met zoveel kneuzen om m heen word het voor hem ook lastig.

Goed interview, echt alles wat hij daar zegt is waar.
Klopt. Maar dat geldt net zo goed voor Jorgensen. Die zijn aanvallend eigenlijk de enige van een bepaald niveau. Maar ook bij hen is de klad erin gekomen. Weet elke tegenstander ook natuurlijk. Die 2 uitschakelen en Feyenoord speelt niets meer klaar.

Met Van Persie heb je misschien een derde. En Larsson is een vraagteken als ie fit is.

En dat interview is goed inderdaad. Neemt hij het ook op voor Jorgensen trouwens.
van geil
 van geil - zondag 25 februari 2018 - 19:35   quote  deeplink  
Eens eens en eens.
MMM
 MMM - zondag 25 februari 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat geldt net zo goed voor Jorgensen. Die zijn aanvallend eigenlijk de enige van een bepaald niveau. Maar ook bij hen is de klad erin gekomen. Weet elke tegenstander ook natuurlijk. Die 2 uitschakelen en Feyenoord speelt niets meer klaar.

Met Van Persie heb je misschien een derde. En Larsson is een vraagteken als ie fit is.

En dat interview is goed inderdaad. Neemt hij het ook op voor Jorgensen trouwens.
Eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0431377