BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 23 oktober, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik zeik niet om te zieken, maar omdat Klaassen hier gehyped wordt en al heel lang waardeloos speelt en totaal geen meerwaarde op het middenveld is. En het middenveld van Feyenoord overheerste het overgrote deel van de wedstrijd ons middenveld, dat door alles en iedereen wordt beaamd en nu kom jij weer met zo'n kul argumentatie van Vilhena met Klaassen. Kijk eens hoe vaak Vilhena een bal vrij kan aannemen en waar is onze Klaas.
Dat is echt amper gebeurt. En Klaassen gehyped??

Sommigen verdedigen hem bij zulke kul praat als jij over hem uitslaat..

Er werd uberhaubt niet geheerst gister, kwalitatief was het een heel zwakke wedstrijd..
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is echt amper gebeurt. En Klaassen gehyped??

Sommigen verdedigen hem bij zulke kul praat als jij over hem uitslaat..

Er werd uberhaubt niet geheerst gister, kwalitatief was het een heel zwakke wedstrijd..
Gaap

Gaap

Gisteren werd de 1e helft volledig door Feyenoord beheerst, creëerden drie 100% kansen. Hoe slecht de wedstrijd ook was... en ook in het laatste kwartier van de 2e helft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 08:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De laatste keer dat hij gescoord heeft, is ook alweer een tijdje geleden. Dat was het enige waar hij zich als "middenvelder" mee kon onderscheiden, Oh ja, en hard werken.
Wel. een smerige overtreding, omdat hij weer eens te laat is, waar eigenlijk rood voor staat.
Hij krijgt in elke poll en spelerswaardering als enige middenvelder een onvoldoende.
Tegen Celta scoorde hij nog, hoe bedoel je lang geleden?
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Tegen Celta scoorde hij nog, hoe bedoel je lang geleden?
Scoorde toen Klaassen!!!!! Volgens mij waren het Ziyech en Younes.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Gaap

Gaap

Gisteren werd de 1e helft volledig door Feyenoord beheerst, creëerden drie 100% kansen. Hoe slecht de wedstrijd ook was... en ook in het laatste kwartier van de 2e helft.
Prima manier van een discussie voeren.. Succes verder..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Tegen Celta scoorde hij nog, hoe bedoel je lang geleden?
16 Oktober vergeten?
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima manier van een discussie voeren.. Succes verder..
Nee, jij komt met geweldige argumenten. Alleen maar suggesties, statements. Succes balletje..
p111
 p111 - maandag 24 oktober 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 12:05 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Je kunt het blijven roepen, maar Klaassen speelt gewoon vreselijk slecht, helaas Ajax onwaardig. Je komt enkel en alleen met zijn doelpunten en verder totaal niets of is het onze nieuwe spits.
Misschien zie je niet goed welk nuttig werk hij allemaal doet.Ook in het Nationale team opgesteld en veel vuil werk verricht.Er zijn er dus genoeg die het wel in hem zien zitten toch
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 14:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien zie je niet goed welk nuttig werk hij allemaal doet.Ook in het Nationale team opgesteld en veel vuil werk verricht.Er zijn er dus genoeg die het wel in hem zien zitten toch
Volgens mij stond hij de laatste wedstrijden bij Oranje meer als een buitenaanvaller en niet direct als middenvelder. En soms bij gebrek aan beter, kun je niet anders, toch.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

16 Oktober vergeten?
Nee, heb alleen de wedstrijden omgedraaid, althans dat denk ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2016 - 15:27   quote  deeplink  
Matthijs van der ligt is direct en definitief bij de selectie gehaald!

Maar wat heeft dat te betekenen?

Ik gok dat sinkgraven zijn plek kwijt raakt als linksback en dat hij die plek afstaat aan Viergever. Waardoor Mathijs van der ligt in het centrum gaat spelen.

