BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia-Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 16 februari 2017 - 22:54   quote  deeplink  
We moeten constateren dat Ajax gewoon ondermaats heeft gespeelt, en dat dit mede komt door het Nederlandse voetbal dat een Nederlandse voetbalclub Europees gezien bijna niets meer te zoeken heeft.

Het halen van een halve finale is al niet meer haalbaar, zowel in de EL als in de CL. Ajax zal eerst zijn 6 zwakste of oudste spelers moeten verkopen om weer met jongere spelers die sneller, beter en flexibeler zijn beter te presteren. Deze selectie is gewoon geheel ontwricht.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:51 schreef pth het volgende:
Ligt het aan mij of begint Ajax met de week verder in elkaar te donderen? Heb best een aantal redelijke wedstrijden gezien maar de laatste weken stapelen mijn zorgen zich weer op.
Het is na de winterstop nooit echt goed geweest. Genoeg kansen maar het voetbal is heel matig. Precies waar ik al bang voor was.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:55   quote  deeplink  
Schöne mag van mij op de plek van Ziyech
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:54 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als er ruimte is is ie perfect. Is er geen ruimte dan heb je een bijter nodig. Bijten, inleveren. Bijten, inleveren. Bijten, inleveren.
Laat hem dan op de plek van Ziyech spelen met een echte zes erachter.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:54 schreef Onze Ajax het volgende:
We moeten constateren dat Ajax gewoon ondermaats heeft gespeelt, en dat dit mede komt door het Nederlandse voetbal dat een Nederlandse voetbalclub Europees gezien bijna niets meer te zoeken heeft.

Het halen van een halve finale is al niet meer haalbaar, zowel in de EL als in de CL. Ajax zal eerst zijn 6 zwakste of oudste spelers moeten verkopen om weer met jongere spelers die sneller, beter en flexibeler zijn beter te presteren. Deze selectie is gewoon geheel ontwricht.
Heeft werkelijk geen ene reet te maken met het nl voetbal.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Top: Onana, Sanchez. Redelijk: Klaassen. Grote dikke prut: Younes, Traore, Dolberg, Schone. M.a.w. weer een hele voorhoede die ver onder de maat blijft, wat een ongelofelijke kut zooi.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Een heel zwak Ajax wat vandaag in mijn optiek niks te maken had met vorm maar met onderschatting. Een aantal waren gewoon niet sterk en wederom waren de achterste 3, Onana, Sanchez en Viergever verreweg de beste bij Ajax.

Domme rode kaart trouwens. Ik vind hem zwaar hoor, maar zo opzichtig met geel op zak is gewoon heel dom.

Het spel wordt met de pot minder en er gebeurd nog altijd precies waar ik bang voor was. Het zakt steeds verder in. Domme keuze ook van Bosz om Kluivert eruit te halen.

Ik voorspel zondag ook een nederlaag.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 22:59   quote  deeplink  
Overigens moeten we niet ineens gaan doen alsof uit 0-0 spelen een slecht resultaat is.

Enige is dat je thuis moet winnen. En eerlijk is eerlijk. Dat moet Ajax thuis altijd.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Heeft werkelijk geen ene reet te maken met het nl voetbal.
De cijfers wijzen toch echt iets anders uit, het Nederlandse voetbal rammelt aan alle kanten. Eredivisie is best leuk (als je niet te veel naar de echte competities kijkt), maar Europees is het echt janken met de pet op.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Donny op 6 in ieder geval en wanneer dat niet werkt ondanks de vele middenvelders toch maar iets anders gaan overwegen daar. Of Frenkie de Jong of een aankoop. Je kan Gudelj en Bazoer wel verkopen maar het is niet veel op onze belangrijkste positie van het elftal.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:00 schreef pth het volgende:

[..]

