BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 21:22   quote  deeplink  
Gaap Bobby gaap... Daar buiten loopt een... Oh fuck, het ging over voetbal. Sorry....
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 17 april 2017 - 08:31   quote  deeplink  
Ajax moet met beide benen op de grond blijven, en niet leeggekocht worden.
Hier moet voor gewaakt worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 april 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 20:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee joh veel meer wedstrijden. AZ uit, psv thuis, feyenoord uit, twente uit. Allemaal (brij) late tegengoals
Klopt maar dat zijn wel tegenstanders uit het linkerrijtje en zelfs de nr 1 en 3 benoem je. Wedstrijden waar je nu eenmaal sneller tegen puntverlies aanloopt. Ben het met je eens dat gezien die wedstrijden het misschien onnodig was maar het is een utopie dat je elk seizoen van deze teams wint.

Groningen is ook nog wel eens lastig maar Willem 2 thuis, Roda en Excelsior daar moet je eigenlijk altijd van kunnen winnen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 17 april 2017 - 14:16   quote  deeplink  
We hebben aan het begin van dit seizoen kunnen zien dat wanneer je de zaken nog niet goed voor elkaar hebt je de CL misloopt en de eerste wedstrijden in de competitie veel punten bent verloren.

Laat het een les zijn, maar bij Ajax weet je dat nooit. Focus ligt meer op verkoop en geld verdienen. En dan blijf je waar je bent. De keuzes t.a.v. het gevoerde beleid laten zien dat groei bij Ajax moeilijk is.

Ik zie niet snel dat dit anders zal worden voor het komende seizoen.
remco k
 remco k - maandag 17 april 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 14:16 schreef Bobby1972 het volgende:
We hebben aan het begin van dit seizoen kunnen zien dat wanneer je de zaken nog niet goed voor elkaar hebt je de CL misloopt en de eerste wedstrijden in de competitie veel punten bent verloren.

Laat het een les zijn, maar bij Ajax weet je dat nooit. Focus ligt meer op verkoop en geld verdienen. En dan blijf je waar je bent. De keuzes t.a.v. het gevoerde beleid laten zien dat groei bij Ajax moeilijk is.

Ik zie niet snel dat dit anders zal worden voor het komende seizoen.
Waar haal je toch vandaan dat de focus op verkoop en geld verdienen liggen.

War haal je al die onzin van je toch weg vent.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 17 april 2017 - 16:01   quote  deeplink  
Je hebt het toch over feiten Remco?

Kijk eens voor hoeveel er verkocht is bij Ajax aan spelers en voor hoeveel er is ingekocht bij Ajax? Of heb je je 'roze'bril weer op?

Ajax heeft voor 56 miljoen verkocht in 2016 en voor 23,5 miljoen ingekocht.

Dat is niet negatief, maar het gaat erom wat koop je ervoor terug en hoe snel kun je weer een team vormen dat de gewenste prestaties levert. Natuurlijk geef je nooit alles opnieuw uit. Het is de kunst om de juiste balans te vinden zodat je kampioen wordt.

Omdat je zo ook veel extra inkomsten kunt genereren door een kampioenschap. Je kunt niet steeds opnieuw moeten beginnen en dan te weinig kwaliteit hebt gehad om kampioen te worden.

Wanneer je straks 3 keer geen kampioenschap hebt behaalt laten de feiten zien dat je niet de juiste balans hebt gekozen om het wel te bereiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 april 2017 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 april 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 14:16 schreef Bobby1972 het volgende:
We hebben aan het begin van dit seizoen kunnen zien dat wanneer je de zaken nog niet goed voor elkaar hebt je de CL misloopt en de eerste wedstrijden in de competitie veel punten bent verloren.

Laat het een les zijn, maar bij Ajax weet je dat nooit. Focus ligt meer op verkoop en geld verdienen. En dan blijf je waar je bent. De keuzes t.a.v. het gevoerde beleid laten zien dat groei bij Ajax moeilijk is.

Ik zie niet snel dat dit anders zal worden voor het komende seizoen.
Dit ben ik met je eens want dat is iets wat ik ook al veel langer vind. Na Ziyech is het wel gaan lopen maar toen hadden we al de Champions League misgelopen en onze slechtste wedstrijden gespeeld. Met als dieptepunt van Willen 2 thuis verloren. Na eerst geroepen te hebben we hebben Ziyech niet nodig om hem 3 weken later toch aan te trekken zegt genoeg.

Er lijkt geen echte ambitie te zijn om de selectie echt sterk te krijgen. Terwijl het cashen wel lekker gaat. Toch geven ze best geld uit Sanches 5 miljoen, Cassierra 5 miljoen, Ziyech 12 miljoen, Neres 12 miljoen, Traore gehuurd en Westermann gehaald. Dus ze geven best geld uit.

Ze hebben het dus wel geprobeerd op de rit te krijgen helaas Ziyech te laat opgepikt. Een linksback zijn ze vergeten, Westermann waar je geen zak aan hebt en Cassierra die het niet echt lijkt te hebben. Laat het een les zijn voor aankomend seizoen..
remco k
 remco k - maandag 17 april 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Je hebt het toch over feiten Remco?

Kijk eens voor hoeveel er verkocht is bij Ajax aan spelers en voor hoeveel er is ingekocht bij Ajax? Of heb je je 'roze'bril weer op?

Ajax heeft voor 56 miljoen verkocht in 2016 en voor 23,5 miljoen ingekocht.

Dat is niet negatief, maar het gaat erom wat koop je ervoor terug en hoe snel kun je weer een team vormen dat de gewenste prestaties levert. Natuurlijk geef je nooit alles opnieuw uit. Het is de kunst om de juiste balans te vinden zodat je kampioen wordt.

Omdat je zo ook veel extra inkomsten kunt genereren door een kampioenschap. Je kunt niet steeds opnieuw moeten beginnen en dan te weinig kwaliteit hebt gehad om kampioen te worden.

Wanneer je straks 3 keer geen kampioenschap hebt behaalt laten de feiten zien dat je niet de juiste balans hebt gekozen om het wel te bereiken.
Inderdaad feiten. Weet je wat ook een feit is. Dat Ajax die inkomsten nodig heeft om te kunnen overleven.

Typisch Bobby. Altijd alleen maar halve feitjes om dingen in het voordeel van jezelf te draaien.

Echt met grote afstand de grootste droeftoeter aanwezig hier.

Tering vent. Dat je het hier nog volhoud man. Terwijl je op andere foras ook al compleet uitgekotst bent.
remco k
 remco k - maandag 17 april 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens want dat is iets wat ik ook al veel langer vind. Na Ziyech is het wel gaan lopen maar toen hadden we al de Champions League misgelopen en onze slechtste wedstrijden gespeeld. Met als dieptepunt van Willen 2 thuis verloren. Na eerst geroepen te hebben we hebben Ziyech niet nodig om hem 3 weken later toch aan te trekken zegt genoeg.

Er lijkt geen echte ambitie te zijn om de selectie echt sterk te krijgen. Terwijl het cashen wel lekker gaat. Toch geven ze best geld uit Sanches 5 miljoen, Cassierra 5 miljoen, Ziyech 12 miljoen, Neres 12 miljoen, Traore gehuurd en Westermann gehaald. Dus ze geven best geld uit.

Ze hebben het dus wel geprobeerd op de rit te krijgen helaas Ziyech te laat opgepikt. Een linksback zijn ze vergeten, Westermann waar je geen zak aan hebt en Cassierra die het niet echt lijkt te hebben. Laat het een les zijn voor aankomend seizoen..
Met zyech stonden we op een gegeven moment gelijk met Feyenoord. Met hem is dat ik gewoon opgelopen tot 6 punten

En je spreekt jezelf gigantisch tegen. Ze geven wel flink geld uit. Maar lijken geen intenties te hebben om Ajax sterker te maken?

Bosz gaf afgelopen week het belang van Westerman nog aan trouwens.

Een linksback is inde winter niet gehaald omdat we daar gewoon drie opties hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 17 april 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad feiten. Weet je wat ook een feit is. Dat Ajax die inkomsten nodig heeft om te kunnen overleven.

Typisch Bobby. Altijd alleen maar halve feitjes om dingen in het voordeel van jezelf te draaien.

Echt met grote afstand de grootste droeftoeter aanwezig hier.

Tering vent. Dat je het hier nog volhoud man. Terwijl je op andere foras ook al compleet uitgekotst bent.
'Remco de janker puur sang' een geboren loser dat is wel duidelijk. Natuurlijk is geld verdienen belangrijk voor Ajax, maar dat neemt niet weg dat Ajax haar supporters een waardig en succesvol Ajax moet kunnen bieden.

Je het over beleid, wanneer Ajax straks in 3 jaar tijd geen prijs heeft gewonnen, kun je nooit zeggen dat ze succesvol waren i.v.m. de inkomsten. Omdat Ajax niet instaat was om voldoende kwaliteit terug te kopen om prijzen te pakken.

Je wordt afgerekend op prestaties uiteindelijk.

Andere foras?

In mijn werk kan ik op feiten iedereen in beeld&geluid in kwaliteit wegspelen. Omdat ik veel meer research en testwerk heb gedaan dan ieder ander persoon. En ik in details verder kan denken en werken dan iedereen.Het is een wedstrijd voor mij tegen kinderen. Ook in mijn vak kiest men voor de beste kwaliteit. Goed en 2e is voor geboren losers, die voegen niks toe. Net zoals jou, jij voegt ook niks toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 april 2017 door Bobby1972 --
moa
 moa - maandag 17 april 2017 - 17:57   quote  deeplink  
-
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 12:34 schreef jodocus het volgende:
Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording.
Dus AJAX , de beurs trekken en iets meer betalen , zodat iedereen een jaartje of twee blijft , zie ook
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/103955/telegraph-ajax-weer-europese-grootmacht?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hoe groot is die Europese top precies?

