BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 00:33   quote  deeplink  
Kan ook een uitgaande zijn. El Ghazi of Schone, speelde ook altijd op rechts...
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 00:33 schreef Loetje het volgende:
Kan ook een uitgaande zijn. El Ghazi of Schone, speelde ook altijd op rechts...
Dat zou toch wel een tegenvaller zijn. Maar aan de andere kant zou ik t ook niet heel erg vinden als El Ghazi vertrekt, natuurlijk wel voor veels te veel geld dan.
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 00:53   quote  deeplink  
Jep t gaat over El Ghazi.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 00:55   quote  deeplink  
Ik was er al bang voor. Anwar El Ghazi heeft zwart op wit staan dat hij voor 12 miljoen weg mag en Ajax vreest morgen. Dan moet er zeker wat terug op de vleugel.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 00:58   quote  deeplink  
Goede nieuws is dat Bazoer definitief bij Ajax blijft.
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
Ik was er al bang voor. Anwar El Ghazi heeft zwart op wit staan dat hij voor 12 miljoen weg mag en Ajax vreest morgen. Dan moet er zeker wat terug op de vleugel.
Ja maarja, wie?
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:00 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Ja maarja, wie?
Lopen scouts voor toch?
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lopen scouts voor toch?
Dat hoop ik, je weet t maar nooit.
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lopen scouts voor toch?
Dat hoop ik, je weet t maar nooit.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:02   quote  deeplink  
2 vleugels zie ik niet komen dus dan Cerny doorschuiven en een erbij...

Iemand anders suggesties? Na 3 dagen non stop met Ajax bezig te zijn geweest op het werk en al die geruchten ben ik echt niet meer in staat om ruim te denken. Morgen nog een lange dag op de redactie en dan even wat rustiger.
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:02 schreef Loetje het volgende:
2 vleugels zie ik niet komen dus dan Cerny doorschuiven en een erbij...

Iemand anders suggesties? Na 3 dagen non stop met Ajax bezig te zijn geweest op het werk en al die geruchten ben ik echt niet meer in staat om ruim te denken. Morgen nog een lange dag op de redactie en dan even wat rustiger.
Rashica..
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:04   quote  deeplink  
Prima suggestie en een speler die in het systeem past. Alleen ik zou er wel eens een willen zien die vaker de voorzet dan de actie kiest. Beetje zoals Dszudszak dat altijd deed. Altijd groot fan eigenlijk van geweest.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:07   quote  deeplink  
Voor links,
Dszudszak
Depay???? Zomaar wat te noemen
Daphney Dos Santos

Voor rechts,
Rashica
Allan
Leander Dendonker (eigenlijk meer een middenvelder maar speelt er regelmatig)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:08   quote  deeplink  
Gaat hier even niet direct om wat net wel of niet haalbaar is qua koop of huur. Zijn gewoon niet veel echt hele goede klassieke vleugels meer.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:09   quote  deeplink  
Ik hoop toch echt dat Ziyech op het middenveld gaat spelen en niet voorin. Zo krijg je nooit diepgang.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 01:20   quote  deeplink  
Goed, als laatste voor vandaag en dan ga ik de oogjes sluiten

Een kort overzicht;

30-08
Ajax contracteert Hakim Ziyech voor een vast bedrag van 11 miljoen. De op een na duurste inkomende transfer ooit voor Ajax.

30-08
Fenerbahçe is concreet voor Lasse Schöne. Na dat Fenerbahçe definitief moest afhaken voor Hakim Ziyech, ziet Advocaat Schöne als een alternatief. Schöne mag ook vertrekken bij Ajax.

31-08
Het schijnt zwart op wit te staan dat Anwar El Ghazi voor 12 miljoen mag vertrekken. Ajax vreest op de laatste dag voor zijn vertrek. Veel zal wellicht ook afhangen van waar Ziyech komt te spelen.

31-08
Riechedly Bazoer blijft Ajax trouw. Maakt duidelijk dat hij nog niet is uitgeleerd en ook zijn broer heeft hier een grote rol in gespeeld.

