BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 20 januari 2019 - 17:41   quote  deeplink  
Steijn... geen idee.
Is het een type die Feyenoord aankan?
Geen speciaal gevoel bij iig
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 januari 2019 - 17:52   quote  deeplink  
De Jong heeft Steijn gecheckt of er geen betere restaurants in Nederland zijn.
En verder hebben ze over lekkere wijven zitten praten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 januari 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 17:35 schreef Stylzz het volgende:
Geen mening
+1 tis als een koe in z'n kont kijken.
Fart
 Fart - zondag 20 januari 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 17:52 schreef FR-Henk het volgende:
De Jong heeft Steijn gecheckt of er geen betere restaurants in Nederland zijn.
En verder hebben ze over lekkere wijven zitten praten.
Ook mijn eerste idee toen ik het las.
Maar het zegt natuurlijk alles over de hunkering van de meerderheid naar iets anders dan Gio.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2019 door Fart --
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 januari 2019 - 18:19   quote  deeplink  
Nobody steijn .....pfffffffffffffffffffffffffff of ach ik weet het niet
de bluffer
 de bluffer - zondag 20 januari 2019 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 18:19 schreef piet de paler het volgende:
Nobody steijn .....pfffffffffffffffffffffffffff of ach ik weet het niet
Ik wel niet nemen
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 januari 2019 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 18:18 schreef Fart het volgende:

[..]

Ook mijn eerste idee toen ik het las.
Maar het zegt natuurlijk alles over de hunkering van de meerderheid naar iets anders dan Gio.
Dit ook gewoon bewust van de Jong. Die weer precies wat dit teweegbrengt
CobusIII
 CobusIII - zondag 20 januari 2019 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 18:25 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik wel niet nemen
Jij weet dingen die wij niet weten....
Fart
 Fart - zondag 20 januari 2019 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit ook gewoon bewust van de Jong. Die weer precies wat dit teweegbrengt
Dat absoluut.
Die is veel te gekwiekst om dit soort dingen ondoordacht te doen.
VVout
 VVout - zondag 20 januari 2019 - 18:38   quote  deeplink  
Jaaaaaa 4-4 :)
VVout
 VVout - zondag 20 januari 2019 - 18:38   quote  deeplink  
Kut verkeerde topic!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 januari 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 18:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Jij weet dingen die wij niet weten....
Wie zijn wij?
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 januari 2019 - 19:46   quote  deeplink  
Blijkbaar oude foto
Fart
 Fart - zondag 20 januari 2019 - 19:48   quote  deeplink  
Wat een soap.
We worden steeds gekker met z'n allen.
Bijna beschamend.
SCF Leiden
 SCF Leiden - zondag 20 januari 2019 - 22:25   quote  deeplink  
Een type V Gaal moet er komen......zweep erover!!!!
igor korneev
 igor korneev - maandag 21 januari 2019 - 09:55   quote  deeplink  
VAn GAal, lijkt me ook heel leuk om een keer te proberen.
Had het in de jaren 90 niet durven dromen dat ik dit ooit nog zou zeggen.
Maar het is wel iemand waar ze hun handen voor uit de mouwen meten steken.
Misschien wil hij wel, voor zijn vrouw.
van geil
 van geil - maandag 21 januari 2019 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
Blijkbaar oude foto
De Jong heeft het gesprek bevestigd , het onderwerp niet.
VVout
 VVout - maandag 21 januari 2019 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 21:45 schreef van geil het volgende:

[..]

De Jong heeft het gesprek bevestigd , het onderwerp niet.
Dan maar gelijk ff de bron er bij gezocht.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/861774/rumoer-op-social-media-door-foto-directeur-de-jong-gespot-met-steijn.html
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 januari 2019 - 22:13   quote  deeplink  
de Jong zou zelf al gereageerd hebben idd en daarnaast hebben verkondigd geen gesprekken van die aard te voeren zonder de td erbij.

