BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 14 mei 2017, 14:30); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dolberg zal niet elke week kunnen spelen. Als hij niet speelt heb je totaal geen vervanger. Met Huntelaar dus gewoon een minimaal gelijkwaardig vervanger, want Cassiera gaat het niet voor ons doen denk ik
Heeft ie nu toch ook gedaan mits die geen blessure had? Zit wel goed bij die gozer
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 15:06   quote  deeplink  
Wel opvallend dat nouri niet speelt
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:06   quote  deeplink  
Wij staan trouwens compleet ongeïnteresseerd te ballen
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:06 schreef Scout2 het volgende:
Wel opvallend dat nouri niet speelt
Heel de steekpass haal je weg
Eide
 Eide - zondag 14 mei 2017 - 15:08   quote  deeplink  
Prachtige pass op Kluivert zeg. Prima gedaan daarna door Justin, maar die pass van Riedewald was 50% van deze goal.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft ie nu toch ook gedaan mits die geen blessure had? Zit wel goed bij die gozer
We spelen volgend seizoen CL (positief blijven denken) Traore valt weg als vervanger.
Komt bij kijken dat ook Dolberg zijn welbekende dipje nog zal gaan krijgen, zoals elk talent dat we hebben (gehad)
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Prima overzicht van onze Justin. Wat mij betreft als Younes en Kluivert zou blijven spelen, Justin vanaf komend jaar in de basis
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:08 schreef Jaccio het volgende:

[..]

We spelen volgend seizoen CL (positief blijven denken) Traore valt weg als vervanger.
Komt bij kijken dat ook Dolberg zijn welbekende dipje nog zal gaan krijgen, zoals elk talent dat we hebben (gehad)
En dit jaar 19 wedstrijden EL
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb jij hem gevolgd de laatste jaren? Gaat wel zo hard achteruit en kan al helemaal geen combinatievoetbal spelen
Ik kijk zeker niet elke week naar Schalke. Maar als 2e spits is hij voor mij meer dan welkom. Als hij die rol zelf accepteert.

Hij is nooit iemand geweest van combinatievoetbal, techniek of snelheid. Hij ramt die bal tegen de touwen en dat is ie echt niet verleerd. Grappig ook dat jij als voorstander van de komst van Heiko Westerman dit zegt.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:10   quote  deeplink  
Maar Heracles zal wat moeten aangezien Groningen ruim voor staat
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 14:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je jezelf hierin niet serieus neemt... Als Ajax nu een Vermaelen ofzo terug zou halen zou ik zeggen oke, die kan echt wat toevoegen. Maar 1 miljoen voor een speler in de kleedkamer, want Dolberg ga je nu niet meer passeren, dan ben je niet helemaal lekker
Ieder zijn mening, vindt Dolberg een uitstekende afmaker ... al is 15 eredivisiegoals (nu 16) voor een Ajax spits een beetje karig ... verder vooral afwezig, schijterig in de duels, niet meegaand in de werklust van de rest van het elftal, momentenvoetballer en dan een hele goede ... Echt wel een begaafde voetballer, maar ik ben niet voor 100% overtuigd en bovendien is er gewoon een tweede goede spits noodzakelijk (Traore vertrekt, Cassierra is het niet). Als ik nu 30-40 miljoen voor Dolberg kon krijgen dan was hij al weg. Huntelaar terughalen (en dan nog een spits) + een goede linksback + eventueel nog een dynamische verdedigende middenvelder, houd je dik geld over en het team wordt er niet slechter van
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik kijk zeker niet elke week naar Schalke. Maar als 2e spits is hij voor mij meer dan welkom. Als hij die rol zelf accepteert.

