BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia-Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 09:03 schreef Stanley het volgende:
Als supporter van Ajax zou ik willen zien dat Ajax protest aantekent tegen het zoveelste falen van UEFA personeel waarbij wij als Ajax ronduit bestolen worden!!!

Weer een doelpunt onthouden en die qe gele kaart is ook een lachertje!!!

Gewoon wederom Europees genaaid. Dit mag en kan niet ongestraft blijven.

En dan Ajax zelf... Wat een offday!

Sinkgraven.... Tja dat kan echt niet waar zijn... En dan gewoon laten staan...

Wat een foutenfestijn in de opbouw...

Ziyech en Schöne....Schandalig, wat een slappe hap.

En de voorhoede....Die mag ook best een upgrade krijgen.

Hopelijk komt er een goede spits zodat Dolberg langzaam gebracht kan worden net als Kluivert.

En Bosz... Begin je te schamen!!! Tete is geen reserverol speler. Dat is een basisplaats speler met Europese potentie. Tijd om hem te gaan opstellen. Ik vond hem onrustig beginnen maar steeds beter worden. Met de 1e gele kaart liet hij inzicht zien en voorkwam hij zeker een doelpunt. Zijn 2e was weer hopeloos falen van UEFA personeel!

Peter Bosz top of flop...

Deze keer flop!!!
Je kan er inderdaad wel ziek van worden ja Europees en dus ook Champions League je wordt er al jaren op rij genaaid.
JOOD
 JOOD - vrijdag 17 februari 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik zie Riedewald niet als 6 maar als 4.

Ik zou vd Beek op die plek laten spelen..
Daarom juist. Als onze 6 vrij kan voetballen moeten we 100% zeker Schone opstellen. Als we onder druk staan en een bikkelaar nodig hebben in het team, lijkt me Riedewald op 6 het beste. Kun je verder alles laten staan. Riedwald kan dan doen waar hij het beste in is, ballen veroveren door door te dekken. En inleveren omdat hij in balbezit onder druk komt te staan.

Vd Beek kan misschien op termijn, maar mist op dit moment ervaring en body. Hij kan wel spelen op de posities van Ziyech en Klaassen. Evenals Nouri.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 10:02   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/723616/merkwaardige-kluivert-wissel-van-bosz-daar-hebben-wij-zo-onze-redenen-voor-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Younes wisselen komt schijnbaar niet eens bij Bosz op en beseft dit pas tijdens dit interview haha
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 17 februari 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 21:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens maar het zit ons als jaten tegen in europa
Ja valt idd wel op dat dit juist bij de nederpandse clubs vaak voorkomt. Ik kan me ook nog een wedstrijd herinneren tegen Real Mardid, waarbij 2 zuivere doelpunten onterecht werden afgekeurd
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2017 - 10:31   quote  deeplink  
Sinkgraven 1 verkeerde bal in de laatste wedstrijden.. Die speelde buiten dat moment gewoon een prima pot..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2017 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 09:56 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daarom juist. Als onze 6 vrij kan voetballen moeten we 100% zeker Schone opstellen. Als we onder druk staan en een bikkelaar nodig hebben in het team, lijkt me Riedewald op 6 het beste. Kun je verder alles laten staan. Riedwald kan dan doen waar hij het beste in is, ballen veroveren door door te dekken. En inleveren omdat hij in balbezit onder druk komt te staan.

Vd Beek kan misschien op termijn, maar mist op dit moment ervaring en body. Hij kan wel spelen op de posities van Ziyech en Klaassen. Evenals Nouri.
Nee, we zouden daar altijd een slot op de deur moeten hebben met een speler die ook kan voetballen. Vd Beek is daar de perfecte speler voor naar mijn idee...

Ervaring zal allemaal best, maar met al die ervaring speelde Schone gister een draak van een pot en won Ajax niet..

Ook tegen de kleinere clubs krijgen we veel te veel mogelijkheden tegen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 februari 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 10:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, we zouden daar altijd een slot op de deur moeten hebben met een speler die ook kan voetballen. Vd Beek is daar de perfecte speler voor naar mijn idee...

Ervaring zal allemaal best, maar met al die ervaring speelde Schone gister een draak van een pot en won Ajax niet..

