BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nic.
 Nic. - zaterdag 23 september 2017 - 23:54   quote  deeplink  
Hoe lang blijft Feyenoord nog doormodderen met van Bronckhorst als trainer? Hij was een top-voetballer, maar schiet als trainer van een topclub (in Nederland dan) schromelijk tekort. Super aardig, maar meer het type sociaal werker. Kan geen wedstrijd doen kantelen, maakt verkeerde tactische keuzes en treedt nooit zichtbaar op.
Anderhalf jaar geleden gered door Dick Advokaat,rond de kampioenswedstrijd gered door scheidsrechter Blom (gele kaart Vilhena en daardoor meespelen van Dirk Kuyt) en natuurlijk Dirk Kuyt zelf. Maar nu? Het feest is voorbij. Verder met een andere trainer voordat er nog meer schade komt. Is van Marwijk geen optie?
van geil
 van geil - zaterdag 23 september 2017 - 23:58   quote  deeplink  
Beter een goede TD.
Je kunt lullen over dubbele bezetting van posities.
Maar het gaat meer over enigszins acceptabele vervangers.
Dit gaat nergens over zo slecht.
Dat was vorig seizoen ook al zo alleen toen zat vrijwel alles mee vanaf dag 1 qua blessures etc.
Enne , er is echt gewoon 30 miljoen ingepompt .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door van geil --
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 00:01   quote  deeplink  
En dan zit je nog gewoon met Nelom Kramer Tapia Bilal en nieuwkomer clown Diks.
Nic.
 Nic. - zondag 24 september 2017 - 00:14   quote  deeplink  
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar ik zie de TD niet optreden tegen zijn trainer. Wat in mijn ogen wel zou moeten. Dus: wat nu?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 september 2017 - 01:40   quote  deeplink  
Te makkelijk.
Eerste 4 wedstrijden werd dit totaal niet aangevoerd.
De spitspositie, daar ligt wel enorm probleem. Fout van Geel.
Trainen op aanpassen speelwijze, daar ligt ook een probleem. Fout van Gio.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 september 2017 - 04:35   quote  deeplink  
lol. Heeft twee prijzen in twee jaar gepakt. Verliest eerste thuiswedstrijd na een heeeeele lange tijd, en dan praat je over ontslag? Beheers je emoties

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door patrickpsv15 --
VVout
 VVout - zondag 24 september 2017 - 05:07   quote  deeplink  
Is ook onzin maar zo verliezen ook.
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - zondag 24 september 2017 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 04:35 schreef patrickpsv15 het volgende:
lol. Heeft twee prijzen in twee jaar gepakt. Verliest eerste thuiswedstrijd na een heeeeele lange tijd, en dan praat je over ontslag? Beheers je emoties
Heeft niks met emotie te maken meer met het vertoonde spel en vooruitgang ... wisselbeleid en tactisch onvermogen wat ie geregeld laat zien!
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 september 2017 - 08:49   quote  deeplink  
T heeft te maken met je selectie. Een aantal wissels zijn verzwakkingen.
Wijzigingen op vier posities leveren drie verzwakkingen op.
Dat vang je niet op. We wisten t Lb en spits waren niet versterkt. De RB was een mogelijkheid.
Larsson is helaas nog niet heel fit. Bilal komt er niet uit. Toornstra valt weg en zelfs eerste reserves raken geblesseerd.
Kan allemaal. T maakt je niet sterker. Maar dan nog heb je genoeg kwaliteit in de selectie om een sterke opstelling te maken.