Morgen meer!
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 31 augustus 2016 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:04 schreef Loetje het volgende:
Prima suggestie en een speler die in het systeem past. Alleen ik zou er wel eens een willen zien die vaker de voorzet dan de actie kiest. Beetje zoals Dszudszak dat altijd deed. Altijd groot fan eigenlijk van geweest.
Tadic misschien?
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 05:08   quote  deeplink  
Verhaal is dat El Ghazi een gelimiteerd transferbedrag van 12 miljoen in z'n contract zou hebben en daarom mogelijk nog vertrekt. Bezoek zou hebben bevestigd dat hij blijft om te knokken voor een plekkie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 02:25 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Tadic misschien?
Niet haalbaar denk ik.. Speelt regelmatig in Engeland.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:07 schreef Loetje het volgende:
Voor links,
Dszudszak
Depay???? Zomaar wat te noemen
Daphney Dos Santos

Voor rechts,
Rashica
Allan
Leander Dendonker (eigenlijk meer een middenvelder maar speelt er regelmatig)
Chadli is helaas net verhuurd..
Je hebt bij Galatasaray die Bruma nog lopen die PSV wilde.
Sisto heeft die al een nieuwe club?
In de Eredivisie kom ik helaas niet verder dan links Larsson en rechts Jahanbaksz.
Twanus1
 Twanus1 - woensdag 31 augustus 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Bruma van Galatasaray kan zowel op links als rechts spelen en wil weg uit Turkije. Kost ongeveer €10.000,000, veel geld maar wel echt een goede speler!
3sterren
 3sterren - woensdag 31 augustus 2016 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 06:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Chadli is helaas net verhuurd..
Je hebt bij Galatasaray die Bruma nog lopen die PSV wilde.
Sisto heeft die al een nieuwe club?
In de Eredivisie kom ik helaas niet verder dan links Larsson en rechts Jahanbaksz.
Sisto gaan we waarschijnlijk tegenkomen in de EL speelt namelijk bij celta de vigo
3sterren
 3sterren - woensdag 31 augustus 2016 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 07:30 schreef Twanus1 het volgende:
Bruma van Galatasaray kan zowel op links als rechts spelen en wil weg uit Turkije. Kost ongeveer €10.000,000, veel geld maar wel echt een goede speler!
Ik zou het nu vooral zoeken in de categorie buitenkansjes maar vooral spelers die verhuurd moeten worden zou niet meer iemand kopen
Stanley
 Stanley - woensdag 31 augustus 2016 - 08:04   quote  deeplink  
Denk dat het nu wel gedaan is met aankopen.
Met Ziyech en Traore hebben we mooie versterkingen.

Ik hoop wel dat "ze" begrijpen dat Traoré na dit seizoen
wegvalt en dat er dus een kwaliteitsinjectie nodig is. Cerny???
Of wellicht Traoré proberen te kopen of jaartje extra huren, alleen
dan niet pas op het laatste moment in actie komen...

Dolberg heeft potentie getoond, laat hem staan zou ik zeggen, lukt dit
niet dan is de winterstop een mooi moment om de knip te trekken...

Las trouwens een stukje interview met v.d. Sar hieruit blijkt dat hij aangaande
de transfer met Westermann ook even met v.d.Vaart heeft gesproken, maar dat hij niet
" op de stoel van Overmars wil gaan zitten!!! "

Dus is onze Marc toch de transferman!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 augustus 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 01:07 schreef Loetje het volgende:
Voor links,
Dszudszak
Depay???? Zomaar wat te noemen
Daphney Dos Santos

Voor rechts,
Rashica
Allan
Leander Dendonker (eigenlijk meer een middenvelder maar speelt er regelmatig)
Doedelzak??? Ga lekker gauw je mond spoelen. Bah bah bah!
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
Ik was er al bang voor. Anwar El Ghazi heeft zwart op wit staan dat hij voor 12 miljoen weg mag en Ajax vreest morgen. Dan moet er zeker wat terug op de vleugel.
Ik vermoed dat ze misschien wel Zyech gehaald hebben voor die plek..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 08:04 schreef Stanley het volgende:
Denk dat het nu wel gedaan is met aankopen.
Met Ziyech en Traore hebben we mooie versterkingen.

Ik hoop wel dat "ze" begrijpen dat Traoré na dit seizoen
wegvalt en dat er dus een kwaliteitsinjectie nodig is. Cerny???
Of wellicht Traoré proberen te kopen of jaartje extra huren, alleen
dan niet pas op het laatste moment in actie komen...

Dolberg heeft potentie getoond, laat hem staan zou ik zeggen, lukt dit
niet dan is de winterstop een mooi moment om de knip te trekken...

