BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 1 oktober 2017); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lozano is al jaartje international, speelt al jaar of 3 hoog niveau bij zijn oude club. Heeft al Europese ervaring en is echt wel wat verder dan Johnsen.
Dus?
Johnsen hoeft er ook geen 6 te maken. Veel hoef je niet te doen om beter te spelen dan Younes in dit seizoen.
Gek ook weer. Want bij alle andere clubs kunnen nieuwe spelers wel gewoon mee doen. En dan te bedenken dat Johsen ouder is dan de Ligt en Kluivert.

Maar het gaat erom dat die drollenvanger eraf gaat. En wie erin komt maakt niet veel uit.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 16:14   quote  deeplink  
ok dus frenkie heeft het verprutst ?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:
ok dus frenkie heeft het verprutst ?
Die was wel echt tering slecht vorige week. En tegen ADO 2e helft ook dikke ruk. 1 leuke helft gespeeld en we gaan hem weer tot god verklaren.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:10 schreef Jaccio het volgende:
Een oerlelijke overwinning, maar dat kan me even helemaal niks schelen. 3 punten zijn 3 punten.
Valt reuze mee, eerste half uur hadden we 3-0 achter kunnen staan. Maar nu zie je het verschil als je gewoon je goals maakt. Kansen zijn er altijd geweest behoudens tegen Vitesse. Nu maakt Ajax op slag van rust 2 goals en leg je je tegenstander gewoon knock out
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, Kluivert speelt al sinds zijn de buut wekelijks ruk, maar wordt ook altijd beschermd.
Waarom is vergelijken dom? Die jongen speelt net zo goed pas net bij PSV en kwam helemaal uit Mexico. Ons jochie uit zuid Amerika moest eerst een half jaartje wennen. Die Johnsen had bij H'veen ook gewoon basis gespeeld. Die kun je er hier zo inzetten.
Overigens heeft Johnsen bij Heerenveen geen enkele wedstrijd in de basis gestaan. En in de afgelopen weken bij Jong Ajax 2x gescoord maar 0x een assist gegeven.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die was wel echt tering slecht vorige week. En tegen ADO 2e helft ook dikke ruk. 1 leuke helft gespeeld en we gaan hem weer tot god verklaren.
Of een slechte helft en jij maakt er de duivel van. Tsja, kies maar...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Of een slechte helft en jij maakt er de duivel van. Tsja, kies maar...
Ja want Frenkie was goed vorige week en de 2e helft tegen ado wou je zeggen..?
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:13 schreef nummer10 het volgende:
publiekswissel.. haha.. teminste neem ik aan anders snap ik niet da je tuinkabouter laat staan
Haha die blijft altijd staan. Kan niks verkeerds doen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dus?
Johnsen hoeft er ook geen 6 te maken. Veel hoef je niet te doen om beter te spelen dan Younes in dit seizoen.
Gek ook weer. Want bij alle andere clubs kunnen nieuwe spelers wel gewoon mee doen. En dan te bedenken dat Johsen ouder is dan de Ligt en Kluivert.

