BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RUKBOOR
 RUKBOOR - woensdag 31 augustus 2016 - 20:40   quote  deeplink  
Ajax zou Nicolas Lombaerts nog moeten halen.
Anderlecht heeft een bod gedaan van 2 miljoen wat Zenith St. Petersburg dus heeft afgewezen. Een ervaren verdediger 39 keer international, 31 jaar, 1.89m lengte.
Lombaerts wil weg uit Rusland en kan voor de nodige ervaring zorgen bij Ajax als centrale verdediger. Ik denk dat je hem voor rond de 4 miljoen binnen hebt.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 augustus 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Gaat niet komen en in mijn optiek ook nergens voor nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Loetje --
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 18:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wil graag Dekker daar wel eens zien.
Eens.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 september 2016 - 00:26   quote  deeplink  
DEFINITIEF!!

Ook Lasse Schöne en Thulani Serero blijven bij Ajax. Vooral het financiële aspect heeft ze bij Ajax gehouden en nemen daardoor hun bank of zelfs tribuneplek voor lief.

Hiermee is tevens een einde gekomen aan de transferwindow van de zomer 2016!
Loetje
 Loetje - donderdag 01 september 2016 - 00:27   quote  deeplink  
Valencia koopt even sterk ik de laatste dagen zeg. Mangala, Garay en El Haddadi. Achterin zijn ze op het eerste oog ijzersterk nu.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 september 2016 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 08:03 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Ik zou het nu vooral zoeken in de categorie buitenkansjes maar vooral spelers die verhuurd moeten worden zou niet meer iemand kopen
Labyad een gratis mazzeltje voor op links? Sorry Neman zul je niks vinden..

http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=331012&abbr=voetbalprimeur
Brandje
 Brandje - donderdag 01 september 2016 - 08:20   quote  deeplink  
En de rust is weder gekeerd.
Al met al heeft Ajax een prima selectie. Misschien qua individuele klasse wel de beste. Ons middenveld kan maar zo goed zijn voor tussen 30 en 40 goals. Met Younes en Traore heb je spelers die zowel kunnen scoren als een man passeren. Achterin nog wat beter op elkaar afstemmen en dan denk ik dat we half maart kampioen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door Brandje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 08:20 schreef Brandje het volgende:
En de rust is weder gekeerd.
Al met al heeft Ajax een prima selectie. Misschien qua individuele klasse wel de beste. Ons middenveld kan maar zo goed zijn voor tussen 30 en 40 goals. Met Younes en Traore heb je spelers die zowel kunnen scoren als een man passeren. Achterin nog wat beter op elkaar afstemmen en dan denk ik dat we half maart kampioen zijn.
Dan moet het wel eerst gaan lopen allemaal....
Brandje
 Brandje - donderdag 01 september 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 08:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan moet het wel eerst gaan lopen allemaal....
Klopt alleen als je een paar goede voetballers in je team hebt en dat heeft Ajax dan gaat dan vaak wat makkelijker.Een beetje vertrouwen doet ook wonderen dat zag je na de 0-1 tegen Gae.Nee heb er wel vetrouwen in.
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 08:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt alleen als je een paar goede voetballers in je team hebt en dat heeft Ajax dan gaat dan vaak wat makkelijker.Een beetje vertrouwen doet ook wonderen dat zag je na de 0-1 tegen Gae.Nee heb er wel vetrouwen in.
Zeker, en helemaal eens dat vertrouwen een wereld van verschil is. Wel zagen we tegen GAE dat dat vertrouwen nog wel heel broos is. Als Onana die pingel niet pakt wordt het een heel ander verhaal. Daarom is het, denk ik, heel belangrijk dat Ajax eerst eens wat stabiliteit is de samenstelling van de 1e 11 spelers en de speelwijze krijgt voordat Bosz weer gaat schuiven met spelers of andere speelwijzes gaat gebruiken.

Nu eerst eens "gewoon" 3 wedstrijden op rij winnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!









0.0203280