BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rosenborg BK (donderdag 17 augustus 2017, 21:00); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - donderdag 17 augustus 2017 - 10:34   quote  deeplink  
Mijn opstelling van armoede zou zijn:

................Onana................

.........Veltman....de Ligt..........

Zeefuik.....................Viergever

................Donny................

.....Frenky............Ziyech........

Neres........................Kluivert

...............Dolberg...............

Bij rust nog steeds de nul, dan Klaas Jan erbij zetten.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kzie in frenkie en ook in vd beek geen echte 6 eerlijk gezegt.. teminste verdedigend gewoon niet goed genoeg.. als ik zie hoe vdbeek terug sjokt bij de 2de goal dat mag ook nooit gebeuren
Klopt, die zijn dat ook niet.
Maar Schone is gewoon niet goed genoeg voor die positie op dit niveau. Vind ik.
Het lijkt soms alsof je met een man minder speelt.

Dan kun je net zo goed Frenkie erin zetten en wat aanvallender gaan spelen. Werkte in de uitwedstrijd tegen Nice bijvoorbeeld prima. vd Beek kan die gaten prima dichtlopen.
AkaS
 AkaS - donderdag 17 augustus 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:01 schreef Onze Ajax het volgende:
Toch heb ik het vermoeden dat Sanchez op het allerlaatst wel wordt opgesteld.
Ajax kan het zich niet permitteren om thuis met een nederlaag het veld af te gaan.
Want dan gaan de poppen flink dansen. Zowel bij de fans, als binnen het bestuur van Ajax.
Als hij wordt opgesteld krijgt hij een enorm applaus en speelt hij de pannen van het dak!

Maar Ajax wil hem verkopen en dan is het niet handig wanneer hij zou spelen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:34 schreef AkaS het volgende:
Mijn opstelling van armoede zou zijn:

................Onana................

.........Veltman....de Ligt..........

Zeefuik.....................Viergever

................Donny................

.....Frenky............Ziyech........

Neres........................Kluivert

...............Dolberg...............

Bij rust nog steeds de nul, dan Klaas Jan erbij zetten.
Zou Veltman en de Ligt omdraaien, maar verder prima opstelling met het materiaal dat we voorhanden hebben.

Wanneer er eentje geblesseerd raakt of geschorst zitten we met een dik probleem haha. Wel een armoedige selectie hoorey eigenlijk.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:37 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als hij wordt opgesteld krijgt hij een enorm applaus en speelt hij de pannen van het dak!

Maar Ajax wil hem verkopen en dan is het niet handig wanneer hij zou spelen.
Ik hoop dat hij een groot applaus krijgt en men hem toezingt. Ook als hij niet speelt.
Ben alleen bang dat ze hem gaan uitfluiten.
p111
 p111 - donderdag 17 augustus 2017 - 10:54   quote  deeplink  
Nou we gaan het zien vanavond,hopelijk dat we die Noren kunnen inmaken,dan hebben we voorlopig even rust.
p111
 p111 - donderdag 17 augustus 2017 - 10:55   quote  deeplink  
Hoop alleen dat Sanchez en de Jong opgesteld worden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Klopt, die zijn dat ook niet.
Maar Schone is gewoon niet goed genoeg voor die positie op dit niveau. Vind ik.
Het lijkt soms alsof je met een man minder speelt.

Dan kun je net zo goed Frenkie erin zetten en wat aanvallender gaan spelen. Werkte in de uitwedstrijd tegen Nice bijvoorbeeld prima. vd Beek kan die gaten prima dichtlopen.
die kwam erin toen nice al op was.. en man minder.. tjah als je aanval al geen fuck doet en amper helpt zoals younnes en dolberg dan kom je in het midden in de problemen.. denk eerder dat daar wat aangedaan moet worden... dolberg ff laten voelen dat hunter eris dus hunter erin en links kluivert rechts neres en dan kijken hoe het dan gaat
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die kwam erin toen nice al op was.. en man minder.. tjah als je aanval al geen fuck doet en amper helpt zoals younnes en dolberg dan kom je in het midden in de problemen.. denk eerder dat daar wat aangedaan moet worden... dolberg ff laten voelen dat hunter eris dus hunter erin en links kluivert rechts neres en dan kijken hoe het dan gaat
Dat ben ik dan wel weer met je eens, dat het probleem voorin al begint.
AkaS
 AkaS - donderdag 17 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:55 schreef p111 het volgende:
Hoop alleen dat Sanchez en de Jong opgesteld worden.
Tja... ben bang dat Sanchez einde oefening is.
Maar ook dat Schöne gaat spelen :-(
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 09:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nog gekker dijks ipv sanchez.. neres voor kluivert ipv younnes.. en sanchez zal zo nog wel minder gemotiveerd raken.. 1 ding weet ik wel, als we geen europees halen is het 1 grote flop met een team dat vorig jaar nog de finale speelde en dat kan je de staf zeker wel aanrekenen
Meneer is het gebeuren in de voorbereiding al weer vergeten.

