BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lutsharel Geertruida///HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 27 februari 2022 - 13:09   quote  deeplink  
Vreselijk
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2022 - 13:10   quote  deeplink  
Afschuwelijk.
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2022 - 14:06   quote  deeplink  
Sukkel
ar
 ar - zondag 27 februari 2022 - 14:19   quote  deeplink  
Heel snel optyfen
Centraal vinden we wel weer iemand anders
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2022 - 08:58   quote  deeplink  
Ook ploeggenoot Lutsharel Geertruida ontvangt complimenten. "Dat is een heel zekere verdediger. Een sterke jongen, snel ook. Echt een allround voetballer en dat laat hij ook zien in duels als met AZ. Hij heeft heel veel overzicht, weet wat hij aan het doen is en grijpt in op de momenten dat het moet. Op een slippertje op het einde na, liet hij zien dat hij veel in zich heeft."

Wij snappen er echt allemaal geen hol van.
MMM
 MMM - maandag 28 februari 2022 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:
Ook ploeggenoot Lutsharel Geertruida ontvangt complimenten. "Dat is een heel zekere verdediger. Een sterke jongen, snel ook. Echt een allround voetballer en dat laat hij ook zien in duels als met AZ. Hij heeft heel veel overzicht, weet wat hij aan het doen is en grijpt in op de momenten dat het moet. Op een slippertje op het einde na, liet hij zien dat hij veel in zich heeft."

Wij snappen er echt allemaal geen hol van.
Wie zei dit?
VVout
 VVout - maandag 28 februari 2022 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:
´´´

Wij snappen er echt allemaal geen hol van.
Ik wel, heeft weinig zin om de stoel onder zijn reet weg te trekken. Is niet op alle vlakken top maar had ook zijn gevaarlijke momenten gisteren die helaas niet in een doelpunt werden omgezet.

Of ik de opstelling zo ook was begonnen, zeker niet. Ik had daar liever Walemark en Pedersen in gezien, maar dat terzijde. Ook is de wedstrijd verkloot door Higler, we begonnen best aardig en de 2e helft had je gelijk moeten maken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2022 - 09:21   quote  deeplink  
Kist volgens mij
VVout
 VVout - maandag 28 februari 2022 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:
Kist volgens mij
Klopt, apart dat juist hij zo mild is over Feyenoord met de Telegraf.
MMM
 MMM - maandag 28 februari 2022 - 09:28   quote  deeplink  
De Telegraaf is meer een Feyenoord krant dan het AD, de laatste jaren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2022 - 10:16   quote  deeplink  
Krijgt in t AD ook gewoon een 5.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 februari 2022 - 13:27   quote  deeplink  
Te koop
Leuv
 Leuv - maandag 28 februari 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 13:27 schreef piet de paler het volgende:
Te koop
TEAB
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 04 maart 2022 - 14:22   quote  deeplink  
Morgen weer basis zou waanzin zijn.
MMM
 MMM - zaterdag 05 maart 2022 - 08:30   quote  deeplink  
Vrees van wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2022 door MMM --
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 08:41   quote  deeplink  
Verder kiest trainer Arne Slot vermoedelijk weer voor Lutsharel Geertruida. De verdediger krijgt de voorkeur boven Marcus Holmgren Pedersen. De trainer verklaarde eerder al dat hij voor Geertruida kiest omdat hij beter is wanneer je tegen een tegenstander speelt waarin je veel met opbouwen van achteruit.

Nou schiet mij maar af. Opbouw van achteruit ? Volgens mij doet werkelijk iedereen dit en is dit niet tegenstander afhankelijk. Het is of van achter opbouwen of de lange bal spelen. Ik begin toch steeds meer te twijfelen aan die Slot als dit werkelijk zijn uitleg is. Ik mag toch hopen dat hij verkeerd geciteerd is.
VVout
 VVout - zaterdag 05 maart 2022 - 09:51   quote  deeplink  
Gezeik met van achter opbouwen. Duurt allemaal veel te lang en ze moeten al helemaal niet achterin komen.

