BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Papegaai Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:37   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcS9qmyC-di-SSCMNyJ27I9ncaSekdiexlX8blSKa2GsonohIAKf

Voor een ieder die Ziyech graag ziet komen....terwijl Overmars al heeft aangegeven dat ze hem niet willen.

Mijn mening:

-Twente speelt in dienst van hem....zie ik bij Ajax niet gebeuren, is hij gewoon een teamspeler.
-Eist rond de tien te spelen....bij Ajax heeft hij niks te eisen.
-Veels te duur...
-Loopt Nouri in de weg
-Kan hij ook in de kleine ruimte spelen...tegen Feijenoord zag ik hem niet
-Is volgend jaar weken weg door de Afrika cup
-Heeft het tegen grote clubs niet laten zien....
-Zijn aanvoerdersband werd niet voor niks afgenomen...
-Geeft in de pers aan dat hij alleen de bal kwijt kan /wil aan Mokotjo of Cabral....lekkere teamspeler dan!!
-Is pas 23

Vertel jullie mij dan maar met 10 redenen waarom hij zo belangrijk voor Ajax kan/zal zijn....ik geef er 10 waarom ik het totaal niet in die gozer zie zitten.

En nu papegaaien met zijn allen....

images?q=tbn:ANd9GcS1DlXI11NMqzEhcmsT8O02mw6CUPlfaE0-wxeeaT8ajsrp8jBw
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 augustus 2016 - 20:40   quote  deeplink  
In het kader van dit topic en op speciaal verzoek van jou:

Voor een ieder die Ziyech graag ziet komen....terwijl Overmars al heeft aangegeven dat ze hem niet willen.

Mijn mening:

-Twente speelt in dienst van hem....zie ik bij Ajax niet gebeuren, is hij gewoon een teamspeler.
-Eist rond de tien te spelen....bij Ajax heeft hij niks te eisen.
-Veels te duur...
-Loopt Nouri in de weg
-Kan hij ook in de kleine ruimte spelen...tegen Feijenoord zag ik hem niet
-Is volgend jaar weken weg door de Afrika cup
-Heeft het tegen grote clubs niet laten zien....
-Zijn aanvoerdersband werd niet voor niks afgenomen...
-Geeft in de pers aan dat hij alleen de bal kwijt kan /wil aan Mokotjo of Cabral....lekkere teamspeler dan!!
-Is pas 23

Vertel jullie mij dan maar met 10 redenen waarom hij zo belangrijk voor Ajax kan/zal zijn....ik geef er 10 waarom ik het totaal niet in die gozer zie zitten.

En nu papegaaien met zijn allen....
enough
 enough - zondag 21 augustus 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Lorre !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:40 schreef Ronald 1960 het volgende:
In het kader van dit topic en op speciaal verzoek van jou:

Voor een ieder die Ziyech graag ziet komen....terwijl Overmars al heeft aangegeven dat ze hem niet willen.

Mijn mening:

-Twente speelt in dienst van hem....zie ik bij Ajax niet gebeuren, is hij gewoon een teamspeler.
-Eist rond de tien te spelen....bij Ajax heeft hij niks te eisen.
-Veels te duur...
-Loopt Nouri in de weg
-Kan hij ook in de kleine ruimte spelen...tegen Feijenoord zag ik hem niet
-Is volgend jaar weken weg door de Afrika cup
-Heeft het tegen grote clubs niet laten zien....
-Zijn aanvoerdersband werd niet voor niks afgenomen...
-Geeft in de pers aan dat hij alleen de bal kwijt kan /wil aan Mokotjo of Cabral....lekkere teamspeler dan!!
-Is pas 23

Vertel jullie mij dan maar met 10 redenen waarom hij zo belangrijk voor Ajax kan/zal zijn....ik geef er 10 waarom ik het totaal niet in die gozer zie zitten.

