BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Papegaai Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 07:58   quote  deeplink  
Dus HUMMEL10 en AJAX WARRIOR........... we hebben geen versterkingen nodig. Ze hadden alleen gisteren Westermann er in moeten zetten. Was het zeker goed gekomen. Slaap lekker jongens. Er zijn gelukkig nog wel mensen die er anders over denken.
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 08:25   quote  deeplink  
Sorry HUMMEL10. Ik lees uit jouw berichtjes dat wij in grote lijnen de zelfde visie hebben. Ik weet ook niet waarom ik jou benoemde in voorgaand bericht.
hjf
 hjf - donderdag 25 augustus 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 07:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ghazi mag de komende maand wissel en aan zn snelheid+instelling gaan werken..
Ik zou hem eerder verkopen.
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 08:45   quote  deeplink  
Ik word echter moe van die mensen die tegen beter weten in het gehele beleid van onze club verdedigen. Die RVC en technisch hart helpen Ajax naar de afgrond. Waar zijn de mensen met een ajaxhart zoals een Van Praag en Van Os. We moeten het nu hebben van een populist die naast zijn directiezetel bij een groot bedrijf ook iets voor Ajax doet. Klinkt lekker op kantoor. Dat zijn die RVC mannetjes die het voor het zeggen hebben. Een sterk tegenwicht is dan noodzakelijk. Maar als je dan een TD hebt die klakkeloos uitvoert wat die ijslollyverkopers zeggen en daar ieder jaar een vette bonus voor krijgt is het einde helemaal zoek. Ook onze Oor ( van de Sar) doet hier in mee. Daarom blijven de goeie ( vaak wat duurdere ) spelers weg uit Amsterdam. Niet dat ze niet willen maar ze worden niet gevraagd omdat de prijs te hoog is. Het beleid is daar niet op ingericht. Liever goedkoop huren ( Traore en Krul). Die gehuurde spelers vertrekken echter na een jaar weer. Dat zou op zich niet zo'n ramp zijn als er echt goeie jeugd klaar stond. De toppers worden echter al uit de jeugd weg geplukt en vertrekken naar de grote europese clubs. Wat er dan overblijft is vaak net niet het niveau voor een topclub. Als er dan ook nog geen enkele voetballer van meerwaarde in je elftal staat die deze jonge gasten naar een hoger niveau zou kunnen tillen is de trend gezet ( voetbal van afgelopen twee jaar ).
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Daarom Ziyech , een ervaren verdiger en een ervaren aanvaller
hjf
 hjf - donderdag 25 augustus 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:45 schreef schaamluis het volgende:
Ik word echter moe van die mensen die tegen beter weten in het gehele beleid van onze club verdedigen. Die RVC en technisch hart helpen Ajax naar de afgrond. Waar zijn de mensen met een ajaxhart zoals een Van Praag en Van Os. We moeten het nu hebben van een populist die naast zijn directiezetel bij een groot bedrijf ook iets voor Ajax doet. Klinkt lekker op kantoor. Dat zijn die RVC mannetjes die het voor het zeggen hebben. Een sterk tegenwicht is dan noodzakelijk. Maar als je dan een TD hebt die klakkeloos uitvoert wat die ijslollyverkopers zeggen en daar ieder jaar een vette bonus voor krijgt is het einde helemaal zoek. Ook onze Oor ( van de Sar) doet hier in mee. Daarom blijven de goeie ( vaak wat duurdere ) spelers weg uit Amsterdam. Niet dat ze niet willen maar ze worden niet gevraagd omdat de prijs te hoog is. Het beleid is daar niet op ingericht. Liever goedkoop huren ( Traore en Krul). Die gehuurde spelers vertrekken echter na een jaar weer. Dat zou op zich niet zo'n ramp zijn als er echt goeie jeugd klaar stond. De toppers worden echter al uit de jeugd weg geplukt en vertrekken naar de grote europese clubs. Wat er dan overblijft is vaak net niet het niveau voor een topclub. Als er dan ook nog geen enkele voetballer van meerwaarde in je elftal staat die deze jonge gasten naar een hoger niveau zou kunnen tillen is de trend gezet ( voetbal van afgelopen twee jaar ).
Het probleem is ook dat in een bedrijf als AFC Ajax NV politiek wordt bedreven en tot kunst is verheven. Dat gebeurt nu eenmaal in ter beurze genoteerde ondernemingen. Ik kan dat weten, omdat ik bij dit soort ondernemingen werkzaam ben geweest c.q. opdrachten heb uitgevoerd als interim adviseur. En waar ook ter wereld er sprake is van politiek bedrijven, daar gaat een land of bedrijf mee naar de kloten. Voorbeelden hoef ik niet te noemen. Die weten jullie zelf ook wel te noemen. We zien het nu van dichtbij gebeuren. Conclusie: we moeten van de beurs af en onze club als voetbalclub weer terug krijgen. Met een paniekaankoop als Ziyech gaat het je dit jaar ook niet lukken. Eerst de puinhoop opruimen en dan weer gaan bouwen.
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 07:29 schreef Hummel10 het volgende:
Nog steeds geen Ziyech?

