BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Standard Luik - Ajax (donderdag 8 december 2016, 21:05); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Endt precies (en veel eloquenter) beschrijft hoe ik de inbreng van Klaassen bij Ajax zie.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 13:07 schreef remco k het volgende:
Heerlijk stuks dit trouwens.. Lekker herkenbaar geschreven..

Op het spel van Davy Klaassen is ondanks zijn hoge doelpuntengemiddelde steeds meer kritiek. David Endt, oud-teammanager van Ajax, vindt in zijn column in Het Parool dat de middenvelder juist belangrijker is geworden.


'Mij is niet ontgaan dat er, meer dan voorheen, kritische geluiden te horen zijn. Vanuit de media en vanaf de tribune', schrijft Endt. 'Het is het bewijs dat Davy's 'talentzijn' voorbij is. Hij wordt anders beoordeeld dan in voorgaande jaren. Het frisnieuwe en onbevangene dat de beoordelaars mild stemde, heeft plaats gemaakt voor verwachtingen. '

'Hoewel hij nog steeds veel scoort, speelt hij minder in het oog springend, maar weegt zijn inbreng zwaarder. Zonder de egodrang die sommige voetballers kenmerkt, voetbalt Klaassen veel bewuster', vindt Endt. 'Hij is de multifunctionele 'denkende' middenvelder die het evenwicht bewaakt, een rekenmeester die de machine laat lopen.'

'Zijn positioneren en zijn oriƫntatie zorgen ervoor dat Ziyechs begaafdheid naar believen over Gods voetbalakkers kan stromen, zonder dat je kunt stellen dat Davy zich voor het team wegcijfert. Met zijn intelligente taakbewustzijn cijfert hij zijn team rijk! Minder zichtbaar, meer voelbaar. Wanneer hij er niet is, stremt het.'

kritiek komt niet voor niks he en neem jij endt nog serieus ? iemand die het opneemt voor gudelj ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 13:03 schreef remco k het volgende:
Wel leuk trouwens dat mensen vinden dat Ghazi buiten zijn goal om niets heeft laten zien..

De Uefa denkt daar blijkbaar anders over..

"Het sterke optreden van Anwar El Ghazi in de wedstrijd tegen Standard Luik van donderdagavond is bekroond met een nominatie voor Europa League speler van de week. Dat maakt de UEFA bekend op zijn website.

El Ghazi mocht voor het eerst weer in de basis beginnen in een officieel duel van Ajax 1, nadat trainer Peter Bosz de aanvaller voor een maand uit de selectie had gezet. El Ghazi zorgde direct voor de 1-0 met een mooi doelpunt. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een gelijkspel (1-1). El Ghazi speelde negentig minuten mee.

De 21-jarige El Ghazi heeft zware concurrentie om de prijs Europa League speler van de week. Onder andere Henrikh Mkhitaryan, John Guidetti en Feyenoord-beul Moussa Sow zijn genomineerd. Ook Roma-legende Francesco Totti is genomineerd. Er kan tot vrijdagmiddag 15.00 uur hier gestemd worden."

zoals ik eerder zei 1ste helft prima.. 2de helft mwah.
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kritiek komt niet voor niks he en neem jij endt nog serieus ? iemand die het opneemt voor gudelj ?
David Endt is een prachtige man, iemand die echt leeft voor voetbal. Iemand ook die de mens altijd voor alles zet. Ik snap dus prima waarom Endt het opneemt voor Gudelj. Ik ben dat niet met hem eens. Nu ken ik niemand met wie ik het altijd eens ben. Desondanks kan ik allerlei mensen met wie ik het soms niet eens ben prima serieus nemen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:06 schreef Eide het volgende:

[..]

