BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rosenborg BK (donderdag 17 augustus 2017, 21:00); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik vind het oprecht triest dat de meeste mensen hier op het forum de werkelijkheid zo moeilijk in kunnen schatten. Die triestheid zit in het feit dat ik zie dat de supporters door mensen als Overmars een schijnwerkelijkheid wordt opgehouden.

Er is geen oprechtheid naar de supporters toe. Alles is gericht op eigen belangen. Dat is helaas de wereld waarin wij leven. En dan bij de verkoop van spelers laten zien hoe geweldig Ajax het gedaan heeft.

En de meeste supporters geloven het oprecht. Maar de werkelijkheid is een andere wereld dan die wij kunnen zien. En die wereld is niet een wereld die hoort bij Ajax en haar supporters.

Ik roep het hier al jaren, maar de mensen vertrouwen mensen als Overmars blind. Dan denk ik; waar is dat vertrouwen op gebaseerd?

Mensen moeten leren verder te kijken, wil je bepaalde dingen op de juiste manier kunnen inschatten. Wanneer je nog niet begrijpt dat de manier waarop Ajax wordt geleid niet gaat werken, dan is feitelijk nog erger dan ik dacht.
Overmars houd helemaal niemand iets voor. Mocht je dat anders gezien hebben. Dan graag even een link met een interview waar hij allemaal leugens verteld.

5 jaar overmars. 180 miljoen transferwinst. Hoe je het ook went of keert. Dat kan je niet slecht noemen.
p111
 p111 - vrijdag 18 augustus 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:50 schreef AkaS het volgende:
Goed nieuws....

Lasse Schöne is moe van verliezen en gelijkspelen...
Mooi moment om hem te wisselen, niet?
hIJ WAS AL MOE VOOR HIJ AAN DE WEDSTRIJD BEGON.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars houd helemaal niemand iets voor. Mocht je dat anders gezien hebben. Dan graag even een link met een interview waar hij allemaal leugens verteld.

5 jaar overmars. 180 miljoen transferwinst. Hoe je het ook went of keert. Dat kan je niet slecht noemen.
Denk jij soms dat Overmars alleen betaald word om Ajax de rijkste club van de wereld te maken?

Of zou hij ook betaald worden om de selectie op peil te houden?

Want dat stukje is toch echt heel slecht te noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door bahbah --
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:06 schreef bahbah het volgende:

[..]

Denk jij soms dat Overmars alleen betaald word om Ajax de rijkste club van de wereld te maken?

Of zou hij ook betaald worden om de selectie op peil te houden?

Want dat stukje is toch echt heel slecht te noemen.
Ik vind dat de selectie nu niet goed is en dat men gewoon niet goed geanticipeerd heeft. De exacte redenen daarvan zullen wij nooit weten en ik hoop van harte dat er nog wat bij gaat komen.

Maar het financiële deel van de club is niet een onbelangrijk deel. En daar blijkt hij gewoon in uit te blinken. Geen andere in zijn functie in Nederland is ooit maar in de buurt gekomen van dit soort winsten. Alleen maar stellen dat hij een mongool is en de club na de klote helpt slaat gewoon nergens op.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Dat wil ook niet zeggen,maar kijk nou eens verder dan de transferinkomsten?
Wat verdien je als je CL speelt?
Wat worden je spelers waard?
En nu dan?
Overmars is er niet alleen om geld te verdienen.
Dus hij heeft gefaald in het op peil houden en zelfs versterken van de selectie.
Het is zelfs verzwakt.
Kijk eens naar het verhaal Dijks?
Tete Riedewald?
Je laat die 2 toch niet gaan voordat je vervangers hebt?
En er dus vervolgens achter komen dat je dan toch maar Dijks terug haalt terwijl hij nu net zo goed in Engeland had kunnen voetballen?
En dan dadelijk met heel misschien versterkingen komen terwijl je al nergens meer voor meeteld?
In dat stuk faalt Overmars,dat valt niet te ontkennen.En de redenen daarvoor moeten de kopstukken maar bedenken daar ben ik niet voor.
Remco zeg nou zelf:Wat moeten we nou met al dat geld ?
Dat kapitaal moet op het veld staan.
Daar moet het gebeuren,daar ligt de basis voor alles wat en iedereen die van AJAX houd.