Wat moet er veranderen en op welke positie moet er iets bij?

------Krul------
Tete?--Veltman?--Riedewald?--Dijks?
---Gudelj?--Bazoer? --Klaassen?
Ghazi?--Traore?-- Younes?

Op basis van gisteren moet er verdedigend iets veranderen op je middenveld en in de aanval suggesties? Achterin geen idee!
Middenveld creatieve speler!

Voorin geen Ghazi! Traore-Dolberg-Younes lijkt me een optie en anders Cerny.
Cassierra mag ook nog
Ik zou Traore er gewoon afhalen, of vanaf een andere positie laten spelen..

Dolberg laat momenteel meer zien dan Traore..
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Ik zou als ik Bosz was als volgt de boel inzetten..

Krul
Tete Veltman Riedewald Dijks
Gudelj
Klaassen Nouri
Cerny Dolberg Youness.

Dit als er geen aankopen meer bij gaan komen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 augustus 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 07:58 schreef schaamluis het volgende:
Dus HUMMEL10 en AJAX WARRIOR........... we hebben geen versterkingen nodig. Ze hadden alleen gisteren Westermann er in moeten zetten. Was het zeker goed gekomen. Slaap lekker jongens. Er zijn gelukkig nog wel mensen die er anders over denken.
Waar the fuck zeg ik dat???? Je moet geen dingen roepen die er niet zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:25 schreef schaamluis het volgende:
Sorry HUMMEL10. Ik lees uit jouw berichtjes dat wij in grote lijnen de zelfde visie hebben. Ik weet ook niet waarom ik jou benoemde in voorgaand bericht.
Haha ik schrok al
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:26 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zou hem eerder verkopen.
30 miljoen vragen
hjf
 hjf - donderdag 25 augustus 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

30 miljoen vragen
En voor 15 breng ik hem persoonlijk weg. Moeten ze wel mijn reis- en verblijfkosten betalen. Want ik wil het wel kunnen vieren.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:53 schreef remco k het volgende:
Ik zou als ik Bosz was als volgt de boel inzetten..

Krul
Tete Veltman Riedewald Dijks
Gudelj
Klaassen Nouri
Cerny Dolberg Youness.

Dit als er geen aankopen meer bij gaan komen....
Dat stond er onder.. Traore van rechts kan met Dolberg spits en Younes links of je gaat inderdaad met Cerny spelen en dan mag Traore van mij ook wel ipv Younes.
Dan Krijg je Cerny-Dolberg-Traore dan heb je snelle vleugels en een afmaker.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:53 schreef hjf het volgende:

[..]

En voor 15 breng ik hem persoonlijk weg. Moeten ze wel mijn reis- en verblijfkosten betalen. Want ik wil het wel kunnen vieren.
Gedurende 1 week op een mooie locatie..
hjf
 hjf - donderdag 25 augustus 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gedurende 1 week op een mooie locatie..
Malediven. Kan ik je aanraden. Ben er al twee keer geweest.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 25 augustus 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:53 schreef remco k het volgende:
Ik zou als ik Bosz was als volgt de boel inzetten..

