BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 9 september 2017, 20:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Drink jij alleen maar azijn? Jezus man....
Nee hoor zit gewoon lekker aan het bier. Vind alleen dat Youness een ongelofelijke kut speler is, Ajax volstrekt onwaardig ... en daar bevestigd het mannetje mijn mening weer eens.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:23 schreef Eide het volgende:
Mooie combinatie in het centrum daar. KJH man of the match?
Vind ik niet. Mist ook nog teveel en loopacties blijf ik ook nog regelmatig slecht vinden. Maar een redelijke pot van hem hoor. Maar ik ga voor Veltman vandaag
Eide
 Eide - zaterdag 09 september 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet degelijk, gewoon erg goed. Haalt talloze keren een hoop ellende weg. Neres was de beste in de eerste 20 minuten maar Veltman met stipt de beste vandaag
Ik wil KJH ook noemen hoor. Sleurt, knokt, is lastig, gevaarlijk. Echt goed ook. Samen met Veltman de beste bij Ajax.
Eide
 Eide - zaterdag 09 september 2017 - 22:27   quote  deeplink  
Als het rendement van Younes toch eens net een tikkie omhoog ging. Speelt prima de 2e helft maar mist gewoon te veel kansen.
Eide
 Eide - zaterdag 09 september 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Mooie aanval weer. Schitterende pass van Ziyech.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:29   quote  deeplink  
De goals zijn werkelijk gruwelijk mooi vandaag.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:27 schreef Eide het volgende:
Als het rendement van Younes toch eens net een tikkie omhoog ging. Speelt prima de 2e helft maar mist gewoon te veel kansen.
Wat me opvalt is dat die de eerste helft altijd vertraagd en de 2e helft wel aanzienlijk sneller is. Kan ook aan de tegenstander liggen, maar het begint wel structureel te worden.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 09 september 2017 - 22:30   quote  deeplink  
Toch nog de 3-0, ondanks dat het 6-0 had moeten zijn.
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil KJH ook noemen hoor. Sleurt, knokt, is lastig, gevaarlijk. Echt goed ook. Samen met Veltman de beste bij Ajax.
KJH, Veltman en buiten wat kut momentjes vind ik Ziyech ook erg goed vooral in de opbouw.
Eide
 Eide - zaterdag 09 september 2017 - 22:30   quote  deeplink  
En hoe kan je nog om Frenkie de Jong heen? Idem voor KJH eigenlijk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 09 september 2017 - 22:32   quote  deeplink  
KJH is goud waard voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:30 schreef pth het volgende:

[..]

KJH, Veltman en buiten wat kut momentjes vind ik Ziyech ook erg goed vooral in de opbouw.
Ziyech is de helft goed en de helft dramatisch. Die mag vandaag echt de veters niet strikken van die andere 2.
Eide
 Eide - zaterdag 09 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
En na deze 2e helft mag Zwolle heel blij zijn met slechts 3-0.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:30 schreef Eide het volgende:
En hoe kan je nog om Frenkie de Jong heen? Idem voor KJH eigenlijk.
Huntelaar zal ook blijven staan. Frenkie wellicht binnenkort. Maar speelt gewoon altijd voldoende en vaak goed.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Makkie vanavond. Wat een beest die Huntelaar.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet degelijk, gewoon erg goed. Haalt talloze keren een hoop ellende weg. Neres was de beste in de eerste 20 minuten maar Veltman met stipt de beste vandaag
Dat echt totaal niet eens. Veltman speelt een prima pot. Maar niet de beste laat staan met stip de beste.

Ik vind eigenlijk de gehele defensie vandaag gewoon goed. Ook Dijks.

Van de Beek vandaag ook goed net als kjh.

Ik denk dat we keijzer vandaag een compliment moeten maken. De ploeg was met afstand beter dan pec dat toch een angstgegner is.

