BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 14 mei 2017, 14:30); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:20 schreef Loetje het volgende:
Nee, ze zijn terecht kampioen. En dan zie je hoe groot die fout in Eindhoven was.
Tja jammer. Tis ze niet gegund. Wij hebben het helaas zelf laten liggen. Zijn de betere ploeg en hebben weer niet van ze verloren.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:21 schreef pth het volgende:

[..]

En dat is je goed recht, net zo goed als dat ik pas in potentie geloof als het er ook echt uitkomt. Ik hebde afgelopen 10-15 jaar al zo veel nieuwe verlossers horen voorbijkomen, die nu bij vlug op de kut 14 spelen dat ik daar niet zo veel mee heb.
Potentie en eruit komen is iets totaal anders. Je haalt echt van alles door elkaar jongen
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:23   quote  deeplink  
3 jaar geen prijzen...
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
3 jaar geen prijzen...
Tis nog niet voorbij. EL is voor ons hopelijk
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Voor de Feyenoorders die hier meelezen, gefeliciteerd
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tis nog niet voorbij. EL is voor ons hopelijk
We zullen het zien. Dat is voor mij hoop en niks meer dan dat
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
3 jaar geen prijzen...
We spelen er nog 1. Je gaat toch niet opgeven?
046afca
 046afca - zondag 14 mei 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Als je ziet hoeveel vreugde dit te weeg brengt in rotterdam dan moet ajax zich hier bewust van zijn wat ze los gaan maken in Amsterdam bij een EL winst.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

We zullen het zien. Dat is voor mij hoop en niks meer dan dat
Het is altijd hoop.
En hoop doet leven. Kom op, laten we positief blijven
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

We spelen er nog 1. Je gaat toch niet opgeven?
Ik geef nooit op. Ik sta enkel niet achter ons spel zoals iedereen weet en ik denk dat je Mourinho in de kaart speelt. Had vandaag ook niets anders verwacht. Echter is het wel een feit
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:20 schreef Loetje het volgende:
Nee, ze zijn terecht kampioen. En dan zie je hoe groot die fout in Eindhoven was.
Klopt, hoewel er een paar potjes waren die nu pas echt pijn doen. Jammer dat Ajax de nodige tijd nodig had om op stoom te komen, anders was de 34e al lang binnen geweest. Maar de stand liegt niet en daarop hebben de kakkerlakken helaas 1 puntje meer gescoord dan Ajax. Maar het winnen van de EL maakt veel zo niet alles goed. Ben benieuwd wat er dan in pakweg 2025 is blijven hangen over 2017: het jaar dat Feyenooit voor het eerst deze eeuw kampioen is geworden of dat Ajax een Europacup aan de prijzenkast heeft toegevoegd?
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:28 schreef pth het volgende:

[..]

Klopt, hoewel er een paar potjes waren die nu pas echt pijn doen. Jammer dat Ajax de nodige tijd nodig had om op stoom te komen, anders was de 34e al lang binnen geweest. Maar de stand liegt niet en daarop hebben de kakkerlakken helaas 1 puntje meer gescoord dan Ajax. Maar het winnen van de EL maakt veel zo niet alles goed. Ben benieuwd wat er dan in pakweg 2025 is blijven hangen over 2017: het jaar dat Feyenooit voor het eerst deze eeuw kampioen is geworden of dat Ajax een Europacup aan de prijzenkast heeft toegevoegd?
Kijk, je hebt meerdere factoren. Je hebt mooi voetbal en realistisch voetbal. Momenten waarop je moet en momenten waarop je compact moet staan. Ik heb altijd twijfels bij Bosz gehad en die zal ik nog steeds hebben als we de EL winnen.

Er zijn gewoon een aantal grove fouten gemaakt dit jaar en ik vind dat je dat ook moet kunnen zeggen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik geef nooit op. Ik sta enkel niet achter ons spel zoals iedereen weet en ik denk dat je Mourinho in de kaart speelt. Had vandaag ook niets anders verwacht. Echter is het wel een feit
Ik snap niet wat je bedoeld. Dat ze niet compact spelen bij een voorsprong?