En nu papegaaien met zijn allen....
Duidelijk gap ;-)
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 21 augustus 2016 - 20:46   quote  deeplink  
Weet alleen dat Ajax had moeten winnen van Willem ll zonder een Ziyech. Denk dat ze al onbewust met hun hoofd bij Rostov zaten, vroege goal makkelijk denken daarna en dan draai je het niet zomaar even weer om
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 21 augustus 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Het spel van Ajax heeft niets met een middevelder te maken
Peter1956
 Peter1956 - zondag 21 augustus 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:37 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ afbeelding ]

Voor een ieder die Ziyech graag ziet komen....terwijl Overmars al heeft aangegeven dat ze hem niet willen.

Mijn mening:

-Twente speelt in dienst van hem....zie ik bij Ajax niet gebeuren, is hij gewoon een teamspeler.
-Eist rond de tien te spelen....bij Ajax heeft hij niks te eisen.
-Veels te duur...

-Loopt Nouri in de weg
-Kan hij ook in de kleine ruimte spelen...tegen Feijenoord zag ik hem niet
-Is volgend jaar weken weg door de Afrika cup
-Heeft het tegen grote clubs niet laten zien....
-Zijn aanvoerdersband werd niet voor niks afgenomen...
-Geeft in de pers aan dat hij alleen de bal kwijt kan /wil aan Mokotjo of Cabral....lekkere teamspeler dan!!
-Is pas 23

Vertel jullie mij dan maar met 10 redenen waarom hij zo belangrijk voor Ajax kan/zal zijn....ik geef er 10 waarom ik het totaal niet in die gozer zie zitten.

En nu papegaaien met zijn allen....

[ afbeelding ]
- tijd dat Ajax ook zorgt dat de beste voetballer de bal heeft
- eindelijk iemand die de bal wil hebben
- geld is relatief
- eigen talenten in de weg staan is wat mij betreft nu echt een drogreden
- kleine of grote ruimtes, gelul, hij moet zorgen voor dynamiek, de bal bij onze spits brengen bijvoorbeeld
- weg voor de Afrikacup nou en, nu zijn we met de kerst al kansloos
- nee wij hebben talenten, kanjers, groeidiamanten die het nu wel tegen grote teams laten zien echt niet

Ff klaar mee. Mijn punt is dat ik klaar ben met de Pavlovreacties dat we al over wereldmiddenvelders beschikken bla bla.

Het is een verzameling van "Ajax voetballers" die om verschillende oorzaken het niet gaan brengen.

Daarom Ziyech.
.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:47 schreef aaadjuh het volgende:
Het spel van Ajax heeft niets met een middevelder te maken
Volgens vele wel....en die ziyech is DE oplossing
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 20:54   quote  deeplink  
En wat gaat die brengen dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:54 schreef remco k het volgende:
En wat gaat die brengen dan?
Dacht al waar blijf je....wie Ziyech, geen idee zeg jij het me maar...ik persoonlijk denk alleen maar teleurstellingen voor diegene die zweren bij hem.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 21 augustus 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens vele wel....en die ziyech is DE oplossing
Natuurlijk als je een middenvelder van de buiten categorie in dit Ajax zet gaat het beter, maar ik denk niet dat Ziyech de juiste persoon is. Ik vind het wel een hele goede speler hoor.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Vandaag ook weer genoten van hem hoor.. 1x raken en door komt ook de winnende aanval uit. Ook had hij nog een assist. Gejank van de kleine ruimte is ook onzin wie beheerst dat bij ons dan zo goed? Wie schiet er op dit moment op doel vanuit de tweede lijn? Scoren we uit corners en vrije trappen? En wie is er op dit moment vergelijkbaar aan hem dan? Is hij geen andere aanvaller dan wij nu hebben? Zolang Nouri er niet instaat vind ik Ziyech een prima aanwinst. Goede linker, goed in de combinatie, heeft gogme en uitstraling(kun je van houden of niet) Was het een Amsterdammer met deze uitstraling dan was je lyrisch geweest over hem. Klaassen is minder creatief, Bazoer heeft het al weken niet en Gudelj is een heel ander type. Van de Beek en Nouri kun je voor aankomend seizoe je geld niet op zetten. Daarom Ziyech!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:52 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

- tijd dat Ajax ook zorgt dat de beste voetballer de bal heeft
- eindelijk iemand die de bal wil hebben
- geld is relatief
- eigen talenten in de weg staan is wat mij betreft nu echt een drogreden
- kleine of grote ruimtes, gelul, hij moet zorgen voor dynamiek, de bal bij onze spits brengen bijvoorbeeld
- weg voor de Afrikacup nou en, nu zijn we met de kerst al kansloos
- nee wij hebben talenten, kanjers, groeidiamanten die het nu wel tegen grote teams laten zien echt niet

Ff klaar mee. Mijn punt is dat ik klaar ben met de Pavlovreacties dat we al over wereldmiddenvelders beschikken bla bla.

