BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 00:52 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat hij het waar gaat maken.
Weet niemand. Aan een transfersom kan een speler niets doen he.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 00:55 schreef Brank de Foer het volgende:
Wel kut dat ik nu 2 weken moet wachten voordat ik m in actie kan zien. Kunnen we dat Nederlands elftal niet afschaffen? T wordt toch niks.
Berust even aangezien jij deze transfer toejuicht.
Of kun je dat pas na de presentatie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Loetje --
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 30 augustus 2016 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 00:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Berust even aangezien jij deze transfer toejuicht.
Of kun je dat pas na de presentatie?
Snap niet echt wat je hier bedoelt, haha.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 01:39 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Snap niet echt wat je hier bedoelt, haha.
Dat je je druk gemaakt hebt om de transfer. Meer of je nu relaxed bent of daar de presentatie voor nodig hebt?
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 30 augustus 2016 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 01:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat je je druk gemaakt hebt om de transfer. Meer of je nu relaxed bent of daar de presentatie voor nodig hebt?
Nee ben wel redelijk relaxed nu, alleen zit t nog altijd wel een beetje in mijn achterhoofd dat zolang er geen handtekening gezet is, er nog niets vast staat.

Ben je trouwens nog steeds tegen de transfer?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 augustus 2016 - 02:05   quote  deeplink  
Goed geregeld. Mogen ze dik tevreden mee zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 02:04 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Nee ben wel redelijk relaxed nu, alleen zit t nog altijd wel een beetje in mijn achterhoofd dat zolang er geen handtekening gezet is, er nog niets vast staat.

Ben je trouwens nog steeds tegen de transfer?
Ik heb er een heel dubbel gevoel over.

Ziyech is een prima speler die ik het geld opzich wel waard vind. Maar hij heeft veel te bewijzen en ik vind het ook een klein stukje kapitaalvernietiging.

Dit is een jongen die nooit in de kleine ruimte heeft gespeeld, altijd een vrije rol had en amper mee ging verdedigen. Dat zijn al 3 dingen die geheel anders zullen zijn. Dat dus over het stukje Ziyech.

Aangezien de aanvoer naar de aanvallers al lange tijd onvoldoende is kan hij best een missing link zijn. Maar, je hebt Nouri, in potentie beter en zit heel dicht tegen het eerste elftal aan. Die lijkt nu volledig buiten de boot te vallen en dat vind ik echt doodzonde. Ook Sinkgraven zijn rol lijkt uitgespeeld terwijl hij nooit eens 5 wedstrijden achter elkaar het mocht laten zien, in tegenstelling wat sommige andere spelers wel mochten. Hier gooi je dus zomaar 8.25 miljoen weg.

Vandaar, ik vind het echt heel, heel dubbel.
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 30 augustus 2016 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 02:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb er een heel dubbel gevoel over.

Ziyech is een prima speler die ik het geld opzich wel waard vind. Maar hij heeft veel te bewijzen en ik vind het ook een klein stukje kapitaalvernietiging.

Dit is een jongen die nooit in de kleine ruimte heeft gespeeld, altijd een vrije rol had en amper mee ging verdedigen. Dat zijn al 3 dingen die geheel anders zullen zijn. Dat dus over het stukje Ziyech.

Aangezien de aanvoer naar de aanvallers al lange tijd onvoldoende is kan hij best een missing link zijn. Maar, je hebt Nouri, in potentie beter en zit heel dicht tegen het eerste elftal aan. Die lijkt nu volledig buiten de boot te vallen en dat vind ik echt doodzonde. Ook Sinkgraven zijn rol lijkt uitgespeeld terwijl hij nooit eens 5 wedstrijden achter elkaar het mocht laten zien, in tegenstelling wat sommige andere spelers wel mochten. Hier gooi je dus zomaar 8.25 miljoen weg.

