BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 24 september 2017, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Haha dat heeft Keizer nou ook! 'Ik weet het ook niet meer'
Het is makkelijk om nu aan de poten van Keizer te gaan zagen en misschien ook wel terecht maar het gaat "bovenin"al fout!
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:38 schreef Brandje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo moment, of dat nou over voetbal gaat of persoonlijk, dat je zoiets hebt van "ik weet het ook niet meer"? Nou dat heb ik na vandaag. Ik kan en wil niet eens beginnen waar en hoe het fout is gegaan. Iedereen die onze club leidt. De RvC, het TH, Keizer met staf. Iedereen faalt. Het aankoopbeleid, de tactiek van de trainer, de dooie lullen in de staf, de kaartclub die zichezelf maar blijft beschermen. We zijn net een boom die aan het afsterven is!!
Pffff deze doet echt pijn mannen!
Ik heb exact hetzelfde, Brandje. Ik ben er echt helemaal ziek van. Geen Europees voetbal gehaald, wat ook al zo'n schande was en nu dit weer... Geen enkele bezieling op het veld, maar ook niet bij de bobo's (vermoed ik). Dit wordt van kwaad to erger, want spelers hebben ook geen enkel zelfvertrouwen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:38 schreef Brandje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo moment, of dat nou over voetbal gaat of persoonlijk, dat je zoiets hebt van "ik weet het ook niet meer"? Nou dat heb ik na vandaag. Ik kan en wil niet eens beginnen waar en hoe het fout is gegaan. Iedereen die onze club leidt. De RvC, het TH, Keizer met staf. Iedereen faalt. Het aankoopbeleid, de tactiek van de trainer, de dooie lullen in de staf, de kaartclub die zichezelf maar blijft beschermen. We zijn net een boom die aan het afsterven is!!
Pffff deze doet echt pijn mannen!
Nee totaal niet vandaag. Precies dit zag ik 2 maand geleden al aankomen, dat je gewoon niet goed genoeg bent en totaal geen goals in je elftal hebt.

En dat zeg ik niet om mezelf te eren, want velen wisten het al rond die tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Das een hele goede vriend. Want wie kan wie weg sturen? Corrigeer mij als ik er naast zit maar de ledenraad kan als enige de rvc weg sturen? Diezelfde RvC kan volgens mij als enige de dagelijkse directie(TH) weer weg sturen? Die dagelijkse directie kunnen de trainer en staf weer als enige weg sturen? De ledenraad wordt gekozen door een select clubje leden?
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ledenraad de RvC en de RvC denk ik de directie en zij weer de trainer. Maar het feit is dat je met het vermogen van ons gewoon met afstand de beste van Nederland moet zijn
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee totaal niet vandaag. Precies dit zag ik 2 maand geleden al aankomen, dat je gewoon niet goed genoeg bent en totaal geen goals in je elftal hebt.

