BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rosenborg BK (donderdag 17 augustus 2017, 21:00); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja waar dan ?
Die ballen gingen vervolgens nergens naar toe!
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bosz was ook zo, die stond ook zo langs de lijn.

De vraag is wat erin de kleedkamer gebeurd.
En wat de mensen achter hem informeren om de spelers te wijzigen.
Puur om die mensen eens wakker te schudden en hopen dat ze wakker worden!

Miste vandaag wel nouri, zijn creativiteit, zo geweldig. Mis hem:(
bosz soft langs de lijn als het niet liep ? nie bepaald.. maar krijg steeds meer het gevoel wat ik al had gehoord.. verkeerde mensen met de vinger in de pap in het elftal waar een aantal vorig jaar niet aan mee wouden werken en gezeur kwam.. maar word voor gek verklaard.. prima..
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die ballen gingen vervolgens nergens naar toe!
af en toe ballen van schone die goed vielen maar er word voorin niet op gereageerd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 23:10   quote  deeplink  
Wel prachtig. Iets meer dan een maand geleden riepen mensen dat het seizoen ze niets meer kon schelen na het gebeuren rondom Nouri! En zie, iets meer dan 5 weken later verwachten we allemaal wonderen. Je merkt aan alles dat het bij die jongens in de kop zit. Natuurlijk zullen ze eens door moeten, maar juist nu zul je ze dus positief moeten steunen ipv continu afzeiken. De dag dat de ommekeer komt en de jongens het spelplezier weer terug hebben komt dichterbij maar is helaas nog niet bereikt. En natuurlijk ben ook ik niet tevreden over het resultaat en zie ik ook dingen die beter kunnen. Maar het zal tijd nodig hebben.
Scout2
 Scout2 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
We hebben best lekker gespeeld, jongens weer lekker balletje getrapt heen en weer.. was om van te smullen op naar Rosenborg volgende week kan niet wachten :) (thumbs up)
Ben echt blij dat die onrust stoker er niet meer.is gaat veel beter nu ..Nu met.de goeie ouwe jongens weer aan roer.

Lekker bezig ajax ( algemeen) alleen Overmars brengt niet zo veel geld in laatje de rest puik werk man.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel prachtig. Iets meer dan een maand geleden riepen mensen dat het seizoen ze niets meer kon schelen na het gebeuren rondom Nouri! En zie, iets meer dan 5 weken later verwachten we allemaal wonderen. Je merkt aan alles dat het bij die jongens in de kop zit. Natuurlijk zullen ze eens door moeten, maar juist nu zul je ze dus positief moeten steunen ipv continu afzeiken. De dag dat de ommekeer komt en de jongens het spelplezier weer terug hebben komt dichterbij maar is helaas nog niet bereikt. En natuurlijk ben ook ik niet tevreden over het resultaat en zie ik ook dingen die beter kunnen. Maar het zal tijd nodig hebben.
sorry aw.. heb er geen vertrouwen in.. komt mede door wat ik heb gehoord dus waarschijnlijk dat me conclusie niet klopt maar als ik dit zo bekijk hoor en lees konden die mensen nog wel eens gelijk krijgen en dat staat los van het nouri verhaal.. het spel begint weer save te worden zonder enige overtuiging en elke keer het zelfde.. jong ajax en 019 voetbalt gewoon al weer mooier ondanks verlies en die hebben die klap ook gehad !
Scout2
 Scout2 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:22   quote  deeplink  
Cultuurbewakers hoe komen ze erop, moet Bergkamp nu niet zijn mond opentrekken
Of gaat ie dadelijk weer Lekker een bakje koffie doen ( bozs zat dichter tegen onze cultuur aan en daar maakt ie ruzie mee)
Scout2
 Scout2 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:25   quote  deeplink  
Ach dadelijk gaat het wel weer lopen als we alles hebben misgelopen om vervolgens weer te verkopen zonder te kopen. Whahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sorry aw.. heb er geen vertrouwen in.. komt mede door wat ik heb gehoord dus waarschijnlijk dat me conclusie niet klopt maar als ik dit zo bekijk hoor en lees konden die mensen nog wel eens gelijk krijgen en dat staat los van het nouri verhaal.. het spel begint weer save te worden zonder enige overtuiging en elke keer het zelfde.. jong ajax en 019 voetbalt gewoon al weer mooier ondanks verlies en die hebben die klap ook gehad !
Tuurlijk hebben die de klap ook gehad maar stonden er niet bij op het veld. Deze jongens wel. Maar blijf lekker negatief allemaal. Ik ben weg hier!
Scout2
 Scout2 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben die de klap ook gehad maar stonden er niet bij op het veld. Deze jongens wel. Maar blijf lekker negatief allemaal. Ik ben weg hier!
Je kan het niet op nouri blijven schuiven is wel heel makkelijk zou ie niet eens gewild hebben.. trouwens als ze niet 100% gemotiveerd waren hadden ze er niet ingestaan volgens keizer.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 augustus 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Via de Ajax app was ik op de hoogte. Wat verschrikkelijk is dit. Hoe ver kun je zinken? Dat wordt voor het eerst in zo'n kleine 50 jaar geen Europees voetbal voor Ajax. Hoe lang zal Marcel Keizer gehandhaafd blijven. Ik ben niet gauw voor het ontslaavan een trainer, maar hij is wél verantwoordelijk. En hoelang wordt de improductieviteit van Dolberg getolereerd?? Ik ben hier helemaal kapot van!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 23:32   quote  deeplink  
Keizer wordt niet ontslagen, is het zelfde als Blind enzo. Gaat heel lang aanhouden omdat de leiding zijn eigen falen niet gaat toegeven.

