BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 december 2018 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 08:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Ja al een paar jaartjes, gewoon aktief in de lage klasse en verdient hier en daar wat bij met een schnabbel. Doet het bij Spakenburg niet slecht, dus ook al is dat 3e klasse of zo het blijft voetbal en het loopt.

Ik ga niet beweren dat het de man is om Feyenoord te trainen of zo, maar ook niet dan het een onintelligente persoon is zonder enig inzicht. Ik vind dat wat te ver gaan en denk persoonlijk dat menigeen zich aardig vergist in hem.
Haaglandia, Türkiyemspor en Sliedrecht, allemaal ontslagen. Vaak al binnen een jaar. GVVV en Spakenburg redelijk ja, maar kom op, dat is niet t niveau waar wij naar op zoek zijn.
kenny
 kenny - dinsdag 18 december 2018 - 09:46   quote  deeplink  
waarom gio niet vervangen ? omdat er geen geschikte kandidaten zijn ?? wat een bullshit , dus dan moeten we maar verder blijven aanmodderen , bosz of gertjan verbeek zijn zeer geschikte trainer om de boel omhoog te trekken en er weer een beetje een professionele club van te maken
kenny
 kenny - dinsdag 18 december 2018 - 09:49   quote  deeplink  
daarbij hoorde ik van een kennis die regelmatig gaat kijken bij de trainingen dat het lachwekkende trainingen zijn veelal hetzelfde , maar misschien dat jongens hier op het forum dit kunnen bevestigen ,
kenny
 kenny - dinsdag 18 december 2018 - 09:51   quote  deeplink  
maar laten we v geel niet vergeten , die is de aanstichter van deze ellende en de gene die gio de hand boven het hoofd houd
VVout
 VVout - dinsdag 18 december 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haaglandia, Türkiyemspor en Sliedrecht, allemaal ontslagen. Vaak al binnen een jaar. GVVV en Spakenburg redelijk ja, maar kom op, dat is niet t niveau waar wij naar op zoek zijn.
Reden Sliedrecht...

quote:
Het niet op één lijn zitten van het bestuur en de trainer liggen aan dit besluit ten grondslag, ondanks de positieve resultaten van de afgelopen weken.
Bron


Reden Türkiyemspor...


quote:
John de Wolf is per direct ontslagen als trainer van Türkiyemspor. Hij zou een proefperiode hebben van een half jaar, maar mag door de slechte resultaten en zijn gedrag binnen en buiten het veld niet verder bij de club. Wat dat gedrag is, wil vice-voorzitter Martin van den Heuvel niet kwijt.
Bron

Reden Haaglandia...

Ook gewoon vanwege tegenvallende resultaten is verder weinig over bekend.

Maar waar het mij om ging is dat wat hij nu doet gewoon goed doet en dat ie een karaktertje heeft wat met een bestuur botst hoeft niemand te verwonderen.

Ook lijkt hij soms misschien een beetje simpel omdat hij dat zo verwoord, toch heeft ie meestal ook gelijk en is het vaak juist knap dat je dingen simpel kan verwoorden.

Ja ik zou hem ook niet gelijk voor Feyenoord zetten, dat zij ik eerder al maar heb wel degelijk respect voor hem en denk gewoon dat er veel hem onderschatten, dat is misschien ook tegelijk zijn kracht ;)

