BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 12 maart 2017, 16:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Nou ja. Met dat geblaas in beeld hoeft Bosz in ieder geval na de pot als het niet anders wordt niet te gaan vertellen dat ie het goed vind.
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet als die trainer vindt dat ze het goed doen.
Dat kan ik mij nauwelijks voorstellen
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Wat verrassend dat Traore alleen gaat.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 17:24   quote  deeplink  
Jezus Youness blijf godverdomme eens bij je man vent.
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Younes je zou een keer met je tegenstander mee kunnen lopen. Wat een niveau weer
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 17:27   quote  deeplink  
Nou verdomme die gruwelijk irritante en zeer slechte Traore eruit. En geef Neres en/of Kluivert de kans aub. Dit is al de zoveelste wedstrijd op rij dat ze het zo gruwelijk nalaten om iets te laten zien..
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 17:27   quote  deeplink  
Lachwekkend gewoon.
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:27 schreef remco k het volgende:
Lachwekkend gewoon.
Inderdaad, heel heel erg dit.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 17:28   quote  deeplink  
traore eraf.. vd week de hoop dat het beter werd maar laat maar.. kluivert of neres erin
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Ziyech speelt trouwens goed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 maart 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:28 schreef Brandje het volgende:
Ziyech speelt trouwens goed.
Mee eens. Verder een dramatische vertoning
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 17:29   quote  deeplink  
younnes net zo overigens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 12 maart 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Heel Ajax speelt heel erg matig en het tempo ligt erg laag. Wederom hebben de flanken totaal geen overzicht. Ziyech speelt als enige heel behoorlijk. Veltman en Schöne een drama. De eerste wordt met de week minder.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 maart 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:27 schreef remco k het volgende:
Lachwekkend gewoon.
het is toch geen nieuws........dit is feitelijk het niveau bij Ajax. Geweldige spelers die door vakkundige mensen gekozen zijn en geleid worden.

Als Ajax supporter worden we enorm verwend dankzij de geweldige mensen die ons Ajax leiden. Ajax zit eigenlijk al jaren in een spiraal waar het maar moeilijk uit kan komen.

Daarom is een andere denk-en werkwijze noodzakelijk. Omdat wanneer je met dezelfde mensen door blijft gaan je daar nooit de gewenste verandering in gaat krijgen.

Voor mij is het al heel lang klaar, ik zie de mensen die Ajax al jaren leiden niet meer Ajax naar een niveau brengen waar we nu al jaren op hopen.
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Geen wissels. Wie is hier het blinde paard? Dit is de eerste keer dit seizoen dat ik openlijk vraagtekens stel bij Peter Bosz..
046afca
 046afca - zondag 12 maart 2017 - 17:54   quote  deeplink  
Traore speelt alleen maar voor zichzelf
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Klaassen!!
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Hehe. Hele mooie goal van Youness.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 17:58   quote  deeplink  
goed gelopen klaassen goeie bal ziyech en goed uitgespeelt met elkaar
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 maart 2017 - 17:58   quote  deeplink  
je ziet ze niet aankomen en wie scoort er dan....Youness.

De wet van muphry....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door Bobby1972 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 maart 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Klaassen weer zo belangrijk en goed ingeschoten Younes
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Waarom nou gvd niet zo beginnen. Heb het dit seizoen vaker gezegd. Dit Ajax kan zo goed voetballen als ze het tempo opschroeven. Eerste half thuis tegen de lampjes. PSV werd ook gewoon overlopen toen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door Brandje --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 maart 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:59 schreef Brandje het volgende:
Waarom nou gvd niet zo beginnen. Heb het dit seizoen vaker gezegd. Dit Ajax kan zo goed voetballen als ze het tempo opschroeven.
Mentaliteits-probleem...........doe je weinig aan!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 maart 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:59 schreef Brandje het volgende:
Waarom nou gvd niet zo beginnen. Heb het dit seizoen vaker gezegd. Dit Ajax kan zo goed voetballen als ze het tempo opschroeven. Eerste half thuis tegen de lampjes. PSV werd ook gewoon overlopen toen.
Omdat het al begint met een Veltman die drie keer fout inspeelt
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 maart 2017 - 18:02   quote  deeplink  
Nou hopen dat Kluivert goed invalt dan zijn we misschien verlost van Traore!!
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:02   quote  deeplink  
Een vroege wissel van Bosz. Zo. Dat is wel een signaal. En terecht
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 18:09   quote  deeplink  
Ben blij met de 2e helft maar maakt mij nog kwader over de eerste helft.
Zelfs Schöne zet druk en trekt sprintjes :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door Brandje --
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 18:10   quote  deeplink  
klasse goal.. goed gewerkt middenveld en mooi passje younnes.. en dolberg maak het natuurlijk super goed af
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:12   quote  deeplink  
Heerlijke goal. Mooi samenspel
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 18:09 schreef Brandje het volgende:
Ben blij met de 2e helft maar maakt mij nog kwader over de eerste helft.
Zelfs Schöne zet druk en trekt sprintjes :)
Ik begrijp er werkelijk niets van.