Krul
Tete Veltman Riedewald Dijks
Gudelj
Klaassen Nouri
Cerny Dolberg Youness.

Dit als er geen aankopen meer bij gaan komen....
Prima opstelling, alleen zou ik liever riedewald op het middenveld zien ipv gudelj.Achterin dan maar proberen met Veltman en Sanchez centraal....
Peter1956
 Peter1956 - donderdag 25 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:53 schreef remco k het volgende:
Ik zou als ik Bosz was als volgt de boel inzetten..

Krul
Tete Veltman Riedewald Dijks
Gudelj
Klaassen Nouri
Cerny Dolberg Youness.

Dit als er geen aankopen meer bij gaan komen....
Hoelang laten we ons zand in de ogen strooien door het feit dat we het wel redden met piepjonge spelers. Al jarenlang worden de supporters zoet gehouden met al die talenten die er aan staan te komen. Ik ben er klaar mee en wanneer ik zo de verschillende berichten lees ben ik niet de enige. Een oplossing zou moeten zijn een combinatie eigenopleiding en een meer realistische samenstelling van Ajax1. Hooguit 2 a 3 spelers <20 jaar. Minimaal 4 a 5 spelers rond de 25 jaar een 1 a 2 rond de 30.
Peter1956
 Peter1956 - donderdag 25 augustus 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:57 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Hoelang laten we ons zand in de ogen strooien door het feit dat we het wel redden met piepjonge spelers. Al jarenlang worden de supporters zoet gehouden met al die talenten die er aan staan te komen. Ik ben er klaar mee en wanneer ik zo de verschillende berichten lees ben ik niet de enige. Een oplossing zou moeten zijn een combinatie eigenopleiding en een meer realistische samenstelling van Ajax1. Hooguit 2 a 3 spelers <20 jaar. Minimaal 4 a 5 spelers rond de 25 jaar een 1 a 2 rond de 30.
En laten we nu eens afstappen dat we

alleen spelers willen die het zogenaamde "Ajaxspelletje" beheersen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:00 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

En laten we nu eens afstappen dat we

alleen spelers willen die het zogenaamde "Ajaxspelletje" beheersen.
Zoals je gisteren hebt kunnen zien is het Ajax spelletje morsdood. We hebben behoefte aan een selectie die in balans is en over voldoende kwaliteit beschikt. Gisteren liep het dun door de broek bij je "routiniers".
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:09 schreef hjf het volgende:

[..]

Malediven. Kan ik je aanraden. Ben er al twee keer geweest.
Drenthe is het nu ook lekker warm zal Marc zeggen!
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Dubbel post.
Mijn elftal met echte versterkingen en een middenveld die de bal wilt hebben en er ook nog iets nuttigs mee kan doen:

"Krul"
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Nouri - "Sneijder"
Thaoré - "Huntelaar" - Younes

Deze kwaliteitsinjectie levert op korte termijn rendement. Bosz kan zijn geliefd spelletje spelen. En bij de winterstop kunnen we kijken of er nog een injectie voor onze verdediging noodzakelijk is. En voor de TH en RvC, de mannetjes tussen haakjes kosten geld en gaan niets meer opleveren. Aandeelhouders pak je verlies!!!!! Kunnen we erna van de beurs af!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes --
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Goed zo Peter 1956. Gelukkig zijn er nog een aantal die jouw visie delen. Helemaal mee eens. Niet het Ajaxspelletje is zaligmakend maar de spelers die je in je selectie hebt. En wij lopen momenteel niet over van kwaliteit.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:17 schreef schaamluis het volgende:
Goed zo Peter 1956. Gelukkig zijn er nog een aantal die jouw visie delen. Helemaal mee eens. Niet het Ajaxspelletje is zaligmakend maar de spelers die je in je selectie hebt. En wij lopen momenteel niet over van kwaliteit.
Gelukkig zijn er meer "azijnzeikerds" inderdaad. Alleen is dit al veel langer aan de gang maar verbloemde de kampioenschappen een hoop. In die periode was ik ook heel kritisch maar als je wint is er weinig aan de hand toch? Laatste tijd veel milder al doen zulke verlies periodes gewoon pijn. Net als Red bull thuis(waar ik wel 90 minuten ben blijven zitten),
Zwolle en natuurlijk het fiasco tegen de Graafschap.