Maar het gaat erom dat die drollenvanger eraf gaat. En wie erin komt maakt niet veel uit.
Gaap! 19 jaar en we denken gelijk dat hij onze nieuwe topspeler is. Kap eens en geef die gasten de tijd zich aan te passen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:18   quote  deeplink  
Uiteindelijk had het ook gewoon nog 0-6 kunnen worden
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja want Frenkie was goed vorige week en de 2e helft tegen ado wou je zeggen..?
Je begint een narcist te worden man. Daarvoor was alles wat die speelde gewoon goed. Je raakt jr kijk kwijt
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Valt reuze mee, eerste half uur hadden we 3-0 achter kunnen staan. Maar nu zie je het verschil als je gewoon je goals maakt. Kansen zijn er altijd geweest behoudens tegen Vitesse. Nu maakt Ajax op slag van rust 2 goals en leg je je tegenstander gewoon knock out
Ik vind het spel echt niet om aan te zien. Het is dat Heerenveen nog slechter speelde dat we een wat vertekende uitslag op het bord zien
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind het spel echt niet om aan te zien. Het is dat Heerenveen nog slechter speelde dat we een wat vertekende uitslag op het bord zien
Haha nu winnen we weer door de tegenstander.... Ik ga echt helemaal stuk hier... Met de week meer leedvermaak hier
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind het spel echt niet om aan te zien. Het is dat Heerenveen nog slechter speelde dat we een wat vertekende uitslag op het bord zien
En weer zeiken. Wees fucking eens blij met de overwinning.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 16:22   quote  deeplink  
snap alleen niet dat neres niet bleef staan.. had die jongen da gewoon gegund en liet het younnes gewoon is voelen dat die niet alleen eris..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha nu winnen we weer door de tegenstander.... Ik ga echt helemaal stuk hier... Met de week meer leedvermaak hier
Wat een supporters hebben wij. Al win je met dubbele cijfers is het nog niet goed. Fucking wees eens blij. Voor de wedstrijd riep iedereen dat we zouden verliezen! Nu we hebben gewonnen is het weer niet goed!
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Maar ondanks alles, na zo'n chaos is dit wel een puik resultaat hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een supporters hebben wij. Al win je met dubbele cijfers is het nog niet goed. Fucking wees eens blij. Voor de wedstrijd riep iedereen dat we zouden verliezen! Nu we hebben gewonnen is het weer niet goed!
Schaam me echt oprecht kapot dat dit zich Ajacieden noemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:22 schreef nummer10 het volgende:
snap alleen niet dat neres niet bleef staan.. had die jongen da gewoon gegund en liet het younnes gewoon is voelen dat die niet alleen eris..
Ik had die hele Kluivert niet gebracht!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaap! 19 jaar en we denken gelijk dat hij onze nieuwe topspeler is. Kap eens en geef die gasten de tijd zich aan te passen.
Aanpassen aan wat... Hij komt toch om te voetballen of niet?

Jouw reactie is pas "Gaap"... Met je aanpassen. Aanpassen aan helemaal niks kunnen zoals onze andere buitenspelers als Kluivert en Younes.

Ik zeg niet dat het onze topspeler wordt, dat hoeft ook helemaal niet. Dat verzin jij nuzelf. Ik zeg alleen dat Johnson er makkelijk in kan tov Younes. Zet desnoods Cassiera er maar in, of Dolberg ofzo op rechts.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 12:12 schreef bahbah het volgende:
3-1
Einde van Keizer,en begin nieuwe structuur...
En ik pis geen azijn nu.
Bijna goed
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 12:19 schreef Jaccio het volgende:
4-2
Bijna goed
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 13:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
denk dat ajax wint. Doen het altijd goed uit Hveen. En ze hebben nu die druk niet van dat kritische thuispubliek
Juist!
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 15:17 schreef Pietje het volgende:
Prachtig en lezenswaardig topic, Eide.

In de huidige vorm, een weinig scorende spits, defensieve wanorde en bovendien zonder enig zelfvertrouwen, heeft Ajax qua resultaat niets te zoeken in Heerenveen. Voor mij is 4-1 een logische uitslag. Jammer maar helaas...
Bijna goed
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schaam me echt oprecht kapot dat dit zich Ajacieden noemen.
Ach, dat ook weer niet maar wees eens blij! 0-4 gewonnen en 3 punten. Zeg niet dat het niet beter kan maar het is ook altijd negatief!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aanpassen aan wat... Hij komt toch om te voetballen of niet?

Jouw reactie is pas "Gaap"... Met je aanpassen. Aanpassen aan helemaal niks kunnen zoals onze andere buitenspelers als Kluivert en Younes.

Ik zeg niet dat het onze topspeler wordt, dat hoeft ook helemaal niet. Dat verzin jij nuzelf. Ik zeg alleen dat Johnson er makkelijk in kan tov Younes. Zet desnoods Cassiera er maar in, of Dolberg ofzo op rechts.
Natuurlijk jongen, jij gelijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:27   quote  deeplink  
Waarom faalden zoveel binnenlandse transfers bij Ajax????
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, dat ook weer niet maar wees eens blij! 0-4 gewonnen en 3 punten. Zeg niet dat het niet beter kan maar het is ook altijd negatief!
Eerste half uur niet goed. Maar wat wil je, zelfvertrouwen tegen zonder zelfvertrouwen. Die eerste helft was gewoon niet best. 2e helft kan het ook gewoon 0-7 worden.