Ook tegen de kleinere clubs krijgen we veel te veel mogelijkheden tegen..
schone blijft een betere voetballer met meer rust aan de bal en perfecte passes.. nergens is te zien dat vd beek een betere verdediger is.. nigel de jong is een echte 6.. voetballend goed.. bikkel hard.. maar zoon persoon hebben we op dit moment niet..
p111
 p111 - vrijdag 17 februari 2017 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 08:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond ik ook sloeg nergens op. Younes wordt al maanden gespaard Door Bosz
Kluivert ging in de fout met een snelle vrije trap waar hij stond te slapen waardoor Legia bijna scoorde en hij is pas 17,dus die Duitser er in en Younes meer ervaring lijkt mij niet zo,n hele rare beslissing.
p111
 p111 - vrijdag 17 februari 2017 - 14:43   quote  deeplink  
Al meerdere keren aan gegeven in dit soort fysieke en power wedstrijden heb je weinig aan Schone te weinig power te weinig snelheid en handelingssnelheid voor dit soort wedstrijden ook niet goed genoeg.persoonlijk zou ik va de Beek ook op zijn plaats zetten,bijna alle topploegen hebben middenvelders die power en een redelijke techniek hebben,en beste vrienden dat komt Schone te kort.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 14:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Kluivert ging in de fout met een snelle vrije trap waar hij stond te slapen waardoor Legia bijna scoorde en hij is pas 17,dus die Duitser er in en Younes meer ervaring lijkt mij niet zo,n hele rare beslissing.
Toch viel Kluivert best frivool in iets wat ik bij Younes helaas vaak niet kan bespeuren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 februari 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 14:43 schreef p111 het volgende:
Al meerdere keren aan gegeven in dit soort fysieke en power wedstrijden heb je weinig aan Schone te weinig power te weinig snelheid en handelingssnelheid voor dit soort wedstrijden ook niet goed genoeg.persoonlijk zou ik va de Beek ook op zijn plaats zetten,bijna alle topploegen hebben middenvelders die power en een redelijke techniek hebben,en beste vrienden dat komt Schone te kort.
Klopt maar dat is algemeen bekend bij Schone. Prima
voetballer aan de bal zonder bal heb je er veel minder aan.
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 11:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schone blijft een betere voetballer met meer rust aan de bal en perfecte passes.. nergens is te zien dat vd beek een betere verdediger is.. nigel de jong is een echte 6.. voetballend goed.. bikkel hard.. maar zoon persoon hebben we op dit moment niet..
Nigel is juist helemaal geen zes en heeft daar ook echt nooit of zelden gespeeld.

Bugels is defensief goed naast een andere speler.

Perfecte passes vind ik overigens zwaar overdreven. Hij is goed in de passing. Maar perfect komt ie niet bij in de buurt.
p111
 p111 - zaterdag 18 februari 2017 - 12:47   quote  deeplink  
Zie ook oud profs zien en praten over Schone, dit moet misschien toch een seintje zijn voor Ajax om iemand anders is te proberen op de plek van Schone.In iedergeval volgend seizoen.
=========================================================================================
"Ziyech viel zeker tegen. Die was echt onder de maat", stelt Israël in gesprek met NH. Ook de kritiek van Henk Spaan op Lasse Schöne vindt zijn weerklank bij de oud-speler van Feyenoord en PEC Zwolle. "Hij is normaal gesproken de man die het voetballend een beetje op niveau houdt, maar Spaan kan er weleens gelijk in hebben. Als de weerstand groter wordt, heeft Schöne problemen."