Het is een verzameling van "Ajax voetballers" die om verschillende oorzaken het niet gaan brengen.

Daarom Ziyech.
.
-Dus volgens jou is het de beste voetballer...ik zie liever Pröper
-Volgens mij zijn er zat bij Ajax die de bal willen hebben
-Geld is relatief als je het hebt
-Ajax moet het juist van zijn talenten hebben...dat levert jouw regel 3 op
-Zag ik hem tegen Feijenoord niet doen...hij was onzichbaar
-Tsja en dat komt omdat wij Ziyech niet hebben....komt door de trainer
-Als je geen speelruimte geeft dan ga je dat ook niet zien

Menige club zou willen dat ze die "Ajax voetballers" in hun selectie hadden.
Voorlopig overtuig jij me niet met je Ziyech.....NEXT
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Ow ja en het tempo en de besluiteloosheid tegen zowel Roda als Willem 2 daar zie ik ook nog wel verbetering in komen met een jongen die wel weet waar de bal heen moet!!
Peter1956
 Peter1956 - zondag 21 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:54 schreef remco k het volgende:
En wat gaat die brengen dan?
In ieder geval maar voetbal dan dat Ajax nu kan opbrengen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:05 schreef Hummel10 het volgende:
Vandaag ook weer genoten van hem hoor.. 1x raken en door komt ook de winnende aanval uit. Ook had hij nog een assist. Gejank van de kleine ruimte is ook onzin wie beheerst dat bij ons dan zo goed? Wie schiet er op dit moment op doel vanuit de tweede lijn? Scoren we uit corners en vrije trappen? En wie is er op dit moment vergelijkbaar aan hem dan? Is hij geen andere aanvaller dan wij nu hebben? Zolang Nouri er niet instaat vind ik Ziyech een prima aanwinst. Goede linker, goed in de combinatie, heeft gogme en uitstraling(kun je van houden of niet) Was het een Amsterdammer met deze uitstraling dan was je lyrisch geweest over hem. Klaassen is minder creatief, Bazoer heeft het al weken niet en Gudelj is een heel ander type. Van de Beek en Nouri kun je voor aankomend seizoe je geld niet op zetten. Daarom Ziyech!!
Hij kan voetballen dat ontken ik niet....maar gogme en uitstraling....ik weet niet uit welk dorp jij komt maar dat heeft hij totaal niet, tenzij jij dat verward met narcisme dat heeft hij plenty
Peter1956
 Peter1956 - zondag 21 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Maar goed "jullie" winnen we gaan/moeten het doen om onze selectie. Na ruim 50 jaar ben ik zover dat ik het prima vind dat we kansloos zijn tegen elke willekeurige middenmoter. Jammer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:07 schreef Hummel10 het volgende:
Ow ja en het tempo en de besluiteloosheid tegen zowel Roda als Willem 2 daar zie ik ook nog wel verbetering in komen met een jongen die wel weet waar de bal heen moet!!
Straks ga je vertellen dat hij moeiteloos in Barcelona kan meedraaien.....schei toch uit man...wat heeft hij gedaan, Heereveen en een alles draait om Ziyech heen Twente
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:14 schreef Peter1956 het volgende:
Maar goed "jullie" winnen we gaan/moeten het doen om onze selectie. Na ruim 50 jaar ben ik zover dat ik het prima vind dat we kansloos zijn tegen elke willekeurige middenmoter. Jammer
Ik ben 53 en heb meer van die seizoenen gezien Peet....is inherent aan onze club ik denk aan iedere club.
Helaas is dit ook zo'n seizoen....maar ga mij niet wijs maken dat een Ziyech van 23 even de kar gaat trekken omdat hij wat leuke dingen heeft laten zien bij een middenmoter.
Verklaar mij maar eens even waarom de clubs niet in de rij staan om die jongen aan te trekken....voor de grote clubs en in mindere mate de middelmoot is 15 miljoen een fooi
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:14 schreef Peter1956 het volgende:
Maar goed "jullie" winnen we gaan/moeten het doen om onze selectie. Na ruim 50 jaar ben ik zover dat ik het prima vind dat we kansloos zijn tegen elke willekeurige middenmoter. Jammer