Maar goed, als Ajax alleen ED speelt wordt het misschien nog wat. Dan moet je wel kampioen worden anders kan je er inderdaad net zo goed meestoppen.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 augustus 2017 - 23:39   quote  deeplink  
Ik vrees dat je gelijk krijgt, Natjos. Maar Ajax, dit Ajax wordt op zeker geen kampioen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:30 schreef Pietje het volgende:
Via de Ajax app was ik op de hoogte. Wat verschrikkelijk is dit. Hoe ver kun je zinken? Dat wordt voor het eerst in zo'n kleine 50 jaar geen Europees voetbal voor Ajax. Hoe lang zal Marcel Keizer gehandhaafd blijven. Ik ben niet gauw voor het ontslaavan een trainer, maar hij is wél verantwoordelijk. En hoelang wordt de improductieviteit van Dolberg getolereerd?? Ik ben hier helemaal kapot van!
Dit kun je niet nu al op een nieuwe trainer schuiven..
Scout2
 Scout2 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit kun je niet nu al op een nieuwe trainer schuiven..
Eens
pth
 pth - donderdag 17 augustus 2017 - 23:51   quote  deeplink  
Beste droeftoeter Marc en trawanten, dank voor het wederom niet op orde hebben van de selectie. Verleden jaar was het al dunnetjes en dit jaar staat het elastiekje nu al op knappen. Dank voor dit onvoorstelbare kut beleid, waaronder het koppie laten hangen naar Dennis, Spijkermannetje ... (het zogenaamde TH ... staat geloof ik voor Tering Honden) en het aanstellen van een trainertje met geen enkele relevante ervaring. Kijk vanavond eens goed in de spiegel, trek je conclusies en pleur per onmiddellijk op bij de meest fantastische VOETBAL club ter wereld voordat de schade helemaal niet meer te overzien is.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel prachtig. Iets meer dan een maand geleden riepen mensen dat het seizoen ze niets meer kon schelen na het gebeuren rondom Nouri! En zie, iets meer dan 5 weken later verwachten we allemaal wonderen. Je merkt aan alles dat het bij die jongens in de kop zit. Natuurlijk zullen ze eens door moeten, maar juist nu zul je ze dus positief moeten steunen ipv continu afzeiken. De dag dat de ommekeer komt en de jongens het spelplezier weer terug hebben komt dichterbij maar is helaas nog niet bereikt. En natuurlijk ben ook ik niet tevreden over het resultaat en zie ik ook dingen die beter kunnen. Maar het zal tijd nodig hebben.
Bijna helemaal met je eens behalve op wat ik hierboven zei. Maar dat is niet eens negatief bedoeld.
pth
 pth - donderdag 17 augustus 2017 - 23:57   quote  deeplink  
Als je vreselijke honger hebt en je gaat met Marcje een brood kopen, dan staat de schimmel er al op voordat die rukeend besloten heeft of het de volle 2 euro wel waard is. De typhus wat een ongelofelijk tering beleid wordt er gevoerd bij de club waar ik altijd van zal blijven houden.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel prachtig. Iets meer dan een maand geleden riepen mensen dat het seizoen ze niets meer kon schelen na het gebeuren rondom Nouri! En zie, iets meer dan 5 weken later verwachten we allemaal wonderen. Je merkt aan alles dat het bij die jongens in de kop zit. Natuurlijk zullen ze eens door moeten, maar juist nu zul je ze dus positief moeten steunen ipv continu afzeiken. De dag dat de ommekeer komt en de jongens het spelplezier weer terug hebben komt dichterbij maar is helaas nog niet bereikt. En natuurlijk ben ook ik niet tevreden over het resultaat en zie ik ook dingen die beter kunnen. Maar het zal tijd nodig hebben.
Kon het niet meer met je eens zijn
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:03   quote  deeplink  
Keizer wordt uiteindelijk geslachtofferd wanneer de resultaten ondermaats blijven. Omdat de voetbal wereld feitelijk zo kortzichtig is. En vooral omdat de werkelijke mensen die de hoofdschuldigen zijn voor het wanbeleid bij Ajax t.a.v. de laatste jaren opnieuw buiten schot zullen blijven.

