BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Havenslaven - Ajax, zondag 22 oktober 2017 (14.30 uur) 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 24 oktober 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 01:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb ik ergens gezegt dat ze slecht speelde ? maar wel grappig dat jij dit zegt want jij bent van de cijfertjes toch qua onderscheppingen etc ?
Ik ben van de verhoudingen. Als je twintig tackles maakt en je wint ze alle twintig. Dan doe je dat onderdeel goed. Verkies je ze allemaal doe je dat niet goed. En zo kijk je naar alle onderdelen. Op basis daarvan probeer ik te beoordelen of iemand goed speelt.

Dus als iemand positioneel goed staat en daardoor de pass niet aankomt of niet gespeeld kan worden doet die persoon dat dus heel goed aangezien hij er zelfs een duel mee voorkomt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 00:49 schreef Loetje het volgende:
Heb het idee dat Viergever nog wel eens geschorst kan gaan worden. Zie het een filmpje waar die zingt "het zijn maar kut kakkerlakken" in een café. Vertonghen koste het destijds 3 wedstrijden. Ondanks ik er erg om moet lachen hoop ik niet dat dit het geval zal zijn.
Filmpje???? Waar, ik wil hem graag zien!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Filmpje???? Waar, ik wil hem graag zien!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=vMbJ2zNdck0

niet zo handig van ze.

Correctie : oliedom dat je dit als speler doet. Kwam ik afgelopen zaterdag nog met een betoog dat de spelers de enige zijn die wat aan die ongezonde kant van de verhouding tussen Ajax en Feyenoord kunnen doen. Doen onze jongens dit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:33   quote  deeplink  
Ik heb het filmpje inmiddels gezien maar weet bijna zeker dat hier niets mee gebeurd. Er zit ook een verschil tussen de situaties van Vertonghen en Viergever. De eerste deed het op een huldiging die openbaar was en werd geregistreerd voor televisie!! De ander is op een feestje in de binnenstad van Amsterdam, waarbij nog niet eens zichtbaar is of Viergever het wel zelf zingt!! Als de KNVB hierop gaat straffen kan je beter elke profspeler 24 uur per dag een camera omhangen om te kijken of ze zich altijd voorbeeldig gedragen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=vMbJ2zNdck0

niet zo handig van ze.

Correctie : oliedom dat je dit als speler doet. Kwam ik afgelopen zaterdag nog met een betoog dat de spelers de enige zijn die wat aan die ongezonde kant van de verhouding tussen Ajax en Feyenoord kunnen doen. Doen onze jongens dit..
Lees mijn reactie. Ook spelers zijn gewoon mensen! Iedereen laat zichzelf weleens gaan, dus ook spelers!

In Apeldoorn gingen supporters elkaar te lijf en werd er zelfs een kettingslot gebruikt! Lekker belangrijk zulke randzaken! Sorry maar ik vind het zoeken naar een speld in een hooiberg!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees mijn reactie. Ook spelers zijn gewoon mensen! Iedereen laat zichzelf weleens gaan, dus ook spelers!

In Apeldoorn gingen supporters elkaar te lijf en werd er zelfs een kettingslot gebruikt! Lekker belangrijk zulke randzaken! Sorry maar ik vind het zoeken naar een speld in een hooiberg!
Ik vind het gewoon dom. In deze tijd met mobieltjes en social media weet je gewoon dat dit op internet komt te staan. Je hebt een voorbeeldfunctie en hoort dit gewoon niet te doen. En al zeker niet na de positieve berichten dat we misschien weer uitpubliek krijgen bij de klassieker. Olie op het vuur.

Zal misschien een oude zeur zijn, maar ik vind het gewoon echt niet handig van ze.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon dom. In deze tijd met mobieltjes en social media weet je gewoon dat dit op internet komt te staan. Je hebt een voorbeeldfunctie en hoort dit gewoon niet te doen. En al zeker niet na de positieve berichten dat we misschien weer uitpubliek krijgen bij de klassieker. Olie op het vuur.