Iedereen hier riep daarom helemaal niks van dit seizoen te verwachten. En drie wedstrijden verder hoor je niemand er meer over. Zijn we over naar de orde van de dag en zijn we weet druk met schuldigen aanwijzen.

Tering wat hebben wij bij Ajax een kutpubliek zeg.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Meneer is het gebeuren in de voorbereiding al weer vergeten.

Iedereen hier riep daarom helemaal niks van dit seizoen te verwachten. En drie wedstrijden verder hoor je niemand er meer over. Zijn we over naar de orde van de dag en zijn we weet druk met schuldigen aanwijzen.

Tering wat hebben wij bij Ajax een kutpubliek zeg.
Ben ik ook schuldig aan moet ik bekennen.
Maar wat er in de voorbereiding is gebeurd betekent niet dat er aan dezelfde fouten vastgehouden moet worden.
Youness en Schone bijvoorbeeld..
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Meneer is het gebeuren in de voorbereiding al weer vergeten.

Iedereen hier riep daarom helemaal niks van dit seizoen te verwachten. En drie wedstrijden verder hoor je niemand er meer over. Zijn we over naar de orde van de dag en zijn we weet druk met schuldigen aanwijzen.

Tering wat hebben wij bij Ajax een kutpubliek zeg.
ok helder jij wil de opstelling en rare keuzes verwijten en blijven verwijten aan dat gebeuren ? heel erg ja ! had geen zin in dit seizoen.. maar als de spelers en iedereen ons voorhouden dat dit niet de reden is, waarom moeten wij dan wel blijven treuren ? je moet door hoe dan ook.. dat gebeurt ook als je vader of moeder of wie ook wat krijgt.. nogmaals een team genoot overlijd in de slaap op jonge leeftijd bij de dames.. heb je hun zien vechten voor wat ze waard waren en winnen het EK ? je kan en mag dit niet BLIJVEn gebruiken !!
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 13:18   quote  deeplink  
Met name voorin zou Keizer eens wat anders kunnen proberen.Als het daar wat balvaster word en we benutten de kansen wat meer dan komen we al een heel eind.
6-3 behoord dan zeker tot de mogelijkheden...
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok helder jij wil de opstelling en rare keuzes verwijten en blijven verwijten aan dat gebeuren ? heel erg ja ! had geen zin in dit seizoen.. maar als de spelers en iedereen ons voorhouden dat dit niet de reden is, waarom moeten wij dan wel blijven treuren ? je moet door hoe dan ook.. dat gebeurt ook als je vader of moeder of wie ook wat krijgt.. nogmaals een team genoot overlijd in de slaap op jonge leeftijd bij de dames.. heb je hun zien vechten voor wat ze waard waren en winnen het EK ? je kan en mag dit niet BLIJVEn gebruiken !!
Dat heeft toch niets van doen met de spelerskeuze van Keizer?
Als we niets presteren omdat het mentaal niet gaat door het gebeuren omtrent Nouri dan zij het zo.
Maar als de technische staf blijft volharden in het opstellen van spelers die het op dit moment even niet hebben dan is er gezeik.
Maar dat hoort er bij,vooral als een goede rechtsbuiten en topspits zich zitten te verbijten op de bank.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:24 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets van doen met de spelerskeuze van Keizer?
Als we niets presteren omdat het mentaal niet gaat door het gebeuren omtrent Nouri dan zij het zo.
Maar als de technische staf blijft volharden in het opstellen van spelers die het op dit moment even niet hebben dan is er gezeik.
Maar dat hoort er bij,vooral als een goede rechtsbuiten en topspits zich zitten te verbijten op de bank.
dat is wat ik zei.. falende keuzes en tactiek heeft NIKS met het gebeuren temaken maar met inzicht..
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
Ik heb voor het seizoen begon al gezegd thuis dat je er op kunt wachten dat in het begin van het seizoen de roep om Huntelaar steeds groter zal worden omdat Dolberg het op de een of andere manier niet gaat brengen momenteel.
Die moet ff de luwte in,meevaren op een goed draaiend team dronken van automatismen.
En hem niet zo laten ploeteren.
Daar is hij de speler niet naar,Huntelaar wel.
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Hoe dan ook,de huidige opstelling heeft weinig tot geen resultaten gegeven.
Dat kan het technisch hart niet ontkennen.
Ik verwacht vanavond wel 2 of 3 mutaties eigenlijk.
Ik ga rustig zitten op mn stoeltje en dan bezie ik het wel.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:26 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ben ik ook schuldig aan moet ik bekennen.
Maar wat er in de voorbereiding is gebeurd betekent niet dat er aan dezelfde fouten vastgehouden moet worden.
Youness en Schone bijvoorbeeld..
Dat stoort mij ook enorm kerel echt waar. Schone wordt al vaak gewisseld. Maar Youness gewoon nooit. En die is bij blagen de minste van het elftal.