Dit is echt de grootst mogelijke onzin natuurlijk, Ajax heeft een goede selectie met een aantal veelbelovende talenten, maar als er van deze selectie 3 spelers bij een absolute Europese topploeg minuten gaan maken doe je het al heel goed.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 17 april 2017 - 18:33   quote  deeplink  
Ajax kan dankzij haar verleden, exposure en opleiding enorm veel geld verdienen met het uitdragen van Ajax naar buiten toe. Dat ziet iedereen en dat laten de inkomsten ook zien. Daar kun je alleen maar dankbaar voor zijn.

Maar omdat de contrasten tussen de Europese 'topclubs' in begroting zo groot zijn geworden is het ook niet reëel om Ajax als topclub weer in Europa terug te gaan zien. Maar dat hoeft ook niet.

Wat wel structureel afgedwongen moet worden is dat Ajax met een bepaalde regelmaat landskampioen wordt. Omdat Ajax instaat is om veel meer geld te genereren dan clubs als Feyenoord en PSV.

En samen met de opleiding, exposure en de grotere inkomsten afstand kunnen gaan nemen van PSV en Feyenoord. Natuurlijk is dat een hard gelach naar anderen, maar dat is helaas nu eenmaal hoe de wereld en de economie werkt.

Dan moet je dat optimaal gaan benutten in resultaat. En daarom blijf ik het als onnodig zien wanneer Ajax opnieuw het kampioenschap mist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 april 2017 door Bobby1972 --
moa
 moa - maandag 17 april 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 18:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax kan dankzij haar verleden, exposure en opleiding enorm veel geld verdienen met het uitdragen van Ajax naar buiten toe. Dat ziet iedereen en dat laten de inkomsten ook zien. Daar kun je alleen maar dankbaar voor zijn.

Maar omdat de contrasten tussen de Europese 'topclubs' in begroting zo groot zijn geworden is het ook niet reëel om Ajax als topclub weer in Europa terug te gaan zien. Maar dat hoeft ook niet.

Wat wel structureel afgedwongen moet worden is dat Ajax met een bepaalde regelmaat landskampioen wordt. Omdat Ajax instaat is om veel meer geld te genereren dan clubs als Feyenoord en PSV.

En samen met de opleiding, exposure en de grotere inkomsten afstand kunnen gaan nemen van PSV en Feyenoord. Natuurlijk is dat een hard gelach naar anderen, maar dat is helaas nu eenmaal hoe de wereld en de economie werkt.

Dan moet je dat optimaal gaan benutten in resultaat. En daarom blijf ik het als onnodig zien wanneer Ajax opnieuw het kampioenschap mist.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, de potentie van de topploegen in de Eredivisie zal altijd ongeveer gelijk zijn. (welke ploegen dan ook) Om het simpele feit dat je financiële mogelijkheden grotendeels gekoppeld zijn aan het succes van de competitie.

Is de competitie niet om aan te gluren dan leveren de uitzendrechten niks op, doe je Europees niet mee vergeet die dikke transfer fees dan ook maar. Je hebt als competitie altijd meerdere vlaggendragers nodig, daarvoor zijn meerdere goede ploegen nodig, alleen samen kan je die groei maken niet alleen.
remco k
 remco k - maandag 17 april 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:37 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

'Remco de janker puur sang' een geboren loser dat is wel duidelijk. Natuurlijk is geld verdienen belangrijk voor Ajax, maar dat neemt niet weg dat Ajax haar supporters een waardig en succesvol Ajax moet kunnen bieden.

Je het over beleid, wanneer Ajax straks in 3 jaar tijd geen prijs heeft gewonnen, kun je nooit zeggen dat ze succesvol waren i.v.m. de inkomsten. Omdat Ajax niet instaat was om voldoende kwaliteit terug te kopen om prijzen te pakken.

Je wordt afgerekend op prestaties uiteindelijk.

Andere foras?

In mijn werk kan ik op feiten iedereen in beeld&geluid in kwaliteit wegspelen. Omdat ik veel meer research en testwerk heb gedaan dan ieder ander persoon. En ik in details verder kan denken en werken dan iedereen.Het is een wedstrijd voor mij tegen kinderen. Ook in mijn vak kiest men voor de beste kwaliteit. Goed en 2e is voor geboren losers, die voegen niks toe. Net zoals jou, jij voegt ook niks toe!
Ja andere foras over je "werk" inderdaad. Je weet wel. Daar waar je ook al door de halve wereld wordt uitgelachen.

Maar goed lekker blijven denken dat jij het bij het juiste eind hebt joh. En zeker je mening niet bijstellen als blijkt dat je ongelijk hebt.
remco k
 remco k - maandag 17 april 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 19:04 schreef moa het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, de potentie van de topploegen in de Eredivisie zal altijd ongeveer gelijk zijn. (welke ploegen dan ook) Om het simpele feit dat je financiële mogelijkheden grotendeels gekoppeld zijn aan het succes van de competitie.

Is de competitie niet om aan te gluren dan leveren de uitzendrechten niks op, doe je Europees niet mee vergeet die dikke transfer fees dan ook maar. Je hebt als competitie altijd meerdere vlaggendragers nodig, daarvoor zijn meerdere goede ploegen nodig, alleen samen kan je die groei maken niet alleen.
En zo simpel is het.
Eide
 Eide - maandag 17 april 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 19:04 schreef moa het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, de potentie van de topploegen in de Eredivisie zal altijd ongeveer gelijk zijn. (welke ploegen dan ook) Om het simpele feit dat je financiële mogelijkheden grotendeels gekoppeld zijn aan het succes van de competitie.

Is de competitie niet om aan te gluren dan leveren de uitzendrechten niks op, doe je Europees niet mee vergeet die dikke transfer fees dan ook maar. Je hebt als competitie altijd meerdere vlaggendragers nodig, daarvoor zijn meerdere goede ploegen nodig, alleen samen kan je die groei maken niet alleen.
Eens, waarbij het wel goed zou zijn als de verschillen in Nederland kleiner zouden worden. Het verschil tussen de Top Drie en de rest is gewoon te groot om de competitie aantrekkelijk te maken en houden voor buitenstaanders.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 18 april 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 19:04 schreef moa het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, de potentie van de topploegen in de Eredivisie zal altijd ongeveer gelijk zijn. (welke ploegen dan ook) Om het simpele feit dat je financiële mogelijkheden grotendeels gekoppeld zijn aan het succes van de competitie.

Is de competitie niet om aan te gluren dan leveren de uitzendrechten niks op, doe je Europees niet mee vergeet die dikke transfer fees dan ook maar. Je hebt als competitie altijd meerdere vlaggendragers nodig, daarvoor zijn meerdere goede ploegen nodig, alleen samen kan je die groei maken niet alleen.
Toch zie je op dit moment wel dat het contrast in inkomsten tussen Ajax en de andere clubs groter wordt. Daarin doet Ajax het buitengewoon goed. Dan zou je ook instaat moeten zijn om meer kwaliteit in een spelersgroep te kunnen creëren t.o.v. de rest van Nederland.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 18 april 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja andere foras over je "werk" inderdaad. Je weet wel. Daar waar je ook al door de halve wereld wordt uitgelachen.

Maar goed lekker blijven denken dat jij het bij het juiste eind hebt joh. En zeker je mening niet bijstellen als blijkt dat je ongelijk hebt.
Ik zal het je binnenkort nog wel een keer laten zien, hoe het er nu voorstaat. Het is net als bij voetbal, de best wint. Je moet er altijd voor zorgen dat je veel beter bent dan de beste die er is.

Kennis is macht, en macht bepaald!
Eide
 Eide - dinsdag 18 april 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 15:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Toch zie je op dit moment wel dat het contrast in inkomsten tussen Ajax en de andere clubs groter wordt. Daarin doet Ajax het buitengewoon goed. Dan zou je ook instaat moeten zijn om meer kwaliteit in een spelersgroep te kunnen creëren t.o.v. de rest van Nederland.
Nee hoor. De begrotingen van Ajax en PSV zijn even groot en Feyenoord loopt hard in op Ajax en PSV.

De begrotingen voor 2015/16 vs 2016/17.

quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 15:06 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Kennis is macht, en macht bepaald!
Kuch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 april 2017 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 april 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 15:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee hoor. De begrotingen van Ajax en PSV zijn even groot en Feyenoord loopt hard in op Ajax en PSV.

De begrotingen voor 2015/16 vs 2016/17.

Vergeet niet dat bij PSV de CL hier bij zit. Bij Ajax niet. Als Ajax CL speelt zie je de begroting toenemen met 10 miljoen en bij PSV dalen met 10 miljoen. Tenminste dat verwacht ik als Ajax kampioen wordt en PSV zeker is van deelname EL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 april 2017 door Ajax we love you --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 april 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Met zyech stonden we op een gegeven moment gelijk met Feyenoord. Met hem is dat ik gewoon opgelopen tot 6 punten

En je spreekt jezelf gigantisch tegen. Ze geven wel flink geld uit. Maar lijken geen intenties te hebben om Ajax sterker te maken?

