BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 16:28   quote  deeplink  
anyway nu al 2 wedstrijden en 2 tegendoelpunten door veltman op RB..
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Veltman gaat naar Real Madrid voor 12 miljoen...
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:31 schreef Loetje het volgende:
Veltman gaat naar Real Madrid voor 12 miljoen...
breng ik em op de fiets
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 16:33   quote  deeplink  
Maar even naar jullie, welke spelers zien jullie graag komen dan?
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

breng ik em op de fiets
Overmars zou er voor gaan liggen...
bahbah
 bahbah - zondag 20 augustus 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:25 schreef nummer10 het volgende:
hahahhaahah die herhaling van veltman
Die moet eens van het veldman.
Die orueja zal wel kunnen vanaf morgen toch?
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Overmars zou er voor gaan liggen...
scheelt dies nie zo groot
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

Die moet eens van het veldman.
Die orueja zal wel kunnen vanaf morgen toch?
mag het hopen.. en die wober erbij op linksback.. veltman deligt viergever centraal dan maar.. alhoewel ik nog graag een beest zie komen..
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:10 schreef Loetje het volgende:
Toch maak ik me wel zorgen over hoe makkelijk we tegengoals krijgen. Zelfs in wedstrijden waar niks aan de hand is.
2 wereldgoals die ze eens in de 2 jaar maken en nu juist tegen Ajax. Das gewoon pech eerlijk is eerlijk geen kans gehad Groningen,maar wat werd Veltman bij die goal weer uitgespeeld terwijl je altijd de binnenkant moet afdekken.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:51 schreef p111 het volgende:

[..]

2 wereldgoals die ze eens in de 2 jaar maken en nu juist tegen Ajax. Das gewoon pech eerlijk is eerlijk geen kans gehad Groningen,maar wat werd Veltman bij die goal weer uitgespeeld terwijl je altijd de binnenkant moet afdekken.
Daar gaat het niet eens om. Ik pak even die kans van Veldwijk voor rust. Dat is gewoon te makkelijk.
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

De beste horen te spelen en daar hoort Lasse niet meer bij. Rustig brengen is ook zo'n nietszeggende term. De jong is 20/21 dus gewoon elke week opstellen
klopt gaat het hele goeie worden laten spelen gewoon.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 16:51 schreef p111 het volgende:

[..]

2 wereldgoals die ze eens in de 2 jaar maken en nu juist tegen Ajax. Das gewoon pech eerlijk is eerlijk geen kans gehad Groningen,maar wat werd Veltman bij die goal weer uitgespeeld terwijl je altijd de binnenkant moet afdekken.
leer je in de fjes al... naae buiten dringen die handel
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 17:27   quote  deeplink  
Gewoon een grove fout en niet anders.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 17:39   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106736/keizer-dolberg-niet-ter-discussie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

benieuwd of die dus weer gaat wisselen .. zou zeer zwak zijn van keizer.. iedereen kon zien dat deze samenstelling beter is in de as
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 20:15   quote  deeplink  
Waarom gaat Veltman niet gewoon een paar jaartjes in Amerika voetballen. Lijkt me een mooi avontuur voor hem. En ik gun het onze sympathieke Joël.
Eide
 Eide - zondag 20 augustus 2017 - 21:37   quote  deeplink  
Ik heb de pot niet gezien, had een verjaadag, maar ik en erg blij met het resultaat. Ik begrijp dat het veldoverwicht ook fors was. Ziyech belangrijk en mooi om Cerny ook goed op dreef te zin.

Hoe speelde De Jong? Hoe was de wiselwerking op het middenveld?
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Ik heb de pot niet gezien, had een verjaadag, maar ik en erg blij met het resultaat. Ik begrijp dat het veldoverwicht ook fors was. Ziyech belangrijk en mooi om Cerny ook goed op dreef te zin.

Hoe speelde De Jong? Hoe was de wiselwerking op het middenveld?
dejong speelde heel volwassen.. had er iets meer van verwacht maar dat is mijn fout.. door de jong erbij komt ziyech beter tot zijn recht en voetbalt meer als echte 10.. vaker aan de bal ipv werk opknappen.. kortom voor nu goeie opstelling
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Ik heb de pot niet gezien, had een verjaadag, maar ik en erg blij met het resultaat. Ik begrijp dat het veldoverwicht ook fors was. Ziyech belangrijk en mooi om Cerny ook goed op dreef te zin.