Had echt goede hoop een trainer die aanvallender wilt spelen. Twee Colombianen een Duitser en Traore aan de selectie toegevoegd. Ik had er weer zin in. Wat denk je kunnen deze spelers niet veel meer dan op balbezit spelen en beginnen gelijk anoniem te janken. Laten ze het tegen clubs als Roda, Willem 2 en Rostov compleet lopen. Zulke jongens moeten zich diep schamen dat ze zich Ajacied noemen.
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 13:30   quote  deeplink  
Het blijft gewoon ajax onwaardig. Waar je een speller uit de huidige selectie ook neer zet. Vroeger hadden we nog wel eens 1 of twee matige spelers. Nu hebben we er zeven. De rest kun je zo bij GA EAGLES onderbrengen. Dus ook onze reserves.
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 13:34   quote  deeplink  
Maar............wat nu. Peter Bosch er uit schoppen is echt geen goeie keus. Dat is het probleem niet. We weten eigenlijk allemaal wel waar het probleem zit. Nieuwe revolutie???
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat stond er onder.. Traore van rechts kan met Dolberg spits en Younes links of je gaat inderdaad met Cerny spelen en dan mag Traore van mij ook wel ipv Younes.
Dan Krijg je Cerny-Dolberg-Traore dan heb je snelle vleugels en een afmaker.
Youness zou altijd spelen.
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:57 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Hoelang laten we ons zand in de ogen strooien door het feit dat we het wel redden met piepjonge spelers. Al jarenlang worden de supporters zoet gehouden met al die talenten die er aan staan te komen. Ik ben er klaar mee en wanneer ik zo de verschillende berichten lees ben ik niet de enige. Een oplossing zou moeten zijn een combinatie eigenopleiding en een meer realistische samenstelling van Ajax1. Hooguit 2 a 3 spelers <20 jaar. Minimaal 4 a 5 spelers rond de 25 jaar een 1 a 2 rond de 30.
Gaat nooit gebeuren. En is ook nooit zo geweest. En is ook helemaal niet nodig. Ervaring is zeker wel nodig hoor. Maar niet zoals jij het vraagt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Zolang sparen belangrijker is voor sommige beleidsbepalers zal er toch niets veranderen. Ze hadden pak hem beet "100" miljoen op de bank vervolgens gaan er nog wat spelers weg. Er werd altijd geroepen als er niemand vertrekt komt er niks bij. Dan verkoop je Millik voor 35 miljoen een absolute bonus dan huur je voor 2 miljoen Traore. Zet dan in op 1 of 2 of desnoods 3 bonus spelers om toe te voegen aan je selectie. Wat doet Ajax? Sparen en falen..
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:12 schreef Ztjes het volgende:
Dubbel post.
Mijn elftal met echte versterkingen en een middenveld die de bal wilt hebben en er ook nog iets nuttigs mee kan doen:

"Krul"
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Nouri - "Sneijder"
Thaoré - "Huntelaar" - Younes

Deze kwaliteitsinjectie levert op korte termijn rendement. Bosz kan zijn geliefd spelletje spelen. En bij de winterstop kunnen we kijken of er nog een injectie voor onze verdediging noodzakelijk is. En voor de TH en RvC, de mannetjes tussen haakjes kosten geld en gaan niets meer opleveren. Aandeelhouders pak je verlies!!!!! Kunnen we erna van de beurs af!!!!
Waarom spelers noemen die zelf aangeven gewoon niet te willen komen?