De cijfers wijzen toch echt iets anders uit, het Nederlandse voetbal rammelt aan alle kanten. Eredivisie is best leuk (als je niet te veel naar de echte competities kijkt), maar Europees is het echt janken met de pet op.
Die cijfers hebben niks met deze wedstrijd te maken.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Overigens moeten we niet ineens gaan doen alsof uit 0-0 spelen een slecht resultaat is.

Enige is dat je thuis moet winnen. En eerlijk is eerlijk. Dat moet Ajax thuis altijd.
Klopt. Al speel ik liever 1-1. Ajax loopt Europees nogal eens tegen een domme tegengoal aan
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:00 schreef pth het volgende:

[..]

De cijfers wijzen toch echt iets anders uit, het Nederlandse voetbal rammelt aan alle kanten. Eredivisie is best leuk (als je niet te veel naar de echte competities kijkt), maar Europees is het echt janken met de pet op.
Voetbaltechnisch is Nederland op Spanje en Duitsland na gewoon het beste land. Maar op basis van mentaliteit, realisme en intelligentie staan we op plaats 70 ofzo. Dat is exact het hele probleem.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Overigens moeten we niet ineens gaan doen alsof uit 0-0 spelen een slecht resultaat is.

Enige is dat je thuis moet winnen. En eerlijk is eerlijk. Dat moet Ajax thuis altijd.
Is ook helemaal geen slecht resultaat, maar wel een linke ... 1 goaltje van die bouwvakkers en je moet er al twee maken. Waar het echt om gaat is dat Ajax deze Poolse prutploeg niet kapot weet te spelen. Ze moet zich de typhus schamen dat ze niet gewoon met 0-4, 0-5 van het veld stappen. Deze Poolse potpourri kan er echt helemaal geen hout van.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:03   quote  deeplink  
Volgensmij is het best wel een klap voor een jongen van 17 als je letterlijk al na 13 minuten weer wordt gewisseld. Sloeg nergens op om een frisse Kluivert eruit te halen voor een Younes die niks presteert.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:00 schreef Loetje het volgende:
Donny op 6 in ieder geval en wanneer dat niet werkt ondanks de vele middenvelders toch maar iets anders gaan overwegen daar. Of Frenkie de Jong of een aankoop. Je kan Gudelj en Bazoer wel verkopen maar het is niet veel op onze belangrijkste positie van het elftal.
Van de Beek op 6 met Schöne als tweede man moet prima zijn, alleen denk ik niet dat Bosz van de Beek als een nummer 6 acht.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Die cijfers hebben niks met deze wedstrijd te maken.
Volgens mij was de stelling dat het Nederlandse voetbal niet goed genoeg is om ver te komen in Europa. En dat wijzen de cijfers al jaren uit, met verleden jaar toevallig een keer een positieve uitschieter van PisVEE.
p111
 p111 - donderdag 16 februari 2017 - 23:05   quote  deeplink  
0-0 uit is niet slecht maar wel onnodig !!
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Van de Beek op 6 met Schöne als tweede man moet prima zijn, alleen denk ik niet dat Bosz van de Beek als een nummer 6 acht.
Waarom niet Riedewald? Die zit nu helemaal te verpieteren op de bank en dat vond/vind ik best een goede voetballer. Groot, atletisch, technisch prima, ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2017 door pth --
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Van de Beek op 6 met Schöne als tweede man moet prima zijn, alleen denk ik niet dat Bosz van de Beek als een nummer 6 acht.
In ieder geval mag van mij Schöne naast Klaassen gezet worden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:06 schreef pth het volgende:

[..]

Waarom niet Riedewald? Die zit nu helemaal te verpieteren op de bank en dat vond/vind ik best een goede voetballer. Groot, atletisch, technisch prima, ...
In de tijd dat hij op 6 stond kwam hij voetballend er niet aan toe. Ik denk dat Viergever vertrekt deze zomer en dan zie ik Riedewald als basisspeler op LCV.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

In ieder geval mag van mij Schöne naast Klaassen gezet worden.
Alleen wanneer Ziyech op de flanken wordt geplaatst zoals Remco suggereerde. Zelfs met een schijtwedstrijd brengt Ziyech toch altijd wat meer en dat is nog altijd meer dan onze huidige buitenspelers.
046afca
 046afca - donderdag 16 februari 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Heeft bosz nu zo weinig mensenkennis of zijn de spelers van tegenwoordig zo ongeduldig? Aangezien tete echt gefrustreerd overkomt..
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat hem dan op de plek van Ziyech spelen met een echte zes erachter.
Riedwald?

