BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Papegaai Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Marco... hij nogmaals met mij, we hebben een lucratieve mogelijkheid gevonden.
Ztjes ... en waar kom je nu weer mee...
Marco ... Het tekengeld deponeren we in nieuw Trust spelersfonds in British Columbia
Ztjes... wat is het rendement??
Marco ... 100% winstuitkering zonder inleg en jij en Yolanthe worden uitvoerend bestuurslid
Ztjes ... Waarom?
Marco ... daarmee wordt het geheel vrij van belasting.
Ztjes ... is dit niet strafbaar?
Marco ... Nee, deze constructie is toegestaan door onze Belastingdienst. Wordt zelfs door leden van ons Koningshuis gedaan.
Ztjes ... Dan plannen we op zeer korte termijn een meeting en zal ik deze constructie aan mijn financieel adviseur gaan voorleggen.
Marco ... Zullen we in ieder geval een afspraak voor eind van de week plannen?
Ztjes ... Je hoort overmorgen van mij!!!! En Yolanthe zal hier ook blij mee zijn, want ze krijgt voldoende TV-werk in NL aangeboden.

... tuut tuut tuut
Pfoe Klaas Jan en Yolanthe...ach volg dat shit niet ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Marco... hij nogmaals met mij, we hebben een lucratieve mogelijkheid gevonden.
Ztjes ... en waar kom je nu weer mee...
Marco ... Het tekengeld deponeren we in nieuw Trust spelersfonds in British Columbia
Ztjes... wat is het rendement??
Marco ... 100% winstuitkering zonder inleg en jij en Yolanthe worden uitvoerend bestuurslid
Ztjes ... Waarom?
Marco ... daarmee wordt het geheel vrij van belasting.
Ztjes ... is dit niet strafbaar?
Marco ... Nee, deze constructie is toegestaan door onze Belastingdienst. Wordt zelfs door leden van ons Koningshuis gedaan.
Ztjes ... Dan plannen we op zeer korte termijn een meeting en zal ik deze constructie aan mijn financieel adviseur gaan voorleggen.
Marco ... Zullen we in ieder geval een afspraak voor eind van de week plannen?
Ztjes ... Je hoort overmorgen van mij!!!! En Yolanthe zal hier ook blij mee zijn, want ze krijgt voldoende TV-werk in NL aangeboden.

... tuut tuut tuut
Hehehehe wel leuk ouwe....touché
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe wel leuk ouwe....touché
Dank je, maar was ook wel een lekker voorzetje van jouw .... gap
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 22:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dank je, maar was ook wel een lekker voorzetje van jouw .... gap
Ach was om aan te geven dat niemand hier weet wat er speelt....voor we het weten hebben we een Remco kamp en een anti Remco kamp....schieten we ook niks mee op.

Overigens mag jij raden in welk kamp ik zit....
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach was om aan te geven dat niemand hier weet wat er speelt....voor we het weten hebben we een Remco kamp en een anti Remco kamp....schieten we ook niks mee op.

Overigens mag jij raden in welk kamp ik zit....
In hetzelfde "eigen" eigenwijze kamp toch ......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 23:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

In hetzelfde "eigen" eigenwijze kamp toch ......
Nee man...Bergkamp...die houdt ook zijn bek
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man...Bergkamp...die houdt ook zijn bek
Valt volgens mij de laatste tijd wel meer mee, geldt trouwens ook voor mij .....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 23:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Valt volgens mij de laatste tijd wel meer mee, geldt trouwens ook voor mij .....
Inderdaad big mouth....
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

1. Weet je wat belachelijk voor woorden is, meer dan 4 jaar alleen investeren (kopen) in jeugdspelers, waarvan er geen enkele echt is doorgebroken. Het 1e elftal is alleen verder in verval geraakt. Ik heb Wesley bij een falend NL elftal vaak als enige zien bikkelen en proberen er nog iets van te maken en het gevaar dat werd gesticht kwam meestal van zijn voet.
2. Als dat echt zo is, dan moeten het roer echt helemaal om. Maar ons probleem is dat wij niet voor ervaring en gogma willen betalen. PSV heeft 4 jaar geen Champions league gespeeld en toch spelers als Guardado, Moreno en de Jong kunnen halen.
3. Jij komt met je idiote opmerking om spelers bij Barca weg te gaan halen. Niets meer dan sarcasme.
1. Dat betekend niet dat je nu maar even 15 miljoen moet gaan dokken aan teken geld en wat salaris voor een speler die aan het aftakelen is.