Ik zou wat jongens van barca halen. Die willen namelijk ook niet.
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er meer "azijnzeikerds" inderdaad. Alleen is dit al veel langer aan de gang maar verbloemde de kampioenschappen een hoop. In die periode was ik ook heel kritisch maar als je wint is er weinig aan de hand toch? Laatste tijd veel milder al doen zulke verlies periodes gewoon pijn. Net als Red bull thuis(waar ik wel 90 minuten ben blijven zitten),
Zwolle en natuurlijk het fiasco tegen de Graafschap.

Had echt goede hoop een trainer die aanvallender wilt spelen. Twee Colombianen een Duitser en Traore aan de selectie toegevoegd. Ik had er weer zin in. Wat denk je kunnen deze spelers niet veel meer dan op balbezit spelen en beginnen gelijk anoniem te janken. Laten ze het tegen clubs als Roda, Willem 2 en Rostov compleet lopen. Zulke jongens moeten zich diep schamen dat ze zich Ajacied noemen.
Het enige waar je over klaagt os de selectie. Het probleem zit veel dieper bij Ajax. En de mensen die daarover discussiëren worden geen azijnzeikerd genoemd.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom spelers noemen die zelf aangeven gewoon niet te willen komen?

Ik zou wat jongens van barca halen. Die willen namelijk ook niet.
Met het beoogde transfer bedrag van Bailey gaan we naar Wesley, wedden dat hij komt!

Geen enkele speler die aan onze eisen voldoet! Kunnen een bal aannemen zonder dat hij van de voet afspringt, aangespeeld worden in de dekking en dan niet gelijk de bal met de borst, knie of zo doorspelen na een tegenstander, elke bal moet naar links of rechts of naar achter worden gespeeld, maar nooit naar voeren, de spelers zijn allemaal ouder dan 25 jaar, etc.. Iniesta voldoet aan geen enkele eis!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:58 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Met het beoogde transfer bedrag van Bailey gaan we naar Wesley, wedden dat hij komt!

Geen enkele speler die aan onze eisen voldoet! Kunnen een bal aannemen zonder dat hij van de voet afspringt, aangespeeld worden in de dekking en dan niet gelijk de bal met de borst, knie of zo doorspelen na een tegenstander, elke bal moet naar links of rechts of naar achter worden gespeeld, maar nooit naar voeren, etc., etc.. Iniesta voldoet aan geen enkele eis!!
1 het zou te belachelijk voor woorden zijn als je dat doet, want ook van hem weet je totaal niet zeker of hij dat brengt wat ie moet brengen. Dat is hem namelijk bij het NL elftal ook totaal niet gelukt, dus waarom nu wel?
2 Zelfs dan verwacht ik niet dat ie komt, het is voor een oud spelers ook helemaal niet leuk om bij Ajax te gaan ballen, waarom zou je dat dan in hemelsnaam doen? Je gooit enkel en alleen je eigen naam te grabbel..

3, je laatste alinea is een bijzonder verhaal, kan er geen touw aan vast knopen.
p111
 p111 - donderdag 25 augustus 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:58 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Met het beoogde transfer bedrag van Bailey gaan we naar Wesley, wedden dat hij komt!

Geen enkele speler die aan onze eisen voldoet! Kunnen een bal aannemen zonder dat hij van de voet afspringt, aangespeeld worden in de dekking en dan niet gelijk de bal met de borst, knie of zo doorspelen na een tegenstander, elke bal moet naar links of rechts of naar achter worden gespeeld, maar nooit naar voeren, de spelers zijn allemaal ouder dan 25 jaar, etc.. Iniesta voldoet aan geen enkele eis!!
Het werd gisteren nog eens getoond bij Fox al onze voorhoedespelers stonden op de helft van die slagers uit Rusland met hun gezicht naar Cillissen en elke bal die ze kregen aangespeeld werd weer netjes terug gespeeld.De angst liep uit hun broekspijp als 2 of 3 ballen diep hebt zien gaan van Ajax dat was dan in de laatste 5 minuten toen ze 4-0 achter stonden,mijn god dat zooitje is totaal
gebrainwasht,de erfenis van Frankie.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

