BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GOUDEN ELFTAL VAN 60 JAAR EREDIVISIE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Deze reactie geeft aan dat jullie dit nooit zullen begrijpen..het Legioen is niet te vergelijken met niemand niet..
Dat legioen wat telkens als het echt slecht gaat de halve stad kort en klein slaat?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa. Dat is makkelijk zeggen als je zo weinig wint.
Pfffff word er nu wel een beetje moe van. Als jullie het toch niet willen geloven houd het voor mij op. Nogmaals het gaat mij om Feyenoord en NIET om de prijzen..
Dat wil niet zeggen dat ik een prijs niet leuk vind natuurlijk maar serieus die interesseren NIEY..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mentaliteit zorgt er juist voor dat jullie geen top zijn geweest de laatste jaren.
Prima geen moeite mee..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat legioen wat telkens als het echt slecht gaat de halve stad kort en klein slaat?
Een aantal debielen heb je overal..
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Deze reactie geeft aan dat jullie dit nooit zullen begrijpen..het Legioen is niet te vergelijken met niemand niet..
Natuurlijk niet. Welterusten he. Wat een gelul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfffff word er nu wel een beetje moe van. Als jullie het toch niet willen geloven houd het voor mij op. Nogmaals het gaat mij om Feyenoord en NIET om de prijzen..
Dat wil niet zeggen dat ik een prijs niet leuk vind natuurlijk maar serieus die interesseren NIEY..
Topclubs hebben niet voor niets een grote supporters schare. Ook bij Feyenoord is dat gekomen door prijzen. Een grote club wordt je namelijk door het winnen van prijzen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Welterusten he. Wat een gelul.
Weglopert......
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Willen jullie serieus dat ik hier het feyenoordgevoel ga proberen uit te leggen..(?)
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Ach, de oorsprong van dit topic toont dat precies aan. De allerbeste voetballer van Nederlander, een ras-Ajacied, en hem dan feyenoorder noemen. En dan nog beweren dat je niet probeert te drijven op succes. Tja.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:
Willen jullie serieus dat ik hier het feyenoordgevoel ga proberen uit te leggen..(?)
Doe geen moeite. Misschien moet je zelf de moeite nemen om eens te zien hoe echte supporters van andere clubs hun ploeg ervaren. De kans is vrij fors dat de verschillen kleiner zijn als je jezelf en anderen probeert aan te praten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Doe geen moeite. Misschien moet je zelf de moeite nemen om eens te zien hoe echte supporters van andere clubs hun ploeg ervaren. De kans is vrij fors dat de verschillen kleiner zijn als je jezelf en anderen probeert aan te praten.
Waarom zou ik, andere clubs interesseren me voor geen meter. Voor mij telt alleen Feyenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:57 schreef Eide het volgende:
Ach, de oorsprong van dit topic toont dat precies aan. De allerbeste voetballer van Nederlander, een ras-Ajacied, en hem dan feyenoorder noemen. En dan nog beweren dat je niet probeert te drijven op succes. Tja.
Vind het ook van Ajax diep respect tonen naar ons dat jullie overwegen jullie stadion naar een Feyenoorder te vernoemen. Echt uniek..
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom zou ik, andere clubs interesseren me voor geen meter. Voor mij telt alleen Feyenoord..
Fijn, je bevestigd dat wat je zegt nergens op slaat. Toch prettig als je zo je eigen verhaal om zeep helpt. Je roept dus maar wat over je club, terwijl je geen idee hebt hoe het bij anderen is. Dus is dus over zuivere arrogantie of stompzinnigheid. Kies maar welke.

Dat is overigens prima hoor. Ik ben even zo goed gekleurd over mijn club. Laten we elkaar geen mietje noemen of doen alsof jullie ook maar een spat anders zijn als wij.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vind het ook van Ajax diep respect tonen naar ons dat jullie overwegen jullie stadion naar een Feyenoorder te vernoemen. Echt uniek..
Zo zie je maar, feyenoord heeft altijd Ajax nodig om succes te hebben. Graag gedaan.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Ook in de huidige selectie trouwens. Elia is oud-Ajacied net als Vermeer natuurlijk. Zo zie je maar, zonder Ajax is feyenoord nergens.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 18:23   quote  deeplink  
En Jan-arie van der Heijden. En ook Basacikoglu nog voor Ajax in de jeugd gespeeld.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:23 schreef NatjosFC het volgende:
En Jan-arie van der Heijden. En ook Basacikoglu nog voor Ajax in de jeugd gespeeld.
Ik bedoel maar. Dan heb je toch al een fors gedeelte van de selectie gehad. En dat met die "geweldige" jeugdopleiding maar dan toch vooral in de Amsterdamse vijver vissen.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 18:25   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Eide --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Fijn, je bevestigd dat wat je zegt nergens op slaat. Toch prettig als je zo je eigen verhaal om zeep helpt. Je roept dus maar wat over je club, terwijl je geen idee hebt hoe het bij anderen is. Dus is dus over zuivere arrogantie of stompzinnigheid. Kies maar welke.

Dat is overigens prima hoor. Ik ben even zo goed gekleurd over mijn club. Laten we elkaar geen mietje noemen of doen alsof jullie ook maar een spat anders zijn als wij.
Jij bent werkelijk ene ster in het verdraaien van woorden naar je eigen straatje he. Ik zeg dat uk geen interesse in andere clubs hebt, zeg niet dat ik niet weet hoe het bij anderen is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Zo zie je maar, feyenoord heeft altijd Ajax nodig om succes te hebben. Graag gedaan.
Thanx mate..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:23 schreef NatjosFC het volgende:
En Jan-arie van der Heijden. En ook Basacikoglu nog voor Ajax in de jeugd gespeeld.
Tja en aangezien ze niet verder kwamen en een stap hoger op wilde.....d:-)
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij bent werkelijk ene ster in het verdraaien van woorden naar je eigen straatje he. Ik zeg dat uk geen interesse in andere clubs hebt, zeg niet dat ik niet weet hoe het bij anderen is.
Nee, jij lult je klem. Als je enerzijds zegt dat je weet dat jullie speciaal zijn en anderzijds dan zegt je niet te interesseren voor anderen slaat het dus helemaal nergens op wat je beweert. Als je jezelf vergelijkt met de rest heb je referentiemateriaal nodig. Of je zwamt maar wat in de ruimte. Het is het één of het ander.

De werkelijkheid is echter dat diehards bij jullie echt niet meer of minder voor de club leven als diehards bij ons, of zelfs bij PSV of Go Ahead Eagles. Fans uiten zich misschien anders. Ajacieden hebben een ander verwachtingspatroon van de club misschien maar beleven Ajax daarom niet minder intens als feyenoorders die plek 2 vieren als een overwinning.

Als je mij nu vraagt voor wie ik het meest respect heb zijn dat fans van clubs als GAE, Roda en NEC. Waar het voetbal nergens op lijkt, je wekelijks afgeslacht wordt maar waar de fans gewoon blijven komen. Dat zijn supporters waar wij en jullie nog wel eens een puntje aan zouden kunnen zuigen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, jij lult je klem. Als je enerzijds zegt dat je weet dat jullie speciaal zijn en anderzijds dan zegt je niet te interesseren voor anderen slaat het dus helemaal nergens op wat je beweert. Als je jezelf vergelijkt met de rest heb je referentiemateriaal nodig. Of je zwamt maar wat in de ruimte. Het is het één of het ander.

De werkelijkheid is echter dat diehards bij jullie echt niet meer of minder voor de club leven als diehards bij ons, of zelfs bij PSV of Go Ahead Eagles. Fans uiten zich misschien anders. Ajacieden hebben een ander verwachtingspatroon van de club misschien maar beleven Ajax daarom niet minder intens als feyenoorders die plek 2 vieren als een overwinning.

Als je mij nu vraagt voor wie ik het meest respect heb zijn dat fans van clubs als GAE, Roda en NEC. Waar het voetbal nergens op lijkt, je wekelijks afgeslacht wordt maar waar de fans gewoon blijven komen. Dat zijn supporters waar wij en jullie nog wel eens een puntje aan zouden kunnen zuigen.
Jij hebt het over vergelijken, ik niet..
Ik respecteer een ieder zijn mening over zijn club zolang ze mijn mening ook respecteren.
En inderdaad iedereen beleeft zijn liefde voor zijn club op zijn eigen manier..
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En inderdaad iedereen beleeft zijn liefde voor zijn club op zijn eigen manier..
En dus is de kans dat dat legioen van jou zo geweldig is net zo goed waar/onzin als dat geldt voor dat fans van Ajax. Dat gevoel is bij jullie niets anders als bij ons.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:27 schreef Eide het volgende:

[..]

En dus is de kans dat dat legioen van jou zo geweldig is net zo goed waar/onzin als dat geldt voor dat fans van Ajax. Dat gevoel is bij jullie niets anders als bij ons.
Das jouw conclusie..
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 23:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dank je..mooi compliment..ik ben ook echt zo trots op dat hondstrouwe legioen..
Dat we derde staan wat prijzen betreft zijn wij ook trots op, bij mij gaat het om de club niet om de prijzen. Dus je mag best vertellen dat het 1999 het laatst is geweest dat we de schaal hebben hoog gehouden. Want jij houd toch niet minder van je club wetende dat wij de laatste 4 jaar meer prijzen omhoog houden dan jullie of dat wij bijvoorbeeld als enige club deze eeuw Europees succes hebben geboekt..?
Ach je bent er duidelijk een met twee gezichten. Hier doe je redelijk normaal maar op je eigen forum is het neuzen dit en snavels dat.
Ik kan er best tegen maar ik heb ooit een berichtje op jouw forum gepost en kreeg gelijk een ban.
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das jouw conclusie..
Nee dat is een feit. Het legioen is een fabeltje van weleer. 80 minuten van de wedstrijd hoor je ze niet. Ja als de scheids een keer niet in jullie voordeel fluit maar de sfeer en dat kan je beamen is simpelweg zeer matig. Ik kan mij nog een wedstrijd herinneren dat was feyenoord-juve 2-0 dat was pas een sfeer maar verder stelt het niet zo veel meer voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Brandje --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee dat is een feit. Het legioen is een fabeltje van weleer. 80 minuten van de wedstrijd hoor je ze niet. Ja als de scheids een keer niet in jullie voordeel fluit maar de sfeer en dat kan je beamen is simpelweg zeer matig. Ik kan mij nog een wedstrijd herinneren dat was feyenoord-juve 2-0 dat was pas een sfeer maar verder stelt het niet zo veel meer voor
Heb net de samenvatting van jullie gezien en waarschijnlijk waren jullie zo moe van je eigen spelers de eerste twintig minuten uitfluiten dat ik ze daarna niet meer hoorde fluiten of kwamen jullie toen voor. Joh kijk naar jezelf en verkondig geen onzin, ik was er zelf bij de Kuip trilde op zijn grondvesten. Jij weet niet waar je over praat..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach je bent er duidelijk een met twee gezichten. Hier doe je redelijk normaal maar op je eigen forum is het neuzen dit en snavels dat.
Ik kan er best tegen maar ik heb ooit een berichtje op jouw forum gepost en kreeg gelijk een ban.
Ik ben netjes opgevoed misschien, ik kom hier op visite en dan heb je je maar te gedragen, nooit geleerd brandje..(?)
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb net de samenvatting van jullie gezien en waarschijnlijk waren jullie zo moe van je eigen spelers de eerste twintig minuten uitfluiten dat ik ze daarna niet meer hoorde fluiten of kwamen jullie toen voor. Joh kijk naar jezelf en verkondig geen onzin, ik was er zelf bij de Kuip trilde op zijn grondvesten. Jij weet niet waar je over praat..
Ik weet heel goed waarover ik praat want heb een aantal zeer fanatieke feyenoorders in mijn vriendenkring en verder als een paar liedjes komen jullie niet.
Ik ga niet zeggen dat wij de perfecte supporters hebben want dat is niet zo maar dat het legioen overschat is weet ik wel zeker
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ben netjes opgevoed misschien, ik kom hier op visite en dan heb je je maar te gedragen, nooit geleerd brandje..(?)
Ik ben ook de beroerdste niet hoor
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik weet heel goed waarover ik praat want heb een aantal zeer fanatieke feyenoorders in mijn vriendenkring en verder als een paar liedjes komen jullie niet.
Ik ga niet zeggen dat wij de perfecte supporters hebben want dat is niet zo maar dat het legioen overschat is weet ik wel zeker
Krijg een beetje het idee dat je jaloers bent..en dafuq gaan we het nu over liedjes hebben ook nog..man ik kan niet eens zingen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben ook de beroerdste niet hoor
Ongetwijfeld, is er iemand die dat wel beweerd dan..(?)
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Krijg een beetje het idee dat je jaloers bent..en dafuq gaan we het nu over liedjes hebben ook nog..man ik kan niet eens zingen..
Neuh ben niet jaloers. Integendeel zelfs
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Neuh ben niet jaloers. Integendeel zelfs
Ik geloof je maar het komt wel zo over..
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, is er iemand die dat wel beweerd dan..(?)
Ik ben netjes opgevoed misschien, ik kom hier op visite en dan heb je je maar te gedragen, nooit geleerd brandje..(?)

Maar nogmaals. Je bent hier te gast en diep respect zoals je met nenam om ging. Dus wellicht was ik wat te snel met mijn oordeel.
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik geloof je maar het komt wel zo over..
Nee joh. Beide clubs hebben hun eiogen manier van sfeer en ik vind die van jullie vrij slap. Het echte intimiderende is wel weg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben netjes opgevoed misschien, ik kom hier op visite en dan heb je je maar te gedragen, nooit geleerd brandje..(?)

Maar nogmaals. Je bent hier te gast en diep respect zoals je met nenam om ging. Dus wellicht was ik wat te snel met mijn oordeel.
Is goed man, bedankt. Wat Peter betreft dat ging verder dan alleen Ajax en Feyenoord. Maar zoals ik al eerder aangaf respecteer ik jou mening als je ook respect hebt voor de mijne en als ik,iets zegt/plaats wat jou niet zint mag je mij daar gerust op wijzen, graag zelfs. Kom hier niet om de boel op stelten te zetten, die tijd ligt achter me..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 19:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee joh. Beide clubs hebben hun eiogen manier van sfeer en ik vind die van jullie vrij slap. Het echte intimiderende is wel weg
Prima, ik denk er toch anders over. De kuip word meestal door bezoekende spelers als magisch ondervonden mede door het legioen..
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 20:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima, ik denk er toch anders over. De kuip word meestal door bezoekende spelers als magisch ondervonden mede door het legioen..
Dat komt omdat jullie heel goed reageren op beslissingen van de leiding maar qua aanmoedigen is het nuet veel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 20:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat komt omdat jullie heel goed reageren op beslissingen van de leiding maar qua aanmoedigen is het nuet veel
Ik denk er anders over, vandaag was het wat minder maar dat heeft met de spanningen te maken denk ik..
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 20:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik denk er anders over, vandaag was het wat minder maar dat heeft met de spanningen te maken denk ik..
Yep want het was aardig opgefokt allemaal al was Higler ook allesbehalve consequent vandaag
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 april 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prijzen interesseert ons niet Jos. Wij zijn clubsupporters geen successupporters. Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden, ik wil enkel dat ze er voor gaan..
Kijk, nu kunnen we praten. We bedoelen het zelfde: Feyenoord hoeft geen kampioen te worden..... ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 23:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Kijk, nu kunnen we praten. We bedoelen het zelfde: Feyenoord hoeft geen kampioen te worden..... ;-)
Maar word het wel..d:-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 april 2017 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 23:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar word het wel..d:-)
Ik begrijp wel wat je bedoeld met dat het jou niet om de prijzen gaat, maar om de club.
Maar geloof mij, Al degradeert mijn cluppie (kan niet natuurlijk ;-)), dan nog blijft het mijn cluppie en dat is bij heel veel anderen op dit forum idem dito. Wij gaan alleen ALTIJD voor die 1e plek en wat daaronder zit telt gewoon niet.
......Alleen als je bijna nooit iets wint, dan is 2e worden ook aardig......
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 23:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoeld met dat het jou niet om de prijzen gaat, maar om de club.
Maar geloof mij, Al degradeert mijn cluppie (kan niet natuurlijk ;-)), dan nog blijft het mijn cluppie en dat is bij heel veel anderen op dit forum idem dito. Wij gaan alleen ALTIJD voor die 1e plek en wat daaronder zit telt gewoon niet.
......Alleen als je bijna nooit iets wint, dan is 2e worden ook aardig......
Kijk zoiets bedoel ik ongeveer ja. Snap ook wel dat het verwachtingspatroon bij jullie hoger ligt overigens..
Ik zat ook in de Kuip destijds toen er nog geen 10.000 man zat. LOUD - PROUD AND LOYAL..!!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 april 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:
Willen jullie serieus dat ik hier het feyenoordgevoel ga proberen uit te leggen..(?)
Ik ken dat gevoel niet.. Voelt als jeuk voor mij denk ik..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 april 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 18:21 schreef Eide het volgende:
Ook in de huidige selectie trouwens. Elia is oud-Ajacied net als Vermeer natuurlijk. Zo zie je maar, zonder Ajax is feyenoord nergens.
Zelfs Jan Arie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel niet.. Voelt als jeuk voor mij denk ik..
Ha d:-)
O wat erg, klopt net als jeuk onder je ballen zeg ma, lekker grabbelen heeeeeeerlijk man..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2017 - 16:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelfs Jan Arie
Ook nog ja, wij moeten maar eens gaan kappen met die liefdadigheid om mensen in nood te helpen, zitten nu wel aan onze tax..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GOUDEN ELFTAL VAN 60 JAAR EREDIVISIE









0.0098690