Bosz gaf afgelopen week het belang van Westerman nog aan trouwens.

Een linksback is inde winter niet gehaald omdat we daar gewoon drie opties hebben.
Riedewald die nooit een kans krijgt, Sinkgraven die daar ondermaats is en Viergever doe ik er graag zie. Eigenlijk maar 1 optie voor mij en dat is Viergever.

Belang van Westermann haha ja net zoveel als Heitinga zeker? Echt zonde van het geld.

Ik spreek mezelf niet tegen want ze geven inderdaad veel geld uit alleen niet voor de goede posities.

Zonder Ziyech kwam je niet door de voorronde Champions League (met haalde je het misschien ook niet) en verloor je van Willem 2 thuis en speelde je gelijk Roda. Toen was er paniek en haalde ze hem wel. Terwijl ze gezegd hadden hem niet te hoeven. Gewoon een slechte actie.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 april 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 19:04 schreef moa het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, de potentie van de topploegen in de Eredivisie zal altijd ongeveer gelijk zijn. (welke ploegen dan ook) Om het simpele feit dat je financiële mogelijkheden grotendeels gekoppeld zijn aan het succes van de competitie.

Is de competitie niet om aan te gluren dan leveren de uitzendrechten niks op, doe je Europees niet mee vergeet die dikke transfer fees dan ook maar. Je hebt als competitie altijd meerdere vlaggendragers nodig, daarvoor zijn meerdere goede ploegen nodig, alleen samen kan je die groei maken niet alleen.
Klopt en daarom heeft Ajax de andere teams ook nodig. Hoe sterker de concurrentie hoe harder jezelf aan de bak moet. Helaas staat er nu een team met minder beschikbare middelen bovenaan en dat neem ik Ajax toch wel kwalijk.

Gezien het team en de beschikbare middelen hadden jullie eigenlijk niet bovenaan mogen staan. Jullie zijn dit seizoen sterker als team dat helpt jullie door veel wedstrijden heen. En is het gewoon knap dat jullie veel punten halen. Goed voor het Nederlands voetbal ook dat jullie weer meedoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 april 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 19:04 schreef moa het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, de potentie van de topploegen in de Eredivisie zal altijd ongeveer gelijk zijn. (welke ploegen dan ook) Om het simpele feit dat je financiële mogelijkheden grotendeels gekoppeld zijn aan het succes van de competitie.

Is de competitie niet om aan te gluren dan leveren de uitzendrechten niks op, doe je Europees niet mee vergeet die dikke transfer fees dan ook maar. Je hebt als competitie altijd meerdere vlaggendragers nodig, daarvoor zijn meerdere goede ploegen nodig, alleen samen kan je die groei maken niet alleen.
Dit klopt als een bus.

Ik denk dat Ajax en feijenoord dit jaar de competitie erg leuk hebben gemaakt, maar ze stijgen wel ver boven iedereen uit. Jammer dat Feijenoord het net niet verder had gehaald in Europa, want ik denk dat ze ook wel kans hadden om verder te komen. Toch een leuk affische afgegeven door te winnen tegen Man utd. Ik hoop dat de kuip weer vol mag zijn volgend jaar.
moa
 moa - dinsdag 18 april 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 15:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Vergeet niet dat bij PSV de CL hier bij zit. Bij Ajax niet. Als Ajax CL speelt zie je de begroting toenemen met 10 miljoen en bij PSV dalen met 10 miljoen. Tenminste dat verwacht ik als Ajax kampioen wordt en PSV zeker is van deelname EL
PSV begroot geen CL voetbal.
moa
 moa - dinsdag 18 april 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 15:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Toch zie je op dit moment wel dat het contrast in inkomsten tussen Ajax en de andere clubs groter wordt. Daarin doet Ajax het buitengewoon goed. Dan zou je ook instaat moeten zijn om meer kwaliteit in een spelersgroep te kunnen creëren t.o.v. de rest van Nederland.
Ik zie vooral een groot gat ontstaan tussen de top3 en de rest, zoals de competitie nu presteert schat ik de maximale omzetten voor de top 3 rond de 100-125 miljoen euro. Afgezien van transfers of CL.

Je gaat pas echt stappen maken als je als competitie weer mee gaat draaien in Europa, dan komen de champions league miljoenen bij meerdere ploegen in de eredivisie terecht, gaan de inkomsten uit televisie rechten weer km de lift omdat je Internationaal interessanter wordt.

Die stappen moet je samen maken, het liefst met een brede top. Nouja eigenlijk wat ik eerder al zei. Of je dan in de hoofdstad zit of niet maakt eigenlijk weinig uit, kijk maar naar Heerenveen, die vullen een stadion groter dan het aantal inwoners van dat dorp.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 april 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 18:17 schreef moa het volgende:

[..]

PSV begroot geen CL voetbal.
Volgens de penningmeester hadden ze dit wel in de laatste begroting meegenomen. Ze hadden 2 begrotingen klaarliggen voor dit seizoen en toen op de laatste dag het kampioenschap was gehaald ging deze begroting naar buiten
moa
 moa - dinsdag 18 april 2017 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 16:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt en daarom heeft Ajax de andere teams ook nodig. Hoe sterker de concurrentie hoe harder jezelf aan de bak moet. Helaas staat er nu een team met minder beschikbare middelen bovenaan en dat neem ik Ajax toch wel kwalijk.

Gezien het team en de beschikbare middelen hadden jullie eigenlijk niet bovenaan mogen staan. Jullie zijn dit seizoen sterker als team dat helpt jullie door veel wedstrijden heen. En is het gewoon knap dat jullie veel punten halen. Goed voor het Nederlands voetbal ook dat jullie weer meedoen.
Minder beschikbare middelen betekend natuurlijk niet dat je ook perse een mindere selectie hebt. Feyenoord was verplicht in de marges te werken, de begroting en winst uit transfers werden bewust gedrukt om schulden af te kunnen lossen.

Nu de schuldenlast afneemt zie je de begroting weer opgeschroefd worden, en kan Feyenoord weer kleine transfers doen in de categorie van 2 tot 5 miljoen. Momenteel zijn de selecties van Feyenoord en Ajax kwalitatief gelijk denk ik, wel heeft Ajax meer spelers die hoed verkoopbaar zijn. Daar staat tegenover dat ik de balans in de selectie van Feyenoord beter vind.
moa
 moa - dinsdag 18 april 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 18:32 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Volgens de penningmeester hadden ze dit wel in de laatste begroting meegenomen. Ze hadden 2 begrotingen klaarliggen voor dit seizoen en toen op de laatste dag het kampioenschap was gehaald ging deze begroting naar buiten
In herinner me alleen dit interview, maar het zou kunnen dat wat je zegt waar is, journalisten gebruiken wel vaker verschillende bronnen en info.

Was februari dit jaar:

quote:
PSV lijkt dit jaar naast de titel te grijpen, en daarmee ook naast een direct Champions League-ticket voor volgend seizoen. Toch is er, qua financiën, geen man over boord in Eindhoven.

Dat komt vooral doordat het salarishuis opvallend klein is. PSV heeft van alle kampioenen in de toplanden de kleinste omzet, maar: "Maar bijna alle Europese topclubs zijn jaloers op het meest essentiële onderdeel en ijkpunt op financieel gebied bij de Brabanders", doelt De Telegraaf in een analyse op de salariskosten.

"PSV heeft met 45,9 miljoen euro het laagste kostenplaatje als het gaat om personeel. Niemand begrijpt hoe PSV het voor elkaar kon krijgen om minder dan 50 procent van de jaaromzet uit te geven aan personeelskosten", schrijft de krant na het uitbrengen van het KPMG Rapport over de financiën van Europese topclubs.

"De behouden koers is een bewuste keuze", reageert algemeen directeur Toon Gerbrands. "PSV heeft lange tijd terug begroot op het halen van de Champions League. Dat doen we niet meer. Zelfs als wij de komende drie jaar geen Champions League meer zouden spelen en alleen in de Europa League uitkomen, is het financieel allemaal rond in Eindhoven. We hebben alles laten doorrekenen en ook de rvc weet dit."
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 april 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 18:42 schreef moa het volgende:

[..]

In herinner me alleen dit interview, maar het zou kunnen dat wat je zegt waar is, journalisten gebruiken wel vaker verschillende bronnen en info.

Was februari dit jaar:

[..]

Dit klopt idd dat er geen man over boord is, omdat de salarishuishouding en overige kosten voldoet aan het spelen zonder CL, dat doet Ajax ook. Maar als er CL is, dan passen ze dit aan in hun begroting. Ze kunnen hierdoor aankopen doen of huur contracten aangaan voor spelers, zoals het huren van Siem de Jong en Van Ginkel. Daar is met deze begroting rekening mee gehouden, anders hadden ze dit niet kunnen doen. Als ze geen CL spelen, kan vallen ze terug op de standaard begroting en is er financieel niet veel aan de hand.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 april 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Een Zwaluw maakt nog geen zomer. Nee Europese top is ver weg en is ook niet meer haalbaar. Incidenteel leuk meedoen in de EL is leuk en met de ploegen die er nog over zijn is het mogelijk om misschien de halve finale te halen of de finale. De finale winnen is iets anders.
moa
 moa - dinsdag 18 april 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 19:41 schreef Ajax we love you het volgende:
Een Zwaluw maakt nog geen zomer. Nee Europese top is ver weg en is ook niet meer haalbaar. Incidenteel leuk meedoen in de EL is leuk en met de ploegen die er nog over zijn is het mogelijk om misschien de halve finale te halen of de finale. De finale winnen is iets anders.
Alleen als je als competitie weer de aansluiting vind met Portugal en dergelijke. Dan kan je weer leuk mee doen.
remco k
 remco k - dinsdag 18 april 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 15:06 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik zal het je binnenkort nog wel een keer laten zien, hoe het er nu voorstaat. Het is net als bij voetbal, de best wint. Je moet er altijd voor zorgen dat je veel beter bent dan de beste die er is.