Maar als je dan volhardt in 433 met een spits die niets kan en spelers opstelt die nul aanvoer verzorgen. Dan heb je niets geleerd fe afgelopen drie wedstrijden en daar gaat t om.
MMM
 MMM - zondag 24 september 2017 - 09:19   quote  deeplink  
ADO thuis was een waarschuwing en dan doodleuk weer hiermee beginnen. Gio is lachwekkend momenteel
Els
 Els - zondag 24 september 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Kramer schiet te kort als spits. Dat is niet meer te repareren. Als hij zelfs de penalties er niet meer inschiet, is dat over en uit. Of zou het in elk geval moeten zijn.
Botteghin is geen schim van vorig jaar. Kan aan de zijkanten liggen, maar zal zich wel heel snel moeten herpakken.
Diks is een miskoop, nu al. Ik kan me vergissen, maar ik zie het niet meer goed komen. Jammer dat je geen elftal in de Julpiler competitie hebt om te checken of voortgang mogelijk is.
Bilal heeft vast veel techniek, maar het verkeerde karakter. Nog nooit iemand zo arrogant zien spelen bij een 1-0 achterstand. En dan nog in het achterhoofd dat meneer veel geld heeft gekost en altijd gezellig op de bank zit. Wegwezen. Voetvollyteam met Kramer gaan starten ofzo.
Gio. 3 prijzen in 2 jaar. Tsja. Maar een onbegrijpelijk vertrouwen in Feyenoord onwaardige spelers. En onder hem speelt Feyenoord maar één systeem. Geen verrassende tactische ingrepen. Moet dat heel snel gaan ontwikkelen, anders zitten die 7 verliespartijen op rij er weer aan te komen.
Wel een onzintopic, overigens. Dus slotje.
tomson
 tomson - zondag 24 september 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 04:35 schreef patrickpsv15 het volgende:
lol. Heeft twee prijzen in twee jaar gepakt. Verliest eerste thuiswedstrijd na een heeeeele lange tijd, en dan praat je over ontslag? Beheers je emoties
Niet te hard lachen want je team is net zo bagger
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 september 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 09:21 schreef Els het volgende:
Kramer schiet te kort als spits. Dat is niet meer te repareren. Als hij zelfs de penalties er niet meer inschiet, is dat over en uit. Of zou het in elk geval moeten zijn.
Botteghin is geen schim van vorig jaar. Kan aan de zijkanten liggen, maar zal zich wel heel snel moeten herpakken.
Diks is een miskoop, nu al. Ik kan me vergissen, maar ik zie het niet meer goed komen. Jammer dat je geen elftal in de Julpiler competitie hebt om te checken of voortgang mogelijk is.
Bilal heeft vast veel techniek, maar het verkeerde karakter. Nog nooit iemand zo arrogant zien spelen bij een 1-0 achterstand. En dan nog in het achterhoofd dat meneer veel geld heeft gekost en altijd gezellig op de bank zit. Wegwezen. Voetvollyteam met Kramer gaan starten ofzo.
Gio. 3 prijzen in 2 jaar. Tsja. Maar een onbegrijpelijk vertrouwen in Feyenoord onwaardige spelers. En onder hem speelt Feyenoord maar één systeem. Geen verrassende tactische ingrepen. Moet dat heel snel gaan ontwikkelen, anders zitten die 7 verliespartijen op rij er weer aan te komen.
Wel een onzintopic, overigens. Dus slotje.
Dacht ik ook,slotje
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 september 2017 - 10:00   quote  deeplink  
Kritisch op Gio, van Geel etc. moet kunnen.
Maar na een incident meteen de galg halen...
Lekker dan als dat op je eigen werk zo gaat.
ar
 ar - zondag 24 september 2017 - 10:14   quote  deeplink  
Accepteren en hop naar dinsdag
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 september 2017 - 10:19   quote  deeplink  
Dinsdag halen we niks.
Moet Gio niet teveel offers gaan brengen.
Tegenhouden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 september 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Kuyt naast hem op de bank zetten misschien
ar
 ar - zondag 24 september 2017 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 10:19 schreef FR-Henk het volgende:
Dinsdag halen we niks.
Moet Gio niet teveel offers gaan brengen.
Tegenhouden.
Klopt.
Je zult er toch naartoe moeten
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 september 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 09:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Niet te hard lachen want je team is net zo bagger
ja weet ik.. ajax psv en Feyenoord zijn echt niet meer stabiel dit seizoen.. flink verzwakt en Europees komen ze niet meer mee. (al is dat in Feyenoords geval wel begrijpelijk). Denk dat Utrecht Vitesse AZ hoge ogen gaan gooien dit seizoen en mee kunnen strijden om de top 3. Vandaag inzetten op Utrecht..? quotering 3.70. Not bad.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 september 2017 - 10:51   quote  deeplink  
Utrecht, en Vitesse kunnen dat vandaag laten zien. De bankbezetting van deze ploegen is te smal. En in het begin van de competitie zijn al deze teams sterk. Kijk maar naar alle seizoenen. Hoe langer de competitie hoe meer punten ze gaan verliezen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 september 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:
Utrecht, en Vitesse kunnen dat vandaag laten zien. De bankbezetting van deze ploegen is te smal. En in het begin van de competitie zijn al deze teams sterk. Kijk maar naar alle seizoenen. Hoe langer de competitie hoe meer punten ze gaan verliezen.
Denk echt dat dit een bizar weekend gaat worden waarin de hele top 3 niet wint.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 september 2017 - 11:15   quote  deeplink  
Herstelt zich gaandeweg wel weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 september 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:
Utrecht, en Vitesse kunnen dat vandaag laten zien. De bankbezetting van deze ploegen is te smal. En in het begin van de competitie zijn al deze teams sterk. Kijk maar naar alle seizoenen. Hoe langer de competitie hoe meer punten ze gaan verliezen.
Wij hebben maar 1 spits ,en die zit geblesseerd op de tribune
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 september 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 11:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wij hebben maar 1 spits ,en die zit geblesseerd op de tribune
wij hebben een goede speler, en die zat tegen Feyenoord op de tribune :d
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 september 2017 - 12:09   quote  deeplink  
We hebben een beetje de start die Ajax had vorig jaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 september 2017 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:07 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

