BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 23 oktober, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahhaah. Twee compleet verschillende dingen man. Lijkt niet eens op elkaar.

Maar goed. Jij hebt je voorgenomen dat bosz een lul is. En aangezien hij sinkgraven op Lb zet zal jij dat nooit goed vinden
Nee hoor want Sinkgraven speelde donderdag gewoon goed maar mag zich het doelpunt wel aanrekenen. Dit doelpunt mag Dijks zichzelf aanrekenen, maar voor de wissel was Sinkgraven ook al een paar keer onscherp. Dat heeft niets met mijn mening over Bosz te maken maar is weer makkelijk scoren van je.
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens een aantal hier zwaar onterecht.
We moeten hem de kans geven zich verder te ontwikkelen. Daarover waren wij het vanmiddag wel eens.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook. We hadden het in z'n algemeenheid over "ballen hebben in de Kuip", met name inzake Kuyt en El Ahmadi.
Ach. Die doen precies dat wat er overal in de top gebeurt. Moet je niet over zeiken en je moet zelf zorgen dat de scheids aan je kant staat.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor want Sinkgraven speelde donderdag gewoon goed maar mag zich het doelpunt wel aanrekenen. Dit doelpunt mag Dijks zichzelf aanrekenen, maar voor de wissel was Sinkgraven ook al een paar keer onscherp. Dat heeft niets met mijn mening over Bosz te maken maar is weer makkelijk scoren van je.
Niks makkelijk scoren. Het is gewoon zo.

Sinkgraven was vandaag ronduit zwak en die wissel had ik al eerder verwacht. Maar dat Dijks zo zwak zou invallen kan geen mens bedenken. Want er ging veel meer fout bij hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke. Dacht dat je het eerdere moment bedoelde. Er gaat heel veel mis bij die goal. Maar Dijks is echt het toppunt. As je zo verdedigd bij een voorzet ben je echt geen Ajax shirt waard.
Maar hoe Sinkgraven de eerste helft verdedigde op Bilal was net zo beroerd. Gelukkig was Onana daar sterk want anders hadden we al direct achter de feiten aangelopen. Verder was het doelpunt inderdaad aan Dijks te wijten maar om nou te roepen dat het Dijks schuld is dat Ajax hier puntverlies lijdt gaat mij veel te ver.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hoe Sinkgraven de eerste helft verdedigde op Bilal was net zo beroerd. Gelukkig was Onana daar sterk want anders hadden we al direct achter de feiten aangelopen. Verder was het doelpunt inderdaad aan Dijks te wijten maar om nou te roepen dat het Dijks schuld is dat Ajax hier puntverlies lijdt gaat mij veel te ver.
Zeker. En dat schrijf ik zelf ook. Maar ja. Die bal gaat er niet in en die bal van Dijks wel. En gaat die bal er ook niet in dan win je hier gewoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks makkelijk scoren. Het is gewoon zo.

Sinkgraven was vandaag ronduit zwak en die wissel had ik al eerder verwacht. Maar dat Dijks zo zwak zou invallen kan geen mens bedenken. Want er ging veel meer fout bij hem.
Tuurlijk wel makkelijk scoren want mijn mening over Bosz heeft niets te maken met de plekken waar spelers worden gepositioneerd. Want anders had ik er wel wat meer op de korrel genomen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Die doen precies dat wat er overal in de top gebeurt. Moet je niet over zeiken en je moet zelf zorgen dat de scheids aan je kant staat.
En toch geloof ik dat je zeer sterk in je schoenen moet staan in een kolkende Kuip met alleen maar schreeuwende, woedende en agressieve Feyenoordfans, zonder supporters van de tegenpartij. In zo'n ambiance zullen er nogal wat scheidsrechters zijn die zich bedreigd voelen en gauw geneigd zijn om zo nu en dan een oogje dicht te doen. Mischien dat het ook gebeurt tijdens Ajax-Feyenoord in de ArenA.

Maar goed, dat is ook maar een mening.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Die doen precies dat wat er overal in de top gebeurt. Moet je niet over zeiken en je moet zelf zorgen dat de scheids aan je kant staat.
Was ook totaal niet om te zeiken maar het is gewoon een gegeven dat scheidsrechters zich laten intimideren. Overigens gebeurd dat bij Ajax ook maar het valt mij op dat de KNVB 1 stelregel alweer heeft laten vallen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 oktober 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Scheids floot echt prima. Begrijp heel die discussie niet.
Nou ja remco, er waren meerdere momenten dat een gele kaart werd ingehouden bij de overtredingen van feyenoord. Vooral de aanvallen die daardoor werden geblockt...