Peace.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hou nu eens je kop over Nouri !!!
Haal hem er niet steeds bij, schandalig
hoe hij zijn drama steeds bij alles betrokken wordt.

Laat hem en zijn familie met rust!!!
Wat een kut post man, ronduit zwak om dit te plaatsen.

Je zakt weer in waarde...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja dat is heel moeilijk met randdebielen als Remco!

Ik vind het schandalig dat hij het verdriet van zoiets dramatisch gebruikt in deze situatie!

Dat je het leuk vindt om dwars te liggen voor de discussie of dat je echt vindt dat de Ajax directie goed werk levert, maar je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben om niet te zien dat Ajax niet in staat is gebleken om een juiste inschatting te maken van waar de zwakke plekken zitten, terwijl bepaalde spelers wedstrijd na wedstrijd falen!

Het makkelijkste is hierbij om Veltman aan te halen...

Deze gozer is gewoon niet goed genoeg als rechtsback! Telkens als hij vervangen werd door Tete in de belangrijke wedstrijden ging Ajax erop vooruit en werden we sterker!

Hoe Overmars dan op tv een pleidooi houdt waarom het voor Ajax zo belangrijk is om spelers als Veltman bij de club te houden is een grote aanfluiting. Deze man, Overmars heeft blijkbaar totaal geen besef van realiteit.

Ik weet zeker dat wanneer de knip getrokken werd er een andere trainer voor de groep had gestaan. Er betere spelers bij hadden gekomen, er een ander team had gestaan dat wel van Nice had gewonnen en dat Sanchez dan niet zo een haast had om weg te komen.

Met pijn in mijn hart, want dat is niet zichtbaar als ik post, maar geloof me, met pijn in mijn hart zeg ik:

Overmars ROT OP!!! En als er geen versterkingen komen wordt het weer helemaal niets in Amsterdam, maar dat heb ik al veel eerder voorspelt!

Veltman, Schöne, Younes en Viergever zijn niet goed genoeg voor de basis.
Eeeeeennn...je gaat nog ff door met je gezever...man man, wat laat jij zien dat je hier alleen maar bent om tegen remco in te gaan, om je maatje te steunen toch?

Jammer, maar je doet het zelf.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars houd helemaal niemand iets voor. Mocht je dat anders gezien hebben. Dan graag even een link met een interview waar hij allemaal leugens verteld.

5 jaar overmars. 180 miljoen transferwinst. Hoe je het ook went of keert. Dat kan je niet slecht noemen.
En nog steeds begrijp je het feitelijk niet. Omdat je keer op keer met exact dezelfde manier van verdedigen komt. Het gaat uiteindelijk om het geheel. Je kunt een directeur niet alleen beoordelen op een onderdeel waar hij gewenste resultaten boekt.

Een directeur moet bij Ajax juist zorg dragen dat er spelers komen die nodig zijn en die dat gene kunnen brengen wat nodig is.

Er zijn teveel voorbeelden die laten zien dat spelers niet voldoende hebben gebracht.

Wat is momenteel het grootste probleem?

Dat is dat er momenteel te weinig kwaliteit en ervaring is. Wanneer je als directeur bij Ajax niet instaat bent omdat op het juiste moment te kunnen oplossen dan hoor je hier niet te zijn.

Ik ben ook al jaren verbaast dat mensen op het forum hier vinden dat Ajax het fantastisch doet. Ik vind het al jaren veel te weinig. En het ontbreken van prijzen tonen feitelijk aan dat het ook te weinig is.

Je moet als directeur voor Ajax in ieder facet wat van jou verlangt wordt, goed zijn. En dat is Overmars niet. En de feiten toten dat al jaren aan.

Doordat de controle die op hem wordt uitgeoefend niet voldoende is, kan hij door blijven gaan. Maar dat wordt uiteindelijk vanzelf een halt toe geroepen.

En dan zul je opnieuw zien dat er veel dingen zijn die we niet wisten. Maar wanneer je een kleine beetje met je gezonde verstand zou hebben nagedacht waren er genoeg dingen die dit reeds aangaven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:06 schreef bahbah het volgende:

[..]