wij hebben een goede speler, en die zat tegen Feyenoord op de tribune :d
Bij ons zat er vorige week 1 hele goede op de buhne en in de 2de helft 1 in de kleedkamer .En nog speelde ze met 10 man veel beter dan tegen die 12 van Psv.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Wat een pleiris topic joh, 1 wanprestatie en gelijk z'n kop eraf zagen...das pas triest..
Snap dat je teleurgesteld bent na gisteren maar dit gaat veel te ver..
VVout
 VVout - zondag 24 september 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Dit topic is gewoon om te kotsen, echt kan beter gelijk een heel pakje selzers naar binnen werken als ik dit allemaal zo lees en dan nog de wedstrijd van gisteren natuurlijk.
ar
 ar - zondag 24 september 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Ach ja, opportunisme viert weer hoogtij
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 september 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
We hebben een beetje de start die Ajax had vorig jaar
Nou dan komen jullie misschien in de Champions League finale ;)
Heel oude fan
 Heel oude fan - zondag 22 oktober 2017 - 16:29   quote  deeplink  
We zijn weer een paar weken en vele teleurstellingen verder...... Vindt U dit nog steeds zo'n onzin topic? De opstellingen en tactiek van deze trainer stemmen mij diep bedroefd......
DY
 DY - zondag 22 oktober 2017 - 16:40   quote  deeplink  
Als ik zo de opstelling zie dan snap ik niet dat de jeugd niet meer kansen krijgt. Je kan mij echt niet wijsmaken dat je in de jeugd geen echte cv hebt lopen die beter is dan diks en niet een echte rb hebt lopen die beter is dan amrabat.

De jeugd heeft de club in barre tijden gered, het is echt schandalig om te zien dat een kevin diks de voorkeur krijgt boven de eigen jeugd. Er blijkt dus totaal niet geleerd te zijn van de fouten van vroeger, dat is toch echt de verantwoordelijkheid van de technische staf en technisch directeur.
Roy2017
 Roy2017 - zondag 22 oktober 2017 - 16:44   quote  deeplink  
We beginnen het seizoen goed en zwakken nu heel erg af. Misschien moet er toch weer eens iemand praten met Gio. Ik geloof nog steeds in onze trainer, maar hij moet knopen durven doorhakken.
Phyrexian
 Phyrexian - zondag 22 oktober 2017 - 16:51   quote  deeplink  
Maatje van me (al is hij voor de andere club) appt: Daarom houd ik van Gio: Sta je achter, wissel je aanvallend. Niet zoals Dick Advocaat een spits voor ssn spits, maar een verdediger voor een spits. Achter sta je toch al.

