BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 12 maart 2017, 16:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 14 maart 2017 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdedigend beter weet ik niet.. maakt toch vaak een sliding en een sliding betekend dat je te laat bent.. aanvallend sterker is ook pas zins hij er naast kwam.. maar denk als je het tegen elkaar afweegt dat er geen verschil is en kies je voor eevaring en dat tete klaar is en sterker voor volgend seizoen..
Liever een sliding dan gepasseerd zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 14 maart 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Liever een sliding dan gepasseerd zijn.
Maar die sliding is wel een laatste redmiddel. Als het steeds het antwoord is gaat er iets mis. Ik zie liever geen slidings. Tuurlijk, leuk dat hij dat goed beheerst maar ik zie liever dat hij de sliding niet nodig heeft.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 maart 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Liever een sliding dan gepasseerd zijn.
absoluut ! maar dat word veltman ook niet vaak.. dus betekend het dat veltman verdedigend beter staat.. ik zeg niet dat veltman beter is he.. vind tete ook gewoon net zo goed.. maar snap wel dat veltman er staat.. toch net iets slimmer in zijn duels en tegen de scheids enzo.. zal het stukje ervaring zijn.. daarom zei ik mocht veltman vertrekken is tete gewoon n1
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 maart 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdedigend beter weet ik niet.. maakt toch vaak een sliding en een sliding betekend dat je te laat bent.. aanvallend sterker is ook pas zins hij er naast kwam.. maar denk als je het tegen elkaar afweegt dat er geen verschil is en kies je voor eevaring en dat tete klaar is en sterker voor volgend seizoen..
Ik heb niet gezegd dat hij verdedigend beter was, maar aanvallend vind ik Tete wel beter. Verdedigend vind ik hem gelijkwaardig. Veltman heeft slechte passes en is niet echt aanwezig bij de aanvallen. Tete is wel nadrukkelijk aanwezig voorin en brengt meer dreiging ook tegen betere tegenstanders.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 maart 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 15:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat hij verdedigend beter was, maar aanvallend vind ik Tete wel beter. Verdedigend vind ik hem gelijkwaardig. Veltman heeft slechte passes en is niet echt aanwezig bij de aanvallen. Tete is wel nadrukkelijk aanwezig voorin en brengt meer dreiging ook tegen betere tegenstanders.
waar die dat eerst juist niet deed.. maar goed volgend seizoen krijgen we gewoon tete ga ik vanuit
remco k
 remco k - dinsdag 14 maart 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 15:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

absoluut ! maar dat word veltman ook niet vaak.. dus betekend het dat veltman verdedigend beter staat.. ik zeg niet dat veltman beter is he.. vind tete ook gewoon net zo goed.. maar snap wel dat veltman er staat.. toch net iets slimmer in zijn duels en tegen de scheids enzo.. zal het stukje ervaring zijn.. daarom zei ik mocht veltman vertrekken is tete gewoon n1
De laatste tijd steeds vaker gepasseerd. Soms op kinderlijke manieren.
remco k
 remco k - dinsdag 14 maart 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 15:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar die sliding is wel een laatste redmiddel. Als het steeds het antwoord is gaat er iets mis. Ik zie liever geen slidings. Tuurlijk, leuk dat hij dat goed beheerst maar ik zie liever dat hij de sliding niet nodig heeft.
Natuurlijk is dat zo. Maar ik vind hem positioneel ook niet heel slecht en denk op dit moment dat hij het wel gewoon verdient eens ipv Veltman te spelen. Die lijkt namelijk weer in een mindere periode te zitten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 maart 2017 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo. Maar ik vind hem positioneel ook niet heel slecht en denk op dit moment dat hij het wel gewoon verdient eens ipv Veltman te spelen. Die lijkt namelijk weer in een mindere periode te zitten.
Zelfs in mindere periode Veltman kreeg Tete geen kans. In potentie vind ik Tete nog steeds een betere back. Vind ook dat hij wel eens vaker een kans mag krijgen. Veltman vind ik ook geen geweldenaar zeker niet als hij in iets mindere vorm is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 12 maart 2017, 16:45); 3 - 0









0.0147740