Ik ben het daar ook niet mee eens, maar aan de andere kant heeft het ons wel gebracht waar we zijn. En misschien zie ik het wel fout. Kunnen wij niet puur gaan verdedigen. Maar we staan wel in de finale en sommigen hier gaven Lyon een grotere kans dan United. We hebben Lyon verslagen op onze manier, dus United kunnen we op een goede dag ook aan.
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk, je hebt meerdere factoren. Je hebt mooi voetbal en realistisch voetbal. Momenten waarop je moet en momenten waarop je compact moet staan. Ik heb altijd twijfels bij Bosz gehad en die zal ik nog steeds hebben als we de EL winnen.

Er zijn gewoon een aantal grove fouten gemaakt dit jaar en ik vind dat je dat ook moet kunnen zeggen
Natuurlijk moet je dat kun zeggen. Ik ben dan maar de naïeveling maar kan meer genieten van mooi voetbal dan het zogenaamde realistische voetbal. En met op een paar posities iets betere voetballers, dan had Ajax een aantal onnodige puntverliezen dit jaar makkelijk kunnen voorkomen. Daarnaast heeft het gewoon te lang geduurd voordat het besef er was dat een mindere dag gecompenseerd kan worden met een ongelofelijke vechtlust. Maar goed ik kijk liever naar dit Ajax, vaak redelijk goed - soms geweldig - en soms tenenkrommend - dan dat ongelofelijk saaie geschuif onder FdB.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoeld. Dat ze niet compact spelen bij een voorsprong?

Ik ben het daar ook niet mee eens, maar aan de andere kant heeft het ons wel gebracht waar we zijn. En misschien zie ik het wel fout. Kunnen wij niet puur gaan verdedigen. Maar we staan wel in de finale en sommigen hier gaven Lyon een grotere kans dan United. We hebben Lyon verslagen op onze manier, dus United kunnen we op een goede dag ook aan.
Ja, kijk tegen Lyon, Schalke etc... Je staat voor en op een gegeven moment ruikt je tegenstander bloed. Dan ga je toch in godsnaam compact staan en zorgen dat je zelf wat opportunistisch gaat spelen? Ajax kan een manier spelen en gaat dat niet is het direct klaar. 1-0 achter in de 85e minuut en het balletje gaat nog steeds breed. Gewoon een echte routinier erbij en een lompe spits (type Weghorst, Boymans en Armenteros), allemaal niet voor de basis maar garantie voor 8/9 goals per jaar die voortkomen uit opportunistisch kan gaan spelen. Bulykin hielp ons ook echt. Dit mis ik enorm.

En als ik kijk dat Bosz in Eindhoven onnodig een doodvermoeid elftal op stelt en zelf steeds zin lof over de breedte van selectie uitspreekt, faalt hij mijn inziens op dat vlak. Zeker als je daarna ineens wel gaat rouleren. Die punten kosten je nu de titel
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:39 schreef pth het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je dat kun zeggen. Ik ben dan maar de naïeveling maar kan meer genieten van mooi voetbal dan het zogenaamde realistische voetbal. En met op een paar posities iets betere voetballers, dan had Ajax een aantal onnodige puntverliezen dit jaar makkelijk kunnen voorkomen. Daarnaast heeft het gewoon te lang geduurd voordat het besef er was dat een mindere dag gecompenseerd kan worden met een ongelofelijke vechtlust. Maar goed ik kijk liever naar dit Ajax, vaak redelijk goed - soms geweldig - en soms tenenkrommend - dan dat ongelofelijk saaie geschuif onder FdB.
Neem 1 ding van mij aan gap, realistisch voetbal kan ook prachtig zijn om naar te kijken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, kijk tegen Lyon, Schalke etc... Je staat voor en op een gegeven moment ruikt je tegenstander bloed. Dan ga je toch in godsnaam compact staan en zorgen dat je zelf wat opportunistisch gaat spelen? Ajax kan een manier spelen en gaat dat niet is het direct klaar. 1-0 achter in de 85e minuut en het balletje gaat nog steeds breed. Gewoon een echte routinier erbij en een lompe spits (type Weghorst, Boymans en Armenteros), allemaal niet voor de basis maar garantie voor 8/9 goals per jaar die voortkomen uit opportunistisch kan gaan spelen. Bulykin hielp ons ook echt. Dit mis ik enorm.