2. Ik doelde meer op de supporters die niet snappen hoe je met helden van weleer om moet gaan. 1 Slegte wedstrijd en je wordt tot op het bot kapot gemaakt. Geen club waar de druk zo hoog is als bij Ajax. Ik heb vd vaart en Sneijder gezamenlijk in een interview eens horen zeggen dat de druk zelf bij Madrid een stuk minder in vanuit de supporters.
Het is gewoon helemaal niet leuk om bij Ajax te spelen tegenover andere clubs.
3 prima. Begreep er gewoon niks van.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:34   quote  deeplink  
Grappig stuk over FdB bij Inter. En wij blijven maar talent halen, want we hebben geen ervaring en routine nodig. Er vrede mee hebbend dat we slechts een opleidingsinstituut zijn.

"Ik zie hier dingen op de training die ik bij Ajax nooit heb gezien", vertelde De Boer tegen Voetbal International. "Een voorbeeld: omschakelmomenten zijn in het topvoetbal steeds belangrijker geworden. Als ik zie hoe snel en slim dat hier gebeurt, dat is smullen."

"Ons tweede doelpunt in het oefenduel met Celtic was daar een mooi voorbeeld van. Het gebeurt allemaal in het hoogste tempo en met de hoogste intensiteit. Zonder dat het ten koste gaat van de technische uitvoering. En ze herkennen zelf de momenten waarop ze moeten toeslaan."

De 46-jarige trainer heeft bij Internazionale de beschikking over een geroutineerde selectie. "Miranda vind ik een mooi voorbeeld. Die heerst centraal achterin en straalt echt uit dat je hem niks wijs hoeft te maken. Hij weet precies wanneer hij voor de voetballende oplossing moet kiezen of wanneer de bal de tribune in gerost moet worden. Dat is ervaring."

"Of Gary Medel, een echte pitbull die exact weet hoe hij elk persoonlijk duel moet inschatten. Ook fysiek zie je de verschillen. Als je kijkt naar de benen van Ivan Perisic, daar zit een kracht in... Echt ongelooflijk. Die springt uit stand met gemak over ons allebei heen. En zo hebben we veel sterke gasten met zeer hoge basiskwaliteiten."

Bron : http://www.goal.com/nl/news/546/serie-a/2016/08/26/26881092/de-boer-ik-zie-hier-dingen-op-de-training-die-ik-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:34 schreef Jaccio het volgende:
Grappig stuk over FdB bij Inter. En wij blijven maar talent halen, want we hebben geen ervaring en routine nodig. Er vrede mee hebbend dat we slechts een opleidingsinstituut zijn.

"Ik zie hier dingen op de training die ik bij Ajax nooit heb gezien", vertelde De Boer tegen Voetbal International. "Een voorbeeld: omschakelmomenten zijn in het topvoetbal steeds belangrijker geworden. Als ik zie hoe snel en slim dat hier gebeurt, dat is smullen."

"Ons tweede doelpunt in het oefenduel met Celtic was daar een mooi voorbeeld van. Het gebeurt allemaal in het hoogste tempo en met de hoogste intensiteit. Zonder dat het ten koste gaat van de technische uitvoering. En ze herkennen zelf de momenten waarop ze moeten toeslaan."

De 46-jarige trainer heeft bij Internazionale de beschikking over een geroutineerde selectie. "Miranda vind ik een mooi voorbeeld. Die heerst centraal achterin en straalt echt uit dat je hem niks wijs hoeft te maken. Hij weet precies wanneer hij voor de voetballende oplossing moet kiezen of wanneer de bal de tribune in gerost moet worden. Dat is ervaring."