Hoe speelde De Jong? Hoe was de wiselwerking op het middenveld?
Ik vond de jong goed spelen. Hij speelde aanvallend naast zyech en je ziet bij hem dat ie dominant aan de bal is en veel vooruit doet. Ook belangrijk in jet druk zetten. Ik vond Vd Beek op 6 bijna foutloos spelen en heel erg in dienst van het elftal.

Ik vond het gewoon goed van Ajax. Bij vlagen genieten. Maar ook zeker nog boldoende om te verbeteren. Omschakeling moet beter en er mag nog wel meer dynamiek in de aanval aan de bal komen
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond de jong goed spelen. Hij speelde aanvallend naast zyech en je ziet bij hem dat ie dominant aan de bal is en veel vooruit doet. Ook belangrijk in jet druk zetten. Ik vond Vd Beek op 6 bijna foutloos spelen en heel erg in dienst van het elftal.

Ik vond het gewoon goed van Ajax. Bij vlagen genieten. Maar ook zeker nog boldoende om te verbeteren. Omschakeling moet beter en er mag nog wel meer dynamiek in de aanval aan de bal komen
en achterin moet ook zkr wat gebeurrn !! rest uit ik me bij aan..
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 11:02   quote  deeplink  
Ik las net een leuk feitje. Cerny creeerde 8 kansen. Dat is bij Ajax geen enkele speler gelukt sinds 2012.

Maar goed. Die zal donderdag wel gewoon weer banken of op rechts moeten spelen omdat Youness opgesteld wordt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 augustus 2017 - 12:06   quote  deeplink  
Weet je waar ik mij gistere het meest aan stoorde. De lege plekken op de tribune.
Ik weet wel dat het vakantie is, maar dan moet je maar thuis zijn als Ajax speelt en niet op een spaanse/Griekse strand liggen.

Ik zal het simpel houden, Ajax moet de prijs van seizoenkaart voor ieder vak behalve die van fanatieke supporters verhogen met 50%.
Wat je dan krijgt is dat Ajax minder seizoenskaarten verkoopt. Als je kaarten dan bij kleine wedstrijden(waar seizoenskaarthouders toch al niet komen) vervolgens voor 5 euro verkoopt. Dan zit het stadion gewoon vol.
Dan bij grote wedstrijden prijs flink opvoeren( 100euro, seizoenkaarthouders kopen een seizoenkaart om daar bij te zijn)

Dan is het stadion gewoon gevuld.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Weet je waar ik mij gistere het meest aan stoorde. De lege plekken op de tribune.
Ik weet wel dat het vakantie is, maar dan moet je maar thuis zijn als Ajax speelt en niet op een spaanse/Griekse strand liggen.

Ik zal het simpel houden, Ajax moet de prijs van seizoenkaart voor ieder vak behalve die van fanatieke supporters verhogen met 50%.
Wat je dan krijgt is dat Ajax minder seizoenskaarten verkoopt. Als je kaarten dan bij kleine wedstrijden(waar seizoenskaarthouders toch al niet komen) vervolgens voor 5 euro verkoopt. Dan zit het stadion gewoon vol.
Dan bij grote wedstrijden prijs flink opvoeren( 100euro, seizoenkaarthouders kopen een seizoenkaart om daar bij te zijn)

Dan is het stadion gewoon gevuld.
Er waren gister nog kaarten te krijgen.

En een seizoenskaart is geen verplichting om te gaan. Ik vind je post dus gewoon grote onzin en nogal denigrerend. Mensen moeten toch lekker zelf weten of ze op vakantie gaan man.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 11:02 schreef remco k het volgende:
Ik las net een leuk feitje. Cerny creeerde 8 kansen. Dat is bij Ajax geen enkele speler gelukt sinds 2012.