Bosz zal wel uit zijn plaat gegaan zijn. En terecht. En goed van hem dat ie het toch om weet te draaien deze oot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 12 maart 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Wat ik echt opmerkelijk vind is dat traore werd uitgefloten, signaal dat ajax supporters wel klaar zijn met hem.

Opmerkelijk is niet dat het niet terecht was maar hij was toch echt niet de enige die zo slecht speelde.
Opmerkelijk is ook dat het best wel lang duurt voordat er echt luid word gefloten

Overigens is bosz daar wel gevoelig voor want ook sinkgraven werd in het begin gewisseld toen hij werd uitgeloten.
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp er werkelijk niets van.

Bosz zal wel uit zijn plaat gegaan zijn. En terecht. En goed van hem dat ie het toch om weet te draaien deze oot
Zullen ze niet weten hoe goed ze eigenlijk kunnen zijn?
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:16   quote  deeplink  
Nou kom op. Ve beek en de Jong of Tete brengen.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 18:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zullen ze niet weten hoe goed ze eigenlijk kunnen zijn?
Ik heb geen idee.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 maart 2017 - 18:23   quote  deeplink  
Schöne er uit voor van de Beek, niet slecht.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:26   quote  deeplink  
Jammer dat er na de tweede goal weer niet echt doorgedrukt wordt
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 maart 2017 - 18:36   quote  deeplink  
Ondanks een hele slechte eerste helft, zijn we eigenlijk absoluut niet in de problemen gekomen vandaag.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 12 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Amin younes speelde de 2de helft zoveel beter
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Hele knappe goal met een heerlijke actie van Ziyech.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Youness een goede tweede helft. Ziyech voor mij de beste man vandaag.
Eide
 Eide - zondag 12 maart 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Een wedstrijd met 2 gezichten. De eerste helft begon aardig maar werd na 20 minuten stroperig. De tweede helft was prima met veel druk van Ajax. Ajax wist ook weer eens hoog druk te zetten die tweede helft.

Klaassen toont maar weer eens hoe goed en belangrijk hij is. Zowel de loopactie als de voorzet waren heel erg goed. Younes speelde niet eens heel goed maar met een goal en een assist is alles vergeven. Ziyech sterk op het middenveld en eindelijk weer eens een overtuigend optreden van Sinkgraven.

Al met al een hele simpele overwinning waar meer goals in hadden gezeten. Op naar de return tegen Kopenhagen. Gelukkig valt die pot niet een week later.
Eide
 Eide - maandag 13 maart 2017 - 09:55   quote  deeplink  
Ajax-geheim rond Dolberg: "Ik ben vier dagen naar Denemarken geweest"

Kasper Dolberg heeft afgelopen week genoten van een vakantie van vier dagen. De Ajax-spits kon even relaxen in zijn thuisland Denemarken en zodoende de batterij opladen, zo kwam De Telegraaf te weten.

Het was het best bewaarde geheim. Tot zondag. "Ik ben vier dagen naar Denemarken geweest", zegt Dolberg. "Ik heb weer nieuwe energie. Ik mocht lekker bij mijn familie relaxen. En die rust had ik even nodig. Daarom heb ik behalve mijn vriendin, familie en vrienden bezoeken ook niet zo veel gedaan. Het was gewoon even vier dagen niet aan voetbal denken."

"De trainer belde me na de wedstrijd tegen Heracles. Hij zei dat hij wilde dat ik naar Denemarken ging, omdat we toch geen midweekse verplichtingen hadden", vervolgt de Deense spits, die tegen FC Kopenhagen al eenmaal en tegen FC Twente tweemaal
scoorde. Hij scoort vooral vaak in thuisduels. "Ik heb er geen verklaring voor waarom ik bijna alleen maar thuis scoor. Dat is zoals het is. Mijn mooiste doelpunt was overigens uit, tegen Feyenoord in De Kuip."

Bron

---------------------------------

Mooi gebaar van Bosz.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 maart 2017 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Tete verdient het al tijden om Veltman te vervangen.
Dit zeg ik al heel lang...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 maart 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 09:55 schreef Eide het volgende:
Ajax-geheim rond Dolberg: "Ik ben vier dagen naar Denemarken geweest"

Kasper Dolberg heeft afgelopen week genoten van een vakantie van vier dagen. De Ajax-spits kon even relaxen in zijn thuisland Denemarken en zodoende de batterij opladen, zo kwam De Telegraaf te weten.

Het was het best bewaarde geheim. Tot zondag. "Ik ben vier dagen naar Denemarken geweest", zegt Dolberg. "Ik heb weer nieuwe energie. Ik mocht lekker bij mijn familie relaxen. En die rust had ik even nodig. Daarom heb ik behalve mijn vriendin, familie en vrienden bezoeken ook niet zo veel gedaan. Het was gewoon even vier dagen niet aan voetbal denken."

