BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 02 oktober 2016, 12:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 12:57   quote  deeplink  
En daar gaan we weer....
Pim
 Pim - zondag 02 oktober 2016 - 12:58   quote  deeplink  
Hij kopt m wel echt heel goed in...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 02 oktober 2016 - 12:58   quote  deeplink  
Tsja, je kon het eigenlijk verwachten. Wat een klotezooi, 0-1.
Dat wordt weer en zware dobber vandaag. Gewoon te slordig.
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Ajax tegen Utrecht. Dat gaat gewoon niet samen...
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Ajax weer slordig zeg.
enough
 enough - zondag 02 oktober 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Gvd wat een kutvoetbal man
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:06   quote  deeplink  
12.30 wedstrijd na europees is ook geen goede combi, maar dit komt goed
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Vannacht thuisgekomen van vakantie. Kan niks volgen en zie op teletekst de 0-1 stand. Daar gaan we weer.

Overigens zag ik vannacht nog laat een samenvatting van Heerenveen-PSV en zag Siem de Jong in de basis staan. Meneertje stond bij de gelijkmaker (eigen doel) wel heel erg hard te juichen.

Voor mij is Siem de Jong een even grote verrader als Kenneth Vermeer. Ik weet dat ik nu op lange tenen trap of tegen schenen schop, maar dat is mijn mening. Als Ajacied stap je niet over naar Feyenoord of naar PSV.

Vroeger kon dat wat makkelijker (Johan Cruijff / Wim Jansen / Rudd Geels) maar toen was het allemaal nog niet zo hard tussen supporters.
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Weer dat passeren uit stilstand op de linksbackpositie van Sinkgraven en weer mislukt het. Zelfde gelul als tegen Standard Luik. Hij moet daar echt mee kappen. Aanvallend doet hij vandaag goed mee maar dat soort dingen moet er echt uit en rap ook.
enough
 enough - zondag 02 oktober 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:08 schreef Pavlov14 het volgende:
Vannacht thuisgekomen van vakantie. Kan niks volgen en zie op teletekst de 0-1 stand. Daar gaan we weer.

Overigens zag ik vannacht nog laat een samenvatting van Heerenveen-PSV en zag Siem de Jong in de basis staan. Meneertje stond bij de gelijkmaker (eigen doel) wel heel erg hard te juichen.

Voor mij is Siem de Jong een even grote verrader als Kenneth Vermeer. Ik weet dat ik nu op lange tenen trap of tegen schenen schop, maar dat is mijn mening. Als Ajacied stap je niet over naar Feyenoord of naar PSV.

Vroeger kon dat wat makkelijker (Johan Cruijff / Wim Jansen / Rudd Geels) maar toen was het allemaal nog niet zo hard tussen supporters.
ik mag siem wel en als ajax hem had willen hebben had ie terug gegaan naar ajax
vroeger makkelijker ?? Ben je die ijsbal op wim jansen z"n bek vergeten !!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 02 oktober 2016 - 13:19   quote  deeplink  
Het was een hele slordige eerste helft.
We zullen met hele andere plannen de tweede helft op moeten komen om alsnog te winnen.

Maar ja, zoals gezegd, met Nijhuis als scheidsrechter zal dat altijd heel erg moeilijk blijven voor Ajax. ( kijk maar in de statistieken in het verleden ).
sebas1
 sebas1 - zondag 02 oktober 2016 - 13:19   quote  deeplink  
Krijg je met deze kut opstelling
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:16 schreef enough het volgende:

[..]

ik mag siem wel en als ajax hem had willen hebben had ie terug gegaan naar ajax
vroeger makkelijker ?? Ben je die ijsbal op wim jansen z"n bek vergeten !!
Nou ja, makkelijker is misschien niet het juiste woord. En natuurlijk weet ik nog van die ijsbal. Goed geplaatst overigens ;)

Maar toch was de haat en nijd cq. oorlog niet zo nadrukkelijk als tegenwoordig. Dat bedoelde ik.

En nee, ik heb geen enkel begrip voor de overgang van de Jong naar PSV. Nogmaals, daarmee is hij voor mij een even grote verrader als Vermeer.
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Ach, Siem heeft eerst met Ajax gesproken toen er interesse kwam. Dat vind ik netjes. Ik begrijp wel dat Siem, toen Ajax niet wilde, verder is gegaan met PSV. Eredivisie is toch leuker als de Championship in Engeland. Leuk is het voor ons supporters niet, maar het is wel begrijpelijk voor Siem en netjes aangepakt.