Zal misschien een oude zeur zijn, maar ik vind het gewoon echt niet handig van ze.
Voorbeeldfunctie mijn reet. Sorry maar kijk eens hoe ze elkaar in politiek Den Haag afbranden soms! Dat vinden we ook allemaal normaal. De tijd veranderd, dus ook de manieren. Men wordt mondiger. Een speler is ook een mens en de boog kan niet altijd gespannen staan! En welke olie? Denk je nu werkelijk dat Ajax- en feijenoordsupporters ooit nog door elkaar heen in een stadion zitten? Of dat, als ze straks weer bij elkaar op bezoek mogen, er ineens lieve liedjes naar elkaar gezongen gaat worden? Of dat ze juichen voor elkaar? De rivaliteit zal altijd blijven en de redenen waarom toen het verbod werd ingesteld sloegen helemaal nergens op. Ik ben zelf bij die bewuste wedstrijd geweest en heb mogen ervaren hoe het er buiten aan toe ging.

Het nadeel echter is dat we in Nederland enorm veel willen, bijvoorbeeld een groot toernooi organiseren, maar we kunnen niet eens een groepje supporters wat overlast geeft verbannen uit het stadion??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:43   quote  deeplink  
Overigens maakt de media zich ook weer eens volkomen belachelijk!! Waar Neres tot voor kort nog werd bestempeld als een miskoop door de media, buitelt diezelfde media nu over elkaar heen om hun lofzang over de speler te geven! Het is gewoon lachwekkend en toont wederom de waan van de dag aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie mijn reet. Sorry maar kijk eens hoe ze elkaar in politiek Den Haag afbranden soms! Dat vinden we ook allemaal normaal. De tijd veranderd, dus ook de manieren. Men wordt mondiger. Een speler is ook een mens en de boog kan niet altijd gespannen staan! En welke olie? Denk je nu werkelijk dat Ajax- en feijenoordsupporters ooit nog door elkaar heen in een stadion zitten? Of dat, als ze straks weer bij elkaar op bezoek mogen, er ineens lieve liedjes naar elkaar gezongen gaat worden? Of dat ze juichen voor elkaar? De rivaliteit zal altijd blijven en de redenen waarom toen het verbod werd ingesteld sloegen helemaal nergens op. Ik ben zelf bij die bewuste wedstrijd geweest en heb mogen ervaren hoe het er buiten aan toe ging.

Het nadeel echter is dat we in Nederland enorm veel willen, bijvoorbeeld een groot toernooi organiseren, maar we kunnen niet eens een groepje supporters wat overlast geeft verbannen uit het stadion??
Rivaliteit is niet erg. Ze hoeven echt niet te knuffelen en vader jacob met zijn allen te zingen.
Maar is een beetje nadenken voordat je iets roept echt teveel gevraagd?
We willen toch met zijn alleen weer uitpubliek bij de klassieker?

Ik ben er die desbetreffende wedstrijd niet bijgeweest, maar als ze echt om het minste geringste beginnen te straffen en de redenen van het verbod echt helemaal nergens op sloegen, dan zou je dit juist helemaal niet moeten doen.

Je vind het overdreven dat ik vind dat ze een voorbeeldfunctie hebben, dat is je goed recht. Maar met in het achterhoofd dat onze kinderen en kleinkinderen hun helden dit soort dingen horen zingen vind ik gewoon echt niet ok. De tijden veranderen inderdaad, maar dat maakt dit toch niet ineens normaal?

Ben ik dan echt zo een oude zeur geworden dat ik dit niet ok vind??

Je laatste alinea ben ik het dan weer wel volledig mee eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Rivaliteit is niet erg. Ze hoeven echt niet te knuffelen en vader jacob met zijn allen te zingen.
Maar is een beetje nadenken voordat je iets roept echt teveel gevraagd?
We willen toch met zijn alleen weer uitpubliek bij de klassieker?

Ik ben er die desbetreffende wedstrijd niet bijgeweest, maar als ze echt om het minste geringste beginnen te straffen en de redenen van het verbod echt helemaal nergens op sloegen, dan zou je dit juist helemaal niet moeten doen.