"Of Gary Medel, een echte pitbull die exact weet hoe hij elk persoonlijk duel moet inschatten. Ook fysiek zie je de verschillen. Als je kijkt naar de benen van Ivan Perisic, daar zit een kracht in... Echt ongelooflijk. Die springt uit stand met gemak over ons allebei heen. En zo hebben we veel sterke gasten met zeer hoge basiskwaliteiten."

Bron : http://www.goal.com/nl/news/546/serie-a/2016/08/26/26881092/de-boer-ik-zie-hier-dingen-op-de-training-die-ik-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
En dat heb ik hier de afgelopen jaren al vaak genoeg geroepen. Er is ervaring en routine nodig om die jonge talenten te begeleiden. Maar de vraag is wel gerechtvaardigd wie daar geschikt en betaalbaar voor is. En de spoeling is daar dun. Overigens wordt ik alleen maar chagrijnig als ik voor de wedstrijd al hoor dat "dit het jongste elftal ooit is". Dan weet ik al hoe fout dat meestal gaat aflopen.
bamirami
 bamirami - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben 53 en heb meer van die seizoenen gezien Peet....is inherent aan onze club ik denk aan iedere club.
Helaas is dit ook zo'n seizoen....maar ga mij niet wijs maken dat een Ziyech van 23 even de kar gaat trekken omdat hij wat leuke dingen heeft laten zien bij een middenmoter.
Verklaar mij maar eens even waarom de clubs niet in de rij staan om die jongen aan te trekken....voor de grote clubs en in mindere mate de middelmoot is 15 miljoen een fooi
Ze wachten allemaal af tot het einde en hopen dan Ziyech voor een prikkie te kunnen kopen ,dat gaat niet gebeuren en hij komt ook niet naar ajax naar geen enkele nederlandse club eerst allemaal FC Twente de grond in trappen nu voor een prikkie binnen halen .
Ik heb niks tegen Ajax mooie club maar gun het nederland nu niet doe maar duitsland .
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat heb ik hier de afgelopen jaren al vaak genoeg geroepen. Er is ervaring en routine nodig om die jonge talenten te begeleiden. Maar de vraag is wel gerechtvaardigd wie daar geschikt en betaalbaar voor is. En de spoeling is daar dun. Overigens wordt ik alleen maar chagrijnig als ik voor de wedstrijd al hoor dat "dit het jongste elftal ooit is". Dan weet ik al hoe fout dat meestal gaat aflopen.
Heb je helemaal gelijk in. Maar als ik dan lees dat ze ruim 15 mln willen neertellen voor een 19-jarige Bailey (die al eens op proef was trouwens en ze al hadden kunnen hebben door hun samenwerking met Trencin toendertijd)

Dan vraag ik me af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn daar.. Niemand kan mij namelijk wijsmaken dat je voor 15 mln (en zelfs 11 mln) niet wat ervaring kan ophalen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Maar als ik dan lees dat ze ruim 15 mln willen neertellen voor een 19-jarige Bailey (die al eens op proef was trouwens en ze al hadden kunnen hebben door hun samenwerking met Trencin toendertijd)

Dan vraag ik me af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn daar.. Niemand kan mij namelijk wijsmaken dat je voor 15 mln (en zelfs 11 mln) niet wat ervaring kan ophalen..
Daarom roep ik, en met mij nog wat anderen, dat Ajax eens moet kijken naar routine en ervaring. Talent is leuk maar wanneer ze door het ijs zakken moet er iemand zijn om ze op te vangen!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom roep ik, en met mij nog wat anderen, dat Ajax eens moet kijken naar routine en ervaring. Talent is leuk maar wanneer ze door het ijs zakken moet er iemand zijn om ze op te vangen!
Exact.