Met Sinkgraven hebben we dan weer een optie meer als linksbuiten en creatieve middenvelder
p111
 p111 - maandag 24 oktober 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Dat is einde discussie bij gebrek aan beter oke
De middenvelders van het Ned/team van de laatste 2 jaar.
K.Strootman 26 jaar 32 interlands 3 doelpunten
G.Wijnaldum 25 jaar 34 interlands 7 doelpunten
W.Snijder 32 jaar 124 interlands 30 doelpunten
J.Clasie 25 jaar 16 interlands 0 doelpunten
D.Propper 25 jaar 4 interlands 0 doelpunten
D.Klaasen 23 jaar 9 interlands 2 doelpunten
Vilena 21 jaar 1 interland 0 doelpunten.
================================================
Volgens mij best een aardig gemiddelde voor iemand bij gebrek aan beter.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 14:16 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nee, jij komt met geweldige argumenten. Alleen maar suggesties, statements. Succes balletje..
Ach ja, lezen is blijkbaar niet je sterkste vak. Vaak zat beargumenteerd waarom Klaassen zo belangrijk en goed is als hij is..
p111
 p111 - maandag 24 oktober 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Matthijs van der ligt is direct en definitief bij de selectie gehaald!

Maar wat heeft dat te betekenen?

Ik gok dat sinkgraven zijn plek kwijt raakt als linksback en dat hij die plek afstaat aan Viergever. Waardoor Mathijs van der ligt in het centrum gaat spelen.

Met Sinkgraven hebben we dan weer een optie meer als linksbuiten en creatieve middenvelder
Viergever verkopen Sinkgraven gewoon 3 klasse beter als Viergever.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 14:55 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Volgens mij stond hij de laatste wedstrijden bij Oranje meer als een buitenaanvaller en niet direct als middenvelder. En soms bij gebrek aan beter, kun je niet anders, toch.
Hij stond juist basis op het middenveld, en verhuisde naar de flank omdat Sneijder een blessure had, en ook dat is maar anderhalve pot geweest..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Matthijs van der ligt is direct en definitief bij de selectie gehaald!

Maar wat heeft dat te betekenen?

Ik gok dat sinkgraven zijn plek kwijt raakt als linksback en dat hij die plek afstaat aan Viergever. Waardoor Mathijs van der ligt in het centrum gaat spelen.

Met Sinkgraven hebben we dan weer een optie meer als linksbuiten en creatieve middenvelder
Ik denk het niet. Ik denk dat hij omgeruild wordt met Westermand. Bosz geeft aan tevreden te zijn met Sinkgraven. Dan gaat ie hem echt niet zomaar ineens eraf halen.
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stond juist basis op het middenveld, en verhuisde naar de flank omdat Sneijder een blessure had, en ook dat is maar anderhalve pot geweest..
Als Sneijder niet beschikbaar is, zou er toch net een extra plaats op het middenveld vrij komen! Of was het, omdat Strootman weer inzetbaar was?
p111
 p111 - maandag 24 oktober 2016 - 16:05   quote  deeplink  
Al met Ztjes ben ik het eens met je dat Davy niet in top vorm is maar nog altijd een belangrijke speler voor Ajax is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 oktober 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 10:28 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, een zwaluw maakt nog een zomer.
Eerst roepen dat hij al een tijd niet heeft gescoord en als je dan op je fout wordt gewezen ineens roepen dat een zwaluw nog geen zomer maakt. Het nadeel is alleen dat hij blijkbaar ontzettend belangrijk is in de 16 meter want hij is naast topscorer van ons elftal ook nog eens een speler met veel assists. En dan kijken we even niet naar Ziyech die er bij Twente al veel had gegeven. En blijkbaar voor Bosz goed genoeg als aanvoerder. Of bekritiseer je nu de keuze van Bosz?
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 15:46 schreef p111 het volgende:
Dat is einde discussie bij gebrek aan beter oke
De middenvelders van het Ned/team van de laatste 2 jaar.
K.Strootman 26 jaar 32 interlands 3 doelpunten
G.Wijnaldum 25 jaar 34 interlands 7 doelpunten
W.Snijder 32 jaar 124 interlands 30 doelpunten
J.Clasie 25 jaar 16 interlands 0 doelpunten
D.Propper 25 jaar 4 interlands 0 doelpunten
D.Klaasen 23 jaar 9 interlands 2 doelpunten
Vilena 21 jaar 1 interland 0 doelpunten.
================================================
Volgens mij best een aardig gemiddelde voor iemand bij gebrek aan beter.
Iniësta is momenteel een van de beste middenvelders, het zelfde gold voor Xavi en zij scoorden zelden.
Je kunt middenvelders met het scorende vermogen vergelijken. Dat is appels met peren vergelijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 oktober 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:46 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Scoorde toen Klaassen!!!!! Volgens mij waren het Ziyech en Younes.
Stoer hoor een ander wijzen op zijn fouten maar zelf ook vorige week tegen ADO vergeten!!
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Stoer hoor een ander wijzen op zijn fouten maar zelf ook vorige week tegen ADO vergeten!!
Ik zei toch dat het klopt en ik was die goal inderdaad vergeten, de goede goal van Klaassen naar zijn inworp. Maar verder speelde hij die wedstrijd ook niet echt goed.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eerst roepen dat hij al een tijd niet heeft gescoord en als je dan op je fout wordt gewezen ineens roepen dat een zwaluw nog geen zomer maakt. Het nadeel is alleen dat hij blijkbaar ontzettend belangrijk is in de 16 meter want hij is naast topscorer van ons elftal ook nog eens een speler met veel assists. En dan kijken we even niet naar Ziyech die er bij Twente al veel had gegeven. En blijkbaar voor Bosz goed genoeg als aanvoerder. Of bekritiseer je nu de keuze van Bosz?
Ook hier roep ik, is het onze nieuwe spits!
Ik zou als nieuwe trainer bij een grote club ook niet gelijk alles overhoop gooien.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 15:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als Sneijder niet beschikbaar is, zou er toch net een extra plaats op het middenveld vrij komen! Of was het, omdat Strootman weer inzetbaar was?
Heb je uberhaubt wel gekeken?? Sneijder speelde als verkapte linksbuiten, Klaassen in die wedstrijd gewoon als aanvallende middenvelder. Toen Sneijder een blessure kreeg, ging Klaassen op de plek van Sneijder spelen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat hij omgeruild wordt met Westermand. Bosz geeft aan tevreden te zijn met Sinkgraven. Dan gaat ie hem echt niet zomaar ineens eraf halen.
Je haalt niet een talent bij het 1ste om hem vervolgens niet te gebruiken.