Altijd dat negatieve gezeik. Dekt de verzekering geen psychiaters meer?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je begint een narcist te worden man. Daarvoor was alles wat die speelde gewoon goed. Je raakt jr kijk kwijt
Jij bent altijd degene die puntverlies voorspeld. Ik mag die Frenkie de Jong toch gewoon niet een waardevolle speler vinden voor dit Ajax..?

Zoals Remco zegt, Frenkie is een verbindingsspeler en ik vind dat Ajax dat gewoon niet kan gebruiken met zulke zwakke vleugels. Die jongen kan Younes en Kluivert 10x alleen voor de keeper zetten. Die bal gaat er niet in. Ajax heeft spelers nodig die ballen erin schieten, en daarom ben ik voorstander van Siem. Dat mag toch? Die jongen heet genoeg bewezen bij Ajax en laat ook altijd zien prima mee te voetballen. Maar nee, dat wil jij weer niet zien.
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En weer zeiken. Wees fucking eens blij met de overwinning.
Dus je mening geven wordt tegenwoordig 'zeiken' genoemd. Ok.
En trouwens geef ik een paar posts terug ook gewoon aan dat ik blij ben met de 3 punten ondanks het vertoonde spel
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Waarom faalden zoveel binnenlandse transfers bij Ajax????
Nou vertel?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste half uur niet goed. Maar wat wil je, zelfvertrouwen tegen zonder zelfvertrouwen. Die eerste helft was gewoon niet best. 2e helft kan het ook gewoon 0-7 worden.

Altijd dat negatieve gezeik. Dekt de verzekering geen psychiaters meer?
Toch heeft Heerenveen maar 5 schoten op doel gehad. Ajax 12x.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jij bent altijd degene die puntverlies voorspeld. Ik mag die Frenkie de Jong toch gewoon niet een waardevolle speler vinden voor dit Ajax..?

Zoals Remco zegt, Frenkie is een verbindingsspeler en ik vind dat Ajax dat gewoon niet kan gebruiken met zulke zwakke vleugels. Die jongen kan Younes en Kluivert 10x alleen voor de keeper zetten. Die bal gaat er niet in. Ajax heeft spelers nodig die ballen erin schieten, en daarom ben ik voorstander van Siem. Dat mag toch? Die jongen heet genoeg bewezen bij Ajax en laat ook altijd zien prima mee te voetballen. Maar nee, dat wil jij weer niet zien.
Ooit gehoord van sarcasme? Al meermaals uitgelegd.