Je zag vorig jaar al (kampioenswedstrijd de Graafschap) dat ze moeilijk met echte druk om kunnen gaan en dat je uit armoede vd Hoorn moet brengen. Haal dan wat ervaring zou je denken.
p111
 p111 - vrijdag 26 augustus 2016 - 09:59   quote  deeplink  
De zoveelste trainer die ook ziet dat je niet verder komt met alleen 11 schoolknapen,het is niet alleen maar een balletje hooghouden maar ook fysiek en mentaal/creatieviteit.
En daarom beste mede fans het moet over een heel andere boeg.
=============================================================================================
Als je zelf niet kunt koppen, zorg dan in elk geval dat je tegenstander dat ook niet kan. Dat leerden wij vroeger", begint Stevens in het NRC Handelsblad. "Zag je de 2-0 van Rostov? Het gemak waarmee die jongen de bal binnen kopte, was zo veelzeggend voor Ajax. Zoals Peter Bosz al terecht opmerkte: je zag de angst. En angst is een slechte raadgever. Ze waren weerloos."

"De wedstrijd bevestigde wat ik jaren geleden al zag aankomen. Dat we zijn doorgeslagen in het aspect balbezit. Net als bij het Nederlands elftal", foetert Stevens vervolgens. De coach stelt dat vergeten wordt dat er ook andere belangrijke aspecten zijn bij voetbal. "Fysiek en mentale hardheid." En dan nog het aankoopbeleid van Marc Overmars, directeur spelersbeleid in Amsterdam.

"Het is moeilijk te zeggen of Ajax niet goed heeft ingekocht. Feit is dat Peter voor zijn aanvallende spel zeker nog twee of drie nieuwe spelers nodig heeft", zegt Stevens, die spelers met creativiteit wil zien bij Ajax. "Ik kan niet in de keuken kijken bij Ajax en weet niet wat de markt aanbiedt, maar het wordt misschien wel tijd dat directeur Marc Overmars meer centen investeert."
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 augustus 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:59 schreef p111 het volgende:
De zoveelste trainer die ook ziet dat je niet verder komt met alleen 11 schoolknapen,het is niet alleen maar een balletje hooghouden maar ook fysiek en mentaal/creatieviteit.
En daarom beste mede fans het moet over een heel andere boeg.
=============================================================================================
Als je zelf niet kunt koppen, zorg dan in elk geval dat je tegenstander dat ook niet kan. Dat leerden wij vroeger", begint Stevens in het NRC Handelsblad. "Zag je de 2-0 van Rostov? Het gemak waarmee die jongen de bal binnen kopte, was zo veelzeggend voor Ajax. Zoals Peter Bosz al terecht opmerkte: je zag de angst. En angst is een slechte raadgever. Ze waren weerloos."

"De wedstrijd bevestigde wat ik jaren geleden al zag aankomen. Dat we zijn doorgeslagen in het aspect balbezit. Net als bij het Nederlands elftal", foetert Stevens vervolgens. De coach stelt dat vergeten wordt dat er ook andere belangrijke aspecten zijn bij voetbal. "Fysiek en mentale hardheid." En dan nog het aankoopbeleid van Marc Overmars, directeur spelersbeleid in Amsterdam.

"Het is moeilijk te zeggen of Ajax niet goed heeft ingekocht. Feit is dat Peter voor zijn aanvallende spel zeker nog twee of drie nieuwe spelers nodig heeft", zegt Stevens, die spelers met creativiteit wil zien bij Ajax. "Ik kan niet in de keuken kijken bij Ajax en weet niet wat de markt aanbiedt, maar het wordt misschien wel tijd dat directeur Marc Overmars meer centen investeert."
Ze zien het gewoon niet.

Er wordt alleen besteed als ze denken dat ze het met veel winst kunnen verkopen.
Er wordt niet gericht gekeken naar wat het elftal nodig heeft, maar naar hoeveel het op kan brengen.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 26 augustus 2016 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

1. Dat betekend niet dat je nu maar even 15 miljoen moet gaan dokken aan teken geld en wat salaris voor een speler die aan het aftakelen is.

