BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 1 oktober 2017); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat verwacht je na vorige week dan? 2e helft was trouwens niks mis mee
Ik verwacht eigenlijk niet veel van ze dit seizoen. Geef alleen aan wat ik van het spel vond vandaag.
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 15:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Johnsen is er net en totaal nog niet beter. Cerny valt te vaak door de mand, net zoals Kluivert. Geef die jongens toch eens de tijd. Daarom is spelen in de JL ook zo belangrijk!
Wat is dan het verschil met Youness. Die valt ook constant door de mand. Waarom hem wel laten staan.
Eide
 Eide - zondag 01 oktober 2017 - 18:55   quote  deeplink  
Wat vonden "we" van Wöber?
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:
Wat vonden "we" van Wöber?
alles beter als dijks..
Eide
 Eide - zondag 01 oktober 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alles beter als dijks..
De vraag is echter niet wat we van Dijks vinden. De vraag is wat we van het eerste optreden van Wöber vinden.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 19:04 schreef Eide het volgende:

[..]

De vraag is echter niet wat we van Dijks vinden. De vraag is wat we van het eerste optreden van Wöber vinden.
kan er nie zoveel over zeggen eerlijk gezegt.. 1 goeie ingreep waar die de rust heel goed hield en op het juiste moment ingreep.. sanchez deed zulke dingen ook heel veel vorig seizoen, maar is nie te vergelijken met elkaar.. wil hem wel meer wedstrijden hier zien staan overigens..
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:
Wat vonden "we" van Wöber?
Ik vond hem positioneel vaak goed staan. Verdedigend oogt ie rustig. Speelde geen fantastische pot maar met Viergever linksback en wober lcv denk ik wel dat we er defensief op vooruit gaan.

Jij?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil met Youness. Die valt ook constant door de mand. Waarom hem wel laten staan.
Ja daaaaaaaaag, blijf het uitleggen! Ben niet 1 of andere afspeelplaat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:
Wat vonden "we" van Wöber?
Niet echt bijzonder opgevallen. Dingen gedaan die hij moest doen.

Overigens vond ik die spits van Heerenveen wel lekker spelen eigenlijk.
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 20:26   quote  deeplink  
Wober verdedigend redelijk voor de eerste keer,en nog gescoord heerlijk toch.
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 19:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja daaaaaaaaag, blijf het uitleggen! Ben niet 1 of andere afspeelplaat!
Rendement. Jaja. Maar pak dat er even bij van alleen vorig seizoen en alleen dit seizoen?
Eide
 Eide - zondag 01 oktober 2017 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij?
Ik heb de eerste 20 minuten helemaal niet gezien en daarna vanwege visite vooral flarden gezien. Kan dus moeilijk een oordeel vormen.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 20:26 schreef p111 het volgende:
Wober verdedigend redelijk voor de eerste keer,en nog gescoord heerlijk toch.
wel een erg korte terugspeelbal 2de helft.. ging net goed bij een stand van 0-2 dacht ik nog.. laten we het er maar op hoiden dat het een miscommunicatie was met onana.. :)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 23:12   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2017 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:54 schreef p111 het volgende:

[..]