Die jongen hoeft van mij helemaal niet weg. Maar wel even banken en laten zien dat er ook voor hem concurrentie is. Wat heeft Cerny minder dan Youness?
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok helder jij wil de opstelling en rare keuzes verwijten en blijven verwijten aan dat gebeuren ? heel erg ja ! had geen zin in dit seizoen.. maar als de spelers en iedereen ons voorhouden dat dit niet de reden is, waarom moeten wij dan wel blijven treuren ? je moet door hoe dan ook.. dat gebeurt ook als je vader of moeder of wie ook wat krijgt.. nogmaals een team genoot overlijd in de slaap op jonge leeftijd bij de dames.. heb je hun zien vechten voor wat ze waard waren en winnen het EK ? je kan en mag dit niet BLIJVEn gebruiken !!
Overal wordt anders omgegaan met dit soort zaken. Als je dat al niet snapt ben je echt een verschrikkelijke niksnut. Maat je snapt het prima. Alleen gebruik je de matige resultaten om je vete tegen de trainer in stand te houden.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:30 schreef bahbah het volgende:
Ik heb voor het seizoen begon al gezegd thuis dat je er op kunt wachten dat in het begin van het seizoen de roep om Huntelaar steeds groter zal worden omdat Dolberg het op de een of andere manier niet gaat brengen momenteel.
Die moet ff de luwte in,meevaren op een goed draaiend team dronken van automatismen.
En hem niet zo laten ploeteren.
Daar is hij de speler niet naar,Huntelaar wel.
Op zich eens hoor. Maar deze Huntelaar is niet de Huntelaar van een aantal jaren geleden hè.
p111
 p111 - donderdag 17 augustus 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Op dit moment vind ik Keizer ook geen ballen hebben.Weinig verassing in zijn opstelling en wissels.
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Op zich eens hoor. Maar deze Huntelaar is niet de Huntelaar van een aantal jaren geleden hè.
Oogde wel messcherp op de training.
Ik zou het zeker proberen. Als Dolberg het nu weer niet brengt gaan de kritieken toenemen.
En hij zal toch een keer zijn klasse moeten laten zien,vooral nu,nu we het het hardst nodig hebben.
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 14:55   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311156

De droeftoeter....Echt heel gauw wegwezen die onruststoker.
Werkweigeraar.
Als je niet met trots het Ajaxshirt kan dragen met die waardeloze mentaliteit dan heb je niets meer te zoeken hier....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door bahbah --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 14:55 schreef bahbah het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311156

De droeftoeter....Echt heel gauw wegwezen die onruststoker.
Werkweigeraar.
Als je niet met trots het Ajaxshirt kan dragen met die waardeloze mentaliteit dan heb je niets meer te zoeken hier....
Laten we even de officiele verklaring van Ajax afwachten.
Voor hetzelfde geld hebben zij zelf besloten hem thuis te laten, is er al een akkoord bereikt met een andere club of is hij geblesseerd..