David Endt is een prachtige man, iemand die echt leeft voor voetbal. Iemand ook die de mens altijd voor alles zet. Ik snap dus prima waarom Endt het opneemt voor Gudelj. Ik ben dat niet met hem eens. Nu ken ik niemand met wie ik het altijd eens ben. Desondanks kan ik allerlei mensen met wie ik het soms niet eens ben prima serieus nemen.
tjah en toch zal de kritiek niet voor niks zijn.. ook dit is enkel een mening van endt en zo hebben die andere een mening dat die niet meer de klaassen is die die was..
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah en toch zal de kritiek niet voor niks zijn.. ook dit is enkel een mening van endt en zo hebben die andere een mening dat die niet meer de klaassen is die die was..
Ik hoor dat juist aanhoudend van de "kenners" (lees TV analisten, oud-voetballers en dergelijke). De kritiek die ik hoor komt uit de hoek van de supporters. Bovendien, als de kritiek niet voor niets zal zijn, zal het loven van Klaassen ook wel niets voor niets zijn, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kritiek komt niet voor niks he en neem jij endt nog serieus ? iemand die het opneemt voor gudelj ?
IK neem hem zeker wel serieus.

En dit is in mijn optiek helemaal geen rare uitspraak..

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/100309/endt-gudelj-heeft-recht-op-emoties#13uR0F4rK8mKFtHG.97

Dat ik het geen rare uitspraak vind is iets anders trouwens dan dat ik het met hem eens ben, want dat ben ik namelijk niet.

Maar dat wil toch niet direct zeggen dat David helemaal gek is of iets dergelijks..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

IK neem hem zeker wel serieus.

En dit is in mijn optiek helemaal geen rare uitspraak..

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/100309/endt-gudelj-heeft-recht-op-emoties#13uR0F4rK8mKFtHG.97

Dat ik het geen rare uitspraak vind is iets anders trouwens dan dat ik het met hem eens ben, want dat ben ik namelijk niet.

Maar dat wil toch niet direct zeggen dat David helemaal gek is of iets dergelijks..
weet ik niet en durf nie te zeggen of hij gek is of niet.. ;)
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet ik niet en durf nie te zeggen of hij gek is of niet.. ;)
hahaa ik ook niet eigenlijk..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik hoor dat juist aanhoudend van de "kenners" (lees TV analisten, oud-voetballers en dergelijke). De kritiek die ik hoor komt uit de hoek van de supporters. Bovendien, als de kritiek niet voor niets zal zijn, zal het loven van Klaassen ook wel niets voor niets zijn, toch?
vast niet maar blijven meningen over en weer en de toekomst zal het uitwijzen.. ik blijf erbij dat ik hem niet goed genoeg vind..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 09 december 2016 - 16:07   quote  deeplink  
Haha Klaassen slecht spelen, lol. Als er iemand die gisteren overal op het veld te vinden was, dan was het wel klaassen en voor wat? Stond helemaal niets op het spel, niet wat voor hem van belang is.

Meest technische speler is het niet, het is ook niet de speler met de meeste kracht.
Het is ook niet de speler die bekend stond om zijn berg aan talent.

Waarom deze man aanvoerder is, is om dat hij enorm veel inzet en uithoudingsvermogen heeft.

Het is werkpaard, die je voor een koets of car spant en de leiding geeft aan de groep paarden, die samen de car of koets trekken. Het is geen springpaard, geen paard voor de politie of leger, ook geen dressuurpaard.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 09 december 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Over de wedstrijd, ik wil toch echt een kanttekening plaatsen. Ajax is niet goed of slecht, zowel 1ste als de 2de helft heeft Ajax vrijwel het zelfde gepresteerd.
Namelijk heel slordig spelen.

Maar jeetje, luik begon de wedstrijd leuk, 1ste 20 sec en daarna was het dramatisch.
Dat veranderde in de 2de helft, toen gingen zij beter spelen en Ajax niet eens zo veel slechter, al las ik dat het aan Ajax lag.

Overigens vond ik de scheids heel slecht fluiten, soms zag hij het goed, maar soms zat hij er ook gewoon naast. Echt bizar.

Overigens vond ik ook de supporters echt heel slecht. Als je kwaad bent op iets of iemand omdat ze iets gedaan hebben wat niet mag, hoe kom je dan op het idee om het vervolgens zelf ook te doen? Ik weet het principe wat wraak is, maar dit is toch oliedom! En verlaag je zelf net laag als die domme belgen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Standard Luik - Ajax (donderdag 8 december 2016, 21:05); 1 - 1









0.0083589