1 het zou te belachelijk voor woorden zijn als je dat doet, want ook van hem weet je totaal niet zeker of hij dat brengt wat ie moet brengen. Dat is hem namelijk bij het NL elftal ook totaal niet gelukt, dus waarom nu wel?
2 Zelfs dan verwacht ik niet dat ie komt, het is voor een oud spelers ook helemaal niet leuk om bij Ajax te gaan ballen, waarom zou je dat dan in hemelsnaam doen? Je gooit enkel en alleen je eigen naam te grabbel..

3, je laatste alinea is een bijzonder verhaal, kan er geen touw aan vast knopen.
1. Weet je wat belachelijk voor woorden is, meer dan 4 jaar alleen investeren (kopen) in jeugdspelers, waarvan er geen enkele echt is doorgebroken. Het 1e elftal is alleen verder in verval geraakt. Ik heb Wesley bij een falend NL elftal vaak als enige zien bikkelen en proberen er nog iets van te maken en het gevaar dat werd gesticht kwam meestal van zijn voet.
2. Als dat echt zo is, dan moeten het roer echt helemaal om. Maar ons probleem is dat wij niet voor ervaring en gogma willen betalen. PSV heeft 4 jaar geen Champions league gespeeld en toch spelers als Guardado, Moreno en de Jong kunnen halen.
3. Jij komt met je idiote opmerking om spelers bij Barca weg te gaan halen. Niets meer dan sarcasme.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 19:19   quote  deeplink  
1 Dan moet je de jeugd echt meer gaan inbrengen....in mijn ogen konden DeBoer en Bosz broers zijn....ze durven het niet aan.
We hebben niks te verliezen dus geef ze speelminuten vooral Dolberg en Nouri.
2 Tuurlijk komen dat soort spelers niet....kom op Ztjes ik had je hoger ingeschat.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
1 Dan moet je de jeugd echt meer gaan inbrengen....in mijn ogen konden DeBoer en Bosz broers zijn....ze durven het niet aan.
We hebben niks te verliezen dus geef ze speelminuten vooral Dolberg en Nouri.
2 Tuurlijk komen dat soort spelers niet....kom op Ztjes ik had je hoger ingeschat.
1 Geef ik ook aan in mijn opstelling. Geef de talentvolle jeugdspelers de kans!
2 Alleen wil ik ze niet laten verzuipen in team zonder ervaring.
Ik weet ook dat het bijna onmogelijk is, maar ga dan voor minimaal 2 spellers met internationale ervaring van rond de 27 jaar. Het liefs NL spelers, dan buitenlandse, maar niets doen, is al jaren gebleken ook geen optie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:28 schreef Ztjes het volgende:

[..]