Het gaat mij niet om het winnen....ik geef mijn mening meer niet
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij kan voetballen dat ontken ik niet....maar gogme en uitstraling....ik weet niet uit welk dorp jij komt maar dat heeft hij totaal niet, tenzij jij dat verward met narcisme dat heeft hij plenty
Er staat tenminste iemand. Jij kijkt liever net als Frankie naar de braafste jongentjes van de klas. Mag wel een beetje meer pit in het team komen hoor.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Straks ga je vertellen dat hij moeiteloos in Barcelona kan meedraaien.....schei toch uit man...wat heeft hij gedaan, Heereveen en een alles draait om Ziyech heen Twente
Ajax is geen Barcelona, wij zijn 10x slechter daarom kunnen wij een speler met zijn kwaliteiten prima gebruiken.. Dat jij een hekel aan Marrokaantjes hebt en dit niet wilt zien prima. Ik mis dit type speler in de selectie alleen Nouri komt er in de buurt.
Peter1956
 Peter1956 - zondag 21 augustus 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben 53 en heb meer van die seizoenen gezien Peet....is inherent aan onze club ik denk aan iedere club.
Helaas is dit ook zo'n seizoen....maar ga mij niet wijs maken dat een Ziyech van 23 even de kar gaat trekken omdat hij wat leuke dingen heeft laten zien bij een middenmoter.
Verklaar mij maar eens even waarom de clubs niet in de rij staan om die jongen aan te trekken....voor de grote clubs en in mindere mate de middelmoot is 15 miljoen een fooi
Ziyech kan in de eredivisie het verschil maken en mogelijk lukt dat niet in Engeland maar dat is nu niet belangrijk, toch
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax is geen Barcelona, wij zijn 10x slechter daarom kunnen wij een speler met zijn kwaliteiten prima gebruiken.. Dat jij een hekel aan Marrokaantjes hebt en dit niet wilt zien prima. Ik mis dit type speler in de selectie alleen Nouri komt er in de buurt.
Dat IK een hekel aan Marokkanen heb doet niks af van de mening van een ander....die respecteer ik.....ik heb het bewust niet in mijn topic gezet, ik geef 10 andere redenen en daarin staat niks over Marokkanen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 augustus 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Ziyech bij ajax kan alleen als het team om Ziyech gaat draaien. Als team speler binnen ajax zie ik hem niet schitteren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:32 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Ziyech kan in de eredivisie het verschil maken en mogelijk lukt dat niet in Engeland maar dat is nu niet belangrijk, toch
Dat denk/vermoed jij dat hij dat verschil kan maken....dachten we Sinkgraven (die heb ik nog niet afgeschreven) en Zivkovich ook.
Ajax speelt heel anders voetbal wat mentale weerbaarheid vereist....heeft Ziyech die wel ??
Maher was bij AZ top en bij Psv flop....Ajax gaat dat risico niet nemen voor 10 miljoen als je Nouri en de Jong hebt lopen.
Dat ze geen speelminuten krijgen moet je bij die bufnukkel van een Bosz wezen en niet bij het TH
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:36 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ziyech bij ajax kan alleen als het team om Ziyech gaat draaien. Als team speler binnen ajax zie ik hem niet schitteren
Dat denk ik dus ook Mokumer...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 augustus 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat denk/vermoed jij dat hij dat verschil kan maken....dachten we Sinkgraven (die heb ik nog niet afgeschreven) en Zivkovich ook.
Ajax speelt heel anders voetbal wat mentale weerbaarheid vereist....heeft Ziyech die wel ??
Maher was bij AZ top en bij Psv flop....Ajax gaat dat risico niet nemen voor 10 miljoen als je Nouri en de Jong hebt lopen.
Dat ze geen speelminuten krijgen moet je bij die bufnukkel van een Bosz wezen en niet bij het TH
Dat is dus ook wat Overmars zegt en dus dat ajax hem niet gaat halen ;-)