"De trainer belde me na de wedstrijd tegen Heracles. Hij zei dat hij wilde dat ik naar Denemarken ging, omdat we toch geen midweekse verplichtingen hadden", vervolgt de Deense spits, die tegen FC Kopenhagen al eenmaal en tegen FC Twente tweemaal
scoorde. Hij scoort vooral vaak in thuisduels. "Ik heb er geen verklaring voor waarom ik bijna alleen maar thuis scoor. Dat is zoals het is. Mijn mooiste doelpunt was overigens uit, tegen Feyenoord in De Kuip."

Bron

---------------------------------

Mooi gebaar van Bosz.
Tja grappig, want ook Zyech speelde heel goed vandaag. Beetje rust doet wonderen, behalve bij Veltman, ook al was hij verdediged wel goed, maar aanvallend vind ik hem een drama. Geef mij maar Tete op die plek.
remco k
 remco k - maandag 13 maart 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 12:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja grappig, want ook Zyech speelde heel goed vandaag. Beetje rust doet wonderen, behalve bij Veltman, ook al was hij verdediged wel goed, maar aanvallend vind ik hem een drama. Geef mij maar Tete op die plek.
Veltman is prima voor Ajax en het is lastig kiezen tussen beide heren, maar Veltman start vrijwel iedere wedstrijd slecht, en eindigt dan goed.. Het lijkt erop alsof hij te makkelijk denkt over zijn positie in het veld..
Aartus
 Aartus - maandag 13 maart 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp er werkelijk niets van.

Bosz zal wel uit zijn plaat gegaan zijn. En terecht. En goed van hem dat ie het toch om weet te draaien deze oot
De eerste en tweede helft was werkelijk een wereld van verschil.
De eerste helft speelde Ajax inspiratieloos.De tweede helft was Ajax agressief en speelde in een veel hoger tempo.Op de overwinning valt niets af te dingen.Gefeliciteerd vanuit Twente.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 maart 2017 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman is prima voor Ajax en het is lastig kiezen tussen beide heren, maar Veltman start vrijwel iedere wedstrijd slecht, en eindigt dan goed.. Het lijkt erop alsof hij te makkelijk denkt over zijn positie in het veld..
verdedigend nog nie eens slecht.. die passing in het begin pff.. maar verdedigend eigenlijk weinig op aan te merken.. en net wat je zegt beiden gelijk in mijn ogen en tete zou volgend jaar gewoon de eerste back zijn want zie veltman vertrekken.. riedewald zal voor viergever gaan spelen vermoed ik.. denk dat beide heren tete en riedewald hier sterker uit zijn gekomen en weer een jaar wijzer zijn geworden.. dus ik vermoed volgend jaar een achterhoede

tete sanchez riedewald sinkgraven.. en dan deligt voor beide possities centraal als sub..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 maart 2017 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 maart 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman is prima voor Ajax en het is lastig kiezen tussen beide heren, maar Veltman start vrijwel iedere wedstrijd slecht, en eindigt dan goed.. Het lijkt erop alsof hij te makkelijk denkt over zijn positie in het veld..
Het is ook idd een lastige keuze, maar als iemand slecht speelt is het niet verkeerd hem op de ban k te en iemand anders de kans te geven. Dan hou je elkaar ook scherp. Ik vind wel dat Tete een keer de kans moet krijgen in de eredivisie. Ik vind dat Bos te lang vasthoudt aan zijn team. Schone is leuk tegen een kleine tegenstander, maar geef mij maar Riedewald op die positie tegen sterke tegenstanders
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 maart 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdedigend nog nie eens slecht.. die passing in het begin pff.. maar verdedigend eigenlijk weinig op aan te merken.. en net wat je zegt beiden gelijk in mijn ogen en tete zou volgend jaar gewoon de eerste back zijn want zie veltman vertrekken.. riedewald zal voor viergever gaan spelen vermoed ik.. denk dat beide heren tete en riedewald hier sterker uit zijn gekomen en weer een jaar wijzer zijn geworden.. dus ik vermoed volgend jaar een achterhoede

tete sanchez riedewald sinkgraven.. en dan deligt voor beide possities centraal als sub..
Idd verdedigend heb ik ook niets aan te merken, dat doet hij de laatste tijd heel goed, maar ik vind Tete veel dreigender en verdedigend net zo goed
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 maart 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 13:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd verdedigend heb ik ook niets aan te merken, dat doet hij de laatste tijd heel goed, maar ik vind Tete veel dreigender en verdedigend net zo goed
verdedigend beter weet ik niet.. maakt toch vaak een sliding en een sliding betekend dat je te laat bent.. aanvallend sterker is ook pas zins hij er naast kwam.. maar denk als je het tegen elkaar afweegt dat er geen verschil is en kies je voor eevaring en dat tete klaar is en sterker voor volgend seizoen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 12 maart 2017, 16:45); 3 - 0









0.0187170