En dat vind ik het meest trieste van alles en vooral voor de supporters. Natuurlijk heeft het Nouri debacle een wond achtergelaten. Maar is niet de hoofdoorzaak van de werkelijke problemen bij Ajax.

Het enige wat ik over Keizer kan en wil zeggen is dat ze hem deze baan niet hadden moeten geven. Omdat hij in een andere functie veel beter bij Ajax wel had kunnen functioneren. Maar voor de functie van hoofdcoach had de leiding een ander iemand moeten kiezen met beterr skills en meer ervaring.

De werkelijke wonden bij Ajax zitten dieper. En voor veel mensen nog niet eens goed zichtbaar. Feiten komen vanzelf naar buiten wanneer er onrust is en heerst.

In de spiegel durven kijken doen ze bij Ajax niet. Omdat ze denken en geloven dat ze daar onschendbaar voor zijn. Ik denk dat die tijd echter snel op zal houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb sterk het gevoel dat zon gebeurtenis als met Nouri en bij jet nl elftal met de overleden vrouw zorgt voor alles of niets. En dat dit in de eerste volgende wedstrijd zit na zon gebeurtenis.

Win je zon wedstrijd zoals oranje. Dan heb je het gevoel dat je onoverwinnelijk bent door de gebeurtenis en dat ga je dan ook uitstralen. Verlies ke die pot heb je het gevoel dat het toch allemaal voor niets is.

Ik ben er heilig van overtuigd dat dit jaar een emotionele rollercoaster zal zijn en dat we dat veelal op het veld gaan terug zien.
Hou nu eens je kop over Nouri !!!
Haal hem er niet steeds bij, schandalig
hoe hij zijn drama steeds bij alles betrokken wordt.

Laat hem en zijn familie met rust!!!
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Keizer wordt uiteindelijk geslachtofferd wanneer de resultaten ondermaats blijven. Omdat de voetbal wereld feitelijk zo kortzichtig is. En vooral omdat de werkelijke mensen die de hoofdschuldigen zijn voor het wanbeleid bij Ajax t.a.v. de laatste jaren opnieuw buiten schot zullen blijven.