Denk jij soms dat Overmars alleen betaald word om Ajax de rijkste club van de wereld te maken?

Of zou hij ook betaald worden om de selectie op peil te houden?

Want dat stukje is toch echt heel slecht te noemen.
Blindheid in bepaalde zaken bij mensen zorgt ervoor dat ze alleen de dingen zien die ze willen zien. Voor een mens is het ook lastig om vanuit alle punten bepaalde zaken te kunnen overzien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eeeeeennn...je gaat nog ff door met je gezever...man man, wat laat jij zien dat je hier alleen maar bent om tegen remco in te gaan, om je maatje te steunen toch?

Jammer, maar je doet het zelf.
Hij uit zich teveel vanuit emotie en daarmee komt zijn verhaal zeker niet goed over. Maar in veel dingen heeft hij wel gelijk. En ik geloof ook dat uiteindelijk er een verandering bij Ajax zal komen die laat zien dat het heel anders was dan dat ze ons nu doen laten geloven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:06 schreef bahbah het volgende:

[..]

Denk jij soms dat Overmars alleen betaald word om Ajax de rijkste club van de wereld te maken?

Of zou hij ook betaald worden om de selectie op peil te houden?

Want dat stukje is toch echt heel slecht te noemen.
In de roos!!!
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:37 schreef bahbah het volgende:
Dat wil ook niet zeggen,maar kijk nou eens verder dan de transferinkomsten?
Wat verdien je als je CL speelt?
Wat worden je spelers waard?
En nu dan?
Overmars is er niet alleen om geld te verdienen.
Dus hij heeft gefaald in het op peil houden en zelfs versterken van de selectie.
Het is zelfs verzwakt.
Kijk eens naar het verhaal Dijks?
Tete Riedewald?
Je laat die 2 toch niet gaan voordat je vervangers hebt?
En er dus vervolgens achter komen dat je dan toch maar Dijks terug haalt terwijl hij nu net zo goed in Engeland had kunnen voetballen?
En dan dadelijk met heel misschien versterkingen komen terwijl je al nergens meer voor meeteld?
In dat stuk faalt Overmars,dat valt niet te ontkennen.En de redenen daarvoor moeten de kopstukken maar bedenken daar ben ik niet voor.
Remco zeg nou zelf:Wat moeten we nou met al dat geld ?
Dat kapitaal moet op het veld staan.
Daar moet het gebeuren,daar ligt de basis voor alles wat en iedereen die van AJAX houd.

Peace.
En verder is Overmars gewoon een hond, als je bedenkt welk spel hij met Viergever speelt...!
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eeeeeennn...je gaat nog ff door met je gezever...man man, wat laat jij zien dat je hier alleen maar bent om tegen remco in te gaan, om je maatje te steunen toch?

Jammer, maar je doet het zelf.
Er was een tijd dat ik van jou ook een hogere pet op had !

Het lijkt wel of sommigen hier betaald worden om Overmars op te hemelen. Prima maar doe dit dan wel zonder het leed van anderen erbij te betrekken.

Ajax / Overmars heeft gewoon tussen allle verdriet door zaken gedaan. Verkopen van talent kan hij als geen ander, maar zorgen dat er op tijd een goede uitgebalanceerde selectie staat lukt hem jaar na jaar niet zonder dat de praktijk zijn ongelijk heeft aangetoond.

Zelfs de spelersgroep uit openlijke kritiek op zijn lakse handelen!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 17:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ik van jou ook een hogere pet op had !

Het lijkt wel of sommigen hier betaald worden om Overmars op te hemelen. Prima maar doe dit dan wel zonder het leed van anderen erbij te betrekken.

Ajax / Overmars heeft gewoon tussen allle verdriet door zaken gedaan. Verkopen van talent kan hij als geen ander, maar zorgen dat er op tijd een goede uitgebalanceerde selectie staat lukt hem jaar na jaar niet zonder dat de praktijk zijn ongelijk heeft aangetoond.

Zelfs de spelersgroep uit openlijke kritiek op zijn lakse handelen!
Ik denk niet dat het ermee te maken heeft dat ze Overmars willen ophemelen. Ik geloof dat het meer voortkomt dat zij denken en geloven dat Overmars het goed doet. Omdat zij zich vaak focussen op 1 bepaald aspect of een aantal.