Kennis is macht, en macht bepaald!
Wel grappig. Dan is een bedrijf als Poulissen dus een stuk beter dan jij wat kennis betreft?
Eide
 Eide - dinsdag 18 april 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 18:17 schreef moa het volgende:

[..]

PSV begroot geen CL voetbal.
Inderdaad, bovendien zijn inkomsten en begroting twee verschillende dingen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 april 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel grappig. Dan is een bedrijf als Poulissen dus een stuk beter dan jij wat kennis betreft?
hahahahahahahaha...je hebt geen idee. De mensen in mijn vak weten dat mijn kennis beter is dan bij Poulissen. Je kunt een winkel hebben met mooie spullen, maar dat zegt niks over je kennis.

Zelfs diverse importeurs die bij Poulissen komen hebben tegen hun gezegd dat ik veel verder ben.

En daarom zeik ik; ik zal het je binnenkort laten zien. We kunnen momenteel met het beste kalibratie systeem ter wereld alle schermen kalibreren. Daar is een stuk inzicht voor nodig en vooral IT inzicht wat zij niet bezitten.

Ik kan van ieder merk en onderdeel in een installatie het volledige DNA extraheren. En weet exact waarom de klank en stage is wat je hoort. Omdat ik in 19 jaar tijd duizenden testen heb gedaan.

Zij doen niks, zij kunnen niks en ze willen niks. Zij verkopen producten en ik verkoop geluid. Ik werk vanuit eigenschappen waar geluid uit bestaat. Eigenlijk werk ik vanuit de menselijke emotie. Zij weken vanuit trial en error. En dat is feitelijk audio uitoefenen zonder onderbouwing. Omdat je een versterker, bron, luidsprekers en kabels met elkaar vebindt.

Wanneer ik aan iedereen die net als ik ook zo'n 20 jaar in dit vak zit vraag: kun je mij vertellen wanneer ik deze luidspreker eruit haal welke eigenschappen ik eruit haal. En als ik dan de andere terug plaats, welke eigenschappen ik daarvoor terug zet.

Ze zeggen allemaal: dat weet ik niet. Dus vraag ik dan: dat betekent dus dat jij geen idee hebt waarom de stage en klank is wat we horen.

Dan is het even stil en komt het bewustzijn dat er geen onderbouwing is. En zeggen ze; nee dat weet ik niet.

Dan zeg ik; dan doe je maar wat. Wij noemen dat audiogambling. En dat is extreem ineffectief. Ik kan op feiten laten zien en horen dat ik iedereen in iedere prijsstelling in kwaliteit kan wegspelen. Omdat Tru-Fi op basis van effectiviteit zoveel meer kwaliteit kan creëren.

Daar kun je nooit van winnen. En dat gaan wij nu op grote schaal delen. Ik heb Statement Audio Pro-measurement ontwikkelt. En daarmee kunnen we bewijzen dat we voor iedereen geluid naar een nieuwe dimensie en echtheid kunnen brengen.

Wij verkopen en creëren geluid en emotie. Ik werk alleen maar vanuit fysiek tastbaar en 3-dimensionaal geluid. Poulissen verkoopt feitelijk 2-dimensionaal geluid.

Onlangs was een importeur daar en ging samen met hen luisteren naar hun sets. En zij weten dat ik me alleen maar bezig hou met 3-dimensionaal geluid. Maar het was en bleef 2-dimensionaal.

Ik ben een perfectionist en alleen de beste leerling in iedere prijsklasse vind ik goed genoeg. Zij werken met hele veel matige leerlingen in de klas. Omdat ze niet het inzichtelijk vermogen beheersen om de juiste merken eruit te halen. Maar vanuit trial en error kun je maar 5-30% rendement creëren. Wij zijn zo ver dat we dat op basis van feiten kunnen uitleggen en laten horen.

Beeld&geluid is voor mij een wedstrijd tegen kinderen. En zij weten dat ik hen als inferieur zie. En ja dat is niet leuk, dat snap ik ook wel. Dit is niet mijn werk, dit is een deel van wie ik ben als mens. Mijn 2e natuur.Ik doe dit sinds mijn 6e. Moet ook eerlijk toegeven dat een fotografisch geheugen in geluid het een stuk eenvoudiger maakt. Maar ik heb het zelf gecreëerd door mijn manier van testen.

Ik doe zoveel research in beeld&geluid dat ik veel verder in details kan denken en kijken. Ik zie en denk in patronen die zij niet kunnen zien. Wij kunnnen iedere maand naar een hoger niveau. Omdat een perfectionist nooit stopt. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen. We gaan bewijzen in kwaliteit dat we de beste ter wereld zijn. Want dat is het enige wat telt. Al het andere is bijzaak en niks zeggend.

www.audiofacts.nl

Wij werken vanuit feiten en vaste parameters. Dat kennen de andere mensen nog niet. Omdat ze vanuit trial en error enkel en alleen op een zeer beperkt niveau kunnen handelen. Omdat trial en error op feiten aantoont dat het niet effectief is en werkt. En dat kunnen wij kinderlijk eenvoudig op feiten bewijzen, laten zien en laten horen.

Goed en de 2e prijs is voor losers, alleen de beste heeft recht van spreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - woensdag 19 april 2017 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 13:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahaha...je hebt geen idee. De mensen in mijn vak weten dat mijn kennis beter is dan bij Poulissen. Je kunt een winkel hebben met mooie spullen, maar dat zegt niks over je kennis.

Zelfs diverse importeurs die bij Poulissen komen hebben tegen hun gezegd dat ik veel verder ben.

En daarom zeik ik; ik zal het je binnenkort laten zien. We kunnen momenteel met het beste kalibratie systeem ter wereld alle schermen kalibreren. Daar is een stuk inzicht voor nodig en vooral IT inzicht wat zij niet bezitten.

Ik kan van ieder merk en onderdeel in een installatie het volledige DNA extraheren. En weet exact waarom de klank en stage is wat je hoort. Omdat ik in 19 jaar tijd duizenden testen heb gedaan.

Zij doen niks, zij kunnen niks en ze willen niks. Zij verkopen producten en ik verkoop geluid. Ik werk vanuit eigenschappen waar geluid uit bestaat. Eigenlijk werk ik vanuit de menselijke emotie. Zij weken vanuit trial en error. En dat is feitelijk audio uitoefenen zonder onderbouwing. Omdat je een versterker, bron, luidsprekers en kabels met elkaar vebindt.

Wanneer ik aan iedereen die net als ik ook zo'n 20 jaar in dit vak zit vraag: kun je mij vertellen wanneer ik deze luidspreker eruit haal welke eigenschappen ik eruit haal. En als ik dan de andere terug plaats, welke eigenschappen ik daarvoor terug zet.

Ze zeggen allemaal: dat weet ik niet. Dus vraag ik dan: dat betekent dus dat jij geen idee hebt waarom de stage en klank is wat we horen.

Dan is het even stil en komt het bewustzijn dat er geen onderbouwing is. En zeggen ze; nee dat weet ik niet.

Dan zeg ik; dan doe je maar wat. Wij noemen dat audiogambling. En dat is extreem ineffectief. Ik kan op feiten laten zien en horen dat ik iedereen in iedere prijsstelling in kwaliteit kan wegspelen. Omdat Tru-Fi op basis van effectiviteit zoveel meer kwaliteit kan creëren.

Daar kun je nooit van winnen. En dat gaan wij nu op grote schaal delen. Ik heb Statement Audio Pro-measurement ontwikkelt. En daarmee kunnen we bewijzen dat we voor iedereen geluid naar een nieuwe dimensie en echtheid kunnen brengen.

Wij verkopen en creëren geluid en emotie. Ik werk alleen maar vanuit fysiek tastbaar en 3-dimensionaal geluid. Poulissen verkoopt feitelijk 2-dimensionaal geluid.

Onlangs was een importeur daar en ging samen met hen luisteren naar hun sets. En zij weten dat ik me alleen maar bezig hou met 3-dimensionaal geluid. Maar het was en bleef 2-dimensionaal.

Ik ben een perfectionist en alleen de beste leerling in iedere prijsklasse vind ik goed genoeg. Zij werken met hele veel matige leerlingen in de klas. Omdat ze niet het inzichtelijk vermogen beheersen om de juiste merken eruit te halen. Maar vanuit trial en error kun je maar 5-30% rendement creëren. Wij zijn zo ver dat we dat op basis van feiten kunnen uitleggen en laten horen.

Beeld&geluid is voor mij een wedstrijd tegen kinderen. En zij weten dat ik hen als inferieur zie. En ja dat is niet leuk, dat snap ik ook wel. Dit is niet mijn werk, dit is een deel van wie ik ben als mens. Mijn 2e natuur.Ik doe dit sinds mijn 6e. Moet ook eerlijk toegeven dat een fotografisch geheugen in geluid het een stuk eenvoudiger maakt. Maar ik heb het zelf gecreëerd door mijn manier van testen.