En als ik kijk dat Bosz in Eindhoven onnodig een doodvermoeid elftal op stelt en zelf steeds zin lof over de breedte van selectie uitspreekt, faalt hij mijn inziens op dat vlak. Zeker als je daarna ineens wel gaat rouleren. Die punten kosten je nu de titel
Nou weet ik niet of een type Bulykin nou per se nodig is.

Voor de rest zeker wel mee eens. Het erge is nog, door aan te vallen tegen die ploegen breng je hun juist in hun spel. Want zij willen graag counteren. Er zat totaal geen voetbal in Schalke, dan laat je hun toch lekker aan de bal.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 mei 2017 - 16:51   quote  deeplink  
81 punten.. 2 kut wedstrijden die je de das omdoen in het begin van het seizoen.. doellijn techno waardoor er een doelpunt goed werd gekeurd die anders nooit gegeven werd... en de finale EL.. en nog lopen klagen hahaha, gelukkig maar een kleine groep negatievelingen over bosz.. een trainer die ajax ajax weer liet zijn met lef en passie.. snap jullie negatieve gedoe echt niet.. maar zal wel komen omdat het ooit een feyenoorder was..
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:
81 punten.. 2 kut wedstrijden die je de das omdoen in het begin van het seizoen.. doellijn techno waardoor er een doelpunt goed werd gekeurd die anders nooit gegeven werd... en de finale EL.. en nog lopen klagen hahaha, gelukkig maar een kleine groep negatievelingen over bosz.. een trainer die ajax ajax weer liet zijn met lef en passie.. snap jullie negatieve gedoe echt niet.. maar zal wel komen omdat het ooit een feyenoorder was..
Zeker top eerste seizoen... neemt niet weg die ie nog wel het een en ander leren moet.
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou weet ik niet of een type Bulykin nou per se nodig is.

Voor de rest zeker wel mee eens. Het erge is nog, door aan te vallen tegen die ploegen breng je hun juist in hun spel. Want zij willen graag counteren. Er zat totaal geen voetbal in Schalke, dan laat je hun toch lekker aan de bal.
Voor het tweede deel ... ik weet het niet helemaal, ook op die momenten kreeg Ajax nog voldoende kansen om een wedstrijd in het slot te gooien maar werd er zo ongelofelijk slordig afgewerkt. Ik vind dat nog steeds de mooiste wijsheid van JC: je kan een wedstrijd ook gewoon winnen door meer doelpunten te maken dan de tegenstander.
p111
 p111 - zondag 14 mei 2017 - 17:12   quote  deeplink  
81 punten een prima seizoen alleen had Feyenoord de geest en zat het niet tegen.Een leuk seizoen met veel leuker voetbal als de afgelopen jaren en finale EL dus we kunnen zeiken maar dat is niet terecht als we de EL winnen dan was dit een top seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2017 door p111 --
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Staat er nu zo'n kakkerlak, die het op de training nog verliest van de pionnetjes helemaal niets in Ansterdam te blerren. Geniet er maar van loser, in 2033 komt statistisch wel weer een kans om de titel te pakken. Tegen die tijd heeft Ajax het broekje ook al nodig voor de de kampioenssterren ...
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou weet ik niet of een type Bulykin nou per se nodig is.

