BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:02   quote  deeplink  
wat is er negatief aan dan joopie klepzeiker.. "geweldenaar qua uitstring" zeg ik nog.. enige wat ik zeg is dat ik HOOP dat hij zijn vorm terug vind, niks meer niks minder
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 23:27 schreef p111 het volgende:
Hij gaat het wel redden alle jonge spelers krijgen een terugval.Ook Kluivert is effe wat minder maar die komt ook wel weer in vorm.
Raar dat er dan zoveel gekeken wordt op Younes. Mag die geen vormdip als jonge speler hebben?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:28   quote  deeplink  
die lijkt een stuk ouder door zijn baard :P iedereen mag een vorm dip hebben zelfs oudere spelers.. als ze er maar weer uitkomen..
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 09:02 schreef nummer10 het volgende:
wat is er negatief aan dan joopie klepzeiker.. "geweldenaar qua uitstring" zeg ik nog.. enige wat ik zeg is dat ik HOOP dat hij zijn vorm terug vind, niks meer niks minder
Dan moet je maar eens teruglezen hoe je vorig seizoen posteren nu.
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 09:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Raar dat er dan zoveel gekeken wordt op Younes. Mag die geen vormdip als jonge speler hebben?
24. Dan ben je geen jonge speler meer en zul je wel constanter moeten zijn dan hij nu is.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 09:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Raar dat er dan zoveel gekeken wordt op Younes. Mag die geen vormdip als jonge speler hebben?
Younes is al 24.. Die moet gewoon veel constanter presteren.
Van jochies van 17, 18, 19 is dat anders.

Ik denk dat de kritiek ook niet zozeer op Younes persoonlijk is, maar meer op het feit dat hij ondanks bar slechte wedstrijden gewoon mag blijven staan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 09:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet je maar eens teruglezen hoe je vorig seizoen posteren nu.
of je moet beter lezen.. had vorig seizoen namelijk ook al kritiek op dolberg zijn zwakke optredens.. en nogmaals ik ben/was best negatief.. niet zo gek gezien dit 1 van de slechste starts was in de geschiedenis.. alleen 2010 was slechter.. dus dan mag je best een beetje negatief zijn op ajax lijkt me, en als het goed is zeg ik dat ook.. vorig seizoen niet anders overigens.. alleen poste ik hier nog niks in het begin van vorig seizoen.. maar je had me horen vloeken en tieren.. ook op wissels en traore ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1









0.0127508