Geen hele slechte pot gefloten maar als ik een cijfer moet geven, krijgt hij een 6je
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. En dat schrijf ik zelf ook. Maar ja. Die bal gaat er niet in en die bal van Dijks wel. En gaat die bal er ook niet in dan win je hier gewoon.
Wat een fout van Onana dan! ;-)
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch geloof ik dat je zeer sterk in je schoenen moet staan in een kolkende Kuip met alleen maar schreeuwende, woedende en agressieve Feyenoordfans, zonder supporters van de tegenpartij. In zo'n ambiance zullen er nogal wat scheidsrechters zijn die zich bedreigd voelen en gauw geneigd zijn om zo nu en dan een oogje dicht te doen. Mischien dat het ook gebeurt tijdens Ajax-Feyenoord in de ArenA.

Maar goed, dat is ook maar een mening.
Ik heb echt niet het idee dat Kuipers dat iets doet. Die heeft wel voor hetere vuren gestaan in Europa.

Dat het bij anderen vaak zo geweest is heb je inderdaad gelijk in.
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 oktober 2016 - 17:04   quote  deeplink  
Ik roep het al heel lang. Met Klaassen speel je met een middenvelder minder.
En heb je bij een sterke ploeg, een probleem om een overwicht op het middenveld te krijgen. Was trouwens ook het geval tegen Celta.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was ook totaal niet om te zeiken maar het is gewoon een gegeven dat scheidsrechters zich laten intimideren. Overigens gebeurd dat bij Ajax ook maar het valt mij op dat de KNVB 1 stelregel alweer heeft laten vallen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Gewoon niet mogen praten met de scheids zou het beste zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou ja remco, er waren meerdere momenten dat een gele kaart werd ingehouden bij de overtredingen van feyenoord. Vooral de aanvallen die daardoor werden geblockt...

Geen hele slechte pot gefloten maar als ik een cijfer moet geven, krijgt hij een 6je
Yep, en dat bedoelden Warrior en ik ook precies.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou ja remco, er waren meerdere momenten dat een gele kaart werd ingehouden bij de overtredingen van feyenoord. Vooral de aanvallen die daardoor werden geblockt...

Geen hele slechte pot gefloten maar als ik een cijfer moet geven, krijgt hij een 6je
Zelfde voor Ajax. Geen tweede geel voor Veltman en direct rood voor Klaassen. Had zomaar gekund.
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 oktober 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou ja remco, er waren meerdere momenten dat een gele kaart werd ingehouden bij de overtredingen van feyenoord. Vooral de aanvallen die daardoor werden geblockt...

Geen hele slechte pot gefloten maar als ik een cijfer moet geven, krijgt hij een 6je
Op de scheidsrechter heb je toch geen invloed. De ene keer in het
voordeel en de andere keer ten nadele.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Gewoon niet mogen praten met de scheids zou het beste zijn.
Het wegwerpgebaar zou direct geel zijn. Ik zie het enorm vaak. Ook door Ajacieden maar gele kaarten blijven achterwege.
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het wegwerpgebaar zou direct geel zijn. Ik zie het enorm vaak. Ook door Ajacieden maar gele kaarten blijven achterwege.
Klopt. En het irritante is, dat de ene scheidsrechter het wel bestraft en de andere niet. Net als het gebaar om een gele kaart te vragen voor een tegenstander.

Er is totaal geen uniformiteit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt. En het irritante is, dat de ene scheidsrechter het wel bestraft en de andere niet. Net als het gebaar om een gele kaart te vragen voor een tegenstander.