Overigens vind ik het in dat kader wel weer vreemd dat ze zoveel willen betalen voor Bailey
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat is dus ook wat Overmars zegt en dus dat ajax hem niet gaat halen ;-)
Overigens vind ik het in dat kader wel weer vreemd dat ze zoveel willen betalen voor Bailey
Die komt niet....zou ook niet weten waarom
3sterren
 3sterren - zondag 21 augustus 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:05 schreef Hummel10 het volgende:
Vandaag ook weer genoten van hem hoor.. 1x raken en door komt ook de winnende aanval uit. Ook had hij nog een assist. Gejank van de kleine ruimte is ook onzin wie beheerst dat bij ons dan zo goed? Wie schiet er op dit moment op doel vanuit de tweede lijn? Scoren we uit corners en vrije trappen? En wie is er op dit moment vergelijkbaar aan hem dan? Is hij geen andere aanvaller dan wij nu hebben? Zolang Nouri er niet instaat vind ik Ziyech een prima aanwinst. Goede linker, goed in de combinatie, heeft gogme en uitstraling(kun je van houden of niet) Was het een Amsterdammer met deze uitstraling dan was je lyrisch geweest over hem. Klaassen is minder creatief, Bazoer heeft het al weken niet en Gudelj is een heel ander type. Van de Beek en Nouri kun je voor aankomend seizoe je geld niet op zetten. Daarom Ziyech!!
!!!!!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat IK een hekel aan Marokkanen heb doet niks af van de mening van een ander....die respecteer ik.....ik heb het bewust niet in mijn topic gezet, ik geef 10 andere redenen en daarin staat niks over Marokkanen
Dacht dat je daarom misschien een beetje bevooroordeeld was.. Maar goed ik vind het een goede voetballer die best wel veel beheerst qua spel. Neemt al een paar seizoenen Twente op sleeptouw en is bijna bij ieder doelpunt betrokken. Ik mis wel een beetje karakter in ons team en of dat nu Ziyech is of een ander die opstaat het is me om het even.
Jouw mening respecteer ik ook hoor jij vind het niets en ik een prima aanwinst. Even goede vrienden!
p111
 p111 - zondag 21 augustus 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat is dus ook wat Overmars zegt en dus dat ajax hem niet gaat halen ;-)
Overigens vind ik het in dat kader wel weer vreemd dat ze zoveel willen betalen voor Bailey
Dat is inderdaad waar als 11 miljoen gaan betalen voor dat renpaard van Genk zijn ze gek.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dacht dat je daarom misschien een beetje bevooroordeeld was.. Maar goed ik vind het een goede voetballer die best wel veel beheerst qua spel. Neemt al een paar seizoenen Twente op sleeptouw en is bijna bij ieder doelpunt betrokken. Ik mis wel een beetje karakter in ons team en of dat nu Ziyech is of een ander die opstaat het is me om het even.
Jouw mening respecteer ik ook hoor jij vind het niets en ik een prima aanwinst. Even goede vrienden!
Ben ik ook, ben eerlijk genoeg om dat toe te geven....maar mag geen issue zijn om een speler wel of niet te halen.
Het is mij ook niet te doen om mensen op de kast te jagen en jouw mening respecteer ik ook
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben ik ook, ben eerlijk genoeg om dat toe te geven....maar mag geen issue zijn om een speler wel of niet te halen.
Het is mij ook niet te doen om mensen op de kast te jagen en jouw mening respecteer ik ook
Daarom hoeven het niet altijd eens te zijn daarom reageer ik ook gewoon wat ik er van vind. Niet verdedigend of aanvallend gewoon mijn mening. En dat is ook de basis van een forum toch? Uiteindelijk zolang spelers niet bij Ajax spelen kun je ze toch niet beoordelen. Eigen spelers wel en dan hoef je het ook niet altijd eens te zijn. Fijne avond nog en dit is de laatste keer dat ik iets over Ziyech typ!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Jij ook....
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:07 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