Hij is nooit iemand geweest van combinatievoetbal, techniek of snelheid. Hij ramt die bal tegen de touwen en dat is ie echt niet verleerd. Grappig ook dat jij als voorstander van de komst van Heiko Westerman dit zegt.
Heb liever een goede stormram zoals Bulykin toen. Dat ontbreekt al jaren
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:11 schreef pth het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, vindt Dolberg een uitstekende afmaker ... al is 15 eredivisiegoals (nu 16) voor een Ajax spits een beetje karig ... verder vooral afwezig, schijterig in de duels, niet meegaand in de werklust van de rest van het elftal, momentenvoetballer en dan een hele goede ... Echt wel een begaafde voetballer, maar ik ben niet voor 100% overtuigd en bovendien is er gewoon een tweede goede spits noodzakelijk (Traore vertrekt, Cassierra is het niet). Als ik nu 30-40 miljoen voor Dolberg kon krijgen dan was hij al weg. Huntelaar terughalen (en dan nog een spits) + een goede linksback + eventueel nog een dynamische verdedigende middenvelder, houd je dik geld over en het team wordt er niet slechter van
In zijn eerste seizoen 16 goals in Ajax. Meest moeilijke ploeg om in te spelen. Dat is werkelijk fenomenaal
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dit jaar 19 wedstrijden EL
Juve, Barca, Real, Bayern lijkt me stukken meer energie vreten dan Celta, Panathinaikos, Gent en Schalke.
Ik snap overigens je punt wel hoor trouwens.
Huntelaar lijkt mij alleen de perfecte stand in voor Dolberg
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb liever een goede stormram zoals Bulykin toen. Dat ontbreekt al jaren
Huntelaar kan dat ook.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Juve, Barca, Real, Bayern lijkt me stukken meer energie vreten dan Celta, Panathinaikos, Gent en Schalke.
Ik snap overigens je punt wel hoor trouwens.
Huntelaar lijkt mij alleen de perfecte stand in voor Dolberg
En toch speel je dan 6 potten en kun je veel meer voetballen omdat die clubs tegen jou gaan voetballen. Als spits dan vaak minder duels. Meer voor de andere spelers zwaar
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Huntelaar kan dat ook.
Echt totaal oneens en dat heeft ie al vaak zat bewezen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:11 schreef pth het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, vindt Dolberg een uitstekende afmaker ... al is 15 eredivisiegoals (nu 16) voor een Ajax spits een beetje karig ... verder vooral afwezig, schijterig in de duels, niet meegaand in de werklust van de rest van het elftal, momentenvoetballer en dan een hele goede ... Echt wel een begaafde voetballer, maar ik ben niet voor 100% overtuigd en bovendien is er gewoon een tweede goede spits noodzakelijk (Traore vertrekt, Cassierra is het niet). Als ik nu 30-40 miljoen voor Dolberg kon krijgen dan was hij al weg. Huntelaar terughalen (en dan nog een spits) + een goede linksback + eventueel nog een dynamische verdedigende middenvelder, houd je dik geld over en het team wordt er niet slechter van
16 goals in 30 wedstrijden als 18/19 jarige in je eerste seizoen. En belangrijk in de EL. Hij loopt beter dan 1 op 2. Die man is het grootste talent wat we hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

In zijn eerste seizoen 16 goals in Ajax. Meest moeilijke ploeg om in te spelen. Dat is werkelijk fenomenaal
+1.
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik kijk zeker niet elke week naar Schalke. Maar als 2e spits is hij voor mij meer dan welkom. Als hij die rol zelf accepteert.

Hij is nooit iemand geweest van combinatievoetbal, techniek of snelheid. Hij ramt die bal tegen de touwen en dat is ie echt niet verleerd. Grappig ook dat jij als voorstander van de komst van Heiko Westerman dit zegt.
Ik kijk er wel elke week naar en ben er van overtuigd dat hij nog zeer waardevol voor Ajax kan zijn. Daarbij zegt het m.i. ook nog genoeg dat gisteren een heel stadion gaat staan bij zijn wissel en volledig uit zijn plaat gaat. 7 jaar Schalke 239 en 126 doelpunten, een aardig gemiddelde ...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt totaal oneens en dat heeft ie al vaak zat bewezen
Ik snap niet hoe je tegen Huntelaar kan zijn. Maar wel pro Westermann.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie eigenlijk van die Europa League finale?

Ben toch een beetje bang dat Bosz dat net niet imago vast gaat houden. Vind United zeker geen geweldige ploeg hebben maar spelen toch weer des Mourinho's, weinig goals en smerig winnen
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je tegen Huntelaar kan zijn. Maar wel pro Westermann.
Heb ik nooit gezegd, ik heb enkel gezegd dat Westermann niet na een potje afgeserveerd mocht worden en dat is terecht gebleken. Deed het erna niet slecht. Al mag die van mij gewoon lekker weg.

Ik ben niet tegen Huntelaar, ik ben tegen zijn komst. Dat had 2 jaar terug moeten gebeuren
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

In zijn eerste seizoen 16 goals in Ajax. Meest moeilijke ploeg om in te spelen. Dat is werkelijk fenomenaal
Fenomenaal??? In een ploeg die bijna weekend in, weekend uit veruit de meeste doelkansen in de eredivisie creëert. Daar kijk ik toch net even iets anders tegen aan.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:18 schreef pth het volgende:

[..]

Ik kijk er wel elke week naar en ben er van overtuigd dat hij nog zeer waardevol voor Ajax kan zijn. Daarbij zegt het m.i. ook nog genoeg dat gisteren een heel stadion gaat staan bij zijn wissel en volledig uit zijn plaat gaat. 7 jaar Schalke 239 en 126 doelpunten, een aardig gemiddelde ...
Dan heb je lang moeten wachten steeds tot hij speelde of zelfs helemaal niet binnen de lijnen kwam. Burgstaller vind ik namelijk een heel beperkte spits
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:21 schreef pth het volgende:

[..]