En ik denk dat hij handelingssnelheid mist. Dan liever Nouri of vd Beek voor Ziyech en Riedwald als stofzuiger op 6.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2017 door JOOD --
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Alleen wanneer Ziyech op de flanken wordt geplaatst zoals Remco suggereerde. Zelfs met een schijtwedstrijd brengt Ziyech toch altijd wat meer en dat is nog altijd meer dan onze huidige buitenspelers.
Het mag van mij, zowel Younes als Traoré spelen ver ondermaats dus waarom niet. Ik hoop oprecht dat Neres wat is want we zijn voorin werkelijk een groot drama.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het mag van mij, zowel Younes als Traoré spelen ver ondermaats dus waarom niet. Ik hoop oprecht dat Neres wat is want we zijn voorin werkelijk een groot drama.
Blijkbaar niet alleen onder de Boer een mankement.
pth
 pth - donderdag 16 februari 2017 - 23:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat Neres meteen gebruikt kan worden ... en niet eerst een half seizoen in Jong Ajax moet gaan wennen, want de huidige buitenspelers bakken er ff geen reet meer van (m.u.v. Kluivert maar die wordt nog niet als basisklant gezien).
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Ik zou willen dat we El Ghazi nog hadden, maarja die is volledig terecht vertrokken.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Blijkbaar niet alleen onder de Boer een mankement.
Nee, er staat al jaren niks fatsoenlijks meer op de vleugels.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:16 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik zou willen dat we El Ghazi nog hadden, maarja die is volledig terecht vertrokken.
En hetzelfde dreigt met Tete en Riedewald. Gewoon eeuwig zonder. Hoe matig El Ghazi soms ook was, het was met afstand degene met het beste rendement.
JOOD
 JOOD - donderdag 16 februari 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:15 schreef pth het volgende:
Ik hoop dat Neres meteen gebruikt kan worden ... en niet eerst een half seizoen in Jong Ajax moet gaan wennen, want de huidige buitenspelers bakken er ff geen reet meer van (m.u.v. Kluivert maar die wordt nog niet als basisklant gezien).
Je had gewoon twee toppers moeten kopen voor 15 miljoen per stuk. Was na vanavond al lang goedgekeurd door iedereen. Dit is weer net of dat de hele boot is geplakt, maar we laten 1-2 gaatjes zitten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 februari 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

En hetzelfde dreigt met Tete en Riedewald. Gewoon eeuwig zonder. Hoe matig El Ghazi soms ook was, het was met afstand degene met het beste rendement.
Klopt, alhoewel ik denk dat die hun kansen krijgen. Meer dat hun concurrenten zeer waarschijnlijk vertrekken in de zomer en als ze slim zijn wachten ze daarop aangezien zij de beoogde vervangers zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 februari 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, alhoewel ik denk dat die hun kansen krijgen. Meer dat hun concurrenten zeer waarschijnlijk vertrekken in de zomer en als ze slim zijn wachten ze daarop aangezien zij de beoogde vervangers zijn.
Je hebt in de gevallen altijd met 2 partijen te maken he...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahah. Schone speet een drama pot vandaag evenals Ziyech.