1 Geef ik ook aan in mijn opstelling. Geef de talentvolle jeugdspelers de kans!
2 Alleen wil ik ze niet laten verzuipen in team zonder ervaring.
Ik weet ook dat het bijna onmogelijk is, maar ga dan voor minimaal 2 spellers met internationale ervaring van rond de 27 jaar. Het liefs NL spelers, dan buitenlandse, maar niets doen, is al jaren gebleken ook geen optie
Nee omdat niemand wil Ztjes....Pfffff is het zo moeilijk ??
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee omdat niemand wil Ztjes....Pfffff is het zo moeilijk ??
Nenam, dat wil en kan ik niet geloven. Ja, want onze talentjes worden stuk voor stuk te grabbel gegooid in het grote mannen competitie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nenam, dat wil en kan ik niet geloven. Ja, want onze talentjes worden stuk voor stuk te grabbel gegooid in het grote mannen competitie.
Weetje Ztje....dan geloof je het niet, eens ga je inzien dat de toppers of terug kerende gewenste spelers niet meer naar de ED komen....die jongens zijn miljoenen netto gewend en die weigeren hun centen in een of ander spelersfonds te storten.
Geef ze ongelijk....zij willen zich financieel onafhankelijk spelen en dat gaat je niet lukken in Nederland.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weetje Ztje....dan geloof je het niet, eens ga je inzien dat de toppers of terug kerende gewenste spelers niet meer naar de ED komen....die jongens zijn miljoenen netto gewend en die weigeren hun centen in een of ander spelersfonds te storten.
Geef ze ongelijk....zij willen zich financieel onafhankelijk spelen en dat gaat je niet lukken in Nederland.
De meeste zijn allang financieel onafhankelijk. Maak ze belangrijk, geef ze een optie voor na hun actieve carriere.
Want met geld alleen ga je ze niet meer binnen halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De meeste zijn allang financieel onafhankelijk. Maak ze belangrijk, geef ze een optie voor na hun actieve carriere.
Want met geld alleen ga je ze niet meer binnen halen.
Marco...Jooh Ztjes (kjh)....met Marco van Ajax
Ztjes (kjh)...Jooh Marco...mooie baan ouwe, zou ik ook wel willen
Marco..Proest daar gaat mijn koffie...KJ wie weet
Ztjes...what,s up ouwe krijg nog geld van het pokeren
Marco...komt goed gap ik ben loaded, maar vraagje ??
Ztjes...shoot maar gap
Marco...wil je voor ons komen voetballen ?
Ztjes... Shure waarom niet, wat schuift het ?
Marco...dat weet je 1 miljoen bruto en misschien kunnen we wat regelen
Ztjes...jaja dat miljoen kennen we...hoop belasting en een spelersfonds waar ik niks mee kan
Marco...doe niet zo moeilijk man,we hebben je nodig
Ztjes...mijn vrouw en kinderen ook Marco...ben nog geen 35 en moet me binnen spelen
Marco....valt toch wel een mouw aan te passen gap.
Ztjes...praten kan altijd 1 miloen netto plus tekengeld kan mijn vrouw ook naar de PC Hoofd
Marco...doe niet zo lullig man je weet dat ik de RVC in mijn nek heb hijgen
Ztjes...take it or leave it ik moet nu poepen en daarna een Arabisch gesprekje zou niet weten wat ze willen

.....tuut tuut tuut....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Het enige waar je over klaagt os de selectie. Het probleem zit veel dieper bij Ajax. En de mensen die daarover discussiëren worden geen azijnzeikerd genoemd.
Zolang er een goede selectie staat en er gewonnen wordt hoor je niemand. Daar gaat het toch al fout? Dat de mensen die daar verantwoordelijk zijn de dans blijven ontspringen is inderdaad discussie waard.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 25 augustus 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 20:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Marco...Jooh Ztjes (kjh)....met Marco van Ajax
Ztjes (kjh)...Jooh Marco...mooie baan ouwe, zou ik ook wel willen
Marco..Proest daar gaat mijn koffie...KJ wie weet
Ztjes...what,s up ouwe krijg nog geld van het pokeren
Marco...komt goed gap ik ben loaded, maar vraagje ??
Ztjes...shoot maar gap
Marco...wil je voor ons komen voetballen ?
Ztjes... Shure waarom niet, wat schuift het ?
Marco...dat weet je 1 miljoen bruto en misschien kunnen we wat regelen
Ztjes...jaja dat miljoen kennen we...hoop belasting en een spelersfonds waar ik niks mee kan
Marco...doe niet zo moeilijk man,we hebben je nodig
Ztjes...mijn vrouw en kinderen ook Marco...ben nog geen 35 en moet me binnen spelen
Marco....valt toch wel een mouw aan te passen gap.
Ztjes...praten kan altijd 1 miloen netto plus tekengeld kan mijn vrouw ook naar de PC Hoofd
Marco...doe niet zo lullig man je weet dat ik de RVC in mijn nek heb hijgen
Ztjes...take it or leave it ik moet nu poepen en daarna een Arabisch gesprekje zou niet weten wat ze willen