Las trouwens een stukje interview met v.d. Sar hieruit blijkt dat hij aangaande
de transfer met Westermann ook even met v.d.Vaart heeft gesproken, maar dat hij niet
" op de stoel van Overmars wil gaan zitten!!! "

Dus is onze Marc toch de transferman!
Daarvoor hebben we Cassiera en Dolberg, die moeten dit jaar rijpen voor volgend jaar, daarom is Traore er. Die zou helemaal niet vanaf de flank moeten spelen en daarvoor is ie ook niet gehaald. Cerny en Traore hebben in die zin dus ook niets met elkaar van doen..

Wie zegt dat Overmars niet de transferman is dan??

Hij bepaald alleen niet alleen welke spelers er gehaald worden. Dat doet ie samen met het technisch hart.. Dat is ook te lezen in de functiebeschrijvingen..

En als je dan een stukje uit een tekst haalt, doe dat dan wel ff compleet. Je eigen ongelijk wordt namelijk in hetzelfde intervieuw aangetoond..

Ajax-directeur Edwin van der Sar is niet blij met de positie waarin Ajax verkeert. De voormalig doelman van de Amsterdammers kreeg onlangs zelfs steunbetuigingen rond de Champions League-loting.

"Dat is het meest pijnlijke van alles", verklaart Van der Sar in Voetbal International. "Als sportman wil je alles horen, maar geen medelijden. Als ze je zielig gaan vinden, sorry voor je gaan zeggen, dan doet het pas echt pijn. 'Het zal wel een ontluistering voor je zijn…' of 'Ik weet ook niet wat ik moet zeggen…' Dat soort teksten, ze hadden medelijden met Ajax."

De grote vraag is waardoor Ajax in de dip is beland. Heeft het met het spelersbeleid te maken? En stellen aankopen teleur? "Dat weet ik niet, dat lijstje heb ik niet voorhanden. (…) Natuurlijk is het niet prettig voor het technisch hart als versterkingen zoals Yaya Sanogo geen versterkingen blijken te zijn. Of iemand als Cuenca, die echt veel potentie had, maar alleen maar geblesseerd was."

Van der Sar weet dat het tweeledig is en dat er ook voltreffers zijn van Marc Overmars en consorten. Hij somt Kasper Dolberg, Arek Milik en Amin Younes op. En Heiko Westermann dan? Werd hij aangetrokken door verhalen van Rafael van der Vaart? "Zo makkelijk gaat dat niet. En ik wil niet te veel op de stoel van Marc gaan zitten. Maar in dit geval heb ik zelf ook met Rafael gesproken."


Het stukje waar jij naar refereert wordt ook heel wat anders mee bedoelt dan jij nu suggereert..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door remco k --
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 31 augustus 2016 - 10:55   quote  deeplink  
14967_1472589051_ziyech.png

Geinige statistieken. Helemaal bijzonder trouwens dat de passing minder accuraat is dan die van Gudelj en Klaassen. Ligt mss ook aan het team er omheen, maar die vond ik toch wel verrassend.
JOOD
 JOOD - woensdag 31 augustus 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 10:55 schreef RoodWit81 het volgende:
[ afbeelding ]

Geinige statistieken. Helemaal bijzonder trouwens dat de passing minder accuraat is dan die van Gudelj en Klaassen. Ligt mss ook aan het team er omheen, maar die vond ik toch wel verrassend.
Meer risico in zijn passing. Dat is alleen maar goed, krijg je kansen door ;)
Brandje
 Brandje - woensdag 31 augustus 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 09:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we Cassiera en Dolberg, die moeten dit jaar rijpen voor volgend jaar, daarom is Traore er. Die zou helemaal niet vanaf de flank moeten spelen en daarvoor is ie ook niet gehaald. Cerny en Traore hebben in die zin dus ook niets met elkaar van doen..

Wie zegt dat Overmars niet de transferman is dan??

Hij bepaald alleen niet alleen welke spelers er gehaald worden. Dat doet ie samen met het technisch hart.. Dat is ook te lezen in de functiebeschrijvingen..

En als je dan een stukje uit een tekst haalt, doe dat dan wel ff compleet. Je eigen ongelijk wordt namelijk in hetzelfde intervieuw aangetoond..

Ajax-directeur Edwin van der Sar is niet blij met de positie waarin Ajax verkeert. De voormalig doelman van de Amsterdammers kreeg onlangs zelfs steunbetuigingen rond de Champions League-loting.