Vandaar, ik vind het echt heel, heel dubbel.
Toch heeft Sinkgraven best wel wat kansen gekregen en t gewoon niet laten zien. Dan is het inderdaad jammer van die 8.25 miljoen alleen kunnen we niet blijven wachten todat Sinkgraven een keer wel gaat presteren. Wat Nouri betreft snap ik ook niet helemaal wat nu voor hem t toekomstplan is. Maar we hadden van Nouri ook niet kunnen verwachten dat hij dit seizoen al ajax op sleeptouw ging nemen. M.a.w we hadden gewoon een versterking nodig. Als volgend jaar Klaassen of misschien wel Ziyech weggaat kan hij die positie overnemen en kan hij dit seizoen rustig aan beginnen met wat invalbeurten en als er spelers rust worden gegund. Misschien is dat ook wel beter aangezien er dan niet gelijk veel druk op Nouri komt te staan.
Eide
 Eide - dinsdag 30 augustus 2016 - 05:17   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wie het kind van de rekening wordt. Met het goede spel van Riedewald en het aanvoerdersband van Klaassen zit niet alleen Bazoer in een lastige situatie maar ook Gudelj.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2016 - 06:32   quote  deeplink  
Kampioenen ole oleeee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2016 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 05:17 schreef Eide het volgende:
Ik ben benieuwd wie het kind van de rekening wordt. Met het goede spel van Riedewald en het aanvoerdersband van Klaassen zit niet alleen Bazoer in een lastige situatie maar ook Gudelj.
Alweer een prikmug op je kamer?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 augustus 2016 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 02:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb er een heel dubbel gevoel over.

Ziyech is een prima speler die ik het geld opzich wel waard vind. Maar hij heeft veel te bewijzen en ik vind het ook een klein stukje kapitaalvernietiging.

Dit is een jongen die nooit in de kleine ruimte heeft gespeeld, altijd een vrije rol had en amper mee ging verdedigen. Dat zijn al 3 dingen die geheel anders zullen zijn. Dat dus over het stukje Ziyech.

Aangezien de aanvoer naar de aanvallers al lange tijd onvoldoende is kan hij best een missing link zijn. Maar, je hebt Nouri, in potentie beter en zit heel dicht tegen het eerste elftal aan. Die lijkt nu volledig buiten de boot te vallen en dat vind ik echt doodzonde. Ook Sinkgraven zijn rol lijkt uitgespeeld terwijl hij nooit eens 5 wedstrijden achter elkaar het mocht laten zien, in tegenstelling wat sommige andere spelers wel mochten. Hier gooi je dus zomaar 8.25 miljoen weg.

Vandaar, ik vind het echt heel, heel dubbel.
Dat gelul over die kleine ruimte en niet mee verdedigen altijd. Ik heb hem vaak zat ballen zien veroveren op eigen helft. Hij werkte bij Twente erg hard en deed ook zijn verdedigende werk.
En ook die kleine ruimte is gelul wie beheerst dat bij Ajax zo goed dan? Klaassen? Bazoer? Gudelj? Ghazi? Echt twee punten waar ik me totaal geen zorgen om maak bij Ziyech..
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 augustus 2016 - 07:16   quote  deeplink  
Goede aanwinst voor Ajax, jammer dat hij er niet was tentijde van de voorrondes...
dan had hij min of meer gratis geweest ;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 augustus 2016 - 07:56   quote  deeplink  
Pff nu komt die zwaar over rated jankertje nog echt ook. Nou dat word weer een Sulejmani de 2de. Dag beleid, dag revolutie en tot ziens kampioenschap en misschien wel tot ziens Europees voetbal.
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 08:08   quote  deeplink  
Krantje op het matje meldt het als volgt:

quote:
Hakim Ziyech trekt vanmiddag om vier uur het shirt van Ajax over zijn schouders en zet dan na slopende weken zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2021. Alleen de medische keuring deze ochtend scheidt hem nog van dat moment. ,,Maar ik ben nu al trots op de volgende stap in mijn carrière, ik wil mooie dingen gaan bereiken’’, aldus de 23-jarige voetballer van het jaar in Marokko.
Gewanhoopt heeft de sterspeler van FC Twente nooit, maar hij weet wel dat zijn geduld lang op de proef is gesteld en dat hij op alle fronten het hoofd koel heeft moeten houden. Terwijl aan de ene kant nog elke dag topprestaties van hem worden verwacht, werd er achter de schermen en boven zijn hoofd een keihard gevecht om zijn handtekening gevoerd.