Geef die jongen een kans man is gewoon zo jong komt heus wel goed met hem is een groot talent.
Een kans? Die jongen krijgt week op week de kans en hij is telkens ruk, geen assist geen doelpunten. Die jongen moet gewoon lekker in Jong Ajax gaan spelen met zijn leeftijdgenoten want hij is er gewoon nog niet klaar voor, dat zie je aan alles.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:
Wat vonden "we" van Wöber?
Je gaat iemand al heel snel aardig vinden wanneer de ander dramatisch speelt. Hoogstaand was het niet. Ik ga binnenkort 2 open trainingen bezoeken en vanuit daar eens kijken of Keizer gelijk heeft
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 23:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je gaat iemand al heel snel aardig vinden wanneer de ander dramatisch speelt. Hoogstaand was het niet. Ik ga binnenkort 2 open trainingen bezoeken en vanuit daar eens kijken of Keizer gelijk heeft
dat is dan weer een nadeel van in almelo wonen... kom regel matig, helaas niet elke week das gewoon niet te doen incl werk.. helaas..
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 23:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je gaat iemand al heel snel aardig vinden wanneer de ander dramatisch speelt. Hoogstaand was het niet. Ik ga binnenkort 2 open trainingen bezoeken en vanuit daar eens kijken of Keizer gelijk heeft
slechter als dijks kan sws nie... haha
Loetje
 Loetje - maandag 02 oktober 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is dan weer een nadeel van in almelo wonen... kom regel matig, helaas niet elke week das gewoon niet te doen incl werk.. helaas..
Ik moet er ook een uur voor met de trein. Ik werk ook... Maar ik wil een eigen mening kunnen hebben die gebaseerd is op wat ik zelf zie. En dat is overigens geen sneer naar jou, dat dat even duidelijk is. Zo ben ik de laatste jaren veel op zaterdag op de toekomst geweest. In mijn optiek is je oordeel dan veel realistischer
nummer10
 nummer10 - maandag 02 oktober 2017 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 00:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik moet er ook een uur voor met de trein. Ik werk ook... Maar ik wil een eigen mening kunnen hebben die gebaseerd is op wat ik zelf zie. En dat is overigens geen sneer naar jou, dat dat even duidelijk is. Zo ben ik de laatste jaren veel op zaterdag op de toekomst geweest. In mijn optiek is je oordeel dan veel realistischer
ben ik absoluut met je eens al zegt dan een training mij niet super veel.. heb bijv sana dingen zien doen op de training maar in werkelijkheid nooit wat geworden.. en een uur is te overbruggen opzich, doe er wat langer over, vaak in vakanties ga ik wel en in de voorbereiding zitten ze vaak in de buurt.. maar ben wel heel nieuwschierig hoe de trainingen gaan.. en weet je hoop echt dat keizer dit voor elkaar krijgt hoe kut ik ook vaak heb gereageert.. want dat zou betekenen dat hetgoed gaat met ajax.. hij heeft nu een aantal dingen veranderd waarvan ik zeg ok.. nu doortrekken en zo houden en nie weer van "plan veranderen" dat doe je pas als het loopt, dan kan je dingen proberen... nu younes nog eruit al is het alleen al om hem op de plek te zetten en cassiera of johnsen daar proberen, of cerncy.. neres nu meerdere potten daar laten staan en dan zit het voorin mijn inziens goed.. middenveld prima gister.. al had ik frenkie minuten gegeven om te laten wennen en groeien en geen siem.. achterin tjah.. zie liever voor nu orel veltman deligt wober.. maar zoals gister ook prima zolang dijks er maar nie instaat.. dus nogmaals laten we nu maar vooruit kijken en hopen dat keizer de boel aan de praat krijgt (liefst spijkerman weg maar dat heb ik al vanaf dag 1 met die man, al onder de boer)
Brandje
 Brandje - maandag 02 oktober 2017 - 09:30   quote  deeplink  
Tsja Ajax wint ruim uit bij Heerenveen. Datzelfde Heerenveen tikte het, nu ineens geweldige psv, helemaal scheel en dan is het weer geflatteerd. Ja twee ballen op de bal!. Nou nou waren twee vrije trappen waarvaan bij de KJH gewoon moet blijven staan in de muur. Verder heeft Heerenveen ook weinig echte kansen gehad.
Na rust ook had misschien Heerenveen wel kansen maar wij zeker het dubbele van ze dus niks geflatteerd. Dik verdiende overwinning dus.
Neres en wöber niet meer uit de basis.
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 09:30 schreef Brandje het volgende:
Tsja Ajax wint ruim uit bij Heerenveen. Datzelfde Heerenveen tikte het, nu ineens geweldige psv, helemaal scheel en dan is het weer geflatteerd. Ja twee ballen op de bal!. Nou nou waren twee vrije trappen waarvaan bij de KJH gewoon moet blijven staan in de muur. Verder heeft Heerenveen ook weinig echte kansen gehad.
Na rust ook had misschien Heerenveen wel kansen maar wij zeker het dubbele van ze dus niks geflatteerd. Dik verdiende overwinning dus.
Neres en wöber niet meer uit de basis.
Het woordje "geflatteerd" wordt ook alleen in NEderland gebruikt.. Meer scoren dan de tegenstander is in ieder ander land gewoon een terechte overwinning, met 4-0 winnen? Dan heb je een geweldig weekend gehad..
Eide
 Eide - maandag 02 oktober 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 09:30 schreef Brandje het volgende:
Tsja Ajax wint ruim uit bij Heerenveen. Datzelfde Heerenveen tikte het, nu ineens geweldige psv, helemaal scheel en dan is het weer geflatteerd. Ja twee ballen op de bal!. Nou nou waren twee vrije trappen waarvaan bij de KJH gewoon moet blijven staan in de muur. Verder heeft Heerenveen ook weinig echte kansen gehad.
Na rust ook had misschien Heerenveen wel kansen maar wij zeker het dubbele van ze dus niks geflatteerd. Dik verdiende overwinning dus.
Neres en wöber niet meer uit de basis.
Eens dat het gewoon een verdiende overwinning was. Geflatteerd is een typisch Nederlands woord. Ik ben blij dat Ajax effectief was waarbij er nog voldoende kansen waren voor meer goals. Als Ajax 50% van de kansen had afgemaakt tegen ADO was het daar een nulltje of 5 a t6 geworden...