Er is totaal geen uniformiteit.
Klopt. 1 van de punten die ik wekelijks zie terugkomen. 2 weken terug volgens mij ging een speler van Vitesse helemaal uit zijn plaat tegen de scheidsrechter. En verbazend genoeg helemaal geen kaart???
Eide
 Eide - zondag 23 oktober 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Zeer onder de indruk van Dolberg vandaag. Dat is echt een handenbinder. Houdt z'n tegenstanders constant bezig, is rustig en krijgt altijd z'n kans.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 oktober 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:23 schreef Eide het volgende:
Zeer onder de indruk van Dolberg vandaag. Dat is echt een handenbinder. Houdt z'n tegenstanders constant bezig, is rustig en krijgt altijd z'n kans.
Gaat ons het kampioenschap opleveren!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:28   quote  deeplink  
In ieder geval vielen de invallers wel heel matig in. Gaf in ieder geval de coach niet de indruk dat hij fout zit met zijn opstelling.
Eide
 Eide - zondag 23 oktober 2016 - 17:30   quote  deeplink  
El Ghazi vond ik behoorlijk invallen. Had acties, werd gevaarlijk... Deed in die paar minuten meer dan de andere buitenspelers in mijn optiek. Het was overigens te matig om van een goede invalbeurt te spreken maar hij van de wissels nog de gene die het dichtst tegen een basisplaats aan zit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Overigens zei Bosz dat hij niet ontevreden was over sinkgraven de 1ste helft, toine stelde de vraag nogmaals en Bosz bleef bij zijn antwoord.

Of sinkgraven gewisseld zou zijn als hij niet last kreeg van zijn hamstring valt dan toch te betwijfelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:30 schreef Eide het volgende:
El Ghazi vond ik behoorlijk invallen. Had acties, werd gevaarlijk... Deed in die paar minuten meer dan de andere buitenspelers in mijn optiek. Het was overigens te matig om van een goede invalbeurt te spreken maar hij van de wissels nog de gene die het dichtst tegen een basisplaats aan zit.
Ach die ene actie waardoor hij door kon lopen maar niet kon schieten omdat hij controle verloor. Die actie was goed maar weigerde veel verdedigende werk te doen.

Ik heb younes, troare en dolberg veel verdedigende werk zien doen. El ghazi liep als een zoutzak bij terwijl dolberg wel druk zetten en verdedigers lastig maakte om geen lange bal te spelen.
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 oktober 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ach die ene actie waardoor hij door kon lopen maar niet kon schieten omdat hij controle verloor. Die actie was goed maar weigerde veel verdedigende werk te doen.

Ik heb younes, troare en dolberg veel verdedigende werk zien doen. El ghazi liep als een zoutzak bij terwijl dolberg wel druk zetten en verdedigers lastig maakte om geen lange bal te spelen.
Mee eens.
Pim
 Pim - zondag 23 oktober 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens zei Bosz dat hij niet ontevreden was over sinkgraven de 1ste helft, toine stelde de vraag nogmaals en Bosz bleef bij zijn antwoord.

Of sinkgraven gewisseld zou zijn als hij niet last kreeg van zijn hamstring valt dan toch te betwijfelen.
Was beter geweest als ie m niet had gewisseld
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Overigens mogen de wissels en jong Ajax spelers woensdag opdraven in de beker.

Ik zou als Bosz zijnde de spelers maandag nog oproepen om uit te lopen en na te bespreken en dan tot donderdag vrij geven
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:30 schreef Eide het volgende:
El Ghazi vond ik behoorlijk invallen. Had acties, werd gevaarlijk... Deed in die paar minuten meer dan de andere buitenspelers in mijn optiek. Het was overigens te matig om van een goede invalbeurt te spreken maar hij van de wissels nog de gene die het dichtst tegen een basisplaats aan zit.
Dat laatste zeker, en zou niet misstaan ipv Traore die van de week en vandaag erg vermoeid oogde, wel veel energie, maar eigenlijk alles fout..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:44 schreef Pim het volgende:

[..]

Was beter geweest als ie m niet had gewisseld
Ben ik niet mee eens, de man kon niet meer. Eerst last van hamstring en daarna de enkel.

Overigens heb ik dijks en veltman en viergever ook zulke fouten zien maken waardoor de tegenstander een grote kans kregen
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ach die ene actie waardoor hij door kon lopen maar niet kon schieten omdat hij controle verloor. Die actie was goed maar weigerde veel verdedigende werk te doen.

Ik heb younes, troare en dolberg veel verdedigende werk zien doen. El ghazi liep als een zoutzak bij terwijl dolberg wel druk zetten en verdedigers lastig maakte om geen lange bal te spelen.
Ik heb Ghazi juist veel defensief werk zien doen, en zeker Youness laat ook vandaag weer heel vaak zijn man lopen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste zeker, en zou niet misstaan ipv Traore die van de week en vandaag erg vermoeid oogde, wel veel energie, maar eigenlijk alles fout..
Laat hij het maar laten zien in de beker, dan praten we wel verder!
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Laat hij het maar laten zien in de beker, dan praten we wel verder!
Want?