Hoog druk zetten was toch het devies, we spelen tegen Groningen, wat wil je nou. Snelheid met goede acties langs de lijn en strak inspelen, nou dan kan je toch echt Pedersen er beter neer zetten lijkt me.

Als hij niet fit zou zijn begrijp ik het, iedere andere reden vind ik van wat we gezien hebben van hem onbegrijpelijk.
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 12:12   quote  deeplink  
Precies.

Eerste penalty van AZ heeft iedereen het ook over de overtreding terwijl Geertruida gewoon buitenspel opheft waar Trauner op probeert te spelen.
Geertruida zat gewoon weer ongeconcentreerd op tien meter van zijn man loze ruimte te dekken en heft het buitenspel daarmee op.

Hij blundert wekelijks met verkeerd positioneren, buitenspel opheffen etc....
pat
 pat - zaterdag 05 maart 2022 - 12:18   quote  deeplink  
Volgens slot niet leuv, wat is er wel goed aan luths leuv?
Je bent de laatste tijd wat negatief zeg maar.

Duidelijk vind ik slots uitleg,
Pedersen veel gespeeld en minder verdedigend dan luths…
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 12:18 schreef pat het volgende:
Volgens slot niet leuv, wat is er wel goed aan luths leuv?
Je bent de laatste tijd wat negatief zeg maar.

Duidelijk vind ik slots uitleg,
Pedersen veel gespeeld en minder verdedigend dan luths…
Kijk dan zelf maar hoe hij het buitenspel opheft. Daardoor wordt het gewoon 1-0 en loop je weer achter de feiten aan. Ik zie hem wekelijks ongecontreerd spelen en inderdaad ben daardoor absoluut geen fan van hem. Sinds hij speelt hebben we gewoon veel punten verloren en is het spel beduidend en aantoonbaar minder geworden.

Verwacht jij dan dat Slot zijn ongelijk ooit zal toegeven ? Ik ben best fan van Slot daar ben ik heel eerlijk in maar ik vind wel dat hij met Pedersen en Geertruida blundert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2022 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2022 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 12:25 schreef Leuv het volgende:

[..]

Kijk dan zelf maar hoe hij het buitenspel opheft. Daardoor wordt het gewoon 1-0 en loop je weer achter de feiten aan. Ik zie hem wekelijks ongecontreerd spelen en inderdaad ben daardoor absoluut geen fan van hem. Sinds hij speelt hebben we gewoon veel punten verloren en is het spel beduidend en aantoonbaar minder geworden.

Verwacht jij dan dat Slot zijn ongelijk ooit zal toegeven ? Ik ben best fan van Slot daar ben ik heel eerlijk in maar ik vind wel dat hij met Pedersen en Geertruida blundert.
Sinds Geertruida speelt veel punten verloren? Dat is feitelijke onzin.
Ook al zie ik liever Pedersen.
pat
 pat - zaterdag 05 maart 2022 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 12:25 schreef Leuv het volgende:

[..]

Kijk dan zelf maar hoe hij het buitenspel opheft. Daardoor wordt het gewoon 1-0 en loop je weer achter de feiten aan. Ik zie hem wekelijks ongecontreerd spelen en inderdaad ben daardoor absoluut geen fan van hem. Sinds hij speelt hebben we gewoon veel punten verloren en is het spel beduidend en aantoonbaar minder geworden.

Verwacht jij dan dat Slot zijn ongelijk ooit zal toegeven ? Ik ben best fan van Slot daar ben ik heel eerlijk in maar ik vind wel dat hij met Pedersen en Geertruida blundert.
of ik verwacht dat slot? kom op joh hij is de baas dus ja al hij ongelijk heeft zal hij dat toegeven echter is dat ongelijk er helemaal niet.

daarnaast ben ik het volledig oneens met je redenen waarom luths slecht is, ik heb dat ook heel vaak met malacia maar goed als je teruggaat naar de uitleg van slot dan vind ik me daar volledig in. Dat hij een dekkingsfout maakt is trainbaar en dat kan omdat hij zo jong is.