Persoonlijk heb ik ook niks tegen de mens Overmars. Alleen vind ik hem voor de huidige functie die hij bekleed al jaren volledig ongeschikt. Ik zie hem niet meer lang bij Ajax. Omdat de werk en denkwijze bij Ajax waarschijnlijk niet de boel op de rit zal krijgen voor het nieuwe seizoen.

Uiteindelijk zijn de resultaten de nekschot voor Overmars zijn functie.......it is only a matter of time......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 17:18 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het ermee te maken heeft dat ze Overmars willen ophemelen. Ik geloof dat het meer voortkomt dat zij denken en geloven dat Overmars het goed doet. Omdat zij zich vaak focussen op 1 bepaald aspect of een aantal.

Persoonlijk heb ik ook niks tegen de mens Overmars. Alleen vind ik hem voor de huidige functie die hij bekleed al jaren volledig ongeschikt. Ik zie hem niet meer lang bij Ajax. Omdat de werk en denkwijze bij Ajax waarschijnlijk niet de boel op de rit zal krijgen voor het nieuwe seizoen.

Uiteindelijk zijn de resultaten de nekschot voor Overmars zijn functie.......it is only a matter of time......
Voor hetgene waar de raad van commissarissen voor staat doet Overmars het prima.

Dat is een feit.Overmars is een genummerde pion in de pikorde.
Het uithangbord van de raad van commissarissen .De spreekbuis.
Het is alleen niet goed voor die ene partij in het hele verhaal.

En dat beste mensen hier allemaal zijn wij,jij,hun,zij,verzameld onder de naam supporters,de reden en de enige reden dat de club bestaat.
Het is te bedrijfsmatig geworden,waardoor je met transfers vaak achter het net vist.In de voetbalwereld moet je nu eenmaal soms snel en adequaat reageren,en dat is niet mogelijk als je die beste kenners eerst moet verzamelen,dan nog moet laten vergaderen,dan nog moet laten stemmen en dan nog het hele verhaal aan Overmars uit moet leggen.
Dan zijn we weer een week verder en is de speler in kwestie of al 3x aangeboden bij een andere club of al een paar trainingen rijker bij zijn nieuwe club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door bahbah --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

Voor hetgene waar de raad van commissarissen voor staat doet Overmars het prima.

Dat is een feit.Overmars is een genummerde pion in de pikorde.
Het uithangbord van de raad van commissarissen .De spreekbuis.
Het is alleen niet goed voor die ene partij in het hele verhaal.

En dat beste mensen hier allemaal zijn wij,jij,hun,zij,verzameld onder de naam supporters,de reden en de enige reden dat de club bestaat.
Het is te bedrijfsmatig geworden,waardoor je met transfers vaak achter het net vist.In de voetbalwereld moet je nu eenmaal soms snel en adequaat reageren,en dat is niet mogelijk als je ze eerst moet verzamelen.
Precies en daarom worden er structureel niet meer de juiste beslissingen genomen voor Ajax als voetbal club en voor de supporters.

Daarom zal het ook echt anders moeten. En dat is enkel en alleen haalbaar wanneer er mensen verdwijnen.

Die kunnen en zullen alleen verdwijnen wanneer de resultaten slecht blijven. Alleen weet je dan dat je te laat bent. En dat is best een trieste gedachte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Precies en daarom worden er structureel niet meer de juiste beslissingen genomen voor Ajax als voetbal club en voor de supporters.

Daarom zal het ook echt anders moeten. En dat is enkel en alleen haalbaar wanneer er mensen verdwijnen.