Ik denk eerder dat sinkgraven linksbuiten gaat spelen, omdat younes heel moeizaam speelt.

Viergever heeft al veel momenten gehad, dat hij opkwam.

Maar het klopt wel dat Bosz tevreden is over Sinkgraven, maar hij is ook de enige creatieve middenvelder naast ziyech.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ook hier roep ik, is het onze nieuwe spits!
Ik zou als nieuwe trainer bij een grote club ook niet gelijk alles overhoop gooien.
Een aanvallende middenvelder heeft als voornaamste taak om kansen te creeren voor anderen of zichzelf.

Jij roept dat uit de cijfers blijkt dat ie niet goed is. Vervolgens wordt je met allerlei cijfers om je oren geslagen die aangeven dat hij in zijn voornaamste taak meer dan slaagt. En daarna ga je draaien??

Buiten zijn belangrijkste taak, dus het creeren van kansen, werkt hij bikkelhard, schakelt vrijwel altijd zijn eigen tegenstander uit in de wedstrijd, en is hij gewoon een echte aanvoerder voor het elftal..

Dat je hem die kwaliteiten niet toe dicht begrijp ik, want je hebt ook zoiets als persoonlijke voorkeur. Maar waar het merendeel van de Ajacieden hem als eerste naam op papier zouden zetten, zet jij hem er niet eens in. Dat is wel apart toch??
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je haalt niet een talent bij het 1ste om hem vervolgens niet te gebruiken.

Ik denk eerder dat sinkgraven linksbuiten gaat spelen, omdat younes heel moeizaam speelt.

Viergever heeft al veel momenten gehad, dat hij opkwam.

Maar het klopt wel dat Bosz tevreden is over Sinkgraven, maar hij is ook de enige creatieve middenvelder naast ziyech.
Ik vind Sinkgraven niet zon creatieve middenvelder..

Bosz gaat gewoon verder met Sinkgraven op LB. Daar ben ik echt van overtuigd.. Ook geen enkele aanleiding om hem te wisselen..

Als hij ontevreden is over de linksbuiten plek, dan zou hij eerder Cerny erbij halen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Sinkgraven niet zon creatieve middenvelder..