Oud-doelman Jan Jongbloed zet vraagtekens bij de defensieve arbeid van de Ajacieden. "Dat kunnen en willen Schöne en Ziyech niet eens. Als dat niet gebeurt, heb je een probleem. Als er verdedigd moet worden, zijn zij de vrije man. Klaassen volgt zijn tegenstander wel, maar die andere twee doen dat niet."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2017 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 februari 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 12:47 schreef p111 het volgende:
Zie ook oud profs zien en praten over Schone, dit moet misschien toch een seintje zijn voor Ajax om iemand anders is te proberen op de plek van Schone.In iedergeval volgend seizoen.
=========================================================================================
"Ziyech viel zeker tegen. Die was echt onder de maat", stelt Israël in gesprek met NH. Ook de kritiek van Henk Spaan op Lasse Schöne vindt zijn weerklank bij de oud-speler van Feyenoord en PEC Zwolle. "Hij is normaal gesproken de man die het voetballend een beetje op niveau houdt, maar Spaan kan er weleens gelijk in hebben. Als de weerstand groter wordt, heeft Schöne problemen."
Daar hoef je geen extra ex prof voor te zijn. Schöne zijn fysieke krachten (duel, Snelheid) zorgen er voor dat hij op deze leeftijd het hoogst haalbare heeft gered namelijk de top van Nederland.
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 12:47 schreef p111 het volgende:
Zie ook oud profs zien en praten over Schone, dit moet misschien toch een seintje zijn voor Ajax om iemand anders is te proberen op de plek van Schone.In iedergeval volgend seizoen.
=========================================================================================
"Ziyech viel zeker tegen. Die was echt onder de maat", stelt Israël in gesprek met NH. Ook de kritiek van Henk Spaan op Lasse Schöne vindt zijn weerklank bij de oud-speler van Feyenoord en PEC Zwolle. "Hij is normaal gesproken de man die het voetballend een beetje op niveau houdt, maar Spaan kan er weleens gelijk in hebben. Als de weerstand groter wordt, heeft Schöne problemen."

Oud-doelman Jan Jongbloed zet vraagtekens bij de defensieve arbeid van de Ajacieden. "Dat kunnen en willen Schöne en Ziyech niet eens. Als dat niet gebeurt, heb je een probleem. Als er verdedigd moet worden, zijn zij de vrije man. Klaassen volgt zijn tegenstander wel, maar die andere twee doen dat niet."
Tsja, oud profs en hun mening.. Daar hecht ik echt geen enkele waarde aan..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 18 februari 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja, oud profs en hun mening.. Daar hecht ik echt geen enkele waarde aan..
Frank de Boer ook niet?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 18 februari 2017 - 16:51   quote  deeplink  
Of E vd Sar? Overmars?
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 februari 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond het het schandalig om daar een kaart voor te geven. Houden elkaar vast die gast van Legia mogelijk nog meer. Scheidsrechter zat er finaal naast.
Vind ik ook, echter doet Tete het zo onwijs dom door zelf vast te houden terwijl de scheids er bovenop staat. Ondanks die ander het eerder deed is het gewoon lomp. Net als de plek waar hij het doet.
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 16:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Frank de Boer ook niet?
Ik bedoelde deze twee. Uiteraard zijn er ook met een prima mening.
p111
 p111 - zaterdag 18 februari 2017 - 23:25   quote  deeplink  
Nou hebben ze in dit geval wel gelijk voor de rest heb ik niks met die twee ex profs.
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 23:25 schreef p111 het volgende:
Nou hebben ze in dit geval wel gelijk voor de rest heb ik niks met die twee ex profs.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ze waren niet geweldig maar zijn super belangrijk voor die Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 februari 2017 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 20:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind ik ook, echter doet Tete het zo onwijs dom door zelf vast te houden terwijl de scheids er bovenop staat. Ondanks die ander het eerder deed is het gewoon lomp. Net als de plek waar hij het doet.
Hij liep er ook gewoon naast en deden het beide. Hij neemt een risico maar zulke duels zag ik de hele avond al onbestraft blijven. Erg zwaar gestraft. Die eerste geel twijfelde hij misschien tussen geel en rood? Daarna optelsom gemaakt om hier maar de tweede voor te geven?
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 09:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij liep er ook gewoon naast en deden het beide. Hij neemt een risico maar zulke duels zag ik de hele avond al onbestraft blijven. Erg zwaar gestraft. Die eerste geel twijfelde hij misschien tussen geel en rood? Daarna optelsom gemaakt om hier maar de tweede voor te geven?
Geen idee, ik vond die eerste een professionele overtreding. Die wil ik veel vaker zien. Daarvoor zijn de gele kaarten bestemd. Overigens vond ik het geen rood omdat Schöne nog mee liep.