Die kunnen en zullen alleen verdwijnen wanneer de resultaten slecht blijven. Alleen weet je dan dat je te laat bent. En dat is best een trieste gedachte.
Nouja,ik denk dat de huidige constructie met de RVC de oorzaak is van het belabberde transferbeleid.
Ik denk dat als Overmars achteraf verantwoording af zou kunnen leggen hij echt wel met adequate maatregelen zou kunnen komen.
Maar als hij overal als een kleuter toestemming voor moet hebben dan krijg en heb je dus wat er nu gebeurd.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:37 schreef bahbah het volgende:
Dat wil ook niet zeggen,maar kijk nou eens verder dan de transferinkomsten?
Wat verdien je als je CL speelt?
Wat worden je spelers waard?
En nu dan?
Overmars is er niet alleen om geld te verdienen.
Dus hij heeft gefaald in het op peil houden en zelfs versterken van de selectie.
Het is zelfs verzwakt.
Kijk eens naar het verhaal Dijks?
Tete Riedewald?
Je laat die 2 toch niet gaan voordat je vervangers hebt?
En er dus vervolgens achter komen dat je dan toch maar Dijks terug haalt terwijl hij nu net zo goed in Engeland had kunnen voetballen?
En dan dadelijk met heel misschien versterkingen komen terwijl je al nergens meer voor meeteld?
In dat stuk faalt Overmars,dat valt niet te ontkennen.En de redenen daarvoor moeten de kopstukken maar bedenken daar ben ik niet voor.
Remco zeg nou zelf:Wat moeten we nou met al dat geld ?
Dat kapitaal moet op het veld staan.
Daar moet het gebeuren,daar ligt de basis voor alles wat en iedereen die van AJAX houd.

Peace.
Overmars is onderdeel van een groep die verantwoordelijk is voor de selectie. Hij krijgt de namen door die de club graag wil. Enige waar je op kan afrekenen zijn de bedragen en contracten. En is hij een klein onderdeel van de groep die bepaalt wie er verkocht en gekocht moet worden.

Zo vermoeiend dat hij als enige het boetekleed teogeaxhoven krijgt.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

En nog steeds begrijp je het feitelijk niet. Omdat je keer op keer met exact dezelfde manier van verdedigen komt. Het gaat uiteindelijk om het geheel. Je kunt een directeur niet alleen beoordelen op een onderdeel waar hij gewenste resultaten boekt.

Een directeur moet bij Ajax juist zorg dragen dat er spelers komen die nodig zijn en die dat gene kunnen brengen wat nodig is.

Er zijn teveel voorbeelden die laten zien dat spelers niet voldoende hebben gebracht.

Wat is momenteel het grootste probleem?

Dat is dat er momenteel te weinig kwaliteit en ervaring is. Wanneer je als directeur bij Ajax niet instaat bent omdat op het juiste moment te kunnen oplossen dan hoor je hier niet te zijn.

Ik ben ook al jaren verbaast dat mensen op het forum hier vinden dat Ajax het fantastisch doet. Ik vind het al jaren veel te weinig. En het ontbreken van prijzen tonen feitelijk aan dat het ook te weinig is.

Je moet als directeur voor Ajax in ieder facet wat van jou verlangt wordt, goed zijn. En dat is Overmars niet. En de feiten toten dat al jaren aan.

Doordat de controle die op hem wordt uitgeoefend niet voldoende is, kan hij door blijven gaan. Maar dat wordt uiteindelijk vanzelf een halt toe geroepen.

En dan zul je opnieuw zien dat er veel dingen zijn die we niet wisten. Maar wanneer je een kleine beetje met je gezonde verstand zou hebben nagedacht waren er genoeg dingen die dit reeds aangaven.
En jij komt iedere keer met dezelfde manier van aanvallen. Zonder echt inhoudelijk te zeggen wat overmars fout doet binnen zijn functie.

Als je dan je punt wil maken doe dat dan eens een keer. Wat is zijn functie precies en waarom faalt hij daarin.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

Voor hetgene waar de raad van commissarissen voor staat doet Overmars het prima.

Dat is een feit.Overmars is een genummerde pion in de pikorde.
Het uithangbord van de raad van commissarissen .De spreekbuis.
Het is alleen niet goed voor die ene partij in het hele verhaal.