Voor een bedrag van elf miljoen euro heeft Ajax de belangrijkste en in de ogen van de supporters meest creatieve aankoop voor het seizoen 2016-2017 binnen. Technisch directeur Marc Overmars stond in de laatste uren van de onderhandelingen niet meer toe dat Swansea City, Burnley, Fenerbahçe of Anderlecht zich nog in de strijd om de meest begeerde voetballer in de Eredivisie zouden mengen.

Als het aan FC Twente had gelegen, zouden er juist wél onderhandelingen met vooral de Britse Premier League-clubs op gang zijn gekomen. In Engeland is aanzienlijk meer geld in de markt en met een beetje geluk zouden de tukkers enkele miljoenen meer hebben gebeurd.

Maar de directie van FC Twente realiseerde zich dat Ziyech het recht heeft om zijn eigen toekomst te bepalen en niet kon worden gedwongen om voor een degradatiekandidaat in de Premier League te kiezen. Die druk van de speler zat gisteren de hele dag op de scherpe onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente.

Delegaties van beide clubs – financieel directeur Jeroen Slop, technisch directeur Marc Overmars namens de Amsterdammers en Jan van Halst, Ted van Leeuwen en Onno Jacobs namens FC Twente – ontmoetten elkaar in het midden van het land.

Ajax had zondag het eerste bod van 8 miljoen euro al verhoogd naar 9 miljoen. In de ogen van FC Twente lang niet genoeg. Maar richting de 14 of 15 miljoen wensten Overmars en de andere beleidsbepalers in de ArenA onder geen beding te gaan. Aan het eind van de dag zat Ajax op 10,5 miljoen euro en was FC Twente gezakt naar 11,5 miljoen euro. Het bood een mooi inkijkje in de besprekingen tussen twee clubs, die uiteindelijk in de late avond nog een miljoentje moesten oplossen.

Dat FC Twente met alle geweld wilde vasthouden aan een bedrag van 11,5 miljoen euro was deels begrijpelijk, aangezien zo'n 40% van het totale bedrag wegvloeit naar het kamp-Ziyech en zijn oude club SC Heerenveen. De club uit Enschede voelde zich gedwongen zeker 8 miljoen over te houden aan de transfer, om zo de beloofde garantstelling van een groep investeerders niet aan te hoeven spreken.

Al die tijd was Ziyech samen met zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli – al in Amsterdam voor een mogelijk snelle keuring - rustig in afwachting van de ontwikkelingen. In negen van de tien gevallen vragen clubs dan bij het laatste financiële verschil aan de speler of die zijn aandeel in de transfer wil opgeven. Zo ook in dit geval. Maar Ziyech heeft de afgelopen jaren bij FC Twente juist geen amok gemaakt en zich met ziel en zaligheid voor de club ingezet omdat hij wist dat hij recht had op een deel van een toekomstige transfer.

De speler heeft in moeilijke periodes in Enschede onder grote druk gestaan, stond als aanvoerder voor alle camera’s als het bestuur niet thuis gaf en bleef onder alle omstandigheden loyaal aan FC Twente. Sportief hield hij de club bovendien nog eens in z’n eentje overeind met een zee aan doelpunten, assists en sterke optredens in een elftal dat om hem heen totaal ontmanteld werd.

Het is ook niet zo dat Ziyech vijf of tien miljoen euro zou gaan opstrijken, zoals grote spelers in Engeland, Duitsland of Spanje bij transfers meemaken. Hij wil slechts ontvangen, waar hij gelet op de afspraken van enkele jaren terug recht op heeft.