Wissels blijken bepalend.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:34   quote  deeplink  
Geweldige eerste 20 minuten en erna het spoor bijster en regelmatig goed weggekomen. Na een uur de boel herpakt en terecht gewonnen. 3 geweldige goals met Veltman en Huntelaar met afstand de beste 2. Ook Frenkie de Jong viel geweldig in.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 september 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:30 schreef Eide het volgende:
En hoe kan je nog om Frenkie de Jong heen? Idem voor KJH eigenlijk.
Lol, makkelijk. Frenkie de Jong is nou echt niet heel indrukwekkend hoor... Dit is pas eindelijk zn eerste teken van rendement na al die minuten die hij al heeft mogen maken. Maar goed, leuk ingevallen.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 22:35   quote  deeplink  
De jong in potentie voor mij de beste speler van de selectie nu.
remco k
 remco k - zaterdag 09 september 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lol, makkelijk. Frenkie de Jong is nou echt niet heel indrukwekkend hoor... Dit is pas eindelijk zn eerste teken van rendement na al die minuten die hij al heeft mogen maken. Maar goed, leuk ingevallen.
Type Xavi. Weinig bij goals betrokken maar aan de bal misschien wel 1 van de belangrijkste spelers van het elftal van Guardiola.
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech is de helft goed en de helft dramatisch. Die mag vandaag echt de veters niet strikken van die andere 2.
Dat is ook een mening, ben helemaal met je eens dat het bij vlagen dramatisch is maar bijna iedere goede/mooie aanval begint met een goede bal van Ziyech.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat echt totaal niet eens. Veltman speelt een prima pot. Maar niet de beste laat staan met stip de beste.

Ik vind eigenlijk de gehele defensie vandaag gewoon goed. Ook Dijks.

Van de Beek vandaag ook goed net als kjh.

Ik denk dat we keijzer vandaag een compliment moeten maken. De ploeg was met afstand beter dan pec dat toch een angstgegner is.

Wissels blijken bepalend.
Vond ik niet. Zeker in de fase tussen minuut 20 en 60 speelt vrijwel heel Ajax zwak. Middenveld en verdediging ook regelmatig zwak, op Veltman na. Die heeft zeker 8/9 levensgevaarlijke aanvallen voorkomen van PEC
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat echt totaal niet eens. Veltman speelt een prima pot. Maar niet de beste laat staan met stip de beste.

Ik vind eigenlijk de gehele defensie vandaag gewoon goed. Ook Dijks.

Van de Beek vandaag ook goed net als kjh.

Ik denk dat we keijzer vandaag een compliment moeten maken. De ploeg was met afstand beter dan pec dat toch een angstgegner is.

Wissels blijken bepalend.
Grotendeels eens, maar Ajax speelde echt beter in het vertrouwde 4-3-3. Experiment van Keizer wat mij betreft mislukt en maar niet meer doen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:38 schreef pth het volgende:

[..]

Dat is ook een mening, ben helemaal met je eens dat het bij vlagen dramatisch is maar bijna iedere goede/mooie aanval begint met een goede bal van Ziyech.
Nu moeten de lange en hoge passes en voorzetten eens beter worden en het schieten van afstand helemaal. Speelt beter als in het begin bij Ajax maar er moet echt nog zoveel beter.
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lol, makkelijk. Frenkie de Jong is nou echt niet heel indrukwekkend hoor... Dit is pas eindelijk zn eerste teken van rendement na al die minuten die hij al heeft mogen maken. Maar goed, leuk ingevallen.
Heeft wel potentie hoor. Moet er natuurlijk nog wel echt uitkomen daar er al zo veel omhoog geschreven zijn, maar is nog maar een jonkie die echt wel een beetje kan ballen.
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu moeten de lange en hoge passes en voorzetten eens beter worden en het schieten van afstand helemaal. Speelt beter als in het begin bij Ajax maar er moet echt nog zoveel beter.
Moet zeker nog beter, maar ik vind het wel een schitterende voetballer met heel veel potentie.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 september 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:43 schreef pth het volgende:

[..]

