BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia-Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook mogelijk. Dan zou je hoger kunnen gaan spelen met je backs.
En heb je meer komende mensen dus dan kunnen een Klaassen en/of Schone elkaar afwisselen. Bij dit systeem "staat" iedereen er al.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 16 februari 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Ajax maakt het zichzelf zo moeilijk.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Niet alleen de bal gaat lekker rond op eigen helft. We gaan nu zelfs lekker passeren op de eigen 16. Gaat lekker zo.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Kan iemand Traore vertellen dat de Afrika cup voorbij is en dat we hier goed voetbal willen zien. Jezus wat een drama. En Bosz omdat ie beide flanken zoveel kansen geeft.
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Kijk eens younes wat je kan als je buitenom gaat. Prima aktie
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:25   quote  deeplink  
Sorry hoor maar dat doet die gast überhaupt bij ons op een trainings veld.
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 22:25   quote  deeplink  
Nou Bosz, verdien je geld.
046afca
 046afca - donderdag 16 februari 2017 - 22:25   quote  deeplink  
Vind youness wel meer variatie in zijn spel hebben. Gaat nu niet alleen naar binnen. En schonen loop eens wat minder met die bal man!
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:25 schreef 046afca het volgende:
Vind youness wel meer variatie in zijn spel hebben. Gaat nu niet alleen naar binnen. En schonen loop eens wat minder met die bal man!
Eens Lasse is echt een vetragende factor maar eigenlijk is dit tempo al te hoog voor hem
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:25 schreef remco k het volgende:
Sorry hoor maar dat doet die gast überhaupt bij ons op een trainings veld.
Wie? Traore?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 22:26   quote  deeplink  
Ik vind Schöne één van de zwaksten. Zou hem idd zien willen wisselen voor van de Beek.
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:26 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vind Schöne één van de zwaksten. Zou hem idd zien willen wisselen voor van de Beek.
Yup
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Onana in ieder geval voor mij de beste op het veld. Man wat ben ik blij met hem
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 22:30   quote  deeplink  
Technologie
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:29 schreef Hasjkoph het volgende:
Onana in ieder geval voor mij de beste op het veld. Man wat ben ik blij met hem
Onana is top. Sanchez ook goed maar vind Kenny ook weer zijn oude niveau aantikken.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:35   quote  deeplink  
0-0 is echt geen lekkere uitslag. Ik vind Ajax vooral heel nonchalant spelen en dat zorgt ervoor dat je niet voor staat. Want zo goed is die tegenstander niet. Maar als je niet uitkijkt krijg je de deksel op je neus.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 16 februari 2017 - 22:35   quote  deeplink  
Ook ik vind Onana en Sanchez zeker de twee beste spelers.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Ziyech, Dolberg en Traoré de meest zwakke. Op Onana, Sanchez en Viergever na vind ik de rest ook echt niet goed.
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 februari 2017 - 22:44   quote  deeplink  
achhhhh das toch geen geel !!!
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Domme lamlul
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 februari 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:43 schreef Loetje het volgende:
Ziyech, Dolberg en Traoré de meest zwakke. Op Onana, Sanchez en Viergever na vind ik de rest ook echt niet goed.
eens
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 16 februari 2017 - 22:45   quote  deeplink  
Dat is inderdaad geen geel vindt ikzelf.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:45   quote  deeplink  
Dommer dan dom. Op de middellijn. Tegenstander daagt uit, Tete moet er niet intrappen en doet het wel. Hoe zwaar het ook is. Gewoon enorm dom.
046afca
 046afca - donderdag 16 februari 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Wel erg zwaar gestraft
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 februari 2017 - 22:47   quote  deeplink  
ben dat gezeik op schone wel zo zat van aantal hier.. wat heeft de aanvoerder laten zien dan ? hoor weer geen woord over hem.. schone en ziyech teminste nog aanvallen opgezet terwijl dit een taak zou moeten zijn van klaassen want schone is de 6 toch..
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:47   quote  deeplink  
Dat Ajax niet met groot gemak van deze Poolse troep weet te winnen geeft te denken. Ik ben sowieso een beetje klaar met Dolberg, de zoveelste verlosser die hopeloos door het ijs zakt, wat een kut spits. Grote blunder om in de winterstop niet een alternatief te contracteren, of Cassierra maar eens wat wedstrijden de kans te geven.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:
ben dat gezeik op schone wel zo zat van aantal hier.. wat heeft de aanvoerder laten zien dan ? hoor weer geen woord over hem.. schone en ziyech teminste nog aanvallen opgezet terwijl dit een taak zou moeten zijn van klaassen want schone is de 6 toch..
Speelt ook niet goed hoor. Maar vond zijn loopwerk voor rust nog voldoende. De rest ook niet.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:47   quote  deeplink  
Au nou ben ik echt klaar met die achterlijke mongool van een Bosz. Zelfs nu haat ie de net ingebrachte Kliivert eraf en laat ie de het hele seizoen waardeloos spelende Youness weer staan.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:48   quote  deeplink  
Joepie, die Duitse mafketel erin ... dat zal die Pooltjes leren nu komt er helemaal niets meer door ... :-)
Jaccio
 Jaccio - donderdag 16 februari 2017 - 22:48   quote  deeplink  
Is er iemand die me kan uitleggen waarom Bosz zo bang is om Youness te wisselen?
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 22:48   quote  deeplink  
Haha, Westermann... wat een fucking schande zeg! Je hebt lang genoeg de tijd gehad om je selectie op peil te brengen. 1e europese wedstrijd na de winter en het is al meteen weer duidelijk. Slechte zaak Ajax. Gemiste kans.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:
ben dat gezeik op schone wel zo zat van aantal hier.. wat heeft de aanvoerder laten zien dan ? hoor weer geen woord over hem.. schone en ziyech teminste nog aanvallen opgezet terwijl dit een taak zou moeten zijn van klaassen want schone is de 6 toch..
Hahahah. Schone speet een drama pot vandaag evenals Ziyech.