Voor de rest zeker wel mee eens. Het erge is nog, door aan te vallen tegen die ploegen breng je hun juist in hun spel. Want zij willen graag counteren. Er zat totaal geen voetbal in Schalke, dan laat je hun toch lekker aan de bal.
Kijk dat seizoen 11/12 eens terug. Gewoon eens kijken wat het opleverde en ook wanneer die goals vielen of belangrijke duels gewonnen werden. Vergelijk dit nu eens met de jaren erna. Iedere ploeg heeft dat nodig. Je kan niet 1 manier spelen, echt niet.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:13 schreef pth het volgende:
Staat er nu zo'n kakkerlak, die het op de training nog verliest van de pionnetjes helemaal niets in Ansterdam te blerren. Geniet er maar van loser, in 2033 komt statistisch wel weer een kans om de titel te pakken. Tegen die tijd heeft Ajax het broekje ook al nodig voor de de kampioenssterren ...
Ga jij daar serieus naar kijken?
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 mei 2017 - 17:35   quote  deeplink  
Onsportief publiek bah
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:
Onsportief publiek bah
Oh nu zijn ze er weer, ghehehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2017 door Loetje --
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:
Onsportief publiek bah
Moet jij geen feestje vieren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 mei 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Dat doe ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 mei 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:
Onsportief publiek bah
Je bedoelt de Feijenoorders die "Helemaal niets in Amsterdam" zingen, hoop ik?
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:45 schreef piet de paler het volgende:
Dat doe ik.
Gefeliciteerd geniet ervan :)
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 mei 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:46 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd geniet ervan :)
Bedankt en jullie succes in Zweden.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk dat seizoen 11/12 eens terug. Gewoon eens kijken wat het opleverde en ook wanneer die goals vielen of belangrijke duels gewonnen werden. Vergelijk dit nu eens met de jaren erna. Iedere ploeg heeft dat nodig. Je kan niet 1 manier spelen, echt niet.
tja als je kramer dit jaar ziet heb je inderdaad wel gelijk. Die heeft zeer belangrijke goals gemaakt.
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bedankt en jullie succes in Zweden.
Thx zou wat zijn he ..
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 17:59   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/27743/video-helemaal-niets-in-amsterdam-ingezet-door-feyenoord-spelers-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Stelletje calimero"s
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 18:00   quote  deeplink  
Hahaha ... amsterdam er bij betrekken zegt meer over hun dan over ons...maakt mijn dag weer goed
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je bedoelt de Feijenoorders die "Helemaal niets in Amsterdam" zingen, hoop ik?
Haha nog steeds meer met de tegenstander bezig zijn he... Dit is echt vermaak
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 17:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tja als je kramer dit jaar ziet heb je inderdaad wel gelijk. Die heeft zeer belangrijke goals gemaakt.
Het waren er 2 of 3, al vind ik hem geen echte stormram... Maar die punten waren zo belangrijk
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 mei 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha nog steeds meer met de tegenstander bezig zijn he... Dit is echt vermaak
Ik snap het ook gewoon niet. Compleet onnodig en je zet jezelf compleet voor lul vooral met de gedachte dat Ajax nog de EL finale speelt.
remco k
 remco k - zondag 14 mei 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:
81 punten.. 2 kut wedstrijden die je de das omdoen in het begin van het seizoen.. doellijn techno waardoor er een doelpunt goed werd gekeurd die anders nooit gegeven werd... en de finale EL.. en nog lopen klagen hahaha, gelukkig maar een kleine groep negatievelingen over bosz.. een trainer die ajax ajax weer liet zijn met lef en passie.. snap jullie negatieve gedoe echt niet.. maar zal wel komen omdat het ooit een feyenoorder was..
Zeker geen kleine groep kerel. Dat is gewoon verdeeld. En de positieven zijn gematigd positief over hem. Slechts een klein groepje is heel erg blij met hem net zoals er maar een klein groepje is dat heel negatief over hem is.

Overigens verlies je nu het kampioenschap in Eindhoven door een koppige Bosz die een groepje vermoeide spelers op stelt waar iedereen weet dat dit niet kan.

Je laatste zin is voor mij complete bullshit.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker geen kleine groep kerel. Dat is gewoon verdeeld. En de positieven zijn gematigd positief over hem. Slechts een klein groepje is heel erg blij met hem net zoals er maar een klein groepje is dat heel negatief over hem is.