En dat zeg ik niet om mezelf te eren, want velen wisten het al rond die tijd.
Ik zag het dus niet aankomen. Ik was enthousiast toen ze Keizer aanstelden. De basis was redelijk intact. Klaassen weg maar vd Beek of Frenkie ging dat gat opvullen. Traore, ok maar we hadden neres al gehaald. Sanchez was een domper maar ahet enige wat keizer moest doen was doorgaan wat Bosz begonnen was en wat hij zelfd JA liet spelen.
p111
 p111 - zondag 24 september 2017 - 16:45   quote  deeplink  
Ik bedoel die rechtsback niet Cassiera die scoort er op los en krijgt 0 kansen.Gooi die Wober er in stuur die Dijks aub naar fc knudde en geef geld toe.
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ledenraad de RvC en de RvC denk ik de directie en zij weer de trainer. Maar het feit is dat je met het vermogen van ons gewoon met afstand de beste van Nederland moet zijn
Dus ik zat aardig in de buurt.
Oh over die poen heb ik al vaker gezegd. Als je zoveel rijker bent dan de rest dan mag je een monopolie op de titel claimen. Laten we zeggen 8 van de 10 keer
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het is makkelijk om nu aan de poten van Keizer te gaan zagen en misschien ook wel terecht maar het gaat "bovenin"al fout!
Daar ligt gewoon de kern van het probleem. Alleen aangezien hij nu beschadigd is kun je net zo goed helemaal schoon schip maken! Alleen zonde want ik vind echt dat Ajax Keizer gewoon laat verzuipen. En dat is ook mijn hele punt
p111
 p111 - zondag 24 september 2017 - 16:47   quote  deeplink  
Maar wat the fuck is dat met die inzet wat een grafkikkers die gassies wat denken ze wel ik krijg toch mijn geld wel ik kan wel op 60% voetballen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het is makkelijk om nu aan de poten van Keizer te gaan zagen en misschien ook wel terecht maar het gaat "bovenin"al fout!
Ow nee hoor, ik heb absoluut niks tegen de beste man. Hij heeft niet zichzelf aangesteld.
Maar het is zichtbaar dat hij het ook gewoon niet meer weet. Oogt zeer onzeker.
En dat is de fout die ze bovenin al hebben gemaakt.
Ze hebben gegokt en verloren
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus ik zat aardig in de buurt.
Oh over die poen heb ik al vaker gezegd. Als je zoveel rijker bent dan de rest dan mag je een monopolie op de titel claimen. Laten we zeggen 8 van de 10 keer
En het erge is dat Overmars en Keizer hele mooie namen wilde hebben. Maar dat weet ik vanuit me oude werk en daar zijn 2 mensen die contact hebben met 2 leden van de ledenraad. Het klopt gewoon allemaal niet. Het beleid wat gewoon logisch wordt, wordt veel te veel in een tweespalt gespeeld. De helft volgt het en de helft niet. Dan krijg je dit
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar ligt gewoon de kern van het probleem. Alleen aangezien hij nu beschadigd is kun je net zo goed helemaal schoon schip maken! Alleen zonde want ik vind echt dat Ajax Keizer gewoon laat verzuipen. En dat is ook mijn hele punt
Maar kijk nou eens naar de staf die erbij zit. Spijkerman zal een hele aardige vent zijn maar heeft een uitstraling van niks. L'ami? WTF ie dat om hem zo belangrijk te maken. Winter> Ook een dooie lul. Er wordt nooit gelachen lijkt het wel.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar kijk nou eens naar de staf die erbij zit. Spijkerman zal een hele aardige vent zijn maar heeft een uitstraling van niks. L'ami? WTF ie dat om hem zo belangrijk te maken. Winter> Ook een dooie lul. Er wordt nooit gelachen lijkt het wel.
L'ami was uitstekend als keeperstrainer. Niet wat die nu doet
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

En het erge is dat Overmars en Keizer hele mooie namen wilde hebben. Maar dat weet ik vanuit me oude werk en daar zijn 2 mensen die contact hebben met 2 leden van de ledenraad. Het klopt gewoon allemaal niet. Het beleid wat gewoon logisch wordt, wordt veel te veel in een tweespalt gespeeld. De helft volgt het en de helft niet. Dan krijg je dit
Overmars wilde toch ook Laudrup en Bergkamp en Sar wilden Keizer. terwijl keizer helemaal niet stond te springen om hoofdtrainer te worden.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Overmars wilde toch ook Laudrup en Bergkamp en Sar wilden Keizer. terwijl keizer helemaal niet stond te springen om hoofdtrainer te worden.
App mij eens even!
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

L'ami was uitstekend als keeperstrainer. Niet wat die nu doet
Das de man van de spelhervattingen en wanneer er een wissel in komt. Keepers worden NOOIT serieus genomen door voeytballers
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Das de man van de spelhervattingen en wanneer er een wissel in komt. Keepers worden NOOIT serieus genomen door voeytballers
Stekelenburg en Vermeer ontwikkelden zich uitstekend. Maar sinds hij meer gezag heeft is het niks meer
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Het kan trouwens nog slechter. Kijk AZ eens
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:52 schreef Loetje het volgende:
Het kan trouwens nog slechter. Kijk AZ eens
Zal je zien dat zij gewoon met 4-1 winnen hoor.
Die hebben wel de veerkracht
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zal je zien dat zij gewoon met 4-1 winnen hoor.
Die hebben wel de veerkracht
Jep. Zat veel veerkracht bij die 2e pingel. Dat had 0-5 al moeten staan na 8 minuten
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Stekelenburg en Vermeer ontwikkelden zich uitstekend. Maar sinds hij meer gezag heeft is het niks meer
Misschien was het voor de balans wel goed geweest om een kakkerlak of een boetje in het TH te hebben. Voor de balans zeg maar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 17:00   quote  deeplink  
1 ding vind ik. Ik vind de ontwikkeling in het Nederlandse voetbal erg zorgwekkend!! Niet alleen nu maar al veel langer.
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
1 ding vind ik. Ik vind de ontwikkeling in het Nederlandse voetbal erg zorgwekkend!! Niet alleen nu maar al veel langer.
Vorig jaar speel je nog een europese finale
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vorig jaar speel je nog een europese finale
En zie de terugval.
Dat is gewoon zeer zorgwekkend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Heeft er al iemand ontslag genomen?
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Toeval bestaat altijd. We hadden er vorig jaar namelijk net zo goed uit kunnen liggen bij de laatste 8 of 16
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vorig jaar speel je nog een europese finale
Blindmakers. Jij weet dondersgoed wat ik bedoel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:11 schreef Loetje het volgende:
Toeval bestaat altijd. We hadden er vorig jaar namelijk net zo goed uit kunnen liggen bij de laatste 8 of 16
Jep. Er waar bij feijenoord alles goed viel in de competitie was dat bij ons in de EL.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Misschien was het voor de balans wel goed geweest om een kakkerlak of een boetje in het TH te hebben. Voor de balans zeg maar
Er is een man geschikt en dat is Toon Gerbrands als algemeen directeur. Weet wat er nodig is, volgt het gekozen beleid, kan tering hard zijn en zacht als het moet. Wim Jonk als de wiedeweer terug in de jeugdopleiding. David Endt als teammanager en Fred Rutten als de neten veldtrainer maken. Als hoofdtrainer ongeschikt maar we hebben geen betere veldtrainer als hem. Earnest Stewart als technisch directeur.