Ik vond de stap van Vermeer toch veel gevoeliger, zeker omdat Vermeer daarna aanhoudend olie op het vuur heeft gegooid.
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
12.30 wedstrijd na europees is ook geen goede combi, maar dit komt goed
Op Utrecht na verliest Ajax zelden om 12.30. Ook niet na een Europese wedstrijd. Dat is heel lang geleden dat dat gebeurde.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Volgens mij waren ze nog niet helemaal wakker. Ook Utrecht was niet helemaal wakker.

Prima kopbal overigens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 oktober 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:11 schreef Eide het volgende:
Weer dat passeren uit stilstand op de linksbackpositie van Sinkgraven en weer mislukt het. Zelfde gelul als tegen Standard Luik. Hij moet daar echt mee kappen. Aanvallend doet hij vandaag goed mee maar dat soort dingen moet er echt uit en rap ook.
Ik zeg maar niks meer over hem.
p111
 p111 - zondag 02 oktober 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Wat een kut wedstrijd weer tegen Utrecht hoe kan dit nou ?? altijd weer tegen Urecht.Met een zeer zwakke Sinkgraven en Viergever !! hopelijk tweede helft beter al ben ik er bang voor dat dit weer zo,n klote wedstrijd word.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op Utrecht na verliest Ajax zelden om 12.30. Ook niet na een Europese wedstrijd. Dat is heel lang geleden dat dat gebeurde.
Zoveel spelen we niet om 12.30, is een stuk minder dan andere jaren.
046afca
 046afca - zondag 02 oktober 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Bazoer erin gooien? Klaassen loop vaak als een kip zonder kop rond op dat middenveld. Bazoer brengt frisse energie.
Ztjes
 Ztjes - zondag 02 oktober 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:29 schreef 046afca het volgende:
Bazoer erin gooien? Klaassen loop vaak als een kip zonder kop rond op dat middenveld. Bazoer brengt frisse energie.
Dat roep ik heel lang.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:29 schreef 046afca het volgende:
Bazoer erin gooien? Klaassen loop vaak als een kip zonder kop rond op dat middenveld. Bazoer brengt frisse energie.
Nee! De taak van Klaassen veel gaten dicht te lopen. Voetballende gedeelte zijn voor de andere 2 voetballers.
enough
 enough - zondag 02 oktober 2016 - 13:35   quote  deeplink  
hahahahah lekkeeerrr
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 13:35   quote  deeplink  
Ja, Younes
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:36   quote  deeplink  
1-1
enough
 enough - zondag 02 oktober 2016 - 13:37   quote  deeplink  
en gister zeiken over e.g heerenveen ,maar deze was mooier en lleeekkkkeeerrdddeerrr
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Dolberg kan wel gewisseld worden. verliest echt heel veel bal, aannames niet goed.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 02 oktober 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Oké. Nu alles doordrukken naar de 2-1.
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Nu eens een keer op voorsprong komen tegen Utrecht.... Oeps, wat zeg ik nou....
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dolberg kan wel gewisseld worden. verliest echt heel veel bal, aannames niet goed.
En je zegt dat andere die een keer niet goed spelen gewoon iets meer de kans moeten krijgen. Hij speelt voor het eerst minder. Jezelf niet tegenspreken nu
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Even aan de telefoon en prompt is Utreg zo vriendelijk even te helpen. Net als Heerenveen gisteren deed. Vriendelijk volk ;)
046afca
 046afca - zondag 02 oktober 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee! De taak van Klaassen veel gaten dicht te lopen. Voetballende gedeelte zijn voor de andere 2 voetballers.
Snap zeker je punt, alleen zials je net ook zag hij past zo matig. Speelt de dolberg goed aan komt er een aanval uit nu moeten ze weer terug. Ik vind dat niet kunnen voor een speler van jaar en aanvoerder.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:21 schreef Eide het volgende:
Ach, Siem heeft eerst met Ajax gesproken toen er interesse kwam. Dat vind ik netjes. Ik begrijp wel dat Siem, toen Ajax niet wilde, verder is gegaan met PSV. Eredivisie is toch leuker als de Championship in Engeland. Leuk is het voor ons supporters niet, maar het is wel begrijpelijk voor Siem en netjes aangepakt.