Ik doe zoveel research in beeld&geluid dat ik veel verder in details kan denken en kijken. Ik zie en denk in patronen die zij niet kunnen zien. Wij kunnnen iedere maand naar een hoger niveau. Omdat een perfectionist nooit stopt. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen. We gaan bewijzen in kwaliteit dat we de beste ter wereld zijn. Want dat is het enige wat telt. Al het andere is bijzaak en niks zeggend.

www.audiofacts.nl

Wij werken vanuit feiten en vaste parameters. Dat kennen de andere mensen nog niet. Omdat ze vanuit trial en error enkel en alleen op een zeer beperkt niveau kunnen handelen. Omdat trial en error op feiten aantoont dat het niet effectief is en werkt. En dat kunnen wij kinderlijk eenvoudig op feiten bewijzen, laten zien en laten horen.

Goed en de 2e prijs is voor losers, alleen de beste heeft recht van spreken.
Gaap
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 april 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2017 - 18:36 schreef moa het volgende:

[..]

Minder beschikbare middelen betekend natuurlijk niet dat je ook perse een mindere selectie hebt. Feyenoord was verplicht in de marges te werken, de begroting en winst uit transfers werden bewust gedrukt om schulden af te kunnen lossen.

Nu de schuldenlast afneemt zie je de begroting weer opgeschroefd worden, en kan Feyenoord weer kleine transfers doen in de categorie van 2 tot 5 miljoen. Momenteel zijn de selecties van Feyenoord en Ajax kwalitatief gelijk denk ik, wel heeft Ajax meer spelers die hoed verkoopbaar zijn. Daar staat tegenover dat ik de balans in de selectie van Feyenoord beter vind.
Maar dat bedoel ik ook te zeggen met meer middelen waar jullie moesten zoeken in de categorie 2 tot 5 miljoen konden wij spelers van 5 tot 12 miljoen aantrekken. Als dan de selecties nog gelijkwaardig zijn dan gaat er iets mis. Dan hebben jullie beter gezocht in die goedkopere vijver of wij teveel betaald voor ons materiaal.

De balans en de vechtlust als het minder liep bij jullie maakt jullie dit seizoen ook mogelijk kampioen worden. In ieder geval tot nu minder punten verspeeld hebben. Blijft toch jammer dat wij geen stappen vooruit gemaakt hebben terwijl we al jaren financieel meer te besteden hebben dan jullie.
remco k
 remco k - woensdag 19 april 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 13:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahaha...je hebt geen idee. De mensen in mijn vak weten dat mijn kennis beter is dan bij Poulissen. Je kunt een winkel hebben met mooie spullen, maar dat zegt niks over je kennis.

Zelfs diverse importeurs die bij Poulissen komen hebben tegen hun gezegd dat ik veel verder ben.

En daarom zeik ik; ik zal het je binnenkort laten zien. We kunnen momenteel met het beste kalibratie systeem ter wereld alle schermen kalibreren. Daar is een stuk inzicht voor nodig en vooral IT inzicht wat zij niet bezitten.

Ik kan van ieder merk en onderdeel in een installatie het volledige DNA extraheren. En weet exact waarom de klank en stage is wat je hoort. Omdat ik in 19 jaar tijd duizenden testen heb gedaan.

Zij doen niks, zij kunnen niks en ze willen niks. Zij verkopen producten en ik verkoop geluid. Ik werk vanuit eigenschappen waar geluid uit bestaat. Eigenlijk werk ik vanuit de menselijke emotie. Zij weken vanuit trial en error. En dat is feitelijk audio uitoefenen zonder onderbouwing. Omdat je een versterker, bron, luidsprekers en kabels met elkaar vebindt.

Wanneer ik aan iedereen die net als ik ook zo'n 20 jaar in dit vak zit vraag: kun je mij vertellen wanneer ik deze luidspreker eruit haal welke eigenschappen ik eruit haal. En als ik dan de andere terug plaats, welke eigenschappen ik daarvoor terug zet.

Ze zeggen allemaal: dat weet ik niet. Dus vraag ik dan: dat betekent dus dat jij geen idee hebt waarom de stage en klank is wat we horen.

Dan is het even stil en komt het bewustzijn dat er geen onderbouwing is. En zeggen ze; nee dat weet ik niet.

Dan zeg ik; dan doe je maar wat. Wij noemen dat audiogambling. En dat is extreem ineffectief. Ik kan op feiten laten zien en horen dat ik iedereen in iedere prijsstelling in kwaliteit kan wegspelen. Omdat Tru-Fi op basis van effectiviteit zoveel meer kwaliteit kan creëren.

Daar kun je nooit van winnen. En dat gaan wij nu op grote schaal delen. Ik heb Statement Audio Pro-measurement ontwikkelt. En daarmee kunnen we bewijzen dat we voor iedereen geluid naar een nieuwe dimensie en echtheid kunnen brengen.

Wij verkopen en creëren geluid en emotie. Ik werk alleen maar vanuit fysiek tastbaar en 3-dimensionaal geluid. Poulissen verkoopt feitelijk 2-dimensionaal geluid.

Onlangs was een importeur daar en ging samen met hen luisteren naar hun sets. En zij weten dat ik me alleen maar bezig hou met 3-dimensionaal geluid. Maar het was en bleef 2-dimensionaal.

Ik ben een perfectionist en alleen de beste leerling in iedere prijsklasse vind ik goed genoeg. Zij werken met hele veel matige leerlingen in de klas. Omdat ze niet het inzichtelijk vermogen beheersen om de juiste merken eruit te halen. Maar vanuit trial en error kun je maar 5-30% rendement creëren. Wij zijn zo ver dat we dat op basis van feiten kunnen uitleggen en laten horen.

Beeld&geluid is voor mij een wedstrijd tegen kinderen. En zij weten dat ik hen als inferieur zie. En ja dat is niet leuk, dat snap ik ook wel. Dit is niet mijn werk, dit is een deel van wie ik ben als mens. Mijn 2e natuur.Ik doe dit sinds mijn 6e. Moet ook eerlijk toegeven dat een fotografisch geheugen in geluid het een stuk eenvoudiger maakt. Maar ik heb het zelf gecreëerd door mijn manier van testen.

Ik doe zoveel research in beeld&geluid dat ik veel verder in details kan denken en kijken. Ik zie en denk in patronen die zij niet kunnen zien. Wij kunnnen iedere maand naar een hoger niveau. Omdat een perfectionist nooit stopt. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen. We gaan bewijzen in kwaliteit dat we de beste ter wereld zijn. Want dat is het enige wat telt. Al het andere is bijzaak en niks zeggend.

www.audiofacts.nl

Wij werken vanuit feiten en vaste parameters. Dat kennen de andere mensen nog niet. Omdat ze vanuit trial en error enkel en alleen op een zeer beperkt niveau kunnen handelen. Omdat trial en error op feiten aantoont dat het niet effectief is en werkt. En dat kunnen wij kinderlijk eenvoudig op feiten bewijzen, laten zien en laten horen.

Goed en de 2e prijs is voor losers, alleen de beste heeft recht van spreken.
Grappig. Ik noemde daar je naam. En ze deden niets anders dan hard lachen

En je zal er ook ongetwijfeld verstand van hebben. Dat heb ik ook in mijn vakgebied. Maar als ik me zo moet opstellen als jij zou ik er hee snel mee stoppen.
AkaS
 AkaS - woensdag 19 april 2017 - 21:23   quote  deeplink  
Leuke discussie en duidelijk dat Remco en Bobby elkaar niet zo aardig vinden...

Maarja... het is maar net wat je wil zien volgens mij... Sinds Overmars de scepter zwaait komt er geld als water binnen en hebben we een mooie selectie. Super prestatie zou je zeggen... Aan de andere kant kan je zeggen dat zijn succes pure mazzel is... Veel geïnt transfergeld komt van spelers die voor zijn tijd zijn gehaald. En Milik.
hahaha wie had dat gedacht. Volgens mij helemaal niemand toch....

En Ziyech de missing link....hoeveel druk vanuit de publieke opinie was er niet nodig om deze aankoop last minute af te dwingen.

En Bosz...wat een mazzel en toeval kent zijn succes wel niet. Wilde Ziyech niet... Riedewald was zijn beste nr 6 en wat te denken van de afvloei van alle ajax jeugdtalenten wat aan de gang is... We dreigen op een seizoenafsluiting te stuiten waarin we mogelijk niets nada niënte winnen. En als Sanchez verkocht wordt is komend seizoen een pijnlijk vooruitzicht en voorzie ik een hoop zwaktes in de verdediging bovendrijven die nu wegvallen door de power van Sanchez...

Maarja tot dat moment is het hosanna met schitterende wedstrijden tegen Schalke, Feyenoord en Kopenhagen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 april 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 13:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahaha...je hebt geen idee. De mensen in mijn vak weten dat mijn kennis beter is dan bij Poulissen. Je kunt een winkel hebben met mooie spullen, maar dat zegt niks over je kennis.

Zelfs diverse importeurs die bij Poulissen komen hebben tegen hun gezegd dat ik veel verder ben.

En daarom zeik ik; ik zal het je binnenkort laten zien. We kunnen momenteel met het beste kalibratie systeem ter wereld alle schermen kalibreren. Daar is een stuk inzicht voor nodig en vooral IT inzicht wat zij niet bezitten.

Ik kan van ieder merk en onderdeel in een installatie het volledige DNA extraheren. En weet exact waarom de klank en stage is wat je hoort. Omdat ik in 19 jaar tijd duizenden testen heb gedaan.