Het is allemaal niet per se zo ranzig.
Heel oude fan
 Heel oude fan - maandag 21 januari 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Anderhalf jaar geleden begon ik met dit item. En helaas had ik gelijk..... Dag Gio, van Geel en de Jong. Begin gewoon met Henk Fraser en Dirk Kuyt. En geef de vrienden van Feyenoord de mogelijkheid de club nieuwe richting te geven!
nr 10
 nr 10 - maandag 21 januari 2019 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 22:20 schreef Heel oude fan het volgende:
Anderhalf jaar geleden begon ik met dit item. En helaas had ik gelijk..... Dag Gio, van Geel en de Jong. Begin gewoon met Henk Fraser en Dirk Kuyt. En geef de vrienden van Feyenoord de mogelijkheid de club nieuwe richting te geven!
Jezelf fan noemen zegt al genoeg. Fans zitten in Eindhoven, toeschouwers in amsterdom en wij hebben supporters.
VVout
 VVout - maandag 21 januari 2019 - 23:39   quote  deeplink  
En VvF gaven aan met Gio verder te willen, dus ook dat is dan niet het geval.

Gevalletje meerdere kapiteins op één schip op dit moment dus.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 07:15   quote  deeplink  
"Ik begreep dat Feyenoord best wel door wil met Van Bronckhorst", zegt Driessen bij Veronica Inside. "Ook als signaal naar de Vrienden van Feyenoord. Als Van Bronckhorst weggaat of Feyenoord stuurt hem de laan uit, dan zeggen die gasten: wij bepalen wie hier de hoofdtrainer wordt of dat de trainer wel of niet blijft."
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 januari 2019 - 07:43   quote  deeplink  
Lijkt me bijzonder ongezond als de VVF dat echt zou bepalen, maar ik denk dat een en ander gechargeerd is door Driessen. Die kletst wel es vaker uit zijn nek.

Maar goed, zoals eerder gezegd, kan me best voorstellen dat Gio nog 1 seizoen de kans krijgt met andere mensen om zich heen (dan kijk ik met name, maar niet alleen, naar Van Geel) en met meer voetbal in de selectie. Gio is en blijft een prettig uithandbord voor de club en heeft ontegenzeggelijk successen behaald. Wat onverlet laat dat ook hij in zijn functioneren zeker niet een zekerheidje is. En ook in het kader van verversing is er een m.i. sterk argument om niet nog jaren met elkaar door te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2019 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 07:57   quote  deeplink  
Van Geel eruit, Dickie op zijn plek? ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 januari 2019 - 08:21   quote  deeplink  
Zou me nog niet eens verbazen als Feyenoord daarmee zou komen ;)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2019 - 08:37   quote  deeplink  
Van Geel eruit en Dirrukie K. op die plek?
Heeft toch jaartje meegelopen in die rol.
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2019 - 10:33   quote  deeplink  
Heeft ook geen netwerk
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 22 januari 2019 - 12:45   quote  deeplink  
Als er een nieuwe trainer komt denk ik dat Vermeer 1e keeper wordt.
Ik hoop dat hij bij gaat tekenen. Want ik vind hem veel beter Bijlow.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2019 - 13:23   quote  deeplink  
Kuyt zelf dan maar aan het woord,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=414777&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 januari 2019 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 10:33 schreef MMM het volgende:
Heeft ook geen netwerk
Daarbij geloof ik helemaal niet dat hij een jaartje mee heeft gelopen in een stage als TD.
In zijn eerste jaar na voetballer is hij actief geweest als assistenttrainer bij Quickboys.
Dan blijft er weinig tijd over voor Feyenoord.
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 22 januari 2019 - 13:53   quote  deeplink  
Oeverloos gelul allemaal. Bij Feyenoord bedoel ik dus . Jullie ook, maar ja, ik doe er aan mee, dus......

Feyenoord moet harder en zakelijker worden als het gaat om het samenstellen van de juiste teams (elftal, coaches en management). Iedereen, werkelijk iedereen die het voetbal volgt weet dat een trainer hooguit drie vier jaar bij een club kan functioneren. Daarna is het kunstje bekend en wordt de spelersgroep narrig. Verveling, sleur, noem het wat je wil, maar de houdbaarheid van elke trainer is op na zo'n periode. Het Engelse systeem werkt ook beter, een manager die de eindverantwoordelijkheid heeft, en een team van veldtrainers, spitsentrainers en verdedigende trainers, fysio's en hersteltrainers die allemaal na een paar seizoenen vervangen worden. Zo hou je het fris. Als de resultaten dan tegenvallen wordt er ook vrijwel direct ingegrepen, zelfs als je het jaar ervoor nog kampioen bent geworden (denk maar aan Rainieri bij Leicester.