"Dat is het meest pijnlijke van alles", verklaart Van der Sar in Voetbal International. "Als sportman wil je alles horen, maar geen medelijden. Als ze je zielig gaan vinden, sorry voor je gaan zeggen, dan doet het pas echt pijn. 'Het zal wel een ontluistering voor je zijn…' of 'Ik weet ook niet wat ik moet zeggen…' Dat soort teksten, ze hadden medelijden met Ajax."

De grote vraag is waardoor Ajax in de dip is beland. Heeft het met het spelersbeleid te maken? En stellen aankopen teleur? "Dat weet ik niet, dat lijstje heb ik niet voorhanden. (…) Natuurlijk is het niet prettig voor het technisch hart als versterkingen zoals Yaya Sanogo geen versterkingen blijken te zijn. Of iemand als Cuenca, die echt veel potentie had, maar alleen maar geblesseerd was."

Van der Sar weet dat het tweeledig is en dat er ook voltreffers zijn van Marc Overmars en consorten. Hij somt Kasper Dolberg, Arek Milik en Amin Younes op. En Heiko Westermann dan? Werd hij aangetrokken door verhalen van Rafael van der Vaart? "Zo makkelijk gaat dat niet. En ik wil niet te veel op de stoel van Marc gaan zitten. Maar in dit geval heb ik zelf ook met Rafael gesproken."


Het stukje waar jij naar refereert wordt ook heel wat anders mee bedoelt dan jij nu suggereert..
Lekker belangrijk allemaal. Wat wel weer grappig kan zijn is dat zowel Willems als Narsingh niet meer weg mogen en dat ze beide in hun laatste contractjaar zitten. Dus met een beetje pech lopen die twee gratis de deur uit en terwijl ze daar de alom, bijna tot God verheven, Brands als TD hebben.
Conclusie is dat elke TD of hoe je hem ook wil noemen zijn voor en tegens heeft. Ik heb wel het gevoel dat de titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord gaat dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Brandje --
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Dat is niet vergelijkbaar die passing,bij Ajax worden 8 van de 10 passing breed of achteruit gegeven en bij Ziyech gaan ze 8 van de 10 vooruit met alle risico,dus veel meer onderscheppingen.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 08:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doedelzak??? Ga lekker gauw je mond spoelen. Bah bah bah!
Mag jij vinden, net als ik hem een geweldige speler mag vinden.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  


Een kort overzicht van de laatste transfers en geruchten bij Ajax;

30-08
Ajax contracteert Hakim Ziyech voor een vast bedrag van 11 miljoen. De op een na duurste inkomende transfer ooit voor Ajax.

30-08
Fenerbahçe is concreet voor Lasse Schöne. Na dat Fenerbahçe definitief moest afhaken voor Hakim Ziyech, ziet Advocaat Schöne als een alternatief. Schöne mag ook vertrekken bij Ajax.

31-08
Het schijnt zwart op wit te staan dat Anwar El Ghazi voor 12 miljoen mag vertrekken. Ajax vreest op de laatste dag voor zijn vertrek. Veel zal wellicht ook afhangen van waar Ziyech komt te spelen.

31-08
Riechedly Bazoer blijft Ajax trouw. Maakt duidelijk dat hij nog niet is uitgeleerd en ook zijn broer heeft hier een grote rol in.

31-08
Lasse Schöne heeft er een optie bij. Na Fenerbahçe kan hij ook terugkeren naar zijn vaderland. Het Deense Brondby is ook serieus in de markt voor Schöne.

31-08
Ajax heeft de vraagprijs voor Thulani Serero laten zakken naar 5 ton. De middenvelder is nu volledig buiten beeld. Veel clubs zouden interesse hebben maar concreet is vooralsnog niemand.

31-08
Zowel Napoli als Wolfsburg wil ondanks de woorden van Bazoer dat hij wil blijven, toch een last-minute bod uitbrengen. Het zou gaan om een bedrag van circa 27 miljoen.

31-08
Ook El Ghazi blijft Ajax trouw. Zegt nog veel te kunnen leren en wil graag de oude Anwar El Ghazi weer laten zien.