Overigens verlies je nu het kampioenschap in Eindhoven door een koppige Bosz die een groepje vermoeide spelers op stelt waar iedereen weet dat dit niet kan.

Je laatste zin is voor mij complete bullshit.
Vraag me af of je met een B-team wel had gewonnen in Eindhoven hoor.
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik snap het ook gewoon niet. Compleet onnodig en je zet jezelf compleet voor lul vooral met de gedachte dat Ajax nog de EL finale speelt.
Kleine beetje symphatie ook gelijk weer weg.
Wat mij betreft gewoon weer jaartje of 50 prijsloos meschien leren ze het dan.
remco k
 remco k - zondag 14 mei 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vraag me af of je met een B-team wel had gewonnen in Eindhoven hoor.
Je had geen b elftal hoeven opstellen. Maar een aantal jongens waren ewoon op. Nerres en Kluivert hadden samen met Tete en Vd beek dat prima aangekund. Het niveau lag nu op een gemiddeld degradatieduel.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 18:32   quote  deeplink  
V Bronckhorst krijgt direct een standbeeld. Mooi voor hem natuurlijk, maar wel wat overdreven hoor haha
pth
 pth - zondag 14 mei 2017 - 18:37   quote  deeplink  
En de leegloop is al begonnen, hebben de schaal nog geen kwartier binnen en Elia weet al te melden nog een keer een stap te willen maken, Toornstra wil ook wel weg en dan komt er vast nog wel iemand voor Jorgensen, Kongolo ... staan ze meteen weer onder nul qua team.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:37 schreef pth het volgende:
En de leegloop is al begonnen, hebben de schaal nog geen kwartier binnen en Elia weet al te melden nog een keer een stap te willen maken, Toornstra wil ook wel weg en dan komt er vast nog wel iemand voor Jorgensen, Kongolo ... staan ze meteen weer onder nul qua team.
Dom van Toornstra als hij weggaat. Die man gaat nooit meer de CL halen ergens anders. Anderzijds was dit waarschijnlijk het beste seizoen wat hij gaat hebben in zijn loopbaan en nu kan hij de mooiste transfer maken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:32 schreef Jaccio het volgende:
V Bronckhorst krijgt direct een standbeeld. Mooi voor hem natuurlijk, maar wel wat overdreven hoor haha
Lol. dan kan Ajax Frank de Boer ook wel 4 standbeelden geven.
Krijgt Peter Bosz er ook één als hij de EL wint?
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vraag me af of je met een B-team wel had gewonnen in Eindhoven hoor.
Nee geen B team. Maar jongens die er echt doorheen zaten. Dus had Tête, Riedewald, Van de Beek, Neres en Kluivert laten spelen. Die zijn gewoon minstens basis waardig en Ajax verloor daar omdat ze helemaal kapot waren.
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:32 schreef Jaccio het volgende:
V Bronckhorst krijgt direct een standbeeld. Mooi voor hem natuurlijk, maar wel wat overdreven hoor haha
Wat ben je toch met hun bezig, laat ze lekker. Die waren als ze verloren hadden al gehuldigd voor het beste doelsaldo... Wij blijven gewoon bij onzelf
Loetje
 Loetje - zondag 14 mei 2017 - 19:24   quote  deeplink  
Ik zal vandaag, morgen of Dinsdag een Road to the Final topic aanmaken met tevens de wedstrijd. Zeker richting Eide, die er veel tijd in steekt. Niet dat er straks iemand het voor niets gedaan heeft.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 mei 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 18:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ben je toch met hun bezig, laat ze lekker. Die waren als ze verloren hadden al gehuldigd voor het beste doelsaldo... Wij blijven gewoon bij onzelf
Heb je waarschijnlijk gelijk in en heb er toch gewoon de pest in dat wij geeen kampioen zijn geworden. Laat me maar gewoon lekker even haten, is straks wel weer over.

Kijk uit naar je Road to the final topic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 14 mei 2017, 14:30); 1 - 3









0.0230159