En dat beste mensen hier allemaal zijn wij,jij,hun,zij,verzameld onder de naam supporters,de reden en de enige reden dat de club bestaat.
Het is te bedrijfsmatig geworden,waardoor je met transfers vaak achter het net vist.In de voetbalwereld moet je nu eenmaal soms snel en adequaat reageren,en dat is niet mogelijk als je die beste kenners eerst moet verzamelen,dan nog moet laten vergaderen,dan nog moet laten stemmen en dan nog het hele verhaal aan Overmars uit moet leggen.
Dan zijn we weer een week verder en is de speler in kwestie of al 3x aangeboden bij een andere club of al een paar trainingen rijker bij zijn nieuwe club.
Helemaal eens dat het te bedrijfsmatig is geworden. Een voetbalclub is tegenwoordig gewoon een bedrijf.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars is onderdeel van een groep die verantwoordelijk is voor de selectie. Hij krijgt de namen door die de club graag wil. Enige waar je op kan afrekenen zijn de bedragen en contracten. En is hij een klein onderdeel van de groep die bepaalt wie er verkocht en gekocht moet worden.

Zo vermoeiend dat hij als enige het boetekleed teogeaxhoven krijgt.
lees mn stukje hierboven ff Remco.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:47 schreef bahbah het volgende:

[..]

Nouja,ik denk dat de huidige constructie met de RVC de oorzaak is van het belabberde transferbeleid.
Ik denk dat als Overmars achteraf verantwoording af zou kunnen leggen hij echt wel met adequate maatregelen zou kunnen komen.
Maar als hij overal als een kleuter toestemming voor moet hebben dan krijg en heb je dus wat er nu gebeurd.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
die van 18.37
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:03 schreef bahbah het volgende:

[..]

lees mn stukje hierboven ff Remco.
Dat heb ik gelezen. Ik begrijp heel goed hoe het zit. En zeker ook dat de rvc heel veel dingen in de weg zit.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Top!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:44   quote  deeplink  
Dus eigenlijk is niet Overmars de schuldige maar juist de RVC. En ware het niet dat ik en anderen dat al een jaar of 4 geleden riepen. Ajax moet af van die klotebeurs, want dat is de werkelijke reden van al dat gekloot. Niet Overmars of v.d. Sar. Dat zijn enkel de pionnen die de klappen mogen opvangen. Het pluche erachter zit veilig en droog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dus eigenlijk is niet Overmars de schuldige maar juist de RVC. En ware het niet dat ik en anderen dat al een jaar of 4 geleden riepen. Ajax moet af van die klotebeurs, want dat is de werkelijke reden van al dat gekloot. Niet Overmars of v.d. Sar. Dat zijn enkel de pionnen die de klappen mogen opvangen. Het pluche erachter zit veilig en droog.
Goh.

Wordt dat ook eindelijk eens duidelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh.
Dus snap ik eigenlijk niet dat hele gewijs naar Overmars continu???
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus snap ik eigenlijk niet dat hele gewijs naar Overmars continu???
Het beleid op zich is echt prima. De mensen die er zitten ook en die kunnen echt prima de leiding over de club hebben. Maar de rvc is gewoo vaak de club erachter die dingen tegenhoud of er juist door drukt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus snap ik eigenlijk niet dat hele gewijs naar Overmars continu???
Omdat Overmars degene is die altijd in beeld komt. Hij is degene die de media te woord staat als het om transfers gaat. Dan is het natuurlijk makkelijk wijzen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Omdat Overmars degene is die altijd in beeld komt. Hij is degene die de media te woord staat als het om transfers gaat. Dan is het natuurlijk makkelijk wijzen.
Of hebben sommigen toch geen juiste kijk op onze club?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het beleid op zich is echt prima. De mensen die er zitten ook en die kunnen echt prima de leiding over de club hebben. Maar de rvc is gewoo vaak de club erachter die dingen tegenhoud of er juist door drukt.
Ja dat weet ik ook wel Remco. Duurde even, nu hopen dat de rest het ook gaat snappen.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij komt iedere keer met dezelfde manier van aanvallen. Zonder echt inhoudelijk te zeggen wat overmars fout doet binnen zijn functie.

Als je dan je punt wil maken doe dat dan eens een keer. Wat is zijn functie precies en waarom faalt hij daarin.
Die discussie hebben we al zo vaak gevoerd. Net als de spelers die te weinig gebracht hebben waar hij verantwoordelijk voor was.

Je kunt dit seizoen hier op hert forum weer wedstrijdjes gaan analyseren. En benoemen welke spelers niet goed waren. En welke verkeerde keuzes de trainer maakte. En kritiek uiten op het spel enz.