En dat vind ik het meest trieste van alles en vooral voor de supporters. Natuurlijk heeft het Nouri debacle een wond achtergelaten. Maar is niet de hoofdoorzaak van de werkelijke problemen bij Ajax.

Het enige wat ik over Keizer kan en wil zeggen is dat ze hem deze baan niet hadden moeten geven. Omdat hij in een andere functie veel beter bij Ajax wel had kunnen functioneren. Maar voor de functie van hoofdcoach had de leiding een ander iemand moeten kiezen met beterr skills en meer ervaring.

De werkelijke wonden bij Ajax zitten dieper. En voor veel mensen nog niet eens goed zichtbaar. Feiten komen vanzelf naar buiten wanneer er onrust is en heerst.

In de spiegel durven kijken doen ze bij Ajax niet. Omdat ze denken en geloven dat ze daar onschendbaar voor zijn. Ik denk dat die tijd echter snel op zal houden.
Keizer is idd een sympathieke vent die voor het karretje van boeven als van der Sar en Overmars gespannen wordt. De katvanger !!!

Toch gek dat ik steeds ongelijk krijg op dit forum over het falende functioneren van Overmars... Maar dat ik in de praktijk steeds zie uitkomen waarvoor ik waarschuw...

Helemaal niets in Amsterdam als gevolg van lamzak Overmars.

Veltman was weer helemaal in zijn Ajax DNA precies zoals Marc hem graag ziet!
Misschien alvast de volgende contractverlenging van Veltman doorvoeren, zo'n echte Ajaxspeler moeten we zuinig op zijn...

Ik kom niet meer bij !!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hou nu eens je kop over Nouri !!!
Haal hem er niet steeds bij, schandalig
hoe hij zijn drama steeds bij alles betrokken wordt.

Laat hem en zijn familie met rust!!!
ik voetbalde de dag na het onerwachtse overlijden (hartstilstand) van me pa, mijn maatje ook "gewoon" allemaal kut, maar blijf erbij dat dit falen er lang niet alles mee temaken heeft. er klopt iets niet of je het nu leuk vind of niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Keizer is idd een sympathieke vent die voor het karretje van boeven als van der Sar en Overmars gespannen wordt. De katvanger !!!

met dit stuk eens.. en ben je het er niet mee eens met het vriendjss politiek dan vlieg je eruit, maar word je hier voor idioot verklaard en ben ik van alles en nog wat van bosz.. het ging me niet om bosz, maar zijn denkwijze en doen en laten.. nu staat er een "vriendje"
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hou nu eens je kop over Nouri !!!
Haal hem er niet steeds bij, schandalig
hoe hij zijn drama steeds bij alles betrokken wordt.

Laat hem en zijn familie met rust!!!
Is het nou zo lastig eens op een normale manier te discussiëren? Het is je nu door verscheidene mensen gevraagd. Zelfs door de hoofdpersonen waartussen de ruzie in eerste instantie ging op dit forum.

Ach waarom vraag ik het ook! Verspilde moeite ben ik bang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 03:09   quote  deeplink  
Sanchez voor 45 miljoen weg. Spurs betalen in 2 termijnen. 35+10 miljoen euro.

Dit meld Mike Verweij trouwens. Overmars was al eerder akkoord maar de RvC wilde meer geld
Weer een teken dat Overmars dit niet alleen doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 03:09 schreef Loetje het volgende:
Sanchez voor 45 miljoen weg. Spurs betalen in 2 termijnen. 35+10 miljoen euro.