Bosz gaat gewoon verder met Sinkgraven op LB. Daar ben ik echt van overtuigd.. Ook geen enkele aanleiding om hem te wisselen..

Als hij ontevreden is over de linksbuiten plek, dan zou hij eerder Cerny erbij halen..
Jij vindt sinkgraven niet zon creatieve middenvelder, dat mag. Maar hij wordt wel zo gezien.

Maar je haalt van der ligt niet bij de selectie om hem op de bank te zetten, dan had hij beter bij Jong Ajax moeten blijven.

Dus stel ik jou de vraag, wie raakt zijn basisplek kwijt?
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Een aanvallende middenvelder heeft als voornaamste taak om kansen te creeren voor anderen of zichzelf.

Jij roept dat uit de cijfers blijkt dat ie niet goed is. Vervolgens wordt je met allerlei cijfers om je oren geslagen die aangeven dat hij in zijn voornaamste taak meer dan slaagt. En daarna ga je draaien??

Buiten zijn belangrijkste taak, dus het creeren van kansen, werkt hij bikkelhard, schakelt vrijwel altijd zijn eigen tegenstander uit in de wedstrijd, en is hij gewoon een echte aanvoerder voor het elftal..

Dat je hem die kwaliteiten niet toe dicht begrijp ik, want je hebt ook zoiets als persoonlijke voorkeur. Maar waar het merendeel van de Ajacieden hem als eerste naam op papier zouden zetten, zet jij hem er niet eens in. Dat is wel apart toch??
Welke kansen creëert hij voor anderen? Hij is totaal niet creatief.

Welk cijfers, die cijfers als scorende spits.

Hij werkt inderdaad bikkelhard. Kan zijn elftal helemaal niet aan de hand meenemen in de wedstrijden waar het om gaat.

Ik ken heel veel Ajacieden die zijn spel meer als zat zijn en allang willen laten banken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 oktober 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik zei toch dat het klopt en ik was die goal inderdaad vergeten, de goede goal van Klaassen naar zijn inworp. Maar verder speelde hij die wedstrijd ook niet echt goed.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Oh sorry, ik heb me vergist.
Je wijst iemand op een fout op een manier die te wensen overlaat, terwijl je zelf ook feitelijk geen juiste constatering doet.
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je wijst iemand op een fout op een manier die te wensen overlaat, terwijl je zelf ook feitelijk geen juiste constatering doet.
Wat laat er te wensen over, in die wedstrijd heeft Klaassen niet gescoord en wel in de ADO wedstrijd en inderdaad was ik, Klaassens laatste goal inderdaad vergeten.

Mag ik dan niet op tegenargumenten reageren, die niet waar zijn?
Danjo223
 Danjo223 - maandag 24 oktober 2016 - 17:16   quote  deeplink  
Jammer dat iedereen Riedewald vergeet!!
Eide
 Eide - maandag 24 oktober 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 17:16 schreef Danjo223 het volgende:
Jammer dat iedereen Riedewald vergeet!!
In tegendeel, ik heb na het duel met Celta verschillende keren Riedewald aangehaald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 oktober 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 17:11 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wat laat er te wensen over, in die wedstrijd heeft Klaassen niet gescoord en wel in de ADO wedstrijd en inderdaad was ik, Klaassens laatste goal inderdaad vergeten.

Mag ik dan niet op tegenargumenten reageren, die niet waar zijn?
Lees je reactie op PA terug ouwe. De manier hoe je hem aanspreekt met al die uitroeptekens terwijl je een aantal posts daarvoor eenzelfde fout maakt. PA vergist zich blijkbaar ook!
Eide
 Eide - maandag 24 oktober 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Tja, meningen verschillen. Fouten maken is menselijk. Mensen zouden zich wat minder moeten opwinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 oktober 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 17:46 schreef Eide het volgende:
Tja, meningen verschillen. Fouten maken is menselijk. Mensen zouden zich wat minder moeten opwinden.
Het is mij verder om het even wat hij vind van Klaassen. Net zo goed als wat ik vind van Sinkgraven. Die gasten moeten uiteindelijk hun voeten laten spreken.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2016 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij vindt sinkgraven niet zon creatieve middenvelder, dat mag. Maar hij wordt wel zo gezien.

Maar je haalt van der ligt niet bij de selectie om hem op de bank te zetten, dan had hij beter bij Jong Ajax moeten blijven.