Dat neemt niet weg dat Ajax in mijn ogen niet echt wist te overtuigen. Daarvoor is dit wel te pril en breekbaar. Het is in ieder geval wel een goed antwoord op het echec tegen Vitesse geweest.
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bijna goed
Zeker bijna goed, alleen was de uitslag ongeveer omgekeerd ;-)

Ik was er superblij mee gisteren. Geflatteerd of niet, de uitslag staat gewoon in de boeken: 0-4 en dat is een fantastische uitslag. Prima om nu weer zelfvertrouwen op te doen.

Gisteren, om 14:30u zat ik klaar... Gaat de voordeur open, mijn dochter, schoonzoon en hun 2 kindjes kwamen vrolijk binnen... Tja en dat ging voor. Ik heb er dus helaas opnieuw niks van kunnen zien. Alleen via teletekst.
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 16:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schaam me echt oprecht kapot dat dit zich Ajacieden noemen.
Ja hoor, ik noem me wel degelijk Ajacied. Al 62 jaar lang!!! Sterker ik BEN Ajacied. In hart en nieren.
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 13:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens dat het gewoon een verdiende overwinning was. Geflatteerd is een typisch Nederlands woord. Ik ben blij dat Ajax effectief was waarbij er nog voldoende kansen waren voor meer goals. Als Ajax 50% van de kansen had afgemaakt tegen ADO was het daar een nulltje of 5 a t6 geworden...

Dat neemt niet weg dat Ajax in mijn ogen niet echt wist te overtuigen. Daarvoor is dit wel te pril en breekbaar. Het is in ieder geval wel een goed antwoord op het echec tegen Vitesse geweest.
Helemaal eens!
Loetje
 Loetje - maandag 02 oktober 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 13:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja hoor, ik noem me wel degelijk Ajacied. Al 62 jaar lang!!! Sterker ik BEN Ajacied. In hart en nieren.
Lezen Pietje, lezen! Die uitslagen corrigeren vond ik erg leuk een keer. Als je hier goed leest, zie je dat het om bij tijd en wijle zotte gedrag van de 2e helft gaat hier
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 14:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lezen Pietje, lezen! Die uitslagen corrigeren vond ik erg leuk een keer. Als je hier goed leest, zie je dat het om bij tijd en wijle zotte gedrag van de 2e helft gaat hier
Oké, duidelijk. Ik voelde me serieus ietwat aangesproken.

Als kind sliep ik in een Ajax-pyjama, onder Ajax-dekens met mijn hoofd op een Ajax-kussen... Onze mooie club zat en zit echt in mijn genen (en tenen en schenen, om even te rijmen) ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 13:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker bijna goed, alleen was de uitslag ongeveer omgekeerd ;-)

Ik was er superblij mee gisteren. Geflatteerd of niet, de uitslag staat gewoon in de boeken: 0-4 en dat is een fantastische uitslag. Prima om nu weer zelfvertrouwen op te doen.