Fenomenaal??? In een ploeg die bijna weekend in, weekend uit veruit de meeste doelkansen in de eredivisie creëert. Daar kijk ik toch net even iets anders tegen aan.
Haha, loop even naar de spits van de E1 van Ajax en zeg even dat hij volgend jaar 30 goals moet maken in Ajax 1

Sorry, dit is echt niet serieus te nemen
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:19 schreef Loetje het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van die Europa League finale?

Ben toch een beetje bang dat Bosz dat net niet imago vast gaat houden. Vind United zeker geen geweldige ploeg hebben maar spelen toch weer des Mourinho's, weinig goals en smerig winnen
Om heel erg eerlijk te zijn denk ik dat we het niet gaan winnen. En dat denk ik omdat ik verwacht dat Bosz vast zal blijven houden aan Veltman / Schone. Ook is het een wedstrijd buitenshuis, en daar hebben we het sowieso stukken lastiger dan in de JC Arena
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Om heel erg eerlijk te zijn denk ik dat we het niet gaan winnen. En dat denk ik omdat ik verwacht dat Bosz vast zal blijven houden aan Veltman / Schone. Ook is het een wedstrijd buitenshuis, en daar hebben we het sowieso stukken lastiger dan in de JC Arena
Ik denk niet dat dat een verschil zal maken.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat een verschil zal maken.
Veltman / Schone of buitenshuis spelen?
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je tegen Huntelaar kan zijn. Maar wel pro Westermann.
Westerman, dat is toch die gast die gehaald is om de rest er aan te herinneren hoe slecht een voetballer kan zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik nooit gezegd, ik heb enkel gezegd dat Westermann niet na een potje afgeserveerd mocht worden en dat is terecht gebleken. Deed het erna niet slecht. Al mag die van mij gewoon lekker weg.

Ik ben niet tegen Huntelaar, ik ben tegen zijn komst. Dat had 2 jaar terug moeten gebeuren
Hahaha. Westermann is een treurig slechte aankoop geweest. In het rijtje Tainio, Atouba wat mij part. Die man had al afgeseveerd moeten worden voordat hij begon.

Ik hoop dat Huntelaar komt.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Veltman / Schone of buitenshuis spelen?
Allemaal niet. Je hebt daar best veel supporters, 10.000 plus een hoop neutrale fans die denk ik Ajax willen zien winnen. Beetje zoals Feyenoord in NL, beetje de gunfactor.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha. Westermann is een treurig slechte aankoop geweest. In het rijtje Tainio, Atouba wat mij part. Die man had al afgeseveerd moeten worden voordat hij begon.

Ik hoop dat Huntelaar komt.
Stop deze discussie maar, want hierover gaan we het never nooit eens worden. Je serveert Westermann na een pot af en wil een gelijk geval wel zien komen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha. Westermann is een treurig slechte aankoop geweest. In het rijtje Tainio, Atouba wat mij part. Die man had al afgeseveerd moeten worden voordat hij begon.

Ik hoop dat Huntelaar komt.
Ik hoop ook dat hij komt. Volgens mij absoluut een waardevolle speler voor dit jonge team.
De ervaring, doelgerichtheid. Laat maar komen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:19 schreef Loetje het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van die Europa League finale?

Ben toch een beetje bang dat Bosz dat net niet imago vast gaat houden. Vind United zeker geen geweldige ploeg hebben maar spelen toch weer des Mourinho's, weinig goals en smerig winnen
Van United winnen is lastig genoeg. Heeft niet zoveel met Bosz' imago te maken. En ook zonder winst heeft Bosz het fantastisch gedaan naar mijn mening.

Ik verwacht een spannende wedstrijd, maar we zulleb net te kort komen.
remco k
 remco k - zondag 14 mei 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

In zijn eerste seizoen 16 goals in Ajax. Meest moeilijke ploeg om in te spelen. Dat is werkelijk fenomenaal
De eerste tiener sinds 1995 bij Ajax die er meer dan 15 maakt.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Dolberg is de eerste tiener die 15 goals of meer maakt dan Kluivert (15)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Stop deze discussie maar, want hierover gaan we het never nooit eens worden. Je serveert Westermann na een pot af en wil een gelijk geval wel zien komen.
Maar Huntelaar zou komen met een hele andere rol... bovendien kent hij de club en is hij wel een absolute topspeler geweest.