Beste Remco dat gaat niks aan de resultaten veranderen. Omdat de manier waarop Ajax geleid wordt een verkeerde keuze is die veranderd moet worden.

Dat is de enige manier waarop je het structureel zou kunnen veranderen.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of hebben sommigen toch geen juiste kijk op onze club?
Dat lijkt me wel duidelijk.

Je kan in de deze zomer gemaakte fouten niet naar 1 iemand wijzen. Doe je dat wel, dan begrijp je niet hoe de hazen lopen binnen onze club en ik heb er heel veel moeite mee dat je die mensen dan zonder te weten hoe het zit 1 iemand daar de schuld van gaan geven.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel duidelijk.

Je kan in de deze zomer gemaakte fouten niet naar 1 iemand wijzen. Doe je dat wel, dan begrijp je niet hoe de hazen lopen binnen onze club en ik heb er heel veel moeite mee dat je die mensen dan zonder te weten hoe het zit 1 iemand daar de schuld van gaan geven.
En dan te bedenken dat het volgensmij hier op het forum op zich wel meevalt vwb het Overmars aanvallen. Er zijn ergere plekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel duidelijk.

Je kan in de deze zomer gemaakte fouten niet naar 1 iemand wijzen. Doe je dat wel, dan begrijp je niet hoe de hazen lopen binnen onze club en ik heb er heel veel moeite mee dat je die mensen dan zonder te weten hoe het zit 1 iemand daar de schuld van gaan geven.
Lijkt ook wel bij wedstrijden. Dezelfde krijgen altijd de schuld. Ook al spelen ze goede wedstrijd.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:02   quote  deeplink  
Natuurlijk worden mensen als Overmars en van der Sar beperkt en aangestuurd door de RVC. Neemt niet weg dat jij verantwoordelijk bent en blijft voor jouw positie.

En als je vind dat je beperkt wordt dan laat je dat toch weten. Ik geef ook aan dat er diverse mensen schuldig zijn aan het beleid. Beleid is een keuze die je maakt en samen uitvoert.

En iedereen ziet al jaren dat het rendement in resultaten onvoldoende is. En er is niemand die binnen de organisatie dat kan veranderen. Daarom is het ook een illusie dat Ajax op korte termijn dit kan oplossen.

De schade is nu al groot en zal waarschijnlijk groter worden. Dan speel je geen Europees voetbal en wordt je geen kampioen.

Er is maar 1 mogelijkheid wat zal leiden tot een ander beleid en dat is wanneer de resultaten structureel ondermaats blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:02 schreef Bobby1972 het volgende:
En als je vind dat je beperkt wordt dan laat je dat toch weten. Ik geef ook aan dat er diverse mensen schuldig zijn aan het beleid. Beleid is een keuze die je maakt en samen uitvoert.
Dit is simpelweg te simplistisch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Natuurlijk worden mensen als Overmars en van der Sar beperkt en aangestuurd door de RVC. Neemt niet weg dat jij verantwoordelijk bent en blijft voor jouw positie.

En als je vind dat je beperkt wordt dan laat je dat toch weten. Ik geef ook aan dat er diverse mensen schuldig zijn aan het beleid. Beleid is een keuze die je maakt en samen uitvoert.

En iedereen ziet al jaren dat het rendement in resultaten onvoldoende is. En er is niemand die binnen de organisatie dat kan veranderen. Daarom is het ook een illusie dat Ajax op korte termijn dit kan oplossen.

De schade is nu al groot en zal waarschijnlijk groter worden. Dan speel je geen Europees voetbal en wordt je geen kampioen.

Er is maar 1 uitweg en dat is dat de resultaten nog slechter worden en dan zul je pas zien dat er wordt ingegrepen.
Tot nu toe zijn de resultaten nog elk jaar in positieve zin uitgevallen voor de mensen als Overmars en v.d. Sar. Ze doen tot het einde mee in de competitie ( zowel 1e als 2e in 5 jaar Overmars ). Ze hebben een finale van de Europa League bereikt en een knvb-bekerfinale. Daarnaast is de negatieve banksaldo in 5 jaar naar de positieve kant gedoken. Helaas voor ons als supporters doen deze heren het goed wat betreft bedrijfsresultaat. Dus geloof maar dat 1 negatief jaar echt geen slachtoffers gaat opleveren.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 17:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ik van jou ook een hogere pet op had !