In ieder geval maar voetbal dan dat Ajax nu kan opbrengen
Ik heb genoten van Ajax tegen Rostov. Speelde geweldig. Creëerde meer dan voldoende om die pot te winnen. Het zit momenteel echter ook niet mee.

1 wedstrijd tot nu toe waarin we te weinig kansen creëren. En de hele wereld wil weer dat we spelers halen die kansen kunnen creëren.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er staat tenminste iemand. Jij kijkt liever net als Frankie naar de braafste jongentjes van de klas. Mag wel een beetje meer pit in het team komen hoor.
Je vraagt om pit en om Ziyech. Das bijzonder.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax is geen Barcelona, wij zijn 10x slechter daarom kunnen wij een speler met zijn kwaliteiten prima gebruiken.. Dat jij een hekel aan Marrokaantjes hebt en dit niet wilt zien prima. Ik mis dit type speler in de selectie alleen Nouri komt er in de buurt.
Je zegt alleen Nouri komt in de buurt. Heb je dat van horen zeggen, of heb je dat hier gelezen. Want kan me namelijk noet voorstellen dat je die jongen veel hebt zien spelen.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dacht dat je daarom misschien een beetje bevooroordeeld was.. Maar goed ik vind het een goede voetballer die best wel veel beheerst qua spel. Neemt al een paar seizoenen Twente op sleeptouw en is bijna bij ieder doelpunt betrokken. Ik mis wel een beetje karakter in ons team en of dat nu Ziyech is of een ander die opstaat het is me om het even.
Jouw mening respecteer ik ook hoor jij vind het niets en ik een prima aanwinst. Even goede vrienden!
Als je een club op sleeptouw neemt. Zorg je ervoor dat die club presteerd. Je neemt een club niet op sleeptouw door twee keer te scoren in een met 3-2 verloren pot.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 21 augustus 2016 - 23:59   quote  deeplink  
Ik verbaas me over dit topic. Over papagaaien gesproken. Ik lees vooral argumenten waarom Ziyech niet moet komen. Allemaal argumenten die via de media en beleidsbepalers van Ajax geroepen zijn. Ziyech zou niet in de kleine ruimte kunnen spelen. Ik vind dat ie dat wel kan overigens maar wie van Ajax kan dat nu wel? Geeneen! Twente zou om Ziyech heen gebouwd zijn.......nee Ziyech heeft met zijn kwaliteit en persoonlijkheid een zwalkend Twente op sleeptouw genomen en behouden voor degradatie! Ziyech zou de 10 positie eisen......heb ik nog nooit uit zijn mond gehoord! Het zijn allemaal aannames en na papegaaien van wat de tegenstanders van Ziyech roepen. De hele analitische voetbalwereld ziet dat Ajax geen kans weet te creëeren en dat ze een type Ziyech nodig hebben! Niemand snapt dat ze 11 miljoen voor Bailey willen betalen......gekkenwerk. Oh ja.....Ziyech zou Nouri in de weg lopen. Hoe vaak heeft Nouri bij de selectie gezeten.......nog nooit!! Waar blijft ie dan als ie zo briljant is? Het niet creëeren van kansen zou aan de trainer liggen....zo makkelijk want dit is een probleem sinds 2011!! Is het al niet om aan te zien! Waarom Ziyech dan wel??? 10 redenen wil je hebben:
1. Beter dan Bazoer
2. Beter dan Klaassen
3. Beter dan Gudelj
4. Beter dan Vd Beek
5. Heeft dynamiek
6. Speelt altijd vooruit
7. Heeft een (beslissende) actie
8. Heeft een (steek)pass
9. Heeft een vrije trap
10. Is briljant

Mijn mening! Maar papegaaien jullie nog maar even door
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 22 augustus 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Hoezo de media....ik kijk zelf voetbal en trek daaruit mijn conclusie, en dat jij Ziyech er graag bij heb is jouw goed recht ieder zijn mening net zoals ik die heb.