Dat geniepige spelletje in zijn hoofd, waarmee ie al menig speler op het veld of met een kaartspelletje over de rooie heeft gekregen en recent wat bestuurders, juist dat is iets samen met onverzettelijke strijdlust en enthousiasme voor het voetbal waar we ook veel van kunnen leren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2018 door VVout --
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2018 - 12:08   quote  deeplink  
Heeft United zich al gemeld voor Gio?
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2018 - 12:09   quote  deeplink  
We gaan hier toch niet serieus over John de Wolf zitten praten als nieuwe trainer? Waanzin.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 december 2018 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 12:09 schreef MMM het volgende:
We gaan hier toch niet serieus over John de Wolf zitten praten als nieuwe trainer? Waanzin.
Wel veel commmetaar mailen
maar kom zelf eens met een naam
VVout
 VVout - dinsdag 18 december 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 12:09 schreef MMM het volgende:
We gaan hier toch niet serieus over John de Wolf zitten praten als nieuwe trainer? Waanzin.
Nee maar laten we wel respect houden voor hem wat ie binnen zijn mogenlijkheden doet.
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 13:38 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wel veel commmetaar mailen
maar kom zelf eens met een naam
Bosz. Graag de topics beter volgen, al paar keer aangegeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2018 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2018 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 14:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Nee maar laten we wel respect houden voor hem wat ie binnen zijn mogenlijkheden doet.
Prima gozer is John!
van geil
 van geil - dinsdag 18 december 2018 - 18:26   quote  deeplink  
Hans Kraay nog niet genoemd ?
VVout
 VVout - dinsdag 18 december 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 18:26 schreef van geil het volgende:
Hans Kraay nog niet genoemd ?
Fronz toch?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 december 2018 - 19:12   quote  deeplink  
Fronz de Boer. 4 prijzen en lelijk voetbal.
VVout
 VVout - dinsdag 18 december 2018 - 19:36   quote  deeplink  
Nou dat past in het plaatje dan.
ras
 ras - dinsdag 18 december 2018 - 22:27   quote  deeplink  
Jazeker is het de hoogste tijd voor een andere trainer en technisch directeur want van Bronckhorst en van Geel zijn ver over de datum heen.Zij brengen Feyenoord niet naar een hoger niveau, het spel (o.a. continu achteruitvoetbal)is niet om aan te gluren en de spelers worden niet beter.Ook de scouting moet keihard worden aangepakt, want die deugt al jaren voor geen meter. Het feit dat de beker als prijs nog te winnen is, wil nog niet zeggen dat Feyenoord deze prijs ook daadwerkelijk gaat winnen. Als je van Fortuna al niet kan winnen in de kuip, is het nog maar de vraag of dat tegen Utrecht wel lukt. Als dat wel lukt en je treft vroeg of laat Ajax dan zie ik Feyenoord nu niet winnen van Ajax, dus weg prijs. Daar sta je dan met lege handen. Het roer moet nu echt om en niet van wie gaat het dan doen, want dat is tunnelvisie. Verruim je blik en kijk verder dan je neus lang is. Maarten Wijffels van het AD gaf dit maandagavond goed weer bij natafelen bij Kees.
ras
 ras - dinsdag 18 december 2018 - 22:31   quote  deeplink  
Ik bedoel te zeggen kijk ook eens verder dan alleen Nederland. Geen woorden maar daden. De club moet vooruit en het belang van Feyenoord staat voorop. Met de mensen die er nu zitten (trainer, technisch directeur en scouting wat ik reeds vermeldde), boekt de club geen enkele progressie.
van geil
 van geil - dinsdag 18 december 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Het lijkt wel politiek.
En ben je het er niet mee eens , dan ben je dom en populistisch .
van geil
 van geil - dinsdag 18 december 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Het lijkt wel politiek.
En ben je het er niet mee eens , dan ben je dom en populistisch .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 december 2018 - 22:46   quote  deeplink  
Kaas over spruitjes.
ras
 ras - dinsdag 18 december 2018 - 22:48   quote  deeplink  
Inderdaad, want naar de supporters wordt niet geluisterd en ze weten het daar allemaal zo goed. Nou dat hebben we zondag kunnen zien, en voor de winterstop sta je weer een straatlengte achter op PSV.
VVout
 VVout - dinsdag 18 december 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:
Kaas over spruitjes.
MMM, lekker met röstie en gebakken bloedworst.
van geil
 van geil - dinsdag 18 december 2018 - 23:00   quote  deeplink  
Het scheelt dat 90 procent van de supporters dat al in augustus wisten , dat verzacht de pijn.
Maar maakt het niet minder irritant .
Zeker als een volstrekt zelfingenomen man , op een stoeltje in de zon, gaat zitten verkondigen dat hij zo trots is als een pauw , op de door hem samengestelde selectie.
tomson
 tomson - dinsdag 18 december 2018 - 23:13   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2018 door tomson --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 19 december 2018 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 17:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Prima gozer is John!
Een lul op poten waar niemand mee kan samenwerken. Geniet een heldenstatus omdat ie alles deed wat niet mocht om te winnen voordat er een VAR bestond.