Zij doen niks, zij kunnen niks en ze willen niks. Zij verkopen producten en ik verkoop geluid. Ik werk vanuit eigenschappen waar geluid uit bestaat. Eigenlijk werk ik vanuit de menselijke emotie. Zij weken vanuit trial en error. En dat is feitelijk audio uitoefenen zonder onderbouwing. Omdat je een versterker, bron, luidsprekers en kabels met elkaar vebindt.

Wanneer ik aan iedereen die net als ik ook zo'n 20 jaar in dit vak zit vraag: kun je mij vertellen wanneer ik deze luidspreker eruit haal welke eigenschappen ik eruit haal. En als ik dan de andere terug plaats, welke eigenschappen ik daarvoor terug zet.

Ze zeggen allemaal: dat weet ik niet. Dus vraag ik dan: dat betekent dus dat jij geen idee hebt waarom de stage en klank is wat we horen.

Dan is het even stil en komt het bewustzijn dat er geen onderbouwing is. En zeggen ze; nee dat weet ik niet.

Dan zeg ik; dan doe je maar wat. Wij noemen dat audiogambling. En dat is extreem ineffectief. Ik kan op feiten laten zien en horen dat ik iedereen in iedere prijsstelling in kwaliteit kan wegspelen. Omdat Tru-Fi op basis van effectiviteit zoveel meer kwaliteit kan creëren.

Daar kun je nooit van winnen. En dat gaan wij nu op grote schaal delen. Ik heb Statement Audio Pro-measurement ontwikkelt. En daarmee kunnen we bewijzen dat we voor iedereen geluid naar een nieuwe dimensie en echtheid kunnen brengen.

Wij verkopen en creëren geluid en emotie. Ik werk alleen maar vanuit fysiek tastbaar en 3-dimensionaal geluid. Poulissen verkoopt feitelijk 2-dimensionaal geluid.

Onlangs was een importeur daar en ging samen met hen luisteren naar hun sets. En zij weten dat ik me alleen maar bezig hou met 3-dimensionaal geluid. Maar het was en bleef 2-dimensionaal.

Ik ben een perfectionist en alleen de beste leerling in iedere prijsklasse vind ik goed genoeg. Zij werken met hele veel matige leerlingen in de klas. Omdat ze niet het inzichtelijk vermogen beheersen om de juiste merken eruit te halen. Maar vanuit trial en error kun je maar 5-30% rendement creëren. Wij zijn zo ver dat we dat op basis van feiten kunnen uitleggen en laten horen.

Beeld&geluid is voor mij een wedstrijd tegen kinderen. En zij weten dat ik hen als inferieur zie. En ja dat is niet leuk, dat snap ik ook wel. Dit is niet mijn werk, dit is een deel van wie ik ben als mens. Mijn 2e natuur.Ik doe dit sinds mijn 6e. Moet ook eerlijk toegeven dat een fotografisch geheugen in geluid het een stuk eenvoudiger maakt. Maar ik heb het zelf gecreëerd door mijn manier van testen.

Ik doe zoveel research in beeld&geluid dat ik veel verder in details kan denken en kijken. Ik zie en denk in patronen die zij niet kunnen zien. Wij kunnnen iedere maand naar een hoger niveau. Omdat een perfectionist nooit stopt. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen. We gaan bewijzen in kwaliteit dat we de beste ter wereld zijn. Want dat is het enige wat telt. Al het andere is bijzaak en niks zeggend.

www.audiofacts.nl

Wij werken vanuit feiten en vaste parameters. Dat kennen de andere mensen nog niet. Omdat ze vanuit trial en error enkel en alleen op een zeer beperkt niveau kunnen handelen. Omdat trial en error op feiten aantoont dat het niet effectief is en werkt. En dat kunnen wij kinderlijk eenvoudig op feiten bewijzen, laten zien en laten horen.

Goed en de 2e prijs is voor losers, alleen de beste heeft recht van spreken.
En nu nog een keer maar dan samengevat graag! O wacht, ik help wel even........

Bla Bla Bla!
moa
 moa - donderdag 20 april 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 18:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik ook te zeggen met meer middelen waar jullie moesten zoeken in de categorie 2 tot 5 miljoen konden wij spelers van 5 tot 12 miljoen aantrekken. Als dan de selecties nog gelijkwaardig zijn dan gaat er iets mis. Dan hebben jullie beter gezocht in die goedkopere vijver of wij teveel betaald voor ons materiaal.

De balans en de vechtlust als het minder liep bij jullie maakt jullie dit seizoen ook mogelijk kampioen worden. In ieder geval tot nu minder punten verspeeld hebben. Blijft toch jammer dat wij geen stappen vooruit gemaakt hebben terwijl we al jaren financieel meer te besteden hebben dan jullie.
Daar ben ik het wel mee eens, hoewel dit in het verleden wel eens anders is geweest heeft Feyenoord met van Geel goud in handen denk ik. Het aankoopbeleid is de laatste jaren uitstekend, hadden we altijd moeite met de juiste spits aantrekken schiet van Geel drie keer in de roos. (Guidetti, Pelle Jörgensen)

En kijk je bijvoorbeeld naar de laatste basis 11 van Feyenoord dan zie je hoe goed er ingekocht wordt, de laatste basis 11 van Feyenoord koste maar nét 10 miljoen euro, en de totale selectie 20 miljoen:

Jones (Transfervrij)
Kongolo (Jeugd) Heijden (Transfervrij) Botteghin (2.500.000) Nieuwkoop (Jeugd)
El Ahmadi (700.000) Vilhena (Jeugd) Toornstra (3.500.000)
Elia (Transfervrij) Jörgensen (3.500.000) Berghuis (huur)

Bank: Bijlow (Jeugd) Vermeer (1.000.000) Dammers (Jeugd) Woudenberg (Jeugd) Gustafson (1.500.000)
Hamer (Jeugd) Tapia (2.500.000) Vejinovic (3.500.000)
El Hankouri (Jeugd) Kuyt (Transfervrij) Kramer (1.500.000)

Bekijk je de balans van Ajax dan kan je stellen dat Overmars durf toont door grote transfers te doen, en keurige resultaten behaald als je alleen de opbrengsten/kosten naast elkaar zet. Aan de andere kant mag je van hem misschien wel verwachten dat hij meer kwaliteit haalt voor het geld dat hij uitgeeft. (Of in ieder geval meer resultaat boekt)

Even een zelfde overzichtje voor Ajax levert de volgende bedragen op, voor de basis 32.920.000 en voor de bank 7.700.000 is iets meer dan 40 en een half miljoen.

Onana (150.000)
Viergever (2.000.000) Sanchez (5.000.000) de Ligt (Jeugd) Veltman (Jeugd)
Schone (Transfervrij) Klaassen (Jeugd) Ziyech (11.000.000)
Younes (2.500.000) Dolberg (270.000) Neres (12.000.000)

Bank:
Boer (1.000.000)
Westerman (Transfervrij) Zeefuik (Jeugd) Nouri (Jeugd) de Jong (450.000) van de Beek (Jeugd)
Cassiera (5.500.000) Cerny (750.000) Kluivert (Jeugd) Traore (huur)
moa
 moa - donderdag 20 april 2017 - 00:07   quote  deeplink  
Long story short, vooral dit valt op: Dolberg (270.000) Neres (12.000.000)

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 20 april 2017 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 13:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahaha...je hebt geen idee. De mensen in mijn vak weten dat mijn kennis beter is dan bij Poulissen. Je kunt een winkel hebben met mooie spullen, maar dat zegt niks over je kennis.

Zelfs diverse importeurs die bij Poulissen komen hebben tegen hun gezegd dat ik veel verder ben.

En daarom zeik ik; ik zal het je binnenkort laten zien. We kunnen momenteel met het beste kalibratie systeem ter wereld alle schermen kalibreren. Daar is een stuk inzicht voor nodig en vooral IT inzicht wat zij niet bezitten.

Ik kan van ieder merk en onderdeel in een installatie het volledige DNA extraheren. En weet exact waarom de klank en stage is wat je hoort. Omdat ik in 19 jaar tijd duizenden testen heb gedaan.

Zij doen niks, zij kunnen niks en ze willen niks. Zij verkopen producten en ik verkoop geluid. Ik werk vanuit eigenschappen waar geluid uit bestaat. Eigenlijk werk ik vanuit de menselijke emotie. Zij weken vanuit trial en error. En dat is feitelijk audio uitoefenen zonder onderbouwing. Omdat je een versterker, bron, luidsprekers en kabels met elkaar vebindt.

Wanneer ik aan iedereen die net als ik ook zo'n 20 jaar in dit vak zit vraag: kun je mij vertellen wanneer ik deze luidspreker eruit haal welke eigenschappen ik eruit haal. En als ik dan de andere terug plaats, welke eigenschappen ik daarvoor terug zet.

Ze zeggen allemaal: dat weet ik niet. Dus vraag ik dan: dat betekent dus dat jij geen idee hebt waarom de stage en klank is wat we horen.

Dan is het even stil en komt het bewustzijn dat er geen onderbouwing is. En zeggen ze; nee dat weet ik niet.

Dan zeg ik; dan doe je maar wat. Wij noemen dat audiogambling. En dat is extreem ineffectief. Ik kan op feiten laten zien en horen dat ik iedereen in iedere prijsstelling in kwaliteit kan wegspelen. Omdat Tru-Fi op basis van effectiviteit zoveel meer kwaliteit kan creëren.