De rest van je tekst slaat noch kant, noch wal. Wat Remco namelijk ook al zegt, als je middenveld zoveel verzuipt en je voorhoede geen bal vast kan houden, heb je namelijk een verbindingsspeler nodig.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch heeft Heerenveen maar 5 schoten op doel gehad. Ajax 12x.
Nog 2 ballen op de paal he. Dat telt niet als een schot op doel. Maargoed, uiteindelijk terecht gewonnen
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha nu winnen we weer door de tegenstander.... Ik ga echt helemaal stuk hier... Met de week meer leedvermaak hier
Vind het best hoor en ben blij dat je plezier hebt, maar het was gewoon echt niet goed. Mag gewoon eerlijk gezegd worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou vertel?
Lees eens terug ouwe. Heb ik al zo vaak benoemd en tot nog toe elke keer gelijk gekregen. En daarom is het zo belangrijk dat Ajax meedoet in de JL. Zo kunnen spelers zich hieraan aanpassen en is de stap naar het eerste makkelijker. En ik zeg niet dat het bij elke aankoop zo moet maar wel bij de jonge spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog 2 ballen op de paal he. Dat telt niet als een schot op doel. Maargoed, uiteindelijk terecht gewonnen
Ajax ook schot op lat. Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dus je mening geven wordt tegenwoordig 'zeiken' genoemd. Ok.
En trouwens geef ik een paar posts terug ook gewoon aan dat ik blij ben met de 3 punten ondanks het vertoonde spel
Iedereen ziet dat het spel niet optimaal was maar wat had je anders verwacht van een ploeg die in de hoek staat waar de klappen vallen? Nu is het belangrijk door te pakken. Viergever lekker op de plek van Dijks laten staan! Dat is in ieder geval een begin.
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat het spel niet optimaal was maar wat had je anders verwacht van een ploeg die in de hoek staat waar de klappen vallen? Nu is het belangrijk door te pakken. Viergever lekker op de plek van Dijks laten staan! Dat is in ieder geval een begin.
Ja klopt. Denk ook dat iedereen blij is met de 3 punten en dat ook gewoon zegt. Vind het alleen raar dat er gezegd wordt dat men zeikt als ze gewoon benoemen wat ze zien.. Niks mis mee lijkt me
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 14:53 schreef nummer10 het volgende:
tjah en toch bij elke trainer komt die weer in de basis.. zal nie voor niks zijn he...
Omdat de Jong naar voren denkt en Schone op safe denkt en dat is wat die angsthaas van een keizer denkt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja klopt. Denk ook dat iedereen blij is met de 3 punten en dat ook gewoon zegt. Vind het alleen raar dat er gezegd wordt dat men zeikt als ze gewoon benoemen wat ze zien.. Niks mis mee lijkt me
Natuurlijk is er niets mis mee, maar lees alle reacties eens. De 1 is nog negatiever dan de ander. Natuurlijk is het niet best maar is ons verwachtingspatroon niet gewoon te hoog op dit moment??
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 15:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Verdient het niet om onderdeel van de selectie te zijn als je kijkt naar prestaties.
Geef die jongen een kans man is gewoon zo jong komt heus wel goed met hem is een groot talent.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had die hele Kluivert niet gebracht!!
ik ook niet.. leuke trucjes maar meer ook niet.. heb het al eerder benoemd vind het een arrogant ventje die denkt dat hij al heel wat is... neres verdient 100% vertrouwen en je zag de teleurstelling dat die alweer gewisseld werd..onnodig.. snapte de wissel siem ook nie echt en hunter ook nie.. khad younnes eraf gehaald voor dolberg, en frenkie voor schone.. mjah 3 punten, slecht veld spel.. meer valt er nie te zeggen eigenlijk.. ja dat het wel duidelijk is wie eerste spits is...
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 15:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

Johnson is er klaar voor!!!
Had dan vrijdag even naar jong Ajax gekeken dan piep je wel anders.
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 15:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij en je siem.. haha nee frenkie, wil je hem nie totaal verneuken en dat hij het vertrouwen ook verliest
Frenkie is gewoon een kanjer van een middenvelder.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Vind het best hoor en ben blij dat je plezier hebt, maar het was gewoon echt niet goed. Mag gewoon eerlijk gezegd worden.
Wat verwacht je na vorige week dan? 2e helft was trouwens niks mis mee
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 17:01   quote  deeplink  
En even een ding, als de spelers het niveau halen wat sommige eisen hier, bal je niet in Amsterdam maar sta je in de basis van Real. Het kan zeker nog beter maar besef wel even waar we staan ofzo...
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 15:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Siem is voetballend meer dan prima. Perfect in de combinatie voorin. Dat kan Frenkie niet. Die kan alleen beetje opbouwen en wat mensen voorbijlopen om vervolgens de bal aan Younes of Kluivert te geven die er niks mee doen. Daar staat nu Schöne. dan moet je die er uithalen.
Ik lig echt op mijn rug van het lachen met jou comm/taar.De hele wereld was blij dat Siem verkocht werd een doorsnee voetballer harde werker en een top gozer,maar nog niet de helft van het talent van Frenkie.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 17:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik lig echt op mijn rug van het lachen met jou comm/taar.De hele wereld was blij dat Siem verkocht werd een doorsnee voetballer harde werker en een top gozer,maar nog niet de helft van het talent van Frenkie.
Veel erger nog, niet eens te vergelijken. Niet positioneel en niet qua voetbal.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 18:11   quote  deeplink  
eens met p111 en loetje.. vandaar da ik de wissel ook nie snapte dat hij frenkie niet in bracht maar een siem die in mijn ogen niks toevoegd en dus nu blijkt een frenkie in de wegstaat...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 1 oktober 2017); 0 - 4









0.0131680