Dit meld Mike Verweij trouwens. Overmars was al eerder akkoord maar de RvC wilde meer geld
Weer een teken dat Overmars dit niet alleen doet.
En dat Overmars makkelijk verkoopt..
Sebastiaan79
 Sebastiaan79 - vrijdag 18 augustus 2017 - 07:45   quote  deeplink  
Keizer is gewoon geen goede trainer, of hebben we opeens een top trainer ontdekt op zijn 50e. Ik was ook niet voor de komst van Ten Hag , maar heb nu met terugwerkende kracht spijt.
p111
 p111 - vrijdag 18 augustus 2017 - 08:15   quote  deeplink  
Keizer is gewoon een goede trainer ? ,dat dacht ik ook maar er gebeurt helemaal niets als die man coacht.Nog steeds een dramatische oude man op 6 ,wat Kieft al aangaf is gewwon wat iedereen ziet met snelheid en lopende mensen kan je die stugge noren uit elkaar spelen,zijn (voorbeeld) bij Schone haalt elke bal op speel bijna constant tussen zijn laatste linie,moet eerst een bal aannemen goed leggen dan kijken en dan een tikkie breed en een enkele keer lang.Zo krijg je nooit geen snelheid in het spel,door zijn traagheid moeten Ziyech en v/d Beek bergen werk verzetten wat niet ten goede komt van hun spel.Dan hebben we een Dolberg die helemaal uit vorm is,maar pas in de 75ste minuut vervangen word.Het ligt niet alleen aan de trainer je hele achterhoede is ruk,waarbij ik een uitzondering maak voor de ligt die is net 18.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 08:54   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756715/keizer-maakt-zich-zorgen-ja-je-mag-het-woord-crisis-in-de-mond-nemen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

beetje moe van zijn gezever over plan B.. elke keer het zelfde verhaal en gelul.. die man straalt niks uit naar de groep.. en nee dit neem ik keizer niet kwalijk want dat is zijn persoonlijkheid.. maar wel het TH die vriendjes politiekbedrijven
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 02:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is het nou zo lastig eens op een normale manier te discussiëren? Het is je nu door verscheidene mensen gevraagd. Zelfs door de hoofdpersonen waartussen de ruzie in eerste instantie ging op dit forum.

Ach waarom vraag ik het ook! Verspilde moeite ben ik bang.
Ja dat is heel moeilijk met randdebielen als Remco!

Ik vind het schandalig dat hij het verdriet van zoiets dramatisch gebruikt in deze situatie!

Dat je het leuk vindt om dwars te liggen voor de discussie of dat je echt vindt dat de Ajax directie goed werk levert, maar je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben om niet te zien dat Ajax niet in staat is gebleken om een juiste inschatting te maken van waar de zwakke plekken zitten, terwijl bepaalde spelers wedstrijd na wedstrijd falen!

Het makkelijkste is hierbij om Veltman aan te halen...

Deze gozer is gewoon niet goed genoeg als rechtsback! Telkens als hij vervangen werd door Tete in de belangrijke wedstrijden ging Ajax erop vooruit en werden we sterker!

Hoe Overmars dan op tv een pleidooi houdt waarom het voor Ajax zo belangrijk is om spelers als Veltman bij de club te houden is een grote aanfluiting. Deze man, Overmars heeft blijkbaar totaal geen besef van realiteit.

Ik weet zeker dat wanneer de knip getrokken werd er een andere trainer voor de groep had gestaan. Er betere spelers bij hadden gekomen, er een ander team had gestaan dat wel van Nice had gewonnen en dat Sanchez dan niet zo een haast had om weg te komen.

Met pijn in mijn hart, want dat is niet zichtbaar als ik post, maar geloof me, met pijn in mijn hart zeg ik:

Overmars ROT OP!!! En als er geen versterkingen komen wordt het weer helemaal niets in Amsterdam, maar dat heb ik al veel eerder voorspelt!

Veltman, Schöne, Younes en Viergever zijn niet goed genoeg voor de basis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door AkaS --
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 augustus 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit kun je niet nu al op een nieuwe trainer schuiven..
Dat bedoelde ik ook niet zo, Hummel. Maar een Ajax-trainer die geen Europees voetbal haalt, zal te allen tijde geslachtofferd worden. Daarnaast zal het nu nog moeilijker worden om nieuwe spelers te halen (mocht Ajax dat überhaupt willen) want welke speler wil bij Ajax komen dat geen Europees voetbal speelt?