Overigens van jouw 10 punten vind ik 7-8 en 9 waar ik het mee eens ben, de rest ga ik niet eens op in
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een club op sleeptouw neemt. Zorg je ervoor dat die club presteerd. Je neemt een club niet op sleeptouw door twee keer te scoren in een met 3-2 verloren pot.
Twente heeft gisteren 3-4 gewonnen hoor..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt alleen Nouri komt in de buurt. Heb je dat van horen zeggen, of heb je dat hier gelezen. Want kan me namelijk noet voorstellen dat je die jongen veel hebt zien spelen.
Suggestief
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vraagt om pit en om Ziyech. Das bijzonder.
Heb jij hem vorig seizoen Überhaupt zien spelen?
p111
 p111 - maandag 22 augustus 2016 - 13:46   quote  deeplink  
pff wat zal Ziyech trots zijn dat er zoveel over hem gelult word. Een goede voetballer maar als alles om hem moet draaien dan zal hij zich eerst ook in grote wedstrijden moeten bewijzen.Ik denk dat hij problemen gaat krijgen als hij bij Ajax zou gaan voetballen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 23:59 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Ik verbaas me over dit topic. Over papagaaien gesproken. Ik lees vooral argumenten waarom Ziyech niet moet komen. Allemaal argumenten die via de media en beleidsbepalers van Ajax geroepen zijn. Ziyech zou niet in de kleine ruimte kunnen spelen. Ik vind dat ie dat wel kan overigens maar wie van Ajax kan dat nu wel? Geeneen! Twente zou om Ziyech heen gebouwd zijn.......nee Ziyech heeft met zijn kwaliteit en persoonlijkheid een zwalkend Twente op sleeptouw genomen en behouden voor degradatie! Ziyech zou de 10 positie eisen......heb ik nog nooit uit zijn mond gehoord! Het zijn allemaal aannames en na papegaaien van wat de tegenstanders van Ziyech roepen. De hele analitische voetbalwereld ziet dat Ajax geen kans weet te creëeren en dat ze een type Ziyech nodig hebben! Niemand snapt dat ze 11 miljoen voor Bailey willen betalen......gekkenwerk. Oh ja.....Ziyech zou Nouri in de weg lopen. Hoe vaak heeft Nouri bij de selectie gezeten.......nog nooit!! Waar blijft ie dan als ie zo briljant is? Het niet creëeren van kansen zou aan de trainer liggen....zo makkelijk want dit is een probleem sinds 2011!! Is het al niet om aan te zien! Waarom Ziyech dan wel??? 10 redenen wil je hebben:
1. Beter dan Bazoer
2. Beter dan Klaassen
3. Beter dan Gudelj
4. Beter dan Vd Beek
5. Heeft dynamiek
6. Speelt altijd vooruit
7. Heeft een (beslissende) actie
8. Heeft een (steek)pass
9. Heeft een vrije trap
10. Is briljant

Mijn mening! Maar papegaaien jullie nog maar even door
Beter dan is wat lastig te voorspellen aangezien hij niet bij ons speelt.
Hij is wel een ander type dan de 4 die jij noemt en zou daarom iets toe kunnen voegen.
Rest ben ik met je eens.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:46 schreef p111 het volgende:
pff wat zal Ziyech trots zijn dat er zoveel over hem gelult word. Een goede voetballer maar als alles om hem moet draaien dan zal hij zich eerst ook in grote wedstrijden moeten bewijzen.Ik denk dat hij problemen gaat krijgen als hij bij Ajax zou gaan voetballen.
Is wel makkelijker als je in een beter team speelt. Zet hem bij de top 3 of bij Vitesse, Az of Utrecht dan kan hij zichzelf echt bewijzen. Twente is niks en zelfs daar is hij bij bijna alle doelpunten betrokken is gewoon erg knap.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Twente heeft gisteren 3-4 gewonnen hoor..
Jeee
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Suggestief
Maar blijkbaar wel waar. Anders zou je de vraag wel anders beantwoorden.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb jij hem vorig seizoen Überhaupt zien spelen?
Ja vrijwel alle wedstrijden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Papegaai Topic









0.0124108