Dan kun je na twee maanden weer een andere trainer gaan zoeken.

Dan hou ik nog liever Gio!
van geil
 van geil - woensdag 19 december 2018 - 15:46   quote  deeplink  
De moeder van st Juste heeft ook kijk op het spelletje
MightyAce
 MightyAce - woensdag 19 december 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 15:46 schreef van geil het volgende:
De moeder van st Juste heeft ook kijk op het spelletje
Penetreren!
van geil
 van geil - woensdag 19 december 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Diep gaan , vol erop.
Bikkel 59
 Bikkel 59 - woensdag 19 december 2018 - 16:53   quote  deeplink  
Ik zeg Frank de Boer of Peter Bosz, Cor Adriaanse
igor korneev
 igor korneev - woensdag 19 december 2018 - 18:34   quote  deeplink  
ik ben nog niet zo overtuigd van bosz en op financieel gebied heeft hij Feyenoord bijna voor dood achter gelaten.
Van Gaal zou ook wel een stunt zijn.
Maar heeft geen haast, ik heb nog wel krediet voor Gio
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2018 - 10:21   quote  deeplink  
Zelfs al staan we op degraderen heb jij nog krediet voor van Geel en Gio
kenny
 kenny - donderdag 20 december 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 18:34 schreef igor korneev het volgende:
ik ben nog niet zo overtuigd van bosz en op financieel gebied heeft hij Feyenoord bijna voor dood achter gelaten.
Van Gaal zou ook wel een stunt zijn.
Maar heeft geen haast, ik heb nog wel krediet voor Gio
waarop gebaseerd ? onder gio ontwikkelt zich geen enkele speler het elftal speelt zonder idee positiespel armoedig en zonder enige ontwikkeling
MightyAce
 MightyAce - donderdag 20 december 2018 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 16:53 schreef Bikkel 59 het volgende:
Ik zeg Frank de Boer of Peter Bosz, Cor Adriaanse
Een neus, een neus of een jeugdtrainer.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 20 december 2018 - 11:34   quote  deeplink  
Misschien deze namen
Dirk Kuyt samen met Cor Adriaanse en Danny Landzaat
TD Jean Paul van Gastel
Hoofdopleider Gio

Allemaal mensen met een Feyenoord hart

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2018 door de bluffer --
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2018 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 11:34 schreef de bluffer het volgende:
Misschien deze namen
Dirk Kuyt samen met Cor Adriaanse en Danny Landzaat
TD Jean Paul van Gastel
Hoofdopleider Gio

Allemaal mensen met een Feyenoord hart
Ik vind dat jij hoofdscout moet worden, spelertjes bekijken in DK.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 10:21 schreef MMM het volgende:
Zelfs al staan we op degraderen heb jij nog krediet voor van Geel en Gio
dat weet je niet want de laagste notering als eindstand is 4e.
Naast al de gewonnen prijzen, krijg je dan normaal gesproken bij een club als Feyenoord
krediet.

Denk meer dat er hier mensen zitten die zich de illusie voor houden dat je na 1 keer kampioen worden gelijk standaard de beste bent van Nederland.

Het gaat al 100 jaar zo met Feyenoord en de gemiddelde ranking is plaats 3.
De ranking waar Gio ook op uitkomt, terwijl de jaren voor hem , van geel en koeman er in de tijd van Bosz je alleen maar kon dromen van zo'n stand.

Als Gio presteerd zoals die tijd mag het hele zootje van mij weg.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 10:28 schreef kenny het volgende:

[..]

waarop gebaseerd ? onder gio ontwikkelt zich geen enkele speler het elftal speelt zonder idee positiespel armoedig en zonder enige ontwikkeling
De stand en ben het niet met je eens dat er geen ontwikkeling plaats vind.
positie spel is er wel, probleem zit zoals we bij alle voorgaande trainers hebben gezien in het door het vuur gaan voor elkaar.
Daar kan het legioen ook aan bijdragen. Tot het kampioenschap ondersteunde het publiek spelers en het spel veel beter.
Het legioen is in staat deze club boven hun kunnen uit te laten stijgen.
een nieuwe trainer hooguit 1 seizoen.