Je vind het overdreven dat ik vind dat ze een voorbeeldfunctie hebben, dat is je goed recht. Maar met in het achterhoofd dat onze kinderen en kleinkinderen hun helden dit soort dingen horen zingen vind ik gewoon echt niet ok. De tijden veranderen inderdaad, maar dat maakt dit toch niet ineens normaal?

Ben ik dan echt zo een oude zeur geworden dat ik dit niet ok vind??

Je laatste alinea ben ik het dan weer wel volledig mee eens.
Hahaha ik ken je leeftijd niet om daarover te oordelen. Ik denk wel dat wij er verschillend tegenaan kijken. Ik ga een voorbeeld geven, misschien niet helemaal in de lijn van de discussie maar het gaat om het gevoel:

Stel dat Dolberg morgen door de supermarkt loopt en iemand staat hem van een afstandje te filmen. Nu stoot hij een pot augurken om en 1 ervan kletst op de grond. Hij bezigt het woord "godverdomme" en "kut" en gaat vervolgens door met winkelen. Nu plaatst diegene dat filmpje op internet en buitelen de christelijke en feministische partijen over elkaar heen door de woorden die hij heeft gebruikt! Dan spreken we ook over voorbeeldfunctie!

Ik vind gewoon dat we er allemaal niet te zwaar aan moeten tillen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:16   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens maakt de media zich ook weer eens volkomen belachelijk!! Waar Neres tot voor kort nog werd bestempeld als een miskoop door de media, buitelt diezelfde media nu over elkaar heen om hun lofzang over de speler te geven! Het is gewoon lachwekkend en toont wederom de waan van de dag aan!
Welkom in de wondere wereld die voetbal heet..

Je lijkt wel verrast dat het er zo aan toe gaat..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld die voetbal heet..

Je lijkt wel verrast dat het er zo aan toe gaat..
Nee joh, hahahaha! Ik heb dit toch al vaker aangegeven! Ik moet er alleen enorm om lachen! Die gasten die hem eerst volkomen afbranden en nu lovende woorden uiten! Overigens doen sommige forummers dat ook hoor! ;-) ;-)
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha ik ken je leeftijd niet om daarover te oordelen. Ik denk wel dat wij er verschillend tegenaan kijken. Ik ga een voorbeeld geven, misschien niet helemaal in de lijn van de discussie maar het gaat om het gevoel:

Stel dat Dolberg morgen door de supermarkt loopt en iemand staat hem van een afstandje te filmen. Nu stoot hij een pot augurken om en 1 ervan kletst op de grond. Hij bezigt het woord "godverdomme" en "kut" en gaat vervolgens door met winkelen. Nu plaatst diegene dat filmpje op internet en buitelen de christelijke en feministische partijen over elkaar heen door de woorden die hij heeft gebruikt! Dan spreken we ook over voorbeeldfunctie!

Ik vind gewoon dat we er allemaal niet te zwaar aan moeten tillen.
haha ik begrijp waar je naartoe wilt met je voorbeeld, maar denk dat Ajax-Feyenoord toch net iets gevoeliger ligt. Vooral om het geweldadige verleden.

Inplaats van te roepen en laten zien dat wij als supporters gewoon even lekker normaal moeten doen, doen de spelers gewoon mee aan de rivaliteit.

Zie het als een voetballer die zegt homo's te haten, of een voetballer die met een IS vlag wappert, of een voetballer die zegt dat vrouwen verkrachtingen zelf uitlokken. Je mag het allemaal denken, maar uit het niet. Niet handig.

Maargoed, denk dat we er inderdaad verschillend tegenaan kijken.
Ben overigens 35, maar begin me door deze discussie nu toch wel 58 te voelen haha. (niet dat mensen van 58+ automatisch ouwe zeurpieten zijn :D )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

haha ik begrijp waar je naartoe wilt met je voorbeeld, maar denk dat Ajax-Feyenoord toch net iets gevoeliger ligt. Vooral om het geweldadige verleden.

Inplaats van te roepen en laten zien dat wij als supporters gewoon even lekker normaal moeten doen, doen de spelers gewoon mee aan de rivaliteit.