Ik vraag me wel af of Keizer wel met zijn vuist op tafel durft te slaan. Hij komt op mij wat naïef over.
guusje
 guusje - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:03   quote  deeplink  
Herpakken!!! Zondag effe, om in de sfeer te blijven, alle neuzen dezelfde kant op, mouwen opstropen en Groningen met 5 - 0 van het matje spelen. Hier moed uit putten voor Rosenborg (is toch echt geen wereldploeg)uit waar bij Ajax dan hoogstwaarschijnlijk de broodnodige versterkingen aanwezig zullen (moeten)zijn. Of ben ik aan het dagdromen en is de wens de vader van de gedachte...............
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Terugkopen van aandelen Zodat je weer baas bent over je eigen ploeg, geld op het veld.

En ja ik ben geen ajax supporter maar gisteren deed het mij ook pijn hoe kracht loos jullie speelden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:03 schreef guusje het volgende:
Herpakken!!! Zondag effe, om in de sfeer te blijven, alle neuzen dezelfde kant op, mouwen opstropen en Groningen met 5 - 0 van het matje spelen. Hier moed uit putten voor Rosenborg (is toch echt geen wereldploeg)uit waar bij Ajax dan hoogstwaarschijnlijk de broodnodige versterkingen aanwezig zullen (moeten)zijn. Of ben ik aan het dagdromen en is de wens de vader van de gedachte...............
Ik help het je hopen. Triest om te moeten constateren dat Ajax dit seizoen nog niet één officiële wedstrijd heeft gewonnen. Waarom zouden ze dan ineens zomaar van Groningen gaan winnen. Ik houd het op een 0-2 nederlaag. Helaas.
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Goed nieuws....

Lasse Schöne is moe van verliezen en gelijkspelen...
Mooi moment om hem te wisselen, niet?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:50 schreef AkaS het volgende:
Goed nieuws....

Lasse Schöne is moe van verliezen en gelijkspelen...
Mooi moment om hem te wisselen, niet?
was de enige man die gevaarlijke ballen gaf achter de verdediging helaas anticiperen onze aanvallers er niet op.. verdedigend word die ookin de steek gelaten.. eigenlijk door het hele team
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 08:54 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756715/keizer-maakt-zich-zorgen-ja-je-mag-het-woord-crisis-in-de-mond-nemen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

beetje moe van zijn gezever over plan B.. elke keer het zelfde verhaal en gelul.. die man straalt niks uit naar de groep.. en nee dit neem ik keizer niet kwalijk want dat is zijn persoonlijkheid.. maar wel het TH die vriendjes politiekbedrijven
Helemaal mee eens.

Ik ben des duivels!!!

We hadden gewoon goud in handen en door het wederom gokken op verkeerde paarden ipv te versterken en doorselecteren valt alles als een kaartenhuis in elkaar :-(

Deze trainer had nooit hoofdtrainer mogen worden!
Veltman zou nooit de rechtsback van Ajax mogen zijn.
Schöne... hoe vaak verliest hij de bal door traag handelen...
Younes... wanneer gaat deze man rendement leveren???
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:58   quote  deeplink  
1 ding weet ik wel, deze trainer of de mensen naast zich weten niet waar ze meebezig zijn, geen team, geen vreugde, loszand en totaal geen idee achter het spel wat ze spelen.. en dat met een team die uit 8 basis spelers bestaat van vorig jaar... wie mag je dat kwalijk nemen ?
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hou nu eens je kop over Nouri !!!
Haal hem er niet steeds bij, schandalig
hoe hij zijn drama steeds bij alles betrokken wordt.

Laat hem en zijn familie met rust!!!
Ach kerel nu ben jij degene die echt een droeftoeter is. En je opmerking naar mij toe is ronduit schandalig.

