BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 april 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Elia 1 goal per 161 minuten..
Neres 1 goal per 91 minuten..

Neres is de tijd dat hij hier is dus gewoon veel en veel effectiever dan Elia..
Moet ik hier echt op reageren?
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moet ik hier echt op reageren?
Jij begint met ze vergelijken... En Neres is er net, daar gaat het al helemaal mis...
jodocus
 jodocus - donderdag 04 mei 2017 - 09:18   quote  deeplink  
gisteren weer topclubwaardig gespeeld
AkaS
 AkaS - vrijdag 21 juli 2017 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niets de waan van de dag vent. Gewoon het bewijs dat dit een hele goede selectie is.

Maar ga jij je toch aub eens verdiepen in de club waarvan je zegt supporter te zijn. Dan zou je er misschien ook achter komen wie waarvoor verantwoordelijk is.
een paar goede wedstrijden maar in the end geen prijzen...
Waarom zo fel afzeiken, het is helemaal waar wat hij zegt.

Ga jij je eens verdiepen. Het is helemaal geen heel goede selectie.
Er is in de kern een aantal potentiële toppers aanwezig, maar er zijn er ook die tekort schieten.

En op die posities moet versterking komen, of uit de jeugd en wanneer die er niet gelijk staat met het oog op het niveau dat je nastreeft, moet je gaan aantrekken van buitenaf. Aldus ene heer Cruijff destijds bij Pauw en Witteman!

En wat betreft Overmars... ik zie zijn toegevoegde waarde niet.
Hij zou toch over een netwerk moeten beschikken als oudspeler van Arsenal en Barcelona.... Maar hier komt weinig tot niets uit.

Zomaar 2 relevante en actuele zaken:

Ziyech, geen toegevoegde waarde voor Ajax zei hij vorig jaar omstreeks deze tijd.

Vlak voor de finale roemde hij Veltman. Een typische Ajaxspeler???? Technisch vaardig, snel, slim???

Nee deze man kan mij niet overtuigen en dat Keizer hem aanvoerder maakt smaakt naar marionettenspel!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 juli 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 08:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

een paar goede wedstrijden maar in the end geen prijzen...
Waarom zo fel afzeiken, het is helemaal waar wat hij zegt.

Ga jij je eens verdiepen. Het is helemaal geen heel goede selectie.
Er is in de kern een aantal potentiële toppers aanwezig, maar er zijn er ook die tekort schieten.

En op die posities moet versterking komen, of uit de jeugd en wanneer die er niet gelijk staat met het oog op het niveau dat je nastreeft, moet je gaan aantrekken van buitenaf. Aldus ene heer Cruijff destijds bij Pauw en Witteman!

En wat betreft Overmars... ik zie zijn toegevoegde waarde niet.
Hij zou toch over een netwerk moeten beschikken als oudspeler van Arsenal en Barcelona.... Maar hier komt weinig tot niets uit.

Zomaar 2 relevante en actuele zaken:

Ziyech, geen toegevoegde waarde voor Ajax zei hij vorig jaar omstreeks deze tijd.

Vlak voor de finale roemde hij Veltman. Een typische Ajaxspeler???? Technisch vaardig, snel, slim???

Nee deze man kan mij niet overtuigen en dat Keizer hem aanvoerder maakt smaakt naar marionettenspel!
Je hebt helemaal gelijk, maar ik hecht totaal gen waarde aan interviews en andere programma's waar analysten hun verhaal vertellen. Het is allemaal gebakken lucht, iederen zegt wat we willen horen en Overmars kan nooit iets zeggen, want als hij iets slechts zegt over Veltman, zakt hijin waarde. Als hij zegt dat hij Zyech wil hebben, dan moet hij meer betalen.

Het is heel simpel, spelers zeggen alleen wat de fans willen horen (ze houden zo van de club, bla bla bla en natuurlijk willen ze altijd blijven) Technische directeuren zeggen ook altijd hetzelfde.
en de analysten kijken maar naar 1 wedstrijd en branden dan die spelers af of prijzen ze de hemel in.

Ik zou die analysten wel eens zichzelf willen laten analyseren op basis van oude beelden, dat wordt pas leuk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - vrijdag 21 juli 2017 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 08:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

een paar goede wedstrijden maar in the end geen prijzen...
Waarom zo fel afzeiken, het is helemaal waar wat hij zegt.

Ga jij je eens verdiepen. Het is helemaal geen heel goede selectie.
Er is in de kern een aantal potentiële toppers aanwezig, maar er zijn er ook die tekort schieten.