Daar kun je nooit van winnen. En dat gaan wij nu op grote schaal delen. Ik heb Statement Audio Pro-measurement ontwikkelt. En daarmee kunnen we bewijzen dat we voor iedereen geluid naar een nieuwe dimensie en echtheid kunnen brengen.

Wij verkopen en creëren geluid en emotie. Ik werk alleen maar vanuit fysiek tastbaar en 3-dimensionaal geluid. Poulissen verkoopt feitelijk 2-dimensionaal geluid.

Onlangs was een importeur daar en ging samen met hen luisteren naar hun sets. En zij weten dat ik me alleen maar bezig hou met 3-dimensionaal geluid. Maar het was en bleef 2-dimensionaal.

Ik ben een perfectionist en alleen de beste leerling in iedere prijsklasse vind ik goed genoeg. Zij werken met hele veel matige leerlingen in de klas. Omdat ze niet het inzichtelijk vermogen beheersen om de juiste merken eruit te halen. Maar vanuit trial en error kun je maar 5-30% rendement creëren. Wij zijn zo ver dat we dat op basis van feiten kunnen uitleggen en laten horen.

Beeld&geluid is voor mij een wedstrijd tegen kinderen. En zij weten dat ik hen als inferieur zie. En ja dat is niet leuk, dat snap ik ook wel. Dit is niet mijn werk, dit is een deel van wie ik ben als mens. Mijn 2e natuur.Ik doe dit sinds mijn 6e. Moet ook eerlijk toegeven dat een fotografisch geheugen in geluid het een stuk eenvoudiger maakt. Maar ik heb het zelf gecreëerd door mijn manier van testen.

Ik doe zoveel research in beeld&geluid dat ik veel verder in details kan denken en kijken. Ik zie en denk in patronen die zij niet kunnen zien. Wij kunnnen iedere maand naar een hoger niveau. Omdat een perfectionist nooit stopt. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen. We gaan bewijzen in kwaliteit dat we de beste ter wereld zijn. Want dat is het enige wat telt. Al het andere is bijzaak en niks zeggend.

www.audiofacts.nl

Wij werken vanuit feiten en vaste parameters. Dat kennen de andere mensen nog niet. Omdat ze vanuit trial en error enkel en alleen op een zeer beperkt niveau kunnen handelen. Omdat trial en error op feiten aantoont dat het niet effectief is en werkt. En dat kunnen wij kinderlijk eenvoudig op feiten bewijzen, laten zien en laten horen.

Goed en de 2e prijs is voor losers, alleen de beste heeft recht van spreken.
Copy/paste vanuit je baas zn mailbox?

Wat een standaard verkoopgelul dit.

Rot op met je geweldige bedrijf kut!

Ik heb jou als bodybuilder in mn hoofd, dus hou het gewoon daarbij oke?
Soms droom ik over je, als ik wordt aangevallen door 20 man, jij bent dan degene die mij helpt in je witte haltertopje!!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 april 2017 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 21:23 schreef AkaS het volgende:
Leuke discussie en duidelijk dat Remco en Bobby elkaar niet zo aardig vinden...

Maarja... het is maar net wat je wil zien volgens mij... Sinds Overmars de scepter zwaait komt er geld als water binnen en hebben we een mooie selectie. Super prestatie zou je zeggen... Aan de andere kant kan je zeggen dat zijn succes pure mazzel is... Veel geïnt transfergeld komt van spelers die voor zijn tijd zijn gehaald. En Milik.
hahaha wie had dat gedacht. Volgens mij helemaal niemand toch....

En Ziyech de missing link....hoeveel druk vanuit de publieke opinie was er niet nodig om deze aankoop last minute af te dwingen.

En Bosz...wat een mazzel en toeval kent zijn succes wel niet. Wilde Ziyech niet... Riedewald was zijn beste nr 6 en wat te denken van de afvloei van alle ajax jeugdtalenten wat aan de gang is... We dreigen op een seizoenafsluiting te stuiten waarin we mogelijk niets nada niënte winnen. En als Sanchez verkocht wordt is komend seizoen een pijnlijk vooruitzicht en voorzie ik een hoop zwaktes in de verdediging bovendrijven die nu wegvallen door de power van Sanchez...

Maarja tot dat moment is het hosanna met schitterende wedstrijden tegen Schalke, Feyenoord en Kopenhagen
Goed samengevat helaas ook de waarheid. Zolang er niets tastbaars is dus geen prijzen zijn we er nog weinig mee opgeschoten. Ik vind het voetbal wel leuker en qua punten en resultaat in de EL vind ik het toch een prima eerste jaar voor Bosz. Het voetbal is in ieder geval tijdens het seizoen wel beter geworden. Hij kreeg in het begin nog weerstand uit de groep de rotte appels zijn weg.

Volgend jaar moet er in ieder geval weer een prijs gepakt worden. Beker of kampioen moet haalbaar zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 april 2017 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 00:06 schreef moa het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens, hoewel dit in het verleden wel eens anders is geweest heeft Feyenoord met van Geel goud in handen denk ik. Het aankoopbeleid is de laatste jaren uitstekend, hadden we altijd moeite met de juiste spits aantrekken schiet van Geel drie keer in de roos. (Guidetti, Pelle Jörgensen)

En kijk je bijvoorbeeld naar de laatste basis 11 van Feyenoord dan zie je hoe goed er ingekocht wordt, de laatste basis 11 van Feyenoord koste maar nét 10 miljoen euro, en de totale selectie 20 miljoen:

Jones (Transfervrij)
Kongolo (Jeugd) Heijden (Transfervrij) Botteghin (2.500.000) Nieuwkoop (Jeugd)
El Ahmadi (700.000) Vilhena (Jeugd) Toornstra (3.500.000)
Elia (Transfervrij) Jörgensen (3.500.000) Berghuis (huur)

Bank: Bijlow (Jeugd) Vermeer (1.000.000) Dammers (Jeugd) Woudenberg (Jeugd) Gustafson (1.500.000)
Hamer (Jeugd) Tapia (2.500.000) Vejinovic (3.500.000)
El Hankouri (Jeugd) Kuyt (Transfervrij) Kramer (1.500.000)

Bekijk je de balans van Ajax dan kan je stellen dat Overmars durf toont door grote transfers te doen, en keurige resultaten behaald als je alleen de opbrengsten/kosten naast elkaar zet. Aan de andere kant mag je van hem misschien wel verwachten dat hij meer kwaliteit haalt voor het geld dat hij uitgeeft. (Of in ieder geval meer resultaat boekt)

Even een zelfde overzichtje voor Ajax levert de volgende bedragen op, voor de basis 32.920.000 en voor de bank 7.700.000 is iets meer dan 40 en een half miljoen.

Onana (150.000)
Viergever (2.000.000) Sanchez (5.000.000) de Ligt (Jeugd) Veltman (Jeugd)
Schone (Transfervrij) Klaassen (Jeugd) Ziyech (11.000.000)
Younes (2.500.000) Dolberg (270.000) Neres (12.000.000)

Bank:
Boer (1.000.000)
Westerman (Transfervrij) Zeefuik (Jeugd) Nouri (Jeugd) de Jong (450.000) van de Beek (Jeugd)
Cassiera (5.500.000) Cerny (750.000) Kluivert (Jeugd) Traore (huur)
Leuk dat je het even opgezocht hebt. Daar komt ook wel een beetje naar voren wat ik bedoel.
Wij hebben al seizoenen lang meer te besteden onze selectie kostte het dubbele van die van jullie en nog is er weinig verschil qua selectie/resultaten.

Sanchez 5 miljoen Schot in de roos
Cassierra 5.5 miljoen wtf
Ziyech 11 miljoen duur maar belangrijk
Neres 12 miljoen wtf

Dat is zijn twee spelers Neres en Cassierra zijn bijna net zo duur als jullie selectie.
Te gek voor woorden eigenlijk. Dit is ook precies wat er fout gaat bij ons.
Elia was gratis belangrijker dan Neres en Cassierra bij elkaar. Transfers moet je altijd een beetje geluk mee hebben maar moet echt beter bij ons.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 april 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 07:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Copy/paste vanuit je baas zn mailbox?

Wat een standaard verkoopgelul dit.

Rot op met je geweldige bedrijf kut!

Ik heb jou als bodybuilder in mn hoofd, dus hou het gewoon daarbij oke?
Soms droom ik over je, als ik wordt aangevallen door 20 man, jij bent dan degene die mij helpt in je witte haltertopje!!!
Ik krijg altijd pbtjes van hem als ik een reactie plaats waar die het niet mee eens is. Dan zegt die dat hij me in elkaar komt slaat. Het enige wat ik dan voor me zie is een gastje die aan komt rijden op de tractor van Bob de Bouwer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 20 april 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 10:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik krijg altijd pbtjes van hem als ik een reactie plaats waar die het niet mee eens is. Dan zegt die dat hij me in elkaar komt slaat. Het enige wat ik dan voor me zie is een gastje die aan komt rijden op de tractor van Bob de Bouwer
Dat is niet waar :( Hij is RAMBO(B)
remco k
 remco k - donderdag 20 april 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 07:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Leuk dat je het even opgezocht hebt. Daar komt ook wel een beetje naar voren wat ik bedoel.
Wij hebben al seizoenen lang meer te besteden onze selectie kostte het dubbele van die van jullie en nog is er weinig verschil qua selectie/resultaten.