En het is gewoon een feit dat dit bij de spelers in hun hoofd zit. Maar blijf jij lekker je verhaal de wereld in helpen.

Hoe droevig kan je zijn zeg.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 07:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dat Overmars makkelijk verkoopt..
Die moest gewoon verkopen. En doet dat waarschijnlijk dus liever op dit moment liever een dag sneller dan dat ie een miljoen meer krijgt. Simpelweg omdat de club dan dus ook weer verder kan.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja dat is heel moeilijk met randdebielen als Remco!

Ik vind het schandalig dat hij het verdriet van zoiets dramatisch gebruikt in deze situatie!

Dat je het leuk vindt om dwars te liggen voor de discussie of dat je echt vindt dat de Ajax directie goed werk levert, maar je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben om niet te zien dat Ajax niet in staat is gebleken om een juiste inschatting te maken van waar de zwakke plekken zitten, terwijl bepaalde spelers wedstrijd na wedstrijd falen!

Het makkelijkste is hierbij om Veltman aan te halen...

Deze gozer is gewoon niet goed genoeg als rechtsback! Telkens als hij vervangen werd door Tete in de belangrijke wedstrijden ging Ajax erop vooruit en werden we sterker!

Hoe Overmars dan op tv een pleidooi houdt waarom het voor Ajax zo belangrijk is om spelers als Veltman bij de club te houden is een grote aanfluiting. Deze man, Overmars heeft blijkbaar totaal geen besef van realiteit.

Ik weet zeker dat wanneer de knip getrokken werd er een andere trainer voor de groep had gestaan. Er betere spelers bij hadden gekomen, er een ander team had gestaan dat wel van Nice had gewonnen en dat Sanchez dan niet zo een haast had om weg te komen.

Met pijn in mijn hart, want dat is niet zichtbaar als ik post, maar geloof me, met pijn in mijn hart zeg ik:

Overmars ROT OP!!! En als er geen versterkingen komen wordt het weer helemaal niets in Amsterdam, maar dat heb ik al veel eerder voorspelt!

Veltman, Schöne, Younes en Viergever zijn niet goed genoeg voor de basis.
Praat toch eens gewoon kerel.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was de enige man die gevaarlijke ballen gaf achter de verdediging helaas anticiperen onze aanvallers er niet op.. verdedigend word die ookin de steek gelaten.. eigenlijk door het hele team
Ach kom op. Hij is zelf al week in week uit de zwakste schakel van de ploeg. Op die positie moet jenjuist het defensieve blok zijn. Kan mij die paar leuke balletjes van hem schelen per wedstrijd. Overigens reken ik dat Bosz de Boer en Keijzer aan dat ze het met hem op die plek probeerden en blijven proberen.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:58 schreef nummer10 het volgende:
1 ding weet ik wel, deze trainer of de mensen naast zich weten niet waar ze meebezig zijn, geen team, geen vreugde, loszand en totaal geen idee achter het spel wat ze spelen.. en dat met een team die uit 8 basis spelers bestaat van vorig jaar... wie mag je dat kwalijk nemen ?
Vreugde zegt ie dan. Raar hè.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:14   quote  deeplink  
Ik vind het oprecht triest dat de meeste mensen hier op het forum de werkelijkheid zo moeilijk in kunnen schatten. Die triestheid zit in het feit dat ik zie dat de supporters door mensen als Overmars een schijnwerkelijkheid wordt opgehouden.

Er is geen oprechtheid naar de supporters toe. Alles is gericht op eigen belangen. Dat is helaas de wereld waarin wij leven. En dan bij de verkoop van spelers laten zien hoe geweldig Ajax het gedaan heeft.

En de meeste supporters geloven het oprecht. Maar de werkelijkheid is een andere wereld dan die wij kunnen zien. En die wereld is niet een wereld die hoort bij Ajax en haar supporters.

Ik roep het hier al jaren, maar de mensen vertrouwen mensen als Overmars blind. Dan denk ik; waar is dat vertrouwen op gebaseerd?