Valt iedere keer goed in, en was ook zeker niet de minste aanvaller toen hij eraf gehaald werd als basis kracht.. Zowel Youness als Traore speelden toen slechter dan Ghazi en waren beiden niet bij 1 goal betrokken..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb Ghazi juist veel defensief werk zien doen, en zeker Youness laat ook vandaag weer heel vaak zijn man lopen..
Ik heb Bosz horen zeggen dat hij meer zijn best moest doen, qua druk zetten. Dat doe je niet als hij druk zetten. Dit was trouwens tijdens de wedstrijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Want?

Valt iedere keer goed in, en was ook zeker niet de minste aanvaller toen hij eraf gehaald werd als basis kracht.. Zowel Youness als Traore speelden toen slechter dan Ghazi en waren beiden niet bij 1 goal betrokken..
Omdat hij woensdag de kans krijgt, dan mag hij het laten zien dat hij erin hoort.
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb Bosz horen zeggen dat hij meer zijn best moest doen, qua druk zetten. Dat doe je niet als hij druk zetten. Dit was trouwens tijdens de wedstrijd
Ik hoorde Bosz zeggen dat ie het jammer vind dat ie El Ghazi op de bank moet zetten omdat ie heel dicht achter Traore zit..

Ik ben van mening dat Ghazi dan dus de man moet zijn die speelt, Traore is slechts een huurling. Daarnaast is Ghazi ook gewoon veel gevaarlijker en vaker bij goals betrokken in de tijd die hij altijd krijgt..
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat hij woensdag de kans krijgt, dan mag hij het laten zien dat hij erin hoort.
Dat heeft ie al laten zien, niet afhankelijk van komende week..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Overigens wel interessant woensdag of de spelers die voorheen basis stonden, dan een goede wedstrijd gaan spelen.

Krul of boer
Dijks
Westerman
De Ligt
Tete
Riedewald
Bazoer
Gudelj
Cerny
Cassiera
El Ghazi
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft ie al laten zien, niet afhankelijk van komende week..
Wanneer heeft hij het laten zien dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:23 schreef Eide het volgende:
Zeer onder de indruk van Dolberg vandaag. Dat is echt een handenbinder. Houdt z'n tegenstanders constant bezig, is rustig en krijgt altijd z'n kans.
En toch vond ik hem af en toe erg onzichtbaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 oktober 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens wel interessant woensdag of de spelers die voorheen basis stonden, dan een goede wedstrijd gaan spelen.

Krul of boer
Dijks
Westerman
De Ligt
Tete
Riedewald
Bazoer
Gudelj
Cerny
Cassiera
El Ghazi
Doe mij Nouri maar! Wekelijks uitblinker bij Jong Ajax!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 18:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe mij Nouri maar! Wekelijks uitblinker bij Jong Ajax!
Er zijn er wel meer die uitblinken.

Maar ik vind dat je gepasseerde ook een kans moet geven, in ieder geval in de basis starte.

Maar of gudelj kan spelen, dat is maar de vraag.