Zie het als een voetballer die zegt homo's te haten, of een voetballer die met een IS vlag wappert, of een voetballer die zegt dat vrouwen verkrachtingen zelf uitlokken. Je mag het allemaal denken, maar uit het niet. Niet handig.

Maargoed, denk dat we er inderdaad verschillend tegenaan kijken.
Ben overigens 35, maar begin me door deze discussie nu toch wel 58 te voelen haha
Hahahaha nou lig ik helemaal dubbel! Ik denk dat jij je inmiddels 75 moet voelen! Ben namelijk even oud! Whahahaha
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha nou lig ik helemaal dubbel! Ik denk dat jij je inmiddels 75 moet voelen! Ben namelijk even oud! Whahahaha
whahaha man man man. Zie mezelf nu als dat oud mannetje waar ik vroeger zo een hekel aan had.
Bedankt! whahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

whahaha man man man. Zie mezelf nu als dat oud mannetje waar ik vroeger zo een hekel aan had.
Bedankt! whahaha
Jouw dag kan niet meer stuk vandaag! Whahahaha! Ik zou als ik jouw was even naar de plaatselijke tuinier gaan en vragen om wat geraniums! Whahaha
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jouw dag kan niet meer stuk vandaag! Whahahaha! Ik zou als ik jouw was even naar de plaatselijke tuinier gaan en vragen om wat geraniums! Whahaha
Even mijn rollator erbij pakken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 10:57 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Even mijn rollator erbij pakken
Whahahaha geweldig!!! Wel de bandjes opgepompt? Anders moet je nog kracht zetten ook! ;-)
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 oktober 2017 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha geweldig!!! Wel de bandjes opgepompt? Anders moet je nog kracht zetten ook! ;-)
Te laat. Heup gebroken
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 07:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben van de verhoudingen. Als je twintig tackles maakt en je wint ze alle twintig. Dan doe je dat onderdeel goed. Verkies je ze allemaal doe je dat niet goed. En zo kijk je naar alle onderdelen. Op basis daarvan probeer ik te beoordelen of iemand goed speelt.

Dus als iemand positioneel goed staat en daardoor de pass niet aankomt of niet gespeeld kan worden doet die persoon dat dus heel goed aangezien hij er zelfs een duel mee voorkomt.
en daarom blij met de uitleg van loetje.. had er zo nog nie naar gekeken.. teminste was me tijdens de wedstrijd niet opgevallen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 02:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je betrekt ook echt altijd alles op jezelf he? Ik doelde in dit geval berichtgeving van buitenaf.
nee valt mee.. geef het enkel aan ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha geweldig!!! Wel de bandjes opgepompt? Anders moet je nog kracht zetten ook! ;-)
die bandjes kunnen niet lek tegenwoordig :p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 11:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Te laat. Heup gebroken
Sorry maat, 1 voordeel! Kan je nog vaker je ongezouten mening op het forum donderen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 oktober 2017 - 12:53   quote  deeplink  
Maar even nog de vraag aan die kutkakkerlakken (sorry Jaccio) van de andere zijde!! Wat is het eigenlijk afgelopen zondag geworden???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 oktober 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 12:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar even nog de vraag aan die kutkakkerlakken (sorry Jaccio) van de andere zijde!! Wat is het eigenlijk afgelopen zondag geworden???
Weten ze niet, na de 1-2 liepen er al een hoop weg
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 24 oktober 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 14:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weten ze niet, na de 1-2 liepen er al een hoop weg
Echt? Nee toch? Het legioen die altijd achter hun club blijft staan? Geloof er niks van...

Ik dacht dat ze dat 'ons' altijd verweten?
Toont maar weer opnieuw aan dat ze lopen te verwijten en te blaten als een geit zonder verstand.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 oktober 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 14:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Echt? Nee toch? Het legioen die altijd achter hun club blijft staan? Geloof er niks van...