Heeft wel potentie hoor. Moet er natuurlijk nog wel echt uitkomen daar er al zo veel omhoog geschreven zijn, maar is nog maar een jonkie die echt wel een beetje kan ballen.
tja, leuk. maar zal de volgende zijn die er niet staat dit seizoen. Kluivert ook al geen rendement, heb je niks aan en je moet kampioen worden dit jaar. Dan zie ik liever Siem de Jong, zeker in de grote wedstrijden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 september 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:45 schreef pth het volgende:

[..]

Moet zeker nog beter, maar ik vind het wel een schitterende voetballer met heel veel potentie.
Zijn ontwikkelingsjaren zitten er bijna op dus het gaat wel tijd worden.
pth
 pth - zaterdag 09 september 2017 - 22:57   quote  deeplink  
Knap interview van Keizer, in iedere twee zinnen een tegenstrijdigheid. Wat een muppet ...
bahbah
 bahbah - zaterdag 09 september 2017 - 23:07   quote  deeplink  
Hahahahaha.......de discussie Huntelaar Dolberg....

Discussie gesloten....

Heerlijk....
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:57 schreef pth het volgende:
Knap interview van Keizer, in iedere twee zinnen een tegenstrijdigheid. Wat een muppet ...
tjah... ik zeg hier maar niks over
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 september 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:40 schreef pth het volgende:

[..]

Grotendeels eens, maar Ajax speelde echt beter in het vertrouwde 4-3-3. Experiment van Keizer wat mij betreft mislukt en maar niet meer doen.
keizer of de rest wat ernaast zit ? 443 en dolberg banken.. frenkie/siem vdbeek ziyech mid.. achterin mag keizer bepalen
bahbah
 bahbah - zaterdag 09 september 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil KJH ook noemen hoor. Sleurt, knokt, is lastig, gevaarlijk. Echt goed ook. Samen met Veltman de beste bij Ajax.
juist!!!Ik heb t niet op Veltman normaal maar vanavond echt sterk gespeeld...

En Huntelaar....tja....Dolberg/Huntelaar....
Hihihihihi.....ahum....
bahbah
 bahbah - zaterdag 09 september 2017 - 23:49   quote  deeplink  
Huntelaar is gewoon KING....
Net als toen......
Feit!!!!!!!!°
bahbah
 bahbah - zondag 10 september 2017 - 00:23   quote  deeplink  
slotje erop
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2017 - 05:00   quote  deeplink  
blij mee da mensen het eens zijn.. kut issue.. dolberg is men eerste spits blabla dus 424.. nee 433 en dolberg banken. simpel zat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door nummer10 --
Brandje
 Brandje - zondag 10 september 2017 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

keizer of de rest wat ernaast zit ? 443 en dolberg banken.. frenkie/siem vdbeek ziyech mid.. achterin mag keizer bepalen
Je wil met twaalf man gaan spelen??
remco k
 remco k - zondag 10 september 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond ik niet. Zeker in de fase tussen minuut 20 en 60 speelt vrijwel heel Ajax zwak. Middenveld en verdediging ook regelmatig zwak, op Veltman na. Die heeft zeker 8/9 levensgevaarlijke aanvallen voorkomen van PEC
Ik heb de pot vanochtend nog eens rustig teruggekeken. Maar bij 3 of vier onderschepte aanvallen houd het wel op Loetje. Hij speelde een prima pot en meer dan terecht dat dit ook eens benoemd wordt. Maar in de eerste 5 minuten zit hij er ook twee keer volledig naast en is het dat mikthar er niets mee doet.

Maar speelde een prima pot. Maar met afstand de beste. Nee totaal niet zelfs.
remco k
 remco k - zondag 10 september 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:40 schreef pth het volgende:

[..]