Trainer en assistent nog in te vullen. Vakmensen op de juiste plaats die top zijn in het geen wat te doen en altijd in belang van de club of het team werken.

Voltallige RvC er uit. 1 man terug die de beursgang in de gaten houdt en de rest enkel met voetbal bezig zijn, je moet immers een voetbalclub willen zijn. Maar daar zou ik onder andere een Keje Molenaar willen zien als de man die het voetbal met de beurs combineert in het toezicht. En zet er verder Jaap de Groot maar in met Ronald de Boer en nog 2 andere.

De helft zal het niet doen maar ik zweer je dat je vakmensen hebt!
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Als linksback Sarr halen, als nummer 6 als de wiedeweer Leander Dendoncker.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Om zo maar even wat op te noemen. Maargoed, gebeurd toch niet.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Van voetbalzone:
"Zo raar kan het lopen, de ene keer verlies van amateurs uit Amsterdam en een paar dagen later win je ervan."
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is een man geschikt en dat is Toon Gerbrands als algemeen directeur. Weet wat er nodig is, volgt het gekozen beleid, kan tering hard zijn en zacht als het moet. Wim Jonk als de wiedeweer terug in de jeugdopleiding. David Endt als teammanager en Fred Rutten als de neten veldtrainer maken. Als hoofdtrainer ongeschikt maar we hebben geen betere veldtrainer als hem. Earnest Stewart als technisch directeur.

Trainer en assistent nog in te vullen. Vakmensen op de juiste plaats die top zijn in het geen wat te doen en altijd in belang van de club of het team werken.

Voltallige RvC er uit. 1 man terug die de beursgang in de gaten houdt en de rest enkel met voetbal bezig zijn, je moet immers een voetbalclub willen zijn. Maar daar zou ik onder andere een Keje Molenaar willen zien als de man die het voetbal met de beurs combineert in het toezicht. En zet er verder Jaap de Groot maar in met Ronald de Boer en nog 2 andere.

De helft zal het niet doen maar ik zweer je dat je vakmensen hebt!
Man, man, man. Ik ben het compleet met je eens. Maar ja, of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren? Veel te veel mensen voelen zich wel thuis op het pluche.

Eén ding is duidelijk: er zal wat moeten gebeuren. Wat de beleidsbepalers doen is pappen en nathouden zonder een duidelijke visie. Ik denk dat eigenbelang de boventoon voert in plaats van het algemeen belang van Ajax.

Dit voetbaljaar zullen we maar gauw moeten vergeten, hoewel er nog 28 wedstrijden moeten worden gespeeld. Maar ik zie geen enkele aanleiding om weer positief over Ajax te kunnen denken of schrijven. Geen enkele aanleiding om te verwachten, dat Ajax het lek snel boven heeft. Daarvoor is het getoonde spel veel te voorspelbaar en te slecht. En dan ook nog eens geen Europese wedstrijden voor Ajax... Wat een blamage. Echt, ik ben er helemaal ziek van. Dit is slecht voor mijn gezondheid.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:32 schreef NatjosFC het volgende:
Van voetbalzone:
"Zo raar kan het lopen, de ene keer verlies van amateurs uit Amsterdam en een paar dagen later win je ervan."
Haha. Ik zou eigenlijk moeten huilen, maar dit soort humor ligt me wel.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Ach, eigenlijk valt het nog mee: Ajax staat nog 10 punten voor op Roda JC...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 17:42   quote  deeplink  
Ik ga Nathan Rutjes contacteren voor dit forum. Als je hier ooit manisch depressief binnenkomt ga je er chronisch uit. Allemachtig
remco k
 remco k - zondag 24 september 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ow nee hoor, ik heb absoluut niks tegen de beste man. Hij heeft niet zichzelf aangesteld.
Maar het is zichtbaar dat hij het ook gewoon niet meer weet. Oogt zeer onzeker.
En dat is de fout die ze bovenin al hebben gemaakt.
Ze hebben gegokt en verloren
Uiteindelijk zegt hij zelf ook ja en mag je hem beoordelen net als iedere andere trainer.