Ik dacht dat ze dat 'ons' altijd verweten?
Toont maar weer opnieuw aan dat ze lopen te verwijten en te blaten als een geit zonder verstand.
Leef jij ook nog.... ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 oktober 2017 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens maakt de media zich ook weer eens volkomen belachelijk!! Waar Neres tot voor kort nog werd bestempeld als een miskoop door de media, buitelt diezelfde media nu over elkaar heen om hun lofzang over de speler te geven! Het is gewoon lachwekkend en toont wederom de waan van de dag aan!
Vooral ook even mijnheer Perez:

e0ca349f90.png
p111
 p111 - dinsdag 24 oktober 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Oke prima reactie van Perez
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 oktober 2017 - 19:53   quote  deeplink  
Mooi gesproken van Perez al slaat dat laatste stukje nergens op. Waren 2 ploegen niet in vorm en dan is dat vaak gewoon een gevolg en gebeurd veel en veel vaker. Anderzijds verwacht ik nu wel dat het vertrouwen van Ajax nu wel echt terug is en we vanaf nu ook echt beter voetbal mogen verwachten. En dat zal nodig ook want er komen zat lastige wedstrijden aan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 oktober 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 19:53 schreef Loetje het volgende:
Mooi gesproken van Perez al slaat dat laatste stukje nergens op. Waren 2 ploegen niet in vorm en dan is dat vaak gewoon een gevolg en gebeurd veel en veel vaker. Anderzijds verwacht ik nu wel dat het vertrouwen van Ajax nu wel echt terug is en we vanaf nu ook echt beter voetbal mogen verwachten. En dat zal nodig ook want er komen zat lastige wedstrijden aan.
perez vond neres vorige week nog geen stuiver waard terwijl zijn rendement toen al gewoon hoog was.. en wat betreft dat het spel beter en mooier word hoop het met je mee..
Eide
 Eide - dinsdag 24 oktober 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 19:53 schreef Loetje het volgende:
Mooi gesproken van Perez al slaat dat laatste stukje nergens op. Waren 2 ploegen niet in vorm en dan is dat vaak gewoon een gevolg en gebeurd veel en veel vaker. Anderzijds verwacht ik nu wel dat het vertrouwen van Ajax nu wel echt terug is en we vanaf nu ook echt beter voetbal mogen verwachten. En dat zal nodig ook want er komen zat lastige wedstrijden aan.
Nou ja. Het tempo zat best in de wedstrijd. Ik snap wel wat Perez bedoelt denk ik. Hij zegt dat het tempo en de strijdlustigheid verzorgt voetbal in de zaten. Ik denk dat het door een iets te postitieve bril is bekeken maar dat is slechts mijn mening. Neemt niet weg dat het zeker geen saaie, gezapige, stropige pot was.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 oktober 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 20:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja. Het tempo zat best in de wedstrijd. Ik snap wel wat Perez bedoelt denk ik. Hij zegt dat het tempo en de strijdlustigheid verzorgt voetbal in de zaten. Ik denk dat het door een iets te postitieve bril is bekeken maar dat is slechts mijn mening. Neemt niet weg dat het zeker geen saaie, gezapige, stropige pot was.
Maar om het tempo te hoog te gaan noemen dan dat ze aankunnen ben ik gewoon niet mee eens. Ik kon trouwens echt genieten van de strijd hoor. Maar dat er zoveel mis ging was echt de vorm.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 25 oktober 2017 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leef jij ook nog.... ;-)
Ben de laatste periode zeer weinig hier geweest inderdaad.
De tijd is anders ingedeeld sinds de geboorte van mijn zoon.
Verlof gehad etc.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 25 oktober 2017 - 10:20   quote  deeplink  
Even totaal off topic. sorry.

http://www.afcafans.nl/nieuws/historie-oud-spelers/39693/de-mos-staat-open-voor-de-knvb-kom-haast-elke-dag-op-tv?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Echt een geweldig mannetje die Aad. hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 25 oktober 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Onbeschofte vlerk is het! Er zitten enorm veel mensen thuis zonder werk die maar wat graag een baan willen hebben! Maar omdat hij zogenaamd vaak op televisie komt vind hij dat hij niet hoeft te solliciteren!! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 25 oktober 2017 - 10:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 25 oktober 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Die lult tijdens de wedstrijden wel 30 keer van links naar rechts..