Als jij niet ziet hoe goed Klaassen zonder bal is. Dan snap je echt geen ene bal van het spelletje.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Au nou ben ik echt klaar met die achterlijke mongool van een Bosz. Zelfs nu haat ie de net ingebrachte Kliivert eraf en laat ie de het hele seizoen waardeloos spelende Youness weer staan.
Dat ie wisselt na het rood voor Tete a la, maar dan Westermann brengen ... trager als dikke stront tegen de berg op en een draaicirkel van een olietanker.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Schöne moet je trouwens tegen zware tegenstanders nooit op 6 zetten.
Dat is echt de schuld van Bosz en niet van Lasse. Tegen kleintjes kan het wel maar anders is het killing
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:48 schreef Jaccio het volgende:
Is er iemand die me kan uitleggen waarom Bosz zo bang is om Youness te wisselen?
Angst voor de Duitsers
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:
ben dat gezeik op schone wel zo zat van aantal hier.. wat heeft de aanvoerder laten zien dan ? hoor weer geen woord over hem.. schone en ziyech teminste nog aanvallen opgezet terwijl dit een taak zou moeten zijn van klaassen want schone is de 6 toch..
Balverlies en duels niet winnen. Dat is wat de nummer 6 niet mag overkomen en dat gebeurt te vaak bij Schöne.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:49 schreef pth het volgende:

[..]

