BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 23 oktober, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - woensdag 26 oktober 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is helemaal niet waar wat je zegt over die pers. Dat heb ik je met bewijzen aangetoond..
Welke bewijzen? De kranten( AD, Telegraaf, Trouw, etc.) geven Klaassen een onvoldoende in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook in sites als Ajaxprimeur. Jij komt met Klaassens seizoenstatistieken van Ajaxlive en verder ...
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 17:35   quote  deeplink  
precies remco pirlo en buffon.. beiden stuurlui.. een keeper van achteruit en een spelverdeler in het veld... (rol schone nu)
p111
 p111 - woensdag 26 oktober 2016 - 18:05   quote  deeplink  
Wordt het niet overschat dat aanvoerderschap ?? dat zal toch niet zoveel invloed hebben dat Klaasen slechter is gaan voetballen
Eide
 Eide - woensdag 26 oktober 2016 - 18:11   quote  deeplink  
Nou ja, van de aanvoerder wordt toch net iets meer verwacht. Ook in de communicatie naar de scheidsrechter een een voortrekkersrol richting de rest van de selectie.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 16:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter kan Klaassen het inderdaad prima zijn. Klaassen is momenteel echt weer zo een geval van redelijk goede cijfers maar niet altijd goed spelend. Daardoor komen er ook discussies. Zelfde was met Millik en zo zal het wel altijd blijven.
Ik denk het ook..

Mijn mening is echter dat we heel erg blij moeten zijn dat dit soort jongens die in de belangstelling staan van grote clubs in Europa bij ons willen spelen op dit moment.

Kijk eens hoe Millik hier bekritiseerd is, voor hoeveel uiteindelijk is verkocht, en dat ie dat geld ook eigenlijk direct heeft waargemaakt..
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 17:35 schreef nummer10 het volgende:
precies remco pirlo en buffon.. beiden stuurlui.. een keeper van achteruit en een spelverdeler in het veld... (rol schone nu)
De voetballende rol doet er niet toe, de sturende rol des te belangrijker. Dat maakt niet uit van welke positie dat is..
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

De voetballende rol doet er niet toe, de sturende rol des te belangrijker. Dat maakt niet uit van welke positie dat is..
kzie klaassen nie sturen sorry.. ja armpjes zwaaien als hij zelf iets fout doet en dan een ander op de kop geven kan die wel goed...
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kzie klaassen nie sturen sorry.. ja armpjes zwaaien als hij zelf iets fout doet en dan een ander op de kop geven kan die wel goed...
Dat doet die dus echt nooit, echt nog nooit gezien.. Zie hem wel gefrustreerd over zijn eigen mislukte acties..
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 21:55   quote  deeplink  
let maar op volgende keer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 oktober 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 17:12 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Welke bewijzen? De kranten( AD, Telegraaf, Trouw, etc.) geven Klaassen een onvoldoende in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook in sites als Ajaxprimeur. Jij komt met Klaassens seizoenstatistieken van Ajaxlive en verder ...
Weet je wat het is met die cijfers. Die worden meestal gegeven door 1 persoon. Cijfers vind ik ook niet relevant. Wel vind ik relevant dat we winnen en dat het als een collectief gebeurd. Helaas heb je soms ook mindere spelers in je elftal en soms hebben spelers een slechte periode maar uiteindelijk gaat het om Ajax 1!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 oktober 2016 - 22:12   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 oktober 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het ook..

Mijn mening is echter dat we heel erg blij moeten zijn dat dit soort jongens die in de belangstelling staan van grote clubs in Europa bij ons willen spelen op dit moment.

Kijk eens hoe Millik hier bekritiseerd is, voor hoeveel uiteindelijk is verkocht, en dat ie dat geld ook eigenlijk direct heeft waargemaakt..
Potverdikkeme man, de mensen die Milik zo bekritiseerden lach ik nu nog uit! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 21:55 schreef nummer10 het volgende:
let maar op volgende keer..
Ik let altijd op.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Potverdikkeme man, de mensen die Milik zo bekritiseerden lach ik nu nog uit! ;-)
Ik heb hem ook vaak zat bekritiseerd. In mijn ogen die wedstrijden ook terecht. Heb hem echter nooit afgeschreven. Dat gebeurt onder de supporters echt veel te vaak.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 oktober 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb hem ook vaak zat bekritiseerd. In mijn ogen die wedstrijden ook terecht. Heb hem echter nooit afgeschreven. Dat gebeurt onder de supporters echt veel te vaak.
Jep man, maar die Nouri gaat het ook niet maken man! Is veel te klein! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep man, maar die Nouri gaat het ook niet maken man! Is veel te klein! ;-)
Nee en hij geeft veel te veel assists. Scoort zelf te weinig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 oktober 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee en hij geeft veel te veel assists. Scoort zelf te weinig.
O ja dat was het natuurlijk. Hij is veel te sociaal en te lief! ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 23:45   quote  deeplink  
wat krom lullen...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 oktober 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Potverdikkeme man, de mensen die Milik zo bekritiseerden lach ik nu nog uit! ;-)
Kritiek is nog altijd iets anders dan afschrijven..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 oktober 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het ook..

Mijn mening is echter dat we heel erg blij moeten zijn dat dit soort jongens die in de belangstelling staan van grote clubs in Europa bij ons willen spelen op dit moment.

Kijk eens hoe Millik hier bekritiseerd is, voor hoeveel uiteindelijk is verkocht, en dat ie dat geld ook eigenlijk direct heeft waargemaakt..
Millik vind ik nog steeds bijzonder verhaal ook erg knap dat hij het daar gelijk waarmaakt.
Die 35 miljoen vond ik echt veel teveel voor hem.

Maar inderdaad Klaassen speelt niet altijd top maar is ook dan vaak nog wel belangrijk. Denk dat een trainer wel af en toe de keuze kan maken om hem te wisselen als het niet loopt bij hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 23 oktober, 14.30 uur)









0.0249600