Grotendeels eens, maar Ajax speelde echt beter in het vertrouwde 4-3-3. Experiment van Keizer wat mij betreft mislukt en maar niet meer doen.
Niet eens. Spel was eerste deel prima. Daarna door eigen slordigheden gaan we minder goed spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2017 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2017 - 07:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je wil met twaalf man gaan spelen??
nee gewoon 433...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:10 schreef pth het volgende:

[..]

Eens, maar waarom dan wel die klote mof laten staan ... al een minuut of 500 helemaal niets van gezien.
Zojuist dit hele topic gelezen en zie in elke post van jou hele nare dingen over Younes staan.

Ik vind het best als je duidelijk wil maken dat je een Ajacied graag gewisseld ziet worden, maar dingen zoals "bak stront" en "klote mof" vind ik echt veel te ver gaan en al helemaal omdat je het in iedere post doet.

Younes doet meer dan zijn best, werkt altijd 200% en geeft volgens mij zelfs de belangrijke pass waar de goal uiteindelijk uit komt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:11 schreef Eide het volgende:
Prachtig van Younes. Prachtig van KJH. Prachtig van Kluivert. Prima afgemaakt. Echt prachtig.
Die bedoelde ik dus
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een inzicht van Younes!
Dat dus!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:16 schreef Eide het volgende:
Prima pass van Younes weer.
...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:18 schreef pth het volgende:

[..]

Wat een geweldenaar. Ik ken matige voetballers, slechte spelers, waardeloze spelers ... en dan heb je nog Youness.
En dan kom jij weer...

Heeft hij iets ergs gedaan in het verleden bij jouw familie ofzo?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:24 schreef pth het volgende:

[..]

Nee hoor zit gewoon lekker aan het bier. Vind alleen dat Youness een ongelofelijke kut speler is, Ajax volstrekt onwaardig ... en daar bevestigd het mannetje mijn mening weer eens.
Je bent obsessed!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 september 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 22:57 schreef pth het volgende:
Knap interview van Keizer, in iedere twee zinnen een tegenstrijdigheid. Wat een muppet ...
Hahaha Younes speelt niet meer (wedstrijd afgelopen) en je hebt de volgende Ajacied op de korrel!!
nummer10
 nummer10 - zondag 10 september 2017 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2017 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet eens. Spel was eerste deel prima. Daarna door eigen slordigheden gaan we minder goed spelen.
het eerste kwartier.. je hebt gewoon simpel weg te weinig voetbal op het middenveld op deze manier.. gewoon 433 en hunter in de spits.. dolberg gewoon op de bank.. maar hij blijft vast houden van ja maar is mijn eerste spits.. bullshit.. je eerste spits is de spits die het beste is..
Pietje
 Pietje - zondag 10 september 2017 - 12:53   quote  deeplink  
Ik heb er niets van kunnen zien. Zaterdagavond is voor mij altijd onmogelijk.
Daarom moet ik afgaan op wat ik hier lees en op teletekst.

Ik snap niks van het feit dat Kasper Dolberg kennelijk elke wedstrijd MOET spelen, terwijl Klaas Jan Huntelaar in bloedvorm is. Maar goed, de 3 punten zijn binnen.

Ik las ergens op een site dat zelfs Nick Viergever uiterst kritisch was op het spel van Ajax gisteren. "Als ze zo doorgaan, worden ze zeker geen kampioen".

PSV doet er ook alles aan om niet kampioen te worden. Ze staan, zo las ik, met 2-0 achter tegen sc Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 10 september 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2017 - 12:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het eerste kwartier.. je hebt gewoon simpel weg te weinig voetbal op het middenveld op deze manier.. gewoon 433 en hunter in de spits.. dolberg gewoon op de bank.. maar hij blijft vast houden van ja maar is mijn eerste spits.. bullshit.. je eerste spits is de spits die het beste is..
Nee niet eens. Prima dat hij Dolberg zo blijft steunen. En ook prima dat hij zoekt naar andere mogelijkheden om te spelen

Als je dat niet doet Ian je ook nooit vernieuwend zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 9 september 2017, 20:45); 3 - 0









0.0102870