En op die posities moet versterking komen, of uit de jeugd en wanneer die er niet gelijk staat met het oog op het niveau dat je nastreeft, moet je gaan aantrekken van buitenaf. Aldus ene heer Cruijff destijds bij Pauw en Witteman!

En wat betreft Overmars... ik zie zijn toegevoegde waarde niet.
Hij zou toch over een netwerk moeten beschikken als oudspeler van Arsenal en Barcelona.... Maar hier komt weinig tot niets uit.

Zomaar 2 relevante en actuele zaken:

Ziyech, geen toegevoegde waarde voor Ajax zei hij vorig jaar omstreeks deze tijd.

Vlak voor de finale roemde hij Veltman. Een typische Ajaxspeler???? Technisch vaardig, snel, slim???

Nee deze man kan mij niet overtuigen en dat Keizer hem aanvoerder maakt smaakt naar marionettenspel!
De selectie is niet goed genoeg, slechts twee basis spelers van afgelopen seizoen zijn vertrokken en andere jongens zijn doorgegroeid.

We hebben het hier over de selectie die de finale van de EL behaald heeft.. En nu zijn ze ineens niet goed genoeg..

Als je eens zou lezen wat een ander echt schrijft zou je zien dat ik helemaal nergens eg dat we geen spelers meer hoeven te halen, ik zeg ook nergens dat we op dit moment al breed genoeg zijn, dus lees eerst eens voordat je oordeelt..

Geen prijzen vindt ik trouwens voor 100% de schuld van Bosz, door hele verkeerde keuzes te maken op de balangrijke momenten ging het verkeerd..

Ik heb ook al 100 keer aangegeven dat ik liever Tete zag dan Veltman, maar op basis van keiharde cijfers en dus feiten is Veltman helemaal niet de mindere speler, sterker nog, op basis van die keiharde feiten nehoort ie zelfs bij de betere spelers uit de ED>... En ik begrijp heel goed dat mensen geen fan van hem zijn, dat ben ik namelijk ook niet, maar uiteindelijk moet je ook op basis van die harde feiten concluderen dat ie misschien helemaal niet zo slecht is als wij allemaal denken.. Daarnaast hebben de 5 trainers onder we ze allebei gespeeld hebben allemaal gekozen voor Veltman, niet 1 daarvan voor Tete..
Nogmaals, ik denk dat Tete veel meer potentieel heeft, maar de keuze voor Veltman is achteraf echt wel te begrijpen.. Geen van zijn directe tegenstanders afgelopen seizoen een goal gemaakt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door remco k --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 juli 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 11:06 schreef remco k het volgende:

[..]

De selectie is niet goed genoeg, slechts twee basis spelers van afgelopen seizoen zijn vertrokken en andere jongens zijn doorgegroeid.

We hebben het hier over de selectie die de finale van de EL behaald heeft.. En nu zijn ze ineens niet goed genoeg..

Als je eens zou lezen wat een ander echt schrijft zou je zien dat ik helemaal nergens eg dat we geen spelers meer hoeven te halen, ik zeg ook nergens dat we op dit moment al breed genoeg zijn, dus lees eerst eens voordat je oordeelt..

Geen prijzen vindt ik trouwens voor 100% de schuld van Bosz, door hele verkeerde keuzes te maken op de balangrijke momenten ging het verkeerd..

Ik heb ook al 100 keer aangegeven dat ik liever Tete zag dan Veltman, maar op basis van keiharde cijfers en dus feiten is Veltman helemaal niet de mindere speler, sterker nog, op basis van die keiharde feiten nehoort ie zelfs bij de betere spelers uit de ED>... En ik begrijp heel goed dat mensen geen fan van hem zijn, dat ben ik namelijk ook niet, maar uiteindelijk moet je ook op basis van die harde feiten concluderen dat ie misschien helemaal niet zo slecht is als wij allemaal denken.. Daarnaast hebben de 5 trainers onder we ze allebei gespeeld hebben allemaal gekozen voor Veltman, niet 1 daarvan voor Tete..
Nogmaals, ik denk dat Tete veel meer potentieel heeft, maar de keuze voor Veltman is achteraf echt wel te begrijpen.. Geen van zijn directe tegenstanders afgelopen seizoen een goal gemaakt...
OOk al was ik niet onderdeel van deze discussie, ik snap zijn visie wel een beetje, maar niet op alle punten.

Ik denk zelf ook dat Ajax op bepaalde posities net te kort komt, dus daarin kan ik hem wel gelijk geven. Als we op elke positie een potentiele wereld speler hebben staan zoals Sanchez, Zyech, Dolberg, Onana dan winnen we gewoon die pot tegen united. Het is idd Bosz zijn schuld dat we niets gewonnen hebben voorig jaar en dit komt idd doordat hij ook in mijn ogen niet de huiste keuzes heeft gemaakt. Hij heeft wel vermakelijk voetbal gebracht.

De selectie is niet slecht en voor de eredivisie buitengewoon goed, maar wil je echt mee gaan doen in Europa, dan moet je doorselecteren. Veltman is geen topper, maar wel goed genoeg voor de eredivisie. Zelfde voor Schone. Ik zie op de back posities niet de beste aankomende top spelers lopen net als op de CVM en dan loop je toch een beetje achter de feiten aan op europees niveau

Ja de selectie is meer dan goed genoeg voor de eredivisie, maar niet om structureel in de subtop van Europa te acteren.

Ajax kan geen 100m uitgeven aan transfers, kan geen miljoenen betalen aan speler salarissen, Ajax kan alleen creatief zijn en dat maakt het werk voor Overmars ook een stuk lastiger vergeleken met spaanse, engelse, Italiaanse en duitse ploegen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 21 juli 2017 - 12:39   quote  deeplink  
Zelf ben ik ook nog niet tevreden met de selectieniveau, daar enkele spelers onder hun niveau spelen waaronder Veltman, Schöne en Sinkgraven. Ajax heeft internationaal gezien minimaal 'n hele goede links en rechtsback nodig en een hele goede middenvelder.

Dan pas kan Ajax voor het eerst zich oriënteren richting Europese subtop ( de 20e plek ). Nu staat Ajax op de 25e plek. Beetje gerekend kan / zal dat nog een jaar of 3 a 4 duren met het doorselecteren / kopen van hele goede spelers, voordat de 20e plek wel bereikt is.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 21 juli 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 12:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

OOk al was ik niet onderdeel van deze discussie, ik snap zijn visie wel een beetje, maar niet op alle punten.

Ik denk zelf ook dat Ajax op bepaalde posities net te kort komt, dus daarin kan ik hem wel gelijk geven. Als we op elke positie een potentiele wereld speler hebben staan zoals Sanchez, Zyech, Dolberg, Onana dan winnen we gewoon die pot tegen united. Het is idd Bosz zijn schuld dat we niets gewonnen hebben voorig jaar en dit komt idd doordat hij ook in mijn ogen niet de huiste keuzes heeft gemaakt. Hij heeft wel vermakelijk voetbal gebracht.

De selectie is niet slecht en voor de eredivisie buitengewoon goed, maar wil je echt mee gaan doen in Europa, dan moet je doorselecteren. Veltman is geen topper, maar wel goed genoeg voor de eredivisie. Zelfde voor Schone. Ik zie op de back posities niet de beste aankomende top spelers lopen net als op de CVM en dan loop je toch een beetje achter de feiten aan op europees niveau

Ja de selectie is meer dan goed genoeg voor de eredivisie, maar niet om structureel in de subtop van Europa te acteren.

Ajax kan geen 100m uitgeven aan transfers, kan geen miljoenen betalen aan speler salarissen, Ajax kan alleen creatief zijn en dat maakt het werk voor Overmars ook een stuk lastiger vergeleken met spaanse, engelse, Italiaanse en duitse ploegen.
Eens
p111
 p111 - vrijdag 21 juli 2017 - 17:36   quote  deeplink  
We gaan het zien allemaal !! Maar Schone wel en Frenkie niet kan er bij mij niet in.Hopelijk gaat Keizer Frenkie veel speeltijd geven als backup voor Schone dan speelt hij hem van zelf uit de basis.
sebas1
 sebas1 - vrijdag 21 juli 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Ik las dat Vermaelen geen nummer heeft gekregen bij Barcelona , misschien proberen te huren(is wel heel blessure gevoelig)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 juli 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 19:32 schreef sebas1 het volgende:
Ik las dat Vermaelen geen nummer heeft gekregen bij Barcelona , misschien proberen te huren(is wel heel blessure gevoelig)
Ik denk dat hij het niveau wel aankan, maar hij zit op een leeftijd dat je nog wel veel wil spelen. Anders dan een Huntelaar. Ik denk dat je Vermaelen een basisplaats moet bieden wil hij komen en dat is in de huidige situatie gewoon niet verstandig.

Ik denk ook dat Ajax eerder op zoek is naar een linksback dan een centrale verdediger. Op die manier heb je achter Sanchez en de Ligt gewoon Viergever. Daarnaast kun je eventueel als de nood aan de man is nog een Veltman naar het centrum schuiven en Zeefuik als rechtsback laten spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording









0.0127460