Mensen moeten leren verder te kijken, wil je bepaalde dingen op de juiste manier kunnen inschatten. Wanneer je nog niet begrijpt dat de manier waarop Ajax wordt geleid niet gaat werken, dan is feitelijk nog erger dan ik dacht.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:24   quote  deeplink  
Het besef komt pas als het te laat is. Ik heb dit in de afgelopen jaren diverse keren hier op het forum gemeld. Die dag komt nu heel snel dichterbij........
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik vind het oprecht triest dat de meeste mensen hier op het forum de werkelijkheid zo moeilijk in kunnen schatten. Die triestheid zit in het feit dat ik zie dat de supporters door mensen als Overmars een schijnwerkelijkheid wordt opgehouden.

Er is geen oprechtheid naar de supporters toe. Alles is gericht op eigen belangen. Dat is helaas de wereld waarin wij leven. En dan bij de verkoop van spelers laten zien hoe geweldig Ajax het gedaan heeft.

En de meeste supporters geloven het oprecht. Maar de werkelijkheid is een andere wereld dan die wij kunnen zien. En die wereld is niet een wereld die hoort bij Ajax en haar supporters.

Ik roep het hier al jaren, maar de mensen vertrouwen mensen als Overmars blind. Dan denk ik; waar is dat vertrouwen op gebaseerd?

Mensen moeten leren verder te kijken, wil je bepaalde dingen op de juiste manier kunnen inschatten. Wanneer je nog niet begrijpt dat de manier waarop Ajax wordt geleid niet gaat werken, dan is feitelijk nog erger dan ik dacht.
De werkelijkheid is dat het seizoen is begonnen en we eerst een fantastische speler zijn kwijtgeraakt in de voorbereiding,vervolgens uitgeschakeld werden voor de CL tetwijl de selectie nog niet op peil was,we de eerste competitiewedstrijd verloren terwijl de selectie nog minder op peil was,en we nu ook nog de Uefa league dreigen mis te lopen terwijl de selectie nog steeds niet op peil is.
Ik geloof dat daar iemand voor rond loopt .......
Dan kunnen mensen het technisch hart nog zo de hand boven het hoofd willen houden...
Dit zie je toch niet gebeuren bij welke topclub dan ook.
Van uefa finalist naar niets seizoen erop.
Werkelijk de werkelijkheid.
Ajax ik hou toch wel van je.
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
ik hou mn hart vast voor as zondag , groningen altijd lastig
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:03 schreef guusje het volgende:
Herpakken!!! Zondag effe, om in de sfeer te blijven, alle neuzen dezelfde kant op, mouwen opstropen en Groningen met 5 - 0 van het matje spelen. Hier moed uit putten voor Rosenborg (is toch echt geen wereldploeg)uit waar bij Ajax dan hoogstwaarschijnlijk de broodnodige versterkingen aanwezig zullen (moeten)zijn. Of ben ik aan het dagdromen en is de wens de vader van de gedachte...............
droom maar lekker verder
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet zo, Hummel. Maar een Ajax-trainer die geen Europees voetbal haalt, zal te allen tijde geslachtofferd worden. Daarnaast zal het nu nog moeilijker worden om nieuwe spelers te halen (mocht Ajax dat überhaupt willen) want welke speler wil bij Ajax komen dat geen Europees voetbal speelt?

Ik vraag me wel af of Keizer wel met zijn vuist op tafel durft te slaan. Hij komt op mij wat naïef over.
De fout zit niet in het feit dat Keizer te kort komt en ongeschikt is. De fout ligt aan het feit dat hij de positie heeft gekregen. Omdat mensen als Overmars willens en wetens hem die positie hebben gegeven.

Ik acht de kans groot dat ze het gedaan hebben zodat zij zelf meer controle kunnen uitoefenen. En daarnaast als het mis gaat hem de zwarte piet gaan toespelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Rosenborg BK (donderdag 17 augustus 2017, 21:00); 0 - 1









0.0110509