Maar dat het van bovenaf al verkeerd zit lijkt me duidelijk.
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heeft er al iemand ontslag genomen?
Nee joh ....we moeten ercaan werken.....
nou hij werkt maar....
seizoen is naar de klote!!!!!
Kut vd Sar Bergkamp.....hele tyfuszooi oprotten.
Ik ben er klaar mee.....wanbeleid ....
Resultaten bewijzen het.

Heb je die kutkoppen gezien vanmiddag..Engbek die Bergkamp.
Bah.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door bahbah --
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 17:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blindmakers. Jij weet dondersgoed wat ik bedoel.
jij noemt het blindmakers... ik zag iemand die niet luisterde naar de top en zijn eigending deed... niet altijd goed ok, maar had wel een visie, en juist omdat hij zo eigenwijs was moest die weg want da past niet in hun straatje.. en wat heb je nu ?
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 18:53   quote  deeplink  
Maar hey, miljoenen winst gemaakt dus helemaal niks aan de hand.
Zitten lekker lachend te dineren met een paar flessen dure rode wijn nu hoor
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 18:53 schreef Jaccio het volgende:
Maar hey, miljoenen winst gemaakt dus helemaal niks aan de hand.
Zitten lekker lachend te dineren met een paar flessen dure rode wijn nu hoor
Tuurlijk....Word allemaal weer rechtgelult.
Geen enkele topclub zakt zover de stront in...geen enkele....

En waar blijven de aankopen op het veld?

Wat een puinhoop....
Die kop van die Bergkamp vanmiddag....wat een rotsmoel......
Heeft nergens geen verstand van die zak.
Kaliber v.Basten....
Ooit goed gevoetbalt.....
En dat andere fossiel Spijkerman....en dan nog die clown uit it....zet die Keizer een oranje pruik op en hij lijkt er sprekend op.

Mijn geduld is op.Eerst nog lullen de kansen gaan er niet in bladiebladieblah....
En nu wat ging er nou niet in?
Van kwaad naar erger naar nog erger...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door bahbah --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Tussen al het gezeik door even een ander bericht. Ik zag een statistiek met het aantal keren balverlies in de eerste 6 wedstrijden van dit seizoen! Ik schrok enorm toen ik zag dat mijnheertje Ziyech in 6 wedstrijden tijd al 184 keer balverlies heeft geleden!!! Ik vind dat echt te schandalig voor woorden! Nu snap ik best dat een keer balverlies in zijn manier van spelen ligt, maar kom op 184x??? Hij staat zelfs eenzaam aan kop. Nummer 2 is Buttner met 136x balverlies!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 september 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 19:11 schreef bahbah het volgende:

[..]

Tuurlijk....Word allemaal weer rechtgelult.
Geen enkele topclub zakt zover de stront in...geen enkele....

En waar blijven de aankopen op het veld?

Wat een puinhoop....
Die kop van die Bergkamp vanmiddag....wat een rotsmoel......
Heeft nergens geen verstand van die zak.
Kaliber v.Basten....
Ooit goed gevoetbalt.....
En dat andere fossiel Spijkerman....en dan nog die clown uit it....zet die Keizer een oranje pruik op en hij lijkt er sprekend op.

Mijn geduld is op.Eerst nog lullen de kansen gaan er niet in bladiebladieblah....
En nu wat ging er nou niet in?
Van kwaad naar erger naar nog erger...
Genoeg topclubs zakken in de stront.

Liverpool.
AC Milan.
Internationale.
Saint Ettienne.
Hamburger SV.
Manchester united komt er nu pas weer bovenop.
In mindere mate was Feyenoord 20 jaar geleden toch wel een nederlandse topclub en pas weer een keer kampioen.