Gio moet gaan, maar ook Van Gastel zit er al te lang. Van geel moet gaan, maar dat is meer omdat we allemaal dat dominee's toontje en die schijnheilige blik van hem zat zijn. Hij heeft misschien het geluk gehad dat er een paar leuke transfers wél gerendeerd hebben (Guidetti en Pelle bijvoorbeeld) maar de meeste spelers die binnen zijn gehaald waren toch niet opgewassen tegen de druk die Rotterdam Zuid met zich meebrengt.

Ook mogen er wel een paar spelers weg. Ik ga geen namen noemen, maar we weten allemaal dat er een aantal gewoon het niveau niet hebben. En dan zie ik liever elke week een jeugdspeler debuteren dan dat we maar door blijven ploeteren met spelers waar we een hartverzakking van krijgen. En de spelers die overblijven moeten allemaal maar eens langs een personal coach of zich eens helemaal binnenstebuiten te laten keren. Want het lijkt wel alsof ze allemaal een hele dierentuin op hun rug meezeulen. Voetballen voor je brood is voor velen teveel werk geworden en te weinig plezier. En dat zien we elke week.

En het allerbelangrijkste is:

MAAK GODDOMME EENS BELEID EN HOU JE DAARAAN. Het feit dat we niet in de voetbalpyramide zitten met het tweede is een aanfluiting en zorgt voor waardevermindering van onze reserve-spelers. Dat snapt iedereen. Feyenoord niet. Samenwerking met de slechtste club in de eerste divisie is niet slim, dat is dom. Dat ziet Feyenoord ook niet. Supporters negeren en trainingen besloten maken is niet slim en niet fijn. Af en toe een tactische training achter gesloten deuren, dat kan. Maar als uitzondering, en niet als regel. Zeker niet vóór Feyenoord-Ajax. Ook dat is dom en vervreemd de supporters van de club.

Ik hoop dat er eens iemand bij Feyenoord zijn kop uit z'n reet wil halen en buiten de gebaande paden durft te gaan. Sla eens met je vuist op tafel (Wim Jansen?) en start de revolutie. Ik schaam me de laatste jaren bijna elke maandagochtend voor de commentaren in de kranten en op de sociale media. Waarom? Omdat het vaak nog waar is ook.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 januari 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 13:53 schreef Michellinkerd het volgende:
Oeverloos gelul allemaal. Bij Feyenoord bedoel ik dus . Jullie ook, maar ja, ik doe er aan mee, dus......

Feyenoord moet harder en zakelijker worden als het gaat om het samenstellen van de juiste teams (elftal, coaches en management). Iedereen, werkelijk iedereen die het voetbal volgt weet dat een trainer hooguit drie vier jaar bij een club kan functioneren. Daarna is het kunstje bekend en wordt de spelersgroep narrig. Verveling, sleur, noem het wat je wil, maar de houdbaarheid van elke trainer is op na zo'n periode. Het Engelse systeem werkt ook beter, een manager die de eindverantwoordelijkheid heeft, en een team van veldtrainers, spitsentrainers en verdedigende trainers, fysio's en hersteltrainers die allemaal na een paar seizoenen vervangen worden. Zo hou je het fris. Als de resultaten dan tegenvallen wordt er ook vrijwel direct ingegrepen, zelfs als je het jaar ervoor nog kampioen bent geworden (denk maar aan Rainieri bij Leicester.

Gio moet gaan, maar ook Van Gastel zit er al te lang. Van geel moet gaan, maar dat is meer omdat we allemaal dat dominee's toontje en die schijnheilige blik van hem zat zijn. Hij heeft misschien het geluk gehad dat er een paar leuke transfers wél gerendeerd hebben (Guidetti en Pelle bijvoorbeeld) maar de meeste spelers die binnen zijn gehaald waren toch niet opgewassen tegen de druk die Rotterdam Zuid met zich meebrengt.