Eerst kan die er geen reet van, zie je direct dat het niks is vandaag, en na een goal is het een held en zie je dit van mijlenver aankomen..
Eide
 Eide - woensdag 25 oktober 2017 - 12:29   quote  deeplink  
Daarnaast is Aad Afkoopsom nogal onbetrouwbaar. Hij is ontdaan van elke vorm van loyaliteit. De Mos is typisch iemand die de KNVB buiten de deur moet houden.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 25 oktober 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Die lult tijdens de wedstrijden wel 30 keer van links naar rechts..

Eerst kan die er geen reet van, zie je direct dat het niks is vandaag, en na een goal is het een held en zie je dit van mijlenver aankomen..
haha, Aad is een van de weinigen die Aad serieus neemt. Ik vind het wel vermakelijk. Die man kan zoveel praten en tegelijkertijd toch ook zo weinig zeggen..
Sierd met Aad ernaast en ik heb een topavond.
remco k
 remco k - woensdag 25 oktober 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 13:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

haha, Aad is een van de weinigen die Aad serieus neemt. Ik vind het wel vermakelijk. Die man kan zoveel praten en tegelijkertijd toch ook zo weinig zeggen..
Sierd met Aad ernaast en ik heb een topavond.
Ik ook hoor, maar dan wel met name door Sierd..

Heerlijk..
Eide
 Eide - woensdag 25 oktober 2017 - 15:02   quote  deeplink  
Ik vind het toch jammer dat dergelijke inhoudsloze I-love-me types zoveel zendtijd krijgen. Doe mij maar Bruggink en Perez. Die hebben nog het meeste niveau van allemaal. Nog liever zou ik echte analisten zien zoals Pieter Zwart.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 25 oktober 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 15:02 schreef Eide het volgende:
Ik vind het toch jammer dat dergelijke inhoudsloze I-love-me types zoveel zendtijd krijgen. Doe mij maar Bruggink en Perez. Die hebben nog het meeste niveau van allemaal. Nog liever zou ik echte analisten zien zoals Pieter Zwart.
Zou Gijp weleens willen zien aanschuiven in een wat serieuzere setting.
Wel vaak onnodig ordinair, maar heeft wel verstand van het spelletje.

Vind Perez wel ok, Ronald de Boer ook goed, maar met Bruggink heb ik niet zoveel eerlijk gezegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 oktober 2017 door Jaccio --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 25 oktober 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Nederland heeft weinig goede analisten vind ik. Tenminste, als je kijkt wat voor onzin ze laten aanschuiven bij de CL en de NOS. Types zoals Sander Lantinga, of de directeur van 1 of ander modeblad die verder niks met voetbal heeft hoef ik echt niet naar te luisteren.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 oktober 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 08:52 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ben de laatste periode zeer weinig hier geweest inderdaad.
De tijd is anders ingedeeld sinds de geboorte van mijn zoon.
Verlof gehad etc.
Geweldig man, trotse papa. Hoe maakt die het?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 25 oktober 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 15:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geweldig man, trotse papa. Hoe maakt die het?
Ja het is onze eerste, dus alles is nieuw en wennen, maar we maken het goed.
In no time sliep hij de nachten al door, dus ideaal voor de nachtrust.
Overdag is hij wel regelmatig aan het rellen, maar ja toch beter dan in de nacht.
Is morgen 8 weken.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 oktober 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 20:11 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja het is onze eerste, dus alles is nieuw en wennen, maar we maken het goed.
In no time sliep hij de nachten al door, dus ideaal voor de nachtrust.
Overdag is hij wel regelmatig aan het rellen, maar ja toch beter dan in de nacht.
Is morgen 8 weken.
Goed man, mag je blij mee zijn. Gelukkig je snel aan een nieuw wondertje doorgaans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Havenslaven - Ajax, zondag 22 oktober 2017 (14.30 uur) 1-4









0.0141279