Dat ie wisselt na het rood voor Tete a la, maar dan Westermann brengen ... trager als dikke stront tegen de berg op en een draaicirkel van een olietanker.
Had voor Younes gemoeten en niet voor Justin. Desnoods voor Dolberg en gokken op snelheid. Kluivert viel prima in.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Ligt het aan mij of begint Ajax met de week verder in elkaar te donderen? Heb best een aantal redelijke wedstrijden gezien maar de laatste weken stapelen mijn zorgen zich weer op.
046afca
 046afca - donderdag 16 februari 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Wat een belachelijke actie van bosz. Wissel dan younes. Ongeacht of je 17 bent.
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Balverlies en duels niet winnen. Dat is wat de nummer 6 niet mag overkomen en dat gebeurt te vaak bij Schöne.
Je haalt mij de woorden uiut de mond en denk dat Remco het ook met je eens is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:47 schreef pth het volgende:
Dat Ajax niet met groot gemak van deze Poolse troep weet te winnen geeft te denken. Ik ben sowieso een beetje klaar met Dolberg, de zoveelste verlosser die hopeloos door het ijs zakt, wat een kut spits. Grote blunder om in de winterstop niet een alternatief te contracteren, of Cassierra maar eens wat wedstrijden de kans te geven.
Ah kijk, daar hebben we het weer.
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahah. Schone speet een drama pot vandaag evenals Ziyech.

Als jij niet ziet hoe goed Klaassen zonder bal is. Dan snap je echt geen ene bal van het spelletje.
Klaassen speelt weer verdienstelijk. Schone heeft gewoon meer ruimte nodig. Ziyech KAN het spel maken, maar dan moet onze Marrokaanse vriend wel zin hebben. En dat heeft ie niet met zijn HZ kutkapsel.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:
ben dat gezeik op schone wel zo zat van aantal hier.. wat heeft de aanvoerder laten zien dan ? hoor weer geen woord over hem.. schone en ziyech teminste nog aanvallen opgezet terwijl dit een taak zou moeten zijn van klaassen want schone is de 6 toch..
Overigens zeikt helemaal niemand op Schone. Maar op de keuze van Bosz om hem op 6 te zetten. Ook vandaag weer akelig duidelijk dat dit gewoon niet kan.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had voor Younes gemoeten en niet voor Justin. Desnoods voor Dolberg en gokken op snelheid. Kluivert viel prima in.
Daar kan ik mij prima in vinden en niet desnoods maar gewoon die Dolberg is een tijdje op de bank zetten ... allejezus wat een drama die gast.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je haalt mij de woorden uiut de mond en denk dat Remco het ook met je eens is.
Schöne brengt aanvallend wat extra, maar dat is voor die positie niet de primaire taak. Essentieel ben je een halve verdediger op 6.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2017 door Hasjkoph --
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Schöne brengt aanvallend wat extra, maar dat is voor die positie niet de primaire taak. Essentieel ben je een halve verdediger op 6.
Je haalt mij de woorden uit de mond
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Overigens zeikt helemaal niemand op Schone. Maar op de keuze van Bosz om hem op 6 te zetten. Ook vandaag weer akelig duidelijk dat dit gewoon niet kan.
Als er ruimte is is ie perfect. Is er geen ruimte dan heb je een bijter nodig. Bijten, inleveren. Bijten, inleveren. Bijten, inleveren.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 16 februari 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Angst voor de Duitsers
Blijkbaar.
Blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat hij keer op keer mag blijven staan.
Kluivert er na 5 minuten weer afhalen is gewoon schandalig. Dat doe je zo een jongen niet aan, niet terwijl je een andere buitenspeler hebt lopen die al maanden bagger loopt te spelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:54   quote  deeplink  
Wat een fenomenale ingreep van Westermann trouwens
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ah kijk, daar hebben we het weer.
Van mij hoef je echt niks te kopen, maar dan moet je de kwaliteit wel in huis hebben. Dolberg is al maanden kut met peren, Cassierra wordt kennelijk niet goed genoeg gevonden want die mag zo goed als nooit mee doen dan lijkt het mij logisch dat je als topclub op zoek gaat naar een alternatief ... tenminste als je ergens mee wilt doen voor de prijzen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia-Ajax









0.0081520