Gisteren, om 14:30u zat ik klaar... Gaat de voordeur open, mijn dochter, schoonzoon en hun 2 kindjes kwamen vrolijk binnen... Tja en dat ging voor. Ik heb er dus helaas opnieuw niks van kunnen zien. Alleen via teletekst.
Dat overkomt je wel erg vaak! Misschien je dochter meegeven dat de deur rond wedstrijden van Ajax gesloten blijft! Dat ze buiten deze tijden welkom zijn! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 15:26   quote  deeplink  
Zo en nu ga ik me verder beroerd voelen!
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat overkomt je wel erg vaak! Misschien je dochter meegeven dat de deur rond wedstrijden van Ajax gesloten blijft! Dat ze buiten deze tijden welkom zijn! ;-)
Haha. Daar heeft zij geen boodschap aan, want mijn kinderen en schoonkinderen hebben allen een sleutel van de deur. Die komen gezellig een bakkie doen en/of blijven mee-eten (Chinees, o.i.d.) en eerlijk gezegd ben ik blij met zo'n goede band.

Wacht maar tot jouw dochters groter zijn en op zichzelf wonen. Dan zullen jij en je vrouw echt bijzonder blij zijn als zij gezellig bij pappa en mamma op bezoek komen ;-) Ongeacht of Ajax wel of niet speelt. Hahaha.
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 15:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo en nu ga ik me verder beroerd voelen!
Iets verkeerd gegeten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 15:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Daar heeft zij geen boodschap aan, want mijn kinderen en schoonkinderen hebben allen een sleutel van de deur. Die komen gezellig een bakkie doen en/of blijven mee-eten (Chinees, o.i.d.) en eerlijk gezegd ben ik blij met zo'n goede band.

Wacht maar tot jouw dochters groter zijn en op zichzelf wonen. Dan zullen jij en je vrouw echt bijzonder blij zijn als zij gezellig bij pappa en mamma op bezoek komen ;-) Ongeacht of Ajax wel of niet speelt. Hahaha.
Hahaha dan ken je mij en mijn dochters nog niet! Niets komt tussen de liefde voor Ajax! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Iets verkeerd gegeten?
Nee gewoon griep!
Loetje
 Loetje - maandag 02 oktober 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dan ken je mij en mijn dochters nog niet! Niets komt tussen de liefde voor Ajax! ;-)
Een ding wil ik nog wel eens overwegen tijdens een zaadwedstrijd.........
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een ding wil ik nog wel eens overwegen tijdens een zaadwedstrijd.........
En dat is?? Jij belt zelfs focking tijdens een wedstrijd van Jong Ajax. Waar haal je het lef vandaan?? Je moet mij niet storen tijdens wexstrijden van Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 02 oktober 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat is?? Jij belt zelfs focking tijdens een wedstrijd van Jong Ajax. Waar haal je het lef vandaan?? Je moet mij niet storen tijdens wexstrijden van Ajax.
Tijdens wexstrijden doe ik het ook zeker niet....
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee gewoon griep!
Ik wens je een snelle beterschap, maatje. Een cognacje wil best wel helpen.
Pietje
 Pietje - maandag 02 oktober 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dan ken je mij en mijn dochters nog niet! Niets komt tussen de liefde voor Ajax! ;-)
Mijn liefde voor Ajax is ook erg groot hoor. Maar de liefde voor mijn dierbaren is nóg groter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tijdens wexstrijden doe ik het ook zeker niet....
Echt wel. Vorige week tijdens Jong Ajax! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 16:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn liefde voor Ajax is ook erg groot hoor. Maar de liefde voor mijn dierbaren is nóg groter.
Hahaha zit je even te dollen!
Loetje
 Loetje - maandag 02 oktober 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 19:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt wel. Vorige week tijdens Jong Ajax! ;-)
Die tijdens die wextrijd.... ;-)

Ghehehe
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 oktober 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 19:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha zit je even te dollen!
Dat weet ik gap! :-)
p111
 p111 - dinsdag 03 oktober 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel een erg korte terugspeelbal 2de helft.. ging net goed bij een stand van 0-2 dacht ik nog.. laten we het er maar op hoiden dat het een miscommunicatie was met onana.. :)
Dat was toch Neres met die te korte terugspeelbal ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 oktober 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 13:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat was toch Neres met die te korte terugspeelbal ?
Neres en Wöber hadden beide zo'n dramatische terugspeelbal
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 13:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Neres en Wöber hadden beide zo'n dramatische terugspeelbal
yep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 1 oktober 2017); 0 - 4









0.0142951