Ook mogen er wel een paar spelers weg. Ik ga geen namen noemen, maar we weten allemaal dat er een aantal gewoon het niveau niet hebben. En dan zie ik liever elke week een jeugdspeler debuteren dan dat we maar door blijven ploeteren met spelers waar we een hartverzakking van krijgen. En de spelers die overblijven moeten allemaal maar eens langs een personal coach of zich eens helemaal binnenstebuiten te laten keren. Want het lijkt wel alsof ze allemaal een hele dierentuin op hun rug meezeulen. Voetballen voor je brood is voor velen teveel werk geworden en te weinig plezier. En dat zien we elke week.

En het allerbelangrijkste is:

MAAK GODDOMME EENS BELEID EN HOU JE DAARAAN. Het feit dat we niet in de voetbalpyramide zitten met het tweede is een aanfluiting en zorgt voor waardevermindering van onze reserve-spelers. Dat snapt iedereen. Feyenoord niet. Samenwerking met de slechtste club in de eerste divisie is niet slim, dat is dom. Dat ziet Feyenoord ook niet. Supporters negeren en trainingen besloten maken is niet slim en niet fijn. Af en toe een tactische training achter gesloten deuren, dat kan. Maar als uitzondering, en niet als regel. Zeker niet vóór Feyenoord-Ajax. Ook dat is dom en vervreemd de supporters van de club.

Ik hoop dat er eens iemand bij Feyenoord zijn kop uit z'n reet wil halen en buiten de gebaande paden durft te gaan. Sla eens met je vuist op tafel (Wim Jansen?) en start de revolutie. Ik schaam me de laatste jaren bijna elke maandagochtend voor de commentaren in de kranten en op de sociale media. Waarom? Omdat het vaak nog waar is ook.......
Ik ben het helemaal met jou eens ,t is geen daden maar woorden geworden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 januari 2019 - 11:47   quote  deeplink  
Nu officieel de vraag wie hem gaat opvolgen komende zomer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 januari 2019 - 11:51   quote  deeplink  
Danny Landzaat?
MMM
 MMM - donderdag 24 januari 2019 - 11:52   quote  deeplink  
Nee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 januari 2019 - 11:54   quote  deeplink  
Ik geloof dat ie niet de juiste papieren heeft.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 24 januari 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 11:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nu officieel de vraag wie hem gaat opvolgen komende zomer.
Hangt samen met de vraag of Martin blijft
R()b
 R()b - donderdag 24 januari 2019 - 11:58   quote  deeplink  
Guidetti en Pelle, kwam niet door het netwerk van Geel.
Guidetti door Mastenbroek, en Pelle door de zoon van Koeman.
Dus tja...
kenny
 kenny - donderdag 24 januari 2019 - 12:22   quote  deeplink  
ik hoop op een trainer met veel discipline wat deze groep nodig heeft , gertjan verbeek of mitchell v/d gaag zou ik graag zien komen , dit zijn oefenmeesters die trainen om beter te worden
de bluffer
 de bluffer - donderdag 24 januari 2019 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:33 schreef RenatoBos het volgende:
Fraser is zeker een stuk harder..
Ben ik mee eens maar dan moet MvG ook weg
jansen1111
 jansen1111 - donderdag 24 januari 2019 - 12:27   quote  deeplink  
Louis van Gaal :)
de bluffer
 de bluffer - donderdag 24 januari 2019 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 12:27 schreef jansen1111 het volgende:
Louis van Gaal :)
Voor T D welkom
g vieth
 g vieth - donderdag 24 januari 2019 - 12:51   quote  deeplink  
Ik zeg maar weer Peter Hyballa!!!
Denk dat het goed is om van buiten de club eentje te halen!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 januari 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 11:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik geloof dat ie niet de juiste papieren heeft.
Verkeerde pyjama ook.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 januari 2019 - 13:23   quote  deeplink  
Iedereen klaar voor vd Brom?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 januari 2019 - 13:24   quote  deeplink  
Is die niet al naar Utrecht volgend seizoen? Of is dat nog niet rond?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 januari 2019 - 13:25   quote  deeplink  
Laat t in godsnaam rond zijn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 januari 2019 - 13:25   quote  deeplink  
pff, nou inderdaad
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 januari 2019 - 13:25   quote  deeplink  
RENOVATIE INNOVATIE TRAINER MAAR WIE

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer









0.0245289