Beetje jammer om die jongen nu zo af te vallen zonder dat we weten wat er aan de hand is.

Vind overigens dat Ajax hier snel op moet gaan reageren door een verklaring af te leggen aan de media. Deze jongen wordt nu door een heleboel supporters uitgekotst terwijl eigenlijk niemand weet wat er echt speelt.. Je spelers beschermen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 15:12   quote  deeplink  
real had een bod gedaan.. wellicht praten met real op aanraden van het th ?
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 15:13   quote  deeplink  
Ja,prima laten we dat vooral doen.
Leggen we alle feiten nog 1 keer op een rijtje vanaf het eerste begin.
Maar eerst wachten we op de officiele verklaring.
Tenminste ik zal dat doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door bahbah --
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Overal wordt anders omgegaan met dit soort zaken. Als je dat al niet snapt ben je echt een verschrikkelijke niksnut. Maat je snapt het prima. Alleen gebruik je de matige resultaten om je vete tegen de trainer in stand te houden.
haha je begrijpt me niet kerel ik wil 1 ding.. een goedlopend ajax. van welke trainer ook.. en je moet het met me eens zijn dat die man geen ballen toont of niet ? zijn interviews vind ik niet overtuigen, zijn wissels als helemaal niet.. het is een echt goeie people manager voor de jongens hoor begrijp me niet verkeerd en qua omgang super met de talenten.. wellicht perfect als assistent.. maar voor mijn gevoel nog Niet klaar voor het grote werk.. had hem echt graag een jaar gezien naast bosz, om vervolgens de stap temaken.. of een andere trainer met iets meer ervaring.. we wachten af en hopen op het beste vanavond..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 15:13 schreef bahbah het volgende:
Ja,prima laten we dat vooral doen.
Leggen we alle feiten nog 1 keer op een rijtje vanaf het eerste begin.
Maar eerst wachten we op de officiele verklaring.
Tenminste ik zal dat doen.
Mooi.
Hoeven we ons even niet op te winden en kunnen we lekker focussen op de wedstrijd van vanavond. Die is belangrijker dan de hele Sanchez soap.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 15:20   quote  deeplink  
Laat Sanchez lekker oprotten. Iedere keer wat. Je speelt graag in ons shirt of niet. Ik hoef hem niet meer. Invloed van zaakwaarnemers wordt wel met de minuut groter trouwens.

Hopelijk komt Overmars wel gauw met de versterkingen, gewoon om duidelijkheid te creëren want de tijd dringt.

En na het opritten van die gast weer gauw over op de orde van de dag.
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 15:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Mooi.
Hoeven we ons even niet op te winden en kunnen we lekker focussen op de wedstrijd van vanavond. Die is belangrijker dan de hele Sanchez soap.
Ik ben er bij.Wel volle arena dus kom op AJAX!!!!!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 17:35   quote  deeplink  
Als je jezelf niet voor de volle 100% kan inzetten om ons mooie shirt te dragen dan ben je hem ook niet waard. Wat raak ik teleurgesteld in Sanchez!
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 17:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als je jezelf niet voor de volle 100% kan inzetten om ons mooie shirt te dragen dan ben je hem ook niet waard. Wat raak ik teleurgesteld in Sanchez!
Lees even het stukje wat nummer10 net heeft gepost over de voorzitter van Tottenham.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 17:54   quote  deeplink  
Levy is sowieso een eikel van jewelste en een geraffineerde teringhond
Neemt niet weg dat je als speler altijd een rol hebt en die is ook heel ver beneden pijl
AkaS
 AkaS - donderdag 17 augustus 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees even het stukje wat nummer10 net heeft gepost over de voorzitter van Tottenham.
Grappig Remco :-)

Toen ik dit 2 dgn geleden meldde was jij er als de kippen bij
om te reageren met: jij gelooft ook alles wat in de pers verschijnt...

En nu ga jij anderen hier naar toe verwijzen....

LOL
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 17:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Grappig Remco :-)

Toen ik dit 2 dgn geleden meldde was jij er als de kippen bij
om te reageren met: jij gelooft ook alles wat in de pers verschijnt...

En nu ga jij anderen hier naar toe verwijzen....