Maar goed. Die zal donderdag wel gewoon weer banken of op rechts moeten spelen omdat Youness opgesteld wordt.
Maar nu zijn er mensen die Dolberg afschrijven. Maar die kreeg ook weinig bruikbare ballen ten opzichte van Huntelaar gisteren.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar nu zijn er mensen die Dolberg afschrijven. Maar die kreeg ook weinig bruikbare ballen ten opzichte van Huntelaar gisteren.
dolberg is nie balvast, lui, en sjokt rond en mist het sluwe van een spits als huntelaar.. dat is dolberg dit seizoen.. schrijf hem niet af, maar zoals overmars ook al zei laat hem maar eerst weer goed gaan voetballen
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar nu zijn er mensen die Dolberg afschrijven. Maar die kreeg ook weinig bruikbare ballen ten opzichte van Huntelaar gisteren.
Ik schrijf niemand van deze selectie af. Daar heb ook ik wel van geleerd de laatste jaren.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg is nie balvast, lui, en sjokt rond en mist het sluwe van een spits als huntelaar.. dat is dolberg dit seizoen.. schrijf hem niet af, maar zoals overmars ook al zei laat hem maar eerst weer goed gaan voetballen
4 wedstrijden en een mening over hem alsof ie al maanden slecht oresteerd.
JV
 JV - maandag 21 augustus 2017 - 13:00   quote  deeplink  
mensen die dolberg afschrijven kunnen beter niets meer zeggen, veel topclubs willen hem hebben voor 30 miljoen of meer en die zullen het allemaal verkeerd zien, lachwekkend
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik schrijf niemand van deze selectie af. Daar heb ook ik wel van geleerd de laatste jaren.
Ook jij weet heel goed wie ik er mee bedoel
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Bovendien een talent begint altijd goed, zakt een tijdje weg en komt terug en is dan stabiel. Dolberg zit nu op dat 2e punt en komt gewoon terug
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg is nie balvast, lui, en sjokt rond en mist het sluwe van een spits als huntelaar.. dat is dolberg dit seizoen.. schrijf hem niet af, maar zoals overmars ook al zei laat hem maar eerst weer goed gaan voetballen
Zorg eerst maar dat hij een bespeelbare bal krijgt. Dat wil zeggen dat ze vaker met de vleugels van gisteren moeten spelen. Van Younes weet je namelijk een ding zeker en dat is dat er geen bal voor komt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Weet je waar ik mij gistere het meest aan stoorde. De lege plekken op de tribune.
Ik weet wel dat het vakantie is, maar dan moet je maar thuis zijn als Ajax speelt en niet op een spaanse/Griekse strand liggen.

Ik zal het simpel houden, Ajax moet de prijs van seizoenkaart voor ieder vak behalve die van fanatieke supporters verhogen met 50%.
Wat je dan krijgt is dat Ajax minder seizoenskaarten verkoopt. Als je kaarten dan bij kleine wedstrijden(waar seizoenskaarthouders toch al niet komen) vervolgens voor 5 euro verkoopt. Dan zit het stadion gewoon vol.
Dan bij grote wedstrijden prijs flink opvoeren( 100euro, seizoenkaarthouders kopen een seizoenkaart om daar bij te zijn)

Dan is het stadion gewoon gevuld.
Voelen de vaste bezoekers zich ineens genaaid ten opzichte van dagjesmensen! Wat een slapzinnig voorstel. Beter is om de kaartenmarkt in het leven te roepen waar men zijn seizoenskaart kan aanbieden. En een seizoenskaart koppelen aan een percentage van bezoek.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 14:20   quote  deeplink  
Gewoon gratis kaartjes aanbieden. Kunnen de mensen die geen verstand van voetbal hebben ook eens kijken wat goed voetbal is.....
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 14:48   quote  deeplink  
Zit de wedstrijd nogmaals te kijken. Maar wat is die Spijkerman een lul zeg.

Bij de wissel van Cerny gaf hij hem gewoon een handje. Waarbhaaltnienhet lef vandaag.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zorg eerst maar dat hij een bespeelbare bal krijgt. Dat wil zeggen dat ze vaker met de vleugels van gisteren moeten spelen. Van Younes weet je namelijk een ding zeker en dat is dat er geen bal voor komt.
dat is ook zo.. we wachten af
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 14:48 schreef remco k het volgende:
Zit de wedstrijd nogmaals te kijken. Maar wat is die Spijkerman een lul zeg.

Bij de wissel van Cerny gaf hij hem gewoon een handje. Waarbhaaltnienhet lef vandaag.
dat is mijn punt niet.. ik heb me twijffels bij spijkerman.. al vanaf dag 1... dat is niet iets van de laatste weken of jaren..
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 20:15 schreef AkaS het volgende:
Waarom gaat Veltman niet gewoon een paar jaartjes in Amerika voetballen. Lijkt me een mooi avontuur voor hem. En ik gun het onze sympathieke Joël.
road to sarcasm.....wahahaha
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar nu zijn er mensen die Dolberg afschrijven. Maar die kreeg ook weinig bruikbare ballen ten opzichte van Huntelaar gisteren.
Huntelaar was wel waar een spits hoort te zijn bij voorzetten,in de 16....
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:34 schreef Loetje het volgende:
Bovendien een talent begint altijd goed, zakt een tijdje weg en komt terug en is dan stabiel. Dolberg zit nu op dat 2e punt en komt gewoon terug
Absoluut 100 procent mee eens..
Maar voor nu en vooral voor donderdag Klaas laten spelen!
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 15:19 schreef bahbah het volgende:

[..]