Als jij niet ziet hoe goed Klaassen zonder bal is. Dan snap je echt geen ene bal van het spelletje.
prachtig zonder bal.. als aanvoerder en in balbezit bracht hij ook 0.0.. onderschepte minstens net zovaak de bal als schone.. kortom bracht ook te weinig...simpel
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Van de Beek op 6 met Schöne als tweede man moet prima zijn, alleen denk ik niet dat Bosz van de Beek als een nummer 6 acht.
is die ook niet en totaal onervaren..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 01:03   quote  deeplink  
grappig dat ziyech nu af heeft gedaan... ziyech moet mensen hebben die diep gaan en in beweging zijn.. die hebben we niet.. het staan simpel zat allemaal stil voorin.. ziyech is met als nouri iemand die kan bedienen met dodelijke ballen achter de verdediging te leggen maar hoe wil je dat doen als ze allemaal blijven hangen ervoor ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 01:05   quote  deeplink  
de keus westerman is helemaal zo gek niet.. rb.. fysieke pot waar ervaring en rust gevraagt word.. younes speelde een degelijke pot en kluivert is jong tegen een schop ploeg... gewoom bescherming.. niks meer niks minder
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:16 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik zou willen dat we El Ghazi nog hadden, maarja die is volledig terecht vertrokken.
el ghazi ?? pls.. blij dat hij weg is.. janke bal.. hoor je nooit meer wat van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 februari 2017 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:54 schreef Loetje het volgende:
Wat een fenomenale ingreep van Westermann trouwens
Pas maar op, dat mag je hier niet benoemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 februari 2017 - 07:26   quote  deeplink  
Toch wel erg voor sommigen als ze moeten constateren dat Younes nog de beste van de 3 voorin was gisterenavond. Iedereen jankt wel over hem maar hij probeert het tenminste. De grootste problemen zijn op het middenveld. Deze is totaal in onbalans. De 3 musketiers daar zagen er gisteren erg laks uit en waren enorm bedroevend in de passing. Er was veel te veel nonchalance.
p111
 p111 - vrijdag 17 februari 2017 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 01:03 schreef nummer10 het volgende:
grappig dat ziyech nu af heeft gedaan... ziyech moet mensen hebben die diep gaan en in beweging zijn.. die hebben we niet.. het staan simpel zat allemaal stil voorin.. ziyech is met als nouri iemand die kan bedienen met dodelijke ballen achter de verdediging te leggen maar hoe wil je dat doen als ze allemaal blijven hangen ervoor ?
klopt zowel Younes als Traore gaan niet diep, dus kan Zyech zijn ballen niet kwijt en moet hij helaas net als Schone draaien en draaien en vaak leiden zij daar door allebei bal verlies !!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 07:57 schreef p111 het volgende:

[..]

klopt zowel Younes als Traore gaan niet diep, dus kan Zyech zijn ballen niet kwijt en moet hij helaas net als Schone draaien en draaien en vaak leiden zij daar door allebei bal verlies !!
dat bedoel ik dus.. het is zo makkelijk om bepaalde mensen de schuld tegeven.. een vdbeek een nouri een dejong hadden net zo gefaald.. ook mensen die het van jomgens moeten hebben die diep gaan.. dat zie je in jong ajax met clement bijv meer als ajax 1.. kluivert heeft dit meer maar is 17 en is volgens mij gewoon in bescherming genomen tegen de schop polen die later best fysiek gingen spelen..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:58 schreef Loetje het volgende:
Een heel zwak Ajax wat vandaag in mijn optiek niks te maken had met vorm maar met onderschatting. Een aantal waren gewoon niet sterk en wederom waren de achterste 3, Onana, Sanchez en Viergever verreweg de beste bij Ajax.

Domme rode kaart trouwens. Ik vind hem zwaar hoor, maar zo opzichtig met geel op zak is gewoon heel dom.

Het spel wordt met de pot minder en er gebeurd nog altijd precies waar ik bang voor was. Het zakt steeds verder in. Domme keuze ook van Bosz om Kluivert eruit te halen.

Ik voorspel zondag ook een nederlaag.
Vond het het schandalig om daar een kaart voor te geven. Houden elkaar vast die gast van Legia mogelijk nog meer. Scheidsrechter zat er finaal naast.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Overigens moeten we niet ineens gaan doen alsof uit 0-0 spelen een slecht resultaat is.