Sanchez 5 miljoen Schot in de roos
Cassierra 5.5 miljoen wtf
Ziyech 11 miljoen duur maar belangrijk
Neres 12 miljoen wtf

Dat is zijn twee spelers Neres en Cassierra zijn bijna net zo duur als jullie selectie.
Te gek voor woorden eigenlijk. Dit is ook precies wat er fout gaat bij ons.
Elia was gratis belangrijker dan Neres en Cassierra bij elkaar. Transfers moet je altijd een beetje geluk mee hebben maar moet echt beter bij ons.
Elia 1 goal per 161 minuten..
Neres 1 goal per 91 minuten..

Neres is de tijd dat hij hier is dus gewoon veel en veel effectiever dan Elia..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 april 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 10:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik krijg altijd pbtjes van hem als ik een reactie plaats waar die het niet mee eens is. Dan zegt die dat hij me in elkaar komt slaat. Het enige wat ik dan voor me zie is een gastje die aan komt rijden op de tractor van Bob de Bouwer
En dan te bedenken dat hij het liefst alles door het kijkgaatje van een fototoestel bekijkt!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 april 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig. Ik noemde daar je naam. En ze deden niets anders dan hard lachen

En je zal er ook ongetwijfeld verstand van hebben. Dat heb ik ook in mijn vakgebied. Maar als ik me zo moet opstellen als jij zou ik er hee snel mee stoppen.
Wij noemen hun Paulus de Boskabouter audio. Er is daar relatief weinig kennis. Wij gaan binnenkort ook professionele 4K video's maken. Ik zal ze je dan wel een keer gaan sturen. Moet je een keer gaan luisteren naar hun filmpjes. Wij komen dan niet meer bij. Dat is te leuk, omdat de onderbouwing volledig onderbreekt.

Wij noemen dan Audio Jiskefet. Ik kan aan de hand van hun samenstellingen en keuzes relatief eenvoudig zien hoeveel fouten ze maken. Omdat je vanuit eigenschappen heel goed kunt inschatten wat ze samen doet. En ook waarom je een bepaalde combinatie niet kunt maken.

Hun tekortkoming ligt ook in het feit dat ze geen ervaring hebben met hoe muziek en instrumenten klinken. Zowel stemmen als instrumenten zijn heel klein in formaat. En worden heel direct weergegeven. Ik noem dat intiem geluid. Dat kan ik her produceren omdat ik vanuit eigenschappen dat kan creëren.

Het grootste probleem in audio is dat de meeste digitale bronnen geen diversiteit in klank kunnen creëren. Diversiteit is de gelaagdheid en verandering in klank. En is de belangrijkste factor die emotie bij de mens kan laten doen ontstaan. Wanneer je geen diversiteit in klank hebt kun je nooit emotie van de muziek ervaren. De emotie zit in de muziek. En kan alleen ervaren worden wanneer je alle facetten die emotie creëren in een geluidsinstallatie zitten.

Daarom werken wij vanuit Tru-Fi, wat uit 8 parameters bestaat die ieder voor zich invloed geeft op de menselijke emotie. Wij kunnen daarmee emotie en intensiteit verkopen. Zij verkopen producten vanuit trial en error. Ook dat zijn de feiten.

Bijna al hun bronnen kunnen geen diversiteit in klank opbouwen. Dat komt vooral door hun verkeerde keuzes. Omdat ze niet weten welke producten dat wel kunnen. En hoe je diversiteit kunt creëren.

Ik heb in 2016 en ook dit jaar onderzoek gedaan naar diversiteit in geluid. Zij kunnne nooit op dat niveau werken en denken. Omdat ze dat feitelijk niet begrijpen.

Zij verkopen nagenoeg alleen 2-dimensionaal geluid. In ons land is meer dan 99% wat verkocht wordt 2-dimensionaal. Dat houdt in dat wanneer jij vanuit je stoel of bank naar de muziek luistert dat alle stemmen en instrumenten op dezelfde lijn staan en aanwijsbaar zijn. Dus is er gene diepte.

Maar in werkelijkheid wordt geluid altijd in een 3-dimensionale ruimte weergegeven. En kun je exact aanwijzen waar iedere stem en instrument in de ruimte/diepte staat.

Mooi voorbeeld: zij hebben de B&W800D3( 30.000 euro per paar) staan. Zij verkopen dat als highend, maar op feiten is het hifistereo. Omdat het maximaal 1 meter diepte kan opbouwen. Dat zijn de eigenschappen die gelden voor hifi niveau.

Iemand (importeur) die een paar keer per maand bij hen komt, is een paar keer met hen gaan luisteren om ook aan te geven dat er geen diepte is. Omdat ze weten dat wij alleen 3-dimensionaal geluid verkopen.

3-dimensionaal geluid heeft heel veel invloed op de menselijke emotie. Sterker nog, mensen noemen het vaak verslavend. Omdat het muziek laat ervaren zoals het ook in het echt klinkt.

Iedere vorm van 2-dimensionaal geluid verveeld voor ieder mens relatief snel. Omdat de menselijke emotie dan niet voldoende geprikkeld wordt. Daarom heeft het kopen van een 2D set ook geen zin.

Omdat iedereen het altijd relatief snel weer links laat liggen. Zij verkopen beeldschermen uit een doos. Wij hanteren lasers en digitale waterpassen. En beschikken over het beste en meest geavanceerde kalibratiesysteem ter wereld.

Weet je wat nu het mooie is, dat is zo gecompliceerd dat inferieure mensen in mijn wereld dat nooit kunnen gebruiken. Omdat daar zoveel kennis en inzicht voor nodig is. En dat hebben ze bij Paulus de Boskaboutur niet. En dat zijn de feiten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 april 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - donderdag 20 april 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 21:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wij noemen hun Paulus de Boskabouter audio. Er is daar relatief weinig kennis. Wij gaan binnenkort ook professionele 4K video's maken. Ik zal ze je dan wel een keer gaan sturen. Moet je een keer gaan luisteren naar hun filmpjes. Wij komen dan niet meer bij. Dat is te leuk, omdat de onderbouwing volledig onderbreekt.

Wij noemen dan Audio Jiskefet. Ik kan aan de hand van hun samenstellingen en keuzes relatief eenvoudig zien hoeveel fouten ze maken. Omdat je vanuit eigenschappen heel goed kunt inschatten wat ze samen doet. En ook waarom je een bepaalde combinatie niet kunt maken.

Hun tekortkoming ligt ook in het feit dat ze geen ervaring hebben met hoe muziek en instrumenten klinken. Zowel stemmen als instrumenten zijn heel klein in formaat. En worden heel direct weergegeven. Ik noem dat intiem geluid. Dat kan ik her produceren omdat ik vanuit eigenschappen dat kan creëren.

Het grootste probleem in audio is dat de meeste digitale bronnen geen diversiteit in klank kunnen creëren. Diversiteit is de gelaagdheid en verandering in klank. En is de belangrijkste factor die emotie bij de mens kan laten doen ontstaan.

Bijna al hun bronnen kunnen geen diversiteit in klank opbouwen. Dat komt vooral door hun verkeerde keuzes. Omdat ze niet weten welke producten dat wel kunnen.

Zij verkopen nagenoeg alleen 2-dimensionaal geluid. In ons land is meer dan 99% wat verkocht wordt 2-dimensionaal. Dat houdt in dat wanneer jij vanuit je stoel of bank naar de muziek luistert dat alle stemmen en instrumenten op dezelfde lijn staan en aanwijsbaar zijn. Dus is er gene diepte.

Maar in werkelijkheid wordt geluid altijd in een 3-dimensionale ruimte weergegeven. En kun je exact aanwijzen waar iedere stem en instrument in de ruimte/diepte staat.

Mooi voorbeeld: zij hebben de B&W800D3( 30.000 euro per paar) staan. Zij verkopen dat als highend, maar op feiten is het hifistereo. Omdat het maximaal 1 meter diepte kan opbouwen. Dat zijn de eigenschappen die gelden voor hifi niveau.

Iemand (importeur) die een paar keer per maand bij hen komt, is een paar keer met hen gaan luisteren om ook aan te geven dat er geen diepte is. Omdat ze weten dat wij alleen 3-dimensionaal geluid verkopen.

3-dimensionaal geluid heeft heel veel invloed op de menselijke emotie. Sterker nog, mensen noemen het vaak verslavend. Omdat het muziek laat ervaren zoals het ook in het echt klinkt.

Iedere vorm van 2-dimensionaal geluid verveeld voor ieder mens relatief snel. Omdat de menselijke emotie dan niet voldoende geprikkeld wordt. Daarom heeft het kopen van een 2D set ook geen zin.

Omdat iedereen het altijd relatief snel weer links laat liggen. Zij verkopen beeldschermen uit een doos. Wij hanteren lasers en digitale waterpassen. En beschikken over het beste en meest geavanceerde kalibratiesysteem ter wereld.

Weet je wat nu het mooie is, dat is zo gecompliceerd dat inferieure mensen in mijn wereld dat nooit kunnen gebruiken. Omdat daar zoveel kennis en inzicht voor nodig is. En dat hebben ze bij Paulus de Boskaboutur niet. En dat zijn de feiten!!
De feiten zeggen dat hun bezig zijn met veel meer mainstream audio. Simpelweg omdat ze weten dat daar waar jij mee bezig is marketing technisch totaal niet interessant is.

Vraag bepaald het aanbod en zeker niet andersom. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar kerel. Wordt eens wakker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording









0.0119380