31-08
Weinig nieuws omtrent de overbodige Serero en Schöne. Schöne lijkt op erg naar Fenerbahçe of zijn vaderland, maar het blijft stil vooralsnog. Had persoonlijk een verhuur van Sinkgraven verwacht maar daar is al helemaal niets over bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 07:58 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Sisto gaan we waarschijnlijk tegenkomen in de EL speelt namelijk bij celta de vigo
Ahh dat is waar ook
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 15:07   quote  deeplink  
Als er een bod komt van 27 miljoen voor Bazoer dan is hij weg ga ik van uit.
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 31 augustus 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 11:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Meer risico in zijn passing. Dat is alleen maar goed, krijg je kansen door ;)
Ja, hoeft niet perse een slecht ding te zijn. Omstandigheden zijn sowieso anders, dus pas tijdens een periode bij Ajax kunnen we echt iets uit zulke statistieken halen. Maar toch geinig om even te zien dit :)

quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 11:12 schreef p111 het volgende:
Dat is niet vergelijkbaar die passing,bij Ajax worden 8 van de 10 passing breed of achteruit gegeven en bij Ziyech gaan ze 8 van de 10 vooruit met alle risico,dus veel meer onderscheppingen.
Ja, kan ook zeker het geval zijn man. Had ik nog niet eens over nagedacht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 augustus 2016 - 15:33   quote  deeplink  
Eerst nog ff afwachten....

http://www.tubantia.nl/extra/blogs/leon-ten-voorde/blog-wie-wilde-ziyech-nou-echt-hebben-1.6321535
Brandje
 Brandje - woensdag 31 augustus 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 15:07 schreef p111 het volgende:
Als er een bod komt van 27 miljoen voor Bazoer dan is hij weg ga ik van uit.
Volgens mij staat er al dat er 27 miljoen is geboden maar Bazoer zelf (nog) niet weg wil.
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 31 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Eens, maar sowieso met al die spelers. Ik ben ook fan van Sinkgraven. Ook een sensatie bij Heerenveen. Maar bij Ajax kan hij maar geen potten breken (vind zelf dat hij nog nooit echt een hele eerlijke kans heeft gehad, maar toch...). Zelfde kan Ziyech overkomen.

Maar in de eredivisie is het in mijn ogen echt de beste speler. Misschien gaat hij groeien bij Ajax en raken de scouts daar wel overtuigd. Voor hem ook een springplank naar betere clubs dan Fener, Burnley, Swansea etc. Kan win win zijn, maar het blijft afwachten. Ik ben in iedergeval positief!
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 16:38   quote  deeplink  
GEEN BUITENSPELER MEER!

Ajax heeft gemeld, niet geheel onterecht dat de selectie rond is. Een buitenkansje zou de optie nog enigzins openhouden maar dat lijkt niet aan de orde. Mocht El Ghazi alsnog vertrekken, is het een ander verhaal en zal Ajax nog zoeken voor een vervanger.
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 17:50   quote  deeplink  
Logisch hoewel Ajax met Cerny nog een capabele back-up heeft.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 18:15   quote  deeplink  
Maar dan daarachter in principe geen buitenspeler. Spelers die er kunnen spelen, zijn voor mij niet meteen buitenspelers.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 16:38 schreef Loetje het volgende:
GEEN BUITENSPELER MEER!

Ajax heeft gemeld, niet geheel onterecht dat de selectie rond is. Een buitenkansje zou de optie nog enigzins openhouden maar dat lijkt niet aan de orde. Mocht El Ghazi alsnog vertrekken, is het een ander verhaal en zal Ajax nog zoeken voor een vervanger.
Ghazi wil strijden voor zijn plek..

http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=330956&abbr=voetbalprimeur
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 18:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghazi wil strijden voor zijn plek..

http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=330956&abbr=voetbalprimeur
Van mij hoeft hij ook niet weg.
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 15:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens mij staat er al dat er 27 miljoen is geboden maar Bazoer zelf (nog) niet weg wil.
Dan moet ik beter lezen !! te snel gelezen maar goed als hij niet weg wil houd het op
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
Maar dan daarachter in principe geen buitenspeler. Spelers die er kunnen spelen, zijn voor mij niet meteen buitenspelers.
Dan komen jeugdspelers in beeld.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 18:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan komen jeugdspelers in beeld.
Ik wil graag Dekker daar wel eens zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Pogba naar Sparta, hahaha. Het is alleen zijn broer.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 18:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van mij hoeft hij ook niet weg.
Van mij ook niet alleen hoop ik dat hij weer wat vorm vind..
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Zal vast wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!









0.0132629