De speler heeft zich in de besprekingen met Ajax ook meteen loyaal opgesteld. Door de goede klik op de eerste avond met trainer Peter Bosz had hij geen enkele behoefte om in te gaan op uitnodigingen voor besprekingen bij de Britse clubs die plotseling hun interesse verhoogden.

Ziyech maakt een sportieve keuze en denkt juist onder Bosz het voetbal te gaan spelen dat bij hem past. In de resterende interlandperiode kan hij zijn verhuizing regelen en zich voorbereiden op de volgende stap in zijn loopbaan, die nu pas goed op gang gaat komen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 augustus 2016 - 08:19   quote  deeplink  
Die Ziyechniks is een vieze huichelaar. Een beetje juichten dat psv op laatste moment kampioen word ten koste van Ajax en dan doen alsof we gek zijn en hier niet achter komen. Wat een clown.
riveco
 riveco - dinsdag 30 augustus 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 07:56 schreef Peterhs het volgende:
Pff nu komt die zwaar over rated jankertje nog echt ook. Nou dat word weer een Sulejmani de 2de. Dag beleid, dag revolutie en tot ziens kampioenschap en misschien wel tot ziens Europees voetbal.
Voor jou geld dus ook: ga eens huilen als je geslagen wordt! Op alles en iedereen negatief reageren, je kan wel bij Derksen aan tafel gaan zitten. Ik begrijp ook echt niet waarom sommige zich voordoen als Ajaxfan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 30 augustus 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Ziyech heeft bij twente ook heel veel als rechtsbuiten en als spits gespeeld.

Ben benieuwd wie het slachtoffer word.

Bazoer was zonder ziyech ook zijn basisplek kwijt geweest. Immers was bazoer eind vorig seizoen al basis plek kwijt geweest
p111
 p111 - dinsdag 30 augustus 2016 - 09:18   quote  deeplink  
Nou ik hoop dat we veel plezier gaan beleven aan Hakim ik ben nog niet overtuigd,maar ik vind dat je ten alle tijden positief moet zijn t/o elke nw aankoop.Hopelijk laat hij het snel zien. En waar ik heel benieuwd naar ben is of hij gaat lachen bij zijn presentatie,ik heb de man nog nooit zien lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door p111 --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 augustus 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 08:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Voor jou geld dus ook: ga eens huilen als je geslagen wordt! Op alles en iedereen negatief reageren, je kan wel bij Derksen aan tafel gaan zitten. Ik begrijp ook echt niet waarom sommige zich voordoen als Ajaxfan.
Pikkie. Misschien moet je eens leren je mond te houden als je niet weet waar je over praat. Je kent me niet en zal me nooit kennen. Hou je domme oordelen dus lekker voor je, want ze slaan kant nog wal.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 30 augustus 2016 - 09:43   quote  deeplink  
Ik ben echt heel blij met zijn komst. Het is de beste speler op de Nederlandse velden en hij speelt nu voor ons. Daar kun je toch alleen maar blij mee zijn? Misschien wel een beetje overenthousiast, maar deze speler gaat je gewoon kampioen maken. Hij strooit met assists, heeft een actie in huis, is multifunctioneel en een fantastische vrije trap in de benen (mag ie gelijk alle corners nemen...).