Kans is vrij groot dat hij wel speelminuten gaat krijgen.
hjf
 hjf - zondag 23 oktober 2016 - 18:35   quote  deeplink  
We zijn in de eerste helft een paar keer goed weggekomen. Feijenooid kreeg 3 100% kansen en wij geen 1. De tweede helft was een stuk beter van onze kant. Bij ons waren de absolute uitblinkers Onana (Krul komt er echt niet meer in), Sanchez (wat een beest is dat en is nu al 10x zijn transfersom waard) en Dolberg (dit wordt de nieuwe Messi). Dissonanten waren voor mij Klaassen, Younes en Traore (stuur die in de winterstop maar terug naar Chelski). Wat waren die slecht. Sinkgraven heeft het naar behoren gedaan. Hij is door Bosz op een positie gezet, die hem volledig vreemd was. Ziyech heeft zijn longen uit zijn lijf gelopen. Het bewijs is hiervan wel geleverd: kramp. Je zag na zijn wissel, dat de organisatie op het middenveld een stuk minder werd. Veltman, Schone en Viergever hebben gewoon goed gespeeld. Ghazi viel aanvallend goed in, maar verdedigend heeft hij verzuimd zijn werk te doen en Bazoer heb ik geen bal zien raken. En over Dijks is genoeg gezegd. Ik vond bij de stand van 0-1 10 minuten voor tijd, dat we het beter uit hadden moeten spelen en de 0-2 er zeker in had gezeten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 oktober 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 18:35 schreef hjf het volgende:
We zijn in de eerste helft een paar keer goed weggekomen. Feijenooid kreeg 3 100% kansen en wij geen 1. De tweede helft was een stuk beter van onze kant. Bij ons waren de absolute uitblinkers Onana (Krul komt er echt niet meer in), Sanchez (wat een beest is dat en is nu al 10x zijn transfersom waard) en Dolberg (dit wordt de nieuwe Messi). Dissonanten waren voor mij Klaassen, Younes en Traore (stuur die in de winterstop maar terug naar Chelski). Wat waren die slecht. Sinkgraven heeft het naar behoren gedaan. Hij is door Bosz op een positie gezet, die hem volledig vreemd was. Ziyech heeft zijn longen uit zijn lijf gelopen. Het bewijs is hiervan wel geleverd: kramp. Je zag na zijn wissel, dat de organisatie op het middenveld een stuk minder werd. Veltman, Schone en Viergever hebben gewoon goed gespeeld. Ghazi viel aanvallend goed in, maar verdedigend heeft hij verzuimd zijn werk te doen en Bazoer heb ik geen bal zien raken. En over Dijks is genoeg gezegd. Ik vond bij de stand van 0-1 10 minuten voor tijd, dat we het beter uit hadden moeten spelen en de 0-2 er zeker in had gezeten.
Ben het met je eens alleen Dolberg is geen Messi en gaat hij niet worden ook..
Younes vind ik ook niet zo laatste weken(celta mooie goal na).
Traore niet erg bijzonder nog. Veltman, Viergever mwah vind ze nuttig maar vaak niet meer dan dat.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2016 - 18:59   quote  deeplink  
leuke pot met veel vechtlust van 2 kanten.. zwakste schakels.. vooral klaassen en traore.. klaassen is totaal uit vorm of het valt nu extra op dat hij voetballend zwaar tekortkomt.. staat vaak lucht te dekken en komt overal net telaat.. traore tjah geen idee.. we weten allemaal dat hij veel beter kan..

en de wissels ? ik kan nu wel begrijpen waarom anderen erin staan..
Eide
 Eide - zondag 23 oktober 2016 - 19:16   quote  deeplink  
Wat ik vreemd vond was dat Bosz over vermoeidheid begon. Hij weet toch zelf ook hoe het programma eruit ziet= Daarom moet hij ook Riedewald, Bazoer, Dijks, tete en El Ghazi gebruiken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 oktober 2016 - 19:19   quote  deeplink  
Wel vandaag gezien waarom Sinkgraven een basisplaats heeft ten koste van Dijks. Sinkgraven was vandaag ook niet scherp, maar Dijks ook niet. Zelfde geldt voor Traoré, Younes, maar El-Ghazi viel ook niet heel sterk in

Al met al een terecht gelijkspel en Wij hebben Feyenoord de eerste punten van dit seizoen afhandig gemaakt ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 19:30   quote  deeplink  
Klaassen speelt al sinds het begin in dienst van het elftal. Hij moet dit seizoen alleen wat meer werk doen. Dat doet hij met heel veel energie dat hij niet heel veel meer voor de goal komt, wat daarvoor geregeld het geval was.

Zo slecht is dat niet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 19:16 schreef Eide het volgende:
Wat ik vreemd vond was dat Bosz over vermoeidheid begon. Hij weet toch zelf ook hoe het programma eruit ziet= Daarom moet hij ook Riedewald, Bazoer, Dijks, tete en El Ghazi gebruiken.
Ik vond het niet vreemd. Beker wedstrijd is de 1ste komende wedstrijd. Hij geeft een voorzet opzich zelf om woensdag zelf in te koppen.

Ik denk dat alle spelers die vandaag de basis stonden woensdag vrij zijn.
Denk dat de wissels en spelers van jong Ajax worden geselecteerd.

Om geen discussie te krijgen dat je niet veel moet wisselen. Dat was tegen willem2 voor de beker wel het geval. Toen vonden iedereen het vreemd dat hij zo veel wisselde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2016 door Positieve Arrogantie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 23 oktober, 14.30 uur)









0.0088498