Op een gegeven moment schoot Vilhena de bal op de paal. En ik dacht ineens: he, Vilhena. Die doet ook mee.
En Boetius zakte ook volledig door het ijs. Kan je dat Gio aanrekenen?
Het gif, de power, de wil om te winnen, dat hoeg je een NEdwerlandse spelers toch niet uit te leggen? Die weten toch al van jongs af aan wat de Klassiker voor wedstrijd is?

Dat je er tegen Den Haag uit, of Heerenveen uit, of zelfs thuis tegen NAC een keertj eminder zin in hebt, dat kan gebeuren, maar Feyenoord-ajax, kom op he, dan hoeft de trainer je toch niets meer uit te leggen?

Deze wanprestatie kan je niet aan gio geven, maar aan het team. Gio moet nu eenmaal 11 poppetjes neerzetten waar hij de beschikking over heeft. Gio kan er ook niks aan doen dat de helft (waarvan bijna de gehele verdediging) geblesseerd is.
Alexi
 Alexi - zondag 22 oktober 2017 - 16:51   quote  deeplink  
Neeeeeee,nee!
Tijd voor een andere instelling van spelers! Paar maanden geleden kon alles!
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 oktober 2017 - 16:53   quote  deeplink  
Ik zit uit te huilen en ja ik heb geen looplijnen gezien , en die Jones man man . Gewoon tegen swift vermeer inzetten
Ik zit te kijken maar onze trainer blijft zitten in zijn hokje, nee bedankt voor het kampioenschap , dat we te danken hebben aan de leiser en playing coach Kuijt. En wees eerlijk advocaat die kwam praten toen het slecht ging....kan toch niet bij een topclub.
Ik dacht aan het begin van het seizoen dit is een goede selectie, maar er zit geen vooruitgang en systeem in en dat is toch de hand van de trainer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 oktober 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2017 - 16:51 schreef Alexi het volgende:
Neeeeeee,nee!
Tijd voor een andere instelling van spelers! Paar maanden geleden kon alles!
Toen had Gio Kuyt tot zijn beschikking..
Heeloudefan
 Heeloudefan - zaterdag 18 november 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Geweldig, dat wisselbeleid tegen VVV. Als je denkt eindelijk weer een keer te kunnen winnen dan kan deze trainer daar altijd nog een stokje voor steken.
ar
 ar - zaterdag 18 november 2017 - 20:44   quote  deeplink  
Ik begin er over na te denken
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Ik nog niet.
Maar het is toch wel heel bijzonder dat een team oude fouten mag blijven maken.
Onder Kuijt zou dat niet gebeuren.
ar
 ar - zaterdag 18 november 2017 - 20:48   quote  deeplink  
Hij krijgt het niet op de rit.
Geen eenheid
MMM
 MMM - zaterdag 18 november 2017 - 20:48   quote  deeplink  
Ben wel klaar met Gio
Fart
 Fart - zaterdag 18 november 2017 - 20:49   quote  deeplink  
Tja ...... als je het zelfs thuis tegen vvv niet voor elkaar krijgt wordt het een moeilijk verhaal.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 november 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Misschien zijn de spelers wel een beetje klaar met dit.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 november 2017 - 21:00   quote  deeplink  
De druk, de drive, het geloof, is er af na het kampioenschap. Speelt ook mee, mogelijk.
Had achteraf bezien misschien tóch een nieuw gezicht voor de groep moeten verschijnen.

Maar blijft ook raden.
MMM
 MMM - zondag 19 november 2017 - 10:26   quote  deeplink  
Wie als opvolger?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:26 schreef MMM het volgende:
Wie als opvolger?
Geen idee, zou Kuyt wat kunnen betekenen in de kleedkamer erbij..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:31   quote  deeplink  
Iemand die minder pampert en wakker schudt, de leiding neemt en oog heeft voor andere spelvarianten.
Meer niet.
Maar niet nu (nog).
MMM
 MMM - zondag 19 november 2017 - 10:32   quote  deeplink  
Fraser?

Goede uitstraling
Prima interviews, niet dat zachte gelul van Gio
Vitesse speelt op PSV thuis na dit seizoen niet onaardig ook
ADO - Vitesse - Feyenoord, mooie opbouw carrière
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 10:33   quote  deeplink  
Fraser is zeker een stuk harder..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer









0.0065929