Los van wat ik verder van Overmars z'n handelswijze vindt, zijn in mijn ogen Traore en Ziyech echt spelers waarvoor je naar het stadion komt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 07:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat gelul over die kleine ruimte en niet mee verdedigen altijd. Ik heb hem vaak zat ballen zien veroveren op eigen helft. Hij werkte bij Twente erg hard en deed ook zijn verdedigende werk.
En ook die kleine ruimte is gelul wie beheerst dat bij Ajax zo goed dan? Klaassen? Bazoer? Gudelj? Ghazi? Echt twee punten waar ik me totaal geen zorgen om maak bij Ziyech..
Kom je nog wel achter! Elke Ghazi en Klaassen beheersen de kleine ruimte prima.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 02:49 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Toch heeft Sinkgraven best wel wat kansen gekregen en t gewoon niet laten zien. Dan is het inderdaad jammer van die 8.25 miljoen alleen kunnen we niet blijven wachten todat Sinkgraven een keer wel gaat presteren. Wat Nouri betreft snap ik ook niet helemaal wat nu voor hem t toekomstplan is. Maar we hadden van Nouri ook niet kunnen verwachten dat hij dit seizoen al ajax op sleeptouw ging nemen. M.a.w we hadden gewoon een versterking nodig. Als volgend jaar Klaassen of misschien wel Ziyech weggaat kan hij die positie overnemen en kan hij dit seizoen rustig aan beginnen met wat invalbeurten en als er spelers rust worden gegund. Misschien is dat ook wel beter aangezien er dan niet gelijk veel druk op Nouri komt te staan.
Nooit 5 wedstrijden op rij op zijn eigen positie.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 23:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Het blijven stumpers de mensen die Ajax (mis)leiden.
Wat loop je nou te zeiken man..

Ze hebben geconstateerd dat de selectie toch niet zo goed was als ze dachten, en hebben een goede speler gehaald waar de halve wereld op vraagt..

Prima beleid lijkt me..
jodocus
 jodocus - dinsdag 30 augustus 2016 - 10:19   quote  deeplink  
geweldig
jodocus
 jodocus - dinsdag 30 augustus 2016 - 10:21   quote  deeplink  
Aandeel Ajax opent bijna 4 procent hoger na Ziyech-nieuws
riveco
 riveco - dinsdag 30 augustus 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 09:27 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Pikkie. Misschien moet je eens leren je mond te houden als je niet weet waar je over praat. Je kent me niet en zal me nooit kennen. Hou je domme oordelen dus lekker voor je, want ze slaan kant nog wal.
Ik reageer juist op jou domme opmerkingen lulletje, daar hoef ik je verder niet voor te kennen. Maar altijd een vooroordeel, daar moet je toch zelf ook droevig van worden?
hjf
 hjf - dinsdag 30 augustus 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 10:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat loop je nou te zeiken man..

Ze hebben geconstateerd dat de selectie toch niet zo goed was als ze dachten, en hebben een goede speler gehaald waar de halve wereld op vraagt..

Prima beleid lijkt me..
Remco. Waarom reageer je toch iedere keer weer op hem? Zolang je dat blijft doen, zal hij ons blijven vermoeien met negativisme. Bobby heeft het liefst een puissant rijke oligarch of chinees als eigenaar bij onze mooie club. Nou. Ik niet. Je ziet wat er van komt. Staan er ineens 11 buitenlanders op het veld of het beloofde geld komt er niet.
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 augustus 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 08:19 schreef Peterhs het volgende:
Die Ziyechniks is een vieze huichelaar. Een beetje juichten dat psv op laatste moment kampioen word ten koste van Ajax en dan doen alsof we gek zijn en hier niet achter komen. Wat een clown.
Heb je het stukje wel gezien over dat zogenaamd juichen of praat je iedereen weer na?
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 10:56 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik reageer juist op jou domme opmerkingen lulletje, daar hoef ik je verder niet voor te kennen. Maar altijd een vooroordeel, daar moet je toch zelf ook droevig van worden?
Over welk vooroordeel heb je het?
Dat het een egocentrisch ventje is? Of als het even niet gaat zoals hij wil dat ie dan een grote bek opzet? Dat hij juicht voor psv ipv Ajax?
Wat een vooroordelen joh, als al deze uitspraken allemaal al 100% aangetoond zijn.
Dan te bedenken dat heel het elftal om hem heen gebouwd was en dit bij Ajax nooit zal gebeuren.
Misschien zelf dus maar eens naar de feiten kijken voor je iemand zelf bevooroordeeld en deze een lulletje noemt.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 11:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb je het stukje wel gezien over dat zogenaamd juichen of praat je iedereen weer na?
Als je het echt wilt weten ja heb ik gezien.
De vuist maken en in de lucht steken met een lach op het gezicht vind ik juichen genoeg.
Dus wat wil je met je vraag nu eigenlijk zeggen?
Wat lul je sowieso dom met je iedereen napraten. Volgens mij heb ik regelmatig een geheel andere mening hier. Volgens mij wil bijna iedereen die gast hier hebben en een enkele niet. Moeilijk hé jezelf met je eigen posts al klem lullen.
Het is mijn mening gebaseerd op dingen die ik zie, hoor en lees, dus lul niet zo dom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Peterhs --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 18:53 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb het VERMOEDEN (uiteraard ben ik er niet bij betrokken, dus WETEN doe ik het niet), dat het een schijnbeweging is van Marc Overmars c.s., om de morrende supporters overmorgen om 24:00 uur te laten weten, dat het helaas niet gelukt is om Ziyech aan Ajax te binden.
Mijn vermoeden bleek dus geen centje waard te zijn...
Ik ben hartstikke blij met de komst van Hakim Ziyech.