Het lijkt wel of sommigen hier betaald worden om Overmars op te hemelen. Prima maar doe dit dan wel zonder het leed van anderen erbij te betrekken.

Ajax / Overmars heeft gewoon tussen allle verdriet door zaken gedaan. Verkopen van talent kan hij als geen ander, maar zorgen dat er op tijd een goede uitgebalanceerde selectie staat lukt hem jaar na jaar niet zonder dat de praktijk zijn ongelijk heeft aangetoond.

Zelfs de spelersgroep uit openlijke kritiek op zijn lakse handelen!
Dus door die ene post, die ik overigens voor het eerst in de geschiedenis van dit forum richting jou mik, heb je opeens een andere pet van mij op?

Nou, daar heb je jezelf toch ff mooi te pakken he?

Je bewijst hiermee, dat er alleen met jouw mening mag worden meegelult of anders ben je gewoon minder waard :)

Goed gedaan kiddo ;)

Ik zal vanaf nu jouw posts kritisch gaan volgen.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn de resultaten nog elk jaar in positieve zin uitgevallen voor de mensen als Overmars en v.d. Sar. Ze doen tot het einde mee in de competitie ( zowel 1e als 2e in 5 jaar Overmars ). Ze hebben een finale van de Europa League bereikt en een knvb-bekerfinale. Daarnaast is de negatieve banksaldo in 5 jaar naar de positieve kant gedoken. Helaas voor ons als supporters doen deze heren het goed wat betreft bedrijfsresultaat. Dus geloof maar dat 1 negatief jaar echt geen slachtoffers gaat opleveren.
Ik zie het anders, omdat ik de resultaten en het uitblijven van prijzen in de afgelopen jaren te beperkt vind voor Ajax.

Het gaat eigenlijk om nu en de manier hoe we begonnen zijn geeft niet een goed vooruitzicht momenteel weer. Je kunt niet zeggen wanneer we dit seizoen niks bereiken dat we een jaar geen goede resultaten hebben bereikt.

Ik zie het dan als 4 jaar al geen prijs. Ik ben extreem gericht op daadwerkelijke resultaten. En bij mij zijn dat bij Ajax prijzen.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:53 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Die discussie hebben we al zo vaak gevoerd. Net als de spelers die te weinig gebracht hebben waar hij verantwoordelijk voor was.

Je kunt dit seizoen hier op hert forum weer wedstrijdjes gaan analyseren. En benoemen welke spelers niet goed waren. En welke verkeerde keuzes de trainer maakte. En kritiek uiten op het spel enz.

Beste Remco dat gaat niks aan de resultaten veranderen. Omdat de manier waarop Ajax geleid wordt een verkeerde keuze is die veranderd moet worden.

Dat is de enige manier waarop je het structureel zou kunnen veranderen.
Bobby. Het enige dat ik zeg is dat de gekozen weg prima is. Het beleid goed is en dat overmars en Vd Sat echt wel bewezen hebben hele goede dingen te doen.

Ik zeg nergens dat er niets is dat nog beter kan. Ik zeg nergens dat onze club perfect is. Om de doodeenvoudige reden dat dit niet zo is.

Natuurlijk kan er meer uitgehaald worden en natuurlijk moet het beter. Dan moeten we altijd blijven nastreven.

Maar zoek de fouten wel eens daar waar de echte problemen zitten en niet bij een overmars of Vd sat.

Die roeien ook enkel maar met de riemen die ze hebben.

Jaren geleden hebben we met een aantal hier fikse discussies gevoerd over de echte issues achter de gordijnen.

Lees het stuk van Alibaba eens terug. Daar zit de echte waarheid. Een waarheid waarvan ik altijd heb gezegd dat ie nooit volledig aan het licht zal komen. En dat het nooit uitgeroeid kan worden. Enige manier om daar van af te komen is Ajax van de beurs af halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rosenborg BK (donderdag 17 augustus 2017, 21:00); 0 - 1









0.0133678