kort wat ik hoorde van slot is geert beter verdedigend en minder vooruit gedacht en pedersen andersom waar ook nog bijkomt dat hij anderhalf seizoen achterelkaar heeft gespeeld. ik vind die uitleg hardstikke logisch, geen speld tussen te krijgen.

daarnaast vind ik de samenwerking met pedersen en ali bagger omdat ali bagger speelt. hier zeg ik niet dat ali bagger is maar als je goed luisterde naar slot dan is slot dus bezig met deze speler, een van de weinigen die WEL creatief kan zijn, creatief en in vorm te krijgen. als je dan pedersen laat overlappen dan valt ali steeds verder terug en zal hij niet los komen. ik vind dat belangerijker als het functioneren van een back.

maar ondanks mijn mening vind slot dat ook, als ali in vorm is hebben we dus de zijnaknten speelbaar en we weten ook dat slot zei dat ali langer tijd nodig heeft en die krijgt hij.

mijn punt is dat je negative reactie niet in lijn is met het gevoerde beleid en dus is die niet echt belangerijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2022 door pat --
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 12:47 schreef pat het volgende:

[..]

of ik verwacht dat slot? kom op joh hij is de baas dus ja al hij ongelijk heeft zal hij dat toegeven echter is dat ongelijk er helemaal niet.

daarnaast ben ik het volledig oneens met je redenen waarom luths slecht is, ik heb dat ook heel vaak met malacia maar goed als je teruggaat naar de uitleg van slot dan vind ik me daar volledig in. Dat hij een dekkingsfout maakt is trainbaar en dat kan omdat hij zo jong is.

kort wat ik hoorde van slot is geert beter verdedigend en minder vooruit gedacht en pedersen andersom waar ook nog bijkomt dat hij anderhalf seizoen achterelkaar heeft gespeeld. ik vind die uitleg hardstikke logisch, geen speld tussen te krijgen.

daarnaast vind ik de samenwerking met pedersen en ali bagger omdat ali bagger speelt. hier zeg ik niet dat ali bagger is maar als je goed luisterde naar slot dan is slot dus bezig met deze speler, een van de weinigen die WEL creatief kan zijn, creatief en in vorm te krijgen. als je dan pedersen laat overlappen dan valt ali steeds verder terug en zal hij niet los komen. ik vind dat belangerijker als het functioneren van een back.

maar ondanks mijn mening vind slot dat ook, als ali in vorm is hebben we dus de zijnaknten speelbaar en we weten ook dat slot zei dat ali langer tijd nodig heeft en die krijgt hij.

mijn punt is dat je negative reactie niet in lijn is met het gevoerde beleid en dus is die niet echt belangerijk.
Ali gaat nooit in vorm komen met Geert achter zich. Tevens zullen Sini en Til nog minder worden omdat het veld op rechts niet breed staat. Dit zijn nou eenmaal spelers die ruimte nodig hebben. Dan moet je deze ruimte er ook voor creëren. Het gevoerde beleid heb je het over ? Wat heeft dit nou te maken met het opstellen van Geert en het rechtsbuiten zetten van bv Toornstra ?
Dit heeft niets met beleid te maken. Dit is gewoon uit angst gedreven. Je haalt er van alles bij wat volkomen irrelevant is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2022 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2022 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 17:20 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ali gaat nooit in vorm komen met Geert achter zich. Tevens zullen Sini en Til nog minder worden omdat het veld op rechts niet breed staat. Dit zijn nou eenmaal spelers die ruimte nodig hebben. Dan moet je deze ruimte er ook voor creëren. Het gevoerde beleid heb je het over ? Wat heeft dit nou te maken met het opstellen van Geert en het rechtsbuiten zetten van bv Toornstra ?
Dit heeft niets met beleid te maken. Dit is gewoon uit angst gedreven. Je haalt er van alles bij wat volkomen irrelevant is.
Beetje mal, niet in vorm kunnen komen door een andere speler. Bovendien suggereer je dat Slot niet praat met zijn spelers. Geven ze echt wel aan met wie ze prettiger functioneren. En Slot heeft bewezen dat hij goed weet welke spelers in zijn spelconcept passen.
Over Ali is hij niet tevreden.
Ali was mét Pedersen achter zich ook niet in vorm.
pat
 pat - zaterdag 05 maart 2022 - 19:02   quote  deeplink  
Ook das waar henkie
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2022 - 19:20   quote  deeplink  
Wålemark viel aldoor prima in. Wie er ook achter m stond
VVout
 VVout - zaterdag 05 maart 2022 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:
Wålemark viel aldoor prima in. Wie er ook achter m stond
Als je dat kan verdien je het ook te starten, laat Ali eerst ook maar eens zien dat ie goed kan invallen.
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 17:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beetje mal, niet in vorm kunnen komen door een andere speler. Bovendien suggereer je dat Slot niet praat met zijn spelers. Geven ze echt wel aan met wie ze prettiger functioneren. En Slot heeft bewezen dat hij goed weet welke spelers in zijn spelconcept passen.
Over Ali is hij niet tevreden.
Ali was mét Pedersen achter zich ook niet in vorm.
Waar suggereer ik dat Slot niet met zijn spelers praat ? Je leest woorden die niet geschreven zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 maart 2022 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 21:45 schreef Leuv het volgende:

[..]

Waar suggereer ik dat Slot niet met zijn spelers praat ? Je leest woorden die niet geschreven zijn.
Ali gaat niet in vorm komen door Geetruida? Jouw woorden.
Als dat al zou zijn dan zou Slot, of spelers in kwestie zelf, dat niet aangeven?
Schei toch uit.
Ali zit zichzelf in de weg en brengt veel te weinig. Dat ligt niet aan Geertruida.
Wat een ongelooflijke onzin.
Leuv
 Leuv - maandag 07 maart 2022 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2022 - 01:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ali gaat niet in vorm komen door Geetruida? Jouw woorden.
Als dat al zou zijn dan zou Slot, of spelers in kwestie zelf, dat niet aangeven?
Schei toch uit.
Ali zit zichzelf in de weg en brengt veel te weinig. Dat ligt niet aan Geertruida.
Wat een ongelooflijke onzin.
Okay... Maar nogmaals:
Waar suggereer ik dat Slot niet met zijn spelers praat ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 maart 2022 - 08:52   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=dLKqRY9WQpY&ab_channel=ESPNNL
Bij doelpunt 1, doet ie niks, maar goed dat rekenen we m niet aan.
Bij de corner op 1:41 is het zijn man die achter zijn rug wegloopt en inschiet. Wat in dit geval ons geluk was, want die liep de ander in de weg.
Bij de 2-1 is hij 1 te traag met uitlopen en 2 gaat ie t duel aan als een bejaarde met zijn rug lafjes in plaats van er vol in te springen.

En zo waren er echt veel meer momenten.
Had ook waarde he, met de goal en goede dribbels/voorzetten, maar dit gaat er vrees ik nooit uit.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 11 maart 2022 - 09:03   quote  deeplink  
Wel vind ik hem centraal beter voetballen dan als back.
van geil
 van geil - vrijdag 11 maart 2022 - 09:12   quote  deeplink  
Geert zorgt steeds voor overtal op het middenveld.
Dat doet hij heel goed.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 maart 2022 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2022 - 09:12 schreef van geil het volgende:
Geert zorgt steeds voor overtal op het middenveld.
Dat doet hij heel goed.
Maar dat is aan de bal.
Verdedigend zitten zijn makken.
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 11 maart 2022 - 09:26   quote  deeplink  
behoudens het doelpunt was het verdedigend bedroevend. en weer regelmatig wandelen of inzet als een bejaarde, deze jongen gaat je nog veel punten kosten en is van het zelfde kaliber als hendrix.
Leuv
 Leuv - vrijdag 11 maart 2022 - 10:38   quote  deeplink  
En weer staat die Geertruida te slapen bij het tegendoelpunt.
Weer heft hij het buitenspel op. Volgens mij is regel 1 wat je leert in de F-jes niet voor het doel langs uit verdedigen en regel 2 is om als back voor de laatste man te blijven zodat er op buitenspel gespeeld kan worden.