2. Ik doelde meer op de supporters die niet snappen hoe je met helden van weleer om moet gaan. 1 Slegte wedstrijd en je wordt tot op het bot kapot gemaakt. Geen club waar de druk zo hoog is als bij Ajax. Ik heb vd vaart en Sneijder gezamenlijk in een interview eens horen zeggen dat de druk zelf bij Madrid een stuk minder in vanuit de supporters.
Het is gewoon helemaal niet leuk om bij Ajax te spelen tegenover andere clubs.
3 prima. Begreep er gewoon niks van.
1. Klopt, en ik zeg niet dat Wesley voor ons de oplossing is. Maar hij verdient €3,2 miljoen. Geef hem 6 miljoen tekengeld voor 2 jaar en een salaris van €2 miljoen. Komt hij netto per jaar op ongeveer hetzelfde uit, als in Turkije. Dat kost je dan €5 miljoen per jaar, die moet worden afgeschreven. Wat hebben ons de aankopen uit Denemarken niet allemaal gekost, zoals Boilesen, Fisher, Anderson.
2. Spelers afbranden heeft inderdaad weinig nut. Alleen zijn dit voor de doorsnee supporter het zichtbaar bewijs van falend beleid. Maar ik weet zeker dat de druk nu voor Wesley nog veel hoger is, alleen in Turkije is de trainer uiteindelijk de zondebok.
3. Oke

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat heb ik hier de afgelopen jaren al vaak genoeg geroepen. Er is ervaring en routine nodig om die jonge talenten te begeleiden. Maar de vraag is wel gerechtvaardigd wie daar geschikt en betaalbaar voor is. En de spoeling is daar dun. Overigens wordt ik alleen maar chagrijnig als ik voor de wedstrijd al hoor dat "dit het jongste elftal ooit is". Dan weet ik al hoe fout dat meestal gaat aflopen.
Ik denk dat een heel groot deel daar hetzelfde over denkt..

Alleen zijn er helaas mensen die denken dat die of die wel even komt..
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 09:59 schreef p111 het volgende:
De zoveelste trainer die ook ziet dat je niet verder komt met alleen 11 schoolknapen,het is niet alleen maar een balletje hooghouden maar ook fysiek en mentaal/creatieviteit.
En daarom beste mede fans het moet over een heel andere boeg.
=============================================================================================
Als je zelf niet kunt koppen, zorg dan in elk geval dat je tegenstander dat ook niet kan. Dat leerden wij vroeger", begint Stevens in het NRC Handelsblad. "Zag je de 2-0 van Rostov? Het gemak waarmee die jongen de bal binnen kopte, was zo veelzeggend voor Ajax. Zoals Peter Bosz al terecht opmerkte: je zag de angst. En angst is een slechte raadgever. Ze waren weerloos."

"De wedstrijd bevestigde wat ik jaren geleden al zag aankomen. Dat we zijn doorgeslagen in het aspect balbezit. Net als bij het Nederlands elftal", foetert Stevens vervolgens. De coach stelt dat vergeten wordt dat er ook andere belangrijke aspecten zijn bij voetbal. "Fysiek en mentale hardheid." En dan nog het aankoopbeleid van Marc Overmars, directeur spelersbeleid in Amsterdam.

"Het is moeilijk te zeggen of Ajax niet goed heeft ingekocht. Feit is dat Peter voor zijn aanvallende spel zeker nog twee of drie nieuwe spelers nodig heeft", zegt Stevens, die spelers met creativiteit wil zien bij Ajax. "Ik kan niet in de keuken kijken bij Ajax en weet niet wat de markt aanbiedt, maar het wordt misschien wel tijd dat directeur Marc Overmars meer centen investeert."
Stevens.. Daarna maar gestopt met lezen.

Een trainer die al 16 jaar geen fatsoenlijke prijs gepakt heeft en in zijn hele carriere slechts 1 fatsoenlijke prijs kan je niet serieus nemen.. Sorry wil heel graag naar meningen luisteren van echte top trainers..

Overigens kan het maarzo dat ie nu gelijk heeft hoor, maar kom op zeg, Stevens, dat is dezelfde waarde als een van de posters hier..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Stevens.. Daarna maar gestopt met lezen.

Een trainer die al 16 jaar geen fatsoenlijke prijs gepakt heeft en in zijn hele carriere slechts 1 fatsoenlijke prijs kan je niet serieus nemen.. Sorry wil heel graag naar meningen luisteren van echte top trainers..