Welkom Hakim, laat ons de komende jaren heel veel kunnen juichen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet ie ruim 30% van zijn vermogen neerleggen om dat te regelen, dat lijkt me niet om die reden..
Het was vooral de emotionele teleurstelling die mij dat deed schrijven.
Van Zweden zou een slecht zakenman zijn als hij dat inderdaad om die reden zou doen.

Eind goed, al goed.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 21:44 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Waar staat VU voor?
Amsterdam heeft 2 universiteiten:

- UvA (Universiteit van Amsterdam) en
- VU (Vrije universiteit).
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 21:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

VU Medisch Centrum bedoelen ze hier! Niet de universiteit! ;-)
Dan zou het toch UMC moeten zijn? = Universitair Medisch Centrum.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 02:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb er een heel dubbel gevoel over.

Ziyech is een prima speler die ik het geld opzich wel waard vind. Maar hij heeft veel te bewijzen en ik vind het ook een klein stukje kapitaalvernietiging.

Dit is een jongen die nooit in de kleine ruimte heeft gespeeld, altijd een vrije rol had en amper mee ging verdedigen. Dat zijn al 3 dingen die geheel anders zullen zijn. Dat dus over het stukje Ziyech.

Aangezien de aanvoer naar de aanvallers al lange tijd onvoldoende is kan hij best een missing link zijn. Maar, je hebt Nouri, in potentie beter en zit heel dicht tegen het eerste elftal aan. Die lijkt nu volledig buiten de boot te vallen en dat vind ik echt doodzonde. Ook Sinkgraven zijn rol lijkt uitgespeeld terwijl hij nooit eens 5 wedstrijden achter elkaar het mocht laten zien, in tegenstelling wat sommige andere spelers wel mochten. Hier gooi je dus zomaar 8.25 miljoen weg.

Vandaar, ik vind het echt heel, heel dubbel.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar laten we Hakim Ziyech alsjeblieft -net als Peter Bosz- een eerlijke kans geven. Hoe je het ook wendt of keert, beide mannen zijn (nu) wel Ajacied!
moa
 moa - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 07:56 schreef Peterhs het volgende:
Pff nu komt die zwaar over rated jankertje nog echt ook. Nou dat word weer een Sulejmani de 2de. Dag beleid, dag revolutie en tot ziens kampioenschap en misschien wel tot ziens Europees voetbal.
Vind dit juist een fantastische aankoop van Ajax die eigenlijk al in de eerste week van de transfer window had moeten plaatsvinden. Elke andere ploeg in de Eredivisie had hem er graag bij willen hebben. En ondanks dat ik hem liever naar (mijn) Feyenoord had zien gaan is het voor de hele Eredivisie natuurlijk een goede zaak dat dit kaliber spelers eens niet naar the likes of Swansea, Norwich, Trabzonspor, Kiev en dergelijke ploegen gaan maar gewoon in Nederland blijven en de competitie sterker maken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:50 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar laten we Hakim Ziyech alsjeblieft -net als Peter Bosz- een eerlijke kans geven. Hoe je het ook wendt of keert, beide mannen zijn (nu) wel Ajacied!
Juist, dat is mannentaal!
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 08:19 schreef Peterhs het volgende:
Die Ziyechniks is een vieze huichelaar. Een beetje juichten dat psv op laatste moment kampioen word ten koste van Ajax en dan doen alsof we gek zijn en hier niet achter komen. Wat een clown.
Laten we nou eens ophouden om mensen op voorhand al af te branden.
Dat zogenaamde juichen van Ziyech heb ik niet gezien, dat filmpje was namelijk tamelijk vaag en kon duiden op een andere gebeurtenis dan het verloren kampioenschap van Ajax.