Wie gaat hem deze regel eens uitleggen want hij maakt ieder week dezelfde fout.
Nu maken we gelukig zelf ook een aantal doelpunten maar het kan ook net als tegen AZ tegenzitten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 maart 2022 - 18:49   quote  deeplink  

https://youtu.be/sQvsSiILdEU
Bowie
 Bowie - zaterdag 19 maart 2022 - 19:48   quote  deeplink  
Mooie post RenatoBos.

Hij en Malacia zijn toch een beetje de Troost en Wijnstekers van vroeger, eigen jeugd op de flanken achterin.

Ik vind dat Geertruida zich fantastisch ontwikkeld, eigenlijk vind ik hem verder dan Malacia.

En zijn echte kracht ligt centraal, de beste Geertruida gaan we zien als hij volgend seizoen de plek van Senesi gaat innemen. Geertruida en Trauner, dat gaat een centrum worden a la Isreal/Laseroms.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 maart 2022 - 20:02   quote  deeplink  
Kunnen we ze ook bijnamen gaan geven.
Suggesties iemand?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 maart 2022 - 20:26   quote  deeplink  
Ijzeren Gernot.
Lutsharel de tank.
van geil
 van geil - zaterdag 19 maart 2022 - 20:38   quote  deeplink  
Kleine smurf
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 maart 2022 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2022 - 20:38 schreef van geil het volgende:
Kleine smurf
http://forum.headliner.nl/topic-31002/
van geil
 van geil - zaterdag 19 maart 2022 - 21:42   quote  deeplink  
:)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 april 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Prima pot
MMM
 MMM - vrijdag 15 april 2022 - 07:55   quote  deeplink  
Was goed. Een verademing na die paar potjes Pedersen.

En ik had niet verwacht dat te zeggen maar Pedersen is echt even uit vorm.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 april 2022 - 08:37   quote  deeplink  
De rust van Geert was een verademing.
Kwam weinig in de problemen. Aan de bal redelijk, geen gekke dingen gedaan.
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 15 april 2022 - 09:25   quote  deeplink  
Speelde OK, toch één verkeerde breedtepass voor rust.
Loopt dat fout af, dan was-ie afgebrand.

Volgend jaar centraal achterin met Trauner, ' het Ijzeren Gordijn'
VVout
 VVout - vrijdag 15 april 2022 - 13:10   quote  deeplink  
Idd. een prima pot van Geert, kreeg het wel ff benauwd toen ik daarna Pedersen zag spelen. Werd gewoon veel te makkelijk voorbij gelopen, wat je zomaar in de problemen had kunnen brengen tegen het einde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 april 2022 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 13:10 schreef VVout het volgende:
Idd. een prima pot van Geert, kreeg het wel ff benauwd toen ik daarna Pedersen zag spelen. Werd gewoon veel te makkelijk voorbij gelopen, wat je zomaar in de problemen had kunnen brengen tegen het einde.
Toch gek, een paar maanden terug zat ik precies andersom te kijken. Hield je je hart vast bij de capriolen van Geert en was Pedersen juist heel zeker verdedigend en rustiger aan de bal.

Maar goed, eerlijk is eerlijk, Geert is momenteel de betere optie. En dat heeft met beide spelers te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2022 door T-FeYeN00rD --
VVout
 VVout - vrijdag 15 april 2022 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 15:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Toch gek, een paar maanden terug zat ik precies andersom te kijken. Hield je je hart vast bij de capriolen van Geert en was Pedersen juist heel zeker verdedigend en rustiger aan de bal.

Maar goed, eerlijk is eerlijk, Geert is momenteel de betere optie. En dat heeft met beide spelers te maken.
Apart is dat ja, was eerst echt wel een voorstander van Pedersen. Maar goed Geert was ook niet fit en nu zie je toch echt wel dat ie meer brengt dan Pedersen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lutsharel Geertruida///HELD-topic









0.0125651