Het blijft een onterechte kaart die 2e maar jij weet zelf ook dat je het slim moet doen. En wij Nederlanders zijn helaas verre van slim.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 februari 2017 - 11:43   quote  deeplink  
ach weet je in het begin met schone op 6 liep het als een trein en werd de hemel ingeprezen ook hier op het forum.. door in de EL met schone op 6.. terwijl we andere jaren met een betere 6 zouden hebben gespeelt en het niet gehaald.. zo de wind waait waait me jasje..
remco k
 remco k - woensdag 22 februari 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:
ach weet je in het begin met schone op 6 liep het als een trein en werd de hemel ingeprezen ook hier op het forum.. door in de EL met schone op 6.. terwijl we andere jaren met een betere 6 zouden hebben gespeelt en het niet gehaald.. zo de wind waait waait me jasje..
Ik ben wel heel benieuwd over wie je het hebt dan. Want bijvoorbeeld Brandje en ikzelf hebben al heel lang dezelfde mening over Schone op 6. Dat was al zo met De Boer en dat is daarna niet anders geworden. Overigens neemt dat niet weg dat ie op 6 ook goede wedstrijden heeft gespeeld.

Vraag me ook af hoe je erbij komt dat er mensen vonden dat we met een betere zes zouden hebben gespeeld.

Vorig seizoen trouwens het enige seizoen onder de Boer dat we niet overwinterden. En toen speelden we niet met een zes. Maar met een tien.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 februari 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 14:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen idee, ik vond die eerste een professionele overtreding. Die wil ik veel vaker zien. Daarvoor zijn de gele kaarten bestemd. Overigens vond ik het geen rood omdat Schöne nog mee liep.

Het blijft een onterechte kaart die 2e maar jij weet zelf ook dat je het slim moet doen. En wij Nederlanders zijn helaas verre van slim.
Klopt in dit geval wel ja. Die eerste kaart was meer dan nuttig en wel terecht ook. Tweede helaas erg makkelijk gegeven en misschien inderdaad wel dom om daar iemand vast te pakken. Hoe dan ook vond Tete verder wel prima spelen. Beetje pech dat hij er zo af moest.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 februari 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben wel heel benieuwd over wie je het hebt dan. Want bijvoorbeeld Brandje en ikzelf hebben al heel lang dezelfde mening over Schone op 6. Dat was al zo met De Boer en dat is daarna niet anders geworden. Overigens neemt dat niet weg dat ie op 6 ook goede wedstrijden heeft gespeeld.

Vraag me ook af hoe je erbij komt dat er mensen vonden dat we met een betere zes zouden hebben gespeeld.

Vorig seizoen trouwens het enige seizoen onder de Boer dat we niet overwinterden. En toen speelden we niet met een zes. Maar met een tien.
Schöne op 6 hij doet er goede dingen maar in de fysieke wedstrijden is hij niet de man die een slot op de deur kan houden. Tegen de kleintjes die zich ingraven vind ik hem wel vaak prima.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 22 februari 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Ik neem popcorn deze keer.

Yes, go on guys!!
remco k
 remco k - woensdag 22 februari 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 13:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne op 6 hij doet er goede dingen maar in de fysieke wedstrijden is hij niet de man die een slot op de deur kan houden. Tegen de kleintjes die zich ingraven vind ik hem wel vaak prima.
Zolang Ajax vol druk kan houden op de tegenstander kan hij daar prima uit de voeten..

Maar tegen iedere ploeg die goed voetbalt of die een scherpe counter kan uitvoeren komt hij gewoon te kort, en ik vind niet dat het voetballende deel van hem in dit soort wedstrijden opweegt tegen zijn defensieve falen..
remco k
 remco k - woensdag 22 februari 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 14:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik neem popcorn deze keer.

Yes, go on guys!!
Wel zelfgemaakt he..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 februari 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zolang Ajax vol druk kan houden op de tegenstander kan hij daar prima uit de voeten..

Maar tegen iedere ploeg die goed voetbalt of die een scherpe counter kan uitvoeren komt hij gewoon te kort, en ik vind niet dat het voetballende deel van hem in dit soort wedstrijden opweegt tegen zijn defensieve falen..
Helemaal mee eens
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel zelfgemaakt he..
Zelf gehaald ja, in de supermarkt...
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 08:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zelf gehaald ja, in de supermarkt...
Bijna hetzelfde toch..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 18:58   quote  deeplink  
vaak nog lekkerder
046afca
 046afca - donderdag 23 februari 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Dolberg is de zwakste van het veld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Legia-Ajax









0.0126860