.....tuut tuut tuut....
Marco... hij nogmaals met mij, we hebben een lucratieve mogelijkheid gevonden.
Ztjes ... en waar kom je nu weer mee...
Marco ... Het tekengeld deponeren we in nieuw Trust spelersfonds in British Columbia
Ztjes... wat is het rendement??
Marco ... 100% winstuitkering zonder inleg en jij en Yolanthe worden uitvoerend bestuurslid
Ztjes ... Waarom?
Marco ... daarmee wordt het geheel vrij van belasting.
Ztjes ... is dit niet strafbaar?
Marco ... Nee, deze constructie is toegestaan door onze Belastingdienst. Wordt zelfs door leden van ons Koningshuis gedaan.
Ztjes ... Dan plannen we op zeer korte termijn een meeting en zal ik deze constructie aan mijn financieel adviseur gaan voorleggen.
Marco ... Zullen we in ieder geval een afspraak voor eind van de week plannen?
Ztjes ... Je hoort overmorgen van mij!!!! En Yolanthe zal hier ook blij mee zijn, want ze krijgt voldoende TV-werk in NL aangeboden.

... tuut tuut tuut
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 25 augustus 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Weet niet of ik nu iemand papegaai, maar lees hier op het forum dat we meer kwaliteit nodig hebben (ben ik het wel mee eens) Maar het belangrijkste wat Ajax nu mist is motivatie en durf.
Zelfs al zou je nu Messi hebben dan nog zou je waarschijnlijk geen wedstrijd winnen in de CL

Misschien is Ziyech geschikt voor Ajax, maar in dit team (deze fase) zou het niets uitmaken.
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 21:21   quote  deeplink  
Toen hadden we toch ook ervaring en dat was niet zo lang geleden:

Technische staf:

Henk ten Cate (tot 08-10-2007)

Adrie Koster (vanaf 08-10-2007)

Hennie Spijkerman (assistent-trainer)

Alfons Groenendijk (assistent-trainer)

Keepers

Dennis Gentenaar

Erik Heijblok

Maarten Stekelenburg

Verdedigers

Jürgen Colin

Urby Emanuelson

John Heitinga

Samuel Kuffour (Ghana)

George Ogararu (Roemenië)

Robbert Schilder

Bruno Silva (Uruguay)

Jaap Stam

Thomas Vermaelen (België)

Jan Vertonghen (België)

Gregory van der Wiel

Middenveld

Vurnon Anita

Edgar Davids

Laurent Delorge

Mitchell Donald

Gabriel Garcia de la Torre (Spanje)

Jan-Arie van der Heijden

Siem de Jong

Michael Krohn-Dehli (Denemarken)

Olaf Lindenbergh

Rasmus Lindgren (Zweden)

Hedwiges Maduro

Kenneth Perez

Jeffrey Sarpong

Wesley Sneijder

Aanval

Kennedy Bakircioglu (Zweden)

Klaas Jan Huntelaar

Leonardo (Brazilië)

Alberto Luque (Spanje)

Edgar Manucharyan (Armenië)

Nicolea Mitea (Roemenië)

Dennis Rommedahl (Denemarken)

Luis Suárez (Uruguay)

Ismael Urzaiz (Spanje)
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 21:23   quote  deeplink  
En toen hadden we ook een ruime keuze op iedere linie. Voldeed het niet dan werd er wel weer een blik open getrokken. Toen waren we nog een topclub in Nederland zucht
schaamluis
 schaamluis - donderdag 25 augustus 2016 - 21:25   quote  deeplink  
Mix van jong en oud zoals het hoort
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 25 augustus 2016 - 21:25   quote  deeplink  
de aanval op Suarez en Huntelaar na was ook poep
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 25 augustus 2016 - 21:27   quote  deeplink  
toen hadden we ook veel miskopen
Kuffour Colin Kennedy Luque Urzaiz etc.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 21:59   quote  deeplink  
Na Sulejmani zijn ze voor koopjes ipv kwaliteit gegaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Papegaai Topic









0.0082719