Enige is dat je thuis moet winnen. En eerlijk is eerlijk. Dat moet Ajax thuis altijd.
En een belangrijke goal die Door je neus geboord wordt. Met die rode kaart erbij echt zuur zag zwaardere overtredingen niet bestraft worden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voetbaltechnisch is Nederland op Spanje en Duitsland na gewoon het beste land. Maar op basis van mentaliteit, realisme en intelligentie staan we op plaats 70 ofzo. Dat is exact het hele probleem.
Klopt wel ja wij(Ajax,Nederland) denken dat we overal met mooi voetbal kunnen/moeten winnen.
Ook wordt er heel makkelijk gedacht over Zwitserse, Oosterijkse, Deense, Belgische, Turkse,Griekse ect ect competitie maar als we dan zo een team loten staan er elf houthakkers klaar die vechten voor hun leven en we het dan vaak zat gewoon afleggen. Kijk naar Red Bull, Rapid Wien, Rostov enz enz.

In Nederland hebben we het met Ajax redelijk voor elkaar maar daar buiten is het vaak zat huilen met de pet op.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:03 schreef Hasjkoph het volgende:
Volgensmij is het best wel een klap voor een jongen van 17 als je letterlijk al na 13 minuten weer wordt gewisseld. Sloeg nergens op om een frisse Kluivert eruit te halen voor een Younes die niks presteert.
Vond ik ook sloeg nergens op. Younes wordt al maanden gespaard Door Bosz
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Alleen wanneer Ziyech op de flanken wordt geplaatst zoals Remco suggereerde. Zelfs met een schijtwedstrijd brengt Ziyech toch altijd wat meer en dat is nog altijd meer dan onze huidige buitenspelers.
Zet Ziyech maar op Younes zijn plek dan. Grote kans dat hij Dolberg vaker vind dan Younes
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:05 schreef pth het volgende:

[..]

Volgens mij was de stelling dat het Nederlandse voetbal niet goed genoeg is om ver te komen in Europa. En dat wijzen de cijfers al jaren uit, met verleden jaar toevallig een keer een positieve uitschieter van PisVEE.
Volgens mij ging het over deze wedstrijd... En die hadden we makkelijk moeten kunnen winnen
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 23:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Riedwald?

En ik denk dat hij handelingssnelheid mist. Dan liever Nouri of vd Beek voor Ziyech en Riedwald als stofzuiger op 6.
Nee ik zie Riedewald niet als 6 maar als 4.

Ik zou vd Beek op die plek laten spelen..
Stanley
 Stanley - vrijdag 17 februari 2017 - 09:03   quote  deeplink  
Als supporter van Ajax zou ik willen zien dat Ajax protest aantekent tegen het zoveelste falen van UEFA personeel waarbij wij als Ajax ronduit bestolen worden!!!

Weer een doelpunt onthouden en die qe gele kaart is ook een lachertje!!!

Gewoon wederom Europees genaaid. Dit mag en kan niet ongestraft blijven.

En dan Ajax zelf... Wat een offday!

Sinkgraven.... Tja dat kan echt niet waar zijn... En dan gewoon laten staan...

Wat een foutenfestijn in de opbouw...

Ziyech en Schöne....Schandalig, wat een slappe hap.

En de voorhoede....Die mag ook best een upgrade krijgen.

Hopelijk komt er een goede spits zodat Dolberg langzaam gebracht kan worden net als Kluivert.

En Bosz... Begin je te schamen!!! Tete is geen reserverol speler. Dat is een basisplaats speler met Europese potentie. Tijd om hem te gaan opstellen. Ik vond hem onrustig beginnen maar steeds beter worden. Met de 1e gele kaart liet hij inzicht zien en voorkwam hij zeker een doelpunt. Zijn 2e was weer hopeloos falen van UEFA personeel!

Peter Bosz top of flop...

Deze keer flop!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia-Ajax









0.0085270