Er zijn er zoveel. En Ajax stond vorig jaar nog finale EL en nu zouden we onredbaar zijn omdat er 1 transferperiode minder is verlopen. Doe ff normaal kerel.
p111
 p111 - maandag 25 september 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Dit heet frustatie en dat is begrijpelijk,als je geld genoeg hebt om in iedergeval redelijke aankopen te doen,en er gebeurd niks,dan komt dat naar boven bij slechte resultaten.En ja dan koop je Neres en Wober en die laat je niet of amper spelen,dan vraag je om kriteik of vragen.En als je dan totaal geen antwoorden krijgt dan wordt je gefrusteerd,en kan je echt wel eens uit je slof schieten.
bahbah
 bahbah - maandag 25 september 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Genoeg topclubs zakken in de stront.

Liverpool.
AC Milan.
Internationale.
Saint Ettienne.
Hamburger SV.
Manchester united komt er nu pas weer bovenop.
In mindere mate was Feyenoord 20 jaar geleden toch wel een nederlandse topclub en pas weer een keer kampioen.

Er zijn er zoveel. En Ajax stond vorig jaar nog finale EL en nu zouden we onredbaar zijn omdat er 1 transferperiode minder is verlopen. Doe ff normaal kerel.
Ja misschien laat ik mijn emotie iets teveel de vrije loop.Excuus daarvoor.

Maar baal van het beleid.Met al die financiële middelen lopen we nog achter de feiten aan.

Ps:Die van die clown vond ik wel aardig gevonden...Visualiseer het maar eens...

De prutser....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door bahbah --
bahbah
 bahbah - maandag 25 september 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tussen al het gezeik door even een ander bericht. Ik zag een statistiek met het aantal keren balverlies in de eerste 6 wedstrijden van dit seizoen! Ik schrok enorm toen ik zag dat mijnheertje Ziyech in 6 wedstrijden tijd al 184 keer balverlies heeft geleden!!! Ik vind dat echt te schandalig voor woorden! Nu snap ik best dat een keer balverlies in zijn manier van spelen ligt, maar kom op 184x??? Hij staat zelfs eenzaam aan kop. Nummer 2 is Buttner met 136x balverlies!
Dat was mij ook al opgevallen. paas over 10 meter al niet zuiver.
Maar dat komt wel weer goed.

Dat wel.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 september 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tussen al het gezeik door even een ander bericht. Ik zag een statistiek met het aantal keren balverlies in de eerste 6 wedstrijden van dit seizoen! Ik schrok enorm toen ik zag dat mijnheertje Ziyech in 6 wedstrijden tijd al 184 keer balverlies heeft geleden!!! Ik vind dat echt te schandalig voor woorden! Nu snap ik best dat een keer balverlies in zijn manier van spelen ligt, maar kom op 184x??? Hij staat zelfs eenzaam aan kop. Nummer 2 is Buttner met 136x balverlies!
Iets wat constant opvalt ook tijdens wedstrijden, vaak ook zelfs ballen over 5-10m. Hier is dan het bewijs. Hij mag dan wel verantwoordelijk zijn voor goals en opzetten van goals, 184 keer is echt dramatisch slecht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 18:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Iets wat constant opvalt ook tijdens wedstrijden, vaak ook zelfs ballen over 5-10m. Hier is dan het bewijs. Hij mag dan wel verantwoordelijk zijn voor goals en opzetten van goals, 184 keer is echt dramatisch slecht.
Jep, en elke keer als ik dat hier benoemde werd gezegd dat dit kwam door zijn spel. Maar sorry in 6 wedstrijden 184x balverlies is echt te!
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tussen al het gezeik door even een ander bericht. Ik zag een statistiek met het aantal keren balverlies in de eerste 6 wedstrijden van dit seizoen! Ik schrok enorm toen ik zag dat mijnheertje Ziyech in 6 wedstrijden tijd al 184 keer balverlies heeft geleden!!! Ik vind dat echt te schandalig voor woorden! Nu snap ik best dat een keer balverlies in zijn manier van spelen ligt, maar kom op 184x??? Hij staat zelfs eenzaam aan kop. Nummer 2 is Buttner met 136x balverlies!
Balverlies hoort bij een aanvallende speler. Maar de plekken waar het gebeurd is het totaal krankzinnig!
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, en elke keer als ik dat hier benoemde werd gezegd dat dit kwam door zijn spel. Maar sorry in 6 wedstrijden 184x balverlies is echt te!
Heb je een linkje. Ben wel benieuwd naar die statistieken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 24 september 2017, 14:30); 1 - 2









0.0107879