Huntelaar was wel waar een spits hoort te zijn bij voorzetten,in de 16....
Op de doellijn bedoel je
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:34 schreef Loetje het volgende:
Bovendien een talent begint altijd goed, zakt een tijdje weg en komt terug en is dan stabiel. Dolberg zit nu op dat 2e punt en komt gewoon terug
dat wegzakken begon vorig seizoen al uitwedstrijden gaf hij ook vaak niet thuis.. maar nogmaals talent zat.. nu is het aan hem om zich terug te knokken en hoop dat die dat gaat redden
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op de doellijn bedoel je
Nou hij kopte m aardig binnen tussen 2 verdedigers.
En die bal in de tweede helft kwam ie net tekort,was pech.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 15:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat wegzakken begon vorig seizoen al uitwedstrijden gaf hij ook vaak niet thuis.. maar nogmaals talent zat.. nu is het aan hem om zich terug te knokken en hoop dat die dat gaat redden
Jezus jongen, wees niet zo naïef man. Een dip duurt gewoon even
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 18:14 schreef bahbah het volgende:

[..]

Nou hij kopte m aardig binnen tussen 2 verdedigers.
En die bal in de tweede helft kwam ie net tekort,was pech.
Dat was zoals ik toen ook zei de eerste keer dat die wat verder van de goal ging staan. Daarvoor gewoon 8/9 keer zo'n beetje in de reet van de keeper gaan staan.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jezus jongen, wees niet zo naïef man. Een dip duurt gewoon even
hoop het kerel, ligt aan zijn koppie..
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoop het kerel, ligt aan zijn koppie..
Ligt helemaal niet aan zijn koppie. Je kent hem niet eens man.

Juist zijn rustige overkomen toen het wel goed was geeft me sterk het gevoel dat ie ook rustig blijft naarmate het minder is.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt helemaal niet aan zijn koppie. Je kent hem niet eens man.

Juist zijn rustige overkomen toen het wel goed was geeft me sterk het gevoel dat ie ook rustig blijft naarmate het minder is.
het ligt wel aan zijn koppie.. ken jij hem en ken jij zijn werkelijke mentaliteit ? met koppie bedoel ik mentaliteit
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 23:27   quote  deeplink  
Hij gaat het wel redden alle jonge spelers krijgen een terugval.Ook Kluivert is effe wat minder maar die komt ook wel weer in vorm.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 23:27 schreef p111 het volgende:
Hij gaat het wel redden alle jonge spelers krijgen een terugval.Ook Kluivert is effe wat minder maar die komt ook wel weer in vorm.
zat voorbeelden van talenten die top waren.. en terug zakte en nooit weer zijn geworden wat het was.. en hoop ECHT sat dolberg dit niet heeft want vind het zelf een geweldenaar qua uitstraling
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 23:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het ligt wel aan zijn koppie.. ken jij hem en ken jij zijn werkelijke mentaliteit ? met koppie bedoel ik mentaliteit
Dit is precies wat ik bedoel bij jou. Altijd maar uitgaan van het negatieve.

Aan alles zie je dat hij wel de juiste mentaliteit heeft. Ook toen hij zo goed speelde oogde hij wat laconiek en en lui. Maar de cijfers zeggen heel wat anders.

Net als bij Ziyech dat iedereen zei dat ie minder meters zou maken. Helemaal niet waar blijkt uiteindelijk.

Doordat er nu een en ander niet lukt bij hem ziet het er allemaal zo lui en ongeïnteresseerd uit.

Laten we eens gewoon met zijn alleen vertrouwen houden zonder negatieve voorwaardes en zon gast blijven steunen. Positieve voorbeelden zat waarbij een speler weer terugkwam en liet zien gewoon goed te zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 23:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zat voorbeelden van talenten die top waren.. en terug zakte en nooit weer zijn geworden wat het was.. en hoop ECHT sat dolberg dit niet heeft want vind het zelf een geweldenaar qua uitstraling
En andersom net zo. Nogmaals. Ga eens een keer van het positieve uit man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1









0.0093519