Dus stel ik jou de vraag, wie raakt zijn basisplek kwijt?
Vd ligt wordt niet bij de selectie gehaald om nu direct basisspeler te worden.

Ik zie vd ligt in de toekomst viergever vervangen.
Eide
 Eide - maandag 24 oktober 2016 - 19:14   quote  deeplink  
Die randdebiel kramer is maar weer eens in onderzoek. Wat een volslagen mongool is dat ook.
Brandje
 Brandje - maandag 24 oktober 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 11:59 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Een spits wordt beoordeeld op zijn doelpunten en kun je hem niet verwijten dat hij niet keihard meewerkt, misschien niet altijd even gelukkig, maar met 2 centrale verdedigers moet er nog iemand anders meehelpen. Ook Onana vond ik prima, eigenlijk alle jeugdige aankopen, behalve de Ajax (ex)-talenten.
Kerel als hij 20 meter terug zakt dan maakt hij de opbouw al een heel stuk lastiger. Daarvoor hoeft hij helemaal niet harder te werken maar beter positie kiezen.
Brandje
 Brandje - maandag 24 oktober 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 13:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Gaap

Gaap

Gisteren werd de 1e helft volledig door Feyenoord beheerst, creëerden drie 100% kansen. Hoe slecht de wedstrijd ook was... en ook in het laatste kwartier van de 2e helft.
Hoe slecht Ajax ook was maar feyenoord creëerde helemaal niks want elke kans van hen kwam door een fou van ons
Brandje
 Brandje - maandag 24 oktober 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 14:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien zie je niet goed welk nuttig werk hij allemaal doet.Ook in het Nationale team opgesteld en veel vuil werk verricht.Er zijn er dus genoeg die het wel in hem zien zitten toch
Een aanvallende middenvelder bij Ajax die vuil werk opknapt? Dan er ergens iets verschrikkelijks mis. Een aanvallende middenvelder bij Ajax, zoals Ziyech nu, creëert kansen voor anderen en zichzelf. Klaassen is afhankelijk van anderen en creeërt niks. Nooit een mooi aktie, nooit een steekpass en veel te weinig assist. Davy is een dienende speler die ik niet beter vind worden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 oktober 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Ajax heeft gewoon heel netjes stand gehouden bij een team die net 9 x op rij heeft gewonnen en ook nog eens thuis speelde met ook nog eens alleen thuissupporters...en bovendien is het feyenoord die uiteindelijk goed wegkomt.

De drie 100% kansen die zij kregen, kregen ze van ons zelf aangeboden en kwam niet door een zogenaamd goed spel van hunzelf.

We verdienden misschien niet te winnen, maar zij zeker niet!

Over de kaarten/overtredingen: scheids was niet slecht, vergat alleen wel de nodige kaarten/vrije trappen te geven op een paar zeer belangrijke (doorbraak) momenten van Ajax en natuurlijk rood voor Klaasen.
Toch meegegaan in de "kolkende" kuip, die overigens niet echt kolkte zondag.

Onana geef ik een 9, die heeft zeer belangrijke ballen gepakt en Sanchéz krijgt er nog een halve punt bij, god wat is die professioneel zeg! Meteen contract aanpassen, 4 ton loonsverhoging en in contract zetten dat er minimaal 35 miljoen geboden moet worden om hem te kopen.

Al met al, knap van Ajax om zo in de kuip de eerste punten weg te nemen van feyenoord en juist dit seizoen, met een boel nieuwe spelers en ook nog eens een nieuwe trainer èn tactiek!

Ik voorspel een mooie reeks voor Ajax en morsende concurenten!

Proost gappies!
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 21:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een aanvallende middenvelder bij Ajax die vuil werk opknapt? Dan er ergens iets verschrikkelijks mis. Een aanvallende middenvelder bij Ajax, zoals Ziyech nu, creëert kansen voor anderen en zichzelf. Klaassen is afhankelijk van anderen en creeërt niks. Nooit een mooi aktie, nooit een steekpass en veel te weinig assist. Davy is een dienende speler die ik niet beter vind worden.
Helemaal mee eens.
p111
 p111 - maandag 24 oktober 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij vindt sinkgraven niet zon creatieve middenvelder, dat mag. Maar hij wordt wel zo gezien.