LOL
Dat van Levy is gewoon een feit kerel. Ik volg die club al jaren en zo is hij gewoon.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Tottenham is wel een van de weinige clubs samen Arsenal die het zoeken in jonge spelers die veel potentie hebben. Ik mag dat wel.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Lees nu net dat er in Barcelona wat gebeurd is. Verschrikkelijk zeg.
Heb meteen stukken minder zin in vanavond
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 18:35 schreef Jaccio het volgende:
Lees nu net dat er in Barcelona wat gebeurd is. Verschrikkelijk zeg.
Heb meteen stukken minder zin in vanavond
?
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
ik lees het.. niet zo best.. aan de andere kant wat maakt het anders dan de aanslagen in andere delen van de wereld die elke dag plaats vinden.. wereld is kapot.. en dat geld voor elk geloof en elk wereld deel.. nu ook nog trump die halve zool waardoor ww3 alleen een kwestie van tijd is..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 18:50 schreef nummer10 het volgende:
ik lees het.. niet zo best.. aan de andere kant wat maakt het anders dan de aanslagen in andere delen van de wereld die elke dag plaats vinden.. wereld is kapot.. en dat geld voor elk geloof en elk wereld deel.. nu ook nog trump die halve zool waardoor ww3 alleen een kwestie van tijd is..
Laat ik voorop stellen dat dit soort dingen altijd verschrikkelijk zijn, waar het ook gebeurt.
Maar het komt wel akelig dichtbij. Liep daar 3 weken geleden nog met mijn gezin.
Komt wel binnen hier. Maargoed, ben sowieso wel een gevoelig mannetje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 19:48   quote  deeplink  
snap je punt.. helaas is de wereld gewoon helemaal vertieft..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Wordt erg zwaar vanavond. Verwacht wederom niet veel van de aanval, Dolberg weer onzichtbaar Younes geen rendement en Neres tja...

Hoop wel op ruime winst, maar zal er wel niet inzitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door NatjosFC --
JOOD
 JOOD - donderdag 17 augustus 2017 - 19:51   quote  deeplink  
Schöne, Youness basis. Kluivert op de bank.

Ok, heel erg vroeg, maar bij deze een motie van wantrouwen in de trainer. Ongelofelijk dat hij niet zelf durft te kiezen. Ik mag hopen voor hem dat ze beiden een geweldige pot spelen, anders ben ik vanaf vandaag tegen Keizer.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Doe nou niet alsof Kluivert ook maar iets heeft laten in al die wedstrijden die hij al gespeeld heeft. Heeft net als Younes gewoon 0 rendement en als je op rechts een goed alternatief hebt lijkt het me logisch dat je Kluivert eruit haalt.

Persoonlijk zou ik Kluivert dan wel weer liever op links zien.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 19:50 schreef NatjosFC het volgende:
Wordt erg zwaar vanavond, verwacht geen winst in deze uitwedstrijd. Gelijkspel zou netjes zijn. Verwacht wederom niet veel van de aanval, Dolberg weer onzichtbaar Younes geen rendement en Neres tja...
We spelen thuis toch of ben ik nou gek?

Ook hier geen winst, 1-1
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 20:03   quote  deeplink  
oh wacht hahaha, ff verkeerd gekeken.
Je hebt gelijk. Dan verwacht ik ruime winst.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 20:00 schreef NatjosFC het volgende:
Doe nou niet alsof Kluivert ook maar iets heeft laten in al die wedstrijden die hij al gespeeld heeft. Heeft net als Younes gewoon 0 rendement en als je op rechts een goed alternatief hebt lijkt het me logisch dat je Kluivert eruit haalt.

Persoonlijk zou ik Kluivert dan wel weer liever op links zien.
Zit veel in en maakt leuke acties en komt zijn man voorbij. Andere kant zeker mee eens want rendement is ook kut. Maar dat ligt niet alleen aan hem
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Onana,
Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks
Schone, Van de Beek, Ziyech,
Neres, Dolberg en Younes

Benieuwd of Keizer nog risico's durft te nemen na al die ophef wanneer het niet lekker loopt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat jullie me een beetje op de hoogte kunnen houden. Zit in de auto onderweg terug vanuit Zuid-Frankrijk. Rij nu bijna Luxemburg in. De pot ga ik iig niet halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rosenborg BK (donderdag 17 augustus 2017, 21:00); 0 - 1









0.0088758