Laten we nou gewoon zowel Hakim Ziyech als Peter Bosz een eerlijk kans geven. Beide mannen zijn -of je het nou leuk vindt of niet, AJACIEDEN!

En schelden daar doe ik principieel niet aan mee, tenzij ikzelf word "aangevallen".
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:47 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dan zou het toch UMC moeten zijn? = Universitair Medisch Centrum.
UMC is Utrecht. AMC Amsterdam dacht ik.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:52 schreef moa het volgende:

[..]

Vind dit juist een fantastische aankoop van Ajax die eigenlijk al in de eerste week van de transfer window had moeten plaatsvinden. Elke andere ploeg in de Eredivisie had hem er graag bij willen hebben. En ondanks dat ik hem liever naar (mijn) Feyenoord had zien gaan is het voor de hele Eredivisie natuurlijk een goede zaak dat dit kaliber spelers eens niet naar the likes of Swansea, Norwich, Trabzonspor, Kiev en dergelijke ploegen gaan maar gewoon in Nederland blijven en de competitie sterker maken!
Je hebt helemaal gelijk, moa! Ik denk er precies zo over.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, dat is mannentaal!
Haha. En ik was bloedserieus, Jack.

Een speler en trainer afbranden kan altijd nog wanneer zij niet presteren. Maar nooit op voorhand. Dat vind ik onjuist.
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:47 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dan zou het toch UMC moeten zijn? = Universitair Medisch Centrum.
Het medisch centrum van de vrije universiteit...noemen ze in Amsterdam VUMC.
Om aan te geven welk soort universiteit waarschijnlijk.
Tegenhanger is AMC met een academische basis.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

UMC is Utrecht. AMC Amsterdam dacht ik.
Ja, je hebt 100% gelijk Loetje. Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Het UMC is bij mij in de stad. (En zat kennelijk in mijn hoofd...)
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 12:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

UMC is Utrecht. AMC Amsterdam dacht ik.
Maar staat voor Utrecht en niet voor Universitair.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:03 schreef baco74 het volgende:

[..]

Het medisch centrum van de vrije universiteit...noemen ze in Amsterdam VUMC.
Om aan te geven welk soort universiteit waarschijnlijk.
Tegenhanger is AMC met een academische basis.
Ook jij hebt helemaal gelijk, baco.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:05 schreef baco74 het volgende:

[..]

Maar staat voor Utrecht en niet voor Universitair.
Nee klopt. Maar dit zijn 2 ziekenhuizen die volgens mij staan voor respectievelijk Utrechts Medisch Centrum en Amsterdams Medisch Centrum.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Of Universitair Medisch Centrum en Academisch Medisch Centrum. Het zal allemaal wel....
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Ziyech zojuist gearriveerd in de ArenA. Medische keuring gehad voor zover ik het mee heb gekregen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:07 schreef Loetje het volgende:
Of Universitair Medisch Centrum en Academisch Medisch Centrum. Het zal allemaal wel....
Zo is het. Shakespeare zei het ook al: "What's in the name"...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!









0.0129139