Ik vond de stap van Vermeer toch veel gevoeliger, zeker omdat Vermeer daarna aanhoudend olie op het vuur heeft gegooid.
Netjes of minder netjes, dat maakt mij nu even niet uit. Als Ajacied stap je simpelweg niet over naar Feyenoord of naar PSV. En dan zo juichen als hij gisteren deed... Dat deed echt pijn aan mijn ogen.
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:38 schreef Pavlov14 het volgende:
Even aan de telefoon en prompt is Utreg zo vriendelijk even te helpen. Net als Heerenveen gisteren deed. Vriendelijk volk ;)
Zo gunnen ons een punt tot nu toe. Kutvolk dus! Als ze het nu nog een keer doen dan mag ik ze wel.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zo gunnen ons een punt tot nu toe. Kutvolk dus! Als ze het nu nog een keer doen dan mag ik ze wel.
Ik zal m'n best doen om hun even te beïnvloeden ;) Komt goed Loetje
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:40 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Netjes of minder netjes, dat maakt mij nu even niet uit. Als Ajacied stap je simpelweg niet over naar Feyenoord of naar PSV. En dan zo juichen als hij gisteren deed... Dat deed echt pijn aan mijn ogen.
Ik begrijp alle emotie wel hoor. Ik vind het ook helemaal niets, maar er zit voor mij wel een duidelijk verschil tussen Siem en Vermeer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

En je zegt dat andere die een keer niet goed spelen gewoon iets meer de kans moeten krijgen. Hij speelt voor het eerst minder. Jezelf niet tegenspreken nu
Tegen Luik was ook al niet goed. Dat zijn 2 wedstrijden.

Andere zeiden dat hij daar niet moest spelen en ik heb het enkel over een wissel. Heb het niet over een wijziging in de basis elftal, wat jullie wel over hadden.
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp alle emotie wel hoor. Ik vind het ook helemaal niets, maar er zit voor mij wel een duidelijk verschil tussen Siem en Vermeer.
Eens. Vermeer had ook nog andere keuzes. Siem zijn voorkeur lag gewoon bij Ajax en speelde bijna niet en kon weer spelen. Gelijk dat hij heeft
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:39 schreef 046afca het volgende:

[..]

Snap zeker je punt, alleen zials je net ook zag hij past zo matig. Speelt de dolberg goed aan komt er een aanval uit nu moeten ze weer terug. Ik vind dat niet kunnen voor een speler van jaar en aanvoerder.
Er zijn wel meer die slecht passen. Volgens mij kunnen we maar 3 wissels toepassen, om die reden kun je wel 10 wissels toepassen.
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Tegen Luik was ook al niet goed. Dat zijn 2 wedstrijden.

Andere zeiden dat hij daar niet moest spelen en ik heb het enkel over een wissel. Heb het niet over een wijziging in de basis elftal, wat jullie wel over hadden.
Tegen Luik niet goed??? Drink nog een biertje
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen Luik niet goed??? Drink nog een biertje
Dat is voor mij te vroeg. En ik vond dat
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:47   quote  deeplink  
Oei Klaassen toch!!!!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Overigens zie ik Lasse Schöne in de basis. Is er iemand geblesseerd? Was dat al langer? (Ik ben er zo'n drie weken uit geweeest...).
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp alle emotie wel hoor. Ik vind het ook helemaal niets, maar er zit voor mij wel een duidelijk verschil tussen Siem en Vermeer.
Dan zijn we het een keer niet eens ;)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:48 schreef Pavlov14 het volgende:
Overigens zie ik Lasse Schöne in de basis. Is er iemand geblesseerd? Was dat al langer? (Ik ben er zo'n drie weken uit geweeest...).
Nee, bosz houd van voetballende spelers. Riedewald is meer een verdediger, zorgt voor zekerheid maar ook voor saaiheid.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 02 oktober 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, bosz houd van voetballende spelers. Riedewald is meer een verdediger, zorgt voor zekerheid maar ook voor saaiheid.
Dus dit speelt al langer?
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is voor mij te vroeg. En ik vond dat
Was enorm goed voorin. Behalve na rust, maar toen was heel Ajax een drama
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 02 oktober 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:51 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dus dit speelt al langer?
sinds bekerwedstrijd tegen willem 2
Loetje
 Loetje - zondag 02 oktober 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2016 - 13:51 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dus dit speelt al langer?
4e wedstrijd. Tegen Willem II en Zwolle kun je dat doen. Tegen betere ploegen moet je niet met een Schöne op 6 gaan spelen vind ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2016 door Loetje --
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Schone speelt vandaag overigens prima, samen met Sanchez en Younes de 3 besten bij Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 02 oktober 2016, 12:30); 3 - 2









0.0085179