als Gio een keer opstapt hoop ik dat ze van Gaal peilen, denk dat dat wel wat los maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2018 door igor korneev --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 20 december 2018 - 14:35   quote  deeplink  
kijk ik ben heel teleurgesteld in mijn ploegje de laatste maanden.
Ik denk dat er zeker kwaliteit in zit, en dat deze niet ten volle benut word.
Of dat aan de trainer ligt.........ik denk van wel. Mijn ervaring is niet in de sportwereld maar in een andere wereld, als daar een leider te lang zit, merk je dit aan zijn eenheid, er slijten dingen in en worden regeltjes anders uitgevoerd. Een leider staat altijd vol elan voor zijn team en spoort ze aan om boven hun vermogen te presteren en beter te worden.Dit kost veel kracht bij de leider en hij is ook maar een mens. Nu is het in het voetballen geen zaak van leven en dood, maar ik denk dat dezelfde wetten gelden in de voetbal wereld.Het kan wel werken als je een hele felle hulptrainer er naast zet, echter in het voetbalwereld krijg je dan weer te maken met haantjes gedrag.
Ik heb veel respect voor de trainer maar ik denk dat hij een mooie functie moet gaan krijgen.
misschien bij de knjb dat we die J weg kunnen halen.
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 12:51 schreef igor korneev het volgende:

[..]

dat weet je niet want de laagste notering als eindstand is 4e.
Naast al de gewonnen prijzen, krijg je dan normaal gesproken bij een club als Feyenoord
krediet.

Denk meer dat er hier mensen zitten die zich de illusie voor houden dat je na 1 keer kampioen worden gelijk standaard de beste bent van Nederland.

Het gaat al 100 jaar zo met Feyenoord en de gemiddelde ranking is plaats 3.
De ranking waar Gio ook op uitkomt, terwijl de jaren voor hem , van geel en koeman er in de tijd van Bosz je alleen maar kon dromen van zo'n stand.

Als Gio presteerd zoals die tijd mag het hele zootje van mij weg.
4e plaats was al een schande.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

4e plaats was al een schande.
in de door jou geliefde Bosz tijd was dit een wereld prestatie.

nee plek 4 is iets ondermaats, een plek te laag, de rest van de jaren op of boven niveau gespeeld.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 14:35 schreef piet de paler het volgende:
kijk ik ben heel teleurgesteld in mijn ploegje de laatste maanden.
Ik denk dat er zeker kwaliteit in zit, en dat deze niet ten volle benut word.
Of dat aan de trainer ligt.........ik denk van wel. Mijn ervaring is niet in de sportwereld maar in een andere wereld, als daar een leider te lang zit, merk je dit aan zijn eenheid, er slijten dingen in en worden regeltjes anders uitgevoerd. Een leider staat altijd vol elan voor zijn team en spoort ze aan om boven hun vermogen te presteren en beter te worden.Dit kost veel kracht bij de leider en hij is ook maar een mens. Nu is het in het voetballen geen zaak van leven en dood, maar ik denk dat dezelfde wetten gelden in de voetbal wereld.Het kan wel werken als je een hele felle hulptrainer er naast zet, echter in het voetbalwereld krijg je dan weer te maken met haantjes gedrag.
Ik heb veel respect voor de trainer maar ik denk dat hij een mooie functie moet gaan krijgen.
misschien bij de knjb dat we die J weg kunnen halen.
fair enough, er schuilt een sleur in.
Zoals je zegt is het de vraag of het aan de trainer ligt.
Hoeveel clubs in onze positie in de wereld switchen om de haverklap van trainer en hoe vaak komt er langdurig succes uit?
Ik koester de koeman periode en erna.
de koek is pas op als er ver onder kunnen gepresteerd word of de spelers in opstand komen tegen het beleid.
Als fan zijnde wil je graag meer, dit kunnen we bereiken door die gasten te blijven sportten, de kuip is veel te stil geworden vind ik, op een uitzondering en top wedstrijden na.
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 16:37 schreef igor korneev het volgende:

[..]

in de door jou geliefde Bosz tijd was dit een wereld prestatie.