Maar je haalt van der ligt niet bij de selectie om hem op de bank te zetten, dan had hij beter bij Jong Ajax moeten blijven.

Dus stel ik jou de vraag, wie raakt zijn basisplek kwijt?
Viergever
p111
 p111 - maandag 24 oktober 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 21:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een aanvallende middenvelder bij Ajax die vuil werk opknapt? Dan er ergens iets verschrikkelijks mis. Een aanvallende middenvelder bij Ajax, zoals Ziyech nu, creëert kansen voor anderen en zichzelf. Klaassen is afhankelijk van anderen en creeërt niks. Nooit een mooi aktie, nooit een steekpass en veel te weinig assist. Davy is een dienende speler die ik niet beter vind worden.
Kijk even naar de 1-2 met Younes tegen Ado prachtige actie goed aangenomen en prima afgemaakt wat wil je nog meer o ja ook een paar prima 1-2 tjes met Dolberg helaas geen doelpunten maar goed hij kan wel voetballen is alleen wat uit vorm.
Stanley
 Stanley - maandag 24 oktober 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Stoer hoor een ander wijzen op zijn fouten maar zelf ook vorige week tegen ADO vergeten!!
Sorry Warrior, dit neigt naar samenspannen ;-)
Eerlijk is eerlijk, behalve de prachtige goal tegen ADO speelt onze vriend Klaassen al een tijdje bedroevend slecht. Heel veel balverlies en onnodige trucjes op momenten dat hij functioneel moet handelen.

Ik ben het er mee eens dat Klaassen al een tijdje eigenlijk niet het Ajax niveau haalt.

We kunnen natuurlijk elkaar pakken op details en daar is Remco natuurlijk altijd een groot voorbeeld in, maar het gaat om de grote lijn en dat is dat Ztjes wil aangeven dat Klaassen al een tijdje zeer slecht speelt. En dat is gewoon keihard waar ;)
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 oktober 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 22:51 schreef Stanley het volgende:

[..]

Sorry Warrior, dit neigt naar samenspannen ;-)
Eerlijk is eerlijk, behalve de prachtige goal tegen ADO speelt onze vriend Klaassen al een tijdje bedroevend slecht. Heel veel balverlies en onnodige trucjes op momenten dat hij functioneel moet handelen.

Ik ben het er mee eens dat Klaassen al een tijdje eigenlijk niet het Ajax niveau haalt.

We kunnen natuurlijk elkaar pakken op details en daar is Remco natuurlijk altijd een groot voorbeeld in, maar het gaat om de grote lijn en dat is dat Ztjes wil aangeven dat Klaassen al een tijdje zeer slecht speelt. En dat is gewoon keihard waar ;)
Dank je Stanley,

Ik dacht al, dat ik last van Alzheimer Light begon te krijgen en gelukkig zijn er meer die zien dat Klaassen in zijn slechtste periode bij Ajax zit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2016 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd ligt wordt niet bij de selectie gehaald om nu direct basisspeler te worden.

Ik zie vd ligt in de toekomst viergever vervangen.
Waarom zou Bosz hem dan nu tijdens het seizoen bij de selectie halen?

Als hij hem geen basisplek geeft dan kan Bosz hem beter bij Jong Ajax laten.

Van der ligt is 1ste jaars A junior. Zou zonde zijn hem op de bank te laten en hem eruit te laten bij Jong
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 00:29   quote  deeplink  
Het zou mij verbazen als De Ligt nu niets meer bij Jong Ajax speelt. Ik zie het voornamelijk als een interne beloning voor een heel groot talent.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 oktober 2016 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2016 - 00:29 schreef Eide het volgende:
Het zou mij verbazen als De Ligt nu niets meer bij Jong Ajax speelt. Ik zie het voornamelijk als een interne beloning voor een heel groot talent.
Niets is wat overdreven. Maar als hij vrijdag speelt dan kan hij niet bij Ajax 1 spelen of op de bank zitten. Dat mag namelijk niet.

Heel afentoe speelt jong op maandag maar de meeste zijn toch echt op vrijdag.

Volgens mij is het handiger om met de spelers te trainen waar je het meeste mee speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 23 oktober, 14.30 uur)









0.0107779