Overigens kan het maarzo dat ie nu gelijk heeft hoor, maar kom op zeg, Stevens, dat is dezelfde waarde als een van de posters hier..
Net als Bosz dus....
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 10:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

1. Klopt, en ik zeg niet dat Wesley voor ons de oplossing is. Maar hij verdient €3,2 miljoen. Geef hem 6 miljoen tekengeld voor 2 jaar en een salaris van €2 miljoen. Komt hij netto per jaar op ongeveer hetzelfde uit, als in Turkije. Dat kost je dan €5 miljoen per jaar, die moet worden afgeschreven. Wat hebben ons de aankopen uit Denemarken niet allemaal gekost, zoals Boilesen, Fisher, Anderson.
2. Spelers afbranden heeft inderdaad weinig nut. Alleen zijn dit voor de doorsnee supporter het zichtbaar bewijs van falend beleid. Maar ik weet zeker dat de druk nu voor Wesley nog veel hoger is, alleen in Turkije is de trainer uiteindelijk de zondebok.
3. Oke
1 Ik zeg ook niet dat sommige dingen onmogelijk zijn. Maar daar heb je wel de steun van de beleidsbepalers ( RVC) voor nodig, en ik denk echt dat daar het grote probleem zit.
2 Ik denk niet dat dit zo is.. Daar is het meer emotie, hier zeikt men ook als het wel goed gaat.. En dat gewoon 365 dagen per jaar..
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Net als Bosz dus....
Jazeker.. Zijn mening kan me ook weinig boeien..

Zijn speelwijze is wat ik belangrijk vind..

Dat de mening van een trainer er net zo veel toe doet als die van een forum lid wil overigens niet zeggen dat iemand geen goede trainer kan zijn..

Bosz overigens nog niet zo lang in het vak. Stevens inmiddels 123 jaar..
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Stevens.. Daarna maar gestopt met lezen.

Een trainer die al 16 jaar geen fatsoenlijke prijs gepakt heeft en in zijn hele carriere slechts 1 fatsoenlijke prijs kan je niet serieus nemen.. Sorry wil heel graag naar meningen luisteren van echte top trainers..

Overigens kan het maarzo dat ie nu gelijk heeft hoor, maar kom op zeg, Stevens, dat is dezelfde waarde als een van de posters hier..
Vuile klootzak......!!!

Als je het filmpje kent, tenminste. Anders een aanrader...!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Komt die reddende engel nou? Met Ziyech erbij worden we zeker kampioen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Kampioen van Marokko of?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:04 schreef Loetje het volgende:
Kampioen van Marokko of?
Ja dat denk ik wel! ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel! ;-)
Dan verliezen we van Raya Casablanca
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Spelen in het stade Mohammed. Wie wil dat nou niet...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 augustus 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Komt die reddende engel nou? Met Ziyech erbij worden we zeker kampioen.
Pff duurt wel lang he!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff duurt wel lang he!
Lang verwacht, niet verzwegen, nooit gedacht, nooit gekregen.....halleluja
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 13:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vuile klootzak......!!!

Als je het filmpje kent, tenminste. Anders een aanrader...!
Huh??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff duurt wel lang he!
Kan niet lang genoeg duren! ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh??
We hadden het over Stevens die zomaar wat roept. Bij VI laten ze regelmatig een filmpje zien van hem waar die helemaal uit zijn plaat gaat en dat roept. Moet je voor de gein eens opzoeken.
baco74
 baco74 - vrijdag 26 augustus 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

We hadden het over Stevens die zomaar wat roept. Bij VI laten ze regelmatig een filmpje zien van hem waar die helemaal uit zijn plaat gaat en dat roept. Moet je voor de gein eens opzoeken.
Hij blijft leuk.

Eentje van Rinus Israel zal ik ook nooit vergeten:

Loetje
 Loetje - vrijdag 26 augustus 2016 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:02 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hij blijft leuk.

Eentje van Rinus Israel zal ik ook nooit vergeten:

[ filmpje ]
Whahahahahaha, good old times...
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

We hadden het over Stevens die zomaar wat roept. Bij VI laten ze regelmatig een filmpje zien van hem waar die helemaal uit zijn plaat gaat en dat roept. Moet je voor de gein eens opzoeken.
Oke, gaan we doen.. Maar niet vandaag..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 17 februari 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 15:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Typetje Bakircioģlu, ook zo'n net niet bij een grote club...

Optyfen met die iele krulslof!!
Zo dacht ik er toen over en nu nog steeds. Als Ajax (of hijzelf) scoort, juicht hij nauwelijks...

Opbokken!

Ps. Lees ff de eerste post van dit topic :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 19:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zo dacht ik er toen over en nu nog steeds. Als Ajax (of hijzelf) scoort, juicht hij nauwelijks...

Opbokken!

Ps. Lees ff de eerste post van dit topic :)
Ik ook! Dus helemaal gelijk! ;-)

Maar ja, ik haat dan ook Marokkanen volgens sommigen hier!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2018 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 18 februari 2018 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ook! Dus helemaal gelijk! ;-)

Maar ja, ik haat dan ook Marokkanen volgens sommigen hier!
Ja en? Dat is een gave pik!
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 11:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja en? Dat is een gave pik!
Ik haat Berbers, Antilianen en overal waar je zon beetje 'anen' achter kan plakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 11:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik haat Berbers, Antilianen en overal waar je zon beetje 'anen' achter kan plakken.
Bananen??? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 11:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja en? Dat is een gave pik!
Ik heb nu diverse statistieken onderuit geluld hier, tezamen met Loetje. Daarbij de oorsprong en de werkelijkheid achter de feiten opgezocht. Ik vind het verder best. Sommigen bekritiseren hier spelers, terwijl die statistieken gezien veel beter spel overleg, maar niet zo aanwezig zijn.

Daarnaast merk ik, dat volgens velen hier, het nooit aan Ziyech ligt maar altijd aan een medespeler. Als hij dan echt de beste zou zijn van Ajax vind ik het raar dat de echt grote clubs langs hem heen kijken.

Maar zoals gezegd, de statistieken spreken boekdelen. En helemaal als je ze gaat uittrekken en de werkelijkheid achter de statistieken gaat zoeken.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 12:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb nu diverse statistieken onderuit geluld hier, tezamen met Loetje. Daarbij de oorsprong en de werkelijkheid achter de feiten opgezocht. Ik vind het verder best. Sommigen bekritiseren hier spelers, terwijl die statistieken gezien veel beter spel overleg, maar niet zo aanwezig zijn.

Daarnaast merk ik, dat volgens velen hier, het nooit aan Ziyech ligt maar altijd aan een medespeler. Als hij dan echt de beste zou zijn van Ajax vind ik het raar dat de echt grote clubs langs hem heen kijken.

Maar zoals gezegd, de statistieken spreken boekdelen. En helemaal als je ze gaat uittrekken en de werkelijkheid achter de statistieken gaat zoeken.
En dan nog snappen ze het niet. En zijn we ineens de Messias hier terwijl die zelf jarenlang het mannetje probeerde uit te hangen. Sorry, maar ik lach me echt kapot ouwe.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 12:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan nog snappen ze het niet. En zijn we ineens de Messias hier terwijl die zelf jarenlang het mannetje probeerde uit te hangen. Sorry, maar ik lach me echt kapot ouwe.
Nee man, wij zijn racisten en haten Marokkanen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee man, wij zijn racisten en haten Marokkanen.
Laatste klopt in mijn geval ook wel en daardoor zal ik wel een racist zijn. Alleen als je geen verschil ziet tussen kritiek of racisme ben je zelf ook rijp voor een tehuis hoor...
AkaS
 AkaS - zondag 18 februari 2018 - 12:54   quote  deeplink  
In het kader van racisme...

Ziyech was een voetballer die toevallig Marokkaan is.
Nu is hij een Marokkaan die toevallig voetbalt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 12:59   quote  deeplink  
Whahahahahahaahaha, geweldig dit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Papegaai Topic









0.0119898