nee plek 4 is iets ondermaats, een plek te laag, de rest van de jaren op of boven niveau gespeeld.
Andere tijd en dat weet jij ook.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 18:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Andere tijd en dat weet jij ook.
waarom ben je dan niet tevreden met de staat in deze tijd. Ik wel in ieder geval en daarom zeg ik ook dat het laatste tijd juist goed gaat.
toch volop verbeterd sindsdien? en met 1x kampioen worden ben je er nog lang niet.
club blijft rustig door groeien, dat is beter dan gokken nu.

of je verkoopt je ziel aan een sjeik, of het gaat op zijn best zoals het afgelopen jaren gaat. Ajax en psv komen van een betere basis sinds jaren 90 en hebben dus een voorsprong die je niet met een paar kampioenschappen weg poetst qua geld.
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 18:47 schreef igor korneev het volgende:

[..]

waarom ben je dan niet tevreden met de staat in deze tijd. Ik wel in ieder geval en daarom zeg ik ook dat het laatste tijd juist goed gaat.
toch volop verbeterd sindsdien? en met 1x kampioen worden ben je er nog lang niet.
club blijft rustig door groeien, dat is beter dan gokken nu.

of je verkoopt je ziel aan een sjeik, of het gaat op zijn best zoals het afgelopen jaren gaat. Ajax en psv komen van een betere basis sinds jaren 90 en hebben dus een voorsprong die je niet met een paar kampioenschappen weg poetst qua geld.
Ik ben niet tevreden omdat er na het kampioenschap geen vooruitgang heeft plaatsgevonden maar juist achteruitgang.
ras
 ras - donderdag 20 december 2018 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 09:46 schreef kenny het volgende:
waarom gio niet vervangen ? omdat er geen geschikte kandidaten zijn ?? wat een bullshit , dus dan moeten we maar verder blijven aanmodderen , bosz of gertjan verbeek zijn zeer geschikte trainer om de boel omhoog te trekken en er weer een beetje een professionele club van te maken
Ik ben het helemaal met je eens. Er wordt totaal geen progressie geboekt en Gio en van Geel brengen Feyenoord niet naar een hoger niveau. En zo jaar in jaar uit blijven aanmodderen schiet niet op.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 18:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben niet tevreden omdat er na het kampioenschap geen vooruitgang heeft plaatsgevonden maar juist achteruitgang.
ben het met het eerste eens, maar achteruitgang kan ik het niet noemen.
Maar hoe zie je het dan voor je om de komende 5 jaar boven je stand te presteren?
zowel sportief als financieel
igor korneev
 igor korneev - donderdag 20 december 2018 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 19:02 schreef ras het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Er wordt totaal geen progressie geboekt en Gio en van Geel brengen Feyenoord niet naar een hoger niveau. En zo jaar in jaar uit blijven aanmodderen schiet niet op.
de progressie is toch de hele rit onder hun bewind.
Het kampioensschap is het hoogst haalbare en als je geen kampioen word dus altijd minder.
Niemand zal Feyenoord in 1 seizoen richting ajax of psv kunnen brengen zonder grote zak geld. een keer kampioen worden kan zo nu en dan eens.
zo gaat het toch al decennia? eeuwige ranking is 3e.
Ik kan me wel vinden in mensen die zeggen dat de rek er uit is onder van geel en gio, de pieken zijn eraf.
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 19:11 schreef igor korneev het volgende:

[..]

ben het met het eerste eens, maar achteruitgang kan ik het niet noemen.
Maar hoe zie je het dan voor je om de komende 5 jaar boven je stand te presteren?
zowel sportief als financieel
Wie niet het meeste geld heeft moet kennis hebben. Dus een TD/scouting met een goed netwerk waarbij kwalitatief goede spelers gehaald kunnen worden. Dus geen spelers uit de Eredivisie waar je meteen de hoofdprijs voor moet betalen.
kenny
 kenny - donderdag 20 december 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 19:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Wie niet het meeste geld heeft moet kennis hebben. Dus een TD/scouting met een goed netwerk waarbij kwalitatief goede spelers gehaald kunnen worden. Dus geen spelers uit de Eredivisie waar je meteen de hoofdprijs voor moet betalen.
en een trainer die traint om beter te worden niet een als gio die traint om alleen fit te blijven met de verheije methode
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 december 2018 - 09:12   quote  deeplink  
Spelers zijn niet fit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer









0.0289840