In tegenstelling tot Westermannetje.
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha, loop even naar de spits van de E1 van Ajax en zeg even dat hij volgend jaar 30 goals moet maken in Ajax 1

Sorry, dit is echt niet serieus te nemen
Gelukkig dit wel, uitstekend tegenargument, snap er geen reet van maar toch een goed tegenargument (wist dat Dolberg jong was, maar 6 - 7 jaar? Dan is 16 doelpunten inderdaad fenomenaal).
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Allemaal niet. Je hebt daar best veel supporters, 10.000 plus een hoop neutrale fans die denk ik Ajax willen zien winnen. Beetje zoals Feyenoord in NL, beetje de gunfactor.
Mwah, weet het niet hoor. Het verschil uit en thuis vind ik gewoon te groot om er zo zeker van te zijn
ManU zal in een finale hoogstwaarschijnlijk niet als een gek gaan stormen, dus Veltman / Schone zal misschien idd niet zo superveel uitmaken.
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Stop deze discussie maar, want hierover gaan we het never nooit eens worden. Je serveert Westermann na een pot af en wil een gelijk geval wel zien komen.
Ik had 'm al afgeserveerd voordat ie in Amsterdam geland was ...
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar Huntelaar zou komen met een hele andere rol... bovendien kent hij de club en is hij wel een absolute topspeler geweest.

In tegenstelling tot Westermannetje.
Je gaat toch geen miljoen salaris betalen voor een gast die als bankzitter gaat fungeren?
Eide
 Eide - zondag 14 mei 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:19 schreef Loetje het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van die Europa League finale?

Ben toch een beetje bang dat Bosz dat net niet imago vast gaat houden. Vind United zeker geen geweldige ploeg hebben maar spelen toch weer des Mourinho's, weinig goals en smerig winnen
ManU zal Ajax laten voetballen en loeren de steekpass en dode spelmomenten. Dat is precies het spelletje van United. ManU is trouwens geen ultraverdedigende ploeg. Ze hebben graag de bal maar als ze die niet hebben zetten ze weinig druk.

Zonder Zlatan valt er veel weg. Toch is het niet zomaar een ploegje. Ze hebben heel veel lengte en kracht op het middenveld. De Gea is een fenomeen, maar voorin vind ik United geen sterrenploeg, zeker nu Zlatan er niet bij is.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:34   quote  deeplink  
En over slecht buitenshuis te spreken, wij winst vandaag zijn we de best uitspelende ploeg van de Eredivisie. In Europa hebben we vrijwel altijd gescoord uit, daar gaat het om
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:34 schreef Eide het volgende:

[..]

ManU zal Ajax laten voetballen en loeren de steekpass en dode spelmomenten. Dat is precies het spelletje van United. ManU is trouwens geen ultraverdedigende ploeg. Ze hebben graag de bal maar als ze die niet hebben zetten ze weinig druk.

Zonder Zlatan valt er veel weg. Toch is het niet zomaar een ploegje. Ze hebben heel veel lengte en kracht op het middenveld. De Gea is een fenomeen, maar voorin vind ik United geen sterrenploeg, zeker nu Zlatan er niet bij is.
Romero keept sowieso de finale had Mourinho al gezegd
Eide
 Eide - zondag 14 mei 2017 - 15:35   quote  deeplink  
En weer eens een goal voor het Beest.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:34 schreef Loetje het volgende:
En over slecht buitenshuis te spreken, wij winst vandaag zijn we de best uitspelende ploeg van de Eredivisie. In Europa hebben we vrijwel altijd gescoord uit, daar gaat het om
Maar wel bijna altijd minder dan de tegenstander (tegen de hoger aangeschreven tegenstanders).. In een finale heb je daar dus weinig aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 15:36   quote  deeplink  
Sanchez met 0-2. Als we hem maar kunnen behouden
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Van United winnen is lastig genoeg. Heeft niet zoveel met Bosz' imago te maken. En ook zonder winst heeft Bosz het fantastisch gedaan naar mijn mening.

Ik verwacht een spannende wedstrijd, maar we zulleb net te kort komen.
Ik hoop dat ze nog één keer de grenzen van het onmogelijke weten te vinden, of zoals Sanchez gequote werd: ' dit soort wedstrijden moet je spelen alsof het de laatste dag van je leven is', dan moet ook Manchester pijn gedaan kunnen worden. Maar dat is misschien meer mijn hoop dan realistisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2017 door pth --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je gaat toch geen miljoen salaris betalen voor een gast die als bankzitter gaat fungeren?
Hij kost ook geen transfersom die je voor een andere 2e spits wel zou betalen. Die de club niet kent. En als je Huntelaar binnenhaalt kun je je dat veroorloven